"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 21 желтоқсандағы N 519 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 24 қаңтарда N 2107 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 23 мамырдағы N 202 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 23.05.2013 N 202 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1-бабының 4-тармағына, «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы № 76 қаулысына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Есіл ауданы әкімінің орынбасары Өтеген Рахымғазыұлы Жүсіповке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Е. Нұрақаев

      «КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі           А. Жұмағалиев
      2012 жылғы 20 желтоқсан

Есіл ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 21 желтоқсандағы № 519
қаулысымен бекітілді

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі - электрондық мемлекеттік қызме) «Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган/қызмет беруші), халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы (бұдан әрі – Орталық) сондай-ақ Өтініш берушінің электрондық цифрлы қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) болған жағдайда www.e.gov.kz. «электрондық үкімет» (бұдан әрі – ЭҮП) веб-порталы не баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрі - Орталық) арқылы көрсетіледі.
      Шалғай елді мекен тұрғындарына мемлекеттік қызметтің қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында Мобильдік орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге жол беріледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы № 76 қаулысымен бекітілген «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру деңгейі: жартылай автоматтандырылған (медиа-алшақтығы бар электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет Регламентінде (бұдан әрі - Регламент) мынадай ұғымдар мен қысқартулар қолданылады:
      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;
      2) ақпараттық жүйе – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тасымалдауға және ұсынуға арналған жүйе(бұдан әрі - АЖ);
      3) бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе – нотариалдық қызметті және әділет органдары мен нотариалдық палатаның өзара әрекеттесуін автоматтандыруға арналған аппараттық - бағдарламалық кешен (бұдан әрі - БНАЖ);
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - ЖСН);
      5) «Жеке тұлға» мемлекеттік деректер базасы - Қазақстан Республикасындағы жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруге ендіру мақсатында автоматтандырылған жинау, сақтау және ақпаратты өңдеу, жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құрастыруға және олар туралы өзекті және сенімді ақпараттарды Қазақстан Республикасындағы заңнамаларына сәйкес және мемлекеттік басқару органдарына және олардың өкілеттілігі аясында басқа субъектілерге беруге арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДБ);
      6) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктері және ведомстволары (бұдан әрі – ХҚКО АЖ) арқылы халыққа қызмет ұсыну процесін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      7) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – бұл қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе уәкілетті органдардың құрылымдық бөлімшелер тізбесі;
      8) пайдаланушы - өзіне қажетті электрондық ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші субъект (тұтынушы, қызмет беруші);
      9) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлы қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушымен көрсетілетін қызмет;
      10) мемлекеттік қызметті алушы – Стандарттың 6-тармағында көрсетілген Қазақстан Республикасының азаматтары;
      11) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      12) электрондық құжат – ақпарат электрондық цифрлы түрде ұсынылған және электрондық цифрлы қолтаңбамен (ЭЦҚ) берілген құжат;
      13) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) - нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қолжетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
      14) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі – электрондық қызметті жүзеге асыру аясында «электрондық әкімдіктің» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған «электрондық үкімет» шлюзінің жүйе бөлігі (бұдан әрі – ЭҮӨШ);
      15) «электрондық үкімет» шлюзі - электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе(бұдан әрі – ЭҮШ);
      16) электрондық цифрлы қолтаңба (бұдан әрі - ЭCҚ) - электрондық цифрлы қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлы таңбалардың жиынтығы.

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. Осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген ЭҮП (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 1 диаграмма) арқылы қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы ЖСН және парольдің көмегімен ЭҮП-на тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – ЭҮП-да қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушымен ЖСН-нің және парольдің енгізілуі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген мемлекеттік қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын ЭҮП-да тексеру;
      4) 2-процесс – мемлекеттік қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП қалыптастыру;
      5) 3-процесс – осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұраныс салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу), осы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген электронды түрде қажетті құжаттардың көшірмесін сұраныстың нысанына тіркеу, сондай-ақ сұранысты куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін мемлекеттік қызметті алушының таңдауы;
      6) 2-шарт – ЭЦҚ–нің тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және кері шақыртылған тіркеу куәлігінің тізімінде жоқтығын, сондай–ақ ЖСН (сұраныста көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН) сәйкестігін тексеру;
      7) 4-процесс – мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ дұрыстығының расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 5-процесс – мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсету үшін сұранысты куәландыру және қызмет берушімен өңдеу жүргізу үшін ЭҮӨШ АЖО-да ЭҮШ арқылы электрондық құжатты (сұранысты) жолдау;
      9) 6-процесс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      10) 3-шарт – Стандарттың 11-тармағында көрсетілген, мемлекеттік қызметті алушымен қоса берілген құжаттардың сәйкестігін және қызмет көрсету үшін негіздемені қызмет берушімен тексерілуі (өңделуі);
      11) 7-процесс - мемлекеттік қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 8-процесс – мемлекеттік қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін (кезектің реттік нөмірін көрсетумен есепке қою туралы хабарлама не электронды құжат үлгісінде дәлелді себептерді көрсетумен есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап) алуы. Электронды құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ қолданумен қалыптастырылады.
      7. Осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген қызмет берушінің (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 2 диаграмма) адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері:
      1) 1-процесс – қызмет беруші қызметкерінің қызмет көрсету үшін ЖСН мен парольді (авторизациялау процесі) ЭҮӨШ АЖО-ға енгізуі;
      2) 2-процесс – қызмет беруші қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және қызмет беруші қызметкерімен мемлекеттік қызметті алушы деректерін енгізуі;
      3) 3-процесс – мемлекеттік қызметті алушының деректері туралы ЖТ МДБ ЭҮШ арқылы сұранысты жолдау;
      4) 1-шарт - ЖТ МДБ мемлекеттік қызметті алушы деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-процесс - ЖТ МДБ мемлекеттік қызметті алушы деректерінің жоқтығына байланысты деректерді алуға мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5-процесс – қызмет беруші қызметкердің мемлекеттік қызметті алушымен ұсынылған құжаттарды қағаз түрінде құжаттардың болуы туралы белгі бөлігінде сұраныс нысанын толтыруы және сканерлеуі, қызмет көрсетуге сұраныс ЭҮП толтырылған нысан (енгізілген деректер) арқылы куәландыру және оларды сұраныстың нысанына тігу;
      7) 6-процесс – электронды құжатты ЭҮӨШ АЖО-ға тіркеу;
      8) 2-шарт – Стандарттың 11-тармағында көрсетілген, қоса берілген құжаттардың сәйкестігін және қызмет көрсету үшін негіздемені қызмет берушімен тексерілуі (өңделуі);
      9) 7-процесс - мемлекеттік қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      10) 8-процесс - мемлекеттік қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін (кезектің реттік нөмірін көрсетумен есепке қою туралы хабарлама не электронды құжат үлгісінде дәлелді себептерді көрсетумен есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап) алуы. Электронды құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ қолданумен қалыптастырылады.
      8. Осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген Орталық (қызмет көрсету кезінде функционалдық әрекеттесудің № 3 диаграмма) арқылы қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері:
      1) 1-процесс – Орталық операторының қызмет көрсету үшін логин мен парольді (авторизациялау процесі) Орталық АЖ АЖО-ға енгізуі;
      2) 2-процесс – Орталық операторымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және Орталық операторымен мемлекеттік қызмет алушы деректерін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет алушы өкілінің сенімхаты бойынша деректерін (сенімхат нотариалдық расталған кезінде, сенімхат басқаша расталса - сенімхат деректері толтырылмайды) енгізуі;
      3) 3-процесс – мемлекеттік қызмет алушының деректері туралы ЖТ МДБ ЭҮШ арқылы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет алушы өкілінің сенімхаты деректері туралы – БНАЖ сұранысты жолдау;
      4) 1-шарт - ЖТ МДБ мемлекеттік қызмет алушы деректерінің, БНАЖ сенімхат деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-процесс - ЖТ МДБ мемлекеттік қызмет алушы деректерінің, БНАЖ сенімхат деректерінің жоқтығына байланысты деректерді алуға мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5-процесс – Орталық операторы мемлекеттік қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қағаз түрінде құжаттардың болуы туралы белгі бөлігінде сұраныс нысанын толтыруы және сканерлеуі, қызмет көрсетуге сұраныс ЭҮП толтырылған нысан (енгізілген деректер) арқылы куәландыру және оларды сұраныстың нысанына тігу;
      7) 6-процесс – (мемлекеттік қызмет алушының сұранысы) ЭҮӨШ АЖО-да ЭҮП арқылы Орталық операторының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты жіберу;
      8) 7-процесс - электронды құжатты ЭҮӨШ АЖО-ға тіркеу;
      9) 2-шарт – Стандарттың 11-тармағында көрсетілген, мемлекеттік қызмет алушымен қоса берілген құжаттардың сәйкестігін және қызмет көрсету үшін негіздемені қызмет берушімен тексерілуі (өңделуі);
      10) 8-процесс - мемлекеттік қызмет алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      11) 9-процесс - мемлекеттік қызмет алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін (кезектің реттік нөмірін көрсетумен есепке қою туралы хабарлама не электронды құжат үлгісінде дәлелді себептерді көрсетумен есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап) Орталық операторы арқылы алуы.
      9. Қызмет көрсету үшін сұраныс пен жауапты толтыру нысаны «Е-лицензирование» www.elicense.kz. веб-порталында көрсетілген.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұраныстың орындалу мәртебесін алушымен тексеру тәсілі: «электрондық үкімет» порталында «Қызметті алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ УО/Орталыққа жүгінген кезде.
      11. Қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны саll-орталығының телефоны: (1414) бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі - ҚФЕ):
      1) қызмет берушінің қызметкері;
      2) Орталық қызметкері.
      13. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімдер) орындалу мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімдер, қызметтер, операциялар) бір ізділігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      14. Олардың сипаттамасына сәйкес іс-әрекеттердің логикалық бір ізділігі арасындағы өзара байланысын бейнелейтін диаграммалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      15. Мемлекеттік қызметті алушыға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсетікіштерімен өлшенеді.
      16. Мемлекеттік қызметті алушымен қызмет көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) құпия (рұқсат етілмеген ақпаратты алудан сақтау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсат етілмеген өзгертуден сақтау);
      3) қол жетімділік (ақпараттар мен ресурстарды рұқсат етілмеген кемітуден сақтау);
      17. Қызмет көрсетудің техникалық жағдайы:
      1) Интернетке шығу;
      2) қызмет көрсетілетін тұлғаның ЖСН-нің болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) тұтынушының ЭЦҚ болуы.

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
қою және олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет Регламентіне
1-қосымша

1 кесте. ЭҮП арқылы ҚФЕ-нің іс-әрекеттерін сипаттау

Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс--
әре-
кет-
тің
(жұ-
мыс
бары-
сы-
ның,
ағы-
ны-
ның) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Мемле-
кеттік
қыз-
метті
алушы

ЭҮП

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шы

ЭҮП

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шы

ЭҮӨШ
АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Іс-
әре
кет-
тің
(про-
цес-
тің,
рә-
сім-
нің,
опе-
ра-
ция-
ның)
атауы
және
оның
си-
пат-
тама-
сы

ЖСН
және
пароль
бойын-
ша ЭҮП
авто-
риза-
ция-
ланады

Мемле-
кеттік
қыз-
метті
алушы
дерек-
терін-
де бұ-
зушы-
лық-
тардың
болуы-
на
байла-
нысты
бас
тарту
туралы
хабар-
лама
қалып-
тасты-
рады

Қызмет-
ті таң-
дайды
және
сұра-
ныстың
дерек-
терін
қалып-
тасты-
рады,
ЭҮП
мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
таңдауы

ЭҮП
мемле
кеттік
қыз-
метті
алушы
дерек-
терін-
де бұ-
зушы-
лық-
тардың
болуы-
на
байла-
нысты
бас
тарту
туралы
хабар-
лама
қалып-
тасты-
рады

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
ЭҮП
арқылы
куәлан-
дыру
(қол
қою)
және
сұра-
нысты
ЭҮӨШ
АЖО
жіберу

Құ-
жатты
тір-
кеу

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
дерек-
терінде
бұзушы-
лықтар-
дың
болуына
байла-
нысты
бас
тарту
туралы
хабар-
лама
қалып-
тастыру

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
қызмет
нәтиже-
сін
алуы

4

Аяқ-
тау
ныса-
ны
(де-
рек-
тер,
құ-
жат,
ұйым-
дас-
тыру-
өкім-
дік
ше-
шім)

Сұра-
нысты
сәтті
қалып-
тас-
тыр-
ғанды-
ғы
туралы
хабар-
ламаны
бейне-
леу

Сұра-
тылған
элек-
трон-
дық
мемле-
кеттік қыз-
меттен
бас
тарту
туралы
хабар-
лама
қалып-
тасты-
ру

Сұра-
нысты
бағыт-
тау

Сұра-
тылған
элек-
трон-
дық
мемле-
кеттік
қыз-
меттен
бас
тарту
туралы
хабар-
лама
қалып-
тастыру

Сұра-
нысты
бағыт-
тау

Өті
нішке
нөмір
беру-
мен
сұра-
нысты
тір-
кеу

Дәлелді
бас
тартуды
қалып-
тастыру

Шығыс
құжатын
бейне-
леу

5

Орын-
дау
мер-
зім-
дері

30 се-
кунд -
1 ми-
нут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 се-
кунд – 1 минут

1 минут

30 секунд

15 минут

6

Келе-
сі
іс-
әре-
кет-
тің
нөмі-
рі

2 –
егер
мемле-
кеттік
қыз-
метті
алушы-
ның
дерек-
терін-
де бұ-
зушы-
лықтар
болса;
3 –
егер
авто-
риза-
ция
сәтті
өтсе

-

4 -
егер
мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
дерек-
терінде
бұзушы-
лықтар
болса;
5 –
егер
бұзушы-
лықтар
болмаса

-

-

7 -
егер
мем-
ле-
кет-
тік
қыз-
метті
алу-
шының
де-
рек-
те-
рін-
де
бұ-
зушы-
лық-
тар
бол-
са; 8
-
егер
бұзу-
шы-
лық-
тар
бол-
маса

-

-

2-кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФЕ-нің іс-әрекеттерін сипаттау

Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әре-
кеттің
(жұмыс
барысы-
ның,
ағыны-
ның) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Қыз-
мет
беру-
шінің
қыз-
мет-
кері

Қызмет
беру-
шінің
қыз-
мет-
кері

Қызмет
беру-
шінің
қыз-
метке-
рі

ЖТ МДБ

Қызмет
беруші-
нің
қызмет-
кері

Орта-
лық
қыз-
метке-
рі

Орталық
қызмет-
кері

Орта-
лық
қыз-
мет-
кері

3

Іс-әре-
кеттің
(процес-
тің, рә-
сімнің,
опера-
цияның)
атауы
және
оның си-
паттама-
сы

ЖСН
және
па-
роль
арқы-
лы
ЭҮӨШ
АЖО
авто-
риза-
ция-
лана-
ды

Қызмет
беруші
қыз-
метке-
рінің
қыз-
метті
таң-
дауы

Мемле
кеттік
қыз-
метті
алушы-
ның
дерек-
тері
туралы
сұра-
нысты
ЖТ
МДБ-ға
жолдау

ЖТ
МДБ-да
дерек-
тердің
жоқты-
ғы
туралы
хабар-
ламаны
қалып-
тасты-
ру

Сканер-
ленген
құжат-
тарды
тіркеу-
мен
және
ЭЦҚ
куәлан-
дырумен
сұраныс
нысанын
толтыру

ЭҮӨШ
АЖО-да
құжат-
ты
тіркеу

Мемле-
кеттік
қызмет-
ті алу-
шының
құжат-
тарында
бұзушы-
лықтар-
дың
болуына
байла-
нысты
бас
тарту
туралы
хабар-
лама
қалып-
тасты-
рады

Мем-
ле-
кет-
тік
қыз-
метті
алушы
қыз-
мет
нәти-
жесін
алуы

4

Аяқтау
нысаны
(дерек-
тер,
құжат,
ұйымдас-
тыру-
өкімдік
шешім)

Қол-
хат

Сұра-
нысты
сәтті
қалып-
тас-
тыр-
ғанды-
ғы
туралы
хабар-
ламаны
бейне-
леу

Сұра-
нысты
бағыт-
тау

Дәлел-
ді бас
тарту-
ды қа-
лып-
тасты-
ру

Сұра-
нысты
бағыт-
тау

Өті-
нішке
нөмір
беру-
мен
сұра-
нысты
тіркеу

Дәлелді
бас
тартуды
қалып-
тастыру

Қыз-
мет
нәти-
жесі
– ха-
бар-
лама-
ны
қа-
лып-
тас-
тыру

5

Орындау
мерзім-
дері

10-15
се-
кунд

10 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

10-15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

10-15 се-
кунд

6

Келесі
іс-әре-
кеттің
нөмірі

-

-

4 -
егер
бұзу-
шылық-
тар
болса;
5 –
егер
бұзу-
шылық-
тар
болма-
са

-

6

4 -
егер
бұзу-
шылық-
тар
болса;
5 –
егер
бұзу-
шылық-
тар
болма-
са

-

-

3-кесте. ХҚКО арқылы ҚФЕ-нің іс-әрекеттерін сипаттау

Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс--
әре-
кет-
тің
(жұ-
мыс
бары-
сы-
ның,
ағы-
ны-
ның)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

Орта
лық
қыз
мет
кері

Орта-
лық
қыз-
метке-
рі

Орта-
лық
қыз-
метке-
рі

ЖТ
МДБ,
БНАЖ

Орта-
лық
қыз-
мет-
кері

Орта-
лық
қыз-
мет-
кері

Орта-
лық
қыз-
мет-
кері

Орта-
лық
қыз-
метке-
рі

Орта-
лық
қыз-
метке-
рі

3

Іс-
әре-
кет-
тің
(про-
цес-
тің,
рә-
сім-
нің,
опе-
ра-
ция-
ның)
атауы
және
оның
си-
пат-
тама-
сы

Ло
гин
және
па
роль
бо
йын
ша
Ор
та
лық
опе
рато
ры
авто
риза
ция
лана
ды

Қыз-
метті
таң-
дайды
және
сұра-
ныстың
дерек-
терін
қалып-
тасты-
рады

Сұра-
нысты
ЖТ
МДБ,
БНАЖ
жолдау

Мем-
ле-
кет-
тік
қыз-
метті
алу-
шының
де-
рек-
тері-
нің
жоқ-
тығы-
на
бай-
ла-
нысты
алу-
шының
де-
рек-
терін
алуға
мүм-
кін
емес-
тігі
тура-
лы
ха
бар-
лама-
ны
қа-
лып-
тас-
тыра-
ды

Қа-
жетті
құ-
жат-
тар-
мен
және
ЭЦҚ
куә-
лан-
дыру-
мен
сұра-
ныс
ныса-
нына
тір-
кеу-
мен
сұра-
нысты
тол-
тыру

ЭҮӨШ
АЖО-
да
ЭЦҚ
куә-
ланд-
ырыл-
ған
(қол
қо-
йыл-
ған)
құ-
жатты
жол-
дау

Құ-
жатты
тір-
кеу

Мемле-
кеттік
қыз-
метті
алушы-
ның
құжат-
тарын-
да бұ-
зушы-
лық-
тардың
болуы-
на
байла-
нысты
бас
тарту
туралы
хабар-
лама
қалып-
тасты-
ру

Мемле-
кеттік
қыз-
метті
алушы-
ның
қызмет
нәти-
жесін
алуы

4

Аяқ-
тау
ныса-
ны
(де-
рек-
тер,
құ-
жат,
ұйым-
дас-
тыру-
өкім-
дік
ше-
шім)

Қол
хат

Сұра-
нысты
сәтті
қалып-
тас-
тыр-
ғанды-
ғы
туралы
хабар-
ламаны
бейне-
леу

Сұра-
нысты
бағыт-
тау

Дә-
лелд
бас
тар-
туды
қа-
лып-
тас-
тыру

Сұра-
нысты
сәтті
қа-
лып-
тас-
тыр-
ған-
дығы
тура-
лы
ха
бар-
лама-
ны
бей-
нелеу

Сұра-
нысты
ба-
ғыт-
тау

Өті-
нішке
нөмір
беру-
мен
сұра-
нысты
тір-
кеу

Дәлел-
ді бас
тарту-
ды қа-
лып-
тасты-
ру

Қызмет
нәти-
жесі –
хабар-
ламаны
қалып-
тасты-
ру

5

Орын-
дау
мер-
зім-
дері

30 секу
нд –
1 ми
нут

30 се-
кунд

1,5 минут

1,5 минут

30 се-
кунд
– 1
минут

1 ми-
нут

1 ми-
нут

30 се-
кунд –
1 ми-
нут

15 ми-
нут

6

Келе-
сі
іс--
әре-
кет-
тің
нөмі-
рі

2

3

4 -
егер мемле-
кеттік
қыз-
метті
алушы-
ның
дерек-
терін-
де бұ-
зушы-
лықтар
болса;
5 –
егер
бұзу-
шылық-
тар
болма-
са

-

-

-

7 -
егер
бұзу-
шы-
лық-
тар
бол-
са;
5 –
егер
бұзу-
шы-
лық-
тар
бол-
маса

-


«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
қою және олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет Регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесудің № 1 диаграммасы

Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесудің № 2 диаграммасы

Орталық АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесудің № 3 диаграммасы

Кесте. Шартты белгілер

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
қою және олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет Регламентіне
3-қосымша

«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі

____________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процессінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 21 декабря 2012 года N 519. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 24 января 2013 года N 2107. Утратило силу постановлением акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 23 мая 2013 года N 202

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 23.05.2013 N 202

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года № 76 «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде», акимат Есильского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Есильского района Жусупова Отегена Рахимгазиевича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                               Е. Нуракаев

      «СОГЛАСОВАНО»:

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                         А. Жумагалиев

Утвержден
      постановлением акимата
Есильского района
      от 21 декабря 2012 года N 519

Регламент электронной государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде» (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Есильского района Северо-Казахстанской области» (далее – уполномоченный орган/услугодатель), а также на альтернативной основе через центр обслуживания населения (далее - Центр) или веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz (далее - ПЭП), при условии наличия у Заявителя электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП).
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственных услуг через Мобильные центры.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года № 76 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. В настоящем Регламенте «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде» (далее - Регламент) используются следующие понятия и сокращения:
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      2) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее - ИС);
      3) единая нотариальная информационная система – это аппаратно–программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее – ЕНИС);
      4) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      5) государственная база данных «Физические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      6) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через Центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее - ИС Центр);
      7) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      8) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      9) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      10) получатель государственной услуги – граждане Республики Казахстан, указанные в пункте 6 Стандарта;
      11) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      12) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      13) веб-портал «электронного правительства» (далее - ПЭП) - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      14) региональный шлюз «электронного правительства» - подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      15) шлюз «электронного правительства» - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее - ШЭП);
      16) электронная цифровая подпись - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель государственной услуги осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей государственной услуги на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод получателем государственной услуги ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе государственной услуги через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных получателя государственной услуги;
      5) процесс 3 – выбор получателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем государственной услуги формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем государственной услуги регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя государственной услуги;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП получателя государственной услуги и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 11 Стандарта и оснований для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги;
      12) процесс 8 – получение получателем государственной услуги результата услуги (уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин в форме электронного документа), сформированный АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ РШЭП ИИН и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя государственной услуги;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных получателя государственной услуги;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем государственной услуги, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в пункте 11 Стандарта и оснований для оказания услуги;
      9) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги;
      10) процесс 8 – получение получателем государственной услуги результата услуги (уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин в форме электронного документа) сформированной АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Пошаговые действия через Центр (диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 - ввод оператора Центра в АРМ ИС Центр логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и оператором Центра данных получателя государственной услуги, а также данных по доверенности представителя получателя государственной услуги (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных получателя государственной услуги, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя государственной услуги;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, представленных получателем государственной услуги, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 - направление электронного документа (запроса получателя государственной услуги) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 11 Стандарта и оснований для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги;
      11) процесс 9 – получение получателем государственной услуги через оператора Центра результата услуги (уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин в форме электронного документа в форме электронного документа) сформированной АРМ РШЭП.
      9. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в УО/Центр.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия
в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) сотрудник услугодателя;
      2) сотрудник Центра.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. Результаты оказания услуги получателям государственной услуги измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям государственной услуги:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП.

      Приложение 1
      к Регламенту электронной государственной услуги
      «Постановка на учет и очередность граждан,
      нуждающихся в жилище из государственного
      жилищного фонда или жилище, арендованном
      местным исполнительным органом
      в частном жилищном фонде»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наиме-
нова-
ние СФЕ

Полу-
чате-
ль
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги

ПЭП

Полу-
чате-
ль
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги

ПЭП

Полу-
чате-
ль
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наиме-
нова-
ние
дейст-
вия
(про-
цесса,
проце-
дуры,
опера-
ции) и
их
описа-
ние

Авто-
ризу-
ется
на
ПЭП
по
ИИН и
паро-
лю

Фор-
миру-
ет
сооб-
щение
об
отка-
зе в
связи
с
имею-
щими-
ся
нару-
шения
ми в
дан-
ных
полу-
чате-
ля
госу-
дар-
ствен
ной
услу-
ги

Выби-
рает
услу-
гу и
фор-
миру-
ет
дан-
ные
зап-
роса,
выбо-
ром
полу-
чате-
ля
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги
ЭЦП

Форми-
рует
сооб-
щение
об
отказе
в
связи
с
имею-
щимися
нару-
шения-
ми в
данных
полу-
чателя
госу-
дарст-
венной
услуги
ЭЦП

Удос-
тове-
рение
(под-
писа
ние)
пос-
редс-
твом
ЭЦП
полу-
чате-
ля госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги и
на-
прав-
ление
зап-
роса
в АРМ
РШЭП

Регистрация докумен-
та

Фор-
миро-
вание
сооб-
щения
об
отка-
зе в
связи
с
имею-
щими-
ся
нару-
шени-
ями в
доку-
мен-
тах
полу-
чате-
ля
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги

По-
лу-
че-
ние
по-
лу-
ча-
те-
лем
го-
су-
дар-
стве
нной
ус-
луги
ре-
зуль
тата
услу
ги

4

Форма
завер-
шения
(дан-
ные,
доку-
мент,
орга-
низа-
ционно
-рас-
поря-
дите-
льное
реше-
ние)

Отоб-
раже-
ние
уве-
дом-
ления
об
успе-
шном
фор-
миро-
вании
зап-
роса

Фор-
миро-
вание
сооб-
щения
об
отка-
зе в
зап-
раши-
вае-
мой
элек-
трон-
ной
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ге

Марш-
рути-
зация
зап-
роса

Форми-
рова-
ние
сооб-
щения
об
отказе
запра-
шивае-
мой
элект-
ронной
госу-
дарст-
венной
услуге

Марш-
рути-
зация
зап-
роса

Ре-
гис-
тра-
ция
зап-
роса
с
при-
свое
нием
но-
мера
зая-
вле-
нию

Фор-
миро-
вание
моти-
виро-
ван-
ного
отка-
за

Ото-
бра-
же-
ние
вы-
ход-
ного
до-
ку-
мен-
та

5

Сроки
испол-
нения

30
се-
кунд

1
мину-
та

30 се-
кунд

1,5 минут

1,5 минут

30
се-
кунд
– 1
мину-
та

1 мину-та

30 се-
кунд

15 ми-
нут

6

Номер
следу
ющего
дейст
вия

2 -
если
есть
нару-
шения
в
дан-
ных
полу-
чате-
ля
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги;
3 -
если
авто-
риза-
ция
прош-
ла
успеш
но

-

4 –
если
есть
нару-
шения
в
дан-
ных
полу-
чате-
ля
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги; 5

если
нару-
шений
нет

-

-

7 –
если
есть
на-
ру-
ше-
ния
в
дан-
ных
по-
лу-
ча-
теля
го-
су-
дарс
твен
ной
услу
ги;
8 -
если
нару
ше-
ний
нет

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1


дейс-
твия
(хо-
да,
пото-
ка
ра-
бот)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наи-
мено-
вание
СФЕ,
ИС

Сот-
руд-
ник
услу-
года-
теля

Сот-
руд-
ник
услу-
года-
теля

Сот-
руд-
ник
услу-
года-
теля

ГБД ФЛ

Сотруд-
ник
услуго-
дателя

Сот-
руд-
ник
Цен-
тра

Сот-
руд-
ник
Цент-
ра

Сот-
руд-
ник
Цен-
тра

3

Наи-
мено-
вание
дейс-
твия
(про-
цес-
са,
про-
цеду-
ры,
опе-
раци-
и) и
их
опи-
сание

Авто-
ризу-
ется
на
АРМ
РШЭП
через
ИИН и
па-
роль

Выбор
сот-
руд-
ником
услу-
года-
теля
услу-
ги

Нап-
рав-
ление
зап-
роса
о
дан-
ных
полу-
чате-
ля
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги в
ГБД
ФЛ

Фор-
ми-
ро-
ва-
ние
соо-
бще-
ния
об
от-
сут-
ствии
дан-
ных
ГБД
ФЛ

Запол-
нение
формы-
запроса
с при-
крепле-
нием
скани-
ных
доку-
ментов
и
удосто-
верени-
ем ЭЦП

Ре-
гис-
тра-
ция
до-
ку-
мен-
та в
АРМ
РШЭП

Фор-
миру-
ет
сооб-
щение
об
отка-
зе в
связи
с
имею-
щими-
ся
нару-
шени-
ями в
доку-
мен-
тах
полу-
чате-
ля
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги

По-
лу-
че-
ние
полу
чате
лем
го-
суда
рст-
вен-
ной
услу
ги
резу
льта
та
услу
ги

4

Форма
заве-
рше-
ния
(дан-
ные,
доку-
мент,
орга-
низа-
цион-
но-
рас-
поря-
дите-
льное
реше-
ние)

Расписка

Отоб-
раже-
ние
уве-
дом-
ления
об
успе-
шном
фор-
миро-
вании
зап-
роса

Марш-
рути-
зация зап-
роса

Фор-
ми-
ро-
ва-
ние
мо-
ти-
ви-
ро-
ван-
ного
от-
каза

Маршру-
тизация
запроса

Ре-
гис-
тра-
ция
зап-
роса
с
при-
сво-
ени-
ем
но-
мера
зая-
вле-
нию

Фор-
миро-
вание
моти-
виро-
ван-
ного
отка-
за

Фор-
ми-
ро-
ва-
ние
ре-
зу-
льта
та-
ус-
луги
-
уве-
дом-
лени
я

5

Сроки исполнения

10-15 се-
кунд

10 се
кунд

1,5 минут

10-15 се
кунд

10-15 секунд

1,5 ми-
нут

1,5 минут

10-15 се
кунд

6

Номер следующего действия

-

-

4 –
если
есть
нару-
ше-
ния;
5 –
если
нару-
шений
нет

-

6

7 -
если
есть
на-
ру-
ше-
ния;
8 -
если
на-
ру-
ше-
ний
нет

-

-

Таблица 3. Описание действий СФЕ через Центр

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1


дейс-
твия
(хо-
да,
пото-
ка
ра-
бот)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

Наи-
мено-
вание
СФЕ,
ИС

Сот-
руд-
ник
Цент-
ра

Сот-
руд-
ник
Цент-
ра

Сот-
руд-
ник
Цен-
тра

ГБД ФЛ, ЕНИС

Сот-
руд-
ник
Цен-
тра

Сот-
руд-
ник
Цент-
ра

Сот-
руд-
ник
Цен-
тра

Сотрудник Цент-
ра

Сот-
руд-
ник
Цент
ра

3

Наи-
мено-
вание
дейс-
твия
(про-
цес-
са,
про-
цеду-
ры,
опе-
раци-
и) и
их
опи-
сание

Авто-
ризу-
ется
опе-
ратор
Цент-
ра по
логи-
ну и
паро-
лю

Выби-
рает
услу-
гу и
фор-
миру-
ет
дан-
ные
зап-
роса

Нап-
рав-
ле-
ние
зап-
роса
в
ГБД
ФЛ,
ЕНИС

Фор-
ми-
рует
со-
об-
ще-
ние
о
не-
воз-
мож-
нос-
ти
по-
лу-
че-
ния
дан-
ных
в
свя-
зи с
от-
сут-
стви
ем
дан-
ных
по-
лу-
ча-
теля
го-
су-
дар-
стве
нной
услу
ги

За-
пол-
не-
ние
зап-
роса
с
при-
кре-
пле-
нием
к
фор-
ме
зап-
роса
не-
обхо
ди-
мых
до-
куме
нтов
и удо-
сто-
вере
ние
ЭЦП

Нап-
рав-
ление
доку-
мента
удос-
тове-
ренно
го
(под-
писа-
нно-
го)
ЭЦП в
АРМ
РШЭП

Регистрация докумен-
та

Фор-
миро-
вание
сооб-
щения
об
отка-
зе в
услу-
ге в
связи
с
имею-
щими-
ся
нару-
шени-
ями в
доку-
мен-
тах
полу-
чате-
ля
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги

По
лу
че
ние
по
лу
ча
те
лем
го
су
дар
стве
нной
ус
луги
резу
льта
та
услу
ги

4

Форма
заве-
рше-
ния
(дан-
ные,
доку-
мент,
орга-
низа-
цион-
но-
рас-
поря-
дите-
льное
реше-
ние)

Расписка

Отоб-
раже-
ние
уве-
дом-
ления
об
успе-
шном
фор-
миро-
вании
зап-
роса

Мар-
шру-
ти-
за-
ция
зап-
роса

Фор-
ми-
ро-
ва-
ние
мо-
ти-
ви-
ро-
ван-
ного
от-
каза

Ото-
бра-
же-
ние
уве-
дом-
ле-
ния
об
ус-
пеш-
ном
фор-
ми-
ро-
ва-
нии
зап-
роса

Марш-
рути-
зация
зап-
роса

Ре-
гис-
тра-
ция
зап-
роса
с
при-
сво-
ени-
ем
но-
мера
зая-
вле-
нию

Фор-
миро-
вание
моти-
виро-
ван-
ного
отка-
за

Фор-
ми-
ро-
ва-
ние
ре-
зуль
тата
услу-ги
уве-
дом-
ле-
ния

5

Сроки исполнения

30 се
кунд
- 1
мину-
та

30 се
кунд

1,5 ми-
нут

1,5 ми-
нут

30 се-
кунд – 1 минута

1 ми
нута

1 ми
нута

30 се
кунд – 1 мину-
та

15 ми-
нут

6

Номер следующего действия

2

3

4 –
если
есть
на-
ру-
ше-
ния
в
дан-
ных
по-
лу-
ча-
теля
го-
су-
дар-
стве
нной
ус-
лу-
ги;
5 –
если
на-
ру-
ше-
ний
нет

-

-

-

7 –
если
есть
на-
ру-
ше-
ния;
9 –
если
на-
ру-
ше-
ний
нет

-

-

Приложение 2
      к Регламенту электронной государственной услуги
      «Постановка на учет и очередность граждан,
      нуждающихся в жилище из государственного
      жилищного фонда или жилище, арендованном
      местным исполнительным органом
      в частном жилищном фонде»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ИС Центр

Таблица. Условные обозначения

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простые события завершающие

Ошибка

 

Информационная система

 

Процесс

 

Условие

 

Поток управления

Поток сообщений

 

Электронный документ, представляемый конечному потребителю

Приложение 3
      к Регламенту электронной государственной услуги
      «Постановка на учет и очередность граждан,
      нуждающихся в жилище из государственного
      жилищного фонда или жилище, арендованном
      местным исполнительным органом
      в частном жилищном фонде»

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

___________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.