"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2012 жылғы 19 желтоқсандағы № 379 Қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 желтоқсанда № 2185 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 27 маусымдағы № 157 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 27.06.2013 № 157 қаулысымен.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б.С.Оспановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                А.Мырзахметов

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2012 жылғы 19 желтоқсандағы
№ 379 қаулысымен бекітілген

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі -қызмет) облыстық маңызы бар аудандардың және қалалардың тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімдерімен (бұдан әрі – қызмет көрсетуші), сондай-ақ халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық) және «электрондық үкіметтің» www.egov.kz веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы № 76 қаулысымен бекітілген «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» стандарты (бұдан әрі-Стандарт) негізінде ұсынылады.
      3. Қызметтің автоматтандырылу деңгейі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі -  жеке тұлға, соның ішінде жеке кәсіпкерлік түріндегі қызметті жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптасқан бірегей нөмір (бұдан әрі - ЖСН);
      2)  тұтынушы - электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      3) транзакциялық қызмет – пайдаланушыларға электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, өзара ақпарат алмасуды қажет ететін электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну қызметі;
      4) «электрондық үкіметтің» веб-порталы – барлық жинақталған үкіметтік ақпаратқа, соның ішінде нормативтік-құқықтық базаға және электрондық мемлекеттік қызметтерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін бірыңғай терезе түріндегі ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮП);
      5) «электрондық үкіметтің» шлюзі -электронды қызметтерді жүзеге асыру шеңберінде «электронды үкіметтің» ақпараттық жүйелерінің кіруі үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮШ);
      6) электрондық цифрлық қолтаңба - электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, тиістілігі мен мазмұнының өзгеріссіздігін растайтын электронды цифрлық белгілер жиынтығы (бұдан әрі-ЭЦҚ);
      7) электрондық құжат – ақпарат электронды цифрлық нысанда ұсынылған және ЭЦҚТ арқылы куәландырылған құжат;
      8) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды қолдана отырып, электронды нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      9) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдану арқылы ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, беру мен ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі-АЖ);
      10) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік деректер қоры – ақпаратты автоматтандырылған түрде жинауға, сақтау мен өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және мемлекеттік басқару органдары мен басқа да субъектілерге, олардың  өкілеттіктері шегінде және Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес жеке тұлғалар туралы өзекті әрі шынайы мәлімет ұсыну мақсатында Жеке сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін құру үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДҚ);
      11) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі – электрондық қызметті жүзеге асыру шеңберінде «электрондық әкімдіктің» ақпараттық жүйелерінің кіруі үшін арналған «электрондық үкімет» шлюзінің жүйесі (бұдан әрі - ЭҮӨШ);
      12) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі -ҚФБ) - қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің, мекемелердің немесе басқа да ұйымдардың тізімі, ақпараттық жүйелер;
      13) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы, сондай-ақ, тиісті министрліктер мен ведомстволармен халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (одан әрі – ХҚКО АЖ);
      14) бірыңғай  нотариалдық ақпараттық жүйе - нотариалдық қызметтің автоматтандырылуы және әділет органдары мен нотариалдық палаталардың өзара әрекеттесуі үшін арналған ақпаратты-бағдарламалық кешен (бұдан әрі-БНАЖ);
      15) АЖО - автоматтандырылған жұмыс орны.

2. Қызмет берушінің электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қызметінің тәртібі

      6. ЭҮП арқылы қызмет көрсетушінің қадамдық әрекеттері мен шешімдері (қызмет көрсету кезінде функционалдық әрекеттесу № 1 диаграммада), осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген:
      1) тұтынушы ЖСН және шартты белгі көмегімен ЭҮП-да тіркелуді жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген тұтынушылар үшін жүргізіледі);
      2) 1-үдеріс-қызметті алу үшін тұтынушының ЭҮП-да ЖСН мен шартты белгіні енгізуі (авторизация үдерісі);
      3) 1-шарт - ЭҮП-да ЖСН және шартты белгі арқылы тіркелген тұтынушы туралы мәліметтердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-үдеріс - тұтынушы туралы деректерде қателіктердің болуына байланысты ЭҮП-мен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама дайындауы;
      5) 3-үдеріс - тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге сұраныс нысанын экранға шығару мен оның құрылымы мен нысанының талаптарын ескере отырып, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу); сұраныс нысанына Стандарттың 11 тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың электронды түрдегі көшірмелерін тіркеу, сонымен қатар сұранысты куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 2-шарт - ЭҮП-да ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімін және қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде бар не жоқтығын, сонымен бірге сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұраныста көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН-нің арасында) тексеру;
      7) 4-үдеріс - тұтынушының ЭЦҚ дұрыстығының расталмауына байланысты сұралып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс - тұтынушының ЭЦҚ көмегімен қызмет көрсету сұранысын куәландыру және электронды құжатты (сұранысты) қызмет көрсетуші өңдеу үшін ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-на жіберу;
      9) 6-үдеріс - электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      10) 3-шарт-қызмет көрсетушінің Стандартта көрсетілген, тұтынушы тіркеген құжаттардың және қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру;
      11) 7-үдеріс-тұтынушының құжаттарында қателіктердің болуына байланысты сұралып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама құру;
      12) 8-үдеріс - тұтынушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электронды құжат нысанындағы хабарлама) алуы. Электрондық құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-н қолдану арқылы қалыптастырылады.
      7. Қызмет көрсетушінің қадамдық әрекеттері мен шешімдері (қызмет көрсету барысында функционалдық әрекеттесу № 2 диаграммада), осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген:
      1) 1-үдеріс - қызмет көрсетуші қызметкерінің ЭҮӨШ-де қызмет көрсету үшін ЖСН мен паролін енгізуі (авторизация үдерісі);
      2) 2-үдеріс - қызмет көрсетушінің, осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге сұраныс нысанын экранға шығару мен тұтынушы туралы мәліметтерді енгізу;
      3) 3-үдеріс - ЭҮШ арқылы ЖТ МДҚ-на тұтынушының деректері туралы сұраныс жіберу;
      4) 1-шарт- ЖТ МДҚ-да тұтынушы туралы деректердің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс-ЖТ МДҚ-да тұтынушы туралы деректердің болмауына байланысты мәліметтерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс - қызмет көрсетуші қызметкерінің құжаттардың қағаз нысанында болуы туралы белгіге қатысты бөлігінде сұраныс нысанын толтыру және тұтынушы ұсынған құжаттарды сканерлеу, оларды сұраныс нысанына тіркеу, қызмет көрсетуге сұраныс нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс - электронды құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      8) 2-шарт - қызмет көрсетушінің Стандартта көрсетілген, тұтынушы тіркеген құжаттардың және қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру;
      9) 7-үдеріс - тұтынушының құжаттарында қателіктердің болуына байланысты сұралып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс - тұтынушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптасқан қызмет нәтижесін (электронды құжат нысанындағы хабарлама) алуы. Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-н қолдану арқылы қалыптасады.
      8. Қызмет көрсетушінің ХҚКО арқылы жүргізілетін қадамдық әрекеттері мен шешімдері (қызмет көрсету барысында функционалдық әрекеттесу № 3 диаграммада), осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген:
      1) 1-үдеріс- қызмет көрсету үшін Орталық операторының ХҚКО АЖ АЖО-нда ЖСН мен паролін енгізу (авторизация үдерісі);
      2) 2-үдеріс – Орталық операторының, осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге сұраныс нысанын экранға шығару мен тұтынушы туралы мәліметтерді енгізу, сонымен қатар тұтынушының сенімхат бойынша өкілінің деректерін енгізу (тек нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша, сенімхатты басқа түрде куәландыру жағдайында – сенімхат туралы мәліметтер толтырылмайды);
      3) 3-үдеріс - ЭҮШ арқылы ЖТ МДҚ-на тұтынушының деректері туралы, сондай-ақ,  тұтынушының сенімхат бойынша өкілінің деректері туралы БНАЖ-ге сұраныс жіберу;
      4) 1-шарт -ЖТ МДҚ-да тұтынушы туралы деректердің, БНАЖ-де сенімхат туралы деректердің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс - ЖТ МДҚ-да тұтынушы туралы деректердің, және БНАЖ-де сенімхат туралы деректердің болмауына байланысты мәліметтерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс - Орталық операторының сұраныс нысанын,  құжаттардың қағаз нысанында болуы туралы белгіге қатысты бөлігінде толтыру  және тұтынушы ұсынған құжаттарды сканерлеу, оларды сұраныс нысанына тіркеу, қызмет көрсетуге сұраныс нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс - Орталық операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған электронды құжатты (тұтынушының сұранысын) ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-на жіберу;
      8) 7-үдеріс - электронды құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      9) 2-шарт - қызмет көрсетушінің Стандартта көрсетілген, тұтынушы тіркеген құжаттардың және қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру;
      10) 8-үдеріс - тұтынушының  құжаттарында қателіктердің болуына байланысты сұралып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс - тұтынушының Орталық операторы арқылы ЭҮӨШ АЖО-да қалыптасқан қызмет нәтижесін (электронды құжат нысанындағы хабарлама) алуы.
      9. Қызмет көрсетуге сұраныс нысанын толтыру бойынша әрекеттердің сипаттамасы:
      1) тұтынушының ЭҮП-на кіру үшін ЖСН, логин мен паролін енгізуі;
      2) осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдау;
      3) «Online қызметіне тапсырыс беру» батырмасы арқылы қызметке тапсырыс беру;
      4) сұранысты толтыру және электронды түрдегі қажетті құжаттарды тіркеу:
      тұтынушының ЭҮП-да тіркелуінің нәтижесі бойынша ЖСН автоматты түрде таңдалады;
      тұтынушы «сұранысты жіберу» батырмасының көмегімен  сұранысты куәландыруға (қол қоюға) өтуді жүзеге асырады;
      5) тұтынушының ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) сұранысты куәландыру (қол қою) – тұтынушы «қол қою» батырмасының көмегімен ЭЦҚ-мен сұранысты куәландыруды (қол қоюды) жүзеге асырады, осыдан кейін сұраныс қызмет көрсетушінің АЖО-на жіберіледі;
      7) қызмет көрсетушінің АЖО-да сұранысты өңдеу;
      8) тұтынушының дисплей экранына келесі ақпарат шығарылады: ЖСН; сұраныс нөмірі; қызметтің түрі; сұраныстың мәртебесі; қызмет көрсету мерзімі;
      «мәртебесін жаңарту» батырмасы арқылы тұтынушы сұранысты өңдеудің нәтижесін көруге мүмкіндік  алады;
      жауапты алу барысында ЭҮП-да «нәтижесін қарау» батырмасы пайда болады.
      10. Сұранысты өңдеуден кейін тұтынушы өңдеудің нәтижесімен келесі тәртіппен танысу мүмкіндігін алады:
      қызметті алу тарихында «дайын құжатты қарау» батырмасын басқаннан кейін  сұраныс нәтижесі дисплей экранына шығарылады;
      «сақтау» батырмасын басқаннан кейін – сұраныс нәтижесі тұтынушы көрсеткен магнитті тасымалдауышта Adobe Acrobat пішімінде сақталады.
      11. Қызметті көрсету бойынша қажетті ақпарат пен кеңесті call-орталықтың телефоны бойынша: (1414) алуға болады.

3. Электронды мемлекеттік қызметті көрсету барысында өзара әрекеттесу тәртібінің сипаттамасы

      12. Қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      Қызмет көрсетуші;
      орталық операторы;
      ЭҮП;
      ЭҮШ;
      ЭҮӨШ;
      ЭҮӨШ АЖО;
      ХҚКО АЖ АЖО;
      ЖТ МДҚ;
      БНАЖ.
      13. Әрекеттердің (рәсімдер, функциялар, операциялардың) кезектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы, әр әрекеттің орындалу мерзімі көрсетіле отырып, осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      14. Әрекеттердің сипаттамаларына сәйкес, олардың қисынды кезектілігінің арасындағы өзара әрекеттестікті көрсететін диаграмма, осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.
      15. Тұтынушыларға қызмет көрсету нәтижесі, осы Регламентке 3-қосымшаға сәйкес, сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Тұтынушыларға қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) конфиденциалдылық (ақпаратты заңсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты заңсыз өзгертуден қорғау);
      3) қол жетімділік (ақпарат пен ресурстарды заңсыз ұстап қалудан қорғау).
      17. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) интернетке шығу;
      2) қызмет көрсетіліп жатқан тұлғаның ЖСН-і болуы;
      3) ЭҮП-мен авторизациялау;
      4) пайдаланушының ЭЦҚ болуы.

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және олардың кезегі»
электрондық мемлекеттік қызметінің регламентіне
№ 1 қосымша

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау 

1

Әрекет №

(жұмыс барысы, легі)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Әрекеттің (үдерістің, ресімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЖСН және пароль бойынша ЭҮП авторизацияланады

Тұтынушы деректерінде қателіктердің болуына байланысты қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама құрады

Қызметті таңдайды, тұтынушы ЭЦҚ-н таңдай отырып сұраныс нысанын толтырады

Тұтынушы   ЭЦҚ-ң  деректерінде  қателіктердің болуына байланысты қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама құрады

Тұтынушының ЭЦҚ көмегімен куәландыру (қол қою) және сұранысты ЭҮӨШ АЖО-на жіберу

Құжатты тіркеу

Тұтынушы құжаттарында қателіктердің болуына байланысты қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама құрады

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-бөлу шешімі)

Сұраныс құрудың сәтті аяқталғаны жөніндегі хабарламаның көрінуі

Сұратылған электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама құру

Сұраныстың бағытталуы

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама құру

Сұраныстың бағытталуы

Өтінішке нөмір қоя отырып, сұранысты тіркеу

Дәлелді бас тартуды құру

Шығыс құжатының көрінуі

5

Орындалу мерзімдері

30 секунд – 1 минут

30  секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунд – 1 минут

1 минут

30 секунд

30 күнтізбелік күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2-егер тұтынушының деректерінде қателіктер болса; 3-егер авторизация сәтті өтсе

4-егер тұтынушының деректерінде қателіктер болса; 5-қателіктер жоқ болса

-

-

7-егер тұтынушының деректерінде қателіктер болса; 8-қателіктер жоқ болса

-

-

      2-кесте. Қызмет көрсетуші арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау

1

Әрекет №

(жұмыс барысы, легі)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші 

Қызмет көрсетуші  

ЖТ МДҚ

Қызмет көрсетуші  

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Әрекеттің (үдерістің, ресімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЖСН және пароль бойынша ЭҮӨШ АЖО-да авторизацияланады

Қызмет көрсетушінің қызметкерімен қызметтің таңдалуы  

Тұтынушы деректері туралы ЖТ МДҚ –ға сұраныс жолдау

ЖТ МДҚ-да деректердің жоқтығы туралы хабарлама құру

ЭЦҚ куәландыруымен және сканерленген құжаттарды тіркей отырып, сұраныс нысанын толтыру

ЭҮӨШ АЖО-да құжаттарды тіркеу

Тұтынушы құжаттарында қателіктердің болуына байланысты қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама құрады  

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-бөлу шешімі)

Өтінішке нөмір қоя отырып, сұранысты жүйеде тіркеу

Сұраныс құрудың сәтті аяқталғаны жөніндегі хабарламаның көрінуі

Сұраныстың бағытталуы

Дәлелді бас тартуды құру

Сұраныстың бағытталуы

Өтінішке нөмір қоя отырып, сұранысты тіркеу

Дәлелді бас тартуды құру

Қызмет нәтижесін құру- хабарлама

5

Орындалу мерзімдері

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

10-15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 күнтізбелік күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

-

4-егер тұтынушының деректерінде қателіктер болса; 5-қателіктер жоқ болса

-

-

7-егер тұтынушының деректерінде қателіктер болса; 8-қателіктер жоқ болса

-

-

      3-кесте. ХҚКО арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау 

1

Әрекет №

(жұмыс барысы, легі)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

ХҚКО АЖ АЖО

Орталық операторы

Орталық операторы

ЖТ МДҚ , БНАЖ

Орталық операторы

Орталық операторы

ЭҮӨШ АЖО  

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Әрекеттің (үдерістің, ресімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Логин және пароль бойынша ХҚКО операторы авторизацияланады

Қызметті таңдайды және сұраныс нысанын толтырады

ЖТ МДҚ , БНАЖ-ға сұраныс жолдау
 

Тұтынушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарлама құру


ЭЦҚ куәландыруымен және қажетті құжаттарды сұраныс нысанына тіркей отырып, сұранысты толтыру

ЭЦҚ куәландыруымен (қол қойылған) құжаттарды ЭҮӨШ АЖО-ға жолдау

Құжаттарды тіркеу

Тұтынушы құжаттарында қателіктердің болуына байланысты қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама құру  

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-бөлу шешімі)

Өтінішке нөмір қоя отырып, сұранысты жүйеде тіркеу

Сұраныс құрудың сәтті аяқталғаны жөніндегі хабарламаның көрінуі

Сұраныстың бағытталуы

Дәлелді бас тартуды құру

Сұраныс құрудың сәтті аяқталғаны жөніндегі хабарламаның көрінуі

Сұраныстың бағытталуы

Өтінішке нөмір қоя отырып, сұранысты жүйеде тіркеу

Дәлелді бас тартуды құру

Қызмет нәтижесін құру- хабарлама

5

Орындалу мерзімдері

30 секунд –                 1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунд – 1 минут

1 минут

1 минут

30 секунд –                  1 минут

30 күнтізбелік күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4-егер тұтынушының деректерінде қателіктер болса; 5-қателіктер жоқ болса

-

-

-

8-егер тұтынушының деректерінде қателіктер болса;  9-қателіктер жоқ болса

-

-

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және олардың кезегі»
электрондық мемлекеттік қызметінің регламентіне
№ 2 қосымша

Электронды мемлекеттік қызметті ЭҮП арқылы көрсеткен кездегі функционалды өзара әрекеттестіктің
№ 1-диаграммасы 

Электронды мемлекеттік қызметті қызмет көрсетуші арқылы көрсеткен кездегі функционалды өзара әрекеттестіктің
№ 2-диаграммасы 


 

Электронды мемлекеттік қызметті ХҚКО АЖ арқылы көрсеткен кездегі функционалды өзара әрекеттестіктің
№ 3-диаграммасы 

      Шартты белгілер: 

Бастапқы хабарлама

Соңғы хабарлама

Аралық хабарлама

Соңғы қарапайым оқиғалар 

Қате

Ақпараттық жүйе

Процесс

Шарт

Басқару ағыны     

Хабарлама ағыны

Соңында тұтынушыға ұсынылатын электрондық құжат 

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және олардың кезегі»
электрондық мемлекеттік қызметінің  регламентіне
№ 3 қосымша

Электронды мемлекеттік қызметтің көрсеткіштерін анықтау үшін анкета нысаны: «сапа» және «қолжетімділік»____________________________________________________

(қызмет атауы)

      1. Сіз электронды мемлекеттік қызметтің үдерісі және көрсетілу нәтижесінің сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электронды мемлекеттік қызметті көрсетудің тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 19 декабря 2012 года № 379. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 29 декабря 2012 года № 2185. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27 июня 2013 года № 157

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27.06.2013 № 157.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Оспанова Б.С.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким области                               А. Мырзахметов      

      Утверждено
      постановлением акимата
      Южно-Казахстанской области
      от 19 декабря 2012 года
      № 379

Регламент электронной государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде» (далее - услуга) оказывается отделами жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог районов и городов областного значения (далее –услугодатель), а также через центры обслуживания населения (далее – Центр) и через веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz.
      2. Услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Об утверждении стандарта государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде» (далее – Стандарт), утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года № 76.
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      2) потребитель – физическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      3) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      4) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      5) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      6) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      7) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      8) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      9) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      10) государственная база данных «Физические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      11) региональный шлюз «электронного правительства» - подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      12) Структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      13) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      14) Единая нотариальная информационная система - это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее - ЕНИС);
      15) АРМ – автоматизированное рабочее место.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП потребителя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      12) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированный АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ РШЭП ИИН и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных потребителя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      10) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированной АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма № 3) функционального взаимодействия при оказании услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператора Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Центра данных потребителя, а также данных по доверенности представителя потребителя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных потребителя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 - направление электронного документа (запроса потребителя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      11) процесс 9 – получение потребителем через оператора Центра результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированной АРМ РШЭП.
      9. Описание действий по заполнению форм запроса для оказания услуги:
      1) ввод потребителем ИИН логина и пароля для входа в ПЭП;
      2) выбор услуги, указанной в настоящем Регламенте;
      3) заказ услуги с помощью кнопки «Заказать услугу online»;
      4) заполнение запроса и прикрепление необходимых документов в электронном виде:
      ИИН выбирается автоматически, по результатам регистрации потребителя в ПЭП;
      потребитель с помощью кнопки «отправить запрос» осуществляет переход на удостоверение (подписание) запроса;
      5) выбор регистрационного свидетельства ЭЦП потребителем;
      6) удостоверение (подписание) запроса – потребитель с помощью кнопки «подписать» осуществляет удостоверение (подписание) запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку в АРМ услугодателя;
      7) обработка запроса в АРМ услугодателя;
      8) у потребителя на экране дисплея выводится следующая информация: ИИН; номер запроса; тип услуги; статус запроса; срок оказания услуги;
      с помощью кнопки «обновить статус» потребителю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа на ПЭП появляется кнопка «просмотр результата».
      10. После обработки запроса потребителю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки «просмотреть выходной документ» в истории получения услуг – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки «сохранить» – результат запроса сохраняется на заданном потребителем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      Услугодатель;
      Оператора Центра;
      ПЭП;
      ШЭП;
      РШЭП;
      АРМ РШЭП;
      АРМ ИС ЦОН;
      ГБД ФЛ;
      ЕНИС.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. Результаты оказания услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП.

      Приложение 1
      к Регламенту электронной государственной услуги
      «Постановка на учет и очередность граждан,
      нуждающихся в жилище из государственного
      жилищного фонда или жилище, арендованном
      местным исполнительным органом
      в частном жилищном фонде»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потребитель

ПЭП

Потребитель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ПЭП по ИИН и пароля.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбором потребителя ЭЦП.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя ЭЦП


Удостоверение (подписание) посредством ЭЦП потребителя и направление запроса в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Маршрутизация запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса.

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование мотивированного отказа.

Отображение выходного документа

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунд – 1 минута

1 минута

30 секунд

30 календарных дней

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных потребителя; 3–если авторизация прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных потребителя; 5–если нарушений нет

-

-

7 - если есть нарушения в данных потребителя; 8 –если нарушений нет

-

-

      Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя. 

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Услугодатель

Услугодатель

Улугодатель

ГБД ФЛ

Услугодатель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на АРМ РШЭП через ИИН и пароля

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса о данных потребителя в ГБД ФЛ

Формирование сообщения об отсутствие данных ГБД ФЛ

Заполнение формы запроса с прикреплением сканированных документов и удостоверением ЭЦП

Регистрация документа в АРМ РШЭП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Маршрутизация запроса.

Формирование мотивированного отказа.

Маршрутизация запроса.

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование мотивированного отказа.

Формирование результата услуги- уведомления

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

10-15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 календарных дней

6

Номер следующего действия

-

4 – если есть нарушения; 5 – если нарушений нет

-

-

7– если есть нарушения; 8–если нарушений нет

-

-

      Таблица 3. Описание действий СФЕ через ЦОН 

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

Наименование СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

ГБД ФЛ, ЕНИС

Оператор Центра

Оператор Центра

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в ГБД ФЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя


Заполнение запроса с прикреплением к форме запроса необходимых документов и удостоверение ЭЦП

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Маршрутизация запроса.

Формирование мотивированного отказа.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса.

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование мотивированного отказа.

Формирование результата услуги- уведомления

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунд – 1 минута

1 минута

1 минут

30 секунд – 1 минута

30 календарных дней

6

Номер следующего действия

2

3

4 - если есть нарушения в данных потребителя; 5–если нарушений нет

-

-

-

8 – если есть нарушения; 9 – если нарушений нет

-

-

      Приложение 2
      к Регламенту электронной государственной услуги
      «Постановка на учет и очередность граждан,
      нуждающихся в жилище из государственного
      жилищного фонда или жилище, арендованном
      местным исполнительным органом
      в частном жилищном фонде»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании
      электронной государственной услуги через ПЭП


 
Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
      электронной государственной услуги через услугодателя


 
      Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании
      электронной государственной услуги через ИС ЦОН
 
      Условные обозначения:


 

Приложение 3
      к Регламенту электронной государственной услуги
      «Постановка на учет и очередность граждан,
      нуждающихся в жилище из государственного
      жилищного фонда или жилище, арендованном
      местным исполнительным органом
      в частном жилищном фонде»

Форма анкеты для определения показателей
      электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

     ____________________________________________________
      (наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.