Көмірсутек шикізатын қоспағанда, жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2012 жылғы 14 желтоқсандағы № 253 қаулысы. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 22 қаңтарда № 3161 тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 15 қаңтардағы № 1 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 15.01.2014 № 1 қаулысымен

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған көмірсутек шикізатын қоспағанда жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттiк қызметтердің төмендегідей регламенттері бекiтiлсiн:
      1) "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу";
      2) "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келісім шарттарды тiркеу".
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облыс әкімінің орынбасары А. С. Көлгіновке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтүзбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiлсін.

      Облыс әкімі                      Н. Ноғаев

2012 жылғы 14 желтоқсандағы № 253
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге жер қойнауын
пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабы 4 тармағына сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттiк қызмет "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 2010 жылғы 24 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңының 27 бабының 13) тармақшасы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1151 қаулысымен бекітілген "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу" мемлекеттік қызметтерді көрсету стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу" мемлекеттiк қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет), "Батыс Қазақстан облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - тіркеуші орган) көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны автоматтандырылмаған.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі жоғарыда аталған Стандарттың 2 қосымшасына сәйкес, нысан бойынша жер қойнауын пайдалану жөнiндегi операцияларды жүргiзуге арналған құқығының, кепіл шартын тіркеу туралы куәлік не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрi - мемлекеттік қызметті алушы) көрсетiледi.
      7. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету
тәртiбiне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет тіркеуші орган ғимаратында: Орал қаласы, Х. Чурин көшесі, 116 үй, 1-қабат, № 110 кабинет, тел: 8 (7112) 503419, күн сайын сағат 9.00 ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс 13.00 ден 14.30-ға дейін, демалыс (сенбі, жексенбі) және мерекелік күндерінен басқа күндері көрсетіледі.
      Қабылдау кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      9. Тіркеуші органның www.business-bko.kz ресми сайтында мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат орналастырылған.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында көзделген құжаттарды тапсырған сәттен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірілмей көрсетіледі;
      2) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты отыз минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу кезінде құжаттарды алудың рұқсат берілген ең ұзақ уақыты отыз минуттан аспайды.
      11. Мемлекеттік қызмет алу үшін өтініш үлгісі қарастырылмаған.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттарды күту және дайындау үшін жағдайлар жасалады (күтіп отыруға арналған креслолар, құжаттарды толтыруға арналған орындар қажетті құжаттар мен оларды толтыру үлгілерінің тізбесі бар стендтермен жабдықталады), өрт қауіпсіздігіне қарсы қауіпсіздік шаралары қабылданады, өткізу режимі көзделген.
      Мүмкіндіктері шектеулі мемлекеттiк қызметтi алушылардың мемлекеттік қызметті кедергісіз алуы үшін жабдықталған тұтқалар, пандустар және сүйеніштер көзделген.
      13. Құжаттар қабылдау осы Регламенттің 8 тармағында көрсетілген мекенжай бойынша жүзеге асырылады.
      14. Тiркеушi органның кеңсесiнде мемлекеттік қызметті алу үшін өтінішті тiркеу (мөртабан және кiрiс нөмiрi, күнi) Стандарттың 11 тармағында көрсетiлген құжаттардың тапсырылғанын растау болып табылады.
      15. Мемлекеттік қызмет алушыға не оның өкіліне сенімхат бойынша жер қойнауын пайдалану құқығын тіркеу куәлігі жеке келген кезде қолына беріледі.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетуге рұқсат бермеудің негізі болып:
      1) Стандарттың 11 тармағында көрсетiлген құжаттардың тізбесін толық бермеу;
      2) құзыретті органның жер қойнауын пайдалануды кепілге қоюға рұқсатының болмауы саналады.

3. Шағымдану тәртiбi

      17. Мемлекеттік қызметті алушы уәкілетті қызметкерлердің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты тіркеуші органның мемлекеттік және еңбек тәртібінің сақталуына жауапты құрылымдық бөлімшесінің бастығынан ала алады.
      18. Көрсетiлген қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда шағым тіркеуші органға беріледі.
      19. Қызмет көрсету кезінде дөрекілік көрсетiлген жағдайларда шағым тіркеуші органға беріледі.
      20. Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда мемлекеттік қызметті алушының заңнамада белгiленген тәртiппен сотқа шағымдануға құқығы бар.
      21. Шағым, арыз өтініш беруші заңды тұлғаның толық атауын, пошталық мекенжайын, шағымның шығыс нөмірі мен күнін көрсете отырып "Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы № 221 Заңына сәйкес әзірленеді.
      Шағым берген кезде іс-әрекетіне шағым берілетін лауазымды тұлғаның тегі, аты-жөні, өтініштің талаптары мен себебі көрсетіледі.
      22. Қабылданған шағым тіркеуші органның кеңсесінде тіркеледі. Шағым берген мемлекеттік қызметті алушыға күні және уақыты, шағымды қабылдаған лауазымды тұлғаның тегі және аты-жөні, шағымға жауап алу мерзімі және орны, шағымды қарау барысы туралы ақпарат алуға болатын тұлғаның байланыс деректері көрсетілген талонның берілуі шағымды қабылдауды растау болып табылады.
      Шағымдарды қарау "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңында көзделген тәртіппен және мерзімде жүзеге асырылады.
      23. Мемлекеттік қызмет туралы қосымша ақпараттарды тіркеуші органның арнайы сайтынан алуға болады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісінде қызметтер (өзара әрекет)
тәртібінің сипаттамасы

      24. Ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын талаптар: тіркеуші орган тұтынушы құжаттарының мазмұны жөніндегі ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз етеді.
      25. Құрылымдық-функционалдық бірліктердің (бұдан әрі – ҚФБ) әкімшілік іс-әрекетті (тәртіп) орындау мерзімдерін көрсете отырып, әкімшілік қызметтерінің өзара іс-әрекетінің (тәртіптері) және кезеңділігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметтер көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      26. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Кең таралған пайдалы
қазбаларды барлауға,
өндiруге жер қойнауын
пайдалану құқығының
кепiл шартын тiркеу"
       мемлекеттік қызмет
регламентіне
1 қосымша

ҚФБ әкімшілік қызметтерінің
өзара іс-әрекетінің (тәртіптері)
және кезеңділігінің сипаттамасы

2012 жылғы 14 желтоқсандағы № 253
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге арналған
келiсiм шарттарды тiркеу"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабы 4 тармағына сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттiк қызмет "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 2010 жылғы 24 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңының 27 бабының 13) тармақшасы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1151 қаулысымен бекітілген "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу" мемлекеттік қызмет көрсету стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Батыс Қазақстан облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі-тіркеуші орган) көрсетіледі.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтің нысаны автоматтандырылмаған.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі жоғарыда аталған Стандарттың 2 қосымшасына сәйкес, нысан бойынша, жер қойнауын пайдалану жөнiндегi операцияларды жүргiзуге арналған келiсiм шартты тiркеу актiсi немесе қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрi - мемлекеттік қызметті алушы) көрсетiледi.
      7. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету
тәртiбiне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет тіркеуші орган ғимаратында: Орал қаласы, Х. Чурин көшесі, 116 үй, 1-қабат, № 110 кабинет, тел: 8 (7112) 503419, күн сайын сағат 9.00 ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс 13.00 ден 14.30-ға дейін, демалыс (сенбі, жексенбі) және мерекелік күндерден басқа күндері көрсетіледі.
      Қабылдау кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      9. Тіркеуші органның www.business-bko.kz ресми сайтында мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат орналастырылған.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында көзделген құжаттарды тапсырған сәттен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірілмей көрсетіледі;
      2) мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алған кезде құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты отыз минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу кезінде құжаттарды алудың рұқсат берілген ең ұзақ уақыты отыз минуттан аспайды.
      11. Мемлекеттік қызмет алу үшін өтініш үлгісі қарастырылмаған.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету және қажетті құжаттарды дайындау үшін жағдай жасалады (күтіп отыруға арналған креслолар, құжаттарды толтыруға арналған орындар қажетті құжаттар мен оларды толтыру үлгілерінің тізбесі бар стендтермен жабдықталған), өрт қауіпсіздігіне қарсы қауіпсіздік шаралары қабылданады, өткізу режимі көзделген.
      Мүмкіндіктері шектеулі мемлекеттік қызметті алушылардың кедергісіз кіруін қамтамасыз ету үшін жабдықталған тұтқалар, пандустар және сүйеніштер көзделген.
      13. Құжаттар қабылдау осы Регламенттің 8 тармағында көрсетілген мекенжай бойынша жүзеге асырылады.
      14. Тiркеушi органның кеңсесiнде мемлекеттік қызметті алу үшін өтінімді тiркеу (мөртабан және кiрiс нөмiрi, күнi) Стандарттың 11 тармағында көрсетiлген құжаттардың тапсырылғанын растау болып табылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алушыға не сенімхат бойынша оның өкіліне жер қойнауын пайдалануға арналған келiсiмшартты тiркеу актiсi жеке келген кезде қолына беріледі.
      16. Стандарттың 11 тармағында көзделген құжаттардың тізбесін толық бермеу мемлекеттiк қызмет ұсынудан бас тарту үшiн негiз болып табылады.

3. Шағымдану тәртiбi

      17. Мемлекеттік қызметті алушы уәкілетті қызметкерлердің іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты тіркеуші органның мемлекеттік және еңбек тәртібінің сақталуына жауапты құрылымдық бөлімшесінің бастығынан ала алады.
      18. Көрсетiлген қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда шағым тіркеуші органға беріледі.
      19. Қызмет көрсету кезінде дөрекілік көрсетiлген жағдайларда шағым тіркеуші органға беріледі.
      20. Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда мемлекеттік қызметті алушының заңнамада белгiленген тәртiппен сотқа шағымдануға құқығы бар.
      21. Шағым, арыз өтініш беруші заңды тұлғаның толық атауын, пошталық мекенжайын, шағымның шығыс нөмірі мен күнін көрсете отырып "Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы № 221 Заңына сәйкес әзірленеді.
      Шағым берген кезде әрекетіне шағым берілетін лауазымды тұлғаның тегі, аты-жөні, өтініштің талаптары мен себебі көрсетіледі.
      22. Қабылданған шағым тіркеуші органның кеңсесінде тіркеледі. Шағым берген мемлекеттік қызметті алушыға күні және уақыты, шағымды қабылдаған лауазымды тұлғаның тегі және аты-жөні, шағымға жауап алу мерзімі және орны, шағымды қарау барысы туралы ақпарат алуға болатын тұлғаның байланыс деректері көрсетілген талонның берілуі шағымды қабылдауды растау болып табылады.
      Шағымдарды қарау "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңында көзделген тәртіппен және мерзімде жүзеге асырылады.
      23. Мемлекеттік қызмет туралы қосымша ақпараттарды тіркеуші органның арнайы ресми сайтынан алуға болады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісінде қызметтер (өзара әрекет)
тәртібінің сипаттамасы

      24. Ақпараттық қауіпсіздікке қойылатын талаптар: тіркеуші орган тұтынушы құжаттарының мазмұны жөнінде ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз етеді.
      25. Құрылымдық-функционалдық бірліктердің (бұдан әрі – ҚФБ) әкімшілік іс-әрекетті (тәртіп) орындау мерзімдерін көрсете отырып, әкімшілік қызметтерінің өзара іс-әрекетінің (тәртіптері) және кезеңділігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметтер көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      26. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Кең таралған пайдалы
қазбаларды барлауға,
өндiруге арналған келiсiм
шарттарды тiркеу"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
1 қосымша

ҚФБ әкімшілік қызметтерінің
өзара іс-әрекетінің (тәртіптері)
және кезеңділігінің сипаттамасы

   

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере недропользования, за исключением углеводородного сырья

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 14 декабря 2012 года № 253. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 22 января 2013 года № 3161. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 15 января 2014 года № 1

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 15.01.2014 № 1

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые нижеследующие регламенты государственных услуг в сфере недропользования, за исключением углеводородного сырья:
      1) "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых";
      2) "Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Западно-Казахстанской области Кульгинова А. С.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким области                       Н. Ногаев

Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 14 декабря 2012 года № 253

Регламент государственной услуги
"Регистрация договора залога права
недропользования на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых"

      1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта 13) статьи 27 Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года "О недрах и недропользовании" и Стандартом оказания государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1151 (далее - Стандарт).
      3. Государственная услуга "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее - государственная услуга), оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства и промышленности Западно-Казахстанской области" (далее – регистрирующий орган).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги являются свидетельство о регистрации договора залога права недропользования, по форме, согласно приложению 2 вышеуказанного Стандарта, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.

2. Требования к порядку
оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга оказывается: в здании регистрирующего органа, по адресу: город Уральск, улица Х. Чурина 116, 1-этаж, кабинет № 110, телефон: 8 (7112) 503419, ежедневно с 9.00 до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Информация о порядке оказания государственной услуги располагается на официальном сайте регистрирующего органа www.business-bko.kz.
      10. Сроки оказания государственной услуги:
      1) государственная услуга оказывается не позднее пяти рабочих дней с момента подачи получателем государственной услуги документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта;
      2) максимально допустимое время ожидания сдачи документов во время получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, составляет не более тридцати минут;
      3) максимально допустимое время получателем государственной услуги документов во время получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения, составляет не более тридцати минут.
      11. Формы заявления для получения государственной услуги не предусмотрены.
      12. Для оказания государственной услуги создаются условия для ожидания и подготовки необходимых документов (кресла для ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения), принимаются меры противопожарной безопасности, предусмотрен пропускной режим.
      Для обеспечения беспрепятственного доступа получателей государственной услуги с ограниченными физическими возможностями предусматриваются оборудованные поручни, пандусы и перила.
      13. Прием документов осуществляется регистрирующим органом по указанному адресу в пункте 8 настоящего регламента.
      14. Подтверждением сдачи документов, указанных в пункте 11 Стандарта, является регистрация (штамп и входящий номер, дата) заявления для получения государственной услуги в канцелярии регистрирующего органа.
      15. Выдача свидетельства о регистрации договора залога права недропользования получателю государственной услуги либо его представителю по доверенности выдается нарочно при индивидуальной явке.
      16. Основанием отказа в предоставлении государственной услуги являются:
      1) не представление полного перечня документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта;
      2) отсутствие разрешения компетентного органа на передачу права недропользования в залог.

3. Порядок обжалования

      17. Информацию о порядке обжалования действий (бездействия) уполномоченных сотрудников получатель может получить от руководителя структурного подразделения регистрирующего органа ответственного за соблюдение государственной и трудовой дисциплины.
      18. В случаях несогласия с результатами оказанной услуги, жалоба подается в регистрирующий орган.
      19. В случаях некорректного отношения при обслуживании, жалоба подается в регистрирующий орган.
      20. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги получатель государственной услуги имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      21. Жалоба, обращение составляются в соответствии с Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года № 221 "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц" с указанием полного наименования юридического лица, почтового адреса, исходящего номера и даты.
      При подаче жалобы указываются фамилии и инициалы должностных лиц, чьи действия обжалуются, мотивы обращения и требования.
      22. Принятая жалоба регистрируется в канцелярии регистрирующего органа. Подтверждением принятия жалобы является выдача получателю государственной услуги, подавшему жалобу, талона с указанием даты и времени, фамилии и инициалов должностного лица, принявшего жалобу, сроков и места получения ответа на жалобу, контактных данных лица, у которого можно получить информацию о ходе рассмотрения жалобы.
      Рассмотрение жалоб осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц".
      23. Дополнительную информацию о государственной услуге можно получить на официальном сайте регистрирующего органа.

4. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      24. Требования к информационной безопасности: регистрирующий орган обеспечивает сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документов потребителя.
      25. Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональной единицы (далее - СФЕ), с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) указано в приложении 1 настоящего регламента.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      26. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Регистрация договора залога
права недропользования
на разведку, добычу
общераспространенных
полезных ископаемых"

Описание последовательности
и взаимодействие административных
действий (процедур) СФЕ

Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 14 декабря 2012 года № 253

Регламент государственной услуги
"Регистрация контрактов на разведку,
добычу общераспространенных
полезных ископаемых"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта 13) статьи 27 Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года "О недрах и недропользовании" и Стандартом оказания государственной услуги "Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1151 (далее - Стандарт).
      3. Государственная услуга "Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства и промышленности Западно-Казахстанской области" (далее – регистрирующий орган).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги являются акт регистрации контракта на проведение операций по недропользованию, по форме, согласно приложению 2 вышеуказанного Стандарта, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.

2. Требования к порядку
оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга оказывается: в здании регистрирующего органа, по адресу: город Уральск, улица Х. Чурина 116, 1-этаж, кабинет № 110, телефон: 8 (7112) 503419, ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Информация о порядке оказания государственной услуги располагается на официальном сайте регистрирующего органа www.business-bko.kz.
      10. Сроки оказания государственной услуги:
      1) государственная услуга оказывается не позднее пяти рабочих дней с момента подачи получателем государственной услуги документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта;
      2) максимально допустимое время ожидания сдачи документов во время получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, составляет не более тридцати минут;
      3) максимально допустимое время получателем документов во время получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения, составляет не более тридцати минут.
      11. Формы заявления для получения государственной услуги не предусмотрены.
      12. Для оказания государственной услуги создаются условия для ожидания и подготовки необходимых документов (кресла для ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения), принимаются меры противопожарной безопасности, предусмотрен пропускной режим.
      Для обеспечения беспрепятственного доступа получателей государственной услуги с ограниченными физическими возможностями предусматриваются оборудованные поручни, пандусы и перила.
      13. Прием документов осуществляется регистрирующим органом по указанному адресу в пункте 8 настоящего регламента.
      14. Подтверждением сдачи документов, указанных в пункте 11 Стандарта, является регистрация (штамп и входящий номер, дата) заявления для получения государственной услуги в канцелярии регистрирующего органа.
      15. Выдача акта регистрации контракта на проведение операций по недропользованию получателю государственной услуги либо его представителю по доверенности выдается нарочно при индивидуальной явке.
      16. Основанием отказа в предоставлении государственной услуги является непредставление полного перечня документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта.

3. Порядок обжалования

      17. Информацию о порядке обжалования действий (бездействия) уполномоченных сотрудников получатель может получить от руководителя структурного подразделения регистрирующего органа ответственного за соблюдение государственной и трудовой дисциплины.
      18. В случаях несогласия с результатами оказанной услуги, жалоба подается в регистрирующий орган.
      19. В случаях некорректного отношения при обслуживании, жалоба подается в регистрирующий орган.
      20. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги получатель государственной услуги имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      21. Жалоба, обращение составляются в соответствии с Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года № 221 "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц" с указанием полного наименования юридического лица, почтового адреса, исходящего номера и даты.
      При подаче жалобы указываются фамилии и инициалы должностных лиц, чьи действия обжалуются, мотивы обращения и требования.
      22. Принятая жалоба регистрируется в канцелярии регистрирующего органа. Подтверждением принятия жалобы является выдача получателю государственной услуги, подавшему жалобу, талона с указанием даты и времени, фамилии и инициалов должностного лица, принявшего жалобу, сроков и места получения ответа на жалобу, контактных данных лица, у которого можно получить информацию о ходе рассмотрения жалобы.
      Рассмотрение жалоб осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц".
      23. Дополнительную информацию о государственной услуге можно получить на официальном сайте регистрирующего органа.

4. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      24. Требования к информационной безопасности: регистрирующий орган обеспечивает сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документов потребителя.
      25. Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональной единицы (далее – СФЕ) с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) указано в приложении 1 настоящего регламента.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      26. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Регистрация контрактов
на разведку, добычу
общераспространенных
полезных ископаемых"

Описание последовательности
и взаимодействие административных
действий (процедур) СФЕ