Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2013 жылғы 4 наурыздағы № 62 қаулысы. Жамбыл облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 30 сәуірде № 1936 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 14 сәуірдегі № 117 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 14.04.2014 № 117 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1.Қоса берілген «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ғали Нәжімеденұлы Есқалиевке жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      
      Облыс әкімі                                Қ. Бозымбаев

«КЕЛІСІЛДІ»
Қазақстан Республикасының
Көлік және коммуникация министрі
А. Жұмағалиев
26 наурыз 2013 жыл

Жамбыл облысы әкімдігінің
2013 жылғы 4 наурыздағы
№ 62 қаулысымен бекітілген

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электронды мемлекеттік қызметтің регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электронды мемлекеттік қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Жамбыл облысы әкімдігінің кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы (бұдан әрі – уәкілетті орган), сондай-ақ «электрондық үкіметтің» www.e.gov.kz веб-порталы арқылы немесе алушыда электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – электрондық цифрлық қолтаңба) болған жағдайда www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы (бұдан әрі – веб-портал) арқылы көрсетеді.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Өнеркәсіп және экспорттық бақылау саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1130 Қаулысымен бекітілген «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік қызмет стандартының негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - стандарт).
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5.Осы регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартылулар:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе;
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтер көрсетуге қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – электрондық үкіметтің веб-порталы);
      3) «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтатылған, қайта басталған және әрекет етуін тоқтатқан лицензиялар, сондай-ақ лицензиялар беретін лицензиялардың сәйкестендірме нөмірін орталықтандырып қалыптастыратын лицензияланатын қызмет түрін жүзеге асыратын лицензиаттың филиалдары, өкілдіктері (объекттері, пункттері, учаскелері) туралы мәліметтерді қамтитын ақпараттық жүйе (бұдан әрі - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы)
       4) «электрондық үкіметтің» шлюзі – электрондық қызметтерді іске асыру шеңберінде «электрондық үкіметтің» ақпараттық жүйелерін ықпалдастыру үшін арналған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – «электрондық үкіметтің» шлюзі);
      5) «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі – жеке және заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асыруда «электрондық үкімет» пен екінші деңгейдегі банктер, жеке банктік операциялардың түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар ақпараттық жүйелерінің арасындағы өзара іс-қимылдарды қамтамасыз ету үшін арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі);
      6) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерек қоры - ақпаратты автоматтандырылған түрде жинау, сақтау және өңдеу, Қазақстан Республикасының аумағында қызметін жүзеге асыратын заңды тұлағалардың, филиалдардың, өкілдіктердің және жеке бірлескен кәсіпкерлік субъектілерінің бірыңғай ұлттық сәйкестендірілуін енгізу мақсатында бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін жасауға және мемлекеттік басқару органдарына және олардың өкілеттілігі шеңберінде өзге де субъектілерге Қазақстан Республикасының заңнамасымен сәйкес олар туралы өзекті және нақты мәліметтерді беруге арналған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - «Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерек қоры);
      7) тұтынушы – мемлекеттік электрондық қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      8) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – жеке сәйкестендіру нөмірі);
      9) бизнес - сәйкестендіру нөмірі – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – бизнес сәйкестендіру нөмірі);
      10) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      11) транзакциялық қызмет – пайдаланушыларға ақпаратпен өзара алмасу, төлемдерді жүргізу және электрондық цифрлық қолтаңба пайдаланумен басқа әрекеттерді талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну қызметтері;
      12) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі (бұдан әрі – электрондық цифрлық қолтаңба);
      13) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      14) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер (бұдан әрі - электрондық мемлекеттік қызметтер);
      15) электрондық лицензия – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ресімделетін және берілетін, қағаз тасығыштағы лицензияға салалас электронды құжат түріндегі лицензия;
      16) құрылымдық-функционалды бірліктер - электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдар құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік мекемелердің немесе басқа ұйымдардың тізбесі (бұдан әрі – құрылымдық - функционалды бірліктер).

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша уәкілетті орган қызметінің тәртібі

      6. Уәкілетті органның «электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы қадамдық іс-қимылы және шешімі осы регламентке 2-қосымшада келтірілген (электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы):
      1) тұтынушы электрондық үкіметінің веб-порталына тіркелуді компьютердің интернет-браузеріне сақталған өзінің электрондық цифрлық қолтаңба тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (электрондық үкіметінің порталында тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 үдеріс - тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігін компьютердің интернет-браузеріне бекітуі, мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының «электрондық үкіметтің» веб-порталындағы парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);
      3) 1-шарт – электрондық үкіметтің порталында тіркелген тұтынушы туралы деректердің түпнұсқалығын логин (жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес - сәйкестендіру нөмірі) және пароль арқылы тексеру;
      4) 2 үдеріс - тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты, электрондық үкіметінің веб-порталында авторландырудан бас тарту хабарламасын қалыптастыру;
      5) 3 үдеріс - тұтынушының «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталынан осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, тұтынушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару, қажетті құжаттардың электрондық нұсқасын сұрау салу нысанына бекіту (деректерді енгізу);
      6) 4 үдеріс – қызметтерді «электрондық үкіметтің» төлем шлюзіне төлеу, одан кейін бұл ақпарат «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталына түседі;
      7) 2-шарт - қызмет көрсеткені үшін төлем фактісін «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталынан тексеру;
      8) 5 үдеріс – қызметтерді «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталынан қызмет көрсету үшін төлемдердің болмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      9) 6 үдеріс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңбасын тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – «электрондық үкіметінің» веб-порталында электрондық цифрлік қолтаңбаны тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сауалда көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі / бизнес сәйкестендіру нөмірі мен электрондық цифрлік қолтаңбаның тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі / бизнес сәйкестендіру нөмірі арасындағы сәйкестендірме деректерге сәйкес келуін тексеру;
      11) 7 үдеріс – тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңбасының нақтылығының расталмауымен байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      12) 8 үдеріс – тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңба арқылы қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыру (қол қою);
      13) 9 үдеріс - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталына электронды құжатты (тұтынушының сұрауын) тіркеу және «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында сұрауды өңдеу;
      14) 4 шарт – лицензия беру үшін тұтынушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін уәкілетті органның тексеруі;
      15) 10 үдеріс - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      16) 11 үдеріс – тұтынушының «электрондық үкіметтің» веб-порталында құрған қызмет (электрондық лицензия) нәтижелерін алуы. Электрондық құжат уәкілетті органның уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлік қолтаңбасын пайдалануымен құрастырылады.
      7. Уәкілетті орган арқылы қадамдық іс-қимылы және шешімі осы регламентке 2-қосымшада келтірілген (электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы):
      1) 1 үдеріс – уәкілетті орган қызметкерінің мемлекеттік қызметті көрсету үшін «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталына логині мен паролін енгізу (авторландыру үдерісі);
      2) 1 шарт – жеке сәйкестендіру нөмірі және пароль арқылы тіркелген уәкілетті орган қызметкері туралы деректердің дұрыстығын «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында тексеру;
      3) 2 үдеріс - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында уәкілетті орган қызметкері деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      4) 3 үдеріс – уәкілетті орган қызметкерінің осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сауал нысанын экранға шығаруы және тұтынушының деректерін енгізу;
      5) 4 үдеріс –«Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерек қорына «электрондық үкіметтің» шлюзі арқылы тұтынушының деректері туралы сұрау салуды жолдау;
      6) 2 шарт – «Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерек қорында тұтынушы деректерінің болуын тексеру;
      7) 5 үдеріс – заңды тұлға мемлекеттік дерек қорында тұтынушы деректерінің болмауымен байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны құрастыру;
|      8) 6 үдеріс - сауал нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгілеу бөлігінде толтыру және уәкілетті орган қызметкерінің тұтынушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеу және оларды сауал нысанына бекіту;
      9) 7 үдеріс - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында сұрау салуды тіркеу және «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында қызметті өңдеу;
      10) 3 шарт –тұтынушының біліктілік талаптарына және лицензия беру негіздеріне сәйкестігін уәкілетті органның тексеруі;
      11) 8 үдеріс - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты, сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      12) 9 үдеріс – тұтынушының «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында қалыптастырған қызмет нәтижесін алуы. Электрондық құжат уәкілетті органның уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасын пайдаланумен құрастырылады.
      8. Қызметке сұрауды және жауапты толтыру нысаны www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталында келтірілген.
      9. Сұрауды өңдегеннен кейін тұтынушыға сұрауды өңдеу нәтижелерін мынадай үлгімен қарау мүмкіндігі беріледі:
      «ашу» деген түймені басқаннан кейін – сұрау нәтижесі экранның дисплейіне шығады;
      «сақтау» деген түймені басқаннан кейін – сұрау нәтижесі тұтынушы берген магнитті тасығышта Adobe Acrobat форматында сақталады.
      10. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажетті ақпарат пен кеңесті call орталығының (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3 Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісі кезіндегі өзара іс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық- функционалдық бірліктер:
      1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы;
      2) «электрондық үкіметтің» шлюзі;
      3) «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі;
      4) «Е-лицензиялау» веб-порталы – берілген лицензия туралы мәліметті қамтитын ақпараттық жүйесі;
      5) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерек қоры;
      6) тұтынушы;
      7) уәкілетті орган.
      12. Әр іс-қимылдың орындалу (рәсім, функция, операция) әрекетінің жүйелілігі мен мерзімі көрсетілген тақталы мәтіндік сипаттамасы осы регламенттің 1 қосымшасында келтірілген;
      13. Осы регламенттің 2 қосымшасында іс-әрекеттер (№ 12 диаграммалар) іс-қимылының қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалар берілген.
      14. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы регламенттің 3 қосымшасына сәйкес, сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпараттар мен ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау);
      16. Электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсетудің техникалық талаптары:
      1) Интернетке шығу;
      2) электронды лицензия берілетін тұлғада жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес - сәйкестендіру нөмірі бар болуы;
      3) «электрондық үкіметтің» порталында авторизациялау;
      4) электрондық цифрлы қолтаңбаның пайдаланушыда болуы;
      5) екінші деңгейдегі банкіде банкілік карточкасының немесе ағымдағы шотының бар болуы.

«Заңды тұлғалардың түстi және қара
металл сынықтары мен қалдықтарын
жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi
және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге
асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру»
электронды мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

1-кесте. «Электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы құрылымдық-функционалдық бірліктерінің іс-қимылдарын сиппатау

№ іс-қимыл (жұмыс барысының, ағысының)

1

2

3

4

5

Құрылымдық-функционалдық бірліктерінің атауы

Тұтынушы

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы

Тұтынушы

«Электрондық үкіметтің» төлем шлюзі

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы

Іс-қимылдың атауы (үдеріс, рәсім, операциялар және оларды сипаттау)

Тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңба тіркеу куәлігін компьютердің интернет браузеріне бекіту

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Қажетті құжаттарды электрондық түрде бекітумен сауал деректерін қалыптастырады және қызметті таңдайды

Қызметтерді төлеу

Төлемнің жоқ болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құрады

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешімдер)

Сұрау салудың сәтті қалыптасуы жөнінде хабарламаның көрсетілуі

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Сұрау салудың сәтті қалыптасуы жөнінде хабарламаның көрсетілуі

Қызмет көрсеткені үшін төлем фактісі

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Орындалу мерзімдері

10-15 минут

20 минут

15 минут

15 минут

10-15 минут

Келесі іс-қимыл нөмірі

2-егер тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болса; 3 – егер авторизация табысты өтсе

-

4

5 – егер төлемесе, 6- егер төлесе

-

кестенің жалғасы:

№ іс-қимыл (жұмыс барысының, ағысының)

6

7

8

9

10

11

Құрылымдық-функционалдық бірліктерінің атауы

Тұтынушы

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы

Тұтынушы

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы

Іс-қимылдың атауы (үдеріс, рәсім, операциялар және оларды сипаттау)

Сұрауды куәландыру (қол қою) үшін электрондық цифрлық қолтаңбаны таңдауы

тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңбасының нақтылығының расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құрады

электрондық цифрлық қолтаңба арқылы сұрауды куәландыру (қол қою)

Электронды құжатты, өтінішті (тұтынушының сұрауын) «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталына тіркеу және «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында сұрауды өңдеу

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында тұтынушы деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру

Электронды құжат (электронды лицензия)

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешімдер )

Сауалды маршрутизациялау

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Сауалды маршрутизациялау

Сауалды тіркеу және өтінімге номер беру

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

лицензия

Орындалу мерзімдері

10-15 минут

10-15 минут

15 минут

15 жұмыс күні

-

-

Келесі іс-қимыл нөмірі

7-егер электрондық цифрлық қолтаңба қате болса; 8 – электрондық цифрлық қолтаңбасы қате болмаса

-

-

Лицензия беру үшін қызмет көрсетушінің біліктілік талаптарына және негіздерге тұтынушының сәйкестігін тексеру



2-кесте. Уәкілетті орган арқылы құрылымдық-функционалдық бірліктерінің іс-қимылдарын сипаттау

№ іс-қимыл (жұмыс барысының, ағысының)

1

2

3

4

5

Құрылымдық-функционалдық бірліктерінің атауы

Қызмет көрсетуші

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы

Қызмет көрсетуші

«Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерек қоры

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы

Іс-қимылдың атауы (үдеріс, рәсім, операциялар және оларды сипаттау)

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында авторизацияланады

Деректерде бұзушылықтардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Қызмет көрсетуші қызметкерінің қызметтерді таңдауы

Тұтынушының деректерін тексеруге сұрауды «Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерек қорына жіберу

Деректерде бұзушылықтардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Аяқталу нысаны(деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешімдер )

Сұрау салудың сәтті қалыптасуы жөнінде хабарламаның көрсетілуі

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Сұрау салудың сәтті қалыптасуы жөнінде хабарламаның көрсетілуі

Сауалды маршрутизациялау

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Орындалу мерзімдері

10-15 мин

10 мин

15 мин

15 мин

15 мин

Келесі іс-қимыл нөмірі

1-қызмет көрсетуші қызметкерінің логині мен паролін «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы – берілген лицензия туралы мәліметті қамтитын ақпараттық жүйесінде тексеру

-

4

5 – егер тұтынушы деректерінде бұзушылықтар бар болса; 6- егер авторизация табысты өтсе

-

кестенің жалғасы:

№ іс-қимыл (жұмыс барысының, ағысының)

6

7

8

9

Құрылымдық-функционалдық бірліктеріның атауы

Қызмет көрсетуші

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы

Іс-қимылдың атауы (үдеріс, рәсім, операциялар және оларды сипаттау)

Құжаттарды бекіте отырып сұраныс нысанын толтыру

Электронды құжатты, өтінішті (тұтынушының сұрауын) «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталына тіркеу және «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында сұрауды өңдеу

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұралған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында құру

Электронды құжат (электронды лицензия)

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешімдер )

Сауалды маршрутизациялау

Сауалды тіркеу және өтінімге номер беру

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

лицензия

Орындалу мерзімдері

10-15 мин

15 жұмыс күні



Келесі іс-қимыл нөмірі


8 - егер «Е-лицензиялау» веб-порталы – берілген лицензия туралы мәліметті қамтитын ақпараттық жүйесінен сұрау бойынша деректер болмаса, 9-егер деректер сұрау бойынша табылса

-

-

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі
қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия
беру,қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру» электронды мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс қимылдың № 1 диаграммасы

Уәкілетті орган арқылы электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы

Шартты белгілер:

«Заңды тұлғалардың түстi және қара
металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы
(дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу
жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия
беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру» электронды мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

Электронды мемлекеттік қызметтің: «сапа» және «қолжетімділік» көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама нысаны

__________________________________________________________
қызмет атауы)

      1. Сіз электронды мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі сапасымен және нәтижесімен қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын
      2) шінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2 Сіз электронды мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги

Постановление Жамбылского областного акимата от 4 марта 2013 года № 62. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 30 апреля 2013 года № 1936. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области № 117 от 14 апреля 2014 года

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области  14.04.2014 № 117.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» от 27 ноября 2000 года акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов»
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Искалиева Гали Нажмеденовича.
      3. Настоящее постановление вступает в силу с момента государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      
      Аким области                               К. Бозумбаев

«СОГЛАСОВАНО»
Министр транспорта и коммуникации
Республики Казахстан
А. Жумагалиев
26 марта 2013 год

Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
от 4 марта 2013 года № 62

Регламент
электронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов» 1.Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов» (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением «Управлением предпринимательства и промышленности акимата Жамбылской области» (далее – уполномоченный орган), а также через веб-портал «электронного правительства»: www.e.gov.kz или через веб-портал «Е лицензирование» www.elicense.kz (далее – портал) при условии наличия у получателя электронной цифровой подписи (далее – электронная цифровая подпись).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов» утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1130 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области промышленности и экспортного контроля и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан» (далее -Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте:
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – информационная система);
      2) веб-портал «электронного правительства» - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      3) веб-портал информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – веб-портал информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»);
      4) шлюз «электронного правительства» - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – шлюз электронного правительства);
      5) платежный шлюз «электронного правительства» - автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций и «электронного правительства» при осуществлении платежей физических и юридических лиц (далее – платежный шлюз электронного правительства);
      6) государственная база данных «Юридические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – государственная база данных юридические лица);
      7) потребитель – юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      8) индивидуальный идентификационный номер — уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – индивидуальный идентификационный номер);
      9) бизнес-идентификационный номер - уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – бизнес - идентификационный номер);
      10) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) транзакционная услуга - услуги по предоставлению электронных информационных ресурсов пользователям, требующие взаимный обмен информацией, проведение платежей и иные действия, в том числе с использованием электронной цифровой подписи;
      12) электронная цифровая подпись - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – электронная цифровая подпись);
      13) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      14) электронные государственные услуги – государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      15) электронная лицензия – лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензия на бумажном носителе;
      16) Структурно-функциональные единицы - перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее – структурно - функциональные единицы).

2. Порядок деятельности уполномоченного органа по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения уполномоченного органа через портал электронного правительства (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на веб-портале электронного правительства с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, которая хранится в интернет-браузере компьютера потребителя (осуществляется для незарегистрированных потребителей на веб-портал электронного правительства);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, процесс ввода потребителем пароля (процесс авторизации) на веб-портале «электронного правительства» для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на веб-портале «электронного правительства» подлинности данных о зарегистрированном потребителе через логин (индивидуальный идентификационный номер / бизнес - идентификационный номер) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование на веб-портале электронного правительства сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на платежный шлюз «электронного правительства», а затем эта информация поступает в веб-портал информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в веб-портале информационной системы государственная база данных «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 - выбор потребителем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на веб-портале «электронного правительства» срока действия регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между индивидуальным идентификационным номером / бизнес - идентификационным номером указанным в запросе и индивидуальным идентификационным номером / бизнес - идентификационным номером указанным в регистрационном свидетельстве электронно- цифровой подписи);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности электронной цифровой подписи потребителя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством электронной цифровой подписи потребителя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса потребителя) в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» и обработка запроса в веб-портале информационной системе государственной базы данных «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка уполномоченного органа соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензий;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в веб-портале информационной системе государственной базы данных «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение потребителем результата услуги (электронная лицензия), сформированной порталом электронного правительства. Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица уполномоченного органа.
      7. Пошаговые действия и решения через уполномоченного органа (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником уполномоченного органа логина и пароля (процесс авторизации) в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в веб-портале информационной системе государственной базы данных «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном сотруднике уполномоченного органа через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника уполномоченного органа;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником уполномоченного органа услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод данных потребителя;
      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз «электронного правительства» в государственной базе данных «Юридические лица» о данных потребителя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных потребителя в государственной базе данных «Юридические лица»;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в государственной базе данных юридических лиц;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником уполномоченного органа необходимых документов, предоставленных потребителем и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в веб-портал информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» и обработка услуги в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»»;
      10) условие 3 – проверка уполномоченного органа соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензий;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение потребителем результата услуги (электронная лицензия) сформированной в веб-портале информационной системы государственная база данных «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица уполномоченного органа.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      9. После обработки запроса потребителю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки «открыть» – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки «сохранить» – результат запроса сохраняется на заданном потребителем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) веб–портал «электронного правительства»;;
      2) шлюз «электронного правительства»;
      3) платежный шлюз «электронного правительства»;
      4) веб-портал информационная система государственная база данных «Е-лицензирование»;
      5) государственная база данных юридических лиц;
      6) потребитель;
      7) уполномоченный орган.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 (диаграммы № 12) к настоящему регламенту.
      14. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Техническое условие оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие индивидуального идентификационного номера/бизнес-идентификационного номера у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация портала электронного правительства;
      4) наличие пользователя электронной цифровой подписью;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

Приложение 1
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению, переработке и реализации юридическими
лицами лома и отходов цветных и черных металлов»

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц через веб-портал «электронного правительства»

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

Наименование СФЕ

Потребитель

Веб-портал «электронного правительства»

Потребитель

Платежный шлюз «электронного правительства»

Веб-портал «электронного правительства»

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Оплата услуги

Формирует сообщение об отказе в связи с отсутствием оплаты

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Факт оплаты за оказание услуги

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Сроки исполнения

10–15 мин

20 мин

15 мин

15 мин

10–15 мин

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных потребителя; 3–если авторизация прошла успешно

4

5 – если не оплатил, 6 – если оплатил

продолжение таблицы:

№ действия

(хода, потока работ)

6

7

8

9

10

11

Наименование СФЕ

Потребитель

Веб-портал «электронного правительства»

Потребитель

Веб-портал «электронного правительства»

Веб-портал «электронного правительства»

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Выбор электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности электронной цифровой подписи потребителя

Удостоверение (подписание) запрос посредством электронной цифровой подписи

Регистрация электронного документа заявление (запроса потребителя) в Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование» и обработка запроса в Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Электронный документ (электронная лицензия)

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

лицензия

Сроки исполнения

10–15 мин

10–15 мин

15 мин

15 рабочих дней

-

-

Номер следующего действия

7– если в электронной цифровой подписи ошибка, 8 – если электронная цифровая подпись без ошибки

-

-

10-проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии

-

Таблица 2. Описание действий структурно-функциональных единиц через уполномоченного органа

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

Наименование Структурно-функциональные единицы

Услугодатель

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Услугодатель

Государственная база данных «юридических лиц»

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса на проверку данных потребителя в государственной базе данных «юридических лиц» государственной базе данных «физических лиц»

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Сроки исполнения

10–15 мин

10 мин

15 мин

15 мин

15 мин

Номер следующего действия

1 - Проверка в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

4

5– если есть нарушения в данных потребителя; 6–если авторизация прошла успешно

-

продолжение таблицы:

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

Наименование Структурно-функциональные единицы

Услугодатель

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Регистрация электронного документа в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» и обработка услуги в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»

Электронный документ (заключение)

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

лицензия

Сроки исполнения

10–15 мин

15 рабочих дней

-

-

Номер следующего действия

-

8– Если в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»отсутствуют данные по запросу; 9 –Если данные по запросу найдены

-

-

Приложение 2
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению, переработке и реализации юридическими
лицами лома и отходов цветных и черных металлов»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через веб-портал «электронного правительства»

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через уполномоченный орган

Условные обозначения:

Приложение 3
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации юридическими лицами
лома и отходов цветных и черных металлов»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.