Жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету регламенттерін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2012 жылғы 29 желтоқсандағы № 434 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 25 қаңтарда № 2680 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 21 маусымдағы № 238 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2013.06.21 № 238 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 2737-баптарына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Мыналар:
      1) "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті (1–қосымша);
      2) "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге, жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті (2-қосымша) бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Ғ.И. Дүйсембаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Б. Ізмұхамбетов

Атырау облысы әкімдігінің  
2012 жылғы 29 желтоқсандағы № 434
қаулысына 1 қосымша       

Атырау облысы әкімдігінің  
2012 жылғы 29 желтоқсандағы № 434
қаулысымен бекітілген   

"Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiм-шарттарды тiркеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiм-шарттарды тiркеу" мемлекеттік қызметін көрсету регламенті (бұдан әрі - Регламент) Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      2. "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі–мемлекеттік қызмет) Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасымен (бұдан әрі - тіркеуші орган) осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекен-жай бойынша көрсетіледі.
      3. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет:
      Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 24 маусымдағы № 291 "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Заңының 27-бабының 12) тармақшасының және 68-бабының 3-тармағы;
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1151 "Көмірсутек шикізатын қоспағанда, жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту туралы" қаулысымен бекітілген "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiм-шарттарды тiркеу" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі осы регламенттің  4-қосымшасына сәйкес жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізуге арналған келісімшартты тіркеу актісі немесе қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде басқа мемлекеттік органдардың, өзге де ұйымдардың, сондай-ақ жеке тұлғалардың қатысуы көзделмеген.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбiне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет тіркеуші органмен Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекен-жайлар бойынша Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа күндері көрсетіледі.
      8. Құжаттарды қабылдау кезек күту тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының интернет-ресурсында орналастырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушы осы регламенттің 12-тармағында көзделген құжаттарды тапсырған сәттен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірілмей көрсетіледі;
      2) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алған кезде құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты отыз минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыға қызметті алу кезінде құжаттарды алудың рұқсат берілген ең ұзақ уақыты отыз минуттан аспайды;
      11. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызмет алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) тіркеуші органға ұсынатын құжаттар тізбесі:
      1) еркін нысандағы өтініш;
      2) жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарт (үш данадағы түпнұсқа);
      3) сенімхатсыз қол қоюға құқығы бар мемлекеттік қызмет алушының бірінші басшысын қоспағанда, мемлекеттік қызмет алушының мүдделерін білдіретін адамға берілетін сенімхат ұсынады.
      Жоғарыда көрсетілген құжаттар тізбесін толық ұсынбау негізінде мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-қимыл (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      13. Құжаттарды қабылдау тіркеуші органда кеңсе арқылы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекен-жай бойынша жүргізіледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) қабылданған құжаттар тіркеуші орган кеңсе маманының тіркеуінен өтеді, тіркеуші органның бастығына жіберіледі;
      2) бастықтың бұрыштамасы бар құжаттар тіркеуші органның жауапты құрылымдық бөлімшесіне жіберіледі;
      3) жауапты құрылымдық бөлімшесінің бастығы қабылданған құжаттарды қарау үшін жауапты орындаушыны анықтайды;
      4) жауапты орындаушы:
      ұсынылған құжаттардың толықтығын қарайды;
      акт жобасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды;
      5) акт жобасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа құрылымдық бөлім бастығымен бұрыштама қойылады;
      6) актіге немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа тіркеуші органның бастығы қол қояды;
      7) жауапты орындаушы:
      актіні арнайы мөртаңбамен растайды, оны кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге арналған келісімшартты тіркеу журналында тіркейді және мемлекеттік қызмет алушыға беру үшін кеңсеге жолдайды;
      не бас тарту туралы дәлелді жауапты кеңсеге оны тіркеу үшін жолдайды;
      8) тіркеуші органның кеңсе маманы мемлекеттік қызметті алушыға, (не сенімхат бойынша оның өкіліне) актіні, не дәлелді бас тарту туралы жауапты тіркейді және қолына береді.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық- функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатыстырылған:
      1) бастық;
      2) құрылымдық бөлім бастығы;
      3) жауапты орындаушы;
      4) тіркеуші органның кеңсе маманы.
      16. Әр ҚФБ дәйектілігі мен әкімшілік әрекетінің (рәсімдерінің) өзара іс-қимылын әр әкімшілік әрекеттің (рәсімдерінің) орындалу мерзімін көрсете отырып сипаттау осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      17. Функционалдық іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттiк қызметтi көрсететiн лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      18. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға болып құрылымдық бөлімшенің бастығы табылады.
      Құрылымдық бөлімшенің бастығы Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес белгіленген мерзімдерде мемлекеттік қызметті көрсетуді іске асыруға жауапкершілікте болады.

" Кең таралған пайдалы қазбаларды  
барлауға, өндiруге арналған келiсiм-
шарттарды тiркеу" жөніндегі мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне 1-қосымша

Тіркеуші органның мекен-жайы мен байланыс ақпараты

№ р/с

Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органы

Заңды мекен-жайы

Құжаттарды қабылдау (жұмыс тәртібі, мекен-жайы)

Құжаттарды қарау (жұмыс режимі, мекен-жайы)

Байланыс ақпараты (телефон)

1

2

3

4

5

6

1

Атырау облысының әкімдігі, Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы

Атырау қ., Әйтеке би көш., 77

Күн сайын сағ. 9.00-ден  бастап 18.00-ге дейін. Түскі үзіліс сағ. 13.00-ден бастап 14.00-ге дейін. Демалыс күндері сенбі, жексенбі және мереке күндері

Күн сайын сағ. 9.00-ден бастап 18.00-ге дейін. Түскі үзіліс сағ. 13.00-ден бастап 14.00-ге дейін. Демалыс күндері сенбі, жексенбі және мереке күндері

8(7122) 32-55-12, 8(7122) 35-45-59 электрондық пошта:www.e-atyrau.kz

"Кең таралған пайдалы қазбаларды  
барлауға, өндiруге арналған келiсiм-
шарттарды тiркеу" жөніндегі мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне 2-қосымша

1-кесте. ҚФБ іс-қимылын сипаттау
ҚФБ әкімшілік іс-қимылдарының (рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара іс-қимылын сипаттау

Әрекет (жұмыс барысы, ағымы)№

1

2

3

4

5

6

7

8

ҚФБ атауы

Тіркеуші органның кеңсесінің жауапты қызметкері

Тіркеуші органның бастығы

Бөлім бастығы

Жауапты орындаушы

Бөлім бастығы

Тіркеуші органның бастығы

Жауапты орындаушы

Тіркеуші органның кеңсе қызметкері

Әрекет (үдеріс,рәсім, операция) атауы және олардың сипаттама сы

Құжаттарды қабылдау, өтінішті тіркеу, құжаттарды тіркеуші органның бастығына жолдау

Жауапты құрылым дық бөлімшені анықтау, бұрыштама қою

Қабылдан ған құжаттар

ды қарау үшін жауапты орындаушыны белгілеу

Құжаттардың толықты ғын  қарау, акт, не бас тарту туралы дәлелді жауап жобаларын дайындау

Акт жобаларына, не бас тарту туралы дәлелді жауапқа бұрыштама қою

Актіге, не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Қол қойылған актіге мөртаңба қою, кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге арналған келісім -шарттарды тіркеу журналына тіркеу, не бас тарту туралы дәлелді жауапты кеңсеге жіберу

Актіні, не бас тарту туралы дәлелді жауапты  тіркеу және мемлекеттік қызмет алушының қолына (не сенімхат бойынша оның өкіліне) беру

Аяқтау нысаны (деректер,құжат, ұйымдық-басшы лық ету шешімі)

Тіркелген өтініш

Бұрыштама

Бұрыштама

акт, не дәлелді бас тарту жобалары 

Бұрыштама қойылған акт, не бас тарту туралы дәлелді жауап жобалары

Қол қойылған актілер, не бас тарту туралы дәлелді жауап

Тіркелген, арнайы мөртаңба қойылған акт, не бас тарту туралы дәлелді жауап

Акт, не бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындау мерзімі

30 минут

1 жұмыс күні ішінде

30 минут

2 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

30 минут

30 минут

Келесі әрекет №

2

3

4

5

6

7

8


"Кең таралған пайдалы қазбаларды 
барлауға, өндiруге арналған келiсiм-
шарттарды тiркеу" мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне 2-қосымша  

1-кесте. ҚФБ іс-қимылын сипаттау ҚФБ әкімшілік іс-қимылдарының (рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара іс-қимылын сипаттау

Әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

5

6

7

8

ҚФБ атауы

Тіркеуші органның кеңсесінің жауапты қызметкері

Тіркеуші органның бастығы

Бөлім бастығы

Жауапты орындаушы

Бөлім бастығы

Тіркеуші органның бастығы

Жауапты орындаушы

Тіркеуші органның кеңсе қызметкері

Әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттама сы

Құжаттарды қабылдау, өтінішті тіркеу, құжаттарды тіркеуші органның бастығына жолдау

Жауапты құрылым дық бөлімшені анықтау, бұрыштама қою

Қабылдан ған құжаттарды қарау үшін жауапты орындаушыны белгілеу

Құжаттардың толықты ғын қарау, акт, не бас тарту туралы дәлелді жауап жобаларын дайындау

Акт жобаларына, не бас тарту туралы дәлелді жауапқа бұрыштама қою

Актіге, не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Қол қойылған актіге мөртаңба қою, кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге арналған келісім -шарттарды тіркеу журналына тіркеу, не бас тарту туралы дәлелді жауапты кеңсеге жіберу

Актіні, не бас тарту туралы дәлелді жауапты  тіркеу және мемлекеттік қызмет алушының қолына (не сенімхат бойынша оның өкіліне) беру

Аяқтау нысаны (деректер,құжат, ұйымдық-басшы лық ету шешімі)

Тіркелген өтініш

Бұрыштама

Бұрыштама

акт, не дәлелді бас тарту жобалары

Бұрыштама қойылған акт, не бас тарту туралы дәлелді жауап жобалары

Қол қойылған актілер, не бас тарту туралы дәлелді жауап

Тіркелген, арнайы мөртаңба қойылған акт, не бас тарту туралы дәлелді жауап

Акт, не бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындау мерзімі

30 минут

1 жұмыс күні ішінде

30 минут

2 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

30 минут

30 минут

Келесі әрекет №

2

3

4

5

6

7

8


2-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Негізгі үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсету туралы шешім бекітілген жағдайда

ҚФБ атауы
әрекет №

Тіркеуші орган кеңсе қызметкері

Тіркеуші органның бастығы

Бөлім бастығы

Жауапты орындаушы

1

Құжаттарды қабылдау, өтінішті тіркеу




2


Құрылымдық бөлімшені анықтау, бұрыштама жазу



3



Жауапты орындаушыны белгілеу


4




Ұсынылған құжаттардың толықтығын қарау

5




Акт жобасын дайындау

6



Акт жобасына бұрыштама қол қою


7


Актіге қол қою



8




Актіге арнайы мөртаңба қою, оны жер қойнауын пайдалануға арналған келісім- шарттарды тіркеу журналында тіркеу

9

Актіні, мемлекеттікқызмет алушының ( не сенімхат бойынша оның өкілінің) қолына беру




3-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Баламалы үдеріс – ұсынылған құжаттар қайтарылған жағдайда

ҚФБ атауы әрекет №

Тіркеуші орган кеңсе қызметкері

Тіркеуші органның бастығы

Бөлім бастығы

Жауапты орындаушы

1

Құжаттарды қабылдау, өтінішті тіркеу




2


Құрылым дық бөлімшені анықтау, бұрыштама қою



3



Жауапты орындаушыны белгілеу


4




Ұсынылғын құжаттардың толықтығын қарау

5




бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын ресімдеу

6



бас тарту туралы дәлелді жауап жобасына бұрыштама қою


7


бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою



8

бас тарту туралы дәлелді жауапты қолына беру




"Кең таралған пайдалы қазбаларды  
барлауға, өндiруге арналған келiсiм-
шарттарды тiркеу" жөніндегі мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне 3-қосымша

Функционалдық іс-қимыл диаграммасы

"Кең таралған пайдалы қазбаларды  
барлауға, өндiруге арналған келiсiм-
шарттарды тiркеу" жөніндегі мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне 4-қосымша

Жер қойнауын пайдалану операцияларын жүргізуге арналған келісім-шартты мемлекеттік тіркеу АКТІСІ

20___ жылғы "__" ________ №_____________________________
                             (қала, аудан) 
_______________________________________________________ негізінде (келісімшарт жасау негізі) жасалған құзыретті орган ______________________________________________________
           (құзыретті органның атауы) мен мердігер ____________________________________________________________
(мердігердің атауы) арасында _________________________________________________ келісім-шарт (келісім-шарт атауы) тіркеледі.

Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды
жүргізуге арналған келісім-шартты мемлекеттік
тіркеу актісін берген мемлекеттiк орган
басшысының Т.А.Ә., қолы

Атырау облысы әкімдігінің  
2012 жылғы 29 желтоқсандағы № 434
қаулысына 2 қосымша     

Атырау облысы әкімдігінің  
2012 жылғы 29 желтоқсандағы № 434
қаулысымен бекітілген   

"Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тiркеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын мемлекеттік қызметін көрсету регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      2. "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – Мемлекеттік қызмет) Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасымен (бұдан әрі - Тіркеуші орган) осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетіледі.
      3. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет:
      Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 24 маусымдағы № 291"Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Заңының 27-бабының 13) тармақшасы;
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1151 "Көмірсутек шикізатын қоспағанда, жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту туралы" қаулысымен бекітілген "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тiркеу" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі: осы Регламенттің 4-қосымшасына сәйкес жер қойнауын пайдалану жөнiндегi операцияларды жүргiзуге арналған құқығының кепіл шартын тіркеу туралы куәлігі (бұдан әрі - Куәлік), не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде басқа мемлекеттік органдардың, өзге де ұйымдардың, сондай-ақ жеке тұлғалардың қатысуы көзделмеген.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбiне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет тіркеуші органмен Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сай, демалыс және мереке күндерінен басқа күндері көрсетіледі.
      8. Құжаттарды қабылдау кезек күту тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының интернет-ресурсында орналастырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушы осы Регламенттің 12-тармағында көзделген құжаттарды тапсырған сәттен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірілмей көрсетіледі;
      2) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу кезінде құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты отыз минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу кезінде құжаттарды алудың рұқсат берілген ең ұзақ уақыты отыз минуттан аспайды.
      11. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызмет алушы тіркеуші органға ұсынатын құжаттар тізбесі:
      1) еркін нысандағы өтінішті;
      2) белгіленген тәртіппен қол қойылған жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл туралы шарт (үш данада);
      3) сенімхатсыз қол қоюға құқығы бар мемлекеттік қызмет алушының бірінші басшысын қоспағанда, мемлекеттік қызмет алушының мүдделерін білдіретін адамға берілетін сенімхат ұсынады.
      Жоғарыда көрсетілген құжаттар тізбесін толық ұсынбау негізінде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-қимыл (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      13. Құжаттарды қабылдау тіркеуші органда кеңсе арқылы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекенжай бойынша жүргізіледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) қабылданған құжаттар тіркеуші орган кеңсе маманының тіркеуінен өтеді, тіркеуші органның бастығына жіберіледі;
      2) бастықтың бұрыштамасы бар құжаттар жауапты құрылымдық бөлімшесіне жолданады;
      3) жауапты құрылымдық бөлімшесінің бастығы қабылданған құжаттарды қарау үшін жауапты орындаушыны анықтайды;
      4) жауапты орындаушы:
      ұсынылған құжаттардың толықтығын қарайды;
      жер қойнауын пайдалану құқығын кепілге беруге арналған рұқсаттың барлығын;
      мемлекеттік қызмет алудағы куәлікті рәсімдейді не бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды;
      5) мемлекеттік қызмет алудағы куәлікке, не бас тарту туралы дәлелді жауапқа бөлім бастығымен бұрыштама қойылады;
      6) мемлекеттік қызмет алудағы куәлікке, не бас тарту туралы дәлелді жауапқа тіркеуші органның бастығымен қол қойылады;
      7) жауапты орындаушы:
      куәлікті арнайы мөртаңбамен растайды, оны кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу журналында тіркейді және мемлекеттік қызмет алушыға беру үшін кеңсеге жолдайды;
      не бас тарту туралы дәлелді жауапты кеңсеге оны тіркеу үшін жолдайды;
      9) кеңсе қызметкері куәлікті, не бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді, мемлекеттік қызметті алушыға қолына немесе пошта байланысы арқылы жолдайды.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық- функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатыстырылған:
      1) бастық;
      2) бөлім бастығы;
      3) жауапты орындаушы;
      4) тіркеуші органның кеңсе қызметкері.
      16. Әр ҚФБ дәйектілігі мен әкімшілік әрекетінің (рәсімдерінің) өзара іс-қимылын әр әкімшілік іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып сипаттау осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      17. Функционалдық іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттiк қызметтi көрсететiн лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      18. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға болып құрылымдық бөлімшенің бастығы табылады.
      Құрылымдық бөлімшенің бастығы Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес белгіленген мерзімдерде мемлекеттік қызметті көрсетуді іске асыруға жауапкершілікте болады.

"Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге жер қойнауын
пайдалану құқығының кепiл шартын
тiркеу" мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне 1-қосымша

Тіркеуші органның мекенжайы және байланыс ақпараттары

№ р/с

Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органы

Заңды мекенжайы

Құжаттарды қабылдау (жұмыс режимі, мекенжайы)

Құжаттарды қарау (жұмыс режимі, мекенжайы)

Байланыс ақпараты (телефон)

1

2

3

4

5

6

1

Атырау облысының әкімдігі, Атырау облысы Табиғи ресурстар және табиғатты пайдалануды реттеу басқармасы

Атырау қ. Әйтеке би көш., 77

Күн сайын сағ. 9.00-ден бастап 18.00-ге дейін. Түскі үзіліс  сағ. 13.00-ден бастап 14.00-ге дейін. Демалыс күндері сенбі, жексенбі және мереке күндері

Күн сайын сағ. 9.00-ден бастап 18.00-ге дейін. Түскі үзіліс  сағ. 13.00-ден бастап 14.00-ге дейін. Демалыс күндері сенбі, жексенбі және мереке күндері

8(7122) 32-55-12, 8 (7122) 35-45-59 электрондық пошта:www.e-atyrau.kz

"Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге жер қойнауын
пайдалану құқығының кепiл шартын
тiркеу" мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне 2-қосымша

ҚФБ әкімшілік іс-қимылдарының (рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара іс-қимылын сипаттау 1-кесте. СФЕ іс-қимылын сипаттау

Әрекет  (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

5

6

7

8

ҚФБатауы

Тіркеуші органның кеңсе қызметкері

Тіркеуші органның бастығы

Бөлім бастығы

Жауапты орындаушы

Бөлім бастығы

Тіркеуші орган бастығы

Жауапты орындаушы

Тіркеуші органның кеңсе қызметкері

Әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттамасы

құжаттарды қабылдау, тіркеу, құжаттарды тіркеуші органның бастығына жолдау

Жауапты құрылымдық бөлімшені анықтау, бұ рыштама қою

Қабылданған құжаттарды қарау үшін жауапты орындаушыны белгілеу

Құжаттардың толықтығын қарау, куәлік жобасын, не бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын дайындау

куәлікке, не бас тарту туралы дәлелді жауап жобасына бұрыштама қою

Куәлікке, не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Қол қойылған куәлікті, не бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын кеңсеге жіберді

бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Құжаттарды басқарма бастығына бұрыштама қою үшін жіберу

Жауапты құрылымдық бөлім, бұрыштама

Қабылданған құжаттарды қарау үшін жауапты орындаушыны анықтау

Құжаттардың толықтығын анықтау, куәлік, не бас тарту туралы дәлелді жауап  жобасын дайындау

Бұрыштама қойылған куәлікті, не бас тарту туралы дәлелді жауапты жауапты орындаушыға жіберу

Қол қойылған куәлікті, не бас тарту туралы дәлелді жауапты жауапты орындаушыға жіберу

Қол қойылған куәлікті, не бас тарту туралы дәлелді жауапты кеңсеге тапсыру

Куәлікті, не бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызмет алушының қолына  немесе пошта байланысы  арқылы беру

Орындау мерзімдері

30 минут

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс  күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

30 минут

Келесі әрекет №

2

3

4

5

6

7

8


2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсету туралы шешім бекітілген жағдайда

ҚФБ атауы Әрекет №

Тіркеуші органның кеңсе қызметкері

Тіркеуші органның бастығы

Бөлім бастығы

Жауапты орындаушы

1

Құжаттарды қабылдау және тіркеу




2


Бұрыштама қою, құрылымдық бөлімшені анықтау



3



Жауапты орындаушыны белгілеу


4




Ұсынылған құжаттардың толықтығын, кепілге рұқсаты болуын қарау

5




Куәлікті ресімдеу

6



Куәлікке бұрыштама қол қою


7


Куәлікке қол қою



8

Куәлікті мемлекеттік қызмет алушының қолына немесе пошта байланысы арқылы беру




3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс – ұсынылған құжаттар қайтарылған жағдайда

ҚФБ атауы. Әрекет №

Тіркеуші органның кеңсе қызметкері

Тіркеуші органның бастығы

Бөлім бастығы

Жауапты орындаушы

1

Құжаттарды қабылдау және тіркеу




2


Құрылымдық бөлімшені анықтау, бұрыштама қою



3



Жауапты орындаушыны белгілеу


4




Ұсынылғын құжаттардың толықтығын, кепілге рұқсаты болуын қарау

5




бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын ресімдеу

6



бас тарту туралы дәлелді жауап жобасына бұрыштама қою


7


бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою



8

бас тарту туралы дәлелді жауапты қолына немесе почта байланысы арқылы беру




"Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге жер қойнауын
пайдалану құқығының кепiл шартын
тiркеу" мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне 3-қосымша

Функционалдық іс-қимыл диаграммасы

"Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге жер қойнауын
пайдалану құқығының кепiл шартын
тiркеу" мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне 4-қосымша

Жер қойнауын пайдалану құқығының кепілі туралы шартты тіркеу туралы КУӘЛІК

20___ жылғы "___"___________ №____  _________________________________
                                          (қала, аудан)
Кепіл беруші: _______________________________________________________
                 (заңды немесе жеке тұлғаның атауы, мекенжайы, СТН)
Кепіл ұстаушы: ______________________________________________________
                  (банктің атауы, оның заңды мекенжайы)
_____________________________________________________________________
Кепіл шарты: ________________________________________________________
                            (нөмірі, күні)
Жер қойнауын пайдалану құқығының сипаттамасы: _______________________
_____________________________________________________________________
(жер қойнауын пайдалану операциясының түрі, кен орнының толық атауы)
Келісімшарт: ________________________________________________________
               (келісімшарттың нөмірі мен жасалған күні)
Міндеттеменің сомасы: _______________________________________________
                                 (санмен және жазумен)
Міндеттемені өтеу мерзімі: __________________________________________
                                     (күні)
Ескерту: ____________________________________________________________
Жер қойнауын пайдалану құқығының кепілі туралы шартты тіркеу туралы куәлікті берген мемлекеттік орган басшысының Т.А.Ә., қолы

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере недропользования

Постановление областного акимата Атырауской области от 29 декабря 2012 года № 434. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 25 января 2013 года № 2680. Утратило силу постановлением областного акимата Атырауской области от 21 июня 2013 года № 238

      Сноска. Утратило силу постановлением областного акимата Атырауской области от 21.06.2013 № 238.
      В соответствии статьями 2737 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги "Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (приложение 1);
      2) регламент государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (приложение 2).
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Дюсембаева Г.И. – первого заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Б. Измухамбетов

Приложение 1 к постановлению
акимата Атырауской области
от 29 декабря 2012 года № 434

Утвержден постановлением 
акимата Атырауской области
от 29 декабря 2012 года № 434

Регламент государственной услуги "Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых"
Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги "Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее – Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга "Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее – государственная услуга) оказывается Управлением природных ресурсов и регулирования природопользования (далее – регистрирующий орган) по адресу, указанному в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании:
      подпункта 12) статьи 27 и пункта 3 статьи 68 Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года "О недрах и недропользовании";
      Стандарта государственной услуги "Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1151 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере недропользования, за исключением углеводородного сырья" (далее – Стандарт).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является акт регистрации контракта на проведение операций по недропользованию (далее – акт), согласно приложению 4 к настоящему регламенту, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. В процессе оказания государственной услуги участие других государственных органов, иных организаций, а также физических лиц не предусмотрено.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга предоставляется регистрирующим органом, по адресам указанным в приложении 1 к настоящему Регламенту, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан, кроме выходных и праздничных дней.
      8. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Информация о порядке оказания государственной услуги размещена на интернет-ресурсе Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области, указанного в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      10. Сроки оказания государственной услуги:
      1) государственная услуга оказывается не позднее пяти рабочих дней с момента подачи получателем государственной услуги документов, предусмотренных пунктом 12 настоящего Регламента;
      2) максимально допустимое время ожидания сдачи документов во время получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, составляет не более тридцати минут;
      3) максимально допустимое время получателем документов во время получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения, составляет не более тридцати минут.
      11. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      12. Для получения государственной услуги получатель (его представителю по доверенности) предоставляет в регистрирующий орган перечень документов:
      1) заявление в произвольной форме;
      2) контракт на недропользование (оригинал в трех экземплярах);
      3) доверенность лицу, представляющему интересы получателя государственной услуги, за исключением первого руководителя получателя государственной услуги, имеющего право подписи без доверенности.
      В предоставлении государственной услуги отказывается на основании непредставления полного перечня вышеперечисленных документов.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      13. Прием документов проводится в регистрирующем органе через канцелярию по адресам указанным в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Этапы оказания государственной услуги:
      1) принятые документы проходят регистрацию специалистом канцелярии регистрирующего органа направляются начальнику регистрирующего органа;
      2) документы с резолюцией начальника направляются в ответственное структурное подразделение;
      3) начальник отдела структурного подразделения определяет ответственного исполнителя для рассмотрения принятых документов;
      4) ответственный исполнитель:
      рассматривает предоставленные документы на полноту;
      оформляет проекты акта, либо мотивированного ответа об отказе;
      5) проекты акта, либо мотивированного ответа об отказе визируются начальником отдела структурного подразделения;
      6) акт, либо мотивированный ответ об отказе подписываются начальником регистрирующего органа;
      7) ответственный исполнитель:
      заверяет акт специальной печатью, регистрирует его в журнале регистрации контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых и направляет для выдачи получателю государственной услуги в канцелярию;
      либо направляет мотивированный ответ об отказе в канцелярию для его регистрации;
      8) сотрудник канцелярии регистрирующего органа выдает акт, либо регистрирует и выдает получателю государственной услуги (его представителю по доверенности) мотивированный ответ об отказе нарочно.
      15. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) Начальник;
      2) начальник отдела;
      3) ответственный исполнитель;
      4) сотрудник канцелярии регистрирующего органа.
      16. Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      17. Диаграмма функционального взаимодействия приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      18. Ответственным лицом за оказания государственной услуги является руководитель структурного подразделения.
      Руководитель структурного подразделения несет ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1 к регламенту   
государственной услуги "Регистрация
контрактов на разведку, добычу  
общераспространенных полезных ископаемых"

Адрес и контактные данные регистрирующего органа

№ п/п

Местный исполнительный орган области, города республиканского значения, столицы

Юридический адрес

Прием документов (режим работы, адрес)

Рассмотрение документов (режим работы, адрес)

Контактные данные (телефон)

1

2

3

4

5

6

1

Акимат Атырауской области, Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области

г. Атырау, ул. Айтеке-би, 77

с 9-00 ч. до 18-00 ч. обед с 13-00 ч. до 14-00 ч. ежедневно. Выходные дни суббота, воскресенье и праздничные дни

с 9-00 ч. до 18-00 ч. обед с 13-00 ч. до 14-00 ч. ежедневно. Выходные дни суббота, воскресенье и праздничные дни

8(7122) 32-55-12, 8(7122) 35-45-59 Электронная почта:www.e-atyrau.kz

Приложение 2 к регламенту   
государственной услуги "Регистрация
контрактов на разведку, добычу  
общераспространенных полезных ископаемых"

Таблица 1. Описание действий СФЕ
Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) СФЕ

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

Наимено вание СФЕ

Ответственный сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Начальник регистри рующего органа

Начальник отдела

Ответствен ный исполнитель

Начальник отдела

Начальник регистрирую щего органа

Ответственный исполнитель

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Наимено вание действия (процесса, проце дуры, операции) и их описание

Прием документов, регистрация заявления, направление документов начальнику регистрирующего органа

Определение ответственного структурного подразделения, наложение резолюции

Определе ние ответственного исполнителя для рассмотрения принятых документов

Рассмотрение документов на полноту, оформление проектов акта, либо мотивированного ответа об отказе

Визирование проектов акта, либо мотивированного ответа об отказе

Подписание акта, либо мотивированного ответа об отказе

Заверение акта специальной печатью, регистрация его в журнале регистрации контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых, либо направление мотивированного ответа об отказе в канцелярию

Выдача акта, либо регистрация и выдача мотивированного ответа об отказе получателю государственной услуги (его представи телю по довереннос ти) нарочно

Форма завершения (данные, документ, организа ционнораспорядительное решение)

Зарегистри рованное заявление

Резолюция

Резолюция

Проекты акта, либо мотивированного ответа об отказе

Завизированные проектыакта, либо мотивированного ответа об отказе

Подписанные акты, либо мотивированный ответ об отказе

Зарегистриро ванный , заверенный специальной печатью акт, либо подписанный мотивированный ответ об отказе

Акт, зарегистрированный мотивированный ответ об отказе

Сроки исполнения

30 минут

В течение 1 рабочего

дня

30 минут

В течение 2 рабочих

дней

В течение1 рабочего дня

В течение1 рабочего дня

30 минут

30 минут

№ следую щего действия

2

3

4

5

6

7

8

-

Таблица 2. Варианты использования.
Основной процесс – в случае утверждения решения о предоставлении государственной услуги.

Наименование №___СФЕ____ действия

Сотрудник канцелярия регистрирующего органа

Начальник регистрирующего органа

Начальник отдела

Ответственный исполнитель

1

Прием документов, регистрация заявления




2


Определение структурного подразделения наложение резолюции



3



Определение ответственного исполнителя


4




Рассмотрение представленных документов на полноту

5




Оформление

проекта акта

6



Визирование проекта акта


7


Подписание акта



8




Заверение акта специальной печатью, регистрация его в журнале регистрации контрактов на недропользование

9

Выдача акта получателю государственной услуги (его представителю по доверенности) нарочно




Таблица 3. Варианты использования.
Альтернативный процесс – в случае возврата представленных документов

Наименование СФЕ № действия

Сотрудник канцелярия регистрирую щего органа

Начальник регистрирующего органа

Начальник отдела

Ответственный исполнитель

1

Прием документов, регистрация заявления




2


Определение структурного подразделения, наложение резолюции



3



Определение ответственного исполнителя


4




Рассмотрение представленных документов на полноту

5




Оформление проекта мотивированного ответа об отказе

6



Визирование  проекта мотивирован ного ответа об отказе


7


Подписание мотивирован ного ответа об отказе



8

Выдача мотивирован ного ответа об отказе нарочно




Приложение 3 к регламенту   
государственной услуги "Регистрация
контрактов на разведку, добычу  
общераспространенных полезных ископаемых"

Приложение 4 к регламенту   
государственной услуги "Регистрация
контрактов на разведку, добычу  
общераспространенных полезных ископаемых"

АКТ
государственной регистрации контракта на проведение операций по недропользованию

№ _________  "__"________________20___ года ___________________
(город, район)
      На основании _________________________________________________                         (основание заключение контракта) между
компетентным органом _____________________________________________
                       (наименование компетентного органа) и
подрядчиком ______________________________________________________
                              (наименование подрядчика)
Регистрируется контракт на __________________________________________
                                      (наименование контракта)
__________________________________________________________________
Ф.И.О., подпись руководителя государственного органа, выдающего акт
государственной регистрации контракта на проведение операций по недропользованию

Приложение 2 к постановлению
акимата Атырауской области
от 29 декабря 2012 года № 434

Утвержден постановлением 
акимата Атырауской области
от 29 декабря 2012 года № 434

Регламент оказания государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых"
Общие положен

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее – Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее – государственная услуга) оказывается Управлением природных ресурсов и регулирования природопользования (далее – регистрирующий орган) по адресу, указанному в приложении 1 к настоящему регламенту.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании:
      подпункта 13) статьи 27 Закона Республики Казахстан "О недрах и недропользовании";
      Стандарта государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1151 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере недропользования, за исключением углеводородного сырья" (далее – Стандарт).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является: свидетельство о регистрации договора залога права недропользования, (далее – свидетельство), согласно приложению 4 к настоящему регламенту, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. В процессе оказания государственной услуги участие других государственных органов, иных организаций, а также физических лиц не предусмотрено.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга предоставляется регистрирующим органом, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан, кроме выходных и праздничные дней.
      8. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Информация о порядке оказания государственной услуги размещена на интернет-ресурсе Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области, указанных в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      10. Сроки оказания государственной услуги:
      1) государственная услуга оказывается не позднее пяти рабочих дней с момента подачи получателем государственной услуги документов, предусмотренных пунктом 12 настоящего регламента;
      2) максимально допустимое время ожидания сдачи документов во время получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, составляет не более тридцати минут;
      3) максимально допустимое время получателем государственной услуги документов во время получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения, составляет не более тридцати минут.
      11. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      12. Для получения государственной услуги получатель представляет в регистрирующий орган перечень документов:
      1) заявление в произвольной форме;
      2) договор о залоге права недропользования, подписанный в установленном порядке (в трех экземплярах);
      3) доверенность лицу, представляющему интересы получателя государственной услуги, за исключением первого руководителя получателя, имеющего право подписи без доверенности.
      В предоставлении государственной услуги отказывается на основании непредставления полного перечня вышеперечисленных документов.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      13. Прием документов проводится в регистрирующем органе через канцелярию по адресу указанному в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Этапы оказания государственной услуги:
      1) принятые документы проходят регистрацию специалистом канцелярии регистрирующего органа, направляется начальнику регистрирующего органа;
      2) документы с резолюцией начальника направляются в ответственное структурное подразделение;
      3) начальник отдела ответственного структурного подразделения определяет ответственного исполнителя для рассмотрения принятых документов;
      4) ответственный исполнитель:
      рассматривает представленные документы на полноту;
      наличие разрешения на передачу права недропользования в залог;
      оформляет свидетельство, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги;
      5) свидетельство, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги визируется начальником отдела;
      6) свидетельство, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги подписываются начальником регистрирующего органа;
      7) ответственный исполнитель:
      заверяет свидетельство специальной печатью, регистрирует его в журнале регистрации залога и направляет для выдачи получателю государственной услуги в канцелярию;
      либо направляет мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в канцелярию для его регистрации;
      8) сотрудник канцелярии выдает свидетельство, либо регистрирует и выдает получателю государственной услуги мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги нарочно или направляет посредством почтовой связи.
      15. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) Начальник;
      2) начальник отдела;
      3) главный специалист;
      4) сотрудник канцелярии регистрирующего органа.
      16. Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      17. Диаграмма функционального взаимодействия, приведено в приложении 3 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      18. Ответственным лицом за оказания государственной услуги является руководитель структурного подразделения.
      Руководитель структурного подразделения несет ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1 к регламенту      
государственной услуги "Регистрация 
договора залога права недропользования
на разведку, добычу общераспространенных
полезных ископаемых"         

Адрес и контактные данные регистрирующего органа

№ п/п

Местный исполнительный орган области, города республиканского значения, столицы

Юридический адрес

Прием документов (режим работы, адрес)

Рассмотрение документов (режим работы, адрес)

Контактная информация (телефон)

1

2

3

4

5

6

1

Акимат Атырауской области, Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Атырауской области

г. Атырау, ул. Айтеке-би, 77

с 9-00 ч. до 18-00 ч. обед с 13-00 ч. до 14-00 ч.ежедневно. Выходные дни суббота, воскресенье и праздничные дни

с 9-00 ч. до 18-00 ч. обед с 13-00 ч. до 14-00 ч. ежедневно. Выходные дни суббота, воскресенье и праздничные дни

8(7122) 32-55-12, 8(7122) 35-45-59www.e-atyrau.kz

Приложение 2 к регламенту      
государственной услуги "Регистрация 
договора залога права недропользования
на разведку, добычу общераспространенных
полезных ископаемых"         

Таблица 1. Описание действий СФЕ. Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) СФЕ

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Начальник регистрирующего органа

Начальник отдела

Ответственный исполнитель

Начальник отдела

Начальник регистрирующего органа

Ответственный исполнитель

Сотрудник Канцелярии регистрирую щего органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

прием документов, регистрация, направление документов начальнику регистрирующего органа

наложение резолюции, определение ответственного структурного подразделения

определение ответствен ного исполнителя для рассмотре ния принятых документов

рассмотрение документов на полноту, оформление акта, либо мотивированного ответа об отказе

визирование акта, либо мотивирован ного ответа об отказе

подписание акта, либо мотивированного ответа об отказе

акт, либо мотивированный ответ об отказе направляет в канцелярию

регистрация мотивирован ного ответа об отказе

Форма заверше ния (данные, документ, организа ционно-распоряди тельное решение)

направление документов начальнику для наложения резолюции

определена и наложена резолюция ответствен ного структурного подразделения

определение ответственного испольни теля для рассмотре ния принятых документов

определение полноты документов, подготовка акта, либо проект мотивированного ответа об отказе

передача визированного акта, либо мотивирован ного ответа об отказе ответствен ному исполнителю

передача подписанного акта, либо мотивирован ного ответа об отказе ответственному исполнителю

передача акта, либо мотивирован ного ответа об отказе в канцелярию

выдача акт, либо мотивирован ного ответа об отказе получателю государствен ной услуги нарочно или посредствам почтовой связи

Сроки исполне ния

30 минут

В течении 1 рабочего дня

В течении 1 рабочего дня

В течении 1 рабочего дня

В течении 1 рабочего дня

В течении 1 рабочего дня

В течении 1 рабочего дня

30 минут

№ следую щего действия

2

3

4

5

6

7

8

-

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс – в случае утверждения решения о предоставлении государственной услуги

Наименование № СФЕ действия

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Начальник регистрирую щего органа

Начальник отдела

Главный специалист

1

Прием и регистрация документов




2


Наложение резолюции, определение структурного подразделения



3



Определение ответственного исполнителя


4




Рассмотрение представленных документов на полноту, наличие разрешения в залог

5




Оформление свидетельства

6



Визирование свидетельства


7


Подписание свидетельства



8

Выдача свидетельства нарочно или посредством почтовой связи




Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс – в случае возврата представленных документов

Наименование № СФЕ действия

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Начальник  регистрирующего органа

Начальник отдела

Ответственный исполнитель

1

Прием и регистрация документов




2


Наложение резолюции, определение структурного подразделения



3



Определение ответственного исполнителя


4




Рассмотрение представленных документов на полноту, наличие разрешения в залог

5




Оформление проекта мотивированного ответа об отказе

6



Визирование проекта мотивированного ответа об отказе


7


Подписание проекта мотивированного ответа об отказе



8

Выдача мотивированного ответа об отказе нарочно или посредствам почтовой связи




Приложение 3 к регламенту      
государственной услуги "Регистрация 
договора залога права недропользования
на разведку, добычу общераспространенных
полезных ископаемых"         

Приложение 4 к регламенту      
государственной услуги "Регистрация 
договора залога права недропользования
на разведку, добычу общераспространенных
полезных ископаемых"         

СВИДЕТЕЛЬСТВО
о регистрации договора о залоге права недропользования

№ _________  "__"________________20__ года    ___________________
                                                город, район)
Залогодатель: ______________________________________________________
         (наименование юридического или физического лица, адрес, РНН)
____________________________________________________________________
Залогодержатель: ___________________________________________________
                 (наименование банка,его юридический адрес)
Договор залога: ____________________________________________________
                        (номер, дата)
Описание права недропользования: ___________________________________
____________________________________________________________________
(вид операции недропользования, полное наименование месторождения)
Контракт: __________________________________________________________
                  (номер и дата заключения контракта)
Сумма обязательства: _______________________________________________
(цифрой и прописью)
Срок погашения обязательства: ______________________________________
                                            (дата)
Примечание: ________________________________________________________
____________________________________________________________________
Ф.И.О., подпись руководителя государственного органа, выдающего свидетельство о регистрации залога права недропользования