"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Сәтбаев қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 6 ақпандағы N 02/32 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 20 наурызда N 2255 болып тіркелді. Күші жойылды Қарағанды облысы Сәтбаев қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 27 мамырдағы № 12/14 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды Қарағанды облысы Сәтбаев қалалық мәслихатының 27.05.2013 N 12/14 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы", 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңдарына сәйкес Сәтбаев қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1.Қоса беріліп отырған мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін "Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру".
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің орынбасары М.С. Мадиеваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сәтбаев қ. әкімі                           Б.Д. Ахметов

Сәтбаев қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 6 ақпандағы
N 02/32 қаулысымен
бекітілді

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың
салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі
істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық
бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу
үшін анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Негізгі түсініктер

      1. Осы "Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру"(бұдан әрі - Регламент) мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде келесідей негізгі түсініктер қолданылады:
      1) құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) - уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе олардың қосалқы жүйелері;
      2) мемлекеттік қызметті алушы – жеке тұлға;
      3) уәкілетті орган – "Сәтбаев қаласының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      4) халыққа қызмет көрсету орталығы – "жалғыз терезе" қағидаты бойынша өтініштерді қабылдау және құжаттарды беру бойынша жеке және (немесе) заңды тұлғаларға мемлекеттік қызметтер көрсетілуін ұйымдастыруды жүзеге асыратын республикалық мемлекеттік кәсіпорын.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет "Сәтбаев қаласының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) (байланыс мәліметтері осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген) көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік қызмет халыққа қызмет көрсету орталығы: Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация Министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Қарағанды облысы бойынша Сәтбаев қаласындағы бөлімі арқылы көрсетіледі (бұдан әрі - Орталық), (байланыс мәліметтері осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген), және мемлекеттік қызметті алушыда электрондық цифрлы қолтаңба (бұдан әрі – ЭСҚ) болған жағдайда "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      5. Мемлекеттік қызмет "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексінің 66128-баптары, "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 13-бабының 3-тармағына, "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабы, "Мемлекеттік қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі функцияларын жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 30 наурыздағы N 382 қаулысы, "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысы негізінде жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны:
      1) Орталықта – осы Регламентке 2 және 3-қосымшаларға сәйкес зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету (құқықтар мен міндеттемелерді басқаға беру, шарттарды бұзу) осы Регламентке 4-қосымшаға сәйкес қағаз тасымалдағышта Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға тиесілі мүлікпен әрекетті жүзеге асыру үшін анықтама (бұдан әрі – анықтама) беру не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;
      2) порталда – уәкілетті органның уәкілетті тұлғасының ЭСҚ-мен қол қойылған электрондық құжат нысанындағы анықтаманы беру не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      1) Орталыққа жүгінген кезде:
      мемлекеттік қызметті алушы жүгінген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері бес жұмыс күнін (құжаттарды қабылдаған күн және берген күн мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмiне кiрмейдi) құрайды;
      қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезекте күтудің рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      жүгінген күні мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты алған кезде кезек күтудің рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      2) портал арқылы жүгінген кезде:
      мемлекеттік қызметті алушы жүгінген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері бес жұмыс күнін құрайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет:
      1) Орталыққа жүгінген кезде – демалыс және мереке күндерін қоспағанда аптасына алты күн, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін;
      қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, "электронды" кезек тәртібімен жүзеге асырылады;
      2) веб-портал арқылы өтініш білдірген кезде – тәулік бойы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет
(өзара әрекет) тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы мынадай құжаттарды тапсыруы қажет:
      1) Орталыққа жүгінген кезде:
      осы Регламентке 567-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызметті алушының (кәмелетке толмаған балалардың екі ата-анасының (ерлі-зайыптылардың) немесе оларды алмастыратын адамдардың (қорғаншылар (қамқоршылар), патронат тәрбиешілер) (бұдан әрі – заңды өкілдері) өтініші;
      қайтыс болуы туралы куәлік;
      банк салымының бар екенін растайтын құжат;
      көлік құралын тіркеу туралы куәлік (көлік құралын тіркеу туралы куәлік жоғалған жағдайда - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелері беретін дәлелдеме-анықтама), егер анықтама Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне қажет болған жағдайда;
      заң бойынша мұраға құқығы туралы куәлік (нотариустан);
      мынадай:
      мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдердің) жеке басын растайтын құжаттың;
      баланың туу туралы куәлігінің (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда);
      некеге тұру туралы куәлігінің (некеге 2008 жылға дейін тұрған жағдайда);
      некені бұзу туралы куәлігінің (неке 2008 жылға дейін бұзылған жағдайда);
      N 4 нысандағы анықтаманың (бала 2008 жылға дейін некеден тыс туылса) деректері.
      Мемлекеттік электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын мәліметтерді уәкілетті орган тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі арқылы электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары көшірмелерімен қоса беріледі, кейін құжаттардың түпнұсқалары мемлекеттік қызметті алушыға қайтарылады.
      2) порталда:
      мемлекеттік қызметті алушының электрондық цифрлы қолтаңбасымен қол қойылған электрондық құжат нысанындағы сұраныс;
      қайтыс болуы туралы куәлік – сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      банк салымының бар екенін растайтын құжат – сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      көлік құралын тіркеу туралы куәлік (көлік құралын тіркеу туралы куәлік жоғалған жағдайда - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелері беретін дәлелдеме-анықтама) – егер анықтама Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне қажет болған жағдайда - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      заң бойынша мұраға құқығы туралы куәлік (нотариустан) – сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      мынадай:
      мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдердің) жеке басын растайтын құжаттардың деректері;
      баланың туу туралы мәліметтері (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      некеге тұру туралы мәліметтер (некеге 2008 жылға дейін тұрған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      некенің бұзылуы туралы мәліметтер (неке 2008 жылға дейін бұзылған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      N 4 нысан бойынша анықтаманың мәліметтері (бала некеден тыс туылған жағдайда) не анықтама сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі.
      Мемлекеттік электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын мәліметтерді уәкілетті орган тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі арқылы электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      11. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн қажеттi құжаттарды тапсыру:
      1) Орталыққа жүгінген кезде – Орталықта құжаттарды қабылдау операциялық залда "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы жүзеге асырылады;
      2) порталда – электрондық құжатты қабылдау мемлекеттік қызметті алушының "жеке кабинетінде" жүзеге асырылады.
      12. Орталықта барлық құжаттарды қабылдаған кезде мемлекеттік қызметті алушыға:
      1) Орталыққа өтініш білдірген кезде – тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      сұраныстың нөмірі мен қабылданған күн;
      сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, оның байланыс деректері;
      2) портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті алушыға порталдағы "жеке кабинетіне" немесе электрондық поштаға мемлекеттік қызметті ұсыну үшін сұраныстың қабылданғаны туралы ескертпе-хабарлама мемлекеттік қызмет нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетіле отырып жіберіледі.
      13. Мемлекеттік қызметті алушыдан мемлекеттік қызметті алуға өтініш алған сәттен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін берген сәтке дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Орталыққа немесе уәкілетті органға, немесе порталға өтініш береді;
      2) Орталық құжаттарды қабылдайды, осы регламенттің 10-тармағына сәйкестігін тексереді, мемлекеттік қызметті алушыға қолхат береді, тіркейді және құжаттарды уәкілетті органға жолдайды;
      3) уәкілетті орган Орталық немесе мемлекеттік қызметті алушы уәкілетті органға немесе портал арқылы өтініш берген кезде ұсынған құжаттарды тіркейді, қарайды;
      4) уәкілетті орган анықтаманы ресімдейді және Орталыққа жолдайды, өкілетті органға немесе портал арқылы өтініш берген жағдайда мемлекеттік қызметті алушыға анықтаманы не кезекке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап беріледі;
      5) Орталық мемлекеттік қызметті алушыға мектепке дейінгі балалар ұйымына жолдама, мектепке дейінгі ұйымда орын болмаған жағдайда кезекке қойылғаны туралы хабарлама береді;
      6) портал арқылы жүгінген жағдайда мемлекеттік қызметті алушының порталдағы "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алатын күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсыну үшін сұранысты қабылдау туралы хабарлама-есеп жолданады;
      7) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру порталдағы "жеке кабинетте" - сұранысты өздігінен жолдаған жағдайда жүзеге асырылады.
      14. Мемлекеттік қызметті алушыға дайын құжаттарды беруді:
      1) Орталыққа жүгінген кезде – Орталық қызметкері "терезелер" арқылы қолхатта көрсетілген мерзімде күн сайын жүзеге асырады;
      анықтама берілген күнінен бастап 1 (бір) ай жарамды;
      егер мемлекеттік қызметті алушы құжаттар алуға мерзімінде бармаған жағдайда Орталық олардың бір ай сақталуын қамтамасыз етеді, кейін оларды уәкілетті органға тапсырады;
      2) порталдағы "жеке кабинетте" – сұранысты өзі жіберген кезде.
      15. Орталық мемлекеттік қызметті алушы осы Регламенттің 10-тармағында көрсетілген құжаттар пакетін толық ұсынбаған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тартады.
      Құжаттарды қабылдаудан бас тартқан кезде Орталық қызметкері мемлекеттік қызметті алушыға жетіспейтін құжаттарды көрсете отырып қолхат береді.
      Уәкілетті орган Орталықтан түсетін құжаттарды ресімдеуде кеткен қателерді анықтаған кезде құжаттар пакетін алғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде оларды жазбаша негіздемесімен бірге Орталыққа қайтарады.
      Құжаттар пакетін алғаннан кейін Орталық бұл туралы мемлекеттік қызметті алушыны бір жұмыс күні ішінде ақпараттандырады және уәкілетті органның қайтару себебі туралы жазбаша негіздемесін береді.
      Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушы порталдағы "жеке кабинетінде" электрондық құжат түрінде алады.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде келесідей құрылымдық функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) Орталық қызметкері;
      2) уәкілетті органның басшылығы;
      3) уәкілетті органның маманы.
      17. Әрбір ҚФБ әкімшілік әрекеттің орындау мерзімі көрсетіліп әрбір әкімшілік әрекеттерінің реттілігі мен өзара әрекетін мәтіндік кестелік сипаттау осы Регламентке 8-қосымшада көрсетілген.
      18. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде және ҚФБ әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысын көрсететін сызба осы Регламентке 9-қосымшада көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға болып уәкілетті органның басшысы мен Орталықтың басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтің белгіленген мерзімде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көрсетілу сапасына және оны іске асыруға жауапты болады.

"Зейнетақы қорларына, банктерге
кәмелетке толмағандардың салымдарына
иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

Уәкілетті органның және халыққа қызмет көрсету
Орталығының байланыс мәліметтері

Білім беру саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызметті іске асыратын өкілетті органның және халыққа қызмет көрсету орталығының атауы

Орналасқан орны, мекен-жайы, электрондық мекен-жайы

Байланыс телефоны

Жұмыс кестесі

"Сәтбаев қаласының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі

101301, Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Сәтбаев даңғылы 111, 2 қабат
satpgoo@mail.ru

8 (71063) 37934

Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден сенбіні қоса алғанда, еңбек заңнамасына сай, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін үзіліссіз

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация Министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Қарағанды облысы бойынша Сәтбаев қаласындағы бөлімі

101301, Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Сәтбаев даңғылы 111, 1 қабат

8 (71063) 40349

Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден сенбіні қоса алғанда, еңбек заңнамасына сай, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін үзіліссіз

"Зейнетақы қорларына, банктерге
кәмелетке толмағандардың салымдарына
иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

Үлгі

      Жинақтаушы зейнетақы қорының атауы ____________________________

      ММ "Сәтбаев қаласының білім, дене шынықтыру және спорт бөлімі"
_______ жылы туған кәмелетке толмаған ______________________ (баланың
Т.А.Ә.)_____________ заңды өкіл (дер) і (ата-ана (ата-аналар), қорғаншы
немесе қамқоршы, патронат тәрбиеші және оларды алмастырушы басқа
тұлғалар) _______________ жылы туған, _______________________ (өтініш
берушінің Т.А.Ә.) (жеке куәлік N __ ______ жылы _________ берілген) ______________________ салымшының (мұраға қалдырушының Т.А.Ә.) қайтыс
болуына байланысты (_____ жылғы ___________ N ___ қайтыс болуы туралы
куәлік) ________ жылғы нотариус берген (______ жылы _________________
берген мемлекеттік лицензия N ______) заң/аманат бойынша мұрагерлікке
құқығы туралы куәлікке сәйкес тиесілі инвестициялық табыспен, өсіммен
және өзге түсімдермен бірге заңнамаға сәйкес ____________ (жинақтаушы
зейнетақы қорының атауы) мұраға қалатын зейнетақы жинақтарын алуға рұқсат береді.

      ММ "Сәтбаев қаласының білім, дене
      шынықтыру және спорт бөлімінің" бастығы _________ қолы (Т.А.Ә.)

Анықтама берілген күннен бастап 1 (бір) ай ішінде жарамды.

      М.О.

"Зейнетақы қорларына, банктерге
кәмелетке толмағандардың салымдарына
иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

Үлгі

      Банк атауы ____________________________________________________

      ММ "Сәтбаев қаласының білім, дене шынықтыру және спорт бөлімі"
_______ жылы туған кәмелетке толмаған ______________________ (баланың
Т.А.Ә.) заңды өкіл (дер) і (ата-ана (ата-аналар), қорғаншы немесе
қамқоршы, патронат тәрбиеші және оларды алмастыратын басқа тұлғалар)
_______________ жылы туған, _______________________ (өтініш берушінің
Т.А.Ә.) (жеке куәлік N ____ _________ жылы ________ берілген) тиесілі
инвестициялық табыспен, өсіммен және өзге түсімдермен бірге заңнамаға
сәйкес ______________________ (банк атауы) кәмелетке толмаған баланың
(балалардың) салымдарына иелік етуге рұқсат береді.

      ММ "Сәтбаев қаласының білім, дене
      шынықтыру және спорт бөлімінің" бастығы _________ қолы (Т.А.Ә.)

Анықтама берілген күннен бастап 1 (бір) ай ішінде жарамды.

      М.О.

"Зейнетақы қорларына, банктерге
кәмелетке толмағандардың салымдарына
иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
4-қосымша

Үлгі

                                    ММ "Сәтбаев қаласының білім, дене
                                    шынықтыру және спорт бөлімі"

Кәмелетке толмаған бала (балалар) ___________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________ мүддесіне әрекет ететін
аудандық (қалалық) білім бөлімі _____________________________________
көлік құралын ____________________________ рұқсат береді.

      ММ "Сәтбаев қаласының білім, дене
      шынықтыру және спорт бөлімінің" бастығы _________ қолы (Т.А.Ә.)

Анықтама берілген күннен бастап 1 (бір) ай ішінде жарамды.

      М.О.

"Зейнетақы қорларына, банктерге
кәмелетке толмағандардың салымдарына
иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
5-қосымша

                            Жеке тұлғаға арналған үлгі

                              ММ "Сәтбаев қаласының білім, дене
                              шынықтыру және спорт бөлімі"
                              (өтініш берушінің Т.А.Ә.)______________
                              мекенжайы, телефоны: __________________
                              _______________________________________

Өтініш

      Сізден _________________________ жинақтаушы зейнетақы қорындағы
(қордың атауы мұрагерлікке құқығы туралы куәліктегі жазбаға сәйкес
көрсетіледі) зейнетақы жинақтарын салымшы (Т.А.Ә.) __________________
қайтыс болуына байланысты (қайтыс болуы туралы куәліктің N _________,
куәліктің берілген күні) кәмелетке толмаған балаларының (Т.А.Ә.)
____________________ алуына рұқсат беруіңізді сұраймын.

      Күні: _________ жылғы "___"______________

      Өтініш беруші (лер) қолы _________________

"Зейнетақы қорларына, банктерге
кәмелетке толмағандардың салымдарына
иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
6-қосымша

                            Жеке тұлғаға арналған үлгі

                              ММ "Сәтбаев қаласының білім, дене
                              шынықтыру және спорт бөлімі"
                              (өтініш берушінің Т.А.Ә.) _____________
                              мекенжайы, телефоны: __________________
                              _______________________________________

Өтініш

      Сізден кәмелетке толмаған балалар _____________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

(балалардың Т.А.Ә., туған жылы, туу туралы куәліктің N көрсетіледі,
10 жастан асқан балалар қолдарын қояды, "келісемін" деген сөзді
жазады) (банк атауы) ________________________ банктегі салымдарына
иелік етуге (құқықтар мен міндеттемелерді басқаға беру, шарттарды
бұзу) рұқсат беруіңізді сұраймын.
Әкесі туралы мәліметтер (Т.А.Ә., жеке куәліктің N, кім және қашан берді) ______________________________________________________________
_____________________________________________ қолы __________________
Шешесі туралы мәліметтер (Т.А.Ә., жеке куәліктің N, кім және қашан берді) ______________________________________________________________
_____________________________________________ қолы __________________

      Күні: _________ жылғы "___"______________
      Ерлі-зайыптылардың қолдары ______________

"Зейнетақы қорларына, банктерге
кәмелетке толмағандардың салымдарына
иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
7-қосымша

                            Жеке тұлғаға арналған үлгі

                              ММ "Сәтбаев қаласының білім, дене
                              шынықтыру және спорт бөлімі"
                              (өтініш берушінің Т.А.Ә.) _____________
                              мекенжайы, телефоны: __________________
                              _______________________________________

                        Өтініш

      Сізден кәмелетке толмаған бала (балалар) ______________________
_____________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________ меншік құқығында тиесілі
көлік құралына қатысты мәміле жасауға рұқсат беруіңізді сұраймын.

      Күні: ______ жылғы "______ " Өтініш беруші (лер) қолы _________

"Зейнетақы қорларына, банктерге
кәмелетке толмағандардың салымдарына
иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
8-қосымша

Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің орындалу мерзімін көрсете
отырып әр ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер реттілігі

Негізгі үдерістің әрекеті (жұмыстың барысы, ағымы)

Әрекет N (жұмыстың барысы, ағымы)

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталық қызметкері

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшылығы

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қабылдау

Құжаттармен танысу

Аяқталу формасы (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Уәкілетті органның маманына құжаттарды жолдау

Құжаттарды қарар қоюға басшылыққа ұсыну

Қарар қою, орындау үшін маманға құжаттарды тапсыру

Орындау мерзімі

1 жұмыс күні

20 минут

20 минут

Әрекет N (жұмыстың барысы, ағымы

4

5

6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның маманы

Орталық қызметкері

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қарастыру

Анықтаманы не дәлелді бас тартуды басшылыққа қол қоюға жолдау


Аяқталу формасы (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Анықтаманы не дәлелді бас тартуды дайындау

Орталыққа анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды жолдау

Анықтаманы не дәлелді бас тартуды беру

Орындау мерзімі

4 жұмыс күні

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

"Зейнетақы қорларына, банктерге
кәмелетке толмағандардың салымдарына
иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
9-қосымша

ҚФБ әкімшілік іс әрекеттердің (үрдістердің) өзара
әрекеті мен реттілік сипаттамасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей, в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям"

Постановление акимата города Сатпаев Карагандинской области от 6 февраля 2013 года N 02/32. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 20 марта 2013 года N 2255. Утратило силу постановлением акимата города Сатпаев Карагандинской области от 27 мая 2013 года N 12/14

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Сатпаев Карагандинской области от 27.05.2013 N 12/14.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан "Об административных процедурах" от 27 ноября 2000 года, "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" от 23 января 2001 года, акимат города Сатпаев ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей, в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям".
      2. Контроль над исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Мадиеву М.С.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      Аким г. Сатпаев                            Б.Д. Ахметов

Утверждено
постановлением акимата
города Сатпаев N 02/32
от 6 февраля 2013 года

Регламент государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения
вкладами несовершеннолетних детей, в территориальные
подразделения Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан для оформления
наследства несовершеннолетним детям"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте оказания государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей, в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям" (далее – Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) структурно-функциональные единицы (СФЕ) - ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      2) получатель государственной услуги - физическое лицо;
      3) уполномоченный орган – государственное учреждение "Отдел образования, физической культуры и спорта города Сатпаев";
      4) центр обслуживания населения - республиканское государственное предприятие, осуществляющее организацию предоставления государственных услуг физическим и (или) юридическим лицам по приему заявлений и выдаче документов по принципу "одного окна".

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел образования, физической культуры и спорта города Сатпаев" (далее - уполномоченный орган), (контактные данные указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту).
      3. Государственная услуга, оказывается, через центр обслуживания населения: Отдел города Сатпаев Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникации Республики Казахстан (далее – Центр), (контактные данные указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту) и через веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz (далее - портал), при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании статей 66128 Кодекса Республики Казахстан 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье", пункта 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", постановления Правительства Республики Казахстан от 30 марта 2012 года N 382 "Об утверждении Правил осуществления функций государства по опеке и попечительству", постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки".
      6. Результатом оказания государственной услуги является:
      1) в Центре - выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей (уступка прав и обязательств, расторжение договоров), согласно приложениям 2 и 3 к настоящему Регламенту, в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан на осуществление действий с имуществом, принадлежащим несовершеннолетним (далее – справка) согласно приложению 4 настоящего Регламента либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе;
      2) на портале – выдача справки в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица уполномоченного органа, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) при обращении в Центр:
      сроки оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги составляют пять рабочих дней (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги);
      максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов – не более 20 минут;
      максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги в день обращения – не более 20 минут;
      максимально допустимое время ожидания в очереди при получении справки либо мотивированного ответа об отказе – не более 20 минут;
      2) при обращении через портал:
      сроки оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги составляют пять рабочих дней.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Государственная услуга оказывается:
      1) при обращении в Центр - шесть дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 20.00, без перерыва;
      прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) при обращении через портал – круглосуточно.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги получателю государственной услуги необходимо предоставить следующие документы:
      1) при обращении в Центр:
      заявление получателя государственной услуги (от обоих родителей (супругов) или лиц, их заменяющих (опекуны (попечители), патронатные воспитатели), несовершеннолетних детей (далее - законные представители) согласно приложениям 567 к настоящему Регламенту.
      свидетельство о смерти;
      документ, подтверждающий наличие банковского вклада;
      свидетельство о регистрации транспортного средства (в случае, утери свидетельства о регистрации транспортного средства, справка подтверждение выдаваемого территориальным подразделением Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан) в случае если справка нужна в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан;
      свидетельство о праве на наследство по закону (от нотариуса);
      данные документов:
      удостоверяющих личность получателя государственной услуги (законных представителей);
      свидетельство о рождении ребенка (в случае рождения до 13 августа 2007 года);
      свидетельства о заключении брака (в случае заключения брака до 2008 года);
      свидетельства о расторжении брака (в случае расторжения брака до 2008 года);
      справки по форме N 4 (в случае рождения ребенка вне брака до 2008 года).
      Сведения, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через информационную систему центров обслуживания населения в форме электронных документов, подписанные электронной цифровой подписью.
      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются получателю государственной услуги.
      2) на портале:
      запрос в форме электронного документа, подписанный электронной цифровой подписью получателя государственной услуги;
      свидетельство о смерти – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      документ, подтверждающий наличие банковского вклада – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      свидетельство о регистрации транспортного средства (в случае, утери свидетельства о регистрации транспортного средства, справка подтверждение выдаваемое территориальным подразделением Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан) в случае если справка нужна в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      свидетельство о праве на наследство по закону (от нотариуса) – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      данные документов:
      удостоверяющих личность получателя государственной услуги (законных представителей);
      сведения о рождении ребенка (в случае рождения до 13 августа 2007 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения о заключении брака (в случае заключения брака до 2008 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения о расторжении брака (в случае расторжения брака до 2008 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения справки по форме N 4 (в случае рождения ребенка вне брака) либо справка в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу.
      Сведения, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, подписанные электронной цифровой подписью.
      11. Необходимые документы для получения государственной услуги сдаются:
      1) при обращении в Центр – прием документов осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания;
      2) на портале – прием электронного документа осуществляется в "личном кабинете" получателя государственной услуги.
      12. При приеме Центром всех необходимых документов получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) при обращении в Центр – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника Центра, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, его (ее) контактные данные;
      2) при обращении через портал – получателю государственной услуги в "личный кабинет" или на электронную почту направляется уведомление-отчет о принятии запроса на предоставление государственной услуги с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.
      13. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги подает заявление вместе с необходимым пакетом документов в Центр или уполномоченный орган, либо в портал;
      2) Центр осуществляет прием документов, проверку на соответствие пункту 10 настоящего регламента, выдачу расписки получателю государственной услуги, регистрацию и передает документы в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган осуществляет регистрацию, рассмотрение представленных документов из Центра или от получателя государственной услуги при подаче заявления в уполномоченный орган, либо через портал;
      4) уполномоченный орган оформляет справку и направляет в Центр, в случае подачи уполномоченный орган либо через портал получателю государственной услуги выдается справка либо мотивированный ответ об отказе в выдаче справки;
      5) Центр выдает получателю государственной услуги справку;
      6) при обращении через портал получателю государственной услуги в "личный кабинет" на портале направляется уведомление - отчет о принятии запроса для предоставления государственной услуги с указанием даты и времени получения получателем государственной услуги результата государственной услуги.
      7) выдача результата оказания государственной услуги в "личном кабинете" на портале - при самостоятельном направлении запроса.
      14. Выдача готовых документов получателю государственной услуги осуществляется:
      1) при обращении в Центр – работником Центра посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанной в ней срок;
      справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи;
      в случаях, если получатель государственной услуги не обратился за результатом услуги в указанный срок, Центр обеспечивает их хранение в течение одного месяца, после чего передает их в уполномоченный орган;
      2) в "личном кабинете" на портале – при самостоятельном направлении запроса.
      15. Центром будет отказано в приеме документов в случае представления получателем государственной услуги неполного пакета документов, указанных в пункте 10 настоящего Регламента.
      При отказе в приеме документов работником Центра получателю государственной услуги выдается расписка с указанием недостающих документов.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из Центра в течение трех рабочих дней после получения пакета документов, возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов Центр информирует получателя государственной услуги об этом в течение одного рабочего дня и выдает письменное обоснование уполномоченного органа о причине возврата.
      При обращении через портал мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги получатель государственной услуги получает в "личном кабинете" на портале в виде электронного документа.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) работник Центра;
      2) руководство уполномоченного органа;
      3) специалист уполномоченного органа.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 8 к настоящему Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 9 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      19. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды,
банки для распоряжения вкладами
несовершеннолетних детей,
в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан
для оформления наследства
несовершеннолетним детям"

Контактные данные уполномоченного органа и Центра
обслуживания населения

Наименование уполномоченного органа и центров обслуживания населения, осуществляющие функции по оказанию государственной услуги

Месторасположение, адрес

Контактный телефон

График работы

Государственное учреждение "Отдел образования, физической культуры и спорта города Сатпаев"

101301, Карагандинская область, город Сатпаев, проспект Сатпаева 111, 2 этаж
satpgoo@mail.ru

8 (71063) 37934

С 09.00 часов до 18.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов

Центр: Отдел города Сатпаев Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникации Республики Казахстан

101301, Карагандинская область, город Сатпаев, проспект Сатпаева 111, 1 этаж

8 (71063) 40349

С 09.00 часов до 20.00 часов, за исключением выходных и праздничных дней

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды,
банки для распоряжения вкладами
несовершеннолетних детей,
в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан
для оформления наследства
несовершеннолетним детям"

Образец

Наименование накопительного пенсионного фонда _____________

      ГУ "Городской отдел образования, физической культуры и спорта
г. Сатпаев" разрешает (Ф.И.О. заявителя) ___________________,________
года рождения, (удостоверение личности N ______ от __ _________ года,
выдано _________________), законному (ым) представителю (ям)
(родителям (родителю), опекуну или попечителю, патронатному
воспитателю и другим заменяющим их лицам) несовершеннолетнего
____ (Ф.И.О. ребенка, года рождения), получить наследуемые пенсионные
накопления в _______________ (наименование накопительного пенсионного
фонда), с причитающимся инвестиционным доходом, пеней и иными
поступлениями в соответствии с законодательством, согласно
свидетельству о праве на наследство по закону/завещанию от __________
года, выданного нотариусом (государственная лицензия N ______________
от __________ года, выдана ___________), в связи со смертью вкладчика
(Ф.И.О. наследодателя), _____________________ (свидетельство о смерти
от ___ ______________ года, N ________).

      Начальник
      ГУ "Городской отдел образования,
      физической культуры и спорта г. Сатпаев" _____ подпись (Ф.И.О.)

Справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи.

      М.П.

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды,
банки для распоряжения вкладами
несовершеннолетних детей,
в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан
для оформления наследства
несовершеннолетним детям"

Образец

      Наименование банка ____________________________________________

      ГУ "Городской отдел образования, физической культуры и спорта
г. Сатпаев" разрешает (Ф.И.О. заявителя) ____________________,_______
года рождения, (удостоверение личности N ______ от ____________ года,
выдано __________________), законному (ым) представителю (ям)
(родители (родителю), опекуну (ам) или попечителю, патронатному
воспитателю и другим заменяющим их лицам) несовершеннолетнего ребенка (детей) ________________ __________________________ (Ф.И.О. ребенка,
года рождения), распорядиться вкладами несовершеннолетнего ребенка
(детей) ______________________ (наименование банка), с причитающимся
инвестиционным доходом, пеней и иными поступлениями в соответствии с
законодательством.

      Начальник
      ГУ "Городской отдел образования,
      физической культуры и спорта г. Сатпаев" _____ подпись (Ф.И.О.)

Справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи.

      М.П.

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды,
банки для распоряжения вкладами
несовершеннолетних детей,
в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан
для оформления наследства
несовершеннолетним детям"

Образец

                             ГУ "Городской отдел образования,
                             физической культуры и спорта г. Сатпаев"

      ГУ "Городской отдел образования, физической культуры и спорта
г. Сатпаев", действующий в интересах несовершеннолетнего (-ей, - их)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
разрешает на __________________________________________ транспортного
средства ____________________________________________________________

      Начальник
      ГУ "Городской отдел образования,
      физической культуры и спорта г. Сатпаев" _____ подпись (Ф.И.О.)

Справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи.

      М.П.

Приложение 5
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды,
банки для распоряжения вкладами
несовершеннолетних детей,
в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан
для оформления наследства
несовершеннолетним детям"

                           Образец для физического лица

                             ________________________________________
                             ГУ "Городской отдел образования,
                             физической культуры и спорта г. Сатпаев"
                             от (Ф.И.О. заявителя) __________________
                             адрес проживания, телефон: _____________
                             ________________________________________

                        Заявление

      Прошу Вашего разрешения снять пенсионные накопления в
накопительном пенсионном фонде ______________________ (название фонда
указывается согласно записи в свидетельстве о праве на наследство) за
несовершеннолетних детей (Ф.И.О.) ________________ в связи со смертью
вкладчика (Ф.И.О) ______________ свидетельство о смерти от __________
года (дата выдачи свидетельства) N __________

      Дата "___" __________ _____ год

      Подпись заявителя (ей) _________

Приложение 6
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды,
банки для распоряжения вкладами
несовершеннолетних детей,
в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан
для оформления наследства
несовершеннолетним детям"

                           Образец для физического лица

                             ________________________________________
                             ГУ "Городской отдел образования,
                             физической культуры и спорта г. Сатпаев"
                             от (Ф.И.О. заявителя) __________________
                             адрес проживания, телефон: _____________
                             ________________________________________

                        Заявление

      Прошу Вашего разрешения на распоряжение (уступка прав и
обязательств, расторжение договоров) вкладами в банке _______________
(название банка) несовершеннолетних детей: __________________________
_____________________________________________________________________
________________________________ (указать Ф.И.О. детей, год рождения,
N _______ свидетельства о рождении, дети старше 10 лет расписываются,
пишут слово – "согласны")
Сведения об отце (Ф.И.О., N _________________ удостоверения личности,
кем и когда выдано) _________________________________________________
____________________________________________ роспись ________________
Сведения о матери (Ф.И.О., N ________________ удостоверения личности,
кем и когда выдано) _________________________________________________
____________________________________________ роспись ________________

      Дата "___" _______________ год

      Подпись обоих родителей ________________

Приложение 7
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды,
банки для распоряжения вкладами
несовершеннолетних детей,
в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан
для оформления наследства
несовершеннолетним детям"

                           Образец для физического лица
                             ________________________________________
                             ГУ "Городской отдел образования,
                             физической культуры и спорта г. Сатпаев"
                             от (Ф.И.О. заявителя) __________________
                             адрес проживания, телефон: _____________
                             ________________________________________

                        Заявление

      Прошу Вашего разрешения на осуществление сделки в отношении
транспортного средства, принадлежащего на праве собственности
несовершеннолетнему (им) ребенку (детям): ___________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      Дата "___" __________ год Подпись заявителя (ей) ______________

Приложение 8
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды,
банки для распоряжения вкладами
несовершеннолетних детей,
в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан
для оформления наследства
несовершеннолетним детям"

Текстовое табличное описание последовательности
и взаимодействия административных действий

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Работник Центра

Специалист уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация документов

Прием и регистрация документов

Ознакомление с документами

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление документов специалисту уполномоченного органа

Направление документов руководству для наложения резолюции

Наложение резолюции, передача документов на исполнение специалисту

Сроки исполнения

1 рабочий день

20 минут

20 минут

N действия (хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Работник Центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Рассмотрение документов

Направление справки или мотивированного отказа руководству на подпись


Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подготовка справки или мотивированного отказа

Отправка справки или мотивированного отказа Центру

Выдача справки или мотивированного отказа

Сроки исполнения

4 рабочих дня

1 рабочий день

1 рабочий день

Приложение 9
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды,
банки для распоряжения вкладами
несовершеннолетних детей,
в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан
для оформления наследства
несовершеннолетним детям"

Схемы, отражающие взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий СФЕ