"Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың бюджеттік есептілікті жасау және беру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2008 жылғы 30 желтоқсандағы № 644 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2013 жылғы 23 шілдедегі № 356 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 08 тамызда № 8613 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 31 шілдедегі № 324 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің 31.07.2014 № 324 бұйрығымен (алғашқы ресми жариялаған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың бюджеттік есептілікті жасау және беру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2008 жылғы 30 желтоқсандағы № 644 (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне № 5489 болып тіркелген) бұйрығына өзгерістер енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың бюджеттік есептілікті жасау және беру ережесінде:
      41-тармақтың үшінші және төртінші абзацтары мынадай редакцияда жазылсын:
      «кестенiң 4-бағанының сомалары кiрiстердiң 2-санаты бойынша сомадан (1,0 млрд. теңге), бұл – төмен тұрған бюджеттерге берiлген кредиттер бойынша сыйақылар (мүдделер) сомасы және кiрiстердiң 4-санаты бойынша (230,0 млрд. теңге = 70,0 млрд. теңге + 210,0 млрд. теңге – 50,0 млрд. теңге) сомадан, бұл бюджеттiк алымдар ретiнде жоғары тұрған бюджет алған трансферттердiң және жоғары тұрған бюджеттен субвенциялар, нысаналы ағымдағы трансферттер мен нысаналы даму трансферттері (жоғары тұрған бюджеттiң резервiнен алынған трансферттердi қоса алғанда) нысанында төмен тұрған бюджет алған трансферттердiң сомасынан Қазақстан Республикасы Ұлттық қорынан түскен трансферттер сомасын алып тастағандағы сомадан тұрады.
      II «Шығындар» бөлiмi: кестенiң 4-бағанының сомасы төмен тұрған бюджетке жоғары тұрған бюджеттің берген трансферттерінің (90,0 млрд. теңге - субвенциялар, 80,0 млрд. теңге – нысаналы ағымдағы және нысаналы даму трансферттері), жоғары тұрған бюджетке төмен тұрған бюджеттен берiлген трансферттердiң (60,0 млрд. теңге - бюджеттiк алымдар) және үкiметтiк борышқа қызмет көрсету жөнiндегi шығындардың (1,0 млрд. теңге) сомасынан тұрады.»;
      48-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «48. Ведомство мемлекеттiк бюджеттiң атқарылуы туралы есептi қалыптастыру үшiн жауапты бюджеттi атқару жөнiндегi орталық уәкiлеттi органның құрылымдық бөлiмшесiне мыналарды:
      «1) сыртқы қарыздар есебiнен есептi кезеңнiң соңғы айының кассалық операцияларын есептемегендегi есептi айдағы республикалық бюджет көрсеткiштерiнiң атқарылуы туралы айлық есеп деректерi - сыртқы қарыздар есебiнен есептi кезеңнiң соңғы айының кассалық операцияларын ескере отырып, есептiден кейiнгi айдың 3-інен кешiктiрмей бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органның ақпараттық жүйесі арқылы (бұдан әрі – АЖ) - есептiден кейiнгi айдың 10-ынан кешiктiрмей агрегирленген нысанда қағаз тасығышта, онда республикалық бюджеттiң атқарылуы туралы есептің бюджетке түсетiн түсiмдер кіретін бөлiмiнде бюджет түсiмдерi сыныптамасының түсiмдерiнiң санаттары мен сыныптары қамтылуы тиiс, ал есептiң бюджет шығыстары кіретін бөлiмдерiнде бюджет шығыстары сыныптамасының функционалдық топтары мен кiшi топтары қамтылуы тиiс.
      Сыртқы қарыздар есебiнен есептi кезеңнiң соңғы айының кассалық операцияларын есепке алғанда есепті қаржы жылынан кейінгі келесі жылдың 1 қаңтарындағы жағдай бойынша республикалық бюджет көрсеткiштерiнiң атқарылуы туралы деректер Қазақстан Республикасы Үкіметінің республикалық бюджеттің атқарылуы туралы жылдық есебіне материалдарды талдау және дайындау үшін пайдаланылады.
      2) есептi жылғы республикалық бюджет көрсеткiштерiнiң атқарылуы туралы, ведомствоның аумақтық бөлімшелерінің есептерінің және республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік есептілік деректерімен салыстырылған деректер - санаттар, сыныптар, кiшi сыныптар және бюджет түсiмдерi сыныптарының ерекшелiктерi, бюджеттiк бағдарламалар, бағдарламалар, кiшi бағдарламалар әкiмшiлерi және бюджет шығыстары сыныптамасының ерекшелiктерi бойынша бюджет түсiмдерiн және функционалдық топтар, функционалдық кiшi топтар бойынша бюджет шығыстарын көрсете отырып АЖ арқылы және қағаз тасығышта есептi қаржы жылынан кейiнгi жылдың 1 ақпанына дейiн ұсынады.»;
      68-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:
      «68. Мемлекеттік мекемелердің тауарларды (жұмыстарды, қызметтерді) өткізуінен түсетін, олардың иелігінде қалатын ақша түсімдері мен шығыстары жоспарларының орындалуы туралы және демеушілік және қайырымдылық көмектен түсетін ақшаның түсімі мен жұмсалуы туралы есептерді:
      1) ведомство – есепті деректерді агрегирленген нысанда қағаз тасығышта және ілеспе хатпен растай отырып, АЖ арқылы толық көлемде;
      2) бюджеттi атқару жөнiндегi облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi уәкiлеттi органдары - толық көлемде электрондық дерекқор түрінде ұсынады және бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасының ерекшеліктері бойынша деректерсіз қағаз түріндегі есептермен расталады.»;
      69-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:
      «69. Бюджеттi атқару жөнiндегi облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi уәкiлеттi органдары Қағаз түріндегі есептер тауарларды (жұмыстарды, қызметтерді) өткізуге байланысты және демеушілік және қайырымдылық көмек түрінде алынған ақшаның қозғалысына әсер ететін негізгі факторлар жазылған түсіндірме жазбасы бар ілеспе хатпен беріледі.»;
      77-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «77. Осы Ережемен кредиторлық берешек туралы есеп берудiң мынадай нысандары белгiленедi:
      КБ-Б, бюджет қаражаттары есебінен, (осы Ережеге 12-қосымша) ол бойынша мемлекеттік және республикалық бюджеттердің, облыс, республикалық маңызы бар қала, астана және аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджеттерінің кредиторлық берешегі туралы есеп жасалады;
      КБ-Ө, өзге қаражаттар есебінен (осы Ережеге 13-қосымша) ол бойынша мемлекеттік және республикалық бюджеттердің, облыс, республикалық маңызы бар қала, астана және аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджеттерінің кредиторлық берешегі туралы есеп жасалады;
      Есептерге тиісінше бюджеттік және өзге қаражат есебінен құрылған берешектiң құрылу себептерi туралы ақпарат осы Ереженің 16 және 16-1-қосымшаларына сәйкес қоса берiледi.»;
      80-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «80. Кредиторлық берешек туралы шұғыл есепті бюджеттi атқару жөнiндегi орталық уәкiлеттi органның мемлекеттiк бюджеттiң атқарылуы туралы есептi қалыптастыру үшiн жауапты құрылымдық бөлiмшесiне ай сайын:
      1) ведомство - есепті деректерді агрегирленген нысанда қағаз тасығышта және ілеспе хатпен растай отырып, есептіден кейінгі айдың 20-сынан кешіктірмей АЖ-арқылы толық көлемде растайды;
      2) бюджеттi атқару жөнiндегi облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi уәкiлеттi органдары – кейіннен, есептіден кейінгі айдың аяғына дейін есепті деректерді қағаз тасығышта растай отырып, электрондық дерекқор түрінде есептіден кейінгі айдың 20-сынан кешіктірмей ұсынады.
      КБ-Б және КБ-Ө нысандары бойынша кредиторлық берешек туралы ай сайынғы есепке бюджеттік және өзге қаражат есебінен құрылған кредиторлық берешектің құрылу себептері туралы ақпарат осы Ереженің 16 және 16-1-қосымшаларына сәйкес қоса беріледі.
      Берешектiң құрылу себептерi туралы ақпарат әрбiр бюджеттiк бағдарлама (кiшi бағдарлама), ерекшелік бойынша берешектiң құрылу себептерiне түсіндірмені қамтиды.»;
      84-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «84. Кредиторлық берешек туралы нақтыланған есептерді:
      1) ведомство – есепті деректерді агрегирленген нысанда қағаз тасығышта және ілеспе хатпен растай отырып, АЖ арқылы толық көлемде;
      2) бюджеттi атқару жөнiндегi облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi уәкiлеттi органдары-электрондық дерекқор түрiнде және атқарушы туралы мәлiметтерді көрсете отырып, ресми бланкiге жазылған, басшының қолы қойылған қағаз тасығыштағы iлеспе хатпен жiбередi.
      Есептерге тиісінше бюджеттік және өзге қаражат есебінен құрылған берешектiң құрылу себептерi туралы ақпарат осы Ереженің 16 және 16-1-қосымшаларына сәйкес қоса берiледi.»;
      89-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «89. Осы Ережеде дебиторлық берешек туралы есептердің мынадай нысандары белгіленеді:
      ДБ-Б, бюджет қаражаттары есебінен, (осы Ережеге 14-қосымша) бюджет қаражаты есебінен мемлекеттік және республикалық бюджеттердің, облыс, республикалық маңызы бар қала, астана және аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджеттерінің дебиторлық берешегі туралы есеп жасалады;
      ДБ-Ө, бюджет қаражаттары есебінен, (осы Ережеге 15-қосымша) өзге қаражат есебінен мемлекеттік және республикалық бюджеттердің, облыс, республикалық маңызы бар қала, астана және аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджеттерінің дебиторлық берешегі туралы есеп жасалады;
      Есептерге тиісінше бюджеттік және өзге қаражат есебінен құрылған берешектiң құрылу себептерi туралы ақпарат осы Ереженің 16-2 және 16-1-қосымшаларына сәйкес қоса берiледi.»;
      93-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «93. Дебиторлық берешек туралы шұғыл есепті бюджеттi атқару жөнiндегi орталық уәкiлеттi органның мемлекеттiк бюджеттiң атқарылуы туралы есептi қалыптастыру үшiн жауапты құрылымдық бөлiмшесiне ай сайын:
      1) ведомство - есепті деректерді агрегирленген нысанда қағаз тасығышта және ілеспе хатпен растай отырып, есептіден кейінгі айдың 20-сынан кешіктірмей АЖ-арқылы толық көлемде растайды;
      2) бюджеттi атқару жөнiндегi облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi уәкiлеттi органдары – кейіннен, есептіден кейінгі айдың аяғына дейін есепті деректерді қағаз тасығышта растай отырып, электрондық дерекқор түрінде есептіден кейінгі айдың 20-сынан кешіктірмей ұсынады.
      Қағаз тасығыштағы ДБ-Б және ДБ-Ө нысандары бойынша дебиторлық берешек туралы ай сайынғы есепке бюджет және өзге де қаражат есебiнен құралған дебиторлық берешектiң құрылу себептерi туралы ақпарат осы Ереженiң 16-1 және 16-2-қосымшаларына сәйкес қоса берiледi.
      Берешектiң құрылу себептерi туралы ақпарат әрбiр бюджеттiк бағдарлама (кiшi бағдарлама), ерекшілік бойынша берешектiң құрылу себептеріне түсіндірмені қамтиды.»;
      97-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «97. Дебиторлық берешек туралы нақтыланған есептерді:
      1) ведомство – есепті деректерді агрегирленген нысанда қағаз тасығышта және ілеспе хатпен растай отырып, АЖ арқылы толық көлемде;
      2) бюджеттi атқару жөнiндегi облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi уәкiлеттi органдары-электрондық дерекқор түрiнде және атқарушы туралы мәлiметтерді көрсете отырып, ресми бланкiге жазылған, басшының қолы қойылған қағаз тасығыштағы iлеспе хатпен жiбередi.
      Есептерге тиісінше бюджеттік және өзге қаражат есебінен құрылған берешектiң құрылу себептерi туралы ақпарат осы Ереженің 16-1 және 16-2-қосымшаларына сәйкес қоса берiледi.»;
      12-қосымшаның қазақ тілдегі мәтінінде «КЗ-Б-нысаны» деген сөздер «КБ-Б нысаны» деген сөздермен ауыстырылсын;
      13-қосымшаның қазақ тілдегі мәтінінде «КЗ-П-нысаны» деген сөздер «КБ-Ө нысаны» деген сөздермен ауыстырылсын;
      аталған Ережеге 514151616-116-2-қосымшалар осы бұйрықтың 123456-қосымшаларына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Бюджеттік рәсімдер әдіснамасы департаменті (З.А. Ерназарова) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және заңнамада белгіленген тәртіпте бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық оны алғашқы ресми жариялаған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    Б. Жәмішев
 
 

Қазақстан Республикасы 
Қаржы министрінің   
2013 жылғы 23 шілдедегі
№ 356 бұйрығына    
1-қосымша       

Бюджетті атқару жөніндегі
уәкілетті органдардың  
бюджеттік есептілікті  
жасау және беру ережесіне
5-қосымша        

Нысаны

Мемлекеттік, шоғырландырылған бюджеттердің, облыс бюджетінің
атқарылуы туралы есептерді қалыптастыру үлгісі

Бөлімдер

Коды

Бюджет көрсеткіштерінің атауы

Республикалық бюджет/облыстық бюджет

Жергілікті бюджет (облыстың, Республикалық маңызы бар қаланың, астананың), аудандар (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттері

Мемлекеттік бюджет (республикалық бюджет +жергілікті бюджет) /облыстың (облыстық бюджет + аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеті) *

Алынып
тасталатын
сома

Мемлекеттік бюджет і

Облыстың бюджеті

Ұлттық қорға түсетін түсімдер

Шоғырландырылған бюджеті

Түсімдер сыныптамасы

Шығыстардың функционалдық сыныптамасы




А

1

2

3

4

5

6

7

8

I



Кірістер

1120,0

570,0

1690,0

231,0

1459,0

1409,0

680,0

2139,0

1


салықтық түсімдер

960,0

350,0

1310,0

-

1310,0

1310,0

677,0

1987,0

2


салыққа жатпайтын түсімдер

75,0

5,0

80,0

1,0

79,0

79,0

2,0

81,0

3


негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер

15,0

5,0

20,0

-

20,0

20,0

1,0

21,0

4


трансферттер түсімдері

70,0

210,0

280,0

230,0




0,0




оның ішінде:












төмен тұрған мемлекеттік басқару органдарынан берілетін трансферттер

20,0


20,0

20,0




0,0




жоғары тұрған мемлекеттік басқару органдарынан берілетін трансферттер


210,0

210,0

210,0




0,0




Ұлттық қордан берілетін трансферттер

50,0


50,0


50,0

х


50,0

II



Шығындар

1050,0

590,0

1640,0

231,0

1409,0

1409,0

0,0

1409,0



1

Жалпы сипаттағы мемлекеттік қызметтер

70,0

30,0

100,0

-

100,0

100,0


100,0



2

Қорғаныс

70,0

10,0

80,0

0,3

79,7

79,7


79,7



3

Жалпы тәртіп, қауіпсіздік, құқықтық, соттық, қылмыстық-атқарушылық қызмет

100,0

25,0

125,0

0,7

124,3

124,3


124,3



4

Білім беру

60,0

165,0

225,0

11,0

214,0

214,0


214,0



5

Денсаулық сақтау

60,0

100,0

160,0

5,0

155,0

155,0


155,0



6

Әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру

280,0

38,0

318,0

1,5

316,5

316,5


316,5



7

Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы

25,0

60,0

85,0

30,0

55,0

55,0


55,0



8

Мәдениет, ақпарат, туризм және ақпараттық кеңістік

20,0

30,0

50,0

3,5

46,5

46,5


46,5



9

Отын-энергетика кешені және жер қойнауын пайдалану

28,0

10,0

38,0

9,0

29,0

29,0


29,0



10

Ауыл, су, орман, балық шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, қоршаған ортаны және жануарлар әлемін қорғау, жер қатынастары

60,0

10,0

70,0

1,0

69,0

69,0


69,0



11

Өнеркәсіп, сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі

1,5

0,5

2,0

-

2,0

2,0


2,0



12

Көлік және коммуникация

90,0

25,0

115,0

13,0

102,0

102,0


102,0



13

Өзгелер

60,0

25,0

85,0

5,0

80,0

80,0


80,0



14

Борышқа қызмет көрсету

35,5

1,5

37,0

1,0

36,0

36,0


36,0



15

Трансферттер

90,0

60,0

150,0

150,0

0,0

0,0


0,0

III



Таза бюджеттік кредит беру

44,0



48,0

40,0

8,0

8,0


8,0



Бюджеттік кредиттер

65,0

10,0

75,0

41,0

34,0

34,0


34,0


4

Білім беру

8,0

-

8,0

-

8,0

8,0


8,0


7

Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы

40,0

-

40,0

40,0

0,0

0,0


0,0


10

Ауыл, су, орман, балық шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, қоршаған ортаны және жануарлар әлемін қорғау, жер қатынастары

3,0

8,0

11,0

-

11,0

11,0


11,0


12

Көлік және коммуникация

6,0

-

6,0

-

6,0

6,0


6,0


13

Өзгелер

8,0

2,0

10,0

1,0

9,0

9,0


9,0

5


Бюджеттік кредиттерді өтеу

21,0

6,0

27,0

1,0

26,0

26,0


26,0

IV



Қаржы активтерімен жасалатын түсімдер

68,0

9,0

77,0

-

77,0

77,0


76,5



Қаржы активтерін сатып алу

70,0

10,0

80,0

-

80,0

80,0


80,0

6


Мемлекеттің қаржы активтерін сатып алудан түсетін түсімдер

2,0

1,0

3,0

-

3,0

3,0

0,5

3,5

V



Тапшылық

-42,0

-33,0

-75,0

-40,0

-35,0

-85,0


645,5

VI



Тапшылықты қаржыландыру

42,0

33,0

75,0

40,0

35,0

85,0


-645,5

7


Қарыздардың түсімі

200,0

31,0

231,0

41,0

190,0

240,0


190,0


16

Қарыздарды өтеу

158,0

1,0

159,0

1,0

158,0

158,0


158,0

8


Бюджет қаражатының пайдаланылған қалдықтары

-

3,0

3,0

-

3,0

3,0


-677,5

* - осы көлем өзара өтелетін операциялар тетігі ескеріле отырып, есептеледі

Қазақстан Республикасы 
Қаржы министрінің   
2013 жылғы 23 шілдедегі
№ 356 бұйрығына    
2-қосымша       

Бюджетті атқару жөніндегі
уәкілетті органдардың  
бюджеттік есептілікті  
жасау және беру ережесіне
14-қосымша       

ДБ-Б-Нысаны

           _______________жылға арналған
        Дебиторлық берешек туралы есеп

   (мемлекеттік, республикалық бюджеттің облыс,
республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның
        (облыстық маңызы бар қаланың)
         _________________________________

Кезеңділігі - айлық, тоқсандық, жылдық 
Өлшем бірлігі - мың теңге

Бюджеттік сыныптама кодтары

Атауы

Ағымдағы қаржы жылына арналған бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) қаржыландыру жоспары

Бюджеттік бағдарлама әкімшісі

Функционалдық топ

Бағдарлама

Кіші бағдарлама

Ерекшелік

1

2

3

4

5

6

7








кестенің жалғасы

Барлығы берешек

өткен жылдың берешегі

ағымдағы жылдың берешегі

Жиыны (11-б+12б.)

Оның ішінде

Жыл басына

Ағымдығы жылы өтелген берешек сомасы

Ағымдағы жылы өтелгенін ескергендегі берешек (8-б, 9-б, 10-б)

Аванстық төлем сомасы (алдын ала төлеу)

Ағымдағы қаржы жылына арналған бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) қаржыландыру жоспарына аванстық
төлемдер сомасының (асыра төлеу) қатынастары 14-б./7-б.%

қуыным мерзімі өткен берешек сомасы

бюджеттің кірісіне аударылғаны

өзге негіздемелер бойынша

8

9

10

11

12

13

14

15

16










Мемлекеттік бюджетке
қызмет көрсетуді жүзеге
асыратын ведомствоның
басшысы                     _______________ ______________________
                                 (қолы)      (қолды таратып жазу)

Ведомстованың есепті
жасауға жауапты құрылымдар
бөлімінің басшысы           ________________ _____________________
                                 (қолы)       (қолды таратып жазу)
Жергілікті атқарушы
органның басшысы            ________________ _____________________
         М.О.                    (қолы)       (қолды таратып жазу)

Бюджетті атқару жөніндегі
жергілікті уәкілетті
органның басшысы            ________________ _____________________
                                 (қолы)       (қолды таратып жазу)

Бюджетті атқару жөніндегі
жергілікті уәкілетті органның
есепті жасауға жауапты
құрылымдық бөлімшесінің
басшысы                     _________________ _____________________
                                 (қолы)        (қолды таратып жазу)

Қазақстан Республикасы 
Қаржы министрінің   
2013 жылғы 23 шілдедегі
№ 356 бұйрығына    
3-қосымша       

      Бюджетті атқару жөніндегі
уәкілетті органдардың  
бюджеттік есептілікті  
жасау және беру ережесіне
15-қосымша      

ДБ-Ө-Нысаны

      ____________________жылға арналған
      Дебиторлық берешек туралы есеп

    (мемлекеттік, республикалық бюджеттің облыс
республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның
            (облыстық маңызы бар қаланың)
            _____________________________

Кезеңділігі - айлық, тоқсандық, жылдық 
Өлшем бірлігі - мың теңге

Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі

Функционалдық топ

Бағдарлама

Кіші бағдарлама

Ақылы қызмет коды

Атауы

1

2

3

4

5

6







кестенің жалғасы

Барлығы берешек

өткен жылдың берешегі

ағымдағы жылдың берешегі

Жиыны (10-б+11-б)

Оның ішінде

жыл басына

ағымдағы жылы өтелгенін берешек сомасының қалдығы

ағымдағы жылы өтелгенін ескергендегі берешек (7-б, 8-б, 9-б)

аванстық төлем сомасы (алдың ала төлеу)

қуыным мерзімі өткен берешек сомасы

бюджеттің кірісіне аударылғаны

өзге негіздемелер бойынша

7

8

9

10

11

12

13

14









Мемлекеттік бюджетке
қызмет көрсетуді жүзеге
асыратын ведомствоның
басшысы                   _______________ ______________________
                              (қолы)       (қолды таратып жазу)

Ведомстованың есепті
жасауға жауапты құрылымдар
бөлімінің басшысы         ________________ _____________________
                               (қолы)       (қолды таратып жазу)

Жергілікті атқарушы
органның басшысы          ________________ _____________________
       М.О.                    (қолы)       (қолды таратып жазу)

Бюджетті атқару жөніндегі
жергілікті уәкілетті
органның басшысы          ________________ _____________________
                                (қолы)      (қолды таратып жазу)

Бюджетті атқару жөніндегі
жергілікті уәкілетті органның
есепті жасауға жауапты
құрылымдық бөлімшесінің
басшысы                   ________________ _____________________
                                (қолы)      (қолды таратып жазу)

Қазақстан Республикасы 
Қаржы министрінің   
2013 жылғы 23 шілдедегі
№ 356 бұйрығына    
4-қосымша       

      Бюджетті атқару жөніндегі
уәкілетті органдардың  
бюджеттік есептілікті  
жасау және беру ережесіне
16-қосымша     

Нысаны

Бюджет қаражаты есебінен ____________ кредиторлық берешектің
(бюджеттің атауы)
қалыптасу себептері туралы ақпарат
201 ___ жылға ______________ арналған жағдай бойынша

Бюджет түрі - ____________________
Кезеңділігі - айлық, тоқсандық, жылдық
Өлшем бірлігі - мың теңге

Әкімші

Бағдарлама

Кіші бағдарлама

Ерекшелері

Атауы

Кредиторлық берешегінің, барлығы

Онын ішінде:

кредиторлық берешектiң қалыптастыру себептерi

олар бойынша төлеу мерзімі басталмаған міндеттемелер бойынша

жұмыс берушілердің жалақысы мен жарналары бойынша қысқа мерзімді берешек (төлем мерзімі келген жоқ)

орындалған жұмыстар актісін және аванстық есептерді кеш беруге байланысты

тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) жеткізу бойынша өнім берушілердің шартты міндеттемелерді орындамауына байланысты

тарифтың жоғарылаумен байланысты

салыстыру актілері бойынша анықталған берешек

төлеуге арналған жоспар бойымен құрал-жабдықтарды жеткіліксіздікпен байланыста

Басқа қарыз (6 бағаны - 7 бағаны - 9 бағаны - 10 бағаны 11 бағаны - 12 бағаны - 13 бағаны - 14 бағаны)

Барлығы

оның ішінде құрылыс және реконструкциялау бойынша 5% төлемді ұстау

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Мемлекеттік бюджетке қызмет көрсетуді жүзеге
асыратын ведомствоның/бюджетті атқару
жөніндегі жергілікті уәкілетті органның
басшысы                    ____________    _______________________
                              (қолы)         (қолды таратып жазу)

Деректерді жасау үшін жауапты құрылымдық
бөлімшесінің басшысы       ____________    _______________________
                              (қолы)         (қолды таратып жазу)

Қазақстан Республикасы 
Қаржы министрінің   
2013 жылғы 23 шілдедегі
№ 356 бұйрығына    
5-қосымша       

      Бюджетті атқару жөніндегі
уәкілетті органдардың  
бюджеттік есептілікті  
жасау және беру ережесіне
16-1-қосымша      

Нысаны

Өзге де қаражат есебінен ________________________ берешегiнiң
                (бюджеттiң атауы)
қалыптасу себептерi туралы ақпарат
20__жылға ________________ арналған жағдай бойынша

Бюджет түрi - ________________________
Кезеңдiлiгi - айлық, тоқсандық, жылдық

Әкiмшi

Бағдарлама

Кiшi бағдарлама

Ақылы қызмет
коды/т.б.

Атауы

Қарыз сомасы, мың теңге

Берешектiң қалыптастыру себептерi

1

2

3

4

5

6

7

















Барлығы





Мемлекеттiк бюджетке қызмет
көрсетудi жүзеге асыратын
ведомствоның/бюджеттi атқару
жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi
органның басшысы                __________ _______________________
                                 (қолы)      (қолды таратып жазу)

Деректердi жасау үшiн жауапты
құрылымдық бөлiмшесiнiң басшысы __________ _______________________
                                  (қолы)     (қолды таратып жазу)

Қазақстан Республикасы 
Қаржы министрінің   
2013 жылғы 23 шілдедегі
№ 356 бұйрығына    
6-қосымша       

      Бюджетті атқару жөніндегі
уәкілетті органдардың  
бюджеттік есептілікті  
жасау және беру ережесіне
16-2-қосымша     

Нысаны

Бюджет қаражаты есебінен__________________дебиторлық берешектің
(бюджеттің атауы)
қалыптасу себептері туралы ақпарат
201 ___ жылға ______________ арналған жағдай бойынша

Бюджет түрі - ____________________
Кезеңділігі - айлық, тоқсандық, жылдық
Өлшем бірлігі - мың теңге

Әкімші

Бағдарлама

Кіші бағдарлама

Ерекшелері

Атауы

Дебиторлық берешектің сомасы, барлығы

оның ішінде:

Берешектiң қалыптастыру себептерi

шарт талаптары бойынша ағымдағы жылғы алдын ала төлем

ауыспалы шарттар бойынша (көп жылдық) алдын ала төлем

Есеп берілген сома

салыстыру актісіне сәйкес алдын ала төлеу

берешектiң қалыптастыру себептерi

Басқа қарыз (6 бағаны - 7 бағаны - 8 бағаны - 9 бағаны 10 бағаны - 11 бағаны - 12 бағаны - 13 бағаны - 14 бағаны - 15 бағаны)

шартты міндеттемелердің жеткізушілерімен орындамаумен

берешекті өтеу бойымен соттық шешімдердің орындамауымен

өткен жылдары

ағымдағы жылы

өткен жылдары

ағымдағы жылы

өткен жылдары

ағымдағы жылы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17



































Мемлекеттік бюджетке қызмет көрсетуді жүзеге
асыратын ведомствоның/бюджетті атқару жөніндегі
жергілікті уәкілетті органның
басшысы                    ______________   _______________________
                               (қолы)        (қолды таратып жазу)

Деректерді жасау үшін жауапты құрылымдық
бөлімшесінің басшысы       ______________   _______________________
                               (қолы)         (қолды таратып жазу) 

О внесении изменений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 30 декабря 2008 года № 644 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной отчетности уполномоченными органами по исполнению бюджета"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 23 июля 2013 года № 356. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 8 августа 2013 года № 8613. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра финансов Республики Казахстан от 31 июля 2014 года № 324

      Сноска. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра РК - Министра финансов РК от 31.07.2014 № 324 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 30 декабря 2008 года № 644 «Об утверждении Правил составления и представления бюджетной отчетности уполномоченными органами по исполнению бюджета» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 5489) следующие изменения:
      в Правилах составления и представления бюджетной отчетности уполномоченными органами по исполнению бюджета, утвержденных указанным приказом:
      абзацы третий и четвертый пункта 41 изложить в следующей редакции:
      «суммы графы 4 таблицы состоят из сумм по 2-ой категории доходов (1,0 млрд. тенге) – это сумма вознаграждений (интересов) по кредитам, выданным нижестоящим бюджетам, и по 4-ой категории доходов (230,0 млрд. тенге = 70,0 млрд. тенге + 210,0 млрд. тенге - 50,0 млрд.тенге) - это сумма трансфертов, полученных вышестоящим бюджетом в качестве бюджетных изъятий, и полученных нижестоящим бюджетом из вышестоящего бюджета трансфертов в форме субвенций, целевых текущих трансфертов и целевых трансфертов на развитие (включая трансферты из резерва вышестоящего бюджета) минус сумма трансфертов, поступивших из Национального фонда РК.
      Раздел II "Затраты": суммы графы 4 таблицы состоят из сумм трансфертов, переданных вышестоящим бюджетом в нижестоящий бюджет (90,0 млрд. тенге - субвенции, 80,0 млрд. тенге - целевые текущие и целевые трансферты на развитие), трансфертов, переданных из нижестоящего бюджета в вышестоящий бюджет (60,0 млрд. тенге - бюджетные изъятия), и затрат по обслуживанию правительственного долга (1,0 млрд. тенге).»;
      пункт 48 изложить в следующей редакции:
      «48. Ведомство представляет структурному подразделению центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, ответственному за формирование отчета об исполнении государственного бюджета:
      1) данные об исполнении показателей республиканского бюджета за отчетный месяц, без учета кассовых операций последнего месяца отчетного периода за счет внешних займов - не позднее 3 числа месяца, следующего за отчетным, с учетом кассовых операций последнего месяца отчетного периода за счет внешних займов - не позднее 10 числа месяца, следующего за отчетным, посредством информационной системы уполномоченного органа (далее - ИС) и на бумажном носителе в агрегированной форме, в которой раздел отчета об исполнении республиканского бюджета, включающий поступления в бюджет должен содержать категории и классы поступлений классификации поступлений бюджета, а разделы отчета, включающие расходы бюджета, должны содержать функциональные группы и подгруппы классификации расходов бюджета.
      Данные об исполнении показателей республиканского бюджета с учетом кассовых операций последнего месяца отчетного периода за счет внешних займов по состоянию на 1 января года, следующего за отчетным финансовым годом, используются для анализа и подготовки материалов к годовому отчету Правительства Республики Казахстан об исполнении республиканского бюджета;
      2) данные об исполнении показателей республиканского бюджета за отчетный год, сверенные с данными отчетов территориальных подразделений ведомства и администраторов республиканских бюджетных программ - до 1 февраля года, следующего за отчетным финансовым годом, посредством ИС и на бумажном носителе с отражением поступлений бюджета по категориям, классам, подклассам и спецификам классификации поступлений бюджета, и расходов бюджета по функциональным группам, функциональным подгруппам, администраторам бюджетных программ, программам, подпрограммам и спецификам классификации расходов бюджета.»;
      пункт 68 изложить в следующей редакции:
      «68. Отчеты об исполнении планов поступлений и расходов денег от реализации товаров (работ, услуг), и о поступлении и расходовании денег от спонсорской и благотворительной помощи представляются:
      1) ведомством – в полном объеме посредством ИС с подтверждением отчетных данных на бумажном носителе в агрегированном формате и сопроводительным письмом;
      2) местными уполномоченными органами области, города республиканского значения, столицы по исполнению бюджета - в виде электронной базы данных в полном объеме и подтверждаются отчетами на бумажном носителе без данных по спецификам экономической классификации расходов бюджета.»;
      пункт 69 изложить в следующей редакции:
      «69. Местными уполномоченными органами области, города республиканского значения, столицы по исполнению бюджета отчеты на бумажном носителе представляются сопроводительным письмом с пояснительной запиской, излагающей основные факторы, повлиявшие на движение денег, связанных с реализацией товаров (работ, услуг) и полученных в виде спонсорской и благотворительной помощи.»;
      пункт 77 изложить в следующей редакции:
      «77. Настоящими Правилами устанавливаются следующие формы отчетов о кредиторской задолженности:
      КЗ-Б (приложение 12 к настоящим Правилам), по которой составляется отчет о кредиторской задолженности государственного и республиканского бюджетов, бюджетов области, города республиканского значения, столицы и района (города областного значения) за счет бюджетных средств;
      КЗ-П (приложение 13 к настоящим Правилам), по которой составляется отчет о кредиторской задолженности государственного и республиканского бюджетов, бюджетов области, города республиканского значения, столицы и района (города областного значения) за счет прочих средств.
      К отчетам прилагается информация о причинах образования кредиторской задолженности, образовавшейся за счет бюджетных и прочих средств согласно приложениям 16 и 16-1 соответственно к настоящим Правилам.»;
      пункт 80 изложить в следующей редакции:
      «80. Оперативный отчет о кредиторской задолженности представляется структурному подразделению центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, ответственному за формирование отчета об исполнении государственного бюджета, ежемесячно:
      1) ведомством - не позднее 20 числа месяца, следующего за отчетным, посредством ИС в полном объеме с подтверждением отчетных данных на бумажном носителе в агрегированном формате и сопроводительным письмом;
      2) местными уполномоченными органами области, города республиканского значения, столицы по исполнению бюджета – не позднее 20 числа месяца, следующего за отчетным, в виде электронной базы данных с последующим, до конца месяца, следующего за отчетным, подтверждением отчетных данных на бумажном носителе.
      К ежемесячному отчету о кредиторской задолженности по формам КЗ-Б и КЗ-П прилагается информация о причинах образования кредиторской задолженности, образовавшейся за счет бюджетных и прочих средств, согласно приложениям 16 и 16-1 соответственно к настоящим Правилам.
      Информация о причинах образования задолженности включает объяснение причин образования задолженности по каждой бюджетной программе (подпрограмме), специфике.»;
      пункт 84 изложить в следующей редакции:
      «84. Уточненные отчеты о кредиторской задолженности направляются:
      1) ведомством – посредством ИС в полном объеме с подтверждением отчетных данных на бумажном носителе в агрегированном формате и сопроводительным письмом;
      2) местными уполномоченными органами области, города республиканского значения, столицы по исполнению бюджета - в виде электронной базы данных и на бумажном носителе сопроводительным письмом, составленном на официальном бланке за подписью руководителя и указанием сведений об исполнителе.
      К отчетам прилагается информация о причинах образования кредиторской задолженности, образовавшейся за счет бюджетных и прочих средств, согласно приложениям 16 и 16-1 соответственно к настоящим Правилам.»;
      пункт 89 изложить в следующей редакции:
      «89. Настоящими Правилами устанавливаются следующие формы отчетов о дебиторской задолженности:
      ДЗ-Б (приложение 14 к настоящим Правилам), по которой составляется отчет о дебиторской задолженности государственного и республиканского бюджетов, бюджетов области, города республиканского значения, столицы и района (города областного значения) за счет бюджетных средств;
      ДЗ-П (приложение 15 к настоящим Правилам), по которой составляется отчет о дебиторской задолженности государственного и республиканского бюджетов, бюджетов области, города республиканского значения, столицы и района (города областного значения) за счет прочих средств.
      К отчетам прилагается информация о причинах образования дебиторской задолженности, образовавшейся за счет бюджетных и прочих средств, согласно приложениям 16-2 и 16-1 соответственно к настоящим Правилам.»;
      пункт 91 изложить в следующей редакции:
      «91. Отчет о дебиторской задолженности по форме ДЗ-П заполняется следующим образом:
      в графах 1-5 указываются:
      коды расходов в соответствии с классификацией расходов бюджета и перечня платных услуг, для отражения задолженности, образовавшейся за счет расходования денег от реализации товаров (работ, услуг);
      коды расходов в соответствии с классификацией расходов бюджета и код 901 «Деньги, полученные на расходы за счет спонсорской и благотворительной помощи» для отражения задолженности, образовавшейся за счет расходования денег от спонсорской и благотворительной помощи;
      коды расходов в соответствии с классификацией расходов бюджета и код 902 «Недостачи» для отражения задолженности, образовавшейся за счет бюджетных средств вследствие недостач и хищений бюджетных средств;
      коды расходов в соответствии с классификацией расходов бюджета и код 903 «Прочие» для отражения задолженности, образовавшейся за счет бюджетных средств вследствие прочих причин;
      в графе 6 указываются наименования, соответствующие кодам в графах 1-5;
      в графе 7 указывается дебиторская задолженность прошлых лет по состоянию на 1 января текущего финансового года. Сумма дебиторской задолженности, отражаемая в графе 7, с момента сдачи администратором бюджетных программ годового отчета об исполнении планов финансирования бюджетных программ в уполномоченный орган по исполнению бюджета, не должна изменяться в течение текущего финансового года;
      в графе 8 указывается сумма дебиторской задолженности прошлых лет, перечисленная в текущем финансовом году в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан в доход соответствующего бюджета;
      в графе 9 указывается сумма дебиторской задолженности прошлых лет, погашенной по иным основаниям (за счет полученных в текущем году товаров (работ, услуг), списанной по решению суда и др.);
      в графе 10 отражается остаток дебиторской задолженности прошлых лет после погашения ее части в текущем финансовом году;
      в графе 11 указывается сумма дебиторской задолженности, образовавшейся в текущем финансовом году;
      в графе 12 указывается общая сумма дебиторской задолженности, сложившаяся на отчетную дату (сумма граф 10 и 11);
      в графе 13 указывается сумма авансовых платежей (предоплата) в соответствии с условиями договоров, заключенных с поставщиками и подрядчиками на приобретение товаров и работ (услуг) за счет средств бюджета, зарегистрированных в территориальных подразделениях ведомства в установленном бюджетным законодательством порядке;
      в графе 14 указывается сумма дебиторской задолженности с истекшим сроком исковой давности. Указанная задолженность включается в отчет после проведения инвентаризации активов, материальных запасов, денег, расчетов и других статей баланса государственного учреждения и составления акта инвентаризации.»;
      пункт 93 изложить в следующей редакции:
      «93. Оперативный отчет о дебиторской задолженности представляется структурному подразделению центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, ответственному за формирование отчета об исполнении государственного бюджета, ежемесячно:
      1) ведомством - не позднее 20 числа месяца, следующего за отчетным, посредством ИС в полном объеме с подтверждением отчетных данных на бумажном носителе в агрегированном формате и сопроводительным письмом;
      2) местными уполномоченными органами области, города республиканского значения, столицы по исполнению бюджета – не позднее 20 числа месяца, следующего за отчетным, в виде электронной базы данных с последующим, до конца месяца, следующего за отчетным, подтверждением отчетных данных на бумажном носителе.
      К ежемесячному отчету о дебиторской задолженности по формам ДЗ-Б и ДЗ-П на бумажном носителе прилагается информация о причинах образования дебиторской задолженности, образовавшейся за счет бюджетных и прочих средств, согласно приложениям 16-1 и 16-2 соответственно к настоящим Правилам.
      Информация о причинах образования задолженности включает объяснение причин образования задолженности по каждой бюджетной программе, подпрограмме, специфике.»;
      пункт 97 изложить в следующей редакции:
      «97. Уточненные отчеты о дебиторской задолженности направляются:
      1) ведомством – посредством ИС в полном объеме с подтверждением отчетных данных на бумажном носителе в агрегированном формате и сопроводительным письмом;
      2) местными уполномоченными органами области, города республиканского значения, столицы по исполнению бюджета - в виде электронной базы данных и на бумажном носителе сопроводительным письмом, составленном на официальном бланке за подписью руководителя и указанием сведений об исполнителе.
      К отчетам прилагается информация о причинах образования кредиторской задолженности, образовавшейся за счет бюджетных и прочих средств, согласно приложениям 16-1 и 16-2 соответственно к настоящим Правилам.»;
      приложения 514151616-116-2 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложениям 123456 к настоящему приказу.
      2. Департаменту методологии бюджетных процедур Министерства финансов Республики Казахстан (Ерназарова З. А.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его официальное опубликование в средствах массовой информации в установленном законодательством порядке.
      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования. 

      Министр                                    Б. Жамишев

Приложение 1       
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан   
от 23 июля 2013 года № 356

Приложение 5       
к Правилам составления и 
представления бюджетной  
отчетности уполномоченными
органами по исполнению бюджета

Форма           

                      Пример формирования отчетов об исполнении
                        государственного, консолидированного
                            бюджетов, бюджета области

Разделы

Коды

Наименование
показателей
бюджета

Республиканский
бюджет/областной
бюджет

Местный бюджет
(бюджет области,
города
республиканского
значения,
столицы)
бюджеты
районов
(городов
областного
значения)

Государственный
бюджет
(республиканский
бюджет+местный
бюджет)/бюджет
области
(областной
бюджет+бюджеты
районов
(городов
областного
значения) *

Исключаемые
суммы

Государственный
бюджет

Областной
бюджет

Поступления
в Национальный
фонд

Консолидированный
бюджет

классификации
поступлений

функциональной
классификации
расходов




А

1

2

3

4

5

6

7

8

I



Доходы

1120,0

570,0

1690,0

231,0

1459,0

1409,0

680,0

2139,0

1


налоговые поступления

960,0

350,0

1310,0

-

1310,0

1310,0

677,0

1987,0

2


неналоговые поступления

75,0

5,0

80,0

1,0

79,0

79,0

2,0

81,0

3


поступления от продажи основного капитала

15,0

5,0

20,0

-

20,0

20,0

1,0

21,0

4


поступления трансфертов

70,0

210,0

280,0

230,0




0,0




в том числе:












трансферты из нижестоящих органов государственного управления

20,0


20,0

20,0




0,0




трансферты из вышестоящих органов государственного управления


210,0

210,0

210,0




0,0




трансферты из Национального фонда

50,0


50,0


50,0

х


50,0

II



Затраты

1050,0

590,0

1640,0

231,0

1409,0

1409,0

0,0

1409,0



1

Государственные услуги общего характера

70,0

30,0

100,0

-

100,0

100,0


100,0



2

Оборона

70,0

10,0

80,0

0,3

79,7

79,7


79,7



3

Общественный порядок, безопасность, правовая, судебная, уголовно-исполнительная деятельность

100,0

25,0

125,0

0,7

124,3

124,3


124,3



4

Образование

60,0

165,0

225,0

11,0

214,0

214,0


214,0



5

Здравоохранение

60,0

100,0

160,0

5,0

155,0

155,0


155,0



6

Социальная помощь и социальное обеспечение

280,0

38,0

318,0

1,5

316,5

316,5


316,5



7

Жилищно-коммунальное хозяйство

25,0

60,0

85,0

30,0

55,0

55,0


55,0



8

Культура, спорт, туризм и информационное пространство

20,0

30,0

50,0

3,5

46,5

46,5


46,5



9

Топливно-энергетический комплекс и недропользование

28,0

10,0

38,0

9,0

29,0

29,0


29,0



10

Сельское, водное, лесное, рыбное хозяйство, особо охраняемые природные территории, охрана окружающей среды и животного мира, земельные отношения

60,0

10,0

70,0

1,0

69,0

69,0


69,0



11

Промышленность, архитектурная, градостроительная и строительная деятельность

1,5

0,5

2,0

-

2,0

2,0


2,0



12

Транспорт и коммуникации

90,0

25,0

115,0

13,0

102,0

102,0


102,0



13

Прочие

60,0

25,0

85,0

5,0

80,0

80,0


80,0



14

Обслуживание долга

35,5

1,5

37,0

1,0

36,0

36,0


36,0



15

Трансферты

90,0

60,0

150,0

150,0

0,0

0,0


0,0

III



Чистое бюджетное кредитование

44,0

4,0

48,0

40,0

8,0

8,0


8,0



Бюджетные кредиты

65,0

10,0

75,0

41,0

34,0

34,0


34,0


4

Образование

8,0

-

8,0

-

8,0

8,0


8,0


7

Жилищно-коммунальное хозяйство

40,0

-

40,0

40,0

0,0

0,0


0,0


10

Сельское, водное, лесное, рыбное хозяйство, особо охраняемые природные территории, охрана окружающей среды и животного мира, земельные отношения

3,0

8,0

11,0

-

11,0

11,0


11,0


12

Транспорт и коммуникации

6,0

-

6,0

-

6,0

6,0


6,0


13

Прочие

8,0

2,0

10,0

1,0

9,0

9,0


9,0

5


Погашение бюджетных кредитов

21,0

6,0

27,0

1,0

26,0

26,0


26,0

IV



Сальдо по операциям с финансовыми активами

68,0

9,0

77,0

-

77,0

77,0


76,5



Приобретение финансовых активов

70,0

10,0

80,0

-

80,0

80,0


80,0

6


Поступления от продажи финансовых активов государства

2,0

1,0

3,0

-

3,0

3,0

0,5

3,5

V



Дефицит

-42,0

-33,0

-75,0

-40,0

-35,0

-85,0


645,5

VI



Финансирование дефицита

42,0

33,0

75,0

40,0

35,0

85,0


-645,5

7


Поступление займов

200,0

31,0

231,0

41,0

190,0

240,0


190,0


16

Погашение займов

158,0

1,0

159,0

1,0

158,0

158,0


158,0

8


Используемые остатки бюджетных средств

-

3,0

3,0

-

3,0

3,0


-677,5

      * - данная величина рассчитывается с учетом механизма взаимопогашаемых операций

Приложение 2       
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан   
от 23 июля 2013 года № 356

Приложение 14       
к Правилам составления и 
представления бюджетной  
отчетности уполномоченными
органами по исполнению бюджета

Форма ДЗ-Б           

                        Отчет о дебиторской задолженности
                         ______________________________
                      (государственного, республиканского
                        бюджета, бюджета области, города
                      республиканского значения, столицы,
                       района (города областного значения)
                           на 1 ________________ г.

Периодичность - месячная, квартальная, годовая
Единица измерения - тыс. тенге 

Коды бюджетной классификации

Наименование

План
финансирования
бюджетных
программ
(подпрограмм)
на текущий
финансовый год

Администратор
бюджетных
программ

Функциональная
группа

Программа

Подпрограмма

Специфика

1

2

3

4

5

6

7








      продолжение таблицы

Всего задолженность

задолженность прошлых лет

задолженность
текущего
года

Итого
(гр.11+гр.12)

в том числе

на начало
года

сумма
задолженности, погашенной
в текущем году

остаток с
учетом
погашения
в текущем году
(гр. 8- гр. 9- гр. 10)

сумма
авансовых
платежей
(предоплата)

Отношение
суммы
авансовых
платежей
(предоплаты)
к плану
финансирования
бюджетных
программ
(подпрограмм)
на текущий
финансовый
год
(гр.14: гр.7), %

сумма
задолженности
с истекшим
сроком
исковой
давности

перечислено
в доход
бюджета

по иным
основаниям

8

9

10

11

12

13

14

15

16










Руководитель ведомства,
осуществляющего обслуживание
государственного бюджета _____________   ___________________________
                           (подпись)         (расшифровка подписи)

Руководитель структурного
подразделения ведомства,
ответственного за
составление отчета      ______________   ___________________________
                              (подпись)         (расшифровка подписи)

Руководитель местного
исполнительного органа  _____________    ___________________________
      М.П.                    (подпись)         (расшифровка подписи)

Руководитель местного
уполномоченного органа по
исполнению бюджета     ______________     __________________________
                              (подпись)         (расшифровка подписи)

Руководитель структурного
подразделения местного
уполномоченного органа по
исполнению бюджета, ответственного
за составление отчета  ______________     __________________________
                          (подпись)          (расшифровка подписи)

Приложение 3       
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан   
от 23 июля 2013 года № 356

Приложение 15       
к Правилам составления и 
представления бюджетной  
отчетности уполномоченными
органами по исполнению бюджета

Форма ДЗ-П            

                        Отчет о дебиторской задолженности
                         ______________________________
                      (государственного, республиканского
                        бюджета, бюджета области, города
                      республиканского значения, столицы,
                       района (города областного значения)
                           на 1 ________________ г.

Периодичность - месячная, квартальная, годовая
Единица измерения - тыс. тенге 

Администратор
бюджетных
программ

Функциональная
группа

Программа

Подпрограмма

Код платных
услуг и
прочих
источников

Наименование

1

2

3

4

5

6







      продолжение таблицы

Всего задолженность

задолженность прошлых лет

задолженность
текущего
года

Итого
(гр.10+
гр.11)

в том числе

на
начало
года

остаток с
учетом
погашения в
текущем году

остаток
с учетом
погашения в текущем
году
(гр.7-
гр.8-
гр.9)

сумма
авансовых
платежей
(предоплата)

сумма
задолженности с
истекшим
сроком
исковой
давности

перечислено
в доход
бюджета

по иным
основаниям

7

8

9

10

11

12

13

14









Руководитель ведомства,
осуществляющего обслуживание
государственного бюджета _____________   ___________________________
                           (подпись)         (расшифровка подписи)

Руководитель структурного
подразделения ведомства,
ответственного за
составление отчета      ______________   ___________________________
                              (подпись)         (расшифровка подписи)

Руководитель местного
исполнительного органа  _____________    ___________________________
      М.П.                    (подпись)         (расшифровка подписи)

Руководитель местного
уполномоченного органа по
исполнению бюджета     ______________     __________________________
                              (подпись)         (расшифровка подписи)

Руководитель структурного
подразделения местного
уполномоченного органа по
исполнению бюджета, ответственного
за составление отчета  ______________     __________________________
                              (подпись)         (расшифровка подписи)

Приложение 4       
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан   
от 23 июля 2013 года № 356

Приложение 16       
к Правилам составления и 
представления бюджетной  
отчетности уполномоченными
органами по исполнению бюджета

Форма           

                         Информация о причинах образования
                            кредиторской задолженности
                     ______________________________________
                  ____________________________________________
              _______________________________ за счет бюджетных
                       средств по состоянию на __ 20_ года
                         (наименование государственного
                  учреждения/администратора бюджетных программ)

Вид бюджета ____________________
Периодичность - месячная, квартальная, годовая
Единица измерения тысяч тенге

Администратор

Прог-
рамма

Подпрог-
рамма

Специ-
фика

Наименование

Сумма
кредиторской
задолженности,
всего

в том числе:

Причины
образования
кредиторской
задолженности

по обязательствам,
срок оплаты
по которым
не наступил

краткосрочная
задолженность
по заработной плате
и взносам
работодателей
(срок оплаты
по которым
не наступил)

в связи
с поздним
представлением
актов
выполненных
работ и
авансовых
отчетов

в связи
с невыполнением
договорных
обязательств
поставщиками
по поставке
товаров
(работ
и услуг)

в связи
с повышением
тарифов

Задолженность,
выявленная
по актам
сверок

в связи с
недостаточностью
средств
по плану
по платежам

Прочая задолженность
(графа 6 минус
графа 7 минус
графа 9 минус
графа 10 минус
графа 11 минус
графа 12 минус
графа 13 минус
графа 14)

всего

в том числе 5%
удержания
оплаты по
строительству
и реконструкции

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Руководитель ведомства,
осуществляющего обслуживание
государственного бюджета/
местного уполномоченного
органа по исполнению бюджета   ____________  ________________________
                                    (подпись)  (расшифровка подписи)

Руководитель структурного
подразделения ведомства, ответственного
за составление отчета          ____________  ________________________
                                 (подпись)     (расшифровка подписи)

Приложение 5       
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан   
от 23 июля 2013 года № 356

Приложение 16-1     
к Правилам составления и 
представления бюджетной  
отчетности уполномоченными
органами по исполнению бюджета

Форма           

                       Информация о причинах образования
                              ________________
                   ________________________________ за счет
                               прочих средств
                          (наименование бюджета)
                по состоянию на ____________________ 20___ года

Вид бюджета - ____________________
Периодичность - месячная, квартальная, годовая 

Администратор

Программа

Подпрограмма

Код платных
услуг/прочие

Наименование

Сумма
задолженности,
тыс. тенге

Причины
образования
задолженности

1

2

3

4

5

6

7

















Всего





Руководитель ведомства,
осуществляющего обслуживание
государственного бюджета/
местного уполномоченного
органа по исполнению бюджета    ___________   _______________________
                                   (подпись)    (расшифровка подписи)

Руководитель структурного
подразделения, ответственного
за составление данных           ___________    ______________________
                                   (подпись)    (расшифровка подписи)

Приложение 6       
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан   
от 23 июля 2013 года № 356

Приложение 16-2     
к Правилам составления и 
представления бюджетной  
отчетности уполномоченными
органами по исполнению бюджета

Форма           

                         Информация о причинах образования
                             дебиторской задолженности
                         __________________________________
                      ________________________________ за счет
                            бюджетных средств по состоянию
                                   на ___ 20_ года
                            (наименование государственного
                               учреждения/администратора
                                   бюджетных программ)

Вид бюджета _____________________________
Периодичность - месячная, квартальная, годовая

Единица измерения тысяч тенге

Администратор

Про-
грамма

Под-
программа

Спец-
ифика

Наименование

Сумма
дебиторской
задолженности,
всего

в том числе:

Причины
образования
дебиторской
задолженности

предоплата
текущего года
по условиям
договоров

предоплата
по переходящим
(многолетним)
договорам

суммы,
выданные в
подотчет

переплата
согласно
актам
сверок

задолженность,
образовавшаяся
в связи

прочая
задолженность
(гр.6 минус
гр.7 минус
гр.8 минус
гр.9 минус
гр.10 минус
гр.11 минус
гр.12 минус
гр.13 минус
гр.14 минус
гр.15)

с неисполнением
поставщиками
договорных
обязательств

с неисполнением
судебных
решений
по погашению
задолженности

прошлых лет

текущего
года

прошлых лет

текущего года

прошлых лет

текущего года

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17



































Руководитель ведомства,
осуществляющего обслуживание
государственного бюджета/
местного уполномоченного
органа по исполнению бюджета      ___________  ______________________
                                     (подпись)  (расшифровка подписи)

Руководитель структурного
подразделения ведомства, ответственного
за составление отчета             ___________  ______________________
                                     (подпись)  (расшифровка подписи)