"Жұмыссыз азаматтарғы анықтама беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 31 шілдедегі N 284 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 6 қыркүйекте N 1822 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан әкімдігінің 2013 жылғы 23 мамырдағы N 194 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан әкімдігінің 23.05.2013 N 194 қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес,  Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан әкімдігі аппаратының басшысы Ерлан Естайұлы Әділбековке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                М. Тасмағанбетов

      «КЕЛІСІЛДІ»:
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі           А. Жұмағалиев

Солтүстік Қазақстан облысы
Ғабит Мүсірепов атындағы
аудан әкімдігінің
2012 жылғы 31 шілдедегі № 284
қаулысымен бекітілді

«Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» электрондық
мемлекеттік қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет «Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - ЖАО), баламалы негізде тұрғылықты жері бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі – Орталық) және www.e.gov.kz. мекен-жайы бойынша «электрондық үкімет» (бұдан әрі – Қызмет беруші) веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» мемлекеттік қызмет стандарты негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру деңгейі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте қолданылатын түсініктер мен қысқартулар:
      1) автоматтандырылған жұмыс орны – ЖАО қызмет көрсетуінің ішкі бизнес-үдерісін іске асыруды, қызметті тұтынушылар және мемлекеттік мекемелер мониторингіне уәкілетті мемлекеттік органдар қызмет көрсету мәртебесі туралы ақпаратты ұсынуды қамтамасыз етеді (бұдан әрі – АЖО);
      2) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тасымалдауға және ұсынуға арналған жүйе;
      3) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      4) жергілікті атқарушы орган (әкімдік) – аудан әкімі басқаратын, өз құзыреті шегінде тиісті аумақта жергілікті мемлекеттік басқаруды және өзін-өзі басқаруды жүзеге асыратын алқалы атқарушы орган;
      5) Қазақстан Республикасының ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ҰКО АЖ) – электрондық цифрлық қолтаңба кілтін беретін орган;
      6) ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірліктер – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері.
      7) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      8) пайдаланушы (тұтынушы) - оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      9) салық төлеушінің тіркеу нөмірі – салық төлеушіге салық төлеуші ретінде мемлекеттік тіркеу және оны Қазақстан Республикасы салық төлеушілерінің Мемлекеттік тізбесіне мәліметтерді енгізу кезінде берілетін салықтың барлық түрлері және бюджетке міндетті төлемдер түрлері бойынша бірыңғай нөмір (бұдан әрі – СТН);
      10) транзакциялық қызмет - электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      11) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - ХҚКО АЖ) – халыққа (жеке және заңды тұлғаларға), сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволардың Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы қызмет ұсыну үрдісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      12) ХҚКО – халыққа қызмет көрсету орталығы;
      13) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық түрде ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңбамен расталған құжат;
      14) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      15) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) - электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиістілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      16) «электрондық үкімет» аумақтық шлюзі (бұдан әрі – ЭҮАШ) – ЖАО ішкі жүйелері/кіші жүйелері және ЖАО электрондық қызмет көрсету үдерісінде қатысатын сыртқы ақпараттық жүйесі арасында ақпараттық өзара әрекеттестікті қамтамасыз етеді;
      17) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі -ЭҮП) - нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қолжетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
      18) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе;

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес тікелей аталған электрондық қызметті ұсынатын ЖАО ішінара автоматтандырылған мемлекеттік қызметін көрсетуде қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері (1 сурет):
      1) тұтынушы қызмет алу үшін өзімен бірге өтініш пен қажетті құжат түпнұсқаларымен ЖАО жүгінуі тиіс. ЖАО қызметкерімен тұтынушының өтініші мен қажетті құжаттарының дұрыстығын тексеру.
      2) 1 үдеріс – ЖАО қызметкерімен ЖСН мен парольді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1 шарт – ЖСН және пароль арқылы ЖАО тіркелген қызметкер туралы деректердің түпнұсқалығын ЖАО АЖ тексеру;
      4) 2 үдеріс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3 үдеріс – ЖАО қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін ЖАО қызметкерімен ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 4 үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2 шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН) ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЖАО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5 үдеріс – ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6 үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
      10) 7 үдеріс - ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен құрылады.
      11) 8 үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін ЖАО қызметкерімен қолма қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
      7. Қызмет берушінің ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (2 сурет):
      1) 1 үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ ХҚО Орталық операторының авторизациялау үдерісі;
      2) 1 шарт – ЖСН және пароль, немесе ЭҮП арқылы ХҚКО АЖ тіркелген оператор туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2 үдеріс – ХҚКО операторының мәліметтерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялауда ХҚКО АЖ бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      4) 3 үдеріс – ХҚКО қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін ХҚКО қызметкерімен ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      5) 4 үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына ХҚКО операторының ЭЦҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      6) 2 шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН) ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ХҚКО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      7) 5 үдеріс - ЭЦҚ операторының ЭЦҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 6 үдеріс – ХҚКО операторының ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті ЖАО қызметкерімен өңдеу;
      9) 7 үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы хабарлама, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен құрылады және ХҚКО АЖ жіберіледі;
      10) 8 үдеріс – шығыс құжатын ХҚКО қызметкерімен тұтынушыға қолма қол немесе электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
      8. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (3 сурет):
      1) тұтынушы ЖСН мен пароль көмегімен ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 үдеріс - тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін ЭҮП ЖСН мен парольді енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1 шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушылар туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП тексеру;
      4) 2 үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3 үдеріс – тұтынушымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен пішіндік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін тұтынушымен ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 4 үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына тұтынушының ЭЦҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2 шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН) ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЭҮП тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру
      8) 5 үдеріс - тұтынушы ЭЦҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6 үдеріс – тұтынушы ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті ЖАО қызметкерімен өңдеу;
      10) 7 үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (жұмыссыз ретінде тіркеу туралы анықтама, немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен құрылады және ЭҮП жеке кабинетке жіберіледі.
      9. Осы Регламенттің 45-қосымшаларында ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет алған жағдайда тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке толтырылған сұраным және өтініш нысанының экрандық нысаны келтірілген.
      10. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымның орындалу статусын тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталы «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ аудандық бөлімге немесе ХҚКО өтініш білдірген жағдайда.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет туралы ақпаратты, уәкілетті лауазымды тұлғалар іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін, сондай-ақ қажет болған жағдайда электрондық мемлекеттік қызмет сапасын бағалауды алу үшін тұтынушы уәкілетті органдардан/селолық округтер әкімдерінен ала алады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі - ҚФЕ):
      1) ЖАО қызметкерлері;
      2) ХҚКО қызметкерлері.
      13. Әр іс-әрекетінің орындалу мерзімі аталып, әр іс-әрекеттерінің (рәсімі, функциялары, операциялары) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында беріледі.
      14. Сипаттамаларға сәйкес мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер мен өзге де ұйымдар құрылымдық бөлімшелерінің іс-әрекеттерінің (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысының диаграммалары осы Регламенттің 2-қосымшасында (1, 2, 3-суреттер) берілген. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Осы Регламенттің 45-қосымшаларында көрсетілген электрондық мемлекеттік қызмет (шығыс құжат) көрсету нәтижесі, оның ішінде пішіндік-логикалық бақылау ережелерін көрсете отырып, оған қоса мәлімдеме, хаттар және ескертулер нысаны сәйкес келетін бланктердің нысандары, үлгілері.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіне қойылатын талаптар:
      1) адамдардың конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік міндетін орындауда заңдылықты сақтау;
      3) сыпайылық;
      4) толық және нақты ақпарат ұсыну;
      5) жеке және заңды тұлғалар құжаттарының қорғалуы және
құпиялығы.
      17. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: электрондық мемлекеттік қызметтің қолжетімділігі және көрсетілуін қолдаушы жабдықтар (компьютер, Интернет, қоғамдық қолжетімді пункт, ХҚКО, ЖАО).

«Жұмыссыз азаматтарға
анықтама беру» электрондық
мемлекеттік қызмет
Регламентіне
1-қосымша

1 кесте. ЖАО арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

  1. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысы
ның, ағынының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ /ЭҮШ

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекеттің (процес
тің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушы өтініші мен құжаттары
ның түпнұсқалығын тексеру, ЖАО АЖ мәлімет
терді енгізу

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге ЖАО қызмет
керіне авторизация жүргізу және сұраным нысанын толтыру

Тұтынушы туралы мәлімет
тер алу үшін ОМО АЖ сұраным
дар жолдау

Өтінішке нөмір белгілеу. Ағымдағы статусты көрсету
мен хабарлама құру

4

Аяқтау нысаны (дерек
тер, құжат, ұйымдас
тыру-өкім
дік шешім)

Қызмет алуға өтініш пен құжаттар қабылдау

Өтінішке нөмір белгілеумен сұраным тіркеу

Сұраным жолдау

Келіп түскендер статусын көрсету

5

Орындау мерзімде
рі

10 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

2) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысы
ның, ағынының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ /ЭҮШ

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекеттің (процес
тің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипат
тамасы

Сұранымды орындау. Шешім қабылдау.

Шығыс құжатын құру

ХҚКО АЖ сұраным статусын ауыстыру туралы хабарлама жолдау

Жұмыста статусын көрсету

4

Аяқтау нысаны (дерек
тер, құжат, ұйымдас
тыру-өкім
дік шешім)

Анықтама немесе негізделген бас тартуды құру

Жүйеде шығыс құжатын құру

Сұранымдыжолдау

Жұмыста статусын көрсету

5

Орындау мерзімде
рі

10 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

6

Келесі іс-әрекет
тің нөмірі

6

7

8

9

3) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағынының) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ /ЭҮШ

ХҚКО АЖ

3

Іс-әреке
тің (процес
тің, рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипат
тамасы

Шығыс құжатын жасау

ЖАО қызметкері
нің ЭЦҚ шығыс құжатына қол қоюы. ХҚКО АЖ қызмет көрсету статусын ауыстыру туралы хабарлама құру

ХҚКО АЖ статусты ауыстыру туралы хабарлама жолдау

Қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдас
тыру-өкім
дік шешім)

ЖАО қызметкері
мен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру

ЖАО қызметкері
нің ЭЦҚ қол қойылған шығыс құжаты. ХҚКО АЖ статусты өзгерту туралы хабарлама жолдау

Жолдау

Орындауды аяқтау статусын көрсету және шығыс құжатын беру

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минут
тан артық емес

1 минут
тан артық емес

6

Келесі іс-әрекет
тің нөмірі

10

11

12

-

2 кесте. ХҚКО арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының,
ағынының) №

1

2

2

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚКО

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушы өтініші мен деректерінің түпнұсқалығын тексеру, ХҚКО АЖ мәліметтерді енгізу

Жүйеде ХҚКО қызметкерін авторизациялау және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұраным нысанын толтыру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкім
дік шешім)

Қызмет алуға өтініш пен құжаттарды қабылдау

Өтінішке нөмір белгілеумен сұранымды тіркеу

5

Орындау мерзімдері

30 минут

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

кестенің жалғасы

3

4

5

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ЖАО

ХҚКО АЖ–нен ЖАО АЖ-не сұранымды жолдау

Өтінішке нөмір белгілеу, орындауға жіберу

Құжаттарды тексеру, өтінішті жұмысқа қабылдау

Сұранымды жолдау

Өтінішті ХҚКО-нан ЖАО АЖ-не келіп түскендер статусында көрсету

Сұранымды жұмысқа қабылдау

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

5 минуттан артық емес

4

5

6

2) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

6

7

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Сұранымды орындау. Шешім қабылдау

Шығыс құжатын құру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкім
дік шешім)

Анықтама, немесе негізделген бас тартуды құру

Жүйеде шығыс құжатын құру

5

Орындау мерзімдері

3 жұмыс күні (құжаттарды қабылдау және беру күндері мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне енбейді)

1 минуттан артық емес.

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7

8

кестенің жалғасы

8

9

10

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ХҚКО

ХҚКО АЖ сұраным статусын ауыстыру туралы хабарлама жолдау

Жұмыста статусын көрсету

-

Сұранымды жолдау

Жұмыста статусын көрсету

-

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

-

9

10

11

3)Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Шығыс құжатын құру.

ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ шығыс құжатына қол қоюы. ХҚКО АЖ қызмет көрсету статусын ауыстыру туралы хабарлама жасау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкім
дік шешім)

Қол қойылған шығыс құжатын ХҚКО жіберу

Орындауды аяқтау туралы ХҚКО АЖ хабарлама жіберу

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

12

13

кестенің жалғасы

13

14

15

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

ХҚКО АЖ статусты өзгерту туралы хабарлама жолдау

Қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету

ХҚКО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру

Жолдау

Орындауды аяқтау туралы хабарлама көрсету

Қызмет көрсету нәтижесін беру

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

30 минут

14

15

-

3 кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекетті сипаттау

1) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

ЭҮП тұтынушыны авторизациялау, сұраным нысанын толтыру. Электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін енгізілген мәліметтердің дұрыстығын тексеру.

ЖАО АЖ сұраным және ХҚКО АЖ хабарлама жолдау (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайын
да)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкім
дік шешім)

Сұранымды сәтті құру туралы хабарлама көрсету немесе сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама жасау

Сұранымды жолдау (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайын
да

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

кестенің жалғасы

3

4

5

ЖАО АЖ

ХҚКО АЖ

ЖАО қызметкері

Өтінішке нөмер белгілеу және келіп түскендер статусында көрсету (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында)

ЭҮП-нан ХҚКО АЖ-не келіп түскендер статусын көрсету (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағ
дайында)

өтінішті орындауға қабылдау(енгізіл
ген мәліметтердің дұрыстығы жағдайын
да)

ЭҮП хабарлама жолдау (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайында)

Статусты көрсету (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағ
дайында)

Жұмысқа қабылдау (енгізілген мәліметтердің дұрыстығы жағдайын
да)

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

10 минуттан артық емес

4

5

6

2) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

6

7

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Сұранымды орындау.Шешім қабылдау

Шығыс құжатын құру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкім
дік шешім)

Анықтама немесе негізделген бас тартуды құру

Жүйеде шығыс құжатын құру

5

Орындау мерзімдері

10 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес.

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7

8

кестенің жалғасы

8

9

10

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

ҮЭП мен ХҚКО АЖ «жұмыста» статусын ауыстыру туралы хабарлама жолдау

«Жұмыста» статусын көрсету

Хабарлама және статусты көрсету

Жолдау

Статусты көрсету

Статусты көрсету

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес.

1 минуттан артық емес

9

10

11

3) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Шығыс құжатын құру.

ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ шығыс құжатына қол қоюы. ЭҮП және ХҚКО АЖ қызмет көрсету статусын ауыстыру туралы хабарлама құру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкім
дік шешім)

Қол қойылған шығыс құжаты

ЭҮП шығыс құжаты және ХҚКО АЖ статусты ауыстырумен хабарлама жіберу

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

12

13

кестенің жалғасы

13

14

15

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

ЭҮП шығыс құжатын шығару статусына ауыстыру туралы  хабарламажәне ХҚКО АЖ статусты өзгерту туралы хабарлама жолдау

Шығыс құжатын көру мүмкіндігімен қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету

Қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету

Жолдау

Шығыс құжатын көрсету

Орындалған статусты көрсету

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

14

15

-

«Жұмыссыз азаматтарға
анықтама беру» электрондық
мемлекеттік қызмет
Регламентіне
2- қосымша

1 сурет. ЖАО АЖ арқылы «ішінара автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы

2 сурет. ХҚКО АЖ порталы арқылы «ішінара автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы.

3 сурет. «Электрондық үкімет» порталы арқылы «ішінара автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуде функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы.

Кесте. Шартты белгілер

Бастапқы хабарлама

Соңғы хабарлама

Аралық хабарлама

Соңғы қарапайым оқиғалар

Қате

Оқиға-таймерлер

Ақпараттық жүйе

Процесс

Шарт

Хабарлама ағыны

Басқару ағыны

Соңында тұтынушыға ұсынылатын электрондық құжат

      Ескерту:
      Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес-процесті өңдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотацияларында келтірілген.  BPMN-де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға процесс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
      1. басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;
      2. жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
      3. рөлдер: пулдер мен жолдар;
      4. артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпа.
      Осы төрт санат элементтері бизнес процестердің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.

«Жұмыссыз азаматтарға
анықтама беру» электрондық
мемлекеттік қызмет
Регламентіне
3-қосымша

«Сапа» және «қолжетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама нысаны

____________________________________________________________
                     (қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет процессі мен нәтиже сапасына  қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанарлықсыз;
      2) жартылай қанағаттанарлық;
      3) қанағаттанарлық.

      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанарлықсыз;
      2) жартылай қанағаттанарлық;
      3) қанағаттанарлық.

«Жұмыссыз азаматтарға
анықтама беру» электрондық
мемлекеттік қызмет
Регламентіне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық нысаны

«Жұмыссыз азаматтарға
анықтама беру» электрондық
мемлекеттік қызмет
Регламентіне
5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет оң жауабының шығыс нысаны (Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру)

Тұтынушыға ұсынылатын хабарламалар

      Хабарлама өтінішті орындау статусының өзгеру шамасына қарай ұсынылады. Хабарлама мәтінімен жазба «Хабарлама» бөлімінде «электрондық үкімет» порталындағы жеке кабинетте көрсетіледі, сондай-ақ ХҚКО БАЖ жіберіледі.

Электрондық мемлекеттік қызметке қарсы жауаптың (бас тарту) шығыс нысаны

      Бас тарту жауабының шығыс нысаны еркін түрде бас тартуды негіздеу
      мәтінімен хат түрінде ұсынылады.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача справок безработным гражданам"

Постановление акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 31 июля 2012 года N 284. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 6 сентября 2012 года N 1822. Утратило силу постановлением акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 23 мая 2013 года N 194

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области от 23.05.2013 N 194

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах», акимат района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача справок безработным гражданам».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области Адильбекова Ерлана Естаевича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                М. Тасмаганбетов

      «СОГЛАСОВАНО»:
      Министр транспорта
      и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А. Жумагалиев

Утвержден
постановлением акимата района
имени Габита Мусрепова
Северо-Казахстанской области
от 31 июля 2012 года № 284

Регламент электронной государственной услуги
«Выдача справок безработным гражданам» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ района имени Габита Мусрепова» (далее - МИО), на альтернативной основе через центр обслуживания населения (далее – ЦОН) по месту жительства, а также через портал «электронного правительства» (далее - Услугодатель) по адресу: www.e.gov.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги «Выдача справок безработным гражданам» (далее – Стандарт), утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами».
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) автоматизированное рабочее место - обеспечивает реализацию внутренних бизнес-процессов оказания услуг МИО, предоставление информации о статусе оказания услуги для потребителей услуг и государственных органов уполномоченных за мониторинг государственных учреждений (далее - АРМ);
      2) информационная система - система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее - ИС);
      3) индивидуальный идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      4) местный исполнительный орган (акимат) - коллегиальный исполнительный орган, возглавляемый акимом района, осуществляющий в пределах своей компетенции местное государственное управление и самоуправление на соответствующей территории;
      5) информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан - система, выдающая ключ электронной цифровой подписи (далее - ИС НУЦ);
      6) СФЕ - структурно-функциональные единицы - это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, участвующие в процессе оказания электронной государственной услуги.
      7) медиа-разрыв - чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      8) пользователь - субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      9) регистрационный номер налогоплательщика - единый по всем видам налогов и других обязательных платежей в бюджет номер, который присваивается налогоплательщику при его государственной регистрации в качестве налогоплательщика и внесении сведений о нем в Государственный реестр налогоплательщиков Республики Казахстан (далее - РНН);
      10) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      11) информационная система центров обслуживания населения - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через Центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее - ИС ЦОН);
      12) ЦОН - центр обслуживания населения;
      13) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      14) электронные государственные услуги - государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      15) электронная цифровая подпись - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП);
      16) региональный шлюз «электронного правительства» (далее - РШЭП) - обеспечивает информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО;
      17) веб-портал «электронного правительства» - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);        18) шлюз «электронного правительства» - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее - ШЭП).

2. Порядок деятельности уполномоченного органа по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги МИО, непосредственно предоставляющим данную электронную государственную услугу согласно приложению 2 (рисунок 1) к настоящему Регламенту:
      1) потребитель должен обратиться в МИО для получения услуги имея при себе заявление и оригиналы необходимых документов. Проверка подлинности заявления и документов потребителя сотрудником МИО.
      2) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;
      5) процесс 3 - выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов), с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;
      9) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (справка о регистрации в качестве безработного, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО.
      11) процесс 8 – выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма функционального взаимодействия) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 2 (рисунок 2) к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 - процесс авторизации оператора ЦОН в ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через ИИН и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора ЦОН;
      4) процесс 3 - выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов), с учетом ее структуры и форматных требований;
      5) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП оператора ЦОН заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      6) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      7) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП оператора ЦОН электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      9) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (справка о регистрации в качестве безработного, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в ИС ЦОН.
      10) процесс 8 - выдача выходного документа сотрудником ЦОН потребителю услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП приведены в приложении 2 (рисунок 3) к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов), с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (справка о регистрации в качестве безработного, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      9. В приложениях 45 к настоящему Регламенту представлены экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в МИО или ЦОН.
      11. Для получения информации об электронной государственной услуге, разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц, а также в случае необходимости оценки качества электронной государственной услуги, потребитель может получить в уполномоченных органах/ЦОНах.

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) Сотрудники МИО;
      2) Сотрудники ЦОН.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций, с указанием срока выполнения каждого действия, приведено в приложений 1 к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1, 2, 3) представлены диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций.
      15. Формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги, в том числе с указанием правил форматно-логического контроля, включая формы уведомлений, писем и напоминаний указаны в приложениях 45 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) законность при исполнении служебного долга;
      3) соблюдение профессиональной этики и культуры;
      4) представление исчерпывающей и полной информации;
      5) защита и конфиденциальность информации;
      6) обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.
      17. Технические условия оказания электронной государственной услуги: поддерживаемые устройства доступа и оказания электронных государственных услуг (компьютер, Интернет, пункт общественного доступа, ЦОН, МИО).

Приложение 1
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача справок
безработным гражданам»

Таблица 1. Описание действий посредством МИО

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлинности заявления и документов потребителя, ввод данных в ИС МИО

Авторизация сотрудника МИО в системе и заполнение формы запроса на оказания электронной государственной услуги.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распо
рядительное решение)

Прием заявления и документов на получения услуги.

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут.

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

2

3

продолжение таблицы

3

4

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса из ИС МИО в ИС ЦОН.

Присвоение номера заявлению. Формирование уведомления с указанием текущего статуса.

Маршрутизация запроса.

Отображение статуса поступившие

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

4

5

2. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения.

Формирование выходного документа.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распо
рядительное решение)

Формирование  справки, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа в системе

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

6

7

продолжение таблицы

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса в ИС ЦОН.

Отображение статуса в работе

Маршрутизация запроса.

Отображение статуса в работе

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

8

9

3. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание  выходного документа.

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника МИО. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги в ИС ЦОН.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)

Выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги

Подписанный ЭЦП сотрудника МИО выходной документ. Отправка уведомления о смене статуса в ИС ЦОН.

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

10

11

продолжение таблицы

11

12

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

Маршрутизация уведомления о смене статуса в ИС ЦОН.

Отображение уведомления о завершении оказания услуги.

Маршрутизация.

Отображение статуса завершения исполнения и выдачи выходного документа.

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

12

-

Таблица 2. Описание действий посредством ЦОН

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

2

Наименование СФЕ, ИС

ЦОН

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлинности заявления и документов потребителя, ввод данных в ИС ЦОН

Авторизация сотрудника ЦОН в системе и заполнение формы запроса на оказания электронной государственной услуги.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распо
рядительное решение)

Прием заявления и документов на получения услуги.

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

5

Сроки исполнения

30 минут.

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

2

3

продолжение таблицы

3

4

5

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

МИО

Маршрутизация запроса из ИС ЦОН в ИС МИО.

Присвоение номера заявлению, отправка на исполнение

Проверка документов, принятия заявления в работу.

Маршрутизация запроса

Отображения заявления в статусе поступившие из ЦОН в ИС МИО

Принятие запроса в работу

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 10 минут

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения.

Формирование выходного документа

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)

Формирование справки, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа в системе

5

Сроки исполнения

Три рабочих дня (день приема и день выдачи документов не входят в срок оказания государственной услуги)

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

7

8

продолжение таблицы

8

9

10

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса в ИС ЦОН.

Отображение статуса в работе

-

Маршрутизация запроса.

Отображение статуса в работе

-

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

-

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа.

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника МИО. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги в ИС ЦОН.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)

Передача подписанного выходного документа в ЦОН.

Передача уведомления в ИС ЦОН о завершении исполнения.

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

12

13

продолжение таблицы

13

14

15

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

Маршрутизация уведомления о смене статуса в ИС ЦОН

Отображение уведомления о завершении оказания услуги

Выдача сотрудником ЦОН нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги

Маршрутизация

Отображение статуса завершения исполнения

Выдача результата оказания услуги

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

30 минут.

14

15

-

Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

2

Наименование СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизация потребителя на ПЭП, заполнение формы запроса.проверка корректности введенных данных для получения электронной государственной услуги.

Маршрутизация запроса в ИС МИО и уведомления в ИС ЦОН (в случае корректности введенных данных).

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса или формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Маршрутизация запроса (в случае корректности введенных данных).

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

2

3

продолжение таблицы

3

4

5

ИС МИО

ИС ЦОН

МИО

Присвоение номера заявлению и отображение в статусе поступившие (в случае корректности введенных данных).

Отображение статуса поступившие с ПЭП в ИС ЦОН (в случае корректности введенных данных).

Принятие заявления на исполнение (в случае корректности введенных данных).

Отправка уведомления на ПЭП (в случае корректности введенных данных).

Отображение статуса (в случае корректности введенных данных).

Принятие в работу (в случае корректности введенных данных).

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 10 минут

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения.

Формирование выходного документа.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)

Формирование справки, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа в системе

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

7

8

продолжение таблицы

8

9

10

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

Маршрутизация  уведомления о смене статуса «в работе» на ПЭП и ИС ЦОН

Отображение  статуса «в работе»

Отображение  уведомления и статуса

Маршрутизация.

Отображение статуса

Отображение статуса

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты.

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа.

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника МИО. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги на ПЭП и ИС ЦОН.

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)

Подписанный выходной документ.

Отправка уведомления с выходным документом на ПЭП, и смены статуса в ИС ЦОН.

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты.

6

Номер следующего действия

12

13

продолжение таблицы

13

14

15

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

Маршрутизация уведомления о смене статуса с выводом выходного документа на ПЭП и уведомления о смене статуса в ИС ЦОН.

Отображение уведомления о завершении оказания услуги с возможностью просмотра выходного документа.

Отображение уведомления о завершении оказания услуги.

Маршрутизация.

Отображение выходного документа.

Отображение статуса исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

14

15

-

      Примечание:
      В данной таблице перечисляются действия (функции, процедуры, операции) ПЭП, ИС и всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.

Приложение 2
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача справок
безработным гражданам»

Рисунок 1. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги МИО.

Рисунок 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги центром обслуживания населения.

Рисунок 3. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги порталом «электронного правительства»

Таблица. Условные обозначения

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простые события завершающие

Ошибка

Информационная система

Процесс

Условие

Поток сообщений

Поток управления

Электронный  документ, представляемый конечному потребителю.

      Примечание:
      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, используемой для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает потребителям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:
      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;
      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;
      3) роли: пулы и дорожки;
      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.
      Элементы этих четырех категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе «Примечания».

Приложение 3
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача справок
безработным гражданам»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

_____________________________________________________________________
                         (наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

Приложение 4
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача справок
безработным гражданам»

Экранная форма заявления на электронную государственную услугу

Приложение 5
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача справок
безработным гражданам»

Выходная форма положительного ответа (Выдача справок безработным гражданам) на электронную государственную услугу

Уведомления, предоставляемые потребителю

      Уведомления поставляются по мере изменения статуса исполнения заявления. Произвольная строка с текстом уведомления отражается в разделе «Уведомления» в личном кабинете на портале «электронного правительства», а также передается в систему ИИС ЦОН.

Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на электронную государственную услугу

      Выходная форма отрицательного ответа предоставляется в произвольной форме в виде письма с текстом обоснования отказа.