Облыс әкімдігінің 2012 жылғы 28 мамырдағы "Ақтөбе облысының аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою" электрондық мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы" № 195 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Ақтөбе облыстық әкімдігінің 2013 жылғы 31 қаңтардағы № 16 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 4 наурызда № 3546 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2013 жылғы 28 желтоқсандағы № 429 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 28.12.2013 № 429 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 9 қазандағы № 1278 «Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгерiс пен толықтырулар енгiзу туралы және мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысына өзгерістер енгізу туралы» қаулысына сәйкес Ақтөбе облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Облыс әкімдігінің 2012 жылғы 28 мамырдағы № 195 «Ақтөбе облысының аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою» электрондық мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы» қаулысына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3399 болып тіркелген, «Ақтөбе» және «Актюбинский вестник» газеттерінің 2012 жылғы 12 шілдедегі № 88-89 жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Ақтөбе облысының аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызметтің регламентін бекіту туралы»;
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «1. Қоса беріліп отырған «Ақтөбе облысының аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызметтің регламенті бекітілсін.»;
      жоғарыда көрсетілген қаулымен бекітілген «Ақтөбе облысының аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызметтің регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакциясында жазылсын.
      2. «Ақтөбе облысының ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) осы қаулыны Басқарманың ғаламтор-ресурсында орналастыруын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                А.Мұхамбетов

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі           А.Жұмағалиев

Облыс әкімдігінің
2013 жылғы 31 қаңтардағы № 16
қаулысына Қосымша

Облыс әкімдігінің
2012 жылғы 28 мамырдағы № 195
қаулысымен бекітілген

«Ақтөбе облысының аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызметтің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Ақтөбе облысының аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – қызмет) «Ақтөбе облысының ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесімен халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – ХҚКО) арқылы, сонымен қатар «электрондық үкімет» www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Қызмет «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы және мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 09 қазандағы № 1278 қаулысымен бекітілген «Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Қызметтің автоматизациялау дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте қолданылған ұғымдар мен қысқартулар:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      2) бизнес-сәйкестендіргіш нөмір – заңды тұлға (филиал және өкілдік) және біріккен кәсіпкерлік қызметті іске асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      3) алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлға;
      4) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, ақпаратпен өзара алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      5) «электрондық үкіметтің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      6) «электрондық үкімет» шлюзі – электрондық қызметтерді іске асыру шеңберінде «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін ықпалдастыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      7) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиістігін және мазмұнының өзгермейтінін растайтын электрондық цифрлық символдар жинағы (бұдан әрі – ЭЦҚ);
      8) электрондық құжат – онда ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңбаның көмегімен куәландырылған құжат;
      9) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды қолдана отырып, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      10) ақпараттық жүйе – ақпаратты аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып сақтауға, өңдеуге, іздеуге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      11) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік деректер базасы – Қазақстан Республикасында жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олардың өкілеттіктерінің шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұсыну мақсатында ақпаратты автоматтандырып жинауға, сақтауға және өңдеуге, Ұлттық жеке сәйкестендіру нөмірлері тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДБ);
      12) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер базасы – Қазақстан Республикасында заңды тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олардың өкілеттіктерінің шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұсыну мақсатында ақпаратты автоматтандырып жинауға, сақтауға және өңдеуге, Ұлттық бизнес сәйкестендіру нөмірлері тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДБ);
      13) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпаратты ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге кіретін және оларды пайдаланатын субъекті (алушы, қызмет беруші);
      14) «электрондық үкіметтің» аймақтық шлюзі – электрондық қызметті жүзеге асыру шеңберінде «электрондық әкімдік» ақпараттық жүйелерін интеграциялау үшін арналған «электрондық үкімет» шлюзының ішкі жүйесі (бұдан әрі – ЭҮАШ);
      15) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қызметті көрсету кезеңінде қатысатын мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе басқада мекемелердің және ақпараттық жүйелерінің құрылымдық бөлімшілер тізімі;
      16) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы тұрғындарға (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсетудің үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ХҚКО АЖ);
      17) БНАЖ – Бірыңғай нотариалды ақпараттық жүйе.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қызмет берушінің қызмет тәртібі

      6. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық әрекеттер мен шешімдер қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет № 1-диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген:
      1) алушы ЖСН/БСН және парольдің көмегімен ЭҮП-да тіркеуден өтуді жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – қызметті алу үшін алушының ЖСН/БСН мен парольді ЭҮП-те енгізуі (авторизация үдерісі);
      3) 1-шарт – ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген алушы туралы ЭҮП-тағы деректердің растығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – алушының деректерінде орын алған бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП-мен авторизациядан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – алушымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, алушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу), Стандарттың 11 тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың көшірмелерінің электрондық түрде сұраныс нысанына тіркеу, сонымен қатар сұранысты растау (қол қою) үшін алушымен ЭЦҚ-нің тіркелу куәлігін таңдау;
      6) 2 шарт – ЭЦҚ-нің тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімін және қайтарылғандар (жойылғандар) тізімінде болмауын, сонымен қатар, сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ-нің тіркелу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында) ЭҮП-да тексеру;
      7) 4-үдеріс – алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – алушының ЭЦҚ-ның көмегімен қызметті көрсету үшін сұранысты куәландыру және қызмет берушімен өңделу үшін электронды құжатты (сұранысты) ЭҮШ арқылы ЭҮАШ автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – АЖО) жіберу;
      9) 6-үдеріс – ЭҮАШ АЖО-да электрондық құжаттың тіркелуі;
      10) 3-шарт – Стандартта көрсетілген алушының жалғаған құжаттарының сәйкестігін және қызметті көрсету үшін негіздерін қызмет берушімен тексерілуі (өнделуі);
      11) 7-үдеріс – алушының құжаттарында орын алған бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – алушымен ЭҮАШ АЖО-мен қалыптастырылған қызметтің нәтижесін (электронды құжат түрінде хабардар ету) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің қызметкерінің ЭЦҚ-сының қолданылуымен қалыптасады.
      7. ХҚКО арқылы қызметті көрсету кезінде (функционалдық өзара әрекеттесудің № 2 диаграммасы) қызмет берушінің адымдық әрекеттер мен шешімдер осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген:
      1) 1-үдеріс – қызмет көрсету үшін ХҚКО операторымен ХҚКО АЖ АЖО-на логин және парольді енгізу (авторизация үдерісі);
      2) 2-үдеріс – ХҚКО операторымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығаруы және ХҚКО операторының алушының деректерін, сонымен қатар алушы өкілінің сенімхаты бойынша (нотариалды куәландырылған сенімхат, басқаша куәландырылған немесе сенімхат болса, сенімхаттың деректері толтырылмайды) деректерін енгізуі;
      3) 3-үдеріс – алушының деректері туралы сұранысты ЭҮШ арқылы ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-на, сонымен қатар БНАЖ-не жіберу;
      4) 1-шарт – ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ-да алушы мәліметтерінің, БНАЖ-да – сенімхаттың мәліметтерінің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушының, БНАЖ-де – сенімхат деректерінің болмауына байланысты ақпарат алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5 үдеріс – ХҚКО операторымен алушымен ұсынылған құжаттардың қағаз жүзінде болуы және құжаттарды сканерлеуі туралы белгілеу бөлігіне қатысты сұраныс нысаның толтыруы, оларды сұраныс нысанына тіркеу және қызметті көрсетуге толтырылған сұраныс нысанын (енгізілген деректер) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс – ХҚКО операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжаттың (алушының сұранысы) ЭҮШ/ЭҮАШ арқылы ЭҮАШ АЖО-ға жіберу;
      8) 7-үдеріс – ЭҮАШ АЖО-да электрондық құжаттың тіркелуі;
      9) 2-шарт – Стандартта көрсетілген алушының жалғаған құжаттарының сәйкестігін және қызметті көрсету үшін негіздерін қызмет берушімен тексерілуі (өнделуі);
      10) 8-үдеріс – алушының құжаттарында орын алған бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс – алушының ХҚКО операторы арқылы қызметтің нәтижесін (анықтаманы) алуы;
      8. Осы Регламенттің 3-қосымшасында алушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттiк қызметке өтініштің экрандық нысаны келтiрiлген. Сұраныс және қызметке жауап беру нысандарын толтыру «электрондық үкіметтің» www.egov.kz веб-порталында келтірілген.
      9. Сұраныс өнделгеннен кейін алушыға өндеудің нәтижесін келесідегідей түрде қарауға мүмкіндік беріледі:
      «ашу» кнопкасын басқаннан кейін – сұраныстың нәтижесі дисплейдің экранына шығарылады;
      «сақтау» кнопкасын басқаннан кейін – сұраныстың нәтижесі алушының берген магнитті тасығышында Adobe Acrobat форматында сақталады.
      10. Қызметті көрсету бойынша қажетті ақпаратты және кеңесті ЭҮП call-орталығының телефоны арқылы алуға болады: (1414).

3. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үрдісі кезіндегі өзара іс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      Қызмет беруші;
      ХҚКО операторы;
      ЭҮП;
      ЭҮШ;
      ЭҮАШ;
      ЭҮАШ АЖО;
      ХҚКО АЖ;
      ЖТ МДҚ/ ЗТ МДҚ;
      БНАЖ.
      12. Іс-әрекеттердің (рәсімдер, қызметтер, операциялар) тізбегінің мәтіндік кестелік сипаттамасы, әр әрекетті орындау мерзімін көрсете отырып, осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Осы Регламенттің 2-қосымшасында іс-әрекеттің (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) логикалық тізбектілігінің өзара байланысын, олардың сипатталуына сәйкес бейнелейтін диаграммалар ұсынылған.
      14. Алушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 4-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Алушыларға қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (мәліметтің рұқсат етілмеген алуынан қорғау);
      2) тұтастық (мәліметтің рұқсат етілмеген өзгертуінен қорғау);
      3) қолжетімділік (мәліметтің рұқсат етілмеген ұстап қалуынан қорғау).
      16. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) ғаламторға шығу;
      2) қызмет көрсететін тұлғада ЖСН/БСН болуы;
      3) ЭҮП-те авторизациялану;
      4) алушыда ЭЦҚ-ның болуы;

«Ақтөбе облысының аумағында таратылатын
шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу»
электрондық мемлекеттік қызметі регламентіне
1-қосымша

1-Кесте. Әр іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсетуімен әрекеттердің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) кезектілігінің мәтінді кестелі сипаты 1.1-Кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекеттерінің сипаттамасы

11.

Әрекет №
(жұмыс барысының, ағынының)

1

2

3

22.

ҚФБ, АЖ атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

33.

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Алушы ЖСН/БСН және пароль көмегімен ЭҮП бойынша авторланады.

Алушының деректерінде орын алған бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Қызметті таңдайды және алушының ЭЦҚ таңдауы арқылы сұраныстың деректерін қалыптастырады

44.

Аяқтау пішіні (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік құжат шешім)

Сұранымның ойдағыдай қалыптастырылғандығы туралы хабарламаның бейнеленуі.

Сұранылатын электронды мемлекеттік қызмет беруден бас тарту жөнінде хабарламаны қалыптастыру

Сұрау салуды бағдарлау

55.

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 минут

30 сек

1,5 мин

66.

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 – егер алушының деректерінде бұзушылықтар болса; 3–егер авторландырылу ойдағыдай өтсе

4 – егер алушының деректерінде бұзушылықтар болса; 5–егер бұзушылықтар болмаса

кестенің жалғасы

4

5

6

7

8

ЭҮП

Алушы

ЭҮАШ АЖО

ЭҮАШ АЖО

ЭҮАШ АЖО

Алушының ЭЦҚ деректерінде бұзушылықтар бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

ЭЦҚ-мен сұрау салуды куәләндіру (қол қою) және алушының өтінімін АЭҮШ АЖО-ға жолдау

Құжатты тіркеу

Алушының құжаттарында бұзушылықтар бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Алушының қызмет нәтижесін алуы

Сұранылатын электронды мемлекеттік қызмет беруден бас тарту жөнінде хабарламаны қалыптастыру

Сұрау салуды бағдарлау

Өтінішке нөмір бере отырып сұранысты тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Шығу құжатын бейнелеу

1,5 мин

30 сек – 1 минут

1,5 мин

30 сек – 1 минут

10 жұмыс күн

6

7 – егер алушының деректерінде бұзушылықтар болса; 8 – егер бұзушылықтар болмаса

1.2-Кесте. ХҚКО арқылы іс-әрекеттерінің сипаттамасы

1 1.

№ Әрекет
(жұмыс барысының, ағынының)

1

2

3

4

22.

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚКО АЖ АЖО

ХҚКО операторы

ХҚКО операторы

ЖТ МДҚ/ ЗТ МДҚ, БНАЖ

33.

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ХҚКО операторы логин және пароль бойынша авторландырылады

Қызметті таңдайды және сұрау салу насынана деректерін енгізеді

Сұранысты ЖТ МДБ/ЗТ МДБ, БНАЖ-ға бағыттау

Алушының деректері жоқ болуына байланысты дерек алуға мүмкіндік жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастырады

44.

Аяқтау пішіні (деректер, құжат, ұйымдастыру- өкімдік шешім)

Өтінішке нөмір беріп сұранысты жүйеге тіркеу

Сұраныстың ойдағыдай қалыптастырылғандығы туралы мәлімдеменің бейнеленуі

Сұранысты бағдарлау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

55.

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 минут

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

66.

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

- егер алушының деректерінде бұзушылықтар болса; 5–егер бұзушылықтар болмаса

кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

ХҚКО операторы

ХҚКО операторы

ЭҮАШ АЖО

ЭҮАШ АЖО

ЭҮАШ АЖО

Сканерленген құжаттар мен куәландырылған ЭЦҚ тіркелген сұрау салу түрін толтыру

ЭЦҚ-мен куәләндіру (қол қою) және алушының өтінімін АЭҮШ АЖО-ға жолдау

Құжатты тіркеу

Алушы құжаттарында бұзушылықтардың орын алуынан қабылданбайтыны туралы хабарлама қалыптастыру

Алушының қызмет нәтижесіне қол жеткізуі

Сұраныстың ойдағыдай қалыптастырылғандығы туралы мәлімдеменің бейнеленуі.

Сұранысты бағдарлау

Өтінішке нөмір бере отырып сұранысты тіркеу.

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Қызмет көрсету нәтижесін – анықтаманы қалыптастыру

30 сек – 1 минут

1 минут

1 минут

30 сек – 1 минут

10 жұмыс күн

6

7

8 – егер бұзушылықтар болса, 9 – егер бұзушылықтар болмаса

      Ескерту:
      Осы кестелерде барлық ҚФБ іс-әрекеттері (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) аяқталу формасы, орындалу мерзімдері және электрондық мемлекеттік қызметін көрсету процесінің технологиялық тізбесіндегі келесі әрекеттердің нөмірлерін көрсетуімен тізбеленеді.
      Регламентіне 1-қосымшасындағы кестелердің негізінде мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет етудің диаграммалары жасалады.

«Ақтөбе облысының аумағында таратылатын
шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

Олардың сипаттамасына сәйкес (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде) қисынды жүйелілік іс-әрекеттің өзара байланысын бейнелейтін диаграммалар

№ 1-диаграмма. ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет ету

 

2-диаграмма. ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет ету

 

Шартты белгілер:

 

Ақтөбе облысының аумағында таратылатын
шетелдік мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық нысаны


 

Шығыс құжатының нысаны

Шығыс құжатының (бас тартудың) нысаны


 

«Ақтөбе облысының аумағында таратылатын
шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтерінің «сапа» және «қолжетімділік» көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнаманың нысаны _______________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

О внесении изменений в постановление акимата области от 28 мая 2012 года № 195 "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории Актюбинской области"

Постановление акимата Актюбинской области от 31 января 2013 года № 16. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 4 марта 2013 года № 3546. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28 декабря 2013 года № 429

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28.12.2013 № 429.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

       В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 октября 2012 года № 1278 «О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 «О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг» акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата области от 28 мая 2012 года № 195 «Об утверждении регламента электронной государственной услуги «Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории Актюбинской области» (зарегистрированное в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 3399, опубликованное в газетах «Ақтөбе» и «Актюбинский вестник» 12 июля 2012 года № 88-89) следующие изменения:
      заголовок изложить в следующей редакции:
      «Об утверждении регламента электронной государственной услуги «Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Актюбинской области»;
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      «1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Актюбинской области.»;
      регламент электронной государственной услуги «Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Актюбинской области, утвержденный вышеуказанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Государственному учреждению «Управление внутренней политики Актюбинской области» (далее - Управление) обеспечить размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе Управления.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               А.Мухамбетов

      «СОГЛАСОВАНО»
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А.Жумагалиев

Приложение
к постановлению акимата области
от 31 января 2013 года № 16

Утвержден
постановлением акимата области
от 28 мая 2012 года № 195

Регламент электронной государственной услуги «Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Актюбинской области»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Актюбинской области» (далее – услуга) оказывается государственным учреждением «Управление внутренней политики Актюбинской области» через центры обслуживания населения (далее – ЦОН), а также через веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz (далее - ПЭП).
      2. Услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области города республиканского значения, столицы», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 октября 2012 года № 1278 «О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 «О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг» (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      2) бизнес-идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      3) получатель – физическое и юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      4) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      5) веб-портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      6) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      7) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      8) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      9) электронные государственные услуги – государственные  услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      10) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      11) государственная база данных «Физические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      12) государственная база данных «Юридические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      13) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      14) региональный шлюз «электронного правительства» - подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      15) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      16) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      17) ЕНИС – Единая нотариальная информационная система.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 1 функционального взаимодействия) при оказании услуги через ПЭП приведены в приложении 2 к Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод получателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП получателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в автоматизированное рабочее место (далее – АРМ) РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      12) процесс 8 – получение получателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия) при оказании услуги через ЦОН приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператором ЦОН в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод оператором ЦОН данных получателя, а также данных доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя, а также в ЕНИС;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором ЦОН формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса получателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора ЦОН, через ШЭП/РШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      11) процесс 9 – получение получателем через оператора ЦОН результата услуги (справка).
      8. В приложении 3 к настоящему Регламенту приведена экранная форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемая получателю. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портале «электронного правительства» www.e.gov.kz.
      9. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки «открыть» – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки «сохранить» – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      Услугодатель;
      Оператор ЦОН;
      ПЭП;
      ШЭП;
      РШЭП;
      АРМ РШЭП;
      ИС ЦОН;
      ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      ЕНИС.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания электронной государственной услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Технические условия оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП.

Приложение 1
к Регламенту электронной государственной услуги
«Учет иностранных периодических печатных изданий,
распространяемых на территории Актюбинской области»

Таблица 1. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия Таблица 1.1 Описание действий посредством ПЭП

1.

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2.

Наименование СФЕ, ИС

Получатель

ПЭП

Получатель

ПЭП

3.

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Получатель авторизуется на ПЭП по ИИН/БИН и паролю

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбор получателем ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя ЭЦП

4.

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

5.

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6.

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных получателя; 3 – если авторизация прошла успешно

4 – если есть нарушения в данных получателя; 5 – если нарушений нет

продолжение таблицы

5

6

7

8

Получатель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

Удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя и направление запроса в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата услуги

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Отображение выходного документа

30 сек – 1 минута

1,5 мин

30 сек – 1 минута

10 рабочих дней

6

7 – если есть нарушения в данных получателя; 8 – если нарушений нет

Таблица 1.2 Описание действий посредством ЦОН

1.

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2.

Наименование СФЕ, ИС

АРМ ИС ЦОН

Оператор ЦОН

Оператор ЦОН

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

3.

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в ГБД ФЛ/ ГБД ЮЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя
 
 

4.

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа

5.

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6.

Номер следующего действия

2

3

4 – если есть нарушения в данных получателя; 5 – если нарушений нет

продолжение таблицы

5

6

7

8

9

Оператор ЦОН

Оператор ЦОН

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

Заполнение запроса с прикреплением к форме запроса необходимых документов и удостоверение ЭЦП

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата услуги

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Отображение результата услуги - справки

30 сек – 1 минута

1 минута

1 минута

30 сек – 1 минута

10 рабочих дней

6

7

8 – если есть нарушения; 9 – если нарушений нет

      Примечание:
      В данных таблицах перечисляются действия (функции, процедуры, операции) всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.
      На основании таблиц приложения 1 к Регламенту строятся диаграммы функционального взаимодействия при оказании электронных государственных услуг.     

Приложение 2
к Регламенту электронной государственной услуги
«Учет иностранных периодических печатных изданий,
распространяемых на территории Актюбинской области»

Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями

Диаграмма № 1. Функциональное взаимодействие при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

 

Диаграмма № 2. Функциональное взаимодействие при оказании электронной государственной услуги через ИС ЦОН

 

Условные обозначения:


 

Приложение 3
к Регламенту электронной государственной услуги
«Учет иностранных периодических печатных изданий,
распространяемых на территории Актюбинской области»

Экранная Форма заявления на электронную государственную услугу

Форма выходного документа

 

Форма выходного документа (отказа)

 

Приложение 4
к Регламенту электронной государственной услуги
«Учет иностранных периодических печатных изданий,
распространяемых на территории Актюбинской области»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность» ________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.