Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорына шектеулі ықпал ету шараларын қолдану қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2013 жылғы 26 шілдедегі № 182 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 11 қыркүйекте № 8696 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 2023 жылғы 7 маусымдағы № 47 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 07.06.2023 № 47 (01.07.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы" 2013 жылғы 21 маусымдағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорына шектеулі ықпал ету шараларын қолдану қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ұлттық Банк
Төрағасы
Г. Марченко

  Қазақстан Республикасының
Ұлттық Банкі Басқармасының
2013 жылғы 26 шілдедегі
№ 182 қаулысымен
бекітілген

Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорына шектеулі ықпал ету шараларын қолдану қағидалары

      Осы Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорына шектеулі ықпал ету шараларын қолдану қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы" 2013 жылғы 21 маусымдағы Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң) сәйкес әзірленді және қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорына шектеулі ықпал ету шараларын қолдану тәртібін белгілейді.

1. Жалпы ережелер

      1. Уәкілетті орган Заңның 58-бабына сәйкес бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорына шектеулі ықпал ету шарасын қолданады.

      2. Уәкілетті орган шектеулі ықпал ету шарасын мынадай факторлардың бірін немесе бірнешеуін ескере отырып қолданады:

      1) тәуекел деңгейі.

      Қағидалардың мақсаттары үшін тәуекел ретінде бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының қызметін жүзеге асыруы кезінде азаматтық, қаржылық заңнамалар және әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңнама (бұдан әрі – Қазақстан Республикасының заңнамасы) саласында белгіленген талаптарды орындамауы және (немесе) толық орындамауы нәтижесінде азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын бұзушылық, қоғам мен мемлекеттің мүдделеріне нұқсан келтіру түріндегі жағымсыз салдардың туындау, сондай-ақ бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының қаржылық жағдайының нашарлау ықтималдығы түсініледі;

      2) таңдалған ықпал ету шарасын қолдану нәтижесінде жағдайды түзету қабілеті;

      3) таңдалған ықпал ету шарасын қолдану нәтижесінде жағдайды түзету қабілеті;

      4) бұзушылықтың жиілігі мен ұзақтығы;

      5) бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының басшы қызметкерлерінің жол берілген бұзушылық туралы хабардар болуы;

      6) бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының жалпы қаржылық жағдайы.

      Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының жалпы қаржылық жағдайы есептілік деректерінің, тексеру материалдарының, аудиторлық есептердің, тәуекелдерді басқару мен ішкі бақылау жүйелерінің болуы жөніндегі талаптар орындалуының, сондай-ақ бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының қаржылық жағдайы нашарлаған жағдайда қаржылық қолдау алу мақсатында бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры, ерікті жинақтаушы зейнетақы қоры басшылығының акционерлермен өзара іс-әрекет жасау нәтижелерінің негізінде айқындалады.

      3. Уәкілетті орган шектеулі ықпал ету шаралары ретінде мынадай шектеулі шараларды қолданады:

      1) орындалуға міндетті жазбаша нұсқама береді;

      2) жазбаша ескерту шығарады;

      3) бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорымен, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорымен жазбаша келісім жасайды.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 19.12.2015 № 250 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      4. Уәкілетті орган қолданылған шектеулі ықпал ету шараларын есепке алуды жүргізеді.

2. Жазбаша нұсқама түріндегі шектеулі ықпал ету шарасын қолдану тәртібі

      5. Уәкілетті орган бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының атына анықталған бұзушылықтарды белгіленген мерзімде және (немесе) себептерді, сондай-ақ оларды жасауға ықпал еткен жағдайларды жоюға бағытталған орындауға міндетті түзету шараларын қабылдау туралы және (немесе) анықталған бұзушылықтарды және (немесе) себептерді, сондай-ақ оларды жасауға ықпал еткен жағдайларды жою жөніндегі іс-шаралар жоспарын белгіленген мерзімде ұсыну қажеттілігіне, бұзушылықтардың сипаттамасын, олардың туындауына әкеп соққан себептерді көрсете отырып, жазбаша нұсқама, іс-шаралар тізбесін, оларды жүзеге асыру мерзімдерін, сондай-ақ түзету шараларын қабылдауға жауапты лауазымды адамдарды анықтайды.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 10.09.2019 № 151 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      6. Түзету шаралары жазбаша нұсқамада көрсетіледі және салымшылардың (алушылардың) алдындағы міндеттемелерді орындау және (немесе) Қазақстан Республикасының заңнамасы талаптарының анықталған бұзушылықтарын жою бойынша орындалуға міндетті шараларды білдіреді.

      7. Жазбаша нұсқама бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының бірінші басшысына немесе оның орнындағы адамға жіберіледі.

3. Жазбаша ескерту шығару түріндегі шектеулі ықпал ету шарасын қолдану тәртібі

      Ескерту. 3-тарау жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 19.12.2015 № 250 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      8. Уәкілетті орган осы ескерту шығарылғаннан кейін бір жыл ішінде жазбаша ескерту шығарылған бұзушылыққа ұқсас Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларын қайталап бұзуды анықтаған жағдайда уәкілетті орган бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорына не олардың басшы қызметкеріне (қызметкерлеріне) қатысты Заңның 58-бабының 7-тармағында көзделген санкцияларды қолдану мүмкіндігі туралы жазбаша ескерту шығарады.

      9. Жазбаша ескерту бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының бірінші басшысына немесе оның орнындағы адамға жіберіледі.

      10. Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының бірінші басшысы немесе оның орнындағы адам жазбаша келісімді алған күннен бастап күнтізбелік бес күн ішінде бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының атқару органы мен басқару органының барлық мүшелерін жазбаша ескерту шығарылғаны туралы хабардар етеді.

4. Міндеттеме-хат талап ету түріндегі шектеулі ықпал ету шарасын қолдану тәртібі

      Ескерту. 4-тарау алып тасталды - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 19.12.2015 № 250 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

5. Жазбаша келісім жасау түріндегі шектеулі ықпал ету шарасын қолдану тәртібі

      14. Уәкілетті орган бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорымен немесе ерікті жинақтаушы зейнетақы қорымен анықталған бұзушылықтарды жою мерзімдерін және (немесе) бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры немесе ерікті жинақтаушы зейнетақы қоры анықталған бұзушылықтарды жойғанға дейін өзіне қабылдайтын шектеулер тізбесін көрсете отырып оларды жою және осы бұзушылықтарды жою жөніндегі шаралардың тізбесін бекіту қажеттілігі туралы жазбаша келісім жасайды.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 19.12.2015 № 250 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      15. Алып тасталды - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 19.12.2015 № 250 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      16. Шаралар тізбесін бекіту кезінде сондай-ақ жазбаша келісімге мыналарға:

      1) бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының тәуекелдерін төмендетуге;

      2) бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының қаржылық жағдайының нашарлауына әкеп соқтыратын іс-әрекеттер жасамау, сондай-ақ көрсетілген тұлғалардың Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын және (немесе) уәкілетті орган қолданған шектеулі ықпал ету шараларын қайталап бұзушылық жасамау бойынша бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының міндеттемесін белгілеуге бағытталған талаптар енгізіледі.

      Ескерту. 16-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 19.12.2015 № 250 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      17. Жазбаша келісімге қол қойған тұлға (тұлғалар) өзіне оның талаптарын орындау міндеттемелерін алады.

      18. Жазбаша келісім әр тарап үшін заңды күші бірдей мемлекеттік тілде және орыс тілінде жасалады.

      Уәкілетті орган қол қойған жазбаша келісімнің даналары ілеспе хатпен бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының атына жіберіледі.

      Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры, ерікті жинақтаушы зейнетақы қоры жазбаша келісімге қол қояды және оны алған күннен кейін бес жұмыс күн ішінде уәкілетті органға қол қойылған мемлекеттік тілдегі және орыс тіліндегі бір-бір данадан ұсынады.

6. Қорытынды ережелер

      19. Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры, ерікті жинақтаушы зейнетақы қоры уәкілетті органды осы шектеулі ықпал ету шарасымен көзделген мерзімде шектеулі ықпал ету шарасының орындалғаны туралы жазбаша түрде хабардар етеді.

      20. Егер уәкілетті орган қолданған шектеулі ықпал ету шарасында жоспарланған іс-шаралар тізбесін ұсыну көзделген болса, бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры, ерікті жинақтаушы зейнетақы қоры уәкілетті органның шектеулі ықпал ету шарасын қолдану туралы хабарламасында көрсетілген және күнтізбелік он бес күннен кем болмайтын мерзімде уәкілетті органға жоспарланған іс-шаралардың орындалу мерзімдерін және түзету шараларын қабылдауға жауапты лауазымды тұлғаларды көрсете отырып, анықталған Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзушылықтарды жою, сондай-ақ оларды жасауға ықпал еткен жағдайларды жою бойынша жоспарланған іс-шаралар тізбесін ұсынады.

      Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры, ерікті жинақтаушы зейнетақы қоры ұсынатын жоспарланған іс-шаралар тізбесі бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының, ерікті жинақтаушы зейнетақы қорының басқару органымен бекітілуге тиіс.

      Ескерту. 20-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 19.12.2015 № 250 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      21. Уәкілетті орган ұсынылған жоспарланған іс-шаралар тізбесін қарайды.

      Уәкілетті орган жоспарланған іс-шаралар тізбесімен келіспеген жағдайда жоспарланған іс-шаралар тізбесіне ескертулері бар хат жібереді, оларды бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры, ерікті жинақтаушы зейнетақы қоры жояды. Түзетілген жоспарланған іс-шаралар тізбесі уәкілетті органның хаты алынған күннен кейін күнтізбелік он күн ішінде уәкілетті органға ұсынылады.

      22. Уәкілетті органға жоспарланған іс-шаралар тізбесі ұсынылған жағдайда, бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры, ерікті жинақтаушы зейнетақы қоры уәкілетті органды жоспарланған іс-шаралардың орындалуы туралы олардың орындалуы жоспарланған күннен кейін бес жұмыс күні ішінде хабардар етеді.

Об утверждении Правил применения ограниченных мер воздействия к единому накопительному пенсионному фонду, добровольному накопительному пенсионному фонду

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 26 июля 2013 года № 182. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 сентября 2013 года № 8696. Утратило силу постановлением Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка от 7 июня 2023 года № 47.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правления Агентства РК по регулированию и развитию финансового рынка от 07.06.2023 № 47 (вводится в действие с 01.07.2023).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 июня 2013 года "О пенсионном обеспечении в Республике Казахстан" Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила применения ограниченных мер воздействия к единому накопительному пенсионному фонду, добровольному накопительному пенсионному фонду.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Председатель


Национального Банка

Г. Марченко


  Утверждены
постановлением Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 26 июля 2013 года № 182

Правила применения ограниченных мер воздействия к единому накопительному пенсионному фонду, добровольному накопительному пенсионному фонду

      Настоящие Правила применения ограниченных мер воздействия к единому накопительному пенсионному фонду, добровольному накопительному пенсионному фонду (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 июня 2013 года "О пенсионном обеспечении в Республике Казахстан" (далее - Закон) и устанавливают порядок применения уполномоченным органом по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций (далее - уполномоченный орган) ограниченных мер воздействия к единому накопительному пенсионному фонду, добровольному накопительному пенсионному фонду.

1. Общие положения

      1. Уполномоченный орган в соответствии со статьей 58 Закона применяет ограниченную меру воздействия к единому накопительному пенсионному фонду, добровольному накопительному пенсионному фонду.

      2. Уполномоченный орган применяет ограниченную меру воздействия с учетом одного или нескольких из следующих факторов:

      1) уровня риска.

      Под риском для целей Правил понимается вероятность возникновения негативных последствий в виде нарушения прав и свобод граждан, нанесения ущерба интересам общества и государству в результате неисполнения и (или) неполного исполнения единым накопительным пенсионным фондом, добровольным накопительным пенсионным фондом требований, установленных в сфере гражданского, финансового законодательств и законодательства о социальном обеспечении (далее – законодательство Республики Казахстан), при осуществлении деятельности, а также ухудшения финансового состояния единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда;

      2) способности скорректировать ситуацию в результате применения выбранной меры воздействия;

      3) характера нарушения и возможных последствий для единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда;

      4) частоты и продолжительности нарушения;

      5) осведомленности руководящих работников единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда о допущенном нарушении;

      6) общего финансового состояния единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда.

      Общее финансовое состояние единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда определяется на основании данных отчетности, материалов проверок, аудиторских отчетов, выполнения требований по наличию систем управления рисками и внутреннего контроля, а также результатов взаимодействия руководства единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда с акционерами с целью получения финансовой поддержки в случае ухудшения финансового состояния единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда.

      3. В качестве ограниченных мер воздействия уполномоченный орган применяет следующие ограниченные меры:

      1) дает обязательное для исполнения письменное предписание;

      2) выносит письменное предупреждение;

      3) составляет с единым накопительным пенсионным фондом, добровольным накопительным пенсионным фондом письменное соглашение.

      Сноска. Пункт 3 в редакции постановления Правления Национального Банка РК от 19.12.2015 № 250 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Уполномоченным органом ведется учет примененных ограниченных мер воздействия.

2. Порядок применения ограниченной меры воздействия в виде
письменного предписания

      5. Уполномоченный орган выносит в адрес единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда письменное предписание о принятии обязательных к исполнению коррективных мер, направленных на устранение выявленных нарушений в установленный срок и (или) причин, а также условий, способствовавших их совершению, и (или) на необходимость предоставления в установленный срок плана мероприятий по устранению выявленных нарушений и (или) причин, а также условий, способствовавших их совершению, с указанием описания нарушений, причин, приведших к их возникновению, перечня запланированных мероприятий, сроков их осуществления, а также должностных лиц, ответственных за принятие коррективных мер.

      Сноска. Пункт 5 в редакции постановления Правления Национального Банка РК от 10.09.2019 № 151 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Коррективные меры указываются в письменном предписании и представляют собой обязательные к исполнению меры по выполнению обязательств перед вкладчиками (получателями) и (или) устранению выявленных нарушений требований законодательства Республики Казахстан.

      7. Письменное предписание доводится до сведения первого руководителя единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда или лица, его замещающего.

3. Порядок применения ограниченной меры воздействия
в виде вынесения письменного предупреждения

      Сноска. Глава 3 в редакции постановления Правления Национального Банка РК от 19.12.2015 № 250 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      8. Уполномоченный орган выносит письменное предупреждение в отношении единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда либо их руководящего (руководящих) работника (работников) о возможности применения санкций, предусмотренных пунктом 7 статьи 58 Закона, в случае выявления уполномоченным органом в течение одного года после вынесения данного предупреждения повторного нарушения норм законодательства Республики Казахстан, аналогичного нарушению, за которое вынесено письменное предупреждение.

      9. Письменное предупреждение доводится до сведения первого руководителя единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда или лица, его замещающего.

      10. Первый руководитель единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда или лицо, его замещающее, в течение пяти календарных дней со дня получения письменного предупреждения уведомляет всех членов исполнительного органа и органа управления единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда о вынесении письменного предупреждения.

4. Порядок применения ограниченной меры воздействия в виде
затребования письма-обязательства

      Сноска. Глава 4 исключена постановлением Правления Национального Банка РК от 19.12.2015 № 250 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

5. Порядок применения ограниченной меры воздействия в виде
составления письменного соглашения

      14. Уполномоченный орган заключает с единым накопительным пенсионным фондом или добровольным накопительным пенсионным фондом письменное соглашение о необходимости устранения выявленных нарушений и утверждении перечня мер по устранению этих нарушений с указанием сроков их устранения и (или) перечня ограничений, которые на себя принимает единый накопительный пенсионный фонд или добровольный накопительный пенсионный фонд, до устранения выявленных нарушений.

      Сноска. Пункт 14 в редакции постановления Правления Национального Банка РК от 19.12.2015 № 250 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15. Исключен постановлением Правления Национального Банка РК от 19.12.2015 № 250 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      16. При утверждении перечня мер в письменное соглашение также включаются условия, направленные на:

      1) снижение рисков единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда;

      2) установление обязательства единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда не совершать действий, которые влекут ухудшение финансового состояния единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда, а также повторное нарушение указанными лицами требований законодательства Республики Казахстан и (или) ограниченных мер воздействия, примененных уполномоченным органом.

      Сноска. Пункт 16 с изменением, внесенным постановлением Правления Национального Банка РК от 19.12.2015 № 250 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      17. Лицо (лица), подписавшее (подписавшие) письменное соглашение, принимает (принимают) на себя обязательства по выполнению его условий.

      18. Письменное соглашение составляется на государственном и русском языках, имеющих одинаковую юридическую силу, для каждой из сторон.

      Подписанные уполномоченным органом экземпляры письменного соглашения направляются с сопроводительным письмом в адрес единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда.

      Единый накопительный пенсионный фонд, добровольный накопительный пенсионный фонд подписывает письменное соглашение и по одному подписанному экземпляру на государственном и русском языках представляет в уполномоченный орган в течение пяти рабочих дней после даты его получения.

6. Заключительные положения

      19. Единый накопительный пенсионный фонд, добровольный накопительный пенсионный фонд письменно уведомляют уполномоченный орган об исполнении ограниченной меры воздействия в срок, предусмотренный данной ограниченной мерой воздействия.

      20. Если примененной уполномоченным органом ограниченной мерой воздействия предусмотрено представление перечня запланированных мероприятий, единый накопительный пенсионный фонд, добровольный накопительный пенсионный фонд в срок, указанный в уведомлении уполномоченного органа о применении ограниченной меры воздействия и составляющий не менее чем пятнадцать календарных дней, представляет в уполномоченный орган перечень запланированных мероприятий по устранению выявленных нарушений законодательства Республики Казахстан, а также условий, способствовавших их совершению, с указанием сроков исполнения запланированных мероприятий и должностных лиц, ответственных за принятие коррективных мер.

      Перечень запланированных мероприятий, предоставляемый единым накопительным пенсионным фондом, добровольным накопительным пенсионным фондом, подлежит утверждению органом управления единого накопительного пенсионного фонда, добровольного накопительного пенсионного фонда.

      Сноска. Пункт 20 с изменением, внесенным постановлением Правления Национального Банка РК от 19.12.2015 № 250 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      21. Уполномоченный орган рассматривает представленный перечень запланированных мероприятий.

      В случае несогласия с перечнем запланированных мероприятий уполномоченный орган направляет письмо, содержащее замечания к перечню запланированных мероприятий, которые устраняются единым накопительным пенсионным фондом, добровольным накопительным пенсионным фондом. Откорректированный перечень запланированных мероприятий представляется в уполномоченный орган в течение десяти календарных дней после даты получения письма уполномоченного органа.

      22. В случае представления в уполномоченный орган перечня запланированных мероприятий единый накопительный пенсионный фонд, добровольный накопительный пенсионный фонд уведомляют уполномоченный орган об исполнении запланированных мероприятий в течение пяти рабочих дней после запланированной даты их исполнения.