"Статистикалық байқаулар (зерттеулер) жүргізу жөніндегі интервьюер" кәсіби стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі төрағасының м.а. 2013 жылғы 28 желтоқсандағы № 336 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 03 ақпанда № 9123 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2020 жылғы 6 қаңтардағы № 2 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық экономика министрінің 06.01.2020 № 2 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Еңбек Кодексінің 138-5-бабының 3-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Статистикалық байқаулар (зерттеулер) жүргізу жөніндегі интервьюер" кәсіби стандарты осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      2. Персоналды басқару қызметі Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің Заң департаментімен бірге заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оны 10 күнтізбелік күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялауға жолдасын.

      3) Осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің Интернет-ресурсында міндетті жариялауды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Төрағаның


міндетін атқарушы

Ж. Жарқынбаев


      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасы

      Еңбек және халықты әлеуметтік

      қорғау министрі

      _____________ Т. Дүйсенова

      2013 жыл 30 желтоқсан

  Қазақстан Республикасы
Статистика агенттігі Төрағасының
міндетін атқарушы
2013 жылғы "28" желтоқсандағы
№ 336 бұйрығымен бекітілді

"Статистикалық байқаулар (зерттеулер) жүргізу жөніндегі
интервьюер" кәсіби стандарты
1. Жалпы ережелер

      1. "Статистикалық байқаулар (зерттеулер) жүргізу жөніндегі интервьюер" кәсіби стандарты (бұдан әрі – Кәсіби стандарт) еңбек біліктілік деңгейі, құзіреттілігі, мазмұны, сапасы мен шарттарына қойылатын талаптарды айқындайды және

      1) кәсіби іс-әрекетті мазмұнына қойылатын бірыңғай талаптарды даярлауға, еңбек нарығының заманауи қажеттіліктеріне жауап беретін біліктілік талаптарын жаңартуға;

      2) персоналды басқару саласындағы міндеттердің кең ауқымын шешуге;

      3) білім беру стандарттары, оқу жоспарлары, модульдік оқыту бағдарламаларын әзірлеуге, сондай-ақ тиісті оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге;

      4) мамандардың кәсіби дайындығына бағалау жүргізуге және олардың біліктілік талаптарына сәйкестігін растауға арналған.

      2. Кәсіби стандарттарды негізгі пайдаланушылар:

      1) білім беру ұйымдарының түлектері, қызметкерлері;

      2) ұйымдардың басшылары мен қызметкерлері, ұйымдардың персоналды басқару бөлімшелерінің басшылары мен мамандары;

      3) мемлекеттік білім беру бағдарламаларын әзірлейтін мамандар;

      4) мамандардың кәсіби дайындығына бағалау жүргізу және олардың біліктілік талаптарына сәйкестігін растау саласындағы мамандар.

      3. Кәсіби стандарт негізінде ұйымның іс-әрекеттің функционалдық модельдеріне, лауазымдарға, біліктілік арттыруға, қызметкерлерді аттестаттауға, еңбекті ынталандыру жүйесіне және басқаларына ішкі, корпоративтік стандарттар әзірленуі мүмкін.

      4. Осы кәсіби стандартта келесі терминдер мен анықтамалар қолданылады:

      1) біліктілік – қызметкердің еңбек іс-әрекетінің белгілі бір түрі шеңберінде белгілі функцияларды сапалы орындауға дайындығы;

      2) біліктілік деңгейі – күрделілігі, еңбек әрекетінің стандартты еместігі, жауапкершілігі мен дербестігі параметрлері бойынша жіктелетін қызметкерлер құзыреттіліктеріне қойылатын талаптар жиынтығы;

      3) еңбек нысаны – өнім әзірлеу мақсатында белгілі бір еңбек құралдарының көмегімен қызметкердің әрекеттері бағытталған нысан;

      4) еңбек нысаны – өнім әзірлеу мақсатында белгілі бір еңбек құралдарының көмегімен қызметкердің әрекеттері бағытталған нысан;

      5) еңбек іс-әрекетінің түрі – еңбек функциялары мен оларды орындауға қажетті құзыреттердің тұтас жиынтығынан қалыптасқан кәсіби іс-әрекет саласының құрамдас бөлігі;

      6) еңбек функциясы – еңбек қызметі түрінің құрам бөлігі, автономдық жиынының еңбек іс-әрекетіне қатысты және өзінің ықпалдау ұсынымы, кәсіп процессін анықтайтын және қажетті құзыреттілігі үшін орындалуын болжау;

      7) кәсіби іс-әрекет саласы (КІ) – ортақ интеграциялық негізі (міндеті, нысандары, технологиялары, соның ішінде еңбек құралдары ұқсас немесе жақын) бар және ұқсас еңбек функциялары мен оларды орындауға қажетті құзыреттердің ұқсас жиынтығынан тұратын салалық еңбек іс-әрекеті түрлерінің жиынтығы;

      8) кәсіби стандарт бірлігі – берілген еңбек іс-әрекетінің түрі үшін тұтас, аяқталған, айтарлықтай дербес және маңызды болып табылатын белгілі бір еңбек функциясының толық сипаттамасынан тұратын кәсіби стандарттың құрылымдық элементі;

      9) кәсіп – арнайы дайындық, жұмыс тәжірибесі нәтижесінде алынған арнайы теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін меңгеруді талап ететін еңбек іс-әрекетінің түрі;

      10) құзыреттілік – еңбек іс-әрекетінде білім, білік және тәжірибені пайдалану қабілеті;

      11) лауазым –қызметтік міндеттері мен қызметтік өкілеттіліктері айналасында жүктелген жұмыс берушінің қрылымдық бірлігі;

      12) міндет – белгілі бір еңбек нысандары мен құралдарын пайдалану арқылы еңбек функциясын жүзеге асыру және нәтижеге қол жеткізумен байланысты әрекеттер жиынтығы;

      13) сала – шығарылатын өнім, өндіріс технологиялары, негізгі қорлар мен жұмыс істеушілердің кәсіби біліктерінің ортақтығы тән кәсіпорындар мен ұйымдардың жиынтығы;

      14) салалық біліктілік шеңбері (СБШ) – салада танылған біліктілік деңгейлерінің құрылымды сипаттамасы;

      15) функционалдық карта – кез-келген кәсіби іс-әрекет саласы шеңберінде қызметкердің белгілі бір іс-әрекет түрінде орындайтын еңбек функциялары мен міндеттерінің құрылымды сипаттамасы;

      16) статистикалық қызмет - осы қызметті жоспарлауды, статистикалық әдіснаманы әзірлеуді, статистикалық байқау жүргізуді, алғашқы статистикалық және әкімшілік деректерді өңдеуді, қорғау мен сақтауды, статистикалық ақпаратты қалыптастыру мен таратуды қамтитын үрдіс;

      17) статистикалық байқау - статистикалық байқау объектісі бойынша алғашқы статистикалық деректерді ғылыми-ұйымдастырып жинау;

      18) сауалнама жүргізу – әдетте сырттай, интервьюердің респондентпен тікелей байланысынсыз жүргізілетін жазбаша пікіртерім формасы;

      19) сұхбаттасу – интервьюер мен сұхбаттасушының мақсатқа негізделген әңгімесі түріндегі пікіртерім жүргізу тәсілдері, екі санатқа бөлінеді: еркін (терең, орталықтандырылған) және стандартталған (формалданған);

      20) еркін сұхбаттасу – интервьюердің сұрақтары зерттеудің ақырғы мақсатымен байланыстырылған ұзақ еркін сұхбат;

      21) стандартталған сұхбаттасу – барлық респонденттерге бірдей, жақсы ұйымдастырылған сұлба, алдын-ала бекітілген форма (сұрақнама) бойынша сұхбат жүргізу тәсілі;

      22) жартылай стандартталған сұхбаттасу – екі түрлі сұрақтарды пайдалану арқылы пікіртерім жүргізу тәсілі.

2. Кәсіби стандарт паспорты

      5. Кәсіптік стандарт төмендегідей анықтайды:

      1) Экономикалық іс-әрекет түрі (кәсіби іс-әрекет саласы):

      мемлекеттік басқару және қорғаныс;

      міндетті әлеуметтік қамсыздандыру;

      2) Экономикалық (кәсіби сала) іс-әрекет түрінің негізгі мақсаты:

      сұхбаттасу әдісін пайдалану арқылы статистикалық байқау жүргізу;

      3) Кәсіби стандарт "Статистикалық байқаулар (зерттеулер) бойынша респонденттерге пікіртерім жүргізу" кәсіби іс-әрекет саласындағы еңбек мазмұны, сапасы, шартына, қызметкерлердің біліктілігі мен құзыреттілігіне қойылатын талаптарды белгілейді;

      4) Еңбек іс-әрекеті мен кәсіптердің түрлері, біліктілік деңгейлері осы кәсіби стандарттың 1-қосымшасында берілген;

      5) Стандарт талаптары осы саладағы келесі кәсіпке қатысты: статистикалық байқаулар жүргізу (зерттеу) жөніндегі интервьюері.

3. Еңбек іс-әрекеті түрлерінің карточкалары (кәсібі)
"Статистикалық байқаулар (зерттеулер) жүргізу жөніндегі
интервьюер"

      6. Еңбек іс-әрекеті түрлерінің карточкалары (кәсібі) асырады:

      1) СБШ бойынша біліктілік деңгейі – 4-5.

      2) Лауазымдардың ықтимал атаулары: статистик, интервьюер.

      7. "Статистикалық байқаулар (зерттеулер) жүргізуге арналған интервьюер" кәсібі субъектіден негізгі функциялары: сауалнама жүргізу мен сұхбат алуды іске асырумен байланысты міндеттерді білуді және орындай алуды талап етеді. Қолданыстағы нормативтік құжаттармен байланыс осы кәсіби стандарттың 2-қосымшасында көрсетілген.

      8. Статистикалық байқаулар интервьюерінің еңбек шарттарына, білімі мен жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар осы кәсіби стандарттың 3-қосымшасында келтірілген.

4. Кәсіби стандарты бірліктерінің тізбесі

      9. Кәсіби стандарт бірліктерінің тізбесі осы кәсіби стандарттың 4-қосымшасында көрсетілген.

5. Кәсіби стандартының сипаты

      10. Кәсіби стандарттың бірліктерін сипаттайтын стандарт 5-қосымшасында келтірілген.

6. Осы кәсіби стандарт негізінде берілетін сертификат түрлері

      11. Мамандардың кәсіби дайындығын бағалау және біліктілік сәйкестігін растау саласындағы ұйымдар тарапынан осы кәсіби стандарт негізінде сертификаттар беріледі.

      12. Осы кәсіби стандарт негізінде берілетін сертификат түрлері осы кәсіби стандарттың 6-қосымшасында қарастырылған сертификатты алу үшін меңгерілуі қажетті кәсіби стандарт бірліктерінің тізіміне сай анықталады.

7. Кәсіби стандарттың даярлаушылары,
келісім парағы, сараптау және тіркеу

      13. Қазақстан Республикасы статистика жөніндегі агенттігі кәсіби стандарттың даярлаушысы болып табылады.

      14. Келісім парағы осы кәсіби стандарт 6-қосымшасында көрсетілген.

  "Статистикалық байқаулар (тексерулер)
интервьюері" кәсіби стандартына
1-қосымша

Еңбек іс-әрекеті мен кәсіп түрлері, біліктілік деңгейлері

Еңбек іс-әрекеті түрінің атауы

Еңбек нарығы үдерістерін есепке алғандағы кәсіп атауы

ҚР мемлекеттік кәсіптер жіктеуішіне (ҚР МЖ 01-2005) сәйкес кәсіп атауы

СБШ біліктілік деңгейі

БТБА дәреже бойынша

Сұхбаттасу әдістерімен статистикалық байқаулар жүргізу

Статистикалық байқаулар жүргізуге жөніндегі интервьюер

2122 Тағылымдамадан өтуші зерттеуші (статистика саласында) 2122 Статистик 3434 Статистик (орта білікті)

3-5

-


      Ескерту:

      МКЖ – ҚР МЖ 01-2005 ҚР мемлекеттік кәсіптер жіктеуіші;

      БТБА – ҚР жұмысшылар жұмыстары мен кәсіптерінің бірыңғай тарифтік-біліктілік анықтамалығы;

  "Статистикалық байқаулар (тексерулер)
интервьюері" кәсіби стандартына
2-қосымша

Қолданыстағы нормативтік құжаттармен байланыс

Қазақстан Республикасы кәсіптерінің мемлекеттік жіктеуіші

(ҚР МЖ 01-2005)

Базалық топ

2122 Тағылымдамадан өтуші-зерттеуші (статистика саласында)

2122 Статистик

3434 Статистик (1 орта білікті)

4122 Статистикалық және қаржылық ақпаратты өңдеумен айналысатын қызметшілер

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі кәсіптер мен мамандықтар жіктеуіші

(ҚР МЖ 05-2008)

Мамандық атауы

0517000 Статистика

0501000 Әлеуметтік жұмыс

0515000 Менеджмент

Біліктіліктер

0517013 Статистик

0501013 Әлеуметтік жұмыс жөніндегі маман

051501 3 Менеджер

Жоғары білім және жоғары оқу орнынан кейінгі мамандықтар жіктеуіші

(ҚР МЖ 08-2009)

Жоғары білім мамандығы (бакалавриат)

5В051200 Статистика

5В050600 Экономика

5В050900 Қаржы

5В050100 Әлеуметтану

5В050700 Менеджмент

(ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2012 жылғы 21 мамырдағы № 201-ө-м бұйрығымен бекітілген) Басшылар, мамандар және басқа қызметшілер лауазымдарының біліктілік анықтамалығы

(Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2012 жылғы 25 маусымда № 7755 тіркелді)

"Заң газеті" газеті 11.09.2012 ж. № 135 (2317);

Лауазым

Статистик

Статистикалық байқаулар (зерттеулер) жүргізу жөніндегі интервьюер


      Ескерту:

      ҚР МЖ 05-2008 – Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі кәсіптер мен мамандықтар жіктеуіші;

      ҚР МЖ 08-2009 – Жоғары білім және жоғары оқу орнынан кейінгі мамандықтар жіктеуіші;

  "Статистикалық байқаулар (тексерулер)
интервьюері" кәсіби стандартына
3-қосымша

Еңбек шарттарына, білім мен жұмыс тәжірибесіне
қойылатын талаптар

Кәсіп бойынша мүмкін болатын жұмыс орындары (кәсіпорындар, ұйымдар)

Республикалық, өңірлік, салалық мемлекеттік басқару органдары, кәсіпорындар, ғылыми, қоғамдық ұйымдар

Зиянды және қауіпті еңбек шарттары

Жарақаттану факторлары: жеке меншік секторда тұратын респонденттерге бару. Қолайсыз климаттық факторлар: жылдың әртүрлі маусымдарындағы, әртүрлі ауа райы жағдайларындағы және кешкі уақыттағы жұмыс.

Жұмысқа рұқсат берудің айрықша шарттары

Интервьюердің өкілеттігін куәландыратын құжат. Медициналық анықтама

ҰБШ біліктілік деңгейі

Кәсіби білім мен оқыту деңгейі

Талап етілетін жұмыс тәжірибесі

4

Техникалық және кәсіби білімнің тереңдетілген біліктілік деңгейі, практикалық жұмыс тәжірибесі немесе практикалық жұмыс тәжірибесінсіз орта буын маманының біліктілігі

-

5

Жоғары кәсіби білімнің белгіленген біліктілік деңгейі, практикалық жұмыс тәжірибесі немесе техникалық және кәсіби білімнің тереңдетілген біліктілік деңгейі

СБШ 4-деңгейінде 3 жыл

  "Статистикалық байқаулар (тексерулер)
интервьюері" кәсіби стандартына
4-қосымша

Кәсіби стандарт бірліктерінің тізбесі

Еңбек функциясының шифры

Еңбек функциясының атауы

(кәсіби стандарт бірліктері)

Ф 1

Статистикалық байқау жүргізуге дайындық

Ф 2

Сауалнама жүргізу және сұхбаттасу

Ф 3

Статистикалық байқау материалдарын өңдеу, түзету, нақтылау және тапсырыс берушіге ұсыну


      Ескерту: Ф-функция

  "Статистикалық байқаулар (тексерулер)
интервьюері" кәсіби стандартына
5-қосымша

Кәсіби стандарт бірліктерінің сипаттамасы (функционалдық карта)

Еңбек функциясының шифры

Еңбек нысаны

Еңбек құралдары

Міндеттер (еңбек әрекеттері)

Шеберліктер мен дағдылар

Білім

Жеке және кәсіби біліктіліктер

Шеберліктер мен дағдылар

1 Ф

Нормативтік ұсынымдар, пікіртерім әдістері, зерттеу бағдарламалары

НҚА, нұсқаулық құжаттар, оқу-тәжірибелік міндеттер

1.1 М: Статистикалық байқаулар, соның ішінде ЖПКЖ бойынша, ЖЕҚ көмегімен және ТПКЖ бойынша, пікіртерім әдістерін, зерттеу бағдарламаларын жүргізуді реттейтін НҚА-ны зерделеу және мақсатқа жету және зерттеу міндеттерін орындау үшін өздігінен немесе оқыту семинарларында базалық дағдыларды игеру










Респонденттер туралы ақпарат

Анықтамалықтар, карталар, сұрақнамалар

1.2 М: Алдын ала аралап шығу және зерттелуі тиіс респонденттердің тізімдерін нақтылау

-

-

-

Респонденттер мен халықтың ақпараттануы, хабардар болуы

Үгіт-насихат түсіндіру материалдары

1.3 М: Статистикалық зерттеу туралы хабардар ету және респонденттер арасында үгіт-насихат түсіндіру жұмыстарын жүргізу










Ақпарат және респонденттердің жауаптары

Пікіртерім парақтары, сауалнамалар, ұйымдастыру техникасы, компьютерлік техника

1.4 М: Пилоттық сұхбат жүргізу, соның ішінде ЖПКЖ бойынша, ЖЕҚ көмегімен және ТПКЖ бойынша










Респонденттерге арналған зерттеу бағдарламасы, нұсқаулықтар

Пилоттық сұхбат жүргізу нәтижелері

1.5 М: Сұрақтарды редакциялау мақсатында пилоттық сұхбат жүргізу нәтижелері бойынша зерттеу бағдарламасын нақтылау жөніндегі ұсыныстарды қалыптастыру

Зерттеу бағдарламасын нақтылау жөніндегі ұсыныстарды қалыптастырудағы дербестік. Сұрақтар құрастырудағы дәлдік пен дұрыстық үшін жауаптылық.

Пилоттық сұхбаттасу нәтижелерін қорытындылау және оларды талдау, сәйкессіздіктерді анықтау шеберлігі.

Статистикалық қызмет ұғымдары мен санаттарын дұрыс қолдана білу.

Сауалнама жүргізу, сұхбаттасудың тиісті әдістерін, түрлерін, пікіртерім формаларын қолдану.

Зерттеу жүргізудің тиімді нұсқаларын анықтау, тиісті формаларын біріктіру.

Сұрақтарды, нұсқаулық ережелерін тұжырымдау және редакциялау.

Статистикалық қызметті реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерінің мазмұны.

Зерттеуді ұйымдастыру және сауалнамалық пікіртерім жүргізу бойынша әдістер мен нұсқаулық талаптары. Респонденттерге арналған сұрақтар (сауалнамалар, сұрақнамалар) мен нұсқаулық мәтіндерін құрастыру қағидалары.

2 Ф

Сауалнамалар, респонденттердің ақпараттары

Сауалнама жүргізу бағдарламасы, респонденттер туралы ақпарат

2.1 М: Сауалнамаларды тарату мен жинау

Сауалнамаларды тарату, кеңес беру, сауалнамаларды жинау үшін дербестік және жауаптылық. Өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі ұстай білу. Сауалнамаларды парасатты толтырудың маңыздылығын түсіндіру шеберлігі.

Сауалнамаларды тарату мен жинауды ұйымдастыру. Сауалнамаларды толтырудың маңыздылығын сыпайы, әдепті түсіндіру.

Сауалнама жүргізуге қойылатын талаптар. Диалог, кеңес беру мәдениеті. Жеке тұлға, қоғамдық қатынастар психологиясы. Статистикалық нысандарды, сауалнамаларды тапсыру тәртібі мен мерзімі.

Жауаптар және респонденттер туралы ақпарат

Статистикалық нысандар, ұйымдастыру және компьютерлік техника

2.2 М: Белгіленген статискалық нысандар және олардың мерзімдері бойынша респонденттерге пікіртерім жүргізу және статистикалық нысандардағы, соның ішінде ЖПКЖ бойынша, ЖЕҚ көмегімен және ТПКЖ бойынша алынған мәліметтерді анықтау

Берілген тізім бойынша сұрақтарды қоюдағы дербестік.

Жауаптарды тіркеудің толықтығы үшін жауаптылық.

Респонденттер туралы мәліметтердің өзектендірілуі және құпиялылықты сақтау үшін жауаптылық.

Респонденттер ерекшеліктерінің алуан түрлілігін есепке алу, диалогты жазба жасай отырып жүргізу.

Байланыс орнату және зерттеу жүргізудің қажеттілігіне респонденттің көзін жеткізу. Статистикалық байқаулар жүргізу.

Сұрақтар тізімін, қажеттілік және жеткіліктілік қағидаты бойынша қалыптастыру.

Іскерлік қарым-қатынас дағдыларын көрсету, респонденттермен тілектестік байланыс орнату. Сұхбаттасушымен өзін сыпайы, бейтарап ұстау, әңгімені әдепті жүргізу, қойылатын сұрақтарға немесе олардың жауаптарына өз көзқарасын байқатпау.

Диалогтың өзгермелі жағдайында барабар рефлекстеу, тұрақтану, қосымша және нақтылаушы сұрақтар қою. Сұхбаттасуды сыпайы және әдепті аяқтау.

Сұхбаттасу әдістері, қағидаттары.

Сұхбаттасу әдістері, қағидаттары. Статистикалық қызметті реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерінің мазмұны.

Сауалнамалық пікіртерім жүргізу бойынша әдістер және нұсқаулық талаптары.

Сұхбаттасу барысында сенімді орта қалыптастыру техникасы.

Сұхбат түрлері: стандартталған, жартылай стандартталған, орталықтандырылған, еркін, шолу (терең). Бағытты және арнайы сұхбаттасу ерекшеліктері.

Сұрақтар, респонденттердің ақпараттануы, хабардар болуы

Нұсқаулықтар, ақпараттық парақтар

2.3 М: Статистикалық нысандарды толтыру кезінде респонденттерге консультация беру

Респонденттердің сұрақтарға берген жауаптарын тұжырымдаудағы дербестік. Жауаптардың дәлдігі мен толықтығы, мәліметтер мен ақпараттың құпиялылығы үшін жауаптылық.

Респонденттердің ерекшеліктерін ескере отырып, жауап нұсқаларын таңдау және тұжырымдау шеберлігі.

Респонденттердің сұрақтарын түсіну. Толық жауап нұсқаларын құрастыру және тұжырымдау.

Статистикалық нысандарды толтыру кезіндегі респонденттердің қиыншылықтарын анықтау.

Ұйымдастырылған қарым-қатынас негіздері. Статистикалық нысандардың нұсқаулықтары мен толтыруға қойылатын талаптары.

Сұрақтарды және жауаптарды тіркеу тәсілдерін тағайындау.

Тіркелген мәліметтерді дұрыстау және түзету тәсілдері

Жауаптар және респонденттер туралы ақпарат

Логикалық және арифметикалық (есептік) критерийлер

2.4 М: Респонденттерден алынған ақпаратты логикалық және арифметикалық бақылау

Респонденттердің тіркелген мәліметтерін бағалаудағы дербестік. Толтырылған нысандардың сапалық және сандық критерийлерге сәйкестігі үшін жауаптылық.

Респонденттер мәліметтерінің мазмұнын сапалық және сандық критерийлермен салыстыру шеберлігі.

Ақпаратты логикалық және арифметикалық бақылау үшін сапалық және сандық критерийлерді пайдалану. Нақтылауды талап ететін ақпараттың мазмұны мен көлемін анықтау.

Респонденттердің ақпаратын бағалаудың сапалық және сандық критерийлері.

Ақпаратты логикалық және арифметикалық бақылау тәсілдері, рәсімдері.

Сұхбаттасушы көзқарасындағы құндылықты және тұжырымдамалық негіздерді тану тәсілдері

3 Ф

Зерттеулердің жеткіліксіздігі, нақтыланатын материалдар, жауаптар және респонденттер туралы ақпарат

Статистикалық нысандар, компьютерлік техника

3.1 М: Анықталған жетіспеушіліктерді түзету үшін респонденттерге қайта бару және қосымша сұрақтар бойынша зерттеу материалдарын нақтылау

Пікіртерім материалдарында, нақтылаушы сұрақтарды қою барысында табылған кемшіліктерді респонденттермен келісудегі дербестік.

Зерттеу материалдарын түзету және нақтылау толықтығы, мәліметтердің құпиялылығын сақтау үшін жауаптылық.

Пікіртерімді қайта жүргізуді ұйымдастыру және нақтылаушы сұрақтарды тұжырымдау.

Статистикалық байқауларды жүргізу.

Сұхбаттасушымен өзін сыпайы, бейтарап ұстау, әңгімені әдепті жүргізу, қойылатын сұрақтарға немесе олардың жауаптарына өз көзқарасын байқатпау.

Диалогтың өзгермелі жағдайында барабар рефлекстеу, тұрақтану, қосымша және нақтылаушы сұрақтар қою. Сұхбаттасуды сыпайы және әдепті аяқтау.

Сұхбаттасу әдістері, қағидаттары.

Статистикалық қызметті реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерінің мазмұны.

Сауалнамалық пікіртерім жүргізу бойынша әдістер және нұсқаулық талаптары.

Сұхбаттасуды жүргізу барысында сенімді орта қалыптастыру техникасы

Респонденттерден алынған ақпараттар

Ақпаратты дайындау әдістері мен тәсілдері

3.2 М: Респонденттерден алынған ақпараттарды статистикалық көрсеткіштерді қалыптастырудың келесі кезеңдерінде өңдеу және пайдалану үшін дайындау

-

-

-

Статистикалық нысандардың кодтары, алғашқы статистикалық деректер

Статистикалық зерттеудің компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етілуі

3.3 М: Кодтарды статистикалық нысандарға енгізу және алғашқы статистикалық деректерді статистикалық зерттеудің компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етуіне енгізу

-

-

-

Статистикалық нысандар, атқарылған жұмыс туралы есеп

Есепті құрастыру және статистикалық нысандарды тапсырыс берушіге беру ережесі

3.4 М: Зерттеу бойынша толтырылған статистикалық нысандарды және өткізілген жұмыс туралы, соның ішінде электронды түрде ЖПКЖ бойынша, ЖЕҚ көмегімен және ТПКЖ бойынша есепті тапсырыс берушіге ұсыну

Респонденттердің сұрақтарға берген жауаптарын тұжырымдаудағы дербестік. Жауаптардың дәлдігі мен толықтығы, мәліметтер мен ақпараттың құпиялылығы үшін жауаптылық.

Респонденттердің ерекшеліктерін ескере отырып, жауап нұсқаларын таңдау және тұжырымдау шеберлігі.

Респонденттердің сұрақтарын түсіну. Толық жауап нұсқаларын құрастыру және тұжырымдау.

Статистикалық нысандарды толтыру кезіндегі респонденттердің қиыншылықтарын анықтау.

Ұйымдастырылған қарым-қатынас негіздері. Статистикалық нысандардың нұсқаулықтары мен толтыруға қойылатын талаптары.

Сұрақтарды және жауаптарды тіркеу тәсілдерін тағайындау.

Тіркелген мәліметтерді дұрыстау және түзету тәсілдері


      Ескерту:

      М-міндеттер

      НҚА – нормативтік құқықтық актілер;

      ЖПКЖ – жеке пікіртерім жүргізудің компьютерлендірілген жүйесі;

      ЖЕҚ – жылжымалы есептеуіш құрылғы;

      ТПКЖ – телефон арқылы пікіртерім жүргізудің компьютерлендірілген жүйесі.

  "Статистикалық байқаулар (тексерулер)
интервьюері" кәсіби стандартына
6-қосымша

Келісім парағы

Ұйым атауы

Келісім күні

Қазақстан Республикасы еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі











      22. Осы кәсіби стандарт ____________________________ тіркелді.

      Кәсіби стандарттар тізіліміне тіркеу № _____________ енгізілді.

      Хат (хаттама) № ___________ Күні______________

Об утверждении профессионального стандарта "Интервьюер по проведению статистических наблюдений (обследований)"

Приказ и.о. Председателя Агентства Республики Казахстан по статистике от 28 декабря 2013 года № 336. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 февраля 2014 года № 9123. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 6 января 2020 года № 2

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 06.01.2020 № 2 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 138-5 Трудового Кодекса Республики Казахстан, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить Профессиональный стандарт "Интервьюер по проведению статистических наблюдений (обследований)" согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Службе управления персоналом совместно с Юридическим департаментом Агентства Республики Казахстан по статистике в установленном законодательном порядке:

      1) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направить на официальное опубликование в средства массовой информации, настоящий приказ после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      3) обеспечить обязательную публикацию настоящего приказа на Интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по статистике.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа оставляю за собой.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


Председателя

Ж. Джаркинбаев

"СОГЛАСОВАН"


Министр труда и социальной


защиты населения


Республики Казахстан


__________ Т. Дуйсенова


30 декабря 2013 года



  Утвержден
приказом исполняющего обязанности
Председателя Агентства
Республики Казахстан по статистике
от 28 декабря 2013 года № 336

Профессиональный стандарт
"Интервьюер по проведению статистических наблюдений
(обследований)"
1. Общие положения

      1. Профессиональный стандарт "Интервьюер по проведению статистических наблюдений (обследований)" (далее – профессиональный стандарт) определяет требования к уровню квалификации, компетенции, содержанию, качеству и условиям труда, и предназначен для:

      1) выработки единых требований к содержанию профессиональной деятельности, обновления квалификационных требований, отвечающих современным потребностям рынка труда;

      2) решения широкого круга задач в области управления персоналом;

      3) разработки образовательных стандартов, учебных планов, модульных учебных программ, а также разработки соответствующих учебно-методических материалов;

      4) проведения оценки профессиональной подготовленности и подтверждения соответствия квалификации специалистов.

      2. Основными пользователями профессиональных стандартов являются:

      1) выпускники организаций образования, работники;

      2) руководители и работники организаций, руководители и специалисты подразделений управления персоналом организаций;

      3) специалисты, разрабатывающие государственные образовательные программы;

      4) специалисты в области оценки профессиональной подготовленности и подтверждения соответствия квалификации специалистов.

      3. На основе профессионального стандарта могут разрабатываться внутренние, корпоративные стандарты организаций на функциональные модели деятельности, должности, повышение квалификации, аттестацию работников, систему стимулирования труда и другие.

      4. В настоящем профессиональном стандарте применяются следующие термины и определения:

      1) квалификация – готовность работника к качественному выполнению конкретных функций в рамках определенного вида трудовой деятельности;

      2) квалификационный уровень – совокупность требований к компетенциям работников, дифференцируемых по параметрам сложности, нестандартности трудовых действий, ответственности и самостоятельности;

      3) предмет труда – предмет, на который направлены действия работника с целью создания продукта при помощи определенных средств труда;

      4) средства труда - средства, используемые работником для преобразования предмета труда из исходного состояния в продукт;

      5) вид трудовой деятельности – составная часть области профессиональной деятельности, сформированная целостным набором трудовых функций и необходимых для их выполнения компетенций;

      6) трудовая функция – составная часть вида трудовой деятельности, представляющая собой интегрированный и относительно автономный набор трудовых действий, определяемых бизнес-процессом и предполагающий наличие необходимых компетенций для их выполнения;

      7) область профессиональной деятельности (далее – ПД) – совокупность видов трудовой деятельности отрасли, имеющая общую интеграционную основу (аналогичные или близкие назначение, объекты, технологии, в том числе средства труда) и предполагающая схожий набор трудовых функций и компетенций для их выполнения;

      8) единица профессионального стандарта – структурный элемент профессионального стандарта, содержащий развернутую характеристику конкретной трудовой функции, которая является целостной, завершенной, относительно автономной и значимой для данного вида трудовой деятельности;

      9) профессия – род трудовой деятельности, который требует владения комплексом специальных теоретических знаний и практических навыков, приобретенных в результате специальной подготовки, опыта работы;

      10) компетенция – способность применять знания, умения и опыт в трудовой деятельности;

      11) должность – структурная единица работодателя, на которую возложен круг должностных полномочий и должностных обязанностей;

      12) задача - совокупность действий, связанных с реализацией трудовой функции и достижением результата с использованием конкретных предметов и средств труда;

      13) отрасль – совокупность предприятий и организаций, для которых характерна общность выпускаемой продукции, технологии производства, основных фондов и профессиональных навыков работающих;

      14) отраслевая рамка квалификаций (далее – ОРК) - структурированное описание квалификационных уровней, признаваемых в отрасли;

      15) функциональная карта – структурированное описание трудовых функций и задач, выполняемых работником определенного вида деятельности в рамках той или иной области профессиональной деятельности;

      16) статистическая деятельность – процесс, включающий планирование данной деятельности, разработку статистической методологии, проведение статистического наблюдения, обработку, защиту и хранение первичных статистических и административных данных, формирование и распространение статистической информации;

      17) статистическое наблюдение – научно-организованный сбор первичных статистических данных по объекту статистического наблюдения;

      18) анкетирование – письменная форма опроса, осуществляющаяся, как правило, заочно, без прямого и непосредственного контакта интервьюера с респондентом;

      19) интервьюирование – способы проведения опросов в виде целенаправленной беседы интервьюера и опрашиваемого, которые делятся на два класса: свободное (глубокое, фокусированное) и стандартизированное (формализованное);

      20) свободное интервьюирование – длительная непринужденная беседа, в которой вопросы интервьюера обусловлены конечной целью исследования;

      21) стандартизированное интервьюирование – способ проведения опроса по четко разработанной схеме, одинаковой для всех респондентов, по заранее утвержденной форме (вопроснику);

      22) полустандартизированное интервьюирование – способ проведения опроса с использованием двух видов вопросов.

2. Паспорт профессионального стандарта

      5. Паспорт профессионального стандарта определяет следующее:

      1) вид экономической деятельности (область профессиональной деятельности):

      государственное управление и оборона;

      обязательное социальное обеспечение;

      2) основная цель вида экономической (области профессиональной) деятельности:

      провести статистическое наблюдение с использованием методов интервьюирования;

      3) Профессиональный стандарт устанавливает в области профессиональной деятельности "Проведение опроса респондентов по статистическим наблюдениям (обследованиям)" требования к содержанию, качеству, условиям труда, квалификации и компетенции работников;

      4) Виды трудовой деятельности, профессии, квалификационные уровни указаны в приложении 1 к настоящему профессиональному стандарту;

      5) Требования стандарта относятся к следующей профессии в данной области: интервьюер по проведению статистических наблюдений (обследований).

3. Карточка видов трудовой деятельности (профессии)
"Интервьюер по проведению статистических наблюдений
(обследований)"

      6. Карточка вида трудовой деятельности (профессии) содержит:

      1) квалификационный уровень: по ОРК – 4-5;

      2) возможные наименования должностей: статистик, интервьюер.

      7. Профессия "Интервьюер по проведению статистических наблюдений (обследований)" обязывает субъекта знать и уметь выполнять задачи, связанные с реализацией основной функции: проведение анкетирования и интервьюирования. Связь с действующими нормативными документами указана в приложения 2 к настоящему профессиональному стандарту.

      8. Требования к условиям труда, образованию и опыту работы Интервьюер статистических наблюдений приведены в "Требования к условиям труда, образованию и опыту работы" приложения 3 к настоящему профессиональному стандарту.

4. Перечень единиц профессионального стандарта

      9. Перечень единиц профессионального стандарта указан в приложении 4 к настоящему профессиональному стандарту.

5. Описание профессионального стандарта

      10. Описание единиц профессионального стандарта приведено в приложении 5 к настоящему профессиональному стандарту.

6. Виды сертификатов, выдаваемых на основе настоящего
профессионального стандарта

      11. Организациями в области оценки профессиональной подготовленности и подтверждения соответствия квалификации специалистов выдаются сертификаты на основе настоящего профессионального стандарта.

      12. Виды сертификатов, выдаваемые на основе настоящего профессионального стандарта, определяются в соответствии с перечнем единиц профессионального стандарта, освоение которых необходимо для получения сертификата, предусмотренным в приложении 6 настоящего профессионального стандарта.

7. Разработчики, лист согласования, экспертиза и регистрация
профессионального стандарта

      13. Разработчиком профессионального стандарта является Агентство Республики Казахстан по статистике.

      14. Лист согласования профессионального стандарта приведен в приложении 6 к настоящему профессиональному стандарту.

  Приложение 1
к профессиональному стандарту
"Интервьюер по проведению статистических
наблюдений (обследований)"

Виды трудовой деятельности, профессии, квалификационные уровни

Наименование вида трудовой деятельности

Наименование профессии с учетом тенденций рынка труда

Наименование профессии согласно

ГК РК 01-2005

Квалификационный уровень ОРК

Разряд по ЕТКС

Проведение статистических наблюдений методами интервьюирования

Интервьюер по проведению статистических наблюдений

2122 Стажер-исследователь (в области статистики)

2122 Статистик

3434 Статистик (средней квалификации)

4-5

-

      Примечание:

      ГК РК 01-2005 – Государственному классификатору занятий Республики Казахстан;

      ЕТКС – Единый тарифно-квалификационный справочник работ и профессий рабочих.

  Приложение 2
к профессиональному стандарту
"Интервьюер по проведению статистических
наблюдений (обследований)"

Связь с действующими нормативными документами

ГК РК 01-2005

Базовая группа

2122 Стажер-исследователь (в области статистики)

2122 Статистик

3434 Статистик (1 средней квалификации)

4122 Служащие, занятые обработкой статистической и финансовой информации

ГК РК 05-2008

Наименование специальности

0517000 Статистика

0501000 Социальная работа

0515000 Менеджмент

Квалификации

0517013 Статистик

0501013 Специалист по социальной работе

0515013 Менеджер

ГК РК 08-2009

Специальность высшего образования (бакалавриат)

5В051200 Статистика

5В050600 Экономика

5В050900 Финансы

5В050100 Социология

5В050700 Менеджмент

Квалификационный справочник

должностей руководителей, специалистов и других служащих (утвержден приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан № 201-ө-м от 21 мая 2012 г. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 июня 2012 года № 7755) "Юридическая газета" от 11.09.12 г. № 135 (2317)

Должность

Статистик

Интервьюер по проведению статистических наблюдений (обследований)

      Примечание:

      ГК РК 05-2008 – Классификатор профессий и специальностей технического и профессионального, послесреднего образования;

      ГК РК 08-2009 – Классификатор специальностей высшего и послевузовского образования.

  Приложение 3
к профессиональному стандарту
"Интервьюер по проведению статистических
наблюдений (обследований)"

Требования к условиям труда, образованию и опыту работы

Возможные места работы по профессии (предприятия, организации)

Республиканские, региональные, отраслевые государственные органы управления, предприятия, научные, общественные организации

Вредные и опасные

условия труда

Травмоопасные факторы: посещение респондентов, проживающих в частном секторе. Неблагоприятные климатические факторы: работа в разные сезоны года, при различных погодных условиях и в вечернее время

Особые условия допуска

к работе

Документ, удостоверяющий полномочия интервьюера. Медицинская справка

Квалификационный уровень ОРК

Уровень профессионального образования и обучения

Требуемый опыт работы

4

Повышенный уровень квалификации технического и профессионального образования, практический опыт работы или квалификация специалиста среднего звена без практического опыта работы.

5

Установленный уровень высшего профессионального образования, практический опыт работы или повышенный уровень квалификации технического и профессионального образования

3 года на

4 уровне ОРК

  Приложение 4
к профессиональному стандарту
"Интервьюер по проведению статистических
наблюдений (обследований)"

Перечень единиц профессионального стандарта

Шифр трудовой функции

Наименование трудовой функции

(единицы профессионального стандарта)

Ф 1

Подготовка к проведению статистического наблюдения

Ф 2

Проведение анкетирования и интервьюирования

Ф 3

Обработка, корректировка и уточнение материалов статистического наблюдения и передача заказчику

      Примечание: Ф – функция.

  Приложение 5
к профессиональному стандарту
"Интервьюер по проведению статистических
наблюдений (обследований)"

Описание единиц профессионального стандарта
(функциональная карта)

Шифр трудовой функции

Предметы труда

Средства труда

Задачи (трудовые действия)

Умения и навыки

Знания

Личные и профессиональные качества

Умения и навыки

Ф 1

Нормативные представления, методы опроса, программы обследования

НПА, инструктивные документы, учебно-практические задачи

З 1.1: Изучение НПА, инструктивных документов, регламентирующих проведение статистических наблюдений, в том числе по КСИО, с помощью ПВУ и по КСТО, методик опроса, программы обследования и освоение базовых навыков интервьюирования самостоятельно или на обучающих семинарах для достижения цели и выполнения задач обследования

-

-

-

Информация о респондентах

Справочники, карты, вопросники

З 1.2: Предварительный обход и уточнение списков респондентов, подлежащих обследованию

-

-

-

Информированность, осведомленность респондентов и населения

Агитационно-разъяснительные материалы

З 1.3: Информирование о статистическом обследовании и проведение агитационно-разъяснительной работы среди респондентов

Самостоятельность в информировании, агитационно-разъяснительной работе.

Ответственность за правильное понимание респондентами целей и задач обследования.

Оценка правильности понимания сведений респондентами

Излагать основные сведения о статистическом обследовании.

Конструктивно отвечать на вопросы респондентов.

Демонстрировать навыки делового общения. Вести себя нейтрально, тактично вести беседу

Содержание НПА Республики Казахстан, регламентирующее статистическую деятельность. Положения программы обследования, цели и задачи статистического обследования. Порядок и график проведения статистического обследования.

Требования организованной коммуникации

Информация и ответы респондентов

Опросные листы, анкеты, оргтехника, компьютерная техника

З 1.4: Проведение пилотного интервьюирования, в том числе по КСИО, с помощью ПВУ и по КСТО

-

-

-

Программа обследования, инструкции для респондентов

Результаты пилотного интервьюирования

З 1.5: Формирование предложений по уточнению программы обследования по результатам пилотного интервьюирования в целях редактирование вопросов, изменения в инструкциях для респондентов

Самостоятельность в формулировании предложений по уточнению программы обследования.

Ответственность за точность и корректность составления вопросов.

Умение обобщить и выполнить анализ результатов пробного интервьюирования, фиксации несоответствий

Правильно использовать понятия и категории статистической деятельности.

Применять адекватные методы, виды анкетирования, интервьюирования, формы опросов. Определять рациональные варианты, совмещать соответствующие формы проведения исследования.

Формулировать и редактировать вопросы, положения инструкций

Содержание НПА Республики Казахстан, регламентирующее статистическую деятельность. Методы и требования инструкций по организации обследований и проведению анкетного опроса. Правила составления вопросов (анкет, вопросников) и текста инструкций для респондентов

Ф 2

Анкеты, информация респондентов

Программа анкетирования, информация о респондентах

З 2.1: Распространение и сбор анкет

Самостоятельность и ответственность за распространение анкет, консультирование, сбор анкет. Самоорганизация, самоконтроль и самодисциплина. Умение объяснить значимость вдумчивого заполнения анкет

Организовывать распространение и сбор анкет. Тактично объяснять важность заполнения анкет

Требования к проведению анкетирования.

Культура диалога, консультирования. Психология личности, общественных отношений.

Порядок и сроки представления статистических форм, анкет

Ответы и информация о респондентах

Статистические формы, орг- и компьютерная техника

З 2.2: Опрос респондентов по установленным статистическим формам, срокам и фиксация полученных сведений в статистических формах, в том числе по КСИО, с помощью ПВУ и по КСТО

Самостоятельность в задавании вопросов по заданному перечню.

Ответственность за полноту фиксации ответов.

Ответственность за актуализацию сведений о респондентах и сохранение конфиденциальности сведений.

Учет многообразия особенностей респондентов, ведение диалога с одновременным ведением записей

Устанавливать контакт и убеждать респондента в необходимости обследования.

Проводить статистические наблюдения. Формулировать перечень вопросов и по принципу необходимости и достаточности. Демонстрировать навыки делового общения, устанавливать доброжелательный контакт с респондентами. Вести себя нейтрально, тактично вести беседу с интервьюируемым, не демонстрировать свое отношение к задаваемым вопросам или к ответам на них. Адекватно рефлектировать, определяться в изменчивой ситуации диалога, задавать дополнительные и уточняющие вопросы. Тактично завершать интервьюирование

Методы, принципы, интервьюирования.

Содержание НПА Республики Казахстан, регламентирующее статистическую деятельность. Методы и требования инструкций по организации обследований и проведению анкетного опроса.

Техника создания доверительной атмосферы при интервьюировании.

Виды интервью: стандартизированное, полустандартизированное, фокусированное, свободное, разведывательное (глубинное). Особенности направленного и специализированного интервьюирования

Вопросы, информированность, осведомленность респондентов

Инструкции, информационные листки

З 2.3: Консультирование респондентов при заполнении статистических форм

Самостоятельность в формулировании ответов на вопросы респондентов.

Ответственность за точность и полноту ответов, сохранение конфиденциальности сведений и информации.

Умение подобрать и сформулировать версии ответов с учетом особенностей респондентов

Понимать вопросы респондентов.

Строить и формулировать исчерпывающие версии ответов.

Определять затруднения респондентов при заполнении статистических форм

Основы организованной коммуникации. Инструкцию и требования к заполнению статистических форм.

Назначение вопросов и способов регистрации ответов.

Способы исправления и корректировки зафиксированных сведений

Ответы и информация о респондентах

Логические и арифметические (расчетные) критерии

З 2.4: Проведение логического и арифметического контроля информации, полученной от респондентов

Самостоятельность в оценке сведений, зафиксированных респондентами.

Ответственность за соответствие заполненных форм качественным и количественным критериям.

Умение соотнести содержание сведений респондентов с качественными и количественными критериями

Использовать качественные и количественные критерии для логического и арифметического контроля информации.

Определять содержание и объем информации, требующие уточнения

Качественные и количественные критерии оценки информации респондентов.

Способы, процедуры логического и арифметического контроля информации.

Способы распознавания ценностных и концептуальных оснований точек зрения интервьюируемых

Ф 3

Недостаточность обследования, уточняемые материалы, ответы и информация о респондентах

Статистические формы, орг- и компьютерная техника

З 3.1: Повторное посещение респондентов для корректировки выявленных недостатков и уточнения материалов обследования по дополнительным вопросам

Самостоятельность в согласовании с респондентами обнаруженных недостатков в материалах опроса, задавании уточняющих вопросов.

Ответственность за полноту корректировки и уточнения материалов обследования, сохранение конфиденциальности сведений.

Организация повторного опроса и формулирование уточняющих вопросов

Проводить статистические наблюдения.

Вести себя деликатно, нейтрально, тактично вести беседу с респондентами, не демонстрировать свое отношение к задаваемым вопросам или к ответам на них. Адекватно рефлектировать, определяться в изменчивой ситуации диалога, задавать дополнительные и уточняющие вопросы. Тактично завершать интервьюирование

Методы, принципы, интервьюирования.

Содержание НПА Республики Казахстан, регламентирующее статистическую деятельность. Методы и требования инструкций по организации обследований и проведению анкетного опроса.

Техника создания доверительной атмосферы при интервьюировании

Информация, полученная от респондентов

Методы и способы подготовки информации

З 3.2: Подготовка информации, полученной от респондентов, к обработке и использованию на последующих этапах формирования статистических показателей

-

-

-

Коды статистических форм, первичные статистические данные

Компьютерное программное обеспечение статистического обследования

З 3.3: Внесение кодов в статистические формы и ввод первичных статистических данных в компьютерное программное обеспечение статистического обследования

-

-

-

Статистические формы, отчет о проведенной работе

Правила составления отчета и передачи статистических форм заказчику

З 3.4: Предоставление заполненных статистических форм по обследованию и отчета о проведенной работе, в том числе в электронном виде по КСИО, с помощью ПВУ и по КСТО, заказчику

Самостоятельность в систематизации заполненных форм и составлении отчета о проделанной работе.

Ответственность за предоставления полного пакета заполненных статистических форм и качество отчета о выполненной работе.

Заполненных форм и составление отчета

Формировать пакеты заполненных статистических форм. Составлять описи и отчеты.

Использовать компьютерные программы и оргтехнику

Порядок и сроки представления статистических форм (анкет). Порядок инвентаризации заполненных статистических форм.

Правила составления описей, отчетов о проделанной работе

      Примечание:

      З – задача;

      НПА – нормативные-правовые акты;

      КСИО – компьютеризированная система индивидуального опроса;

      ПВУ – переносное вычислительное устройство;

      КСТО – компьютеризированная система телефонного опроса.

  Приложение 6
к профессиональному стандарту
"Интервьюер по проведению статистических
наблюдений (обследований)"

Лист согласования

Название организации

Дата согласования

Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан



      Настоящий профессиональный стандарт зарегистрирован в _______________

      Внесен в Реестр профессиональных стандартов рег. № __________________

      Письмо (протокол) № ___________ Дата ________________________________