"Мемлекеттік стандарттау жөніндегі жұмыс жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу және бекіту ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрiнiң міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 сәуiрдегi № 41 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қазақстан Республикасының Индустрия және жаңа технологиялар министрінің 2013 жылғы 12 желтоқсандағы № 410 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 19 желтоқсанда № 8974 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 7 желтоқсандағы № 862 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 07.12.2018 № 862 (11.04.2019 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Техникалық реттеу туралы" 2004 жылғы 9 қарашадағы Қазақстан Республикасы заңының 25-бабының 1-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік стандарттау жөніндегі жұмыс жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу және бекіту ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрiнiң міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 сәуiрдегi № 41 бұйрығына ("Егемен Қазақстан" газетінде 2010 жылғы 28 тамыздағы № 351-352 (26195) жарияланған Нормативтiк-құқықтық актілерді мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiне № 6277 болып енгiзiлген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      Тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік стандарттау жоспарларын әзірлеу қағидасын бекіту туралы";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік стандарттау жоспарларын әзірлеу қағидасы бекітілсін";

      Аталған бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік стандарттау жөніндегі жұмыс жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу және бекіту ережесі осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің Техникалық реттеу және метрология комитеті (Б.Б. Қанешев) заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткізгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде ресми бұқаралық ақпарат құралдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жариялануын;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің интернет-ресурсында жариялануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Индустрия және жаңа технологиялар бірінші вице-министрі А. Рауға жүктелсін

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы Премьер-


Министрінің орынбасары - Қазақстан


Республикасының Индустрия және


жаңа технологиялар министрі

Ә.Исекешев


  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Қазақстан Республикасының
Индустрия және жаңа
технологиялар министрінің
2013 жылғы 12 желтоқсандағы
№ 410 бұйрығына қосымша
Қазақстан Республикасы
Индустрия және жаңа технологиялар
министрі міндетін атқарушының
2010 жылғы 23 сәуірдегі № 41
бұйрығымен бекітілген

Мемлекеттік стандарттау жоспарларын әзірлеу қағидасы

      1. Осы Мемлекеттік стандарттау жоспарларын әзірлеу қағидасы (бұдан әрі - Қағида) "Техникалық реттеу туралы" 2004 жылғы 9 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 25-бабына сәйкес әзірленген және мемлекеттік стандарттау жоспарларын (бұдан әрі - Жоспар) әзірлеу тәртібін белгілейді.

      2. Осы Қағида мемлекеттік органдарға, стандарттау жөніндегі техникалық комитеттерге, меншік нысанына қарамастан жеке және заңды тұлғаларға таратылады.

1. Жалпы ережелер

      3. Жоспар 3 жылға әзірленіп, бекітіледі, жыл сайын енгізілетін өзгерістер және/немесе толықтырулар ескеріліп қайта қаралады.

      4. Жоспарда:

      1) стандарттардың мемлекетаралық жіктеуіші (МЖ (ИСО/ИНФКО МСЖ) 001-96) бойынша коды;

      2) стандарттау жөніндегі нормативтік құжат жобасының атауы;

      3) әзірлеу негіздемесі;

      4) негізгі нормативтік база;

      5) жұмысты орындау мерзімдері;

      6) қаржыландыру көзі;

      7) ұсыныс-өтінімді берген өтініш беруші - ұйым.

      5. Жоспар Қазақстан Республикасында стандарттау жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру және үйлестіру мақсатында, оның ішінде техникалық регламенттерге дәлел қор құру, халықаралық стандарттарға көшу арқылы жалпы ұлттық сипаттағы міндеттерді, жұмыстар, қызметтер көрсету, процестер, бәсекеге қабілетті өнімді өндіру қауіпсіздігін қамтамасыз ету бөлігінде, сондай-ақ қолданыстағы нормативтік құжаттарда бар талаптардың қайталануын болдырмау мақсатында әзірленеді.

      6. Жоспарды техникалық реттеу саласындағы мемлекеттiк реттеудi жүзеге асыратын мемлекеттiк орган (бұдан әрi - уәкiлеттi орган), техникалық реттеу субъектілерінің, стандарттау жөніндегі техникалық комитеттердің ұсыныстары негiзiнде Қазақстан Республикасының экономика салаларының қажеттiктерiн есепке алып, қолданыстағы нормативтiк құжаттарға алдын ала талдау жүргiзу негiзiнде техникалық регламенттерге дәлел қор қалыптастыру және дамыту және техникалық реттеу бойынша мүдделi субъектiлердi (өнiм өндiрушiлер, тұтынушылар) тарта отырып, ұлттық стандарттарды және мемлекетаралық стандарттарды әзiрлеу қажеттiліктерiн есепке ала отырып әзірлейді.

      7. Жоспарларды әзiрлеу кезінде Қазақстан Республикасы Президентiнің және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң нормативтiк құқықтық актiлерiнде белгiленген талаптар, Қазақстан Республикасының әлеуметтiк және экономикалық дамуының және ғылыми-зерттеу жұмыстарының жоспарлары ескерiледi.

2. Жоспарды әзірлеу және бекіту

      8. Жоспарда ұлттық стандарттардың мынадай түрлерi мен стандарттау жөнiндегi өзге де нормативтiк құжаттар қамтылады:

      1) мемлекеттік техникалық реттеу жүйесінің жалпы ұйымдастыру-әдістемелік ережелерін белгілейтін негізге алынатын стандарттар;

      2) өнімдер, қызметтер көрсетудің біртекті топтарына және қажет жағдайда нақты өнімге, қызмет көрсетуге қойылатын талаптарды белгілейтін өнімге, қызметтер көрсетуге арналған стандарттар;

      3) процестерге арналған стандарттар;

      4) өнімді, қызметтер көрсетуді, процестерді бақылау әдістеріне арналған стандарттар;

      5) Қазақстан Республикасы техникалық-экономикалық ұлттық ақпараттың жiктеуiштерi;

      6) өңірлік стандарттар.

      9. Алдымыздағы жылдың 1 қарашасына дейін стандарттау жөніндегі техникалық комитеттердің және техникалық реттеу субъектілерінің жіберетін ұсыныс-өтінімдерін, уәкілетті орган Жоспарды қалыптастырудың басталғаны туралы ақпаратты www.memst.kz интернет-ресурсында (бұдан әрі Интернет-ресурс) орналастырады.

      10. Техникалық реттеу субъектілері жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 15 ақпанынан кешіктірмей уәкілетті органға осы Қағиданың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Мемлекеттік стандарттау жөніндегі жұмыс жоспарына ұсыныс-өтінімдерді (бұдан әрі – ұсыныс-өтінімдер) жібереді.

      Осы Қағиданың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша стандарт әзірлеуге арналған техникалық-экономикалық негіздеме ұсыныс-өтінімнің ажырамас бөлігі болып табылады.

      11. Мемлекетаралық стандарттарды әзірлеуге арналған ұсыныс-өтінімдер Мемлекетаралық стандарттау бойынша жұмыстар бағдарламасына (бұдан әрі - Бағдарлама) қосу үшін Мемлекетаралық стандарттау жөніндегі бюроға жіберіледі.

      12. Ұсыныс-өтінімдер Бағдарламаға қосылғаннан кейін, аталған тақырыптар Жоспарға енгізіледі.

      13. Уәкілетті орган келіп түскен ұсыныстарға талдау жүргізеді және жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 1 сәуірінен кешіктірмей Жоспар жобасын осы Қағиданың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қалыптастырады.

      14. Жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 1 мамырына дейін қалыптастырылған Жоспар жобасын уәкілетті орган Интернет-ресурста техникалық реттеудің барлық мүдделі субъектілері қарастыруы үшін орналастырады. Жоспар жобасын орналастыру туралы уәкілетті орган жазбаша түрде мемлекеттік органдарға, Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасына Интернет-ресурсқа орналастырған сәттен бастап күнтізбелік 5 күн ішінде хабарлайды

      15. Уәкілетті орган Жоспар жобасын Интернет-ресурста орналастырғаннан кейін күнтізбелік 10 күннен аспайтын мерзімде жазбаша түрде келіп түскен ескертулер мен ұсыныстарды қарастыруды жүзеге асырады.

      16. Ескертулер мен ұсыныстарды қарастырғаннан кейін уәкілетті орган Жоспар жобасының соңғы редакциясын қалыптастырады және жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 1 маусымына дейінгі мерзімде уәкілетті орган жанындағы Техникалық реттеу және метрология жөніндегі ғылыми-техникалық комиссияның (бұдан әрі – ҒТК) қарауына ұсынады.

      Жоспар жобасына келіп түскен ұсыныс - өтінімдер мен түсіндірме жазба қоса беріледі. Түсіндірме жазбада әзірлеуге келіп түскен ұсыныс - өтінімдердің жалпы санын, себептерін көрсете отырып, қабылданбаған өтінім-ұсыныстардың саны туралы ақпарат, жоспарланған жұмыстарға, белгіленетін басым бағыттарға, нормативтік құжаттардың санаттары мен түрлеріне, жұмыс түрлеріне, әзірлеушінің жұмысты орындау мерзімдеріне, әзірлеменің өтпелі тақырыбына, қаржыландыру көздеріне талдамалық шолу қамтылады.

      17. Уәкілетті орган ҒТК қабылдаған шешімі туралы, ұсыныс-өтінімдерді берген мемлекеттік органдар мен ұйымдарға күнтізбелік 15 күн ішінде жазбаша түрде хабарлайды.

      18. Жоспар жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 20 маусымына дейін уәкілетті органның бұйрығымен бекітіледі және күнтізбелік 30 күн мерзімінде Интернет-ресурста және Қазақстан Республикасы стандарттарының кезекті ақпараттық сілтемесінде жарияланады.

      19. Уәкілетті орган Жоспардың қолданылу кезеңінде техникалық реттеуге мүдделі субъектілердің, стандарттау жөніндегі техникалық комитеттердің жазбаша ұсыныстары негізінде оған өзгерістер және/немесе толықтырулар енгізеді.

      20. Техникалық реттеуге мүдделі субъектілердің, стандарттау жөніндегі техникалық комитеттердің ұсыныстарын уәкілетті орган Жоспарға ҒТК-ның шешімі негізінде енгізеді.

      21. Уәкілетті орган ҒТК-ның қабылдаған шешімдері туралы ұсыныстарды берген техникалық реттеу субъектілеріне, стандарттау жөніндегі техникалық комитеттерге ҒТК-ның шешім қабылдаған сәтінен бастап күнтізбелік 15 күн ішінде жазбаша түрде хабарлайды.

      22. Жоспарға енгізілетін өзгерістер және/немесе толықтырулар жылына кемінде 3 рет енгізіледі.

  Мемлекеттік стандарттау
жоспарларын әзірлеу
қағидасына 1-қосымша
нысан

Мемлекеттік стандарттау жоспарларына берілетін ұсыныс-өтінім ___________________________________________________________________

      өтінім берушінің толық атауы мен мекенжайы

р/с №

МСЖ коды (МЖ (ИСО/ИНФКО МСЖ) 001-96)

Әзірленетін стандарттау жөніндегі нормативтік құжат атауы

Әзірлеменің негіздемесі

Негізгі нормативтік база

Жұмыстарды орындау мерзімі

Қаржыландыру көзі

Ұсыныс-өтінімді берген өтініш беруші ұйым

әзірлеуді бастау

жобаның соңғы редакциясын уәкілетті органға бекітуге ұсыну

1

2

3

4

5

6

7

8

9

201_ жылға арналған ұсыныс-өтінімдер




























201_ жылға арналған ұсыныс-өтінімдер




























201_ жылға арналған ұсыныс-өтінімдер





























      ________________________________________ __________________________

      (басшының, басшы орынбасарының лауазымы) (жеке қолы) (тегі, аты, әкесінің аты)

      М.О.

      _______________________ _______________________________

      (орындаушының лауазымы) (жеке қолы) (тегі, аты, әкесінің аты)

      _______________________ 20__ ж. "___" _____________

      (орындаушының телефоны)

  Мемлекеттік стандарттау
жоспарларын әзірлеу
қағидасына 2-қосымша
нысан

Стандартты әзірлеуге арналған техникалық–экономикалық негiздеме _______________________________________________________

      жұмыстар түрінің атауы және стандарттың атауы

      Техникалық-экономикалық негiздеме мыналардан тұруға тиіс:

      стандарт жобасын және әзiрленетiн стандарттау обьектісіне қойылатын талаптарды белгiлеу қажеттiлігi, өзектiлiгi, мақсатқа сәйкестігі туралы мәлiметтер, олардың нақты негiздемесі (бұл ретте әзiрленетiн стандарт өнiмнiң бәсекеге қабiлеттiлiгiн арттыруға, Қазақстан Республикасының дайындаушысы мен тұтынушысын қорғауға бағытталғаны туралы мәлiметтер келтіру қажет);

      дайындаушы мен тұтынушының әзiрленетiн стандарттау обьектісіне мүдделiлігі туралы мәлiметтер және/немесе хат;

      стандарттау объектісінің жай-күйі туралы мәлiметтер және оның сипаттамасы;

      стандарттау объектісінің халықаралық, өңiрлiк және басқа да мемлекеттердiң ұлттық стандарттары талаптарына сәйкестiгi туралы мәлiметтер;

      осы стандарттау объектісіне қатысты ұлттық және мемлекетаралық стандарттарды талдау туралы мәлiметтер;

      өткiзiлген ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар және алынған нәтижелер (болған жағдайда) туралы мәлiметтер;

      осы стандарттау объектісіне қойылатын талаптарды белгiлейтiн стандарттау бойынша нормативтiк құжаттардың болмауы немесе оларды қайта қарау, олардың күшін жою қажеттiлігi туралы мәлiметтер;

      аналогиялық құжаттардың қолданылу кезінде ұлттық немесе мемлекетаралық стандартты әзiрлеудің мақсатқа сәйкестігі туралы негіздеме (мысалы МЕМСТ қолданылатын жағдайда ҚР СТ әзірлеу);

      осы стандарттау объектісіне қатысты ұлттық және мемлекетаралық стандарттарды талдау туралы мәлiметтер;

      стандарттау объектісінің стандарттаудың басқа да объектілерімен өзара байланысы және олармен әзiрленiп отырған стандарт өзара байланысты болуға тиіс қолданыстағы нормативтiк құжаттарды талдау туралы мәлiметтер.

      _______________________ ___________ _________________________

      (басшының лауазымы) (жеке қолы) (тегі, аты, әкесінің аты)

      М.О.

      _______________________ __________ _________________________

      (орындаушының лауазымы) (жеке қолы) (тегі, аты, әкесінің аты)

      _______________________ 20__ ж. "___" __________

      (орындаушының телефоны)

  Мемлекеттік стандарттау
жоспарларын әзірлеу
қағидасына 3-қосымша
нысан

Мемлекеттік стандарттау жоспарлары

е/с №

МСЖ коды (МЖ (ИСО/ИНФКО МСЖ) 001-96)

Стандарттау жөніндегі нормативтік құжат жобасының атауы

Әзірлеменің негіздемесі

Негізгі нормативтік база

Жұмыстарды орындау мерзімі

Қаржыландыру көзі

Ұсыныс-өтінімді берген өтініш беруші ұйым

әзірлеуді бастау

жобаның түпкілікті редакциясын уәкілетті органға бекітуге ұсыну

1

2

3

4

5

6

7

8


20 __ жылға арналған мемлекеттік стандарттау жоспары

1-бөлім Техникалық реттеу және метрология саласындағы негізге алынатын ұлттық стандарттарды әзірлеу










2-бөлім Экономика секторларында ұлттық стандарттарды әзiрлеу










3-бөлім Қазақстан Республикасының ұлттық жiктеуiштерi










4-бөлім Стандарттау жөнiндегi мемлекетаралық бағдарламалар шеңберiнде стандарттар әзiрлеу










20 __ жылға арналған мемлекеттік стандарттау жоспары

1-бөлім Техникалық реттеу және метрология саласындағы негізге алынатын ұлттық стандарттарды әзірлеу










2-бөлім Экономика секторларында ұлттық стандарттарды әзiрлеу










3-бөлім Қазақстан Республикасының ұлттық жiктеуiштерi










4-бөлім Стандарттау жөнiндегi мемлекетаралық бағдарламалар шеңберiнде стандарттар әзiрлеу










20 __ жылға арналған мемлекеттік стандарттау жоспары

1-бөлім Техникалық реттеу және метрология саласындағы негізге алынатын ұлттық стандарттарды әзірлеу










2-бөлім Экономика секторларында ұлттық стандарттарды әзiрлеу










3-бөлім Қазақстан Республикасының ұлттық жiктеуiштерi










4-бөлім Стандарттау жөнiндегi мемлекетаралық бағдарламалар шеңберiнде стандарттар әзiрлеу











      Ескертпе:

      1. 1-бағанда әзiрленетiн құжаттың реттiк нөмiрi көрсетiледi.

      2. 2-бағанда стандарттардың мемлекетаралық жiктеуiшi МЖ (ИСО/ИНФКО МСЖ) бойынша коды көрсетiледi.

      3. 3-бағанда әзiрленетiн стандарттау жөніндегі нормативтік құжат жобасының атауынан кейiн жұмыстардың мынадай түрлерi көрсетiледi:

      - "Алғашқы рет" (жаңа стандарттау жөніндегі құжаттар үшін);

      - "ҚР СТ/МЕМСТ орнына" (ҚР СТ немесе МЕМСТ қайта қараған жағдайда);

      - "ҚР СТ өзгерту".

      4. 4-бағанда жұмыстардың басым бағыттары, өзектілігі және нормативтік құқықтық актілер (мемлекеттік бағдарламалар, техникалық регламенттер және т.б.) көрсетiледi.

      5. 5-бағанда жобаны әзірлеуде қолданылатын стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттар, ғылыми-зерттеу, тәжірибелік-конструкторлық және жобалау жұмыстары, патенттік зерттеулер атаулары мен белгілері көрсетіледі.

О внесении изменений в приказ и.о. Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 23 апреля 2010 года № 41 "Об утверждении Правил разработки и утверждения планов и программ работ по государственной стандартизации"

Приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 12 декабря 2013 года № 410. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 декабря 2013 года № 8974. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 7 декабря 2018 года № 862 (вводится в действие с 11.04.2019)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 07.12.2018 № 862 (вводится в действие с 11.04.2019).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 25 Закона Республики Казахстан от 9 ноября 2004 года "О техническом регулировании", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ и.о. Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 23 апреля 2010 года № 41 "Об утверждении Правил разработки и утверждения планов и программ работ по государственной стандартизации" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6277 опубликованный в газете "Казахстанская правда" 4 сентября 2010 года № 233 (26294) следующие изменения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Правил разработки планов государственной стандартизации";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила разработки планов государственной стандартизации";

      Правила разработки и утверждения планов и программ работ по государственной стандартизации, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету технического регулирования и метрологии Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан (Канешев Б.Б.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в средствах массовой информации и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и новых технологий Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого вице-министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан Pay А.П.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Заместитель Премьер-Министра


Республики Казахстан - Министр


индустрии и новых технологий


Республики Казахстан

А. Исекешев


  Приложение
к приказу Заместителя
Премьер-Министра
Республики Казахстан -
Министра индустрии и
новых технологий
Республики Казахстан
от 12 декабря 2013 года № 410
Утверждены
приказом и.о. Министра
индустрии и новых
технологий
Республики Казахстан
от 23 апреля 2010 года № 41

Правила разработки планов государственной стандартизации

      1. Настоящие Правила разработки планов государственной стандартизации (далее - Правила) разработаны в соответствии со статьей 25 Закона Республики Казахстан от 9 ноября 2004 года "О техническом регулировании" (далее - Закон) и устанавливают порядок разработки планов государственной стандартизации (далее - План).

      2. Настоящие Правила распространяются на государственные органы, технические комитеты по стандартизации, физические и юридические лица независимо от форм собственности.

1. Общие положения

      3. План разрабатывается и утверждается на 3 года, ежегодно пересматривается с учетом вносимых изменений и/или дополнений.

      4. В Плане указываются:

      1) код по межгосударственному классификатору стандартов (по МК (ИСО ИНФКО МКС) 001-96);

      2) наименование проекта нормативного документа по стандартизации;

      3) основание разработки;

      4) основная нормативная база;

      5) сроки выполнения работ;

      6) источник финансирования;

      7) организация-заявитель, предоставившая предложение-заявку.

      5. План разрабатывается с целью организации и координации работ по стандартизации в Республике Казахстан, в том числе в части обеспечения задач общенационального характера, безопасности работ, услуг, процессов, выпуска конкурентоспособной продукции, путем создания доказательной базы к техническим регламентам, перехода на международные стандарты, а также в целях исключения дублирования требований с действующими нормативными документами.

      6. План разрабатывается государственным органом, осуществляющим государственное регулирование в области технического регулирования (далее - уполномоченный орган) на основании предложений субъектов технического регулирования, технических комитетов по стандартизации с учетом потребностей отраслей экономики Республики Казахстан, формирования и развития доказательной базы к техническим регламентам на основе предварительного анализа действующих нормативных документов и потребности в разработке национальных и межгосударственных стандартов с привлечением заинтересованных субъектов технического регулирования.

      7. При разработке планов учитываются требования, установленные нормативными правовыми актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, планы социального и экономического развития Республики Казахстан и научно-исследовательских работ.

2. Разработка и утверждение Плана

      8. В План включают следующие виды национальных стандартов и иных нормативных документов по стандартизации:

      1) основополагающие стандарты, устанавливающие общие организационно-методические положения государственной системы технического регулирования;

      2) стандарты на продукцию, услугу, которые устанавливают требования к однородным группам продукции, услуги и при необходимости к конкретной продукции, услуге;

      3) стандарты на процессы;

      4) стандарты на методы контроля продукции, услуги, процессов;

      5) национальные классификаторы технико-экономической информации Республики Казахстан;

      6) региональные стандарты.

      9. До 1 ноября года, предшествующего году направления техническими комитетами по стандартизации и субъектами технического регулирования предложений-заявок, уполномоченный орган размещает на Интернет-ресурсе www.mеmst.kz (далее - Интернет-ресурс) информацию о начале формирования Плана.

      10. Технические комитеты по стандартизации и субъекты технического регулирования не позднее 15 февраля года, предшествующего планируемому периоду, направляют в уполномоченный орган предложения-заявки к Плану (далее - предложения-заявки) по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Неотъемлемой частью предложения-заявки является технико-экономическое обоснование на разработку стандарта по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      11. Предложения-заявки для разработки межгосударственных стандартов направляются в Бюро по межгосударственной стандартизации для включения в Программу работ по межгосударственной стандартизации (далее - Программа).

      12. После включения предложений-заявок в Программу данные стандарты включаются в План.

      13. Уполномоченный орган проводит анализ поступивших предложений и не позднее 1 апреля года, предшествующего планируемому периоду, формирует проект Плана по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      14. Сформированный проект Плана с 1 мая года, предшествующего планируемому периоду, размещается уполномоченным органом на Интернет-ресурсе для рассмотрения всеми заинтересованными субъектами технического регулирования. О размещении проекта Плана уполномоченный орган информирует государственные органы, Национальную палату предпринимателей Республики Казахстан в письменном виде в течение 5 календарных дней с момента размещения на Интернет-ресурсе.

      15. Уполномоченный орган осуществляет прием замечаний и предложений к проекту Плана в письменной форме в срок, не превышающий 10 календарных дней со дня его размещения на Интернет-ресурсе.

      16. После рассмотрения замечаний и предложений уполномоченный орган формирует окончательную редакцию проекта Плана и в срок до 1 июня года, предшествующего планируемому периоду, представляет на рассмотрение Научно-технической комиссии по техническому регулированию и метрологии при уполномоченном органе (далее - НТК).

      К проекту Плана прилагаются поступившие предложения-заявки и пояснительная записка. Пояснительная записка включает в себя информацию об общем количестве поступивших предложений-заявок на разработку, количестве непринятых предложений-заявок с указанием причин, аналитический обзор запланированных работ, устанавливаемых приоритетных направлений, категорий и видов нормативных документов, видов работ, сроков выполнения работ разработчиком, переходящую тематику разработок, источников финансирования.

      17. Уполномоченный орган в течение 15 календарных дней с момента принятия решения НТК уведомляет в письменном виде государственные органы и организации, предоставившие предложение - заявку, о принятом решении.

      18. План утверждается приказом уполномоченного органа до 20 июня года, предшествующего планируемому периоду, и в течение 30 календарных дней публикуется на Интернет-ресурсе и в очередном информационном указателе стандартов Республики Казахстан.

      19. Уполномоченным органом в период действия Плана вносятся изменения и/или дополнения в него на основании письменных предложений заинтересованных субъектов технического регулирования, технических комитетов по стандартизации.

      20. Предложения заинтересованных технических комитетов по стандартизации, субъектов технического регулирования включаются уполномоченным органом в План на основании решения НТК.

      21. Уполномоченный орган в течение 15 календарных дней с момента принятия решения НТК уведомляет в письменном виде субъектов технического регулирования, технических комитетов по стандартизации, предоставивших предложения, о принятом решении НТК.

      22. Изменения и/или дополнения в План вносятся не более 3 раз в год.

  Приложение 1
к Правилам разработки планов
государственной стандартизации

      форма

Предложение-заявка
к Планам государственной стандартизации

      ________________________________________________

      полное наименование и адрес заявителя

№ п/п

Код МКС (по МК (ИСО/ИНФО МКС) 001 - 96)

Наименование проекта нормативного документа по стандартизации

Основание разработки

Основная нормативная база

Сроки выполнения работ

Источник финансирования

Организация- заявитель, предоставившая предложение- заявку

начало разработки

представление окончательной редакции проекта в уполномоченный орган на утверждение

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Предложения-заявки на 201_ год









Предложения-заявки на 201_ год









Предложения-заявки на 201_ год










      ___________________________ (личная подпись) _____________________

      (должность руководителя, (фамилия, имя, отчество)

      заместителя руководителя)

      М.П.

      __________________________ (личная подпись) ______________________

      (должность исполнителя) (фамилия, имя, отчество)

      __________________________

      (телефон исполнителя) "__" __________ 20 __ г.

  Приложение 2
к Правилам разработки планов
государственной стандартизации

      форма

Технико-экономическое обоснование на разработку стандарта

      _____________________________________________________________________

      наименование вида работ и наименование стандарта

      Технико-экономическое обоснование должно содержать:

      сведения о необходимости, актуальности, целесообразности

      разработки проекта стандарта и установлении требований к

      разрабатываемому объекту стандартизации, их четкое обоснование (при

      этом необходимо привести сведения о том, что разрабатываемый стандарт

      направлен на повышение конкурентоспособности продукции, защиту

      изготовителя и потребителя Республики Казахстан);

      сведения и письма о заинтересованности изготовителя и

      потребителя в разрабатываемом объекте стандартизации;

      сведения о состоянии объекта стандартизации и его

      характеристику;

      сведения о соответствии объекта стандартизации требованиям

      международных, региональных и национальных стандартов других

      государств;

      сведения об анализе национальных и межгосударственных

      стандартов относящихся к данному объекту стандартизации;

      сведения о проведенных научно-исследовательских и

      опытно-конструкторских работ и полученных результатах (при их

      наличии);

      сведения об отсутствии или необходимости пересмотра/отмены

      нормативных документов по стандартизации, устанавливающих требования

      к данному объекту стандартизации;

      обоснования о целесообразности разработки национального или

      межгосударственного стандарта при действии аналогичных документов

      (например, разработка СТ РК при действии ГОСТ);

      сведения об анализе национальных и межгосударственных

      стандартов относящихся к данному объекту стандартизации;

      сведения о взаимосвязи объекта стандартизации с другими

      объектами стандартизации и анализе действующих нормативных

      документов, с которыми должен быть взаимоувязан разрабатываемый

      стандарт.

      ___________________________ (личная подпись) _____________________

      (должность руководителя, (фамилия, имя, отчество)

      заместителя руководителя)

      М.П.

      __________________________ (личная подпись) ______________________

      (должность исполнителя) (фамилия, имя, отчество)

      __________________________

      (телефон исполнителя) "__" __________ 20 __ г.

  Приложение 3
к Правилам разработки планов
государственной стандартизации

      форма

Планы государственной стандартизации

№п/п

Код МКС (по МК (ИСО/ИНФО МКС) 001-96)

Наименование проекта нормативного документа по стандартизации

Основание разработки

Основная нормативная база

Сроки выполнения работ

Источник финансирования

Организация-заявитель, предоставившая предложение-заявку

начало разработки

представление окончательной редакции проекта в уполномоченный орган на утверждение

1

2

3

4

5

6

7

8


План государственной стандартизации на 201 __ г

Раздел 1 Разработка основополагающих национальных стандартов в области технического регулирования и метрологии











Раздел 2 Разработка национальных стандартов в секторах экономики











Раздел 3 Национальные классификаторы Республики Казахстан











Раздел 4 Разработка стандартов в рамках межгосударственных программ по стандартизации











План государственной стандартизации на 201 __ год

Раздел 1 Разработка основополагающих национальных стандартов в области технического регулирования и метрологии











Раздел 2 Разработка национальных стандартов в секторах экономики











Раздел 3 Национальные классификаторы Республики Казахстан











Раздел 4 Разработка стандартов в рамках межгосударственных программ по стандартизации











План государственной стандартизации на 201 __ год


Раздел 1 Разработка основополагающих национальных стандартов в области технического регулирования и метрологии











Раздел 2 Разработка национальных стандартов в секторах экономики











Раздел 3 Национальные классификаторы Республики Казахстан —











Раздел 4 Разработка стандартов в рамках межгосударственных программ по стандартизации












      Примечание:

      1. В графе 1 указывается порядковый номер разрабатываемого

      проекта нормативного документа по стандартизации.

      2. В графе 2 указывается код по межгосударственному

      классификатору стандартов МК (ИСО/ИНФКО МКС) 001-96.

      3. В графе 3 после аббревиатуры и наименования разрабатываемого

      проекта нормативного документа по стандартизации указываются

      следующие виды работ:

      "Впервые" (для новых нормативных документов по стандартизации);

      "Взамен СТ РК/ГОСТ" (в случае пересмотра СТ РК или ГОСТ); "Изменение

      СТ РК".

      4. В графе 4 указываются приоритетные направления работ,

      актуальность и нормативные правовые акты (государственные программы,

      технические регламенты и др.).

      5. В графе 5 указываются обозначения и наименования нормативных

      документов по стандартизации, научно-исследовательских,

      опытно-конструкторских и проектных работ, патентных исследований,

      используемых при разработке проекта.