"Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Жезқазған қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 1 наурыздағы N 06/02 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 9 сәуірде N 2289 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Жезқазған қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 2 мамырдағы N 12/02 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Жезқазған қаласы әкімдігінің 02.05.2013 N 12/02 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңдарына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысына сәйкес Жезқазған қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Қорғаншылық және қамқоршылық жөнiнде анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Жезқазған қаласы әкімінің орынбасары Б.М. Ахановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Жезқазған қаласының әкімі                  Б. Шингисов

Жезқазған қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 01 наурыздағы
N 06/02 қаулысымен
бекітілген

"Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) білім саласындағы уәкілетті орган – "Жезқазған қаласының білім, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      2) ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірліктер: уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе оларға бағынысты жүйелер;
      3) мемлекеттік қызметті алушы – жеке тұлға;
      4) халыққа қызмет көрсету орталығы – жеке және (немесе) заңды тұлғаларға "жалғыз терезе" қағидаты бойынша өтініштерді қабылдау және құжаттарды беру жөнінде мемлекеттік қызметтер көрсетілуін ұйымдастыруды жүзеге асыратын республикалық мемлекеттік кәсіпорын.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет "Жезқазған қаласының білім, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) (байланыс деректері осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген) көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік қызмет халыққа қызмет көрсету орталығы: Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің "Қарағанды облысы бойынша Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорынының шаруашылық жүргізу құқығындағы филиалының Жезқазған қаласындағы бөлімі (бұдан әрі - Орталық), (байланыс деректері осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген), сондай-ақ мемлекеттік қызметті алушыда электрондық цифрлы қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) болған жағдайда "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      5. Мемлекеттік қызмет "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 115 – 132-баптары, "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабы, "Мемлекеттің қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі функцияларын жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 30 наурыздағы N 382қаулысы, "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысы негізінде жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны:
      1) Орталықта – осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес қағаз тасымалдағышта қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама (бұдан әрі – анықтама) беру;
      2) порталда – уәкілетті органның уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлы қолы қойылған электрондық құжат нысанындағы анықтама беру не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      Орталыққа жүгінген кезде:
      1) мемлекеттік қызметті алушы жүгінген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері бес жұмыс күнін (құжаттарды қабылдаған күн және берген күн мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмiне кiрмейдi) құрайды;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезекте күтудің рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      3) жүгінген күні мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      4) анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты алған кезде кезек күтудің рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды.
      Портал арқылы жүгінген кезде:
      мемлекеттік қызметті алушы жүгінген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері бес жұмыс күнін құрайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет:
      1) Орталыққа жүгінген кезде – демалыс және мереке күндерін қоспағанда аптасына алты күн, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін көрсетіледі.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, "электронды" кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      Жылжымалы Орталықтар құжаттар қабылдауды Орталық бекіткен кестеге сәйкес жүзеге асырады, бірақ бір елді мекенде алты жұмыс сағатынан кем болмайды;
      2) веб-портал арқылы өтініш білдірген кезде – тәулік бойы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер (өзара іс-әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы мынадай құжаттарды тапсыруы қажет:
      1) Орталыққа жүгінген кезде:
      қорғаншылықты (қамқоршылықты) тағайындау туралы жергілікті атқарушы органдар шешімдерінің көшірмесі;
      мынадай:
      мемлекеттік қызметті алушының (қорғаншының (қамқоршының) жеке басын растайтын құжаттың;
      баланың туу туралы куәлігінің (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда);
      тұрғылықты жерінен анықтаманың деректері.
      Мемлекеттік электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын мәліметтерді уәкілетті орган тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден Халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі арқылы электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары көшірмелерімен қоса беріледі, кейін олар мемлекеттік қызметті алушыға қайтарылады;
      2) порталда:
      электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанындағы сұраныс;
      қорғаншылықты (қамқоршылықты) тағайындау туралы жергілікті атқарушы органдар шешімдерінің көшірмесі – сканерленген көшірме түрінде электронды сұранысқа тіркеледі;
      мынадай:
      мемлекеттік қызметті алушының (қорғаншының (қамқоршының) жеке басын растайтын құжаттың;
      баланың туу туралы мәліметтері (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда) не анықтама сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      тұрғылықты жерінен мәліметтер не анықтама сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі.
      Мемлекеттік электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын мәліметтерді уәкілетті орган тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі арқылы электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      11. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн қажеттi құжаттарды тапсыру:
      1) Орталыққа жүгінген кезде – Орталықта құжаттарды қабылдау операциялық залда "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы жүзеге асырылады;
      2) порталда – электрондық құжатты қабылдау мемлекеттік қызметті алушының "жеке кабинетінде" жүзеге асырылады.
      12. Орталықта барлық құжаттарды қабылдаған кезде мемлекеттік қызметті алушыға:
      1) Орталыққа өтініш білдірген кезде – тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      сұраныстың нөмірі мен қабылданған күні;
      сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, оның байланыс деректері;
      2) портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті алушыға порталдағы "жеке кабинетіне" немесе электрондық поштаға мемлекеттік қызметті ұсыну үшін сұраныстың қабылданғаны туралы ескертпе-хабарлама мемлекеттік қызмет нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетіле отырып жіберіледі.
      13. Мемлекеттік қызметті алушыға дайын құжаттарды беруді;
      1) Орталыққа жүгінген кезде – Орталық қызметкері "терезелер" арқылы қолхатта көрсетілген мерзімде күн сайын жүзеге асырады.
      Анықтама берілген күнінен бастап 1 (бір) ай жарамды.
      Егер мемлекеттік қызметті алушы құжаттар алуға мерзімінде бармаған жағдайда Орталық олардың бір ай сақталуын қамтамасыз етеді, кейін оларды уәкілетті органға тапсырады;
      2) порталдағы "жеке кабинетте" – сұранысты өзі жіберген кезде.
      14. Орталық мемлекеттік қызметті алушы осы регламенттің 10-тармағында көрсетілген құжаттар пакетін толық ұсынбаған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тартады.
      Құжаттарды қабылдаудан бас тартқан кезде Орталық қызметкері мемлекеттік қызметті алушыға жетіспейтін құжаттарды көрсете отырып қолхат береді.
      Уәкілетті орган Орталықтан түсетін құжаттарды ресімдеуде кеткен қателерді анықтаған кезде құжаттар пакетін алғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде оларды жазбаша негіздемесімен бірге Орталыққа қайтарады.
      Құжаттар пакетін алғаннан кейін Орталық бұл туралы мемлекеттік қызметті алушыны бір жұмыс күні ішінде ақпараттандырады және уәкілетті органның қайтару себебі туралы жазбаша негіздемесін береді.
      Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушы порталдағы "жеке кабинетінде" электрондық құжат түрінде алады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) Орталық қызметкері;
      2) уәкілетті органның басшылығы;
      3) уәкілетті органның маманы.
      16. Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің орындалу мерзімі көрсетілген әрбір ҚФБ-нің және әкімшілік іс-әрекеттерінің реттілігі және өзара іс-әрекетінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 3-қосымшада көрсетілген.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі ҚФБ және әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы Регламентке 4-қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға уәкілетті органның басшысы мен Орталықтың басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсетуді анықталған мерзімдерде Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес сапасы және іске асыру үшін жауапты болады.

"Қорғаншылық және қамқоршылық
жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне
1-қосымша

"Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету бойынша уәкілетті органның және Орталықтың байланыс деректері

Білім саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша функцияны жүзеге асыратын уәкілетті органның және Орталықтың атауы

Орналасқан жері, мекенжайы, электронды мекенжайы

Байланыс телефоны

Жұмыс кестесі

1

2

3

4

"Жезқазған қаласының білім, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі

100600, Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы, Алаш алаңы, 1 zhezgoo@mail.ru

8 (7102) 736493

Күн сайын демалыс (сенбі, жексенбі) және мерекелік күндерді қоспағанда сағат 13.00-ден 14.30-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ге дейін

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің "Қарағанды облысы бойынша Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының шаруашылық жүргізу құқығындағы филиалының Жезқазған қаласындағы бөлімі

100600, Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы, Б. Момышұлы көшесі, 9

8 (7102) 735033

Демалыс және мереке күндерін қоспағанда аптасына алты күн, үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін

"Қорғаншылық және қамқоршылық
жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне
2-қосымша

АНЫҚТАМА N____

Осы анықтама ____________________ қаласы ___ ________________ көшесі, N_______ үй, N пәтерде тұратын азамат (азаматша)_________________ берілді, ол шын мәнінде Жезқазған қаласы әкімдігінің 200 ___ жылғы "___"_________________________________________
N қаулысына сәйкес ______ жылғы "___"____ туылған ____________________ және оның мүлкіне (істе мүлкінің тізімдемесі, мүлкі жоқ) қорғаншы (қамқоршы) болып тағайындалды.
      Қорғаншыға (қамқоршыға) қамқорлыққа алынушыны тәрбиелеу, оқыту, қоғамдық пайдалы қызметке даярлау туралы, оның жеке мүліктік құқықтарын қорғау және сақтау, сотта және барлық мемлекеттік мекемелерде ерекше құзіретсіз оның өкілі болу міндеті жүктеледі.

"Жезқазған қаласының білім,
дене шынықтыру және спорт бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің бастығы _________ қолы (Т.А. Ә.)

М.О.

"Қорғаншылық және қамқоршылық
жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне
3-қосымша

Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің орындалу мерзімі көрсетілген әрбір ҚФБ-нің және әкімшілік іс-әрекеттерінің реттілігі және өзара іс-әрекетінің мәтіндік кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс ағыны, барысы)

Іс-әрекет N(жұмыс ағыны, барысы)

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталық қызметкері

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшылығы

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қабылдау және тіркеу

Хат-хабармен танысу

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Уәкілетті органның маманына құжаттарды жолдау

Құжаттарды қарар қою үшін басшылыққа жолдау

Қарар қою, орындау үшін маманға құжаттарды беру

Орындау мерзімдері

1 жұмыс күні

20 минут

20 минут


Іс-әрекет N(жұмыс ағыны, барысы)

4

5

6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның маманы

Орталық қызметкері

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қарау

Анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты басшылыққа қол қоюға жолдау


Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Орталыққа анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдау

Анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

Орындау мерзімдері

4 жұмыс күні

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (жұмыс барысы, ағыны)

Орталық қызметкері

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшылығы

Уәкілетті органның маманы

Орталық қызметкері

1. Құжаттарды қабылдау және тіркеу

3. Құжаттарды қабылдау және тіркеу

5. Хат-хабармен танысу

7. Құжаттарды қарау

11. Анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

2. Уәкілетті органның маманына құжаттарды жолдау

4. Құжаттарды қарар қою үшін басшылыққа жолдау

6. Қарар қою, орындау үшін маманға құжаттарды беру

8. Анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау





9. Анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты басшылыққа қол қоюға жолдау





10. Орталыққа анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдау


      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Портал арқылы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшылығы

Уәкілетті органның маманы

1. Құжаттарды қабылдау және тіркеу

3. Хат-хабармен танысу

5. Құжаттарды қарау

2. Құжаттарды қарар қою үшін басшылыққа жолдау

4. Қарар қою, орындау үшін маманға құжаттарды беру

6. Анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау



7. Анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты басшылыққа қол қоюға жолдау



8. Мемлекеттік қызмет алушыға анықтаманы не бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдау

"Қорғаншылық және қамқоршылық
жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне
4-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі ҚФБ және әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству"

Постановление акимата города Жезказган Карагандинской области от 1 марта 2013 года N 06/02. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 9 апреля 2013 года N 2289. Утратило силу постановлением акимата города Жезказган Карагандинской области от 2 мая 2013 года N 12/02

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Жезказган Карагандинской области от 02.05.2013 N 12/02 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки", акимат города Жезказган ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству".
      2. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима города Жезказган Аханова Б.М.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким города Жезказган                      Б. Шингисов

Утвержден
постановлением
акимата города Жезказган
от 01 марта 2013 года N 06/02

Регламент оказания государственной услуги
"Выдача справок по опеке и попечительству"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте оказания государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству" (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) уполномоченный орган в области образования - государственное учреждение "Отдел образования, физической культуры и спорта города Жезказган";
      2) СФЕ - структурно-функциональные единицы: ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      3) получатель государственной услуги - физическое лицо;
      4) центр обслуживания населения - республиканское государственное предприятие, осуществляющее организацию предоставления государственных услуг физическим и (или) юридическим лицам по приему заявлений и выдаче документов по принципу "одного окна".

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел образования, физической культуры и спорта города Жезказган" (далее - уполномоченный орган), (контактные данные указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту).
      3. Государственная услуга оказывается через центр обслуживания населения: отдел города Жезказган филиала республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Центр), (контактные данные указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту), а также через веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz (далее - портал), при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании статей 115 – 132 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", постановления Правительства Республики Казахстан от 30 марта 2012 года N 382 "Об утверждении Правил осуществления функций государства по опеке и попечительству", постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки".
      6. Результатом оказания государственной услуги являются:
      1) в Центре – выдача справки по опеке и попечительству (далее – справка) согласно приложению 2 к настоящему Регламенту на бумажном носителе;
      2) на портале – выдача справки в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица уполномоченного органа либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Сроки оказания государственной услуги:
      при обращении в Центр:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги составляют пять рабочих дней (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов – не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги в день обращения – не более 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении справки или мотивированного ответа об отказе – не более 20 минут.
      При обращении через портал:
      сроки оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги составляют пять рабочих дней.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Государственная услуга оказывается:
      1) при обращении в Центр – шесть дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 20.00 часов, без перерыва.
      Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      Мобильные Центры осуществляют прием документов согласно графику, утвержденному Центром, но не менее шести рабочих часов в одном населенном пункте;
      2) при обращении через портал – круглосуточно.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги получателю государственной услуги необходимо представить следующие документы:
      1) при обращении в Центр:
      копию решения местных исполнительных органов о назначении опеки (попечительства);
      данные документов:
      удостоверяющих личность получателя государственной услуги (опекуна (попечителя);
      свидетельства о рождении ребенка (в случае рождения ребенка до 13 августа 2007 года);
      справки с места жительства.
      Сведения, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через информационную систему Центров обслуживания населения в форме электронных документов, подписанные электронной цифровой подписью.
      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются получателю государственной услуги;
      2) на портале:
      запрос в форме электронного документа, подписанный электронной цифровой подписью получателя государственной услуги;
      копию решения местных исполнительных органов о назначении опеки (попечительства) – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      данные документов:
      удостоверяющих личность опекуна (попечителя);
      сведения о рождении ребенка (в случае рождения до 13 августа 2007 года) либо справка в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения с места жительства либо справка в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу.
      Сведения, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, подписанных электронной цифровой подписью.
      11. Необходимые документы для получения государственной услуги сдаются:
      1) при обращении в Центр – в Центре прием документов осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания;
      2) на портале – прием электронного документа осуществляется в "личном кабинете" получателя государственной услуги.
      12. При приеме центром всех необходимых документов получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) при обращении в Центр – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника Центра, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, его (ее) контактные данные;
      2) при обращении через портал – получателю государственной услуги в "личный кабинет" или на электронную почту направляется уведомление - отчет о принятии запроса на предоставление государственной услуги с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.
      13. Выдача готовых документов получателю государственной услуги осуществляется:
      1) при обращении в Центр – работником Центра посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.
      Справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи.
      В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за результатом услуги в указанный срок, Центр обеспечивает их хранение в течение одного месяца, после чего передает их в уполномоченный орган;
      2) в "личном кабинете" на портале – при самостоятельном направлении запроса.
      14. Центром будет отказано в приеме документов в случае представления получателем государственной услуги неполного пакета документов, указанных в пункте 10 настоящего Регламента.
      При отказе в приеме документов работником Центра получателю государственной услуги выдается расписка с указанием недостающих документов.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из Центра в течение трех рабочих дней, после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов Центр информирует об этом получателя государственной услуги в течение одного рабочего дня и выдает письменное обоснование уполномоченного органа о причине возврата.
      При обращении через портал мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги получатель государственной услуги получает в "личном кабинете" на портале в виде электронного документа.
      15. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) работник Центра;
      2) руководство уполномоченного органа;
      3) специалист уполномоченного органа.
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия указано в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      17. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 4 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      18. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справок по опеке и
попечительству"

Контактные данные уполномоченного органа и Центра по оказанию государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству"

Наименование уполномоченного органа и Центра, осуществляющие функции по оказанию государственной услуги в области образования

Месторасположение, адрес, электронный адрес

Контактный телефон

График работы

1

2

3

4

Государственное учреждение "Отдел образования, физической культуры и спорта города Жезказган"

100600, Карагандинская область, город Жезказган, площадь Алаша, 1
zhezgoo@mail.ru

8 (7102) 736493

Ежедневно с 09.00 часов до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней

Отдел города Жезказган филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

100600, Карагандинская область, город Жезказган, улица Б. Момышұлы, 9

8 (7102) 735033

Шесть дней в неделю с 09.00 часов до 20.00 часов без перерыва, за исключением выходных и праздничных дней

Приложение 2
к регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справок по опеке и
попечительству"

СПРАВКА N _____

      Настоящая справка выдана гр. (-ке) ____________________________
проживающему (-ей) в городе _________________________________________
по улице _______________ дом N ________ квартира N _____________ в
том, что он (она) согласно постановлению акимата города Жезказган N
от "__" ________ 200__ г. действительно назначен (-а) опекуном
(попечителем) над ___________________________________________________
"__" ________________ ______ года рождения и над его (ее) имуществом
(опись имущества в деле, имущества нет).
      На опекуна (попечителя) возлагается обязанность о воспитании,
обучении, подготовки к общественно-полезной деятельности подопечного,
защищать и охранять его личные имущественные права, являться его
представителем на суде и во всех государственных учреждениях без
особого полномочия.

Начальник
Государственного учреждения "Отдел образования,
физической культуры и спорта города Жезказган" _____ подпись (Ф.И.О.)

М.П.

Приложение 3
к регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справок по опеке и
попечительству"

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Работник Центра

Специалист уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация документов

Прием и регистрация документов

Ознакомление с корреспонденцией

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление документов специалисту уполномоченного органа

Направление документов руководству для наложения резолюции

Наложение резолюции, передача документов на исполнение специалисту

Сроки исполнения

1 рабочий день

20 минут

20 минут

N действия (хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Работник Центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Рассмотрение документов

Направление справки либо мотивированного ответа об отказе руководству на подпись


Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе

Отправка справки либо мотивированного ответа об отказе Центру

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе

Сроки исполнения

4 рабочих дня

1 рабочий день

1 рабочий день

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Работник Центра

Специалист уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Работник Центра

1. Прием и регистрация документов

3. Прием и регистрация документов

5. Ознакомление с корреспонденцией

7. Рассмотрение документов

11. Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе

2. Направление документов специалисту уполномоченного органа

4. Направление документов руководству для наложения резолюции

6. Наложение резолюции, передача документов на исполнение специалисту

8. Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе





9. Направление справки либо мотивированного ответа об отказе руководству на подпись





10. Отправка справки либо мотивированного ответа об отказе Центру


      Таблица 3. Варианты использования. Через портал

Специалист уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

1. Прием и регистрация документов

3. Ознакомление с корреспонденцией

5. Рассмотрение документов

2. Направление документов руководству для наложения резолюции

4. Наложение резолюции, передача документов на исполнение специалисту

6. Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе



7. Направление справки либо мотивированного ответа об отказе руководству на подпись



8. Отправка справки либо мотивированного ответа об отказе получателю государственной услуги

Приложение 4
к регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справок по опеке и
попечительству"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ