"Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 21 тамыздағы N 225 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 13 қыркүйекте N 1847 тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 9 қазандағы N 274 қаулысымен

     Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 9 қазандағы N 274 қаулысымен
      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Е.В. Худяковқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жариялаған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 
 

      Аудан әкімі
      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі
       2012 жылғы 21 тамыз

Қ. Қасенов
 
 
А. Жұмағалиев
 


Тимрязев ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 21 тамыздағы
№ 225 қаулысымен бекітілді

«Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет «Жамбыл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – ЖАО), балама негізде тұрғылықты жері бойынша халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы (бұдан әрі - Орталық), сондай-ақ «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы www.e.gov.kz мекенжайы бойынша көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгертулер енгізу және Қазақстан Республикасының ғылым және білім Министірлігі қызметі мемлекеттік стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 ақпандағы № 140 қаулысымен бекітілген, «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» мемлекеттік қызмет стандарты негізінде әзірленген.
      3. Электрондық мемлекеттік қызмет берудің автоматтандырылу дәрежесі: жартылай автоматтандырылған (медиа-алшақтығы бар электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық қызмет көрсету түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы Регламентте қолданылатын түсініктер мен қысқартулар:
      1) «электрондық үкіметтің» веб - порталы (бұдан әрі ЭҮП) нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қол жетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
      2) мемлекеттік орган (бұдан әрі - ЖАО) – электронды мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
      3) МБҰ – мектепке дейінгі балалар ұйымы;
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      5) ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) – аппараттық–бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе;
      6) ЖАО АЖ – жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық жүйесі/ жергілікті атқарушы орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны ретіндегі Қазақстан Республикасының «электрондық үкіметі» шлюзінің кіші жүйесі;
      7) ҰКО АЖ - Қазақстан Республикасының ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі;
      8) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚҚО АЖ) – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету процесін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      9) медиа–алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      10) тұтынушы - өзіне қажетті электрондық – ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші субъект;
      11) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі – қызмет берушінің электрондық қызмет көрсету процесіне қатысатын ішкі жүйелер/қызмет берушінің кіші жүйелері мен сыртқы ақпараттық жүйелері арасындағы ақпараттық өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮӨШ);
      12) ҚФБ – құрылымдық–функционалдық бірліктер – белгілі сатыда электрондық қызмет көрсетуге қатысатын уәкілетті орган, мемлекеттік органдары құрылымдық бөлімшелерінің және т.б. жауапты тұлғалары;
      13) транзакциондық қызмет – электрондық сандық қолтаңба қолданылуымен ақпарат алмасуды талап ететін тұтынушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру қызметі;
      14) ХҚКО – халыққа қызмет көрсету орталығы;
      15) электрондық сандық қолтаңба (бұдан әрі – ЭСҚ) – электрондық сандық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық сандық таңбалардың жиынтығы;
      16) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды қолданылуымен электрондық үлгіде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      17) электрондық құжат – өзіндегі ақпарат электрондық - сандық үлгіде табыс етілген және электрондық сандық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      18) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) – электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық қызметтің» ақпараттық жүйесін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе.
 

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет берушінің қызмет көрсету тәртібі

      6. Қызмет берушінің аталмыш электрондық мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын ЖАО жартылай автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызметін осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес (1-сурет) көрсетуде адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері:
      1) тұтынушы қызмет алу үшін өзімен бірге өтініш пен қажетті құжаттар түпнұсқаларымен ЖАО жүгінуі тиіс. ЖАО қызметкерімен тұтынушының өтініші мен құжаттарының дұрыстығын тексеру;
      2) 1-үдеріс – ЖАО қызметкерімен ЖСН мен парольді (авторизациялау процесі) электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу процесі;
      3) 1-шарт – ЖСН пен пароль арқылы ЖАО тіркелген қызметкер деректерінің әділдігін ЖАО АЖ тексеру;
      4) 2-үдеріс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – ЖАО қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыруы (деректерді енгізу және сканерленген құжаттарды тіркеу);
      6) 4-үдеріс – ЖАО қызметкерінің ЭСҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, сканерленген құжаттарды) қол қою;
      7) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭСҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және ЖАС АЖ шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
      8) 5-үдеріс – ЖАО қызметкерінің ЭСҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – ЖАҚ қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметін өңдеу;
      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастыру (мектепке дейінгі ұйымдарға жолдама немесе (7 жасқа дейінгі) мектепке дейінгі балаларды тіркеу түсініктемесі, ЖАО өтініш берген уақыттан бос орынның болмауы, немесе қызмет көрсетуден бас тартқан жағдайдағы дәлелді жауап). Электронды құжат ЖАО қызметімен ЭСҚ пайдаланумен қалыптасады. Электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін ЖАО қызметкерлеріне қолма-қол немесе тұтынушының электрондық поштасы арқылы жіберіледі.
      7. Қызмет берушінің ХҚКО (функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы) арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі ағымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы регламенттің 2-қосымшасында (2-сурет) көрсетілген:
      1) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО операторының ХҚКО АЖ авторизациялау процесі;
      2) 1-шарт – ХҚКО АЖ тіркелген оператор деректерінің әділдігін ЖСН және пароль немесе ЭЦСҚ арқылы тексеру;
      3) 2-үдеріс – ХҚКО операторының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ХҚКО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыруы (деректерді енгізу және қоса берілген сканерленген құжаттарды);
      5) 4-үдеріс – ХҚКО операторының ЭСҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, сканерленген құжаттарды) қол қою;
      6) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭСҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және ХҚКО АЖ шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
      7) 5-үдеріс – оператордың ЭСҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – ХҚКО операторының ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуы) ЖАО АЖ ЭҮШ/ЭҮШ арқылы жіберу және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
      9) 7-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі МБҰ қызметшілерін қалыптастыру (мектепке дейінгі ұйымдарға жолдама немесе (7 жасқа дейінгі) мектепке дейінгі балаларды тіркеу түсініктемесі, ЖАО өтініш берген уақыттан бос орынның болмауы, немесе қызмет көрсетуден бас тартқан жағдайдағы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерімен ЭСҚ пайдаланумен қалыптасып АЖ ХҚКО беріледі.
      10) 8-үдеріс электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін ЖАО қызметкерімен қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
      8. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2–қосымшасына (3-сурет) көрсетілген:
      1) тұтынушы ЖСН және пароль арқылы ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылары үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – тұтынушының электрондық мемлекеттік қызметті алуы үшін ЖСН мен парольді (авторизациялау процесі) ЭҮП енгізу процесі;
      3) 1-шарт – ЭҮП тіркелген тұтынушы туралы деректер дұрыстығын ЖСН мен пароль арқылы тексеру;
      4) 2-үдеріс – ЭҮП тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациядан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс - тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін тұтынушының сұрау салуды экранға шығаруы және нысанды оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, толтыруы (деректерді енгізу және сканерленген құжаттарды);
      7) 4-үдеріс - тұтынушының ЭСҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына қол қою (деректерді, қоса тіркелген сканерленген құжаттарды енгізу);
      8) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭСҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және ЭҮП шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
      9) 5-үдеріс - тұтынушының ЭСҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас
      тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 6-үдеріс – электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) тұтынушының қол қойылған ЭСҚ ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жіберу және ЖАО қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      11) 7-үдеріс – тұтынушыны МБҰ орын болуы туралы хабардар ету үдерісі; (мектепке дейінгі ұйымдарға жолдама немесе (7 жасқа дейінгі) мектепке дейінгі балаларды тіркеу түсініктемесі, ЖАО өтініш берген уақыттан бос орынның болмауы, немесе қызмет көрсетуден бас тартқан жағдайдағы дәлелді жауап). Электронды құжат ЖАО қызметкерлерінің ЭСҚ пайдаланумен қалыптасып ЭҮП жеке бөліміне тапсырылады.
      9. Сұрау салудың экрандық үлгілері және электрондық мемлекеттік қызметі ЭҮП арқылы алу жағдайында тұтынушыға берілетін электрондық мемлекеттік қызметке өтініш жазу үлгісі осы Регламенттің 45-қосымшаларында берілген.
      10. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салудың орындалу мәртебесін тексеру амалы: «электрондық үкімет» порталының «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ ЖАО немесе ХҚКО жүгінгенде.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП call-орталығының телефоны (1414) арқылы алуға болады.
 

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) қатыстырылады:
      1) ЖАО қызметкерлері;
      2) ХКҚО қызметкерлері.
      13. Мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің әр іс-әрекетінің орындалу мерзімі көрсетіліп, әр іс-әрекеттің (рәсімі, функциялары, операциялары) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында беріледі.
      14. Осы Регламенттің 2-тармағында олардың сипаттамаларына сәйкес мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер мен басқа да ұйымдардың құрылымдық бөлімшелері іс-әрекеттерінің қисынды бірізділігі арасындағы өзара байланысты бейнелейтін диаграммалары осы Регламенттің 2-қосымшасында (1, 2, 3-суреттер) берілген.
      15. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуына сәйкес осы Регламенттің 45-қосымшаларында көрсетілген бланк үлгілері, шаблондары, соның ішінде форматты-қисынды бақылау ережесін көрсетумен, хабарлама хат үлгілерін, хаттарды және ескертулерді қоса көрсетілу керек.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді;
      17. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілуі процесіне қойылатын талаптар:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік борышты атқару кезіндегі заңдылық;
      3) кәсіби этика мен мәдениетті сақтау;
      4) жан-жақты және толық ақпарат ұсыну;
      5) ақпараттың қорғалуы және құпиялылығы;
      6) тұтынушының белгіленген мерзімде алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету.
      18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке қосылу, ЖСН, ЭҮП авторизациялануы, тұтынушының ЭСҚ болуы.
 


«Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі
балалар ұйымдарына жолдама беру үшін
мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі)
балаларды тіркеу» электрондық
мемлекеттік қызметін Регламентіне
1-қосымша

1-кесте. ЖАО арқылы атқарылатын іс-әрекеттерді сипаттау
 

1. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және си
паттамасы

Тұтынушының өтініші мен құжаттарының дұрыстығын тексеру, деректерді ЖАО АЖ енгізу

ЖАО қызмет
керінің жүйеде авторизациялануы және электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге сұрау салу үлгісін толтыру

ЭҮӨШ АЖ-нен ХҚКО АЖ мәртебелер туралы хабар
ламаларды бағыттау

Өтінішке нөмір беру. Ағымдағы мәртебе көр
сетілуімен хабарламаны түйіндеу

4

Аяқтау нысаны (дерек
тер,
құжат,
ұйымдасты
ру-басқа
ру шеші
мі)

Қызмет алуға өтініш пен құжаттарды қабылдау

Өтініш берушіге нөмір берілуімен сұрау салуды тіркеу

Сұрау салуды бағыттау

Келіп түскендердің мәртебесін көрсетілу

5

Орындалу мерзімі

30 минут көп емес

1 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

2

3

4

5

2. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және сипаттама
сы

Сұрау салуды орындау. МБҰ жолдау үшін балаларды кезекке қою туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешімді қабылдау

Шығыс құжатын қа
лыптастыру

Сұрау салу мәртебесі
нің өзгеруі туралы хабарламаны ХҚКО АҚ бағыттау

жұмыс барысында мәртебесін көрсетілу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдасты
ру-басқару шешімі)

Жолдаманы, немесе дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Жүйеде шығыс құжатын қа
лыптастыру

Сұрау салуды бағыттау

жұмыс барысында мәртебесін көрсетілу

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

6

7

8

9

3. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Шығыс құжатын қа
лыптастыру

Құжатқа қол қою

ЖАО қызметкерінің ЭСҚ шығыс құжат хабарламасын бағыттау. ХҚКО АЖ қызметті көрсету мәртебесінің өзгеруі туралы хабарламаны түйіндеу

Қызмет көрсету туралы ха
барламаны көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-бас
қару шешімі)

ЖАО қызмет
керінің
электрондық
мемлекеттік
қызмет
нәтижесін
қолма-қол
беруі немесе тұтынушының электрондық адресіне жіберуі

ЖАО қыз
меткері
нің ЭСҚ шығыс құжатқа қол қою. ХҚКО АЖ мәртебесі
нің өзгеруі туралы ха
барламаны жіберу

Бағыттау

Орындауды аяқтау мәр
тебесінің көрсетілуі және шығыс құжатын беру

5

Орындалу мерзімі

5 минуттан көп емес

1 минут
тан көп
емес

1 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

10

11

12

-


2-кесте. ХҚКО арқылы іс-әрекеттерді сипаттау
 

1. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚКО

ХҚКО АЖ

ЭҮӨШ

АЖ

ЖАО

3

Іс-әрекет үдеріс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Өтініш пен құ
жаттар
дың дұ
рыстығын
тексеру,
деректер
ді ХҚКО
АЖ енгі
зу

ХҚКО қыз
меткерінің жүйеде ав
торизация
лануы және
электрон
дық мемле
кеттік
қызмет
көрсетуге
сұрау салу
үлгісін
толтыру

ХҚКО АЖ-нен ЭҮӨШ АЖ хабарлама
ларды бағыттау

Өтінішке
нөмір
беру,
орындау
ға жі
беру

Құжат
тарды
тексе
ру, өті
нішті
жұмыс
жасауға
қабыл
дау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұй
ымдастыру-
басқару шешімі)

Қызмет
алуға
өтініш
пен құ
жаттарды
қабылдау

Өтінішке нөмір берумен сұрауды жүйеде тіркеу

Сұрау салуды бағыттау

– ХҚКО АЖ-нен ЖАО АЖ келіп түскен өтініш мәртебе
сінде
көрсеті
лу

Сұрау
салуды
жұмыс
жасауға
қабыл
дау

5

Орындалу мерзімі

30 минут
тан көп емес

1 минуттан көп емес

1 минут
тан көп
емес

1 минут
тан көп
емес

10 ми
нуттан
көп
емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

2

3

4

5

6

2. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Іс-әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және сипаттама
сы

Сұрау салуды орындау. МБҰ жолдау үшін балаларды кезекке қою туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын қалыптас
тыру

ХҚКО АЖ мәртебесі
нің өзге
руі туралы
хабарлама
ны бағыт
тау

жұмыс барысында мәртебесі
нің көрсе
тілуі


4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұй
ымдастыру-
басқару шешімі)

Жолдауды, немесе дәлелді бас тартуды түйіндеу

Жүйеде шығыс құжатын қалыптас
тыру

Сұрау салуды бағыттау

жұмыс
барысында
мәртебесі
нің көр
сетілуі


5

Орындалу мерзімі

3 күн ішінде (қабылдау күні мен құжатты беру күні электрондық мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді)

1 минут
тан көп
емес

1 минуттан көп емес

1 минут
тан көп
емес


6

Келесі іс-әрекет нөмірі

7

8

9

10

11

3. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3

Іс-әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және сипаттама
сы

Шығыс құжатты құрасты
ру

ЖАО қыз
меткерінің ЭСҚ шығыс құжатқа қол қою. ХҚКО АЖ қызмет көрсету мәртебесі
нің ауысуы туралы ха
барламаны түйіндеу

Қызмет көрсетуді аяқтау туралы ха
барламаны
бағыттау

Шығыс құжаты бар қызмет көрсету аяқталуы туралы хабарла
маның
көрсеті
луі

ХҚКО
қызмет
керінің
элек
трондық
мемле
кеттік
қызмет
нәтиже
сін
қолма-
қол
беруі
немесе
тұтыну
шының
элек
трондық
адресі
не жі
беруі

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұй
ымдастыру-
басқару шешімі)

Қол қойылған шығыс құжатты ХҚКО беру

Орындау аяқталуы туралы ха
барламаны ХҚКО АЖ беру

Бағыттау

Орындау
ды аяқ
тау мәр
тебесі
нің көр
сетілуі

Қызмет
ті көр
сету нә
тижесін
беру

5

Орындалу мерзімі

1 минут
тан көп
емес

1 минуттан көп емес

1 минут
тан көп
емес

1 минут
тан көп
емес

15 ми
нуттан
көп
емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

12

13

14

15

-


3-кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекеттерді сипаттау
 

1. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ХҚКО АЖ

ЖАО

3

Іс-әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Тұтынушы
ның ЭҮП
авториза
циялануы,
сұрау салу үлгісін толтыру, электронд
ық мем
лекеттік
қызметтер
ді алу
үшін ен
гізілген
деректер
дұрысты
ғын тек
серу

Сұрау
салуды
ЖАО АД
және ха
барлама
ны ХҚКО
АЖ ба
ғыттау
(егер ен
гізілген
деректер
түзетіл
се)

Өтінішке нөмір беру және мәртебеде көрсетілуі – келіп түскен (егер енгізілген деректер түзетілсе)

ЭҮП-нан
ХҚКО АЖ
келіп түс
кендерде мәртебесі
нің көр
сетілуі
(егер
енгізілген
деректер
түзетілсе)

Өтініш
ті
орын
дауға қабыл
дау
(егер
енгі
зілген
дерек
тер
түзе
тілсе)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұй
ымдастыру-
басқару шешімі)

Сұрау
салудың
дұрыс қа
лыптасуы
туралы ха
барлама
ның неме
се сұра
тылған
электрон
дық мем
лекеттік
қызметтен
бас тарту
туралы ха
барлама
ның көр
сетілуі

Сұрау
салуды
бағыттау
(егер ен
гізілген деректер
түзетіл
се)

Хабарлама
ны ЭҮП жіберу (егер енгізілген деректер түзетілсе) бағыттау

Мәртебесі
нің көр
сетілуі
(егер
енгізілген
деректер
түзетілсе)

Жұмыс
жасау
ға қа
былдау
(егер
енгі
зілген
дерек
тер тү
зетіл
се)

5

Орындалу мерзімі

1 минут
тан көп
емес

1 минут
тан көп
емес

1 минуттан көп емес

1 минуттан көп емес

10 ми
нуттан
көп
емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

2

3

4

5

6

2. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және сипаттама
сы

Сұрау салуды орындау. МБҰ жолдау үшін балаларды кезекке қою туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын қалып
тастыру

ЭҮП және ХҚКО АЖ «жұмыс жасалуда» мәртебе
нің өзге
руі тура
лы хабар
ламаны бағыттау

«жұмыс жасалуда» мәртебесі
нің көр
сетілуі

Хабарла
ма мен
мәртебе
сінің
көрсеті
луі

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұй
ымдастыру-
басқару шешімі)

Жолдауды немесе дәлелді бас тартуды түйіндеу

Жүйеде шығыс құжатын қалып
тастыру

Бағыттау

Мәртебесі
нің көр
сетілуі

Мәртебе
сінің
көрсеті
луі

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан көп емес

1 минут
тан көп
емес

1 минут
тан көп
емес

1 минут
тан көп
емес

1 ми
нуттан
көп
емес

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

7

8

9

10

11

3. Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3

Іс-әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Шығыс құжатты құрастыру

Шығыс құжатқа қол қою

ЭҮП шығыс құжатты шығарумен мәртебесі
нің өзге
руі туралы
хабарлама
ның және
ЖАО АЖ мәр
тебесінің
өзгеруі
туралы ха
барламаның
көрсетілуі

Шығыс құжаты көру мүм
кіндігі бар қызмет көрсету және аяқтау туралы ха
барлама
ның көр
сетілуі

Қызмет
көрсеті
луінің
аяқта
луы
туралы
хабарла
маның
көрсеті
луі

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұй
ымдастыру-
басқару шешімі)

Қол қойылған шығыс құжат

ЭҮП шығыс құжатымен және ХҚКО АЖ мәр
тебесінің
өзгеруі
хабарлама
сын жібе
ру

Бағыттау

Шығыс құжаттың көрсеті
луі

Орында
лу мәр
тебесі
нің көр
сетілуі

5

Орындалу мерзімі

1 минут
тан көп
емес

1 минут
тан көп
емес

1 минуттан
көп емес

1 минут
тан көп
емес


6

Келесі іс-әрекет нөмірі

12

13

14

15

-


      Ескерту:
      Осы кестеде электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесінің технологиялық тізбегіндегі аяқталу нысаны, орындалу мерзімі мен келесі іс-әрекеттер нөмірлері көрсетілген ЭҮП, АЖ және басқа ҚФБ іс-әрекеттері (функциялары, рәсімдері, операциялары) аталады.
      Осы Регламенттің 1-қосымшасындағы кесте негізінде электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсетудегі функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы жасалады.
 


«Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі
балалар ұйымдарына жолдама беру үшін
мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі)
балаларды тіркеу» электрондық
мемлекеттік қызметін Регламентіне
2-қосымша

       1-сурет. ЖАО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті «жартылай автоматтандырылған» түрде көрсетудегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы

       2-сурет. ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті «ішінара автоматтандырылған» түрде көрсетудегі функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы

      3-сурет. ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті «жартылай автоматтандырылған» түрде көрсетудегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы
      Кесте. Шартты белгілер
 
 


 

Бастапқы хабарлау


 

Аяқталу хабарламасы


 

Аралық хабарлау


 

Аяқтаудың жай оқиғалары


 

Қате


 

Оқиғалар-таймері


 

Ақпараттық жүйе


 

Үдеріс


 

Талап


 

Хабарлама ағымы


Басқару ағымы


 

Соңғы тұтынушыға берілетін электрондық құжат


      Ескерту:
      Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес - процесті модельдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN-де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға үдеріс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
      1) басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;
      2) жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
      3) рөлдер: пулдер мен жолдар;
      4) артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
      Осы төрт санат элементтері бизнес процестерінің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.
 


«Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі
балалар ұйымдарына жолдама беру үшін
мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі)
балаларды тіркеу» электрондық
мемлекеттік қызметін Регламентіне
3-қосымша

      «Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі
       «Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу» _________________________________________________________
      (қызмет атауы)
      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
 


«Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі
балалар ұйымдарына жолдама беру үшін
мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі)
балаларды тіркеу» электрондық
мемлекеттік қызметін Регламентіне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет алуға өтініштің экрандық үлгісі


«Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі
балалар ұйымдарына жолдама беру үшін
мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі)
балаларды тіркеу» электрондық
мемлекеттік қызметін Регламентіне
5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке оң жауаптың (МБҰ жолдама алудағы) шығыс үлгісі

      Ескерту: Ата-аналар мектепке дейінгі мекемеге бір ай ішінде келулері және жолдаманы тіркеулері тиіс
      Баланы МБҰ есепке қою кезінде тұтынушыға берілетін хабарлама (тіркеу талоны) үлгісі
      Баланы тіркеу туралы хабарлама
       Ата-ананың аты-жөні: ________________________
       Баланың тегі: _______________________________
       Баланың аты: _______________________________
       Баланың туған күні: _________________________
       Тіркеу нөмірі: ______________________________
       Өтінішті беру күні: _________________________
       Берілді: __________________________________
      Тұтынушыға көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызметке теріс (бас тарту) жауап берудің шығыс үлгісі

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации Республики Казахстан"

Постановление акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 21 августа 2012 года N 225. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 13 сентября 2012 года N 1847

     Сноска. Утратило силу постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 09.10.2012 N 274
      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации Республики Казахстан».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Худякова Е.В.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Аким района
      «СОГЛАСОВАНО»
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      21 августа 2012 года

К. Касенов
 
 
А. Жумагалиев


Утверждено
постановлением акимата
Тимирязевского района
от 21 августа 2012 года № 225

Регламент электронной государственной услуги «Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации Республики Казахстан»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел образования Тимирязевского района Северо-Казахстанской области» (далее - МИО), на альтернативной основе через центр обслуживания населения по месту жительства (далее - Центр), а также через веб-портал «электронного правительства» по адресу: www.e.gov.kz.
      2. Электронная государственная услуга разработана на основании Стандарта государственной услуги «Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации Республики Казахстан», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан № 140 от 26 февраля 2010 года «Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства образования и науки Республики Казахстан и внесении изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561».
       3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа - разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) веб-портал «электронного правительства» (далее - ПЭП) - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      2) государственный орган (далее - МИО) – государственное учреждение «Отдел образования Тимирязевского района Северо-Казахстанской области», непосредственно предоставляющее электронную государственную услугу;
      3) ДДО – детское дошкольное учреждение;
      4) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      5) информационная система (далее - ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      6) ИС МИО – информационная система местных исполнительных органов/информационная система «Региональный шлюз, как подсистема шлюза «электронного правительства» Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника местного исполнительного органа;
      7) ИС НУЦ – информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан;
      8) информационная система центров обслуживания населения (далее - ИС ЦОН) – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через Центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      9) медиа - разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      10) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) региональный шлюз «электронного правительства» (далее - РШЭП) - обеспечивает информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО;
      12) СФЕ - структурно-функциональные единицы - это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов и т.п., принимающие участие в оказании электронной услуги на определенной стадии;
      13) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      14) ЦОН – центр обслуживания населения;
      15) электронная цифровая подпись (далее - ЭЦП) - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      16) электронные государственные услуги – государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      17) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно - цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      18) шлюз «электронного правительства» (далее - ШЭП) - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услу.
 

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги МИО, непосредственно предоставляющим данную электронную государственную услугу согласно приложению 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1):
      1) потребитель должен обратиться в МИО для получения услуги имея при себе заявление и оригиналы необходимых документов. Проверка подлинности заявления и документов потребителя сотрудником МИО.
      2) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;
      5) процесс 3 - выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;
      9) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО. Выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма функционального взаимодействия) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 2):
      1) процесс 1 - процесс авторизации оператора ЦОН в ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через ИИН и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора ЦОН;
      4) процесс 3 - выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      5) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП оператора ЦОН заполненной формы (введенных данных, сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      6) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      7) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП оператора ЦОН электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      9) процесс 7 - формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в ИС ЦОН;
      10) процесс 8 - выдача выходного документа сотрудником ЦОН потребителю услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 3):
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных зарегистрированном потребителе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      7) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      8) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      9) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      10) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      11) процесс 7 - формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детские дошкольные организации или же уведомление о регистрации детей дошкольного возраста (до 7 лет), как промежуточный документ, в случае отсутствия мест в ДДО на момент подачи заявления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      9. В приложении 45 к настоящему Регламенту представлены экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в МИО или ЦОН.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414)
 

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      сотрудники МИО;
      сотрудники ЦОН;
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1, 2, 3) представлены диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций в соответствии с их описаниями, указанными в пункте 2 настоящего Регламента.
      15. Формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги, в том числе с указанием правил форматно-логического контроля, включая формы уведомлений, писем и напоминаний указаны в приложениях 45 к настоящему Регламенту.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителями:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) законности при исполнении служебного долга;
      3) соблюдения профессиональной этики и культуры;
      4) представления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации;
      6) обеспечения сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.
      18. Технические условия оказания электронной государственной услуги: выход в Интернет, наличие ИИН, авторизация ПЭП, наличие ЭЦП пользователя.
 


Приложение 1
к Регламенту
электронной государственной услуги
«Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет
для направления в детские дошкольные
организации Республики Казахстан»

Таблица 1. Описание действий посредством МИО
 

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка
подлиннос
ти заявле
ния и
документов
потребите
ля, ввод
данных в
ИС МИО

Авториза
ция сот
рудника
МИО в
системе и
заполнен
ие формы
запроса
на оказа
ния элек
тронной
государст
венной
услуги

Маршрутизация
уведомления о
смене статуса
запроса из ИС
МИО в ИС ЦОН

Присвоение номера заявлению. Формирование уведомления с указанием текущего статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Прием
заявления
и докумен
тов на
получения услуги

Регистра
ция
запроса с
присвоени
ем номера
заявлению

Маршрутизация запроса

Отображение статуса поступившие

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения о постановке на очередь детей для направления в ДДО, либо мотивированного отказа

Формиро
вание
выходно
го доку
мента

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса в ИС ЦОН

Отображение статуса в работе

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Формирование направления, либо мотивированного отказа

Формиро
вание
выходно
го доку
мента в
системе

Маршрутизация запроса

Отображение статуса в работе

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

6

7

8

9

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписание
выходного
документа
ЭЦП сотрудни
ка МИО.
Формирование
уведомления
о смене
статуса
оказания
услуги в ИС
ЦОН

Маршрутиза
ция уве
домления о
смене
статуса в
ИС ЦОН

Отображение
уведомления
о заверше
нии оказа
ния услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Выдача
сотрудни
ком МИО нарочно
или пос
редством
отправки
на элек
тронную
почту пот
ребителя
результа
та элек
тронной
государст
венной
услуги

Подписанный ЭЦП сотрудника МИО выходной документ. Отправка уведомления о смене статуса в ИС ЦОН

Маршрутиза
ция

Отображение
статуса
завершения
исполнения
и выдачи
выходного
документа

5

Сроки исполнения

Не более 5 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

10

11

12

-


Таблица 2. Описание действий посредством ЦОН
 

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ, ИС

ЦОН

ИС ЦОН

РШЭП (ШЭП)

ИС
МИО

МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка
подлиннос
ти заявле
ния и до
кументов
потребите
ля, ввод
данных в
ИС ЦОН

Авториза
ция сот
рудника
ЦОН в
системе и
заполне
ние формы
запроса
на оказа
ния элек
тронной
государст
венной
услуги

Маршру
тизация
запроса
из ИС
ЦОН в
ИС МИО

Присвое
ние номе
ра заяв
лению,
отправка
на испол
нение

Проверка
докумен
тов,
принятия
заявле
ния в
работу

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Прием
заявления
и доку
ментов на
получения
услуги

Регистра
ция
запроса в
системе с
присвоени
ем номера
заявлению

Маршру
тизация
запроса

Отображе
ния заяв
ления в статусе
поступив
шие из
ЦОН в ИС
МИО

Принятие
запроса
в работу

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

Не более 1 минуты

Не бо
лее 1
минуты

Не более 1 минуты

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполне
ние
запроса.
Принятие
решения о
постанов
ке на
очередь
детей для
направле
ния в
ДДО, либо
мотивиро
ванного
отказа

Формирова
ние
выходного
документа

Маршрути
зация уве
домления
о смене
статуса
запроса в
ИС ЦОН

Отображе
ние ста
туса в
работе

-

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирова
ние нап
равления,
либо моти
вированно
го отказа

Формирова
ние
выходного
документа
в системе

Маршрути
зация
запроса

Отображе
ние ста
туса в
работе

-

5

Сроки исполнения

3 дня
(день
приема и
день
выдачи до
кументов
не входит
в срок
оказания
государст
венной
услуги)

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

-

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписание
выходного
документа
ЭЦП сотруд
ника МИО.
Формирова
ние уведом
ления о
смене
статуса
оказания
услуги в
ИС ЦОН

Маршрути
зация уве
домления
о смене
статуса в
ИС ЦОН

Отобра
жение
уведом
ления о
заверше
нии ока
зания
услуги

Выдача
сотрудни
ком ЦОН
нарочно
или пос
редством
отправки
на элек
тронную
почту пот
ребителя
результа
та элек
тронной
государст
венной
услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Передача
подписан
ного
выходного
документа
в ЦОН

Передача
уведомле
ния в ИС
ЦОН о
завершении
исполнения

Маршрути
зация

Отобра
жение
статуса
заверше
ния ис
полне
ния

Выдача
результа
та оказа
ния услу
ги

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не бо
лее 1
минуты

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-


Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП
 

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС
МИО

ИС ЦОН

МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авториза
ция пот
ребителя
на ПЭП,
заполне
ние формы запроса. проверка коррект
ности
введенных
данных
для полу
чения
электрон
ной госу
дарствен
ной
услуги

Маршрутиза
ция запро
са в ИС
МИО и
уведомле
ния в ИС
ЦОН (в
случае кор
ректности
введенных
данных)

Присвое
ние номе
ра заяв
лению и
отображе
ние в
статусе
поступив
шие (в
случае
коррект
ности
введенных
данных)

Отобра
жение
статуса
посту
пившие
с ПЭП в
ИС ЦОН
(в слу
чае кор
ректнос
ти вве
денных
данных)

Принятие
заявления
на испол
нение (в
случае
коррект
ности
введенных
данных)

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Отображе
ние уве
домления
об успеш
ном форми
ровании
запроса
или форми
рование
сообщения
об отказе
в запра
шиваемой
электрон
ной госу
дарствен
ной
услуге

Маршрутиза
ция зап
роса (в
случае кор
ректности
введенных
данных)

Отправка
уведомле
ния на
ПЭП (в
случае
коррект
ности
введенных
данных)

Отобра
жение
статуса
(в слу
чае кор
ректнос
ти вве
денных
данных)

Принятие
в работу
(в случае коррект
ности
введенных
данных)

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не бо
лее 1
минуты

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения о постановке на очередь детей для направле
ния в ДДО,
либо моти
вированно
го отказа

Формиро
вание вы
ходного
докумен
та

Маршрути
зация уве
домления
о смене
статуса
«в рабо
те» на
ПЭП и ИС
ЦОН

Отображе
ние ста
туса «в
работе»

Отображе
ние уве
домления
и стату
са

4

Форма завершения (данные, документ, организацион
но-распоряди
тельное решение)

Формирова
ние направ
ления,
либо моти
вированно
го отказа

Формиро
вание вы
ходного
докумен
та в
системе

Маршрути
зация

Отображе
ние
статуса

Отображе
ние
статуса

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание
выходно
го до
кумента

Подписание выходного документа ЭЦП сот
рудника
МИО. Форми
рование
уведомле
ния о смене статуса оказания услуги на ПЭП и ИС ЦОН

Маршрути
зация уве
домления
о смене
статуса с
выводом
выходного
документа
на ПЭП и
уведомле
ния о
смене
статуса в
ИС ЦОН

Отображе
ние уве
домления
о завер
шении
оказания
услуги с
возможнос
тью прос
мотра вы
ходного документа

Отобра
жение
уведом
ления
о за
верше
нии
оказа
ния
услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подписа
нный
выходной
документ

Отправка
уведомле
ния с
выходным
документом
на ПЭП, и
смены
статуса в
ИС ЦОН

Маршрути
зация

Отображе
ние вы
ходного
документа

Отобра
жение
стату
са ис
полне
ния

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не бо
лее 1
минуты

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-


      Примечание:
      В данной таблице перечисляются действия (функции, процедуры, операции) ПЭП, ИС и всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.
      На основании таблицы приложения 1 к настоящему Регламенту строятся диаграммы функционального взаимодействия при оказании электронных государственных услуг.
 


Приложение 2
к Регламенту
электронной государственной услуги
«Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет
для направления в детские дошкольные
организации Республики Казахстан»


 
            Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ИС МИО

 
            Рисунок 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ИС ЦОН

 
            Рисунок 3. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ПЭП
       Таблица. Условные обозначения
 
 


 

Сообщение начальное


 

Сообщение завершающее


 

Сообщение промежуточное


 

Простые события завершающие


 

Ошибка


 

События-таймеры


 

Информационная система


 

Процесс


 

Условие


 

Поток сообщений


 

Поток управления


 

Электронный документ, представляемый конечному потребителю


      Примечание:
      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, используемой для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает потребителям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:
      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;
      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;
      3) роли: пулы и дорожки;
      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.
      Элементы этих четырҰх категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе «Примечания».
 


Приложение 3
к Регламенту
электронной государственной услуги
«Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет
для направления в детские дошкольные
организации Республики Казахстан»

      Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»
       ____________________________________________________________
      (наименование услуги)
       1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
       1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
 


Приложение 4
к Регламенту
электронной государственной услуги
«Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет
для направления в детские дошкольные
организации Республики Казахстан»

       Экранная форма заявления на электронную государственную услугу

 
 


Приложение 5
к Регламенту
электронной государственной услуги
«Регистрация детей дошкольного возраста (до 7 лет
для направления в детские дошкольные
организации Республики Казахстан»


 
            Форма уведомления (регистрационного талона), предоставляемого потребителю при постановке ребенка в очередь для направления в ДДО

 
             Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на электронную государственную услугу, предоставляемого потребителю