Мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2012 жылғы 4 маусымдағы № 164 Қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 маусымда № 2087 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 27 маусымдағы № 157 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 27.06.2013 № 157 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңы 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Мыналар:
      1) осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу» мемлекеттік қызметінің регламенті;
      2) осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге арналған жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Қ.Тұяқбаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімінің міндетін атқарушы           Б.Оспанов

      Облыс әкімі аппаратының басшысы            Б.Жылқышиев
      Облыс әкімінің орынбасары                  Б.Әлиев
      Облыс әкімінің орынбасары                  Ә.Бектаев
      Облыс әкімінің орынбасары                  С.Қаныбеков
      Облыс әкімінің орынбасары                  С.Тұяқбаев
      Облыстық экономика және бюджеттік
      жоспарлау басқармасының бастығы            Е.Садыр
      Облыстық қаржы басқармасының бастығы       Р.Исаева

Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2012 жылғы 4 маусымдағы
№ 164 қаулысына 1-қосымша

      «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiм-шарттарды тiркеу» мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiм-шарттарды тiркеу» (бұдан әрі – Регламент) осы регламентте мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) тұтынушы - жеке және заңды тұлға;
      2) облыстық атқарушы орган - Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі;
      3) облыстық атқарушы органның уәкілетті органы - Оңтүстік Қазақстан облысы кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы;
      4) келісімшарт - Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген құзыретке сәйкес облыстық жергілікті атқарушы органы мен жеке және (немесе) заңды тұлға арасындағы кең таралған пайдалы қазбаларды барлауды, өндіруді жүргізуге арналған шарт;
      5) өндіру - минералдық шикізатты бастапқы өңдеуді және уақытша сақтауды қоса алғанда, пайдалы қазбаларды жер қойнауынан жер бетіне шығаруға, сондай-ақ техногендік минералдық түзілімдерден алуға байланысты жұмыстардың (операциялардың) барлық кешені;
      6) кен орны - құрамында табиғи шоғырланған пайдалы қазбасы (пайдалы қазбалары) бар жер қойнауының бөлігі;
      7) пайдалы қазба - химиялық құрамы мен физикалық қасиеті оларды материалдық өндіру және (немесе) тұтыну саласында және (немесе) өзге мұқтаждықтарға тікелей немесе өңдеуден кейін пайдалануға мүмкіндік беретін жер қойнауындағы табиғи минералдық түзілім, көмірсутектер және жерасты сулары.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы регламент "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      "Нормативтік құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңының 3-бабы, 3-тармағы, 1-4) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету регламенті - мемлекеттік қызмет стандартының сақталуын қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды белгілейтін және мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының, мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды адамдардың, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік қызмет көрсетуінің тәртібін белгілейтін нормативтік құқықтық акт.
      Мемлекеттік қызмет регламенті мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының және өзге де жеке және заңды тұлғалардың іс-қимылының (өзара іс-қимылының) сипаттамасын да белгілейді.
      3. Бұл мемлекеттік қызмет осы Регламенттің 7, 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша, жұмыс кестесіне сәйкес жергілікті атқарушы органмен көрсетіледі.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны – автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 24 маусымдағы № 291 Заңына, "Мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 17 ақпандағы № 100 қаулысына (бұдан әрі - Стандарт), "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына, "Жер қойнауын пайдалану құқығын беру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 30 желтоқсанындағы № 1456 қаулысы негізінде жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес кең таралған пайдалы қазбаларға жер қойнауын пайдалану жөнінде операциялар жүргізуге келісім-шартты мемлекеттік тіркеу туралы сертификат (бұдан әрі – сертификат) немесе қағаз тасығышта дәлелді бас тартуды беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің барысы туралы және мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі ақпаратты Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, Қазыбек би көшесі, 5 үй мекенжайы бойынша орналасқан Оңтүстік Қазақстан облысы кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасының жер қойнауын пайдалану бөлімі ұсынады.
      Телефондар: 39 11 56, 39 11 57, 39 11 58. Жұмыс кестесі: күнделікті сағат 9-00-ден сағат 18-00-ге дейін, түскі ас сағат 13-00-ден сағат 14-00-ге дейін күн сайын. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсетудің мерзімдері Стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      9.Тұтынушы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды толық ұсынбауы облыстық атқарушы органға мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.
      10. Тұтынушының мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш тапсырған сәтінен бастап, мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы облыс әкімі аппаратының кеңсесіне өтініш береді;
      2) облыс әкімі аппаратының кеңсесі өтінішті тіркеуге алып, облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасына жолдайды;
      3) облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы орындау үшін облыстық атқарушы органның уәкілетті органына жолдайды;
      4) облыстық атқарушы органның уәкілетті органының басшысы жауапты орындаушыны анықтап, орындауға жібереді;
      5) облыстық атқарушы органның уәкілетті органының жауапты орындаушысы түскен құжаттар тізімінің Қазақстан Республикасының жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы заң талаптарына сәйкестігін тексеріп, сертификатты және келісім-шартты ресімдейді немесе тұтынушы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттар тізімін толық ұсынбаған жағдайда қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту туралы жауап дайындайды.
      Тұтынушы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттар тізімін толық ұсынбаған жағдайда облыстық атқарушы органның уәкілетті лауазымды тұлғасы қызмет көрсетуден дәлелді бас тартуға қол қояды.
      6) жауапты орындаушы сертификатты және кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға немесе өндіруге арналған келісім-шартты облыстық атқарушы органның уәкілетті лауазымды тұлғасына жолдайды;
      7) облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы сертификатқа және келісім-шартқа қол қояды;
      8) жауапты орындаушы жер қойнауын пайдалануға арналған келісім-шартты журналға тіркеп, мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін тұтынушыға береді.
      11. Облыстық атқарушы органда мемлекеттік қызмет көрсету үшiн құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалар саны ең аз дегенде бiр қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекеттер (өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      12. Құжаттарды қабылдау мекен-жайы Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы, 6 үйде жайғасқан Оңтүстік Қазақстан облысы әкімі аппаратының кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету барысында облыс әкімі аппаратының кеңсе қызметкері Стандарттың 12-тармағының талаптарына сәйкес, құжаттардың толықтығын тексереді және кіріс құжаттарын есепке алу кітабында тиісті жазбаны енгізеді.
      Құжаттар тапсырылуының растамасы облыс әкімі аппаратының кеңсесінде тіркеу (мөртабан және кіріс нөмірі, күні) болып табылады.
      13. Тұтынушыға мемлекеттік қызметті алуы үшін қажетті құжаттар пакеті Стандарттың 12-тармағында көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi – ҚФБ) жұмылдырылады:
      1) облыс әкімі аппаратының кеңсесi;
      2) облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы;
      3) облыстық атқарушы органның уәкілетті органының басшысы;
      4) облыстық атқарушы органның уәкілетті органының жауапты орындаушысы.
      15. Әкімшілік әрекетінің (рәсімінің) орындалу мерзімін көрсетумен әр ҚФБ-дің әкімшілік әрекетінің (рәсімінің) кезектілігі мен өзара әрекет етуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      16. Әкімшілік әрекетінің мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі қисынды, кезектілігі, жүйелілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты айқындайтын сызбалар осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      17. Кең таралған пайдалы қазбаларға жер қойнауын пайдалану жөнінде операциялар жүргізуге келісім-шартты мемлекеттік тіркеу сертификатының (актісінің) немесе дәлелді бас тартудың нысаны қарастырылмаған және ерікті нысанда облыстық атқарушы органның басшысының қолымен ұсынылады.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      Мемлекеттiк қызмет көрсетуге жауапты тұлға облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы және облыстық атқарушы органның уәкілетті органының басшысы болып табылады.
      Облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы және облыстық атқарушы органның уәкілетті органының басшысы Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес белгіленген мерзімдерде мемлекеттiк қызмет көрсетуді жүзеге асыруға жауапты.
      «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге арналған келiсiм-шарттарды тiркеу» мемлекеттік қызметінің регламентіне

«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге арналған
келiсiм-шарттарды тiркеу»
мемлекеттік қызметінің регламентіне
1-қосымша

      Әкімшілік әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара әрекеттерінің сипаттамасы

1-кесте. ҚФБ әрекеттерінің сипаттамасы 


Негізгі үдеріс әрекеттің (барысы, жұмыс ағыны)

1

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) реттік №

1

2

3

4

5

6

7

2

ҚФБ атауы

Облыс әкімі аппаратының кеңсе қызметкері

Облыстық атқарушы органының уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органының басшысы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органының жауапты орындаушысы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органының басшысы

Облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органының жауапты орындаушысы

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және сипаттамасы

Өтінішті қабылдау және кіріс құжаттарын есепке алу кітабында тиісті жазба енгізу

Хат-хабармен танысу, орындау үшін уәкілетті органды анықтау

Хат-хабармен танысу, орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау

Құжаттардың толықтығын тексеру, қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту туралы қағаз дайындау, сертификат пен келісім-шарт ресімдеу

Сертификат немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хат-хабармен танысу

Сертификат және келісім-шартты тіркеу журналына жазба енгізу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешім)

Кеңседе тіркеу (мөртабан және кіріс нөмірі, күні), құжаттарды бұрыштама қоюға басшыға жолдау

Бұрыштама қою

Бұрыштама қою, құжаттарды жауапты орындаушыға беру

Құжаттарды облыстық атқарушы органның уәкілетті органның басшысына жолдау

Сертификат және келісім-шартты немесе дәлелді бас тартуға қол қоюға облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасына жолдау

Сертификат және келісім-шартқа немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Мемлекеттік қызмет көрсетудін қорытындысын тұтынушыға беру

5

Орындау мерзімі

30 минут

1 сағат

1 сағат

4 жұмыс күні

1 сағат

1 сағат

Жұмыс күні ішінде

6

Әрекеттің нөмірі

2-бағана

3-бағана

4-бағана

5-бағана

6-бағана

7-бағана


2-кесте. Пайдалану нұсқалары
Негізгі үдеріс–шартты тіркеу туралы шешім бекітілген жағдайда

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағыны)

1 ҚФБ тобы

2 ҚФБ тобы

3 ҚФБ тобы

Облыс әкімі аппаратының кеңсесі

Облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органының жауапты орындаушысы

1-әрекет: Құжаттарды қабылдау, тіркеу және кіріс құжаттарын есепке алу кітабында тиісті жазба енгізу

2-әрекет: Орындау үшін уәкілетті органды анықтау, бұрыштама қою

3-әрекет: Ұсынылған құжаттар тізбесін ҚР жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы заңнамасымен және тиісті қаулылар мен стандарттар талаптарына сәйкестігін тексеру, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдің жоғын анықтау; мемлекеттік тіркеуден өткендігін растайтын құжаттарды әзірлеу


4 -әрекет: Сертификат және келісім-шартқа қол қою

5-әрекет: Жер қойнауын пайдалану келісім-шарттың тіркеу журналына жазба енгізу және жер қойнауын пайдалану операцияларын жүргізуге келісім-шартын тіркеу туралы сертификат беру

3-кесте. Пайдалану нұсқалары
Балама үдеріс – шартты тіркеуден бас тартылған жағдайда

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағыны)

1 ҚФБ тобы

2 ҚФБ тобы

3 ҚФБ тобы

Облыс әкімі аппаратының кеңсесі

Облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органының жауапты орындаушысы

1 іс-әрекет: Құжаттарды қабылдау, тіркеу және кіріс құжаттарын есепке алу кітабында тиісті жазба енгізу

2-әрекет: Орындау үшін құрылымдық бөлімшені анықтау, бұрыштама қою

3-әрекет: Ұсынылған құжаттарды жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына және тиісті қаулылар мен стандарттар талаптарына сәйкестігін тексеру, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді анықтау, қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту туралы жауап дайындау


4-әрекет: Қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қағазға қол қою

5-әрекет: Тұтынушыны тіркеуден бас тарту туралы шешім қабылданғаның хабарлау

«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге арналған
келiсiм-шарттарды тiркеу»
мемлекеттік қызметінің регламентіне
1-қосымша

      Функционалдық өзара әрекеттерінің сипаттамасы

      

Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2012 жылғы 4 маусымдағы
№ 164 қаулысына 2-қосымша

      «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тiркеу» мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тiркеу» мемлекеттік қызметінің регламентінде мынадай ұғымдар пайдаланады:
      1) тұтынушы - жеке тұлға;
      2) облыстық атқарушы орган - Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі;
      3) облыстық атқарушы органның уәкілетті органы - Оңтүстік Қазақстан облысы кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы;
      4) келісімшарт - Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген құзыретке сәйкес облыстық жергілікті атқарушы органы мен жеке және (немесе) заңды тұлға арасындағы кең таралған пайдалы қазбаларды барлауды, өндіруді жүргізуге арналған шарт;
      5) барлау - пайдалы қазбалардың кен орындарын іздеумен және оларды бағалаумен байланысты жұмыстар (операциялар);
      6) өндіру - минералдық шикізатты бастапқы өңдеуді және уақытша сақтауды қоса алғанда, пайдалы қазбаларды жер қойнауынан жер бетіне шығаруға, сондай-ақ техногендік минералдық түзілімдерден алуға байланысты жұмыстардың (операциялардың) барлық кешені;
      7) кен орны - құрамында табиғи шоғырланған пайдалы қазбасы (пайдалы қазбалары) бар жер қойнауының бөлігі;
      8) пайдалы қазба - химиялық құрамы мен физикалық қасиеті оларды материалдық өндіру және (немесе) тұтыну саласында және (немесе) өзге мұқтаждықтарға тікелей немесе өңдеуден кейін пайдалануға мүмкіндік беретін жер қойнауындағы табиғи минералдық түзілім, көмірсутектер және жерасты сулары.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы регламент «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      «Нормативтік құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңының 3-бабы, 3-тармағы, 1-4) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету регламенті - мемлекеттік қызмет стандартының сақталуын қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды белгілейтін және мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының, мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды адамдардың, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік қызмет көрсетуінің тәртібін белгілейтін нормативтік құқықтық акт.
      Мемлекеттік қызмет регламенті мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының және өзге де жеке және заңды тұлғалардың әрекеттерінің (өзара әрекеттерін) сипаттамасын да белгілейді.
      3. Бұл мемлекеттік қызмет Регламенттің 7, 12 тармағында көрсетілген мекенжай бойынша облыстық атқарушы органымен көрсетіледі.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны – автоматтандырылмаған.
      5.Мемлекеттік қызмет «Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» 2010 жылғы 24 маусымдағы Заңына, «Мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 17 ақпандағы № 100 қаулысына (бұдан әрі - Стандарт), «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына, «Жер қойнауын пайдалану құқығын беру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 30 желтоқсанындағы № 1456 қаулысы негізінде жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу туралы куәлік (бұдан әрі – куәлік) немесе дәлелді бас тартуды қағаз тасығышта беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің барысы туралы және мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі ақпаратты Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, Қазыбек би көшесі, 5 үй мекен-жайы бойынша орналасқан Оңтүстік Қазақстан облысы кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасының жер қойнауын пайдалану бөлімі ұсынады.
      Телефондар: 39 11 56, 39 11 57, 39 11 58. Жұмыс кестесі: күнделікті сағат 9-00-ден сағат 18-00-ге дейін, түскі ас сағат 13-00-ден сағат 14-00-ге дейін. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсетудің мерзімдері Стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      9.Тұтынушы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды облыстық атқарушы органға толық тапсырмауы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздеме болып табылады.
      10. Тұтынушыдан мемлекеттік қызметті алу өтініш тапсырылған сәттен бастап, мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы облыс әкімі аппаратының кеңсесіне өтініш ұсынады;
      2) облыс әкімі аппаратының кеңсесі өтінішті тіркеуге алып, облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасына жолдайды;
      3) облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы облыстық атқарушы органның уәкілетті органына жолдайды;
      4) облыстық атқарушы органның уәкілетті органның басшысы жауапты орындаушыны анықтап, орындауға жібереді;
      5) жауапты орындаушы түскен құжаттардың Қазақстан Республикасының жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы заң талаптарына сәйкестігін қарастырып куәлікті ресімдейді немесе тұтынушы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттар тізімін толық ұсынбаған жағдайда қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қағаз дайындайды.
      Тұтынушы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттар тізімін толық ұсынбаған жағдайда облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы қызмет көрсетуден дәлелді бас тартуға қол қояды.
      6) жауапты орындаушы куәлік жобасын облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасына қол қоюға жолдайды;
      7) облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы куәлікке қол қойып, облыстық атқарушы органның уәкілетті органына жолдайды.
      8) жауапты орындаушы пайдалы қазбаларды өндiруге арналған жер қойнауын пайдалану құқығы кепілдігі шартын тiркеу журналына жазба енгізеді, одан кейін мемлекеттік қызмет көрсетудің қорытындысын тұтынушыға береді.
      11. Облыстық атқарушы органда мемлекеттік қызмет көрсету үшiн құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалар саны ең аз дегенде бiр қызметкер құрайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекеттер (өзара әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      12. Құжаттарды қабылдау облыс әкімі аппаратының кеңсесі арқылы жүзеге асырылады. Мекен-жайы: Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы, 6 үй.
      Облыстық атқарушы органның мемлекеттік қызмет көрсету барысында кеңсе қызметкері Стандарттың 12-тармағының талаптарына сәйкес, құжаттардың толықтығын тексереді және кіріс құжаттарын есепке алу кітабында тиісті жазбаны енгізеді.
      Құжаттар тапсырылуының растамасы облыстық атқарушы органның кеңсесінде тіркеу (мөртабан және кіріс нөмірі, күні) болып табылады.
      13. Тұтынушыға мемлекеттік қызметті алуы үшін қажетті құжаттар пакеті Стандарттың 12-тармағында көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне мынадай құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi – ҚФБ) жұмылдырылады:
      1) Облыс әкімі аппаратының кеңсесi;
      2) облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы;
      3) облыстық атқарушы органның уәкілетті органының басшысы;
      4) облыстық атқарушы органның уәкілетті органының жауапты орындаушысы.
      15. Әкімшілік әрекетінің (рәсімінің) орындалу мерзімін көрсетумен әр ҚФБ әкімшілік әрекетінің (рәсімінің) кезектілігі мен өзара әрекет етуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында ҚФБ арасындағы функционалдық өзара әрекеттер сызбасы осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      17. Жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу туралы куәліктің нысаны Стандарттың 3-қосымшасында көрсетілген. Қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту ерікті нысанда облыстық атқарушы органның басшылығының қолымен беріледі.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      Мемлекеттiк қызмет көрсетуге жауапты тұлға, облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлға және облыстық атқарушы органның уәкілетті органның басшысы болады.
      Облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы және облыстық атқарушы органның уәкілетті органның басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттiк қызмет көрсетуді жүзеге асыру үшін жауапты.

«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге арналған жер қойнауын
пайдалану құқығының кепіл шартын тiркеу»
мемлекеттік қызметінің регламентіне
1-қосымша

      Әкімшілік әрекеттердің (ресімдердің) кезектілігі мен әрекеттерінің сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ. Әрекеттерінің сипаттамасы 


Негізгі үдерістің әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1

Әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) реттік №

1

2

3

4

5

6

7

2

ҚФБ атауы

Облыс әкімі аппаратының кеңсе қызметкері

Облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органының басшысы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органының жауапты орындаушысы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органының басшысы

Облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органының жауапты орындаушысы

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және сипаттамасы

Өтінішті қабылдау және кіріс құжаттарын есепке алу кітабында тиісті жазба енгізу

Хат-хабармен танысу, орындау үшін уәкілетті органды анықтау

Хат-хабармен танысу, орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау

Құжаттардың толықтығын тексеру, қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту туралы қағаз дайындау, сертификат пен келісім-шарт ресімдеу

Куәлікті немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хат-хабармен танысу

Жер қойнауын пайдалануға арналған шарттарды тіркеу журналына жазба енгізу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Кеңседе тіркеу (мөртабан және кіріс нөмірі, күні), құжаттарды бұрыштама қоюға басшыға жолдау

Бұрыштама қою

Бұрыштама қою, құжаттарды жауапты орындаушыға беру

Құжаттарды облыстық атқарушы органның уәкілетті органының басшысына жолдау

Куәлікті немесе дәлелді бас тартуға қол қоюға облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасына жолдау

Куәлік немесе қызмет көрсетуден уәжді бас тарту туралы қағазға қол қою

Мемлекеттік қызмет көрсетудің қорытындысын тұтынушыға беру

5

Орындау мерзімдері

30 минут

1 сағат

1 сағат

4 жұмыс күні

1 сағат

1 сағат

Жұмыс күні ішінде

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2-бағана

3-бағана

4-бағана

5-бағана

6-бағана

7-бағана


2-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Негізгі үдеріс–шартты тіркеу туралы шешім бекітілген жағдайда.

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағыны)

1 ҚФБ тобы

2 ҚФБ тобы

3 ҚФБ тобы

Облыс әкімі аппаратының кеңсесі

Облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органның жауапты орындаушысы

1-әрекет: Өтінішті қабылдау және кіріс құжаттарын есепке алу кітабында тиісті жазба енгізу

2-әрекет: Орындау үшін уәкілетті органды анықтау, бұрыштама қою

3-әрекет: Ұсынылған құжаттарды жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы заңына және тиісті қаулылар мен стандарттар талаптарына сәйкестігін тексеру, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдің жоғын анықтау, куәлікті дайындау


4-әрекет: Куәлікке қол қою

5-әрекет: Жер қойнауын пайдалануға арналған шарттарды тіркеу журналына жазба енгізу және куәлікті тұтынушыға беру

3-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Балама үдеріс–шартты тіркеуден бас тартылған жағдайда.

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағыны)

1 ҚФБ тобы

2 ҚФБ тобы

3 ҚФБ тобы

Облыс әкімі аппаратының кеңсесі

Облыстық атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы

Облыстық атқарушы органның уәкілетті органның жауапты орындаушысы

1-әрекет: Өтінішті қабылдау және кіріс құжаттарын есепке алу кітабында тиісті жазба енгізу

2-әрекет: Орындау үшін уәкілетті органды анықтау, бұрыштама қою

3-әрекет: Ұсынылған құжаттарды жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы заңына және тиісті қаулылар мен стандарттар талаптарына сәйкестігін тексеру, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді анықтау, қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қағаз дайындау


4-әрекет: Қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қағазға қол қою

5-әрекет: Тұтынушыны тіркеуден бас тарту туралы шешім қабылданғаның хабарлау, дәлелді жауапты қағаз беру

«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге арналған жер қойнауын
пайдалану құқығының кепіл шартын тiркеу»
мемлекеттік қызметінің регламентіне
2-қосымша

      Функционалдық өзара әрекеттер сызбасы      

Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 4 июня 2012 года № 164. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 29 июня 2012 года № 2087. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27 июня 2013 года № 157

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27.06.2013 № 157.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги «Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      2) регламент государственной услуги «Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» согласно приложению 2 к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Туякбаева С.К.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных со дня первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности акима области      Б.Оспанов

      Руководитель аппарата акима области        Б.Жилкишиев
      Заместитель акима области                  Б.Алиев
      Заместитель акима области                  А.Бектаев
      Заместитель акима области                  С.Каныбеков
      Заместитель акима области                  С.Туякбаев
      Начальник областного управления
      экономики и бюджетного планирования        Е.Садыр
      Начальник областного управления финансов   Р.Исаева

Приложение 1
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской области
№ 164 от 4 июня 2012 года

      Регламент государственной услуги «Регистрации контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых»

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте «Регистрации контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) потребитель - физическое и юридическое лицо;
      2) областной исполнительный орган - акимат Южно-Казахстанской области;
      3) уполномоченный орган областного исполнительного органа - управление предпринимательства и промышленности Южно-Казахстанской области;
      4) контракт - договор между местным исполнительным органом области в соответствии с компетенцией, установленной законодательством Республики Казахстан, и физическим и (или) юридическим лицом на проведение разведки, добычи общераспространенных полезных ископаемых;
      5) разведка - это работы (операции), связанные с поиском месторождений полезных ископаемых и их оценкой;
      6) добыча - весь комплекс работ (операций), связанный с извлечением полезных ископаемых из недр на поверхность, а также из техногенных минеральных образований, включая первичную переработку и временное хранение минерального сырья;
      7) месторождение - часть недр, содержащая природное скопление полезного ископаемого (полезных ископаемых);
      8) полезное ископаемое - содержащиеся в недрах природные минеральные образования, углеводороды и подземные воды, химический состав и физические свойства которых позволяют использовать их в сфере материального производства и (или) потребления и (или) иных нужд непосредственно или после переработки.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      Согласно подпункту 1-4) пункта 3 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» регламент государственной услуги - нормативный правовой акт, устанавливающий требования к обеспечению соблюдения стандарта государственной услуги и определяющий порядок деятельности государственных органов, их подведомственных организаций, должностных лиц, а также физических и юридических лиц по оказанию государственной услуги.
      Регламент государственной услуги устанавливает описание действий (взаимодействия) государственных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, участвующих в процессе оказания государственной услуги.
      3. Данная государственная услуга предоставляется областным исполнительным органом, адреса которого указаны в пунктах 7, 12 настоящего Регламента, согласно графику работы.
      4. Форма оказываемой государственной услуги - не автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется на основании Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года № 291 «О недрах и недропользовании», постановления Правительства Республики Казахстан от 17 февраля 2010 года № 100 «Об утверждении стандартов государственных услуг» (далее-Стандарт), постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», постановления Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2010 года № 1456 «Об утверждении Правил предоставления права недропользования».
      6. Результатом оказания государственной услуги является выдача сертификата (акта) о государственной регистрации контракта на проведение операций по недропользованию на общераспространенные полезные ископаемые (далее - сертификат) согласно приложению 3 Стандарта или мотивированный отказ в выдаче на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Информация по вопросам оказания государственной услуги, в том числе о ходе оказания государственной услуги, предоставляется отделом недропользования управления предпринимательства и промышленности Южно-Казахстанской области, находящегося по адресу: Южно-Казахстанская область, город Шымкент, улица Казыбек би, дом 5.
      Телефоны: 8 (7252) 39 11 56, 39 11 57, 39 11 58. График работы: с 9-00 часов до 18-00 часов, обед с 13-00 до 14-00 часов ежедневно. Выходные дни: суббота, воскресенье.
      8. Сроки оказания государственной услуги указаны в пункте 7 Стандарта.
      9. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги областным исполнительным органом является непредставление потребителем соответствующих документов, указанных в пункте 12 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в канцелярию аппарата акима области;
      2) канцелярия аппарата акима области осуществляет регистрацию данного заявления и направляет уполномоченному должностному лицу областного исполнительного органа;
      3) уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа направляет для исполнения уполномоченному органу областного исполнительного органа;
      4) руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа определяет ответственного исполнителя и направляет для исполнения;
      5) ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа осуществляет проверку предоставленных документов на соответствие требованиям законодательства Республики Казахстан о недрах и недропользовании и оформляет контракт и сертификат или подготавливает мотивированный отказ в случае непредставления потребителем необходимых документов, указанных в пункте 12 Стандарта.
      В случае непредставления потребителем необходимых документов указанных в пункте 12 Стандарта, уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа подписывает мотивированный отказ.
      6) ответственный исполнитель оформляет сертификат и контракт на разведку или добычу общераспространенных полезных ископаемых направляет уполномоченному должностному лицу областного исполнительного органа;
      7) уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа подписывает контракт и сертификат;
      8) ответственный исполнитель регистрирует в журнале Регистрации
контрактов на недропользование и выдает результат оказания государственной услуги потребителю.
      11. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в областном исполнительном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов осуществляется через канцелярию аппарата акима областного исполнительного органа, находящегося по адресу: Южно-Казахстанская область, город Шымкент, проспект Тауке хана, дом 6.
      При оказании государственной услуги сотрудник канцелярии аппарата акима области осуществляет проверку на наличие документов, согласно требованиям пункта 12 Стандарта, и вносит соответствующую запись в книгу учета входящих документов.
      Подтверждением сдачи документов является регистрация (штамп и входящий номер, дата) в канцелярии аппарата акима области.
      13. Перечень необходимых документов для получения потребителем государственной услуги указаны в пункте 12 Стандарта.
      14. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) канцелярия аппарата акима области;
      2) уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа;
      3) руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      16. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      17. Форма сертификата (акта) о государственной регистрации контракта на проведение операций по недропользованию на общераспространенные полезные ископаемые или мотивированного отказа не предусмотрена и предоставляется в произвольной форме с подписью руководителя областного исполнительного органа.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      Ответственным лицом за оказание государственной услуги является уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа и руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа.
      Уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа и руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Регистрация контрактов на разведку,
добычу общераспространенных полезных ископаемых»

      Описание последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ


Действия данного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

2

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии аппарата акима области

Уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа

Руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

Руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

Уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием заявления и внесение соответствующей записи в книгу учета входящих документов

Ознакомление с корреспонденцией, определение уполномоченного органа для исполнения

Ознакомление с корреспонденцией, определение ответственного исполнителя для исполнения

Осуществление проверки полноты документов, подготовка мотивированного отказа или оформление контракта и сертификата

Визирование мотивированного отказа или сертификата

Ознакомление с корреспонденцией

Внесение записи в журнал регистрации контракта на разведку или добычу общераспространенных полезных ископаемых и сертификата

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление документов руководству для наложения резолюции;
регистрация в канцелярии (штамп и входящий номер, дата)

Наложение резолюции

Наложение резолюции, передача документов ответственному исполнителю

Передача документов руководителю уполномоченного органа областного исполнительного органа

Передача документов на подпись руководству

Подписание сертификата и контракта или мотивированного отказа

Выдача результата оказания государственной услуги потребителю

5

Сроки исполнения

30 минут

1 час

1 час

4 рабочих дня

1 час

1 час

в течении дня

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

6 колонка

7 колонка


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс - случай утверждения решения о регистрации контракта

Основной процесс (ход, поток работ)

Группа 1 СФЕ

Группа 2 СФЕ

Группа 3 СФЕ

Канцелярия аппарата акима области

Уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

Действие 1: Прием и регистрация документов, внесение соответствующей записи в книгу учета входящих документов

Действие 2: Определение уполномоченного органа для исполнения, наложение резолюции

Действие 3: Рассмотрение предоставленного перечня документов на соответствие требованиям законодательства РК о недрах и недропользовании и соответствующим постановлениям и стандартам, установление отсутствия основания для отказа в государственной регистрации, подготовка документов, подтверждающих государственную регистрацию


Действие 4: Подписание контракта и сертификата

Действие 5: Внесение записей в журнал регистрации контрактов на недропользование и выдача сертификата (акт) о государственной регистрации контракта на проведение операций по недропользованию

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс - случай отказа в регистрации контракта

Основной процесс (ход, поток работ)

Группа 1 СФЕ

Группа 2 СФЕ

Группа 3 СФЕ

Канцелярия аппарата акима области

Уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

Действие 1: Прием и регистрация документов, внесение соответствующей записи в книгу учета входящих документов

Действие 2: Определение структурного подразделения для исполнения, наложение резолюции

Действие 3: Рассмотрение предоставленного перечня документов на соответствие требованиям законодательства РК о недрах и недропользовании и соответствующим постановлениям и стандартам, установление основания для отказа в государственной регистрации, подготовка мотивированного отказа


Действие 4: Подписание мотивированного отказа

Действие 5: Уведомление заявителя об мотивированном отказе.

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Регистрация контрактов на разведку,
добычу общераспространенных полезных ископаемых»

      Схема функционального взаимодействия

      
 
Приложение 2
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской области
№ 164 от 4 июня 2012 года

      Регламент государственной услуги «Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых»

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте «Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» используются следующие понятия:
      1) потребитель - физическое лицо;
      2) областной исполнительный орган - акимат Южно-Казахстанской области;
      3) уполномоченный орган областного исполнительного органа - управление предпринимательства и промышленности Южно-Казахстанской области;
      4) контракт - договор между местным исполнительным органом области в соответствии с компетенцией, установленной законодательством Республики Казахстан, и физическим и (или) юридическим лицом на проведение разведки, добычи общераспространенных полезных ископаемых;
      5) разведка - это работы (операции), связанные с поиском месторождений полезных ископаемых и их оценкой;
      6) добыча - весь комплекс работ (операций), связанный с извлечением полезных ископаемых из недр на поверхность, а также из техногенных минеральных образований, включая первичную переработку и временное хранение минерального сырья;
      7) месторождение - часть недр, содержащая природное скопление полезного ископаемого (полезных ископаемых);
      8) полезное ископаемое - содержащиеся в недрах природные минеральные образования, углеводороды и подземные воды, химический состав и физические свойства которых позволяют использовать их в сфере материального производства и (или) потребления и (или) иных нужд непосредственно или после переработки.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент (далее – Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      Согласно подпункту 1-4) пункта 3 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» регламент государственной услуги - нормативный правовой акт, устанавливающий требования к обеспечению соблюдения стандарта государственной услуги и определяющий порядок деятельности государственных органов, их подведомственных организаций, должностных лиц, а также физических и юридических лиц по оказанию государственной услуги.
      Регламент государственной услуги устанавливает описание действий (взаимодействия) государственных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, участвующих в процессе оказания государственной услуги.
      3. Государственная услуга оказывается областным исполнительным органом, адреса которого указаны в пунктах 7, 12 настоящего Регламента, согласно графику работы.
      4. Форма оказываемой государственной услуги – не автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется на основании Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года № 291 «О недрах и недропользовании», постановления Правительства Республики Казахстан от 17 февраля 2010 года № 100 «Об утверждении стандартов государственных услуг», постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» (далее - Стандарт).
      6. Результатом оказания государственной услуги является выдача свидетельства о регистрации договора залога права недропользования (далее - свидетельство), согласно приложению 3 Стандарта, или мотивированный отказ в выдаче на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Информация по вопросам оказания государственной услуги, в том числе о ходе оказания государственной услуги, предоставляется отделом недропользования управления предпринимательства и промышленности Южно-Казахстанской области, находящегося по адресу: Южно-Казахстанская область, город Шымкент, улица Казыбек би, 5.
      Телефоны: 39 11 56, 39 11 57, 39 11 58. График работы: с 9-00 часов до 18-00 часов, обед с 13-00 до 14-00 часов ежедневно. Выходные дни: суббота, воскресенье.
      8. Сроки оказания государственной услуги указаны в пункте 7 Стандарта.
      9. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги областным исполнительным органом является непредставление потребителем соответствующих документов, указанных в пункте 12 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в канцелярию аппарата акима области;
      2) канцелярия аппарата акима области осуществляет регистрацию данного заявления и направляет уполномоченному должностному лицу областного исполнительного органа;
      3) уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа направляет для исполнения уполномоченному органу областного исполнительного органа;
      4) руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа определяет ответственного исполнителя и направляет для исполнения;
      5) ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа осуществляет проверку предоставленных документов, на соответствие требованиям законодательства Республики Казахстан о недрах и недропользовании и оформляет свидетельство или подготавливает мотивированный отказ в случае непредставление потребителем необходимых документов, указанных в пункте 12 Стандарта.
      В случае непредставления потребителем необходимых документов указанных в пункте 12 Стандарта, уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа подписывает мотивированный отказ.
      6) ответственный исполнитель передает проект свидетельства уполномоченному должностному лицу областного исполнительного органа;
      7) уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа подписывает свидетельство и передает уполномоченному органу областного исполнительного органа;
      8) ответственный исполнитель регистрирует в журнале регистрации договоров на недропользование и выдача свидетельства о регистрации договора залога права недропользования и выдает результат оказания государственной услуги потребителю.
      11. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в местном исполнительном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов осуществляется через канцелярию аппарата акима области, находящегося по адресу: Южно-Казахстанская область, город Шымкент, проспект Тауке хана, дом 6.
      При оказании государственной услуги областным исполнительным органом сотрудник канцелярии осуществляет проверку на наличие документов, согласно требованиям пункта 12 Стандарта и вносит соответствующую запись в книгу учета входящих документов.
      Подтверждением сдачи документов является регистрация (штамп и входящий номер, дата) в канцелярии областного исполнительного органа.
      13. Перечень необходимых документов для получения потребителем государственной услуги указаны в пункте 12 Стандарта.
      14. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) канцелярия областного исполнительного органа;
      2) ответственное лицо областного исполнительного органа;
      3) руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      16. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      17. Форма свидетельства о регистрации договора залога права недропользования приведена в приложении 3 Стандарта. Мотивированный отказ предоставляется в произвольной форме с подписью руководителя областного исполнительного органа.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      Ответственным лицом за оказание государственной услуги является уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа и руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа.
      Уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа и руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Регистрация договора залога права
недропользования на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых»

      Описание последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ


Действия данного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

2

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии аппарата акима области

Уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа

Руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

Руководитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

Уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием заявления и внесение соответствующей записи в книгу учета входящих документов

Ознакомление с корреспонденцией, определение уполномоченного органа для исполнения

Ознакомление с корреспонденцией, определение ответственного исполнителя для исполнения

Осуществление проверки полноты документов, подготовка мотивированного отказа или оформление сертификата

Визирование мотивированного отказа или сертификата

Ознакомление с корреспонденцией

Внесение записи в журнал регистрации договоров на недропользование

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление документов руководству для наложения резолюции;
регистрация в канцелярии (штамп и входящий номер, дата)

Наложение резолюции

Наложение резолюции, передача документов ответственному исполнителю

Передача документов руководителю уполномоченного органа областного исполнительного органа

Передача документов на подпись руководству

Подписание свидетельства или мотивированного отказа

Выдача результата оказания государственной услуги потребителю

5

Сроки исполнения

30 минут

1 час

1 час

4 рабочих дня

1 час

1 час

в течении дня

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка

6 колонка

7 колонка


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс - случай утверждения решения о регистрации договоров

Основной процесс (ход, поток работ)

Группа 1 СФЕ

Группа 2 СФЕ

Группа 3 СФЕ

Канцелярия аппарата акима области

Уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

Действие 1: Прием и регистрация документов, внесение соответствующей записи в книгу учета входящих документов

Действие 2: Определение структурного подразделения для исполнения, наложение резолюции

Действие 3: Рассмотрение предоставленного перечня документов на соответствие требованиям законодательства РК о недрах и недропользовании и соответствующим постановлениям и стандартам, установление отсутствия основания для отказа в государственной регистрации, подготовка документов, подтверждающих государственную регистрацию


Действие 4: Подписание свидетельства о регистрации договора залога права недропользования

Действие 5: Внесение записей в журнал регистрации договоров на недропользование и выдача свидетельства о государственной регистрации

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс - случай отказа в регистрации договоров

Основной процесс (ход, поток работ)

Группа 1 СФЕ

Группа 2 СФЕ

Группа 3 СФЕ

Канцелярия аппарата акима области

Уполномоченное должностное лицо областного исполнительного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа областного исполнительного органа

Действие 1: Прием и регистрация документов, внесение соответствующей записи в книгу учета входящих документов

Действие 2: Определение структурного подразделения для исполнения, наложение резолюции

Действие 3: Рассмотрение предоставленного перечня документов на соответствие требованиям законодательства РК о недрах и недропользовании и соответствующим постановлениям и стандартам, установление основания для отказа в государственной регистрации, подготовка мотивированного отказа


Действие 4: Подписание мотивированного письма подтверждения отказа в регистрации договора залога на недропользование

Действие 5: Уведомление заявителя об отказе, предоставление мотивированного письма подтверждения отказа в регистрации договора залога на недропользование

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Регистрация договора залога права
недропользования на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых»

      Схема функционального взаимодействия