"Мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен қызмет көрсететін мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2012 жылғы 4 маусымдағы № 162 Қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 маусымда № 2085 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 27 маусымдағы № 157 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 27.06.2013 № 157 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңы 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес "Мемлекеттiк бюджет қаражаты есебінен қызмет көрсететін мемлекеттiк және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтiк мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтiк қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ә.Ә. Бектаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімінің міндетін атқарушы           Б.Оспанов

      Облыс әкімі аппаратының басшысы            Б.Жылқышиев
      Облыс әкімінің орынбасары                  Б.Әлиев
      Облыс әкімінің орынбасары                  Ә.Бектаев
      Облыс әкімінің орынбасары                  С.Қаныбеков
      Облыс әкімінің орынбасары                  С.Тұякбаев
      Облыстық экономика және бюджеттік
      жоспарлау басқармасының бастығы            Е.Садыр
      Облыстық қаржы басқармасының бастығы       Р. Исаева

Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2012 жылғы 4 маусымдағы
№ 162 қаулысына қосымша

      «Мемлекеттiк бюджет қаражаты есебінен қызмет көрсететін мемлекеттiк және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтiк мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтiк қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресiмдеу» мемлекеттік қызметінің регламенті

      1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Мемлекеттiк бюджет қаражаты есебінен қызмет көрсететін мемлекеттiк және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтiк мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтiк қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресiмдеу» мемлекеттік қызметінің регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесі ұғымдар қолданылады:
      1) уәкілетті орган - Оңтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы;
      2) тұтынушы - жеке тұлға;
      3) ХҚКО АЖ - халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі;
      4) УО АЖ - уәкілетті органның ақпараттық жүйесі.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент Қазақстан Республикасының «Әкімшілік рәсімдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңы 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      «Нормативтік құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңы 3-бабының 3-тармағы 1-4) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету регламенті - мемлекеттік қызмет стандартының сақталуын қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды белгілейтін және мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының, мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды адамдардың, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік қызмет көрсетуінің тәртібін айқындайтын нормативтік құқықтық акт.
      Мемлекеттік қызмет регламенті мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының және өзге де жеке және заңды тұлғалардың әрекетінің (өзара әрекетінің) сипаттамасын да белгілейді.
      3. Мемлекеттік қызмет уәкілетті органмен немесе халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық) арқылы ұсынылады.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі Заңына, «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 29 желтоқсандағы Заңына, «Арнаулы әлеуметтiк қызметтердің кепiлдік берілген көлемінің  тiзбесін бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 наурыздағы № 330 қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» қаулысына,  Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 «Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы» қаулысына (бұдан әрі -Стандарт) сәйкес көрсетіледі.
      7. Өтініш беруші алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен қызметтер көрсететін мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу туралы хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің барысы туралы, мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі ақпаратты Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, Желтоқсан көшесі, № 20а үйде орналасқан уәкілетті органнан (телефондар: 30-10-40, 30-10-39, жұмыс кестесі Стандарттың 9-тармағында қарастырылған) немесе осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекенжайлар бойынша Орталықтан алуға болады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 7-тармағында қарастырылған.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз Стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру үшін негіздемелер жоқ.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін тұтынушыдан сұраныс түскен мезгілден бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін бергенге дейінгі мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) тұтынушы уәкілетті органға немесе Орталыққа өтініш тапсырады;
      2) Орталық инспекторы құжаттарды тіркеп және Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына жолдайды, Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды уәкілетті органға жолдайды.
      Орталықтан уәкілетті органға жолданған құжаттар пакетінің жөнелтілуі, мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі құжаттар қозғалысын бақылауға мүмкіндік беретін штрихкодты сканердің көмегімен белгіленеді;
      3) уәкілетті органның кеңсе қызметкері ХҚКО АЖ-де құжаттарды тіркейді, егер уәкілетті органның өз ақпараттық жүйесі болмаған жағдайда қабылдаған құжаттарды жеке тұлғалар өтініштерінің есебін жүргізу журналында тіркеп, басшының қарауына жолдайды;
      4) уәкілетті органның басшысы құжаттарды қарап, жауапты орындаушыны анықтайды;
      5) жауапты орындаушы Орталықтан немесе тұтынушыдан келген өтінішті қарап, дәлелді бас тарту туралы жауап жазады немесе хабарламаны ресімдейді де уәкілетті органының басшысына қол қоюға жолдайды;
      6) уәкілетті органның басшысы хабарламаға немесе дәлелді бас тартуға қол қояды да, уәкілетті органның кеңсесіне жолдайды;
      7) кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа жолдап, ХҚКО АЖ-де, егер уәкілетті органның өз ақпараттық жүйесі болмаған жағдайда жеке тұлғалар өтініштерінің есебін жүргізу журналында құжаттарды тіркейді немесе уәкілетті органға жүгінген жағдайда тұтынушыға табыстайды;
      8) Орталық мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесін уәкілетті органнан алғанда, келіп түскен құжаттарға штрихкодты сканердің көмегімен белгі соғады.
      Орталық тұтынушыға хабарламаны немесе дәлелді жауапты ұсынады.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды уәкілетті органның және Орталықтың бір маманы жүзеге асырады.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әрекеттер (өзара әрекеттер) тәртібінінің сипаттамасы

      13. Орталықта құжаттарды қабылдау «терезелердің» мақсаттары мен орындайтын функциялары туралы ақпарат орналастырылған «терезелер» арқылы жүзеге асырылады, сондай-ақ орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетіледі.
      Уәкілетті органда құжаттар қабылдау уәкілетті органның кеңсе қызметкері арқылы қабылданады.
      Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      1) уәкілетті органда – тұтынушыны тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон;
      2) Орталықта:
      өтініштің нөмірі мен қабылданған күні;
      сұралып отырған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      орталықтың құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған жауапты инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      14. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырады.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі – ҚФБ):
      1) Орталық инспекторы;
      2) Орталықтың жинақтаушы бөлімінің инспекторы;
      3) уәкілетті органның басшылығы;
      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы;
      5) уәкілетті органның кеңсе қызметкері.
      16. Әрбір әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімі көрсетілген әр ҚФБ реттілігін және әкімшілік әрекеттердің (рәсімдерді) сипаттамасының мәтіндік кестесі осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету барысындағы әкімшілік әрекеттер мен ҚФБ логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты айқындайтын сызбалар осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Мемлекеттік қызметті көрсетуге уәкілетті органның басшысы және Орталықтың басшысы (бұдан әрі - лауазымды тұлғалар) жауапты болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтің Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес белгіленген мерзімде жүзеге асырылуына жауапты болады.

Мемлекеттiк бюджет қаражаты есебінен
қызмет көрсететін мемлекеттiк және
мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтiк
мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтiк
қызмет көрсетуге арналған құжаттарды
ресiмдеу мемлекеттік қызметінің регламентіне
1-қосымша

      Мемлекеттік қызметті ұсыну бойынша халыққа қызмет көрсету орталықтарының тізімі

Халыққа қызмет көрсету орталығының атауы

Заңды мекен - жайы

Байланыс
телефоны

1

Оңтүстік Қазақстан облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Шымкент қаласы, Мәделі қожа көшесі, нөмірсіз үй

(7252) 30-06-79 қабылдау бөлмесі (7252) 21-09-00 (701) 743-85-68

2

Шымкент қаласының № 1 қалалық бөлімі

Шымкент қаласы, Мәделі қожа көшесі, нөмірсіз үй

(7252) 30-06-79 қабылдау бөлмесі (7252) 21-09-00 (701) 889-63-90

3

Шымкент қаласының № 2 қалалық бөлімі

Шымкент қаласы, Мәделі қожа көшесі, нөмірсіз үй

8-7252-30-08-38 8-777-7393363

4

Шымкент қаласының № 3 қалалық бөлімі

Шымкент қаласы, Оспанов көшесі, № 61 үй

8-7252-30-0135 8-701-777-57-96

5

Шымкент қаласының № 4 қалалық бөлімі

Шымкент қаласы, Сайрам көшесі, нөмірсіз үй

8-7252-48-1338 8-701-922-87-07

6

Шымкент қаласының № 5 қалалық бөлімі

Шымкент қаласы, Республика даңғылы,  № 15 үй

8-7252-56-49-42 8-701-738-23-76

7

Арыс қалалық бөлімі  

Арыс қаласы, Еркөбек көшесі, нөмірсіз үй

8-72540-23-118 8-702-258-8338

8

Бәйдібек аудандық бөлімі

Бәйдібек ауданы, Шаян ауылы, Мыңбұлақ көшесі, нөмірсіз  үй

8-72548-22-502 8-775-609-4737

9

Кентау қалалық бөлімі

Кентау қаласы, Абылай хан көшесі, № 10 үй

8-72536-336-34 8-701-556-80-80

10

Қазығұрт аудандық бөлімі

Қазығұрт ауданы, Қазығұрт ауылы, Қонаев көшесі, нөмірсіз үй

8-72539-22-950 8-701-731-9145

11

Мақтарал аудандық бөлімі

Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы, Жайшыбеков көшесі, нөмірсіз үй

8-72534-61-343 8-701-226-9370

12

Отырар аудандық бөлімі

Отырар ауданы, Шәуілдір ауылы, Жібек жолы  даңғылы, нөмірсіз үй

8-72530-22-670 8-701-666-24-76

13

Ордабасы аудандық бөлімі

Ордабасы ауданы, Темірлан ауылы, Қажымұқан көшесі, нөмірсіз үй

8-72544-21-106 8-705-550-39-97

14

Түркістан қалалық бөлімі

Түркістан қаласы, Т.Мыңбасы  көшесі, нөмірсіз үй

8-72546-43-329 8-702-958-59-04

15

Төлеби аудандық бөлімі

Төлеби ауданы, Леңгір қаласы, Төлеби көшесі,  нөмірсіз үй

8-72537-27-021 8-701-789-7877

16

Түлкібас аудандық бөлімі

Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Т.Рысқұлов көшесі,  № 189 үй

8-72532-31-629 8-702-595-65-07

17

Сайрам аудандық бөлімі

Сайрам ауданы, Ақсукент ауылы, Қыстаубаев көшесі, нөмірсіз үй

8-72533-41679 8-72533-41630 8-702-277-3300

18

Созақ аудандық бөлімі

Шолаққорған ауылы, Қожанов көшесі, нөмірсіз үй

8-72531-77-071 8-72531-77-072 8-701-555-51-43

19

Сарыағаш аудандық бөлімі

Сарыағаш ауданы, Сарыағаш қаласы, Шораұлы көшесі, нөмірсіз үй

8-72547-61-123 8-702-712-2477

20

Абай ауылдық бөлімі

Абай ауылы, Ә.Жылқышиев көшесі, нөмірсіз үй

8-72538-52-709 8-701-736-41-15

21

Шардара аудандық бөлімі

Шардара ауданы, Шардара қаласы, Шардара тұйығы, нөмірсіз үй

8-72535-21-583 8-705-545-9848


Мемлекеттiк бюджет қаражаты есебінен
қызмет көрсететін мемлекеттiк және
мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтiк
мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтiк қызмет
көрсетуге арналған құжаттарды ресiмдеу
мемлекеттік қызметінің регламентіне
2-қосымша

      1-кесте. ҚФБ әрекеттерінің сипаттамасы
Негізгі үдеріс әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

Негізгі үдеріс әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

Әрекеттің (барысының, жұмыс ағыны) реттік №


                      1


                     2


                      3

ҚФБ атауы

Орталықтың инспекторы

Жинақтау бөлімінің инспекторы

Жинақтау бөлімінің инспекторы

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Құжат қабылдау

Журналға қол қою, құжат жинау

Тізілімді жасап құжатты жөнелту

Аяқтау нысаны   (деректер, құжат,
ұйымдық-
өкімдік шешім)

Журналға тіркеу және қол хат беру

Жинақтау бөліміне құжат жинау

Уәкілетті органға құжат жіберу

Орындау мерзімдері

30 минут

Күніне 3 рет

Күніне екі реттен кем емес

Келесі нөмір

                      2

                        3

                      4

әрекет




Негізгі үдеріс әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

Әрекеттің (барысының, жұмыс ағыны) реттік №



4



5



6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның кеңсе қызметкері

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

құжат қабылдау және тіркеу

Хат-хабар алмасып, жұмысшы органның  жауапты орындаушысын тағайындау

Құжаттардың толықтығын тексеріп, дәлелді бас тарту немесе хабарлама беру

Аяқтау нысаны   (деректер, құжат,
ұйымдық-
өкімдік шешім)

Басшының алдына бұрыштама қоюға құжаттарды жолдау

Бұрыштама қойып, жауапты орындаушыға жолдау

Құжаттарды басшыға тапсыру

Орындау мерзімдері

                  1 сағат

     1 сағат

Жиырма  күннен кем емес

Келесі нөмір

                      5

                        6

                      7

Негізгі үдеріс әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

Әрекеттің (барысының, жұмыс ағыны) реттік №



7



8



9

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның кеңсе қызметкері

Орталықтың инспекторы

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Хат-хабарламалармен танысу

Хабарламаларды мемлекеттiк бюджет қаражаты есебінен қызмет көрсететін мемлекеттiк және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтiк мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтiк қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресiмдеу кітабына тіркеу, дәлелді бас тарту немесе хабарлама беру немесе орталыққа беру

Дәлелді бас тарту немесе хабарлама беру

Аяқтау нысаны   (деректер, құжат,
ұйымдық-
өкімдік шешім)

Құжатқа қол қою

Орталыққа өткізу, хабарлама беру немесе дәлелді бас тарту

Хабарлама  немесе дәлелді бас тартқаны жөнінде қол хат беру

Орындау мерзімдері

                  30 минут

Жұмыс күн ішінде

Жұмыс күн ішінде

Келесі нөмір

                      8

                        9


      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс. 

КФБ 1-топ
Орталық инспекторы

КФБ 2-топ
Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

КФБ 3-топ
Уәкілетті органның басшысы

№ 1-әрекет Құжат қабылдау, қолхат беру, арызды тіркеу, уәкілетті органға жіберу

№ 2-әрекет Арызды орталықтан немесе тұтынушыдан қабылдау, тіркеу арызды уәкілетті органның басшысына жіберу

№ 3-әрекет Жауапты орындаушыны тағайындап, бұрыштама қою


№ 4-әрекет Арызды қарау. Хабарлама дайындау

№ 5-әрекет Хабарламаға қол қою


№ 6-әрекет Хабарламаны мемлекеттiк бюджет қаражаты есебінен қызмет көрсететін мемлекеттiк және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтiк мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтiк қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресiмдеу кітабына тіркеу



№ 7-әрекет Хабарламаны  беру немесе орталыққа жіберу


№ 8-әрекет Хабарламаны  орталықта тұтынушыға беру



      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Балама үдеріс.

КФБ 1-топ
орталық маманы

КФБ 2-топ
Уәкілетті органның жауапты маманы

КФБ 3-топ
Уәкілетті органның басшысы

№ 1-әрекет Құжат қабылдау, қолхат беру, арызды тіркеу, уәкілетті органға құжаттарды жіберу

№ 2-әрекет Арызды орталықтан немесе тұтынушыдан қабылдау, тіркеу, уәкілетті органның басшысына жолдау

№ 3-әрекет жауапты орындаушыны тағайындап, бұрыштама қою


№ 4-әрекет Арызды қарау. Дәлелді бас тартуды дайындау

№ 5-әрекет Дәлелді бас тартуға қол қою


№ 6-әрекет Дәлелді бас тартуды орталыққа немесе тұтынушыға беру


№ 7-әрекет Дәлелді бас тартуды орталықта тұтынушыға беру



Мемлекеттiк бюджет қаражаты есебінен
қызмет көрсететін мемлекеттiк және
мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтiк
мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтiк қызмет
көрсетуге арналған құжаттарды ресiмдеу
мемлекеттік қызметінің регламентіне
3-қосымша

      Әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты айқындайтын сызбалар

Об утверждении регламента государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях (организациях), предоставляющих услуги за счет государственных бюджетных средств"

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 4 июня 2012 года № 162. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 29 июня 2012 года № 2085. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27 июня 2013 года № 157

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27.06.2013 № 157.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить регламент государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях (организациях), предоставляющих услуги за счет государственных бюджетных средств".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бектаева А.А.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности акима области      Б. Оспанов

      Руководитель аппарата акима области        Б. Жилкишиев
      Заместитель акима области                  Б. Алиев
      Заместитель акима области                  А. Бектаев
      Заместитель акима области                  С. Каныбеков
      Заместитель акима области                  С. Туякбаев
      Начальник областного управления
      экономики и бюджетного планирования        Е. Садыр
      Начальник областного управления финансов   Р. Исаева

Приложение
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской области
от 4 июня 2012 года № 162

      Регламент государственной услуги
«Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях (организациях), предоставляющих услуги за счет государственных бюджетных средств»

      1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте "Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях (организациях), предоставляющих услуги за счет государственных бюджетных средств" (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган – управление координации занятости и социальных программ Южно-Казахстанской области;
      2) потребитель - физическое лицо;
      3) ИС ЦОН - информационная система Центра обслуживания населения;
      4) ИС УО - информационная система уполномоченного органа.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      Согласно подпункту 1-4) пункта 3 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах" регламент государственной услуги - нормативный правовой акт, устанавливающий требования к обеспечению соблюдения стандарта государственной услуги и определяющий порядок деятельности государственных органов, их подведомственных организаций, должностных лиц, а также физических и юридических лиц по оказанию государственной услуги.
      Регламент государственной услуги устанавливает также описание действий (взаимодействия) государственных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, участвующих в процессе оказания государственной услуги.
      3. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом, а также через Центры обслуживания населения (далее - Центр).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Государственная услуга предоставляется на основании Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года «О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан», Закона Республики Казахстан от 29 декабря 2008 года «О специальных социальных услугах», постановления Правительства Республики Казахстан от 14 марта 2009 года № 330 «Об утверждении перечня гарантированного объема специальных социальных услуг», постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами» (далее - Стандарт).
      7. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление об оформлении документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях, предоставляющих услуги за счет государственных бюджетных средств (далее - уведомление), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам оказания государственной услуги, о ходе оказания государственной услуги можно получить в уполномоченном органе по адресу: город Шымкент, улица Желтоксан, дом № 20а (телефоны: 30-10-40, 30-10-39, график работы предусмотрен пунктом 9 Стандарта) или Центре адреса, которых указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      9. Cроки оказания государственной услуги предусмотрены пунктом 7 Стандарта.
      10. Основания для отказа в предоставлении государственной услуги предусмотрены пунктом 16 Стандарта.
      Оснований для приостановления оказания государственной услуги не предусмотрено.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган или в Центр;
      2) инспектор Центра проводит регистрацию заявления и передает инспектору накопительного отдела Центра, инспектор накопительного отдела Центра передает документы в рабочий орган.
      Факт отправки пакета документов из Центра в уполномоченный орган фиксируется при помощи сканера штрихкода, позволяющего отслеживать движение документов в процессе оказания государственной услуги;
      3) сотрудник канцелярии уполномоченного органа фиксирует в ИС ЦОН-а, в случае отсутствия в уполномоченном органе собственной информационной системы, проводит регистрацию в журнале учета обращения физических лиц и передает на рассмотрение руководителю;
      4) после рассмотрения руководитель уполномоченного органа определяет ответственного исполнителя;
      5) ответственный исполнитель уполномоченного органа осуществляет рассмотрение представленного заявления из Центра или от потребителя, подготавливает мотивированный отказ или оформляет уведомление, затем направляет на подписание руководителю уполномоченного органа;
      6) руководитель уполномоченного органа подписывает уведомление или мотивированный отказ и направляет в канцелярию уполномоченного органа;
      7) сотрудник канцелярии уполномоченного органа направляет результат оказания государственной услуги в Центр, фиксирует в ИС ЦОН-а, в случае отсутствия в уполномоченном органе собственной информационной системы проводит регистрацию в журнале учета обращения физических лиц, или выдает потребителю - в случае обращения в уполномоченный орган;
      8) при приеме готового результата государственной услуги от уполномоченного органа, Центром фиксируются поступившие документы при помощи сканера штрихкода;
      Центр выдает потребителю уведомление либо мотивированный отказ.
      12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в Центре и уполномоченном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      13. Прием документов в Центре осуществляется посредством «окон», на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях «окон», а также указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра.
      Прием документов в уполномоченном органе осуществляется через сотрудника канцелярии уполномоченного органа.
      При обращении потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации и получения заявителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      2) в Центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора Центра, принявшего заявление на оформление документов.
      14. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      15. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) инспектор Центра;
      2) инспектор накопительного отдела Центра;
      3) руководство уполномоченного органа;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа;
      5) сотрудник канцелярии уполномоченного органа.
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      17. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      18. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Оформление документов на социальное
обслуживание в государственных и негосударственных
медико-социальных учреждениях (организациях),
предоставляющих услуги за счет
государственных бюджетных средств»

      Перечень Центров обслуживания населения
по оказанию государственной услуги 

Полное название ЦОН

Юридический
адрес

Контактные данные

1.

Центр обслуживания населения по Южно- Казахстанской области

город Шымкент, улица Мадели кожа, дом без номера

(7252) 30-06-79 прием (7252) 21-09-00

2.

Городской отдел № 1 города Шымкент

город Шымкент, улица Мадели кожа, дом без номера

(7252) 30-06-79 прием (7252) 21-09-00

3.

Городской отдел № 2 города Шымкент

город Шымкент, улица Мадели кожа, дом без номера

8-7252- 30-08-38

4.

Городской отдел № 3 города Шымкент

город Шымкент, улица Оспанова, дом № 61

8-7252-30-0135

5.

Городской отдел № 4 города Шымкент

город Шымкент, улица Сайрамская, дом без номера

8-7252-48-1338

6.

Городской отдел № 5 города Шымкент

город Шымкент, проспект Республики, дом № 15

8-7252-56-49-42

7.

Арысский городской отдел

город Арыс, улица Ергобек, дом без номера

8-72-540-23-118

8.

Байдибекский районный отдел

Байдибекский район, село Шаян, улица Мынбулак, дом без номера

8-72-548-22-502

9.

Кентауский городской отдел

город Кентау, улица Абылай хана, дом № 10

8-72-536-336-34

10.

Казыгуртский районный отдел

Казыгуртский район, село Казыгурт, улица Конаева, дом без номера

8-72-539-22-950

11.

Мактааральский районный отдел

Мактааральский район, город Жетысай, улица Жайшыбекова, дом без номера

8-72-534-61-343

12.

Отырарский районный отдел


Отырарский район, село Шаульдер, проспект Жибек жолы, дом без номера

8-72-544-21-106

13.

Ордабасинский районный отдел

Ордабасинский район, село Темирлан, улица Кажымухана, дом без номера

8-72-530-22-670

14.

Туркестанский городской отдел

город Туркестан, улица Т.Мынбасы, дом без номера

8-72-533-41679 8-72-533-41630

15.

Толебийский районный отдел

Толебийский район, город Ленгер, улица Толеби, дом без номера

8-72-547-61-123

16.

Тюлькубасский районный отдел

Тюлькубасский район, село Т.Рыскулов, улица Т.Рыскулова, дом № 189

8-72-538-52-709

17.

Сайрамский районный отдел

Сайрамский район, село Аксукент, улица Кыстаубаева, дом без номера

8-72-531-77-071 8-72-531-77-072

18.

Созакский районный отдел

село Шолаккорган, улица Кожанова, дом без номера

8-72-546-43-329

19.

Сарыагашский районный отдел

Сарыагашский район, город Сарыагаш, улица Шораулы, дом без номера

8-72-537-27-021

20.

Абайский сельский отдел

село Абай, улица А.Жылкышиева, дом без номера

8-72-532-31-629

21.

Шардаринский районный отдел

Шардаринский район, город Шардара, тупик Шардара, дом без номера

8-72-535-21-583

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Оформление документов на социальное
обслуживание в государственных и
негосударственных медико-социальных
учреждениях (организациях), предоставляющих
услуги за счет государственных бюджетных средств»

      Описание
      последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур)

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Инспектор
Центра

Инспектор накопительного отдела

Инспектор
накопительного
отдела

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием
документов

Расписывается
в журнале и
собирает
документы

Составляет
реестр и
направляет
документы

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Регистрация
в журнале и
выдача
расписки

Сбор
документов в
накопительный
отдел

Отправка
документов в
уполномоченный
орган

Сроки исполнения

30 минут

3 раза в день

Не менее
двух раз вдень

Номер следующего
действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием
документов,
регистрация

Ознакомление с корреспонденцией,
определение ответственного исполнителя

Осуществление проверки полноты
документов,
подготовка мотивированного отказа или оформление уведомления

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Направление
документов
руководству
для наложения
резолюции

Наложение
резолюции,
отправка ответственному исполнителю

Передача
документов к
руководству

Сроки исполнения

1 час

1 час

В течение девяти рабочих дней

Номер следующего
действия

5

6

7

№ действия (хода,
потока работ)

7

8

9

Наименование СФЕ

Руководство уполномоченного органа

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Инспектор Центра

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Ознакомление с корреспонденцией

Регистрация уведомления в книге оформления документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях (организациях), предоставляющих услуги за счет государственных бюджетных средств, выдача мотивированного отказа или уведомления потребителю или передача в Центр

Выдача мотивированного отказа или уведомления

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Подписание документа

Расписка о выдаче
уведомления либо мотивированного отказа потребителю
или передаче в Центр

Расписка о выдаче уведомления или мотивированного отказа потребителю

Сроки исполнения

30 минут

В течении рабочего дня

В течение рабочего дня

Номер следующего
действия

8

9


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Группа 1
СФЕ
Инспектор
Центра

Группа 2
СФЕ
Ответственный исполнитель
уполномоченного
органа

Группа 3
СФЕ
Руководство
уполномоченного органа

Действие № 1
Прием
документов,
выдача расписки,
регистрация
заявления, направление
документов в
уполномоченный
орган

Действие № 2
Прием заявления
из Центра или от потребителя,
регистрация,
направление
заявления
руководству
уполномоченного
органа

Действие № 3
Определение
ответственного исполнителя для
исполнения,
наложение
резолюции


Действие № 4
Рассмотрение
заявления,
подготовка уведомления

Действие № 5
Подписание уведомления


Действие № 6
Регистрация уведомления в книге оформления документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях (организациях), предоставляющих услуги за счет государственных бюджетных средств



Действие № 7
Передача уведомления в Центр или выдача потребителю


Действие № 8
Выдача уведомления потребителю в Центре



Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Группа 1
СФЕ
Инспектор
Центра

Группа 2
СФЕ
Ответственный исполнитель
уполномоченного
органа

Группа 3
СФЕ
Руководство
уполномоченного органа

Действие № 1
Прием
документов,
выдача расписки,
регистрация
заявления, направление
документов в
уполномоченный
орган

Действие № 2
Прием заявления
из Центра или от потребителя,
регистрация,
направление
заявления
руководству
уполномоченного
органа

Действие № 3
Определение
ответственного исполнителя для
исполнения,
наложение
резолюции


Действие № 4
Рассмотрение
заявления. Подготовка
мотивированного отказа

Действие № 5
Подписание мотивированного отказа


Действие № 6
Передача мотивированного отказа в Центр или выдача
потребителю


Действие № 7
Выдача мотивированного отказа потребителю в Центре



Приложение 3
к Регламенту государственной услуги
«Оформление документов на инвалидов для
обеспечения их сурдо-тифлотехническими средствами
и обязательными гигиеническими средствами»

      Схемы,
отражающие взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий