"Үйде оқитын және тәрбиеленетін балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 15 тамыздағы N 333 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 14 қыркүйекте N 1861 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 23 мамырдағы N 202 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 23.05.2013 N 202 қаулысымен

      «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 9-1-бабы 4-тармағына, «Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу» электрондық мемлекеттік қызметтің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Есіл ауданы әкімінің орынбасары Айнагүл Кәкімжолқызы Бектасоваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Е. Нұрақаев

      «КЕЛІСІЛДІ»:
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі           А. Жұмағалиев

Есіл ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 15 тамыздағы
№ 333 қаулысымен
бекітілді

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды
материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет «Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - ЖАО), сонымен қатар www.e.gov.kz. мекен-жайы бойынша «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген «Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде әзірленді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: жартылай автоматтандырылған (медиа-алшақтықтары бар электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы «Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу» регламентінде (бұдан әрі – Регламент) мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) - нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қол жетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
      2) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады);
      3) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тасымалдауға және ұсынуға арналған жүйе;
      4) ЖАО АЖ – жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық жүйесі/жергілікті атқарушы орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны бөлігінде, Қазақстан Республикасы «электронды үкімет» шлюзінің кіші жүйесі ретіндегі «Өңірлік шлюз» ақпараттық жүйесі;
      5) ҰКО АЖ - Қазақстан Республикасының ұлттық куәландырушы орталығының ақпараттық жүйесі;
      6) мемлекеттік орган (бұдан әрі - ЖАО) – электронды мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын «Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
      7) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету процесінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      8) тұтынушы - өзіне қажетті электрондық–ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші субъект;
      9) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі (бұдан әрі – ЭҮӨШ) – қызмет берушінің электрондық қызметтер көрсету процессіне қатысатын сыртқы ақпараттық жүйелердің және қызмет берушінің жүйелері/кіші жүйелері арасында ақпараттық өзара әрекеттесуін қамтамасыз етуші ақпараттық жүйе;
      10) құрылымдық–функционалдық бірліктер – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын уәкілетті орган, мемлекеттік органдары құрылымдық бөлімшелер, мемлекеттік органдардың жауапты тұлғалары (бұдан әрі – ҚФБ);
      11) транзакциялық қызмет – электрондық сандық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушымен көрсетілетін қызмет;
      12) уәкілетті орган - «Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
      13) электрондық сандық қолтаңба (бұдан әрі - ЭСҚ) - электрондық сандық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық сандық таңбалардың жиынтығы;
      14) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      15) электрондық құжат – ақпарат электрондық-сандық түрде ұсынылған және электрондық сандық қолтаңбамен берілген құжат;
      16) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе.

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша
қызмет беруші қызмет көрсету тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес тікелей аталған электрондық қызметті ұсынатын ЖАО жартылай автоматтандырылған мемлекеттік қызметін көрсетуде қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері (1 сурет):
      1) 1 процесс – ЖАО қызметкерімен ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) мен парольді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      2) 1 шарт – ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) және пароль арқылы ЖАО тіркелген қызметкер туралы деректердің түпнұсқалығын ЖАО АЖ тексеру;
      3) 2 процесс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      4) 3 процесс – ЖАО қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін ЖАО қызметкерімен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      5) 4 процесс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына ЖАО қызметкерінің ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      6) 2 шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЖАО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      7) 5 процесс – ЖАО қызметкерінің ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 6 процесс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
      9) 7 процесс - ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін құру (үйде оқытылатын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы хабарлама немесе мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады;
      10) 8 процесс – электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін ЖАО қызметкерімен қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру;
      7. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (2 сурет):
      1) тұтынушы ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) мен пароль көмегімен ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 процесс - тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін ЭҮП ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) мен парольді (авторизациялау процесі) енгізу процессі;
      3) 1 шарт – ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) және пароль арқылы тіркелген тұтынушылар туралы ЭҮП деректер түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2 процесс – тұтынушы мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизация жүргізуде ЭҮП бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3 процесс – тұтынушымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін тұтынушымен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 4 процесс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына тұтынушының ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2 шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЭҮП тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5 процесс - тұтынушының ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6 процесс – тұтынушы ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ /ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті ЖАО қызметкерімен өңдеу;
      10) 7 процесс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (үйде оқытылатын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы хабарлама немесе мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады және ЭҮП жеке кабинетке жіберіледі.
      8. Осы Регламенттің 4,5-қосымшаларында ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет алған жағдайда тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке толтырылған сұраным және өтініш нысанының экрандық нысаны келтірілген.
      9. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымның орындалу мәртебесін тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталы «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ уәкілетті органға өтініш білдіргенде.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП саll-орталығының телефоны: (1414) бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процессіндегі
өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі - ҚФЕ):
      ЖАО-ның қызметкері.
      12. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімдер) орындалу мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімдер) өзара әрекеттесуі және бірізділігін сипаттаудың мәтіндік кестесі осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Мемлекеттік қызмет және ҚФБ көрсету процессінде әкімшілік іс-әрекеттердің қисынды бірізділігінің арасындағы өзара байланысын бейнелейтін диаграммалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуына сәйкес осы Регламенттің 4,5-қосымшаларында көрсетілген бланк үлгілері, шаблондары, соның ішінде форматты-қисынды бақылау ережесін көрсетумен, хабарлама хат үлгілерін, хаттарды және ескертулерді қоса көрсетілу керек.
      15. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсетікіштерімен өлшенеді.
      16. Тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) адамдардың конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік міндетін орындауда заңдылықты сақтау;
      3) сыпайылық;
      4) толық және нақты ақпарат ұсыну;
      5) жеке және заңды тұлғалар құжаттарының қорғалуы және құпиялығы.
      17. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке шығу, ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) болуы, ЭҮП авторизациялау, пайдаланушының ЭСҚ болуы.

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін
мүгедек балаларды материалдық
қамтамасыз ету үшін құжаттарды
ресімдеу» электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету Регламентіне
1-қосымша

1 кесте. ЖАО арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

1. Негізгі процесстің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ /ЭҮШ

3

Іс-әрекеттің
(процесстің,
рәсімнің,
операцияның)
атауы және оның
сипаттамасы

Тұтынушы өтініші мен құжаттарының түпнұсқалығын тексеру, ЖАО АЖ мәліметтерді енгізу

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге ЖАО қызметкеріне авторизация жүргізу және сұраным нысанын толтыру

Тұтынушы туралы мәліметтер алу үшін ОМО АЖ сұранымдар жолдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру -өкімдік шешім)

Қызмет алуға өтініш пен құжаттар қабылдау

Өтінішке нөмір белгілеумен сұрауды тіркеу

Сұраным жолдау

5

Орындау мерзімдері

15 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-
әрекеттің
нөмірі

2

3

4

2. Негізгі процесстің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

4

5

6

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ /ЭҮШ

3

Іс-әрекеттің
(процесстің,
рәсімнің,
операцияның)
атауы және оның
сипаттамасы

Сұранымды орындау. Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын құру

-

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру -өкімдік шешім)

Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу немесе негізделген бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Жүйеде шығыс құжатын қалыптасты
ру

-

5

Орындау мерзімдері

10 жұмыс күні ішінде

1 минуттан артық емес


6

Келесі іс-
әрекеттің
нөмірі

6

7

8

3. Негізгі процесстің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

7

8

9

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ /ЭҮШ

3

Іс-әрекеттің
(процесстің,
рәсімнің,
операцияның)
атауы және
оның
сипаттамасы

Шығыс құжатын қалыптастыру

ЖАО қызметкерінің ЭСҚ шығыс құжатына қол қоюы

-

4

Аяқтау нысаны
(деректер,
құжат,
ұйымдастыру-
өкімдік шешім)

ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру

ЖАО қызметкерінің ЭСҚ қол қойылған шығыс құжаты

-

5

Орындау мерзімдері

Электрондық поштаға жібергенде 1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

-

6

Келесі іс-
әрекеттің
нөмірі

8

9

-

2. кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

1. Негізгі процесстің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс
барысының,
ағынының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ЖАО

3

Іс-әрекет
тің (про
цесстің,
рәсімнің,
операция
ның) атауы
және оның
сипаттамасы

ЭҮП тұтынушыға авторизация жүргізу, сұраныс нысанын толтыру. Электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін енгізілген мәліметтердің дұрыстығын тексеру

ЖАО АЖ
сұраным
жолдау
(енгізіл
ген мәлі
меттер
дің дұ
рыстығы
жағдай
ында)

Өтінішке
нөмір
белгілеу
(енгізіл
ген мәлі
меттердің
дұрыстығы
жағдайы
нда)

Өтінішті
орындауға
қабылдау
(енгізіл
ген мәлі
меттердің
дұрыстығы
жағдайы
нда)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Сұраным жасау туралы хабарлама көрсету немесе сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама жасау

Сұраным
ды
жолдау
(енгізіл
ген мә
ліметтер
дің дұ
рыстығы
жағдайын
да)

ЭҮП хабар
ламаны
жолдау
(енгізіл
ген мәлі
меттердің
дұрыстығы
жағдайын
да)

Жұмысқа
қабылдау
(енгізіл
ген мәлі
меттердің
дұрыстығы
жағдайын
да)

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

15 минуттан артық емес

6

Келесі іс-
әрекеттің
нөмірі

2

3

4

5

2. Негізгі процесстің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс
барысының,
ағынының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

3

Іс-әрекет
тің (про
цесстің,
рәсімнің,
операция
ның) атауы
және оның
сипаттамасы

Сұранымды орындау. Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын қалыптастыру

ЭҮП
«жұмыста»
мәртебе
сін
ауыстыру
туралы
хабарлама
жолдау

«Жұмыс
та»
мәртебе
сін
көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Хабарлама немесе негізделген бас тарту құру

Жүйеде шығыс құжатын жасау

Жолдау

Мәртебесін көрсету

5

Орындау мерзімдері

10 күнтізбелік күн ішінде

1 минут
тан
артық
емес

1 минут
тан артық
емес

1 минут
тан
артық
емес

6

Келесі іс-
әрекеттің
нөмірі

6

7

8

9

3. Негізгі процесстің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

3

Іс-әрекеттің
(процесстің,
рәсімнің,
операцияның)
атауы және оның
сипаттамасы

Шығыс құжатын құру

ЖАО қызмет
керінің ЭСҚ
шығыс
құжатына қол
қоюы. ЭҮП
қызмет
көрсету
мәртебесін
ауыстыру
туралы
хабарлама
жасау

ЭҮП шығыс
құжатты
шығару мәр
тебесіне
ауыстыру
туралы
хабарлама
жолдау

Шығыс
құжатын
көру
мүмкін
дігімен
қызмет
көрсету
ді
аяқтау
туралы
хабарла
ма
көрсету

4

Аяқтау нысаны
(деректер,
құжат,
ұйымдастыру-
өкімдік шешім)

Қол қойылған шығыс құжаты

ЭҮП шығыс құжатымен хабарлама жіберу

Жолдау

Шығыс құжатын көрсету

5

Орындау мерзімдері

1 минут
тан
артық
емес

1 минуттан
артық емес

1 минуттан артық емес

1 минут
тан
артық
емес

6

Келесі іс-
әрекеттің
нөмірі

10

11

12

-

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін
мүгедек балаларды материалдық
қамтамасыз ету үшін құжаттарды
ресімдеу» электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету Регламентіне
2-қосымша

1 сурет. ЖАО АЖ арқылы «жартылай автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы

2 сурет. ЭҮП арқылы «жартылай автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы

Кесте. Шартты белгілер

Бастапқы хабарлама

Соңғы хабарлама

Аралық хабарлама

Соңғы қарапайым оқиғалар

Қате

Оқиға-таймерлер

 

Ақпараттық жүйе

 

Процесс

 

Шарт

 

Хабарлама ағыны

Басқару ағыны

 

Соңында тұтынушыға ұсынылатын электрондық құжат

      Ескерту:
      Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес-процессті өңдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN - де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға процесс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
      1) басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;
      2) жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
      3) рөлдер: пулдер мен жолдар;
      4) артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
      Осы төрт санат элементтері бизнес процесстердің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін
мүгедек балаларды материалдық
қамтамасыз ету үшін құжаттарды
ресімдеу» электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету Регламентіне
3-қосымша

«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі

____________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процессінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін
мүгедек балаларды материалдық
қамтамасыз ету үшін құжаттарды
ресімдеу» электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету Регламентіне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық үлгісі

      Өтінішке қоса берілетін құжаттар:
      1) Баланың туу туралы куәлігінің электрондық көшірмесі;
      2) Азаматтарды тіркеу кітабының электрондық көшірмесі немесе мекенжай бюродан анықтама немесе селолық округ әкімінен анықтама (тіркелімі туралы мәлімет);
      3) Психологиялық-педагогикалық консультация қорытындысының электрондық көшірмесі;
      4) Мүгедектігі туралы анықтаманың электрондық көшірмесі;
      5) Банкте есеп шоты болуы туралы құжаттың электрондық көшірмесі.

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін
мүгедек балаларды материалдық
қамтамасыз ету үшін құжаттарды
ресімдеу» электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету Регламентіне
5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке оң жауабының шығыс үлгісі
(үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар)

Тұтынушыға ұсынылатын хабарламалар

      Хабарламалар өтінішті орындау мәртебесінің өзгеруіне қарай немесе қызмет көрсету мерзімін ұзарту жағдайында ұсынылады. Хабарлама мәтінімен еркін жол «Электрондық үкімет» порталындағы жеке кабинетте «Хабарлама» бөлімінде көрсетіледі.

Электрондық мемлекеттік қызметке теріс жауаптың (бас тарту) шығыс үлгісі

      Теріс жауаптың шығыс үлгісі комиссия қорытындысын құруда бас тартуды негіздеу мәтінімен хат түрінде еркін нысанда ұсынылады.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому"

Постановление акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 15 августа 2012 года N 333. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 14 сентября 2012 года N 1861. Утратило силу постановлением акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 23 мая 2013 года N 202

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 23.05.2013 N 202

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами», акимат Есильского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Оформление документов для материального обеспечения
детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Есильского района Бектасову Айнагуль Какимжоловну.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Е. Нуракаев

      «СОГЛАСОВАНО»:
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                           А.Жумагалиев

Утвержден
постановлением акимата
Есильского района
от 15 августа 2012 года
№ 333

Регламент электронной государственной услуги
«Оформление документов для материального обеспечения
детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Есильского района Северо-Казахстанской области» (далее - МИО), а также через веб-портал «электронного правительства» (далее - ПЭП) по адресу: www.e.gov.kz.
      2. Настоящий Регламент разработан на основании стандарта государственной услуги «Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами» (далее Стандарт).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. В настоящем Регламенте «Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) веб-портал «электронного правительства» (далее - ПЭП) - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      2) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя);
      3) информационная система (далее - ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      4) ИС МИО – информационная система местных исполнительных органов/информационная система «Региональный шлюз, как подсистема шлюза «электронного правительства» Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника местного исполнительного органа;
      5) ИС НУЦ – информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан;
      6) государственный орган (далее - МИО) – государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Есильского района Северо-Казахстанской области», непосредственно предоставляющее электронную государственную услугу;
      7) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      8) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      9) региональный шлюз «электронного правительства» (далее - РШЭП) - обеспечивает информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО;
      10) структурно-функциональные единицы - это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, участвующие в процессе оказания электронной государственной услуги (далее – СФЕ);
      11) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) уполномоченный орган государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Есильского района Северо-Казахстанской области»;
      13) электронная цифровая подпись (далее - ЭЦП) — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      14) электронные государственные услуги – государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      15) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      16) шлюз «электронного правительства» (далее - ШЭП) - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги МИО, непосредственно предоставляющим данную электронную государственную услугу согласно приложению 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1):
      1) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя); и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя) и пароль;
      3) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;
      4) процесс 3 - выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор сотрудником МИО регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания;
      5) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      6) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя), указанным в запросе и ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя), указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      7) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;
      8) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      9) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (уведомление об оформлении документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО;
      10) процесс 8 – выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 2):
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя) и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя) и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя), указанным в запросе и ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя), указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (уведомление об оформлении документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      8. В приложениях 4,5 к настоящему Регламенту представлены экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в уполномоченный орган.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      11. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      сотрудник МИО.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги, в том числе с указанием правил форматно-логического контроля, включая формы уведомлений, писем и напоминаний указаны в приложениях 4,5 к настоящему Регламенту.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдение законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливость;
      4) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      5) защита и конфиденциальность документов физических и юридических лиц.
      17. Технические условия оказания электронной государственной услуги: выход в Интернет, наличие ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя), авторизация ПЭП, наличие ЭЦП пользователя.

Приложение 1
к Регламенту электронной государственной услуги
«Оформление документов для материального
обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и
воспитывающихся на дому»

Таблица 1. Описание действий посредством МИО

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлинности заявления и документов потребителя, ввод данных в ИС МИО

Авторизация сотрудника МИО в системе и заполнение формы запроса на оказания электронной государственной услуги

Маршрути
зация
запросов
в ИС ЦГО
для
получения
данных о
потребите
ле

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядитель
ное решение)

Прием заявления и документов на получения услуги

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Маршрути
зация
запроса

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4

2. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

4

5

6

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение
запроса.
Принятие
решения об
оформлении
документов для
материального
обеспечения
детей-инвали
дов, обуча
ющихся и
воспитывающихся
на дому либо
мотивированного
отказа

Формирование выходного документа

-

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование
уведомления об
оформлении
документов для
материального
обеспечения
детей-инвали
дов, обуча
ющихся и
воспитывающихся
на дому либо
мотивированного
отказа

Формирование выходного документа в системе

-

5

Сроки исполнения

В течение 10 рабочих дней

Не более 1 минуты

-

6

Номер следующего действия

5

6

7

3. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

7

8

9

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника МИО

-

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организацион
но-распоряди
тельное
решение)

Выдача и доставка сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги

Подписанный ЭЦП сотрудника МИО выходной документ

-

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты в случае отправки на электронную почту

Не более 1 минуты

-

6

Номер следующего действия

8

9

-

Таблица 2. Описание действий посредством ПЭП

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

МИО

3

Наименова
ние
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и
их описание

Авторизация потребителя на ПЭП, заполнение формы запроса. Проверка корректности введенных данных для получения электронной государственной услуги

Маршрути
зация
запроса в
ИС МИО (в
случае
коррект
ности
введенных
данных)

Присвое
ние
номера
заявле
нию (в
случае
коррект
ности
введен
ных
данных)

Принятие
заявле
ния на
исполне
ние (в
случае
коррек
тности
введен
ных
данных)

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организаци
онно-распо
рядительное
решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса или формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрути
зация
запроса
(в случае
коррект
ности
введенных
данных)

Отправка
уведомле
ния на
ПЭП (в
случае
коррект
ности
введен
ных
данных)

Принятие
в работу

случае
коррект
ности
введен
ных
данных)

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

2. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение
запроса.
Принятие
решения об
оформлении
документов для
материального
обеспечения
детей-инвали
дов, обучаю
щихся и
воспитывающих
ся на дому
либо мотиви
рованного
отказа

Формирование выходного документа

Маршрутиза
ция уведом
ления о
смене
статуса «в
работе» на
ПЭП

Отображение статуса «в работе»

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организаци
онно-распо
рядительное
решение)

Формирование
уведомления
либо мотиви
рованного
отказа

Формирование выходного документа в системе

Маршрутиза
ция

Отображение статуса

5

Сроки исполнения

В течение 10 рабочих дней

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

6

7

8

9

3. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание
выходно
го доку
мента

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника МИО. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги на ПЭП

Маршрутиза
ция уве
домления о
смене
статуса с
выводом
выходного
документа
на ПЭП

Отображение
уведомления
о завер
шении
оказания
услуги с
возможнос
тью
просмотра
выходного
документа

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подписанный выходной документ

Отправка уведомления с выходным документом на ПЭП

Маршрутизация

Отображение выходного документа

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

10

11

12

-

Приложение 2
к Регламенту электронной государственной услуги
«Оформление документов для материального
обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и
воспитывающихся на дому»

Рисунок 1. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ИС МИО

Рисунок 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ПЭП

Таблица. Условные обозначения

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простые события завершающие

Ошибка

События-таймеры

 

Информационная система

 

Процесс

 

Условие

 

Поток сообщений

Поток управления

 

Электронный документ, представляемый конечному потребителю

      Примечание:
      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, используемой для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает потребителям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:
      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;
      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;
      3) роли: пулы и дорожки;
      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.
      Элементы этих четырҰх категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе «Примечания».

Приложение 3
к Регламенту электронной государственной услуги
«Оформление документов для материального
обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и
воспитывающихся на дому»

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

Приложение 4
к Регламенту электронной государственной услуги
«Оформление документов для материального
обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и
воспитывающихся на дому»

Экранная форма заявления на электронную государственную услугу

      К заявлению прилагаются документы:
      1) Электронная копия свидетельства о рождении ребенка;
      2) Электронная копия книги регистрации граждан, либо справки адресного бюро, либо справки Акима сельского округа (сведения о прописке);
      3) Электронная копия заключения психолого-педагогической консультации;
      4) Электронная копия справки об инвалидности;
      5) Электронная копия документа о наличии счета в банке.

Приложение 5
к Регламенту электронной государственной услуги
«Оформление документов для материального
обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и
воспитывающихся на дому»

Выходная форма положительного ответа (документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому) на электронную государственную услугу

Уведомления, предоставляемые потребителю

      Уведомления поставляются по мере изменения статуса исполнения заявления, либо в случае продления срока оказания услуги. Произвольная строка с текстом уведомления отражается в разделе «Уведомления» в личном кабинете на портале «электронного правительства».

Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на электронную государственную услугу

      Выходная форма отрицательного ответа предоставляется в произвольной форме в виде письма с текстом обоснования отказа при формировании заключения комиссии.