"Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 21 желтоқсандағы N 521 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 31 қаңтарда N 2136 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 23 мамырдағы N 202 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 23.05.2013 N 202 қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабы 4 тармағына, «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119 қаулысына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданы әкімінің орынбасары Айнагүл Кәкімжолқызы Бектасоваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан облысы
      Есіл ауданының әкімі                  Е.Нұрақаев

Солтүстік Қазақстан облысы
Есіл ауданы әкімдігінің
2012 жылғы «21» желтоқсандағы
№ 521 қаулысымен
бекітілді

«Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру»
электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. «Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру» электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – қызмет) «Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган/қызмет беруші) Халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – орталық) арқылы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) болған жағдайда www.egov.kz «электронды үкімет» порталы арқылы көрсетіледі.
      Шалғай елді мекендердің тұрғындарына мемлекеттік қызметтің қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында Мобильдік орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге рұқсат етіледі.
      2. Қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119 қаулысымен бекітілген «Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру» мемлекеттік қызмет Стандартына сәйкес көрсетіледі (бұдан әрі – Стандарт).
      3. Қызметті автоматтандыру дәрежесі: жартылай автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. «Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру» осы электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету регламентінде қолданылатын ұғымдар мен қысқартулар (бұдан әрі – Регламент):
      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны.
      2) «электрондық үкiмет» веб-порталы– нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қол жетімділіктің бiрыңғай терезесiн білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      3) «Жеке тұлға» мемлекеттік деректер базасы - Қазақстан Республикасындағы жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруге ендіру мақсатында автоматтандырылған жинау, сақтау және ақпаратты өңдеу, жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құрастыруға және олар туралы өзекті және сенімді ақпараттарды Қазақстан Республикасындағы заңнамаларына сәйкес және мемлекеттік басқару органдарына және олардың өкілеттілігі аясында басқа субъектілерге беруге арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДБ);
      4) бiрыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе – бұл нотариалдық қызметтi автоматтандыруға және әдiлет органдары мен нотариалдық палаталардың өзара iс-қимылына арналған аппараттық-бағдарламалық кешен (бұдан әрі – БНАЖ);
      5) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      6) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - ЖСН);
      7) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі - Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету процесін автоматтандыру үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – Орталық АЖ);
      8) мемлекеттік қызметті алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      9) пайдаланушы – оған қажеттi электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшiн ақпараттық жүйеге жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект;
      10) «электрондық үкімет» өңірлік шлюзі – электрондық қызметтер көрсетудi iске асыру шеңберiнде «электрондық әкімдік» ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған «электрондық үкiмет» шлюзiнің кіші жүйесі (бұдан әрі – ЭҮӨШ);
      11) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ ) – бұл қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе уәкілетті органдардың құрылымдық бөлімшелер тізбесі;
      12) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететiн, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөнiндегі қызмет;
      13) «электрондық үкiмет» шлюзi – электрондық қызметтер көрсетудi iске асыру шеңберiнде «электрондық үкiметтiң» ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      14) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және ЭЦҚ қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      15) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілген мемлекеттiк қызмет;
      16) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесiлiгiн және мазмұнының тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық нышандар терiмi (бұдан әрі - ЭЦҚ).

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі (функционалдық өзара әрекет жасаудың № 1 диаграммасы) қадамдық әрекеттер осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) мемлекеттік қызметті алушы ЭҮП-ке тіркеуді ЖСН және пароль көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП-ке тіркелмеген мемлекеттік қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 процесс – мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушының ЭҮП-ке ЖСН және парольді енгізуі (авторизациялау процесі);
      3) 1 шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген мемлекеттік қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын ЭҮП-те тексеру;
      4) 2 процесс – мемлекеттік қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты, ЭҮП авторизациялаудан бас тарту хабарламасын қалыптастырады;
      5) 3 процесс – мемлекеттік қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу) және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, мемлекеттік қызметті алушының нысанды толтыруы, сұрау салу нысанына Стандарттың 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың көшірмелерін электронды түрде тіркеу, сондай-ақ мемлекеттік қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2 шарт – ЭҮП-те ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сәйкестендірме деректерге сәйкес келуін (сұрау салуда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында) тексеру;
      7) 4 процесс – мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ шынайылығының расталмауымен байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      8) 5 процесс – мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салуды куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) қызмет көрсетуші өңдеу үшін ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға жіберу;
      9) 6 процесс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу, мемлекеттік қызметті алушыға хабарландыруды -мемлекеттік қызмет нәтижесін алудың датасы мен уақытын көрсетумен мемлекеттік қызмет ұсынуға сұрауды қабылдау туралы есепті жолдау;
      10) 3 шарт – Стандарттың 11 тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті алушымен тіркелген құжаттардың сәйкестігін және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі негізін қызмет көрсетуші тексереді (өңдейді);
      11) 7 процесс – мемлекеттік қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуымен байланысты электрондық құжат түріндегі мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қалыптастыру;
      12) 8 процесс – мемлекеттік қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырған қызмет нәтижесін (қызмет беруші қызметкерінің ЭЦҚ қойылған электронды құжат түріндегі анықтаманы (бұдан әрі-анықтама) немесе электронды құжат түріндегі мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелденген жауапты алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің қызметкерінің ЭЦҚ-сын пайдаланумен құрастырылады.
      7. Орталық арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі (функционалдық өзара әрекет жасаудың № 2 диаграммасы) қадамдық әрекеттер осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1 процесс – орталық операторының электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін Орталық ЭҮӨШ АЖО-на логині мен паролін енгізуі (авторландыру процесі);
      2) 2 процесс – орталық операторының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұрау салу нысанын экранға шығаруы және мемлекеттік қызметті алушының деректерін, сондай-ақ мемлекеттік қызметті алушының сенімхат бойынша (тек қана нотариалды куәландырылған сенімхат, егер де сенімхат бөгде жағдаймен куәландырылса, сенімхаттың деректері толтырылмайды) өкілінің деректерін енгізуі;
      3) 3 процесс – ЖТ МДҚ-на ЭҮШ арқылы мемлекеттік қызметті алушының деректері туралы, сондай-ақ БНАЖ-не мемлекеттік қызметті алушы өкілінің сенімхат деректері туралы сұрау салуды жіберуі;
      4) 1 шарт – ЖТ МДҚ-да мемлекеттік қызметті алушы деректерінің болуын, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеру;
      5) 4 процесс – ЖТ МДҚ-да мемлекеттік қызметті алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауымен байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны құрастыру;
      6) 5 процесс – сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгілеу бөлігінде орталық операторының толтыруы және мемлекеттік қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеуі мен оларды сұрау салу нысанына бекітуі, және электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі толтырылған (деректерді енгізу) сұрау салу нысанасын ЭЦҚ арқылы куәландыруы;
      7) 6 процесс – орталық операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (мемлекеттік қызметті алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға жіберу;
      8) 7 процесс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу, мемлекеттік қызмет алушыға сәйкес құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру;
      9) 2 шарт – Стандарттың 11 тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті алушымен тіркелген құжаттардың сәйкестігін және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі негізін қызмет көрсетушінің тексеруі (өңдеуі);
      10) 8 процесс – мемлекеттік қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуымен байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      11) 9 процесс – мемлекеттік қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырған электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін (қағаз жеткізушіде қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтаманы) (бұдан әрі-анықтама) Орталық операторы арқылы алуы.
      8. Электрондық мемлекеттік қызметке сұрау салуды және жауапты толтыру нысандары www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталында, сондай-ақ орталықта көрсетілген.
      9. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салудың орындалу статусын мемлекеттік қызметті алушымен тексеру тәсілі: «электрондық үкімет» порталындағы «Қызметтерді алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ Орталыққа арызданғанда.
      10. Қажетті ақпаратты және қызмет көрсету бойынша кеңесті ЭҮП сall-орталығының телефоны бойынша алуға болады: (1414)

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын құрылымдық функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ):
      1) Орталық операторы;
      2) қызмет беруші.
      12. Әрекеттердің (рәсімдерінің, атқаратын қызметтерінің, операцияларының) дәйектілігін әрбір әрекеттің орындалу мерзімін көрсетумен мәтіндік кестелік сипаттау осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Әрекеттердің логикалық дәйектілігінің арасындағы (қызмет көрсету кезіндегі) өзара байланысты олардың сипаттамаларына сәйкес көрсететін диаграмма осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Осы Регламенттің 3-қосымшасында хабарламалардың нысандарын қоса алғанда, қызмет көрсету нәтижесі соған сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері көрсетілген (шығыс құжат).
      15. Мемлекеттік қызметті алушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 4-қосымшасына сәйкес сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Мемлекеттік қызметті алушыға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпаратты және ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау).
      17. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің техникалық шарты:
      1) Интернетке шығу;
      2) электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін тұлғаның ЖСН-і болуы;
      3) ЭҮП-мен авторландыру;
      4) ЭЦҚ пайдаланушыда болуы;
 

«Қорғаншылық және қамқоршылық
жөнінде анықтама беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне
1-қосымша

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

1.

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

2.

ҚФБ, АЖ атауы

Мемлекеттік қызметті алушы

ЭҮП

Мемлекеттік қызметті алушы

ЭҮП

Мемлекеттік қызметті алушы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3.

Іс-әрекет атауы (процесс, рәсім, операциялар) және олардың сипаттамасы

ЖСН және пароль бойынша ЭҮП-та авториза-
цияланады

Мемлекеттік қызметті алушының деректе-
рінде бұзушылық-
тардың болуына байланысты, бас тарту хабарлама-
сын қалыптас-
тырады

Мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ таңдауымен қызметті таңдайды және сұрау салудың деректерін қалыптас-
тырады

Мемлекет-
тік қызметті алушының ЭЦҚ деректе-
рінде бұзушы-
лықтардың болуына байланыс-
ты, бас тарту туралы хабарлама қалыптас-
тырады

Мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою) және сұрау салуды ЭҮӨШ АЖО-ға жіберу

Құжатты тіркеу, мемлекет-
тік қызметті алушыға хабарлан-
дыруды -мемлекет-тік қызмет нәтижесін алудың датасы мен уақытын көрсетумен мемлекет-
тік қызмет ұсынуға сұрауды қабылдау туралы есепті жолдау

Мемле-
кеттік қызметті алушының құжат-
тарында бұзушы-
лықтар-
дың болуына байла-
нысты, бас тарту туралы хабар-
лама қалып-
тасты-
рады

Мемлекет-
тік қызметті алушының қызмет нәтиже-
сін алуы

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру- өкімдік шешім)

Сұрау салуды ойдағыдай қалыптас-
тыру бойынша хабарламаны бейнелеу

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметке бас тарту хабарлама-
сын қалыптас-
тырады

Сұрау салудың бағытталуы

Сұрау салынатын электрон-
дық мемлекет-
тік қызметке бас тарту туралы хабарламақалыптас-
тырады

Сұрау салудың бағытталуы

Өтінішке нөмір беру арқылы сұрау салуды тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалып-
тастыру

Анықтама немесе мемлекет-
тік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

5.

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 минут

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

30 сек – 1 минут

1 минут

5 жұмыс күн ішінде

6.

Келесі іс-әрекет нөмірі

2 – егер мемлекеттік қызметті алушының деректерін-
де бұзушылық болса; 3 – егер авториза-
циялау ойдағыдай өтсе

4 – егер мемлекеттік қызметті алушының деректе-
рінде бұзушылық болса; 5 – егер бұзушылық болмаса

7 – егер мемлекет-
тік қызметті алушының деректе-
рінде бұзушылық болса; 8 – егер бұзушылық болмаса

 

2-кесте. Орталық арқылы ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

1.

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2.

ҚФБ, АЖ атауы

Орталық операторы

Орталық операторы

Орталық операторы

ЖТ МДҚ, БНАЖ

Орталық операторы

Орталық операторы

Қызмет беруші

Қызмет беруші

Орталық операторы

3.

Іс-әрекет атауы (процесс, рәсім, операция-
лар) және олардың сипатта-
масы

Орталық операторы логин және пароль арқылы автори-
зация-
ланады

Қызметті таңдайды және сұрау салудың деректе-
рін қалып-
тастырады

ЖТ МДҚ-на, БНАЖ-не сұрау салудың жіберілуі

Мемлекеттік қызметті алушының деректері болмауына байланысты, деректерді ала алмау жөніндегі хабарла-
масын қалыптас-
тырады

Сұрау салудың нысанына қажетті құжат-
тарды тіркеу арқылы толтыру және ЭЦҚ куәлан-
дыру

ЭҮӨШ АЖО-қа ЭЦҚ куәлан-
дырылған (қол қойылған) құжатты жіберу

Мемле-
кеттік қызмет алушымен қоса берілген құжат-
тардың сәйкес-
тігін тексеру (өңдеу)

Мемлекет-
тік қызметті алушының құжатта-
рында бұзушы-
лықтардың болуына байланыс-
ты, бас тарту туралы хабарлама қалыптас-
тырады

Мемлекет-
тік қызметті алушымен қызмет нәтиже-
сін алуы

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдас-
тыру- өкімдік шешім)

Қолхат

Сұрау салуды ойдағыдай қалыптас-
тыру жөнінде хабарла-
маны бейнелеу

Сұрау салудың бағытталуы

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Сұрау салуды ойдағыдай қалыптас-
тыру бойынша хабарла-
маны бейнелеу

Сұрау салудың бағыт-
талуы Өтінішке нөмір беру арқылы сұрау салуды тіркеу

Стан-
дарттың 11 тарма-
ғында көрсе-
тілген құжаттар

Дәлелді бас тартуды қалып-
тастыру

Анықтама

5.

Орындалу мерзімі

1 минут

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

30 сек – 1 минут

1 минут

5 жұмыс күн ішінде

Орталықтан түскен құжаттарды ресімдеуде қателерді анықтаған жағдайда үш жұмыс күн ішінде қайтару себептерін негіз
деумен орталыққа қайтарады

20 минут ішінде (бір жұмыс күні ішінде мемлекет-тік қызмет алушыны хабар-
ландырады және қайтару себебі туралы өкілетті органның жазбаша негізде-
месін береді)

6.

Келесі іс-әрекет нөмірі

2

3

4 – егер мемлекет-
тік қызметті алушының дерек-
терінде бұзушылық болса; 5 – егер бұзушылық болмаса

8 – егер бұзушы-
лық болса; 9 – егер бұзушы-
лық болмаса

 

«Қорғаншылық және қамқоршылық
жөнінде анықтама беру» электрондық
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесудің № 1 диаграммасы

Орталық арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесудің
№ 2 диаграммасы

Кесте. Шартты белгілер

 

«Қорғаншылық және қамқоршылық
жөнінде анықтама беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
3-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған дұрыс жауаптың шығу нысаны


 

АНЫҚТАМА № ____________________

      Осы анықтама____________________ қаласы___ ____________________ көшесі, № ___ үй, № пәтерде тұратын азамат (азаматша). _________________________________________ берілді, ол шын мәнінде (қала, аудан) әкімінің 200___ жылғы «___»____________________________ № шешіміне сәйкес 19___ жылғы «___»____ туылған ______________ және оның мүлкіне (мүлкінің тізімдемесі істе тігулі, мүлкі жоқ) қорғаншы (қамқоршы) болып тағайындалды.
      Қорғаншыға (қамқоршыға) қамқорлыққа алынушыны тәрбиелеу, оқыту, қоғамдық пайдалы қызметке даярлау туралы, оның жеке мүліктік құқықтарын қорғау және сақтау, сотта және барлық мемлекеттік мекемелерде арнайы өкілеттіксіз оның өкілі болу міндеті жүктеледі.

      Аудандық білім
      бөлімнің бастығы __________________________ Т.А.Ә.

Мемлекеттік қызметті алушыға берілетін хабарлама

      Өтініш орындау статусы өзгергенде немесе қызмет көрсету мерзімі ұзартылғанда хабарлама келіп түседі. Хабарлама мәтінімен еркін жол электрондық үкімет порталының жеке кабинетінде «Хабарлама» бөліміне келіп түседі.

«Қорғаншылық және
қамқоршылық жөнінде анықтама
беру» электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама түрі: «сапа» және «қолжетімділік»____________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству"

Постановление акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 21 декабря 2012 года N 521. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 31 января 2013 года N 2136. Утратило силу постановлением акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 23 мая 2013 года N 202

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 23.05.2013 N 202

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1119 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки», акимат Есильского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача справок по опеке и попечительству».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Есильского района Северо-Казахстанской области Бектасову Айнагуль Какимжоловну.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким Есильского района            Е. Нуракаев

 

Утвержден
постановлением акимата
Есильского района
Северо-Казахстанской области
от 21 декабря 2012 года № 521

Регламент
электронной государственной услуги
«Выдача справок по опеке и попечительству»
1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача справок по опеке и попечительству» (далее – услуга) оказывается государственным учреждением «Отдел образования Есильского района Северо-Казахстанской области» (далее – уполномоченный орган/услугодатель) через Центры обслуживания населения (далее - Центр), а также через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz, при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственных услуг через Мобильные центры.
      2. Услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги «Выдача справок по опеке и попечительству», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1119 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги «Выдача справок по опеке и попечительству» (далее – Регламент):
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      2) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      3) государственная база данных «Физические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      4) единая нотариальная информационная система - это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее - ЕНИС);
      5) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      6) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      7) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС Центр);
      8) получатель государственной услуги – физическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      9) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) региональный шлюз «электронного правительства» – подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      11) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      12) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      13) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      14) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      15) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      16) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель государственной услуги осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей государственной услуги на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод получателем государственной услуги ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе государственной услуги через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя государственной услуги;
      5) процесс 3 – выбор получателем государственной услуги электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и заполнение получателем государственной услуги формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем государственной услуги регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя государственной услуги;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП получателя государственной услуги и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП, направление получателю государственной услуги уведомления – отчета о принятии запроса на предоставление государственной услуги с указанием даты и времени получения результата государственной услуги;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в пункте 11 Стандарта и оснований для оказания электронной государственной услуги;
      11) процесс 7 - формирование мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в виде электронного документа в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги;
      12) процесс 8 – получение получателем государственной услуги результата услуги (справки в форме электронного документа, подписанного ЭЦП сотрудника услугодателя (далее - справка) либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.
      7. Пошаговые действия через Центр (диаграмма № 2 функционального взаимодействия) при оказании услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператором Центра в АРМ ИС Центра логина и пароля (процесс авторизации) для оказания электронной государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод оператором Центра данных получателя государственной услуги, а также данных по доверенности представителя получателя государственной услуги (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных получателя государственной услуги, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя государственной услуги;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя государственной услуги в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем государственной услуги, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса получателя государственной услуги), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП, выдача расписки о приеме соответствующих документов получателю государственной услуги;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 11 Стандарта и оснований для оказания электронной государственной услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государственной услуги;
      11) процесс 9 – получение получателем государственной услуги через оператора Центра результата электронной государственной услуги (справки по опеке и попечительству на бумажном носителе), (далее – справка) сформированного АРМ РШЭП.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на электронную государственную услугу приведены на веб-портале «электронного правительства» www.egov.kz, а также в Центре.
      9. Способ проверки получателем государственной услуги статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в Центр.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. Структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) оператор Центра;
      2) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 3 к настоящему Регламенту представлена форма, шаблон бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания услуги (выходной документ), включая формы уведомления.
      15. Результаты оказания услуги получателям государственной услуги измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги получателям государственной услуги:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Технические условия оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается электронная государственная услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП.

Приложение 1
к регламенту электронной
государственной услуги «Выдача
справок по опеке и попечительству»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Получатель государ-
ственной услуги

ПЭП

Получатель государ-
ственной услуги

ПЭП

Получа-
тель государ-
ственной услуги

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизу-
ется на ПЭП по ИИН и пароля

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получа-
теля государ-
ственной услуги

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбором получателя государ-
ственной услуги ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя государ-
ственной услуги ЭЦП

Удосто-
верение (подпи-
сание) посред-
ством ЭЦП получа-
теля государ-
ственной услуги и направ-
ление запроса в АРМ РШЭП

Регис-
трация документа направ-
ление получа-
телю государ-
ственной услуги уведом-
ления – отчета о принятии запроса на предос-
тавление государ-
ственной услуги с указанием даты и времени получения резуль-
тата государ-
ственной услуги

Формирова-
ние сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя государ-
ственной услуги

Выдача получа-
телю государ-
ственной услуги резуль-
тата услуги

4

Форма завершения (данные, документ организационно–
распорядительное решение)

Отображе-
ние уведомле-
ния об успешном формиро-
вании запроса

Формиро-
вание сообщения об отказе в запраши-
ваемой электрон-
ной государ-
ственной услуге

Маршрути-
зация запроса

Формиро-
вание сообщения об отказе в запраши-
ваемой электрон-
ной государ-
ственной услуге

Маршру-
тизация запроса

Регис-
трация запроса с присвое-
нием номера заявлению

Формирова-
ние мотивиро-
ванного отказа

справка либо мотиви-
рованный ответ об отказе в предос-
тавлении государ-
ственной

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

30 секунд– 1 минута

1 минута


в течении 5 рабочих дней

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных получателя государ-
ственной услуги; 3–если авториза-
ция прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных получателя государ-
ственной услуги; 5–если нарушений нет

-

-

7 - если есть нарушения в данных получа-
теля государ-
ственной услуги; 8 –если нарушений нет

-

-

 

Таблица 2. Описание действий СФЕ через Центр

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

Наименование СФЕ

Опера-
тор Центра

Опера-
тор Центра

Опера-
тор Центра

ГБД ФЛ, ЕНИС

Оператор Центра

Оператор Центра

Услуго-
датель

Услуго-
датель

Оператор Центра

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Автори-
зуется опера-
тор Центра по логину и паролю

Выбира-
ет услугу и формирует данные запроса

Направ-
ление запроса в ГБД ФЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невозмож-
ности получения данных в связи с отсутст-
вием данных получателя государ-
ственной услуги

Заполне-
ние запроса с прикреп-
ление к форме запроса необхо-
димых докумен-
тов и удосто-
верение ЭЦП

Направ-
ление документа удосто-
веренного (подпи-
санного) ЭЦП в АРМ РШЭП

проверка (обработ-
ка) соответ-
ствия приложен-
ных получа-
телем государ-
ственной услуги докумен-
тов

Форми-
рование сообще-
ния об отказе в услуге в связи с имеющи-
мися наруше-
ниями в докумен-
тах получа-
теля государ-
ственной услуги

Выдача получате-
лю государ-
ственной услуги резуль-
тата услуги

4

Форма завершения (данные, документ организационно–
распорядительное решение)

Распис-
ка

Отоб-
ражение уведом-ления об успеш-
ном форми-
ровании запроса

Маршру-
тизация запроса

Формиро-
вание мотивиро-
ванного отказа

Отображе-
ние уведомле-
ния об успешном формиро-
вании запроса

Маршрути-
зация запроса

Докумен-
ты, указанные в пункте 11 Стандарта

Формиро-
вание мотиви-
рован-
ного отказа

справка

5

Сроки исполнения

Не более 20 минут

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

30 секунд –1 минута

1 минута

В течении 5 рабочих дней

При выявле-
нии ошибок в оформле-
нии докумен-
тов, поступа-
ющих из центра в течении трех рабочих дней возвра-
щает их в центр с обосно-
ванием причин возврата

в течении 20 минут (в течение одного рабочего дня информи-
рует получа-
теля государ-
ственной услуги и выдает письмен-
ное обоснова-
ние уполномо-
ченного органа о причине возврата)

6

Номер следующего действия

2

3

4 - если есть наруше-
ния в данных получа-
теля государ-
ственной услуги; 5–если наруше-
ний нет

-

-

-

8 – если есть нарушения; 9 – если нарушений нет

-

-

 

Приложение 2
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача справок по опеке
и попечительству»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через Центр

Таблица. Условные обозначения

Приложение 3
к регламенту электронной
государственной услуги «Выдача
справок по опеке и попечительству»

Выходная форма положительного ответа на электронную государственную услугу


 

Уведомления, предоставляемые получателю государственной услуги

      Уведомления поставляются по мере изменения статуса исполнения заявления, либо в случае продления срока оказания услуги. Произвольная строка с текстом уведомления отражается в разделе «Уведомления» в личном кабинете на портале «электронного правительства».

Приложение 4
к регламенту электронной
государственной услуги «Выдача
справок по опеке и попечительству»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.