"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2012 жылғы 10 қыркүйектегі № 265 Қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2012 жылғы 03 қазанда № 2107 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 27 маусымдағы № 157 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 27.06.2013 № 157 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б.С. Оспановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                А.Мырзахметов

      Облыс әкімінің бірінші орынбасары          Б.Оспанов
      Облыс әкімі аппаратының басшысы            Б.Жылқышиев
      Облыс әкімінің орынбасары                  Ә.Бектаев
      Облыс әкімінің орынбасары                  С.Қаныбеков
      Облыс әкімінің орынбасары                  Б.Нажметдинұлы
      Облыс әкімінің орынбасары                  С.Тұяқбаев
      Облыстық экономика және бюджеттік
      жоспарлау басқармасының бастығы            Е.Садыр
      Облыстық қаржы басқармасының бастығы       Р.Исаева

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2012 жылғы 10 қыркүйек № 265 қаулысына
қосымша

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызметінің регламентінде (бұдан әрі – Регламент) мынадай негізгі түсініктер пайдаланылады:
      1) бюджеттік кредит - қаулыда белгілеген мөлшерде тұрғын үй алуға бюджеттік кредит түріндегі тұтынушыларды әлеуметтік қолдау шарасы;
      2) көтерме жәрдемақысы – қаулыда белгілеген мөлшерде бір реттік ақшалай төлем түріндегі тұтынушыларды әлеуметтік қолдау шарасы;
      3) мемлекеттік қызмет - ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну (бұдан әрі - тұтынушылар);
      4) сенім білдірілген өкіл (агент) - аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігінің атынан және тапсырысы бойынша тұтынушыларға берілетін бюджеттік қызметтерге қызмет көрсету бойынша міндеттерді атқаратын қаржылық агенттік;
      5) тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссия - тұтынушыларға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру үшін ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) мәслихат депутаттарынан, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) атқарушы органдары және қоғамдық ұйымдар өкілдерінен тұратын ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкімдігі құратын алқалы орган;
      6) уәкілетті орган – ауылдық аумақтарды дамыту бойынша ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) мемлекеттік органы.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы регламент «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      «Нормативтік құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңы 3-бабының 3-тармағы 1-4) тармақшасына сәйкес мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi – мемлекеттiк қызмет көрсету стандартының сақталуын қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды белгiлейтiн және орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының, лауазымды адамдардың, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттiк қызмет көрсету жөніндегі қызмет тәртiбiн айқындайтын нормативтiк құқықтық акт.
      Мемлекеттік қызмет регламенті мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдары мен өзге де жеке және заңды тұлғалардың іс-қимылының (өзара іс-қимылының) сипаттамасын да белгілейді.
      3. Мемлекеттік қызметті ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) уәкілетті органдары ұсынады.
      4. Мемлекеттік қызмет нысаны автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) «Агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу туралы» Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шiлдедегi Заңы 18-бабының 8-тармағының;
      2) «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну мөлшерін және ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 18 ақпандағы № 183 қаулысының (бұдан әрі – Қаулы);
      3) «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 қаңтардағы № 51 қаулысының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде беріледі.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі көтерме жәрдемақысы және бюджеттік кредит түріндегі әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну немесе қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәйектелген жауап беру болып табылады.
      7. Көтерме жәрдемақысын ұсыну бойынша мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде басқа органдардың қатысуы қарастырылмаған. Бюджеттік кредитті ұсыну барысында тұрғын үй алу үшін бюджеттік кредитті рәсімдеуді жүзеге асыратын сенім білдірілген өкіл (агент) қатысады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің талаптары

      8. Мемлекеттік қызметті көрсететін мемлекеттік органдардың орналасқан жерін, көрсету тәртібін және барысын Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген мекенжайлардан алуға болады.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша ақпаратты тұтынушылар Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсындағы www.minagri.gov.kz. веб-сайтының «Дипломмен ауылға» бөлімінен, мемлекеттік қызмет көрсетілетін жердегі уәкілетті органдарының стенділерінен алуға болады.
      10. Мемлекеттік қызмет мынадай мерзімде ұсынылады:
      1) тұтынушы осы стандарттың 11-тармағында белгіленген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      күнтізбелік отыз тоғыз күн ішінде көтерме жәрдемақы төленеді;
      күнтізбелік отыз екі күн ішінде осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Келісім жасасу рәсімі жүзеге асырылады және Келісім жасалғаннан кейін отыз жұмыс күні ішінде тұрғын үй сатып алу үшін бюджеттік кредит ұсынылады;
      әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тартылған жағдайда үш жұмыс күні ішінде уәкілетті орган тұтынушыға дәйектелген жауап жолдайды;
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің ең жоғарғы шекті уақыты - он минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті пайдаланушыға қызмет көрсетудің ең көп уақыты – отыз минуттан аспайды.
      Мемлекеттік қызмет көрсету орындары мүмкіндігі шектеулі тұтынушыларға қызмет көрсетуге бейімделеді, күту залы ақпараттық стенділермен, құжаттарды толтыру үлгілері бар тағандармен жабдықталады және ғимараттың бірінші қабатында орналасады.
      11. Стандарттың 11-тармағында көрсетілген дәйексіз құжаттарды ұсыну фактісі бас тарту үшін негіз болып табылады.
      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушыдан сұраныс түскен мезгілден бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін бергенге дейінгі мемлекеттік қызметтің кезеңдері:
      1) тұтынушы Стандарттың 11-тармағында белгіленген қажетті құжаттарды қоса отырып уәкілетті органға өтініш тапсырады;
      2) уәкілетті орган құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссияға қарастыру үшін жолдайды;
      3) тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссия түскен құжаттарды қарастырады және аудан (облыстық маңызы бар қаланың) әкімдігіне әлеуметтік қолдау шараларын көрсетуді ұсынады;
      4) әкімдік әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы қабылдайды және оны уәкілетті орган мен сенім білдірілген өкілге (агентке) жолдайды;
      5) уәкілетті орган, сенім білдірілген өкіл (агент) және тұтынушы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес келісім жасайды;
      6) уәкілетті орган көтерме жәрдемақысын төлейді;
      7) сенім білдірілген өкіл (агент) тұрғын үй алу үшін бюджеттік кредитті рәсімдеуді жүргізеді.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды уәкілетті органның бір маманы және сенім білдірілген өкілдің (агент) бір маманы жүзеге асырады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      14. Мемлекеттік қызмет тұтынушының ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) уәкілетті органына Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес үлгі бойынша өтінішті ұсынумен жеке хабарласқан кезінде ұсынылады.
      Тұтынушыға мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын қолхат беріледі және оның әлеуметтік қолдау шараларын алатын күні көрсетіледі.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      16. Ақпараттық қауіпсіздігіне талаптар қарастырылмаған.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісі кезінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатыстырылған:
      1) уәкілетті органның маманы;
      2) уәкілетті органның бастығы;
      3) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі аппаратының маманы;
      4) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі аппаратының басшысы;
      5) сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі;
      6) сенім білдірілген өкілдің (агенттің) бастығы.
      18. Әрбір әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ бойынша әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) кезектілігі мен өзара әрекет етуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      19. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік әрекеттердің логикалық кезектілігі және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбалар осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершіліктері

      20. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға уәкілетті органның басшысы болып табылады.
      Жауапты тұлға Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес белгіленген мерзім ішінде мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыруға жауапты болады.

«Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, білім беру,
әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну
мемлекеттік қызметінің регламентіне
1-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің (ресімдердің) кезектілігі мен өзара әрекеттерінің сипаттамасы

1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеттері

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) реттік нөмірі

1

2

3

4

5

6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Әкім аппаратының маманы

Әкім аппаратының басшысы

Уәкілетті органның маманы

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Өтініштерді, қажетті құжаттарды қабылдайды, көшірмелерін тұпнұсқаларымен салыстырғаннан кейін тіркейді және қолхатты береді

Қаражаттардың қажеттілігін есептейді және құжаттарды тұрақты жұмыс істейтін комиссияның қарауына енгізеді

Әкімдік қаулысының жобасын әзірлейді және оны келісімге жолдайды

Қаулының жобасын әкімдік отырысының күн тәртібіне енгізеді

Келісімнің жобасын әзірлейді және қол қою үшін енгізеді

Келісімнің жобасын қол қою үшін енгізеді

Аяқтау түрі
(деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Құжаттар жинағын құрастыру, қолхат беру

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну немесе одан бас тарту туралы тұрақты жұмыс істейтін комиссияның шешімі

Әкімдік қаулысының жобасы

Әкімдіктің қаулысы

Келісім

Келісім

Орындау мерзімі

30 минут

5 күн

7 күн

3 күн

4 күн

1 күн

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

7

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеттері

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) реттік нөмірі

7

8

9

10

11


ҚФБ атауы

Уәкілетті органның бастығы

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) басшысы

Уәкілетті органның бастығы

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) басшысы


Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Келісімге қол қояды

Келісімге қол қояды

Көтерме жәрдемақысының сомасын тұтынушылардың жеке есеп-шотына аударады

Тұрғын үйді алу үшін бюджеттік кредитті рәсімдеуді жүзеге асырады.

Сатып алынған үйге бюджеттік кредиттің қаражаттарын аударуды жүзеге асырады.


Аяқтау түрі
(деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Келісім

Келісім

Төлем тапсырысы

Қарыз және кепілдік шарты

Төлем тапсырысы


Орындау мерзімі

1 күн

1 күн

7 күн

28 күн

2 күн


Келесі әрекеттің нөмірі

8

9

10

11



2-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Негізгі үдеріс – әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы шешім бекітілген жағдайда 

Негізгі үдеріс (жұмыс барысының, ағынының) әрекеттері

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Әкім аппаратының маманы

Әкім аппаратының басшысы

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) өкілі

Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) басшысы

№ 1-әрекет Өтініштерді, қажетті құжаттарды қабылдайды, тұпнұсқаларымен салыстырғаннан кейін тіркейді және қолхаттарды береді (30 мин)

№ 2-әрекет Қаражаттардың қажеттілігін есептейді және құжаттарды тұрақты жұмыс істейтін комиссияның қарауына енгізеді (5 күн)

№ 3-әрекет Әкімдік қаулысының жобасын әзірлейді және оны келісімге жолдайды (7 күн)

№ 4-әрекет Қаулының жобасын әкімдік отырысының күн тәртібіне енгізеді (3 күн)



№ 5-әрекет Келісімнің жобасын әзірлейді және қол қою үшін енгізеді (4 күн)




№ 6-әрекет Келісімнің жобасын қол қою үшін енгізеді

(1 күн)



№ 7-әрекет Келісімге қол қояды (1 күн)




№ 8-әрекет Келісімге қол қояды (1 күн)


№ 9-әрекет Көтерме жәрдемақысының сомасын тұтынушылардың жеке есеп-шотына аударады (7 күн)



№ 10-әрекет Тұрғын үйді алу үшін бюджеттік кредитті рәсімдеуді жүзеге асырады. (28 күн)

№ 11-әрекет Сатып алынған үйге бюджеттік кредиттің қаражаттарын аударуды жүзеге асырады. (2 күн)

3-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Балама үдеріс - әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тарту туралы шешім бекітілген жағдайда 

Балама үдеріс (жұмыс барысы, ағыны)

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы


№ 1-әрекет
Өтініштерді, қажетті құжаттарды қабылдайды, көшірмелерін тұпнұсқаларымен салыстырады, тіркейді және қолхатты береді
(30 мин)

№ 2-әрекет
Қаражаттардың қажеттілігін есептейді және құжаттарды тұрақты жұмыс істейтін комиссияның қарауына енгізеді
(5 күн)





№ 3-әрекет
Дәйектемесіз құжаттарды ұсынған жағдайда, тұрақты жұмыс істейтін комиссияның шешімінің негізінде тұтынушыға себебін көрсете отырып жазбаша бас тарту туралы жауап жолдайды
(3 күн)


«Ауылдық елді мекендерге
жұмыс істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет және спорт мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну үдерісі       

Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 10 сентября 2012 года № 265. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 03 октября 2012 года № 2107. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27 июня 2013 года № 157

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27.06.2013 № 157.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить регламент государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Оспанова Б.С.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким области                               А.Мырзахметов

      Первый заместитель акима области           Б.Оспанов
      Руководитель аппарата акима области        Б.Жилкишиев
      Заместитель акима области                  А.Бектаев
      Заместитель акима области                  С.Каныбеков
      Заместитель акима области                  Б.Нажметдинулы
      Заместитель акима области                  С.Туякбаев
      Начальник областного управления
      экономики и бюджетного планирования        Е.Садыр
      Начальник областного управления финансов   Р.Исаева

Приложение
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской области
от 10 сентября 2012 года № 265

Регламент
государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты»

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) бюджетный кредит – мера социальной поддержки потребителей в виде бюджетного кредита на приобретение жилья в размере, установленного постановлением;
      2) подъемное пособие – мера социальной поддержки потребителей в виде единовременной денежной выплаты в размере, установленного постановлением;
      3) государственная услуга – предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты (далее – потребители);
      4) поверенный (агент) – финансовое агентство, выполняющее от имени и по поручению акима района (города областного значения) функции по обслуживанию бюджетных кредитов, предоставляемых потребителям;
      5) постоянно действующая комиссия – коллегиальный орган, создаваемый акиматом района (города областного значения) для организации работы по оказанию мер социальной поддержки потребителям, состоящий из депутатов районного (города областного значения) маслихата, представителей исполнительных органов района (города областного значения) и общественных организаций;
      6) уполномоченный орган – государственный орган по развитию сельских территорий района (города областного значения).

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      Согласно подпункту 1-4) пункта 3 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» регламент государственной услуги – нормативный правовой акт, устанавливающий требования к обеспечению соблюдения стандарта государственной услуги и определяющий порядок деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов, их подведомственных организаций, должностных лиц, а также физических и юридических лиц по оказанию государственной услуги.
      Регламент государственной услуги устанавливает также описание действий (взаимодействия) центральных государственных и местных исполнительных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, участвующих в процессе оказания государственной услуги.
      3. Государственную услугу предоставляют районные (города областного значения) уполномоченные органы.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется на основании:
      1) пункта 8 статьи 18 Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года «О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий»;
      2) постановления Правительства Республики Казахстан от
18 февраля 2009 года № 183 «Об утверждении размеров и Правил предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» (далее – Постановление);
      3) постановления Правительства Республики Казахстан от 31 января 2011 года № 51 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» (далее - Стандарт).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги являются меры социальной поддержки в виде подъемного пособия и бюджетного кредита или мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      7. В процессе оказания государственной услуги по предоставлению подъемного пособия других органов не предусмотрено. При предоставлении бюджетного кредита участвует поверенный (агент), который осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита для приобретения жилья.

3. Требования оказания государственной услуги

      8. Информацию о месте нахождения государственных органов, порядке оказания государственной услуги и ходе их оказания можно получить по адресам, указанным в приложении 1 Стандарта.
      9. Информацию по вопросам оказания государственной услуги потребители могут получить в интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан www.minagri.gov.kz., в разделе «С дипломом в село», на стендах уполномоченного органа в местах предоставления государственной услуги.
      10. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего стандарта:
      в течение тридцати девяти календарных дней выплачивается подъемное пособие;
      в течение тридцати двух календарных дней осуществляется процедура заключения Соглашения по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту, и в течение тридцати рабочих дней после заключения Соглашения предоставляется бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья;
      в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя -не более десяти минут;
      3) максимальное время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более тридцати минут.
      Места предоставления государственной услуги предусмотрены для обслуживания потребителей с ограниченными возможностями, зал ожидания оснащается информационными стендами, стойками с образцами заполнения документов и располагается на первом этаже здания.
      11. Основанием для отказа является факт предоставления недостоверных документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      12. Этапы оказания государственной услуги с момента получения запроса от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган с приложением необходимых документов, указанных в пункте 11 Стандарта;
      2) уполномоченный орган осуществляет прием и регистрацию документов и направляет для рассмотрения в постоянно действующую комиссию;
      3) постоянно действующая комиссия рассматривает поступившие документы и рекомендует акимату района (города областного значения) предоставить меру социальной поддержки или отказать;
      4) акимат принимает постановление об оказании мер социальной поддержки и направляет его в уполномоченный орган и поверенному (агенту);
      5) уполномоченный орган, поверенный (агент) и потребитель заключают соглашение согласно приложению 2 Стандарта;
      6) уполномоченный орган выплачивает подъемное пособие;
      7) поверенный (агент) осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита для приобретения жилья.
      13. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним специалистом уполномоченного органа и одним специалистом поверенного (агента).

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Государственная услуга предоставляется при личном обращении потребителя в районный (города областного значения) уполномоченный орган с предоставлением заявления по форме согласно приложению 3 Стандарта.
      Потребителю выдается расписка, подтверждающая, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги и указывается дата получения им мер социальной поддержки.
      15. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, указанных в пункте 11 Стандарта.
      16. Требований к информационной безопасности не предусмотрено.
      17. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) начальник уполномоченного органа;
      3) специалист аппарата акима района (города областного значения);
      4) руководитель аппарата акима района (города областного значения);
      5) представитель поверенного (агента);
      6) руководитель поверенного (агента).
      18. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      19. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      20. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа.
      Ответственное лицо несет ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры, спорта и
ветеринарии, прибывшим для работы и
проживания в сельские населенные пункты»

Описание
последовательности и взаимодействие административных действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц (далее – СФЕ) 

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист аппарата акима

Руководитель аппарата акима

Специалист уполномоченного органа

Представитель поверенного (агента)

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Принимает заявления, необходимые документы, сверяет копии с оригиналами, регистрирует и выдает расписку

Производит расчет потребности финансовых средств и вносит документы на рассмотрение постоянно действующей комиссии

Разрабатывает и согласовывает проект постановления акимата

Вносит проект постановления в повестку дня заседания акимата

Подготавливает проект Соглашения и вносит на подписание

Вносит проект Соглашения на подписание

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование досье, выдача расписки

Решение постоянно действующей комиссии о предоставлении мер социальной поддержке или в их отказе

Проект постановления акимата

Постановление акимата

Соглашение

Соглашение

Сроки исполнения

30 минут

5 дней

7 дней

3 дня

4 дня

1 день

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

7

8

9

10

11


Наименование СФЕ

Начальник уполномоченного органа

Руководитель поверенного (агента)

Начальник уполномоченного органа

Представитель поверенного (агента)

Руководитель поверенного (агента)


Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Подписывает Соглашение

Подписывает Соглашение

Перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей

Осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита для приобретения жилья.

Осуществляет перечисление средств бюджетного кредита за приобретенное жилье


Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Соглашение

Соглашение

Платежное поручение

Договоры займа и залога

Платежное поручение


Сроки исполнения

1 день

1 день

7 дней

28 дней

2 дня


Номер следующего действия

8

9

10

11



Таблица 2. Варианты использования.
Основной процесс – в случае утверждения решения о предоставлении мер социальной поддержки 

Основной процесс (ход, поток работ)

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист аппарата акима

Руководитель аппарата акима

Представитель поверенного (агента)

Руководитель поверенного (агента)

Действие № 1 Принимает заявления, необходимые документы, сверяет копии с оригиналами, регистрирует и выдает расписку (30 мин)

Действие
№ 2 Производит расчет потребности финансовых средств и вносит документы на рассмотрение постоянно действующей комиссии
(5 дней)

Действие № 3 Разрабатывает и согласовывает проект постановления акимата
(7 дней)

Действие
№ 4
Вносит проект постановления в повестку дня заседания акимата
(3 дня)



Действие № 5 Подготавливает проект Соглашения и вносит на подписание
(4 дня)




Действие № 6
Вносит проект Соглашения на подписание
(1 день)



Действие
№ 7 Подписывает Соглашение
(1 день)




Действие
№ 8
Подписывает Соглашение
(1 день)


Действие
№ 9
Перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей
(7 дней)



Действие
№ 10
Осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита для приобретения жилья.
(28 дней)

Действие
№ 11
Осуществляет перечисление средств бюджетного кредита за приобретенное жилье
(2 дня)

Таблица 3. Варианты использования.
Альтернативный процесс – в случае утверждения решения об отказе в предоставлении мер социальной поддержки 

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа


Действие № 1
Принимает заявления, необходимые документы, сверяет копии с оригиналами, регистрирует и выдает расписку
(30 мин)

Действие № 2
Производит расчет потребности финансовых средств и вносит документы на рассмотрение постоянно действующей комиссии
(5 дней)





Действие № 3
При предоставлении недостоверных документов, на основании решения постоянно действующей комиссии направляет потребителю письменный отказ с указанием причин
(3 дня)


Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры, спорта
и ветеринарии, прибывшим для работы
и проживания в сельские населенные пункты»

Процесс предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты