"Қамқорлық және қорғау жөніндегі қызмет атқарушы органдарымен, кәмелетке толмаған балалардың меншік құқығындағы жылжымалы мүлікке қатысты мәмiлелердiң ресiмдеуi үшін анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Сәтбаев қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 6 ақпандағы N 02/33 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 20 наурызда N 2256 болып тіркелді. Күші жойылды Қарағанды облысы Сәтбаев қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 27 мамырдағы № 12/15 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды Қарағанды облысы Сәтбаев қалалық мәслихатының 27.05.2013 N 12/15 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы", 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңдарына сәйкес Сәтбаев қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін "Қамқорлық және қорғау жөніндегі қызмет атқарушы органдарымен, кәмелетке толмаған балалардың меншік құқығындағы жылжымалы мүлікке қатысты мәмiлелердiң ресiмдеуi үшін анықтама беру".
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің орынбасары М.С. Мадиеваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сәтбаев қаласы әкімі                           Б.Д. Ахметов

Сәтбаев қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 6 ақпандағы
№ 02/33 қаулысымен
бекітілді

"Қамқорлық және қорғау жөніндегі қызмет атқарушы органдарымен, кәмелетке толмағандарға меншік құқығында тиесілі мүлікпен мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Негізгі түсініктер

      1. Осы "Қамқорлық және қорғау жөніндегі қызмет атқарушы органдарымен, кәмелетке толмағандарға меншік құқығында тиесілі мүлікпен мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың анықтамаларын беру" (бұдан әрі - Регламент) мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде келесідей негізгі түсініктер қолданылады:
      1) құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) - уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе олардың қосалқы жүйелері;
      2) мемлекеттік қызметті алушы - жеке тұлға;
      3) уәкілетті орган - "Сәтбаев қаласының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      4) халыққа қызмет көрсету орталығы - "жалғыз терезе" қағидаты бойынша өтініштерді қабылдау және құжаттарды беру бойынша жеке және (немесе) заңды тұлғаларға мемлекеттік қызмет көрсетілуін ұйымдастыруды жүзеге асыратын республикалық мемлекеттік кәсіпорын.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет "Сәтбаев қаласының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - уәкілетті орган) (байланыс мәліметтері осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген) көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік қызмет Халыққа қызмет көрсету орталығы: Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация Министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Қарағанды облысы бойынша Сәтбаев қаласындағы бөлімі арқылы көрсетіледі (бұдан әрі - Орталық), (байланыс мәліметтері осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген) және мемлекеттік қызметті алушыда электрондық цифрлы қолтаңба (бұдан әрі - ЭСҚ) болған жағдайда "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Азаматтық кодексінің 22 — 24-баптары, "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексінің 66128-баптары, "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 13-бабының 3-тармағы, "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабы, "Мемлекеттік қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі функцияларын жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 30 наурыздағы № 382 қаулысы, "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119 қаулысы негізінде жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны:
      1) Орталықта - осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мүлікті иеліктен айыру жөніндегі мәмілелер жасауға қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың нотариалды кеңсеге, не кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үй кепілдігімен несие ресімдеу үшін банктерге қағаз тасымалдағышта анықтамаларын (бұдан әрі - анықтама) беру;
      2) порталда - уәкілетті органның уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлы қолтаңбасымен қол қойылған электрондық құжат нысанындағы анықтамаларды беру не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      1) Орталыққа жүгінген кезде:
      мемлекеттік қызметті алушы жүгінген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері бес жұмыс күнін (құжаттарды қабылдаған күн және берген күн мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) құрайды;
      қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      жүгінген күні мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты алған кезде кезек күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды.
      2) портал арқылы жүгінген кезде:
      мемлекеттік қызметті алушы жүгінген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері бес жұмыс күнін құрайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет:
      1) Орталыққа жүгінген кезде - демалыс және мереке күндерін қоспағанда аптасына алты күн, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін көрсетіледі;
      қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, "электронды" кезек тәртібімен жүзеге асырылады;
      2) веб-портал арқылы өтініш білдірген кезде - тәулік бойы.
      10. Мемлекеттік қызметті алушыдан мемлекеттік қызметті алуға өтініш алған сәттен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін берген сәтке дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Орталыққа немесе уәкілетті органға, немесе порталға өтініш береді;
      2) Орталық құжаттарды қабылдайды, осы регламенттің 11-тармағына сәйкестігін тексереді, мемлекеттік қызметті алушыға қолхат береді, тіркейді және құжаттарды уәкілетті органға жолдайды;
      3) уәкілетті орган Орталық немесе мемлекеттік қызметті алушы уәкілетті органға немесе портал арқылы өтініш берген кезде ұсынған құжаттарды тіркейді, қарайды;
      4) уәкілетті орган анықтаманы ресімдейді және Орталыққа жолдайды, өкілетті органға немесе портал арқылы өтініш берген жағдайда мемлекеттік қызметті алушыға анықтаманы не кезекке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап беріледі;
      5) Орталық мемлекеттік қызметті алушыға береді;
      6) портал арқылы жүгінген жағдайда мемлекеттік қызметті алушының порталдағы "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алатын күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсыну үшін сұранысты қабылдау туралы хабарлама-есеп жолданады;
      7) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру порталдағы "жеке кабинетте" - сұранысты өздігінен жолдаған жағдайда жүзеге асырылады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-эрекет (өзара әрекет) тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы мынадай құжаттарды тапсыруы қажет:
      1) Орталыққа жүгінген кезде:
      нотариалды кеңсеге анықтама алу үшін:
      осы Регламентке 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті алушының (кәмелетке толмаған балалардың екі ата-анасының (ерлі-зайыптылардың) немесе оларды алмастыратын адамдардың (қорғаншылар (қамқоршылар), патронат тәрбиешілер) (бұдан әрі - заңды өкілдері) өтініші;
      заңды өкілдерінің кепілді тұрғын үйді беру туралы нотариалды расталған өтініші, банк алдында міндеттерін тиісінше орындамаған жағдайда кепілді тұрғын үйді беру туралы жақын туыстарының нотариалды расталған өтініші;
      тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған баланың оқу орнының басшысы куәландырған жылжымайтын мүлікті иеліктен айыру жөніндегі мәмілелерді жасауға анықтама-келісімі;
      ерлі-зайыптылардың біреуі болмаған жағдайда, оның мәмілелерді ресімдеуге нотариуспен расталған сенімхаты;
      қайтыс болуы туралы куәлік;
      мынадай:
      мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдердің) жеке басын растайтын құжаттың;
      баланың туу туралы куәлігінің (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда);
      некеге тұру туралы куәлігінің (некеге 2008 жылға дейін тұрған жағдайда);
      некені бұзу туралы куәлігінің (неке 2008 жылға дейін бұзылған жағдайда);
      № 4 нысандағы анықтаманың (бала 2008 жылға дейін некеден тыс туылса);
      жылжымайтын мүлікке (пәтер, үй, саяжай (шарт, жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, мүлікке техникалық паспорт) құжаттардың деректері.
      Кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үй кепілдігімен несие ресімдеу үшін банктерге анықтама алу үшін:
      осы Регламентке 4-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті алушының (кәмелетке толмаған балалардың екі ата-анасының (ерлі-зайыптылардың) немесе оларды алмастыратын адамдардың (қорғаншылар (қамқоршылар), патронат тәрбиешілер) (бұдан әрі - заңды өкілдері) өтініші;
      заңды өкілдерінің кепілде тұрғын үйді беру туралы нотариалды расталған өтініші, банк алдында міндеттерін тиісінше орындамаған жағдайда кепілді тұрғын үйді беру туралы жақын туыстарының нотариалды расталған өтініші;
      тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған баланың оқу орнының басшысы куәландырған жылжымайтын мүлікті иеліктен айыру жөніндегі мәмілелерді жасауға анықтама-келісімі;
      ерлі-зайыптылардың біреуі болмаған жағдайда, оның мәмілелерді ресімдеуге нотариуспен расталған сенімхаты;
      қайтыс болуы туралы куәлік;
      банктен кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үйді кепілге қоюға рұқсатқа анықтама беру туралы хат (кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үйді кепілге қойып, несие берген жағдайда);
      мынадай:
      мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдердің) жеке басын растайтын құжаттың;
      баланың туу туралы куәлігінің (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда);
      некеге тұру туралы куәлігінің (некеге 2008 жылға дейін тұрған жағдайда);
      некені бұзу туралы куәлігінің (неке 2008 жылға дейін бұзылған жағдайда);
      № 4 нысандағы анықтаманың (бала 2008 жылға дейін некеден тыс туылса);
      жылжымайтын мүлікке (пәтер, үй, саяжай (шарт, жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, мүлікке техникалық паспорт) құжаттардың деректері.
      Мемлекеттік электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын мәліметтерді уәкілетті орган тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі арқылы электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары көшірмелерімен қоса беріледі, кейін құжаттардың түпнұсқалары мемлекеттік қызметті алушыға қайтарылады.
      Меншік иесі кэмелетке толмаған бала (балалар) болып табылатын жылжымайтын мүлікпен мәмілелерді рәсімдеуге рұқсат кәмелетке толмаған баланың тұрғылықты жері бойынша беріледі.
      Егер кәмелетке толмаған меншік иесі тұратын Қазақстан Республикасының әкімшілік-аумақтық бөлінісінен тысқары жерде орналасқан мүлік иеліктен айырылса, онда жылжымайтын мүлікті иеліктен айыруға рұқсатты жылжымайтын мүлік орналасқан жер бойынша қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдар береді;
      2) порталда:
      нотариалды кеңсеге анықтама алу үшін:
      мемлекеттік қызметті алушының электрондық цифрлы қолтаңбасымен қол қойылған электрондық құжат нысанындағы сұраныс;
      заңды өкілдерінің кепілді тұрғын үйді беру туралы нотариалды расталған өтініші, банк алдында міндеттерін тиісінше орындамаған жағдайда кепілді тұрғын үйді беру туралы жақын туыстарының нотариалды расталған өтініші - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған баланың оқу орнының басшысы куәландырған жылжымайтын мүлікті иеліктен айыру жөніндегі мәмілелерді жасауға анықтама-келісімі - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      ерлі-зайыптылардың біреуі болмаған жағдайда, оның.мәмілелерді ресімдеуге нотариуспен расталған сенімхаты - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      қайтыс болуы туралы куәлік - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      мынадай:
      мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдердің) жеке басын растайтын құжаттардың деректері;
      баланың туу туралы мәліметтері (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      некеге тұру туралы мәліметтер (некеге 2008 жылға дейін тұрған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      некенің бұзылуы туралы мәліметтер (неке 2008 жылға дейін бұзылған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      № 4 нысан бойынша анықтаманың мәліметтері (бала некеден тыс туылған жағдайда) не анықтама сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      жылжымайтын мүлікке (пәтер, үй, саяжай (шарт, жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, мүлікке техникалық паспорт) құжаттардың мәліметтері не құжаттар сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      кәмелетке толмаған балаға тиесілі тұрғын үй кепілдігімен несие ресімдеу үшін банктерге анықтама алу үшін:
      мемлекеттік қызметті алушының электрондық цифрлы қолтаңбасымен қол қойылған электрондық құжат нысанындағы сұраныс;
      заңды өкілдерінің кепілді тұрғын үйді беру туралы нотариалды расталған өтініші, банк алдында міндеттерін тиісінше орындамаған жағдайда кепілді тұрғын үйді беру туралы жақын туыстарының нотариалды расталған өтініші - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      тұрғын үйдің меншік иелері болып табылатын кәмелетке толмаған баланың оқу орнының басшысы куәландырған жылжымайтын мүлікті иеліктен айыру жөніндегі мәмілелерді жасауға анықтама-келісімі - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      ерлі-зайыптылардың біреуі болмаған жағдайда, оның мәміле ресімдеуді жасауға нотариуспен расталған сенімхаты - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      банктен кәмелетке толмағанға тиесілі тұрғын үйді кепілге қоюға рұқсатқа анықтама беру туралы хат (кәмелетке толмағанға тиесілі тұрғын үйді кепілге қойып, несие берген жағдайда) - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      қайтыс болуы туралы куәлік - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      № 4 нысан бойынша анықтама (бала некеден тыс туылған жағдайда) - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      мынадай:
      мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдердің) жеке басын растайтын құжаттардың деректері;
      баланың туу туралы мәліметтері (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      некеге тұру туралы мәліметтер (некеге 2008 жылға дейін тұрған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      некенің бұзылуы туралы мәліметтер (неке 2008 жылға дейін бұзылған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      № 4 нысан бойынша анықтаманың мәліметтері (бала некеден тыс туылған жағдайда) не анықтама сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      жылжымайтын мүлікке (пәтер, үй, саяжай (шарт, жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, мүлікке техникалық паспорт) құжаттардың мәліметтері не құжаттар сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі.
      Мемлекеттік электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын мәліметтерді уәкілетті орган тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі арқылы электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Меншік иесі кәмелетке толмаған бала (балалар) болып табылатын жылжымайтын мүлікпен мәмілелерді ресімдеуге рұқсат кәмелетке толмағаның тұрғылықты жері бойынша беріледі.
      Егер кәмелетке толмаған меншік иесі тұратын Қазақстан Республикасының әкімшілік-аумақтық бөлінісінен тысқары жерде орналасқан мүлік иеліктен айырылса, онда жылжымайтын мүлікті иеліктен айыруға рұқсатты жылжымайтын мүлік орналасқан жер бойынша қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдар береді.
      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар тапсырылады:
      1) Орталыққа жүгінген кезде - Орталықта құжаттарды қабылдау операциялық залда "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы жүзеге асырылады;
      2) порталда - электрондық құжатты қабылдау мемлекеттік қызметті
алушының "жеке кабинетінде" жүзеге асырылады.
      13. Барлық құжаттарды қабылдаған кезде мемлекеттік қызметті алушыға:
      1) Орталыққа өтініш білдірген кезде - тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      сұраныстың нөмірі мен қабылданған күн;
      сұратылған мемлекеттік қызметті түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, оның байланыс деректері;
      2) портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті алушыға порталдағы "жеке кабинетіне" немесе электрондық поштаға мемлекеттік қызметті ұсыну үшін сұраныстың қабылданғаны туралы ескертпе-хабарлама мемлекеттік қызмет нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетіле отырып жіберіледі.
      14. Мемлекеттік қызметті алушыға дайын құжаттарды беру:
      1) Орталыққа жүгінген кезде - Орталық қызметкері "терезелер" арқылы қолхатта көрсетілген мерзімде күн сайын жүзеге асырады;
      анықтама берілген күнінен бастап 1 (бір) ай жарамды;
      егер мемлекеттік қызметті алушы құжаттар алуға мерзімінде бармаған жағдайда Орталық олардың бір ай сақталуын қамтамасыз етеді, кейін оларды уәкілетті органға тапсырады;
      2) порталдағы "жеке кабинетте" - сұранысты өзі жіберген кезде.
      15. Орталық мемлекеттік қызметті алушы осы Регламенттің 11-тармағында көрсетілген құжаттар пакетін толық ұсынбаған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тартады.
      Құжаттарды қабылдаудан бас тартқан кезде Орталық қызметкері мемлекеттік қызметті алушыға жетіспейтін құжаттарды көрсете отырып қолхат береді.
      Уәкілетті орган Орталықтан түсетін құжаттарды ресімдеуде кеткен қателерді анықтаған кезде құжаттар пакетін алғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде оларды жазбаша негіздемесімен бірге Орталыққа қайтарады.
      Құжаттар пакетін алғаннан кейін Орталық бұл туралы мемлекеттік қызметті алушыны бір жұмыс күні ішінде ақпараттандырады және уәкілетті органның қайтару себебі туралы жазбаша негіздемесін береді.
      Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушы порталдағы "жеке кабинетінде" электрондық құжат түрінде алады.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде келесідей құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) Орталық қызметкері;
      2) уәкілетті органның басшылығы;
      3) уәкілетті органның маманы.
      17. Әрбір ҚФБ әкімшілік әрекетінің орындалу мерзімін көрсетіліп әрбір әкімшілік әрекеттерінің реттілігі мен өзара әрекетін мәтіндік кестелік сипаттау осы Регламентке 5 қосымшада келтірілген.
      18. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде ҚФБ және әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы Регламентке 6 қосымшада көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға болып уәкілетті органның басшысы мен Орталықтың басшысы (бұдан әрі - лауазымды тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтің белгіленген мерзімде Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес көрсетілу сапасына және оны іске асыруға жауапты болады.

"Қамқорлық және қорғау жөніндегі қызмет
атқарушы органдарымен, кәмелетке толмағандарға
меншік құқығында тиесілі мүлікпен мәмілелерді
ресімдеу үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық
жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың
анықтамаларын беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне 1-қосымша

Уәкілетті органның және халыққа қызмет көрсету орталығының байланыс мәліметтері

Білім беру саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызметті іске асыратын өкілетті органның және халыққа қызмет көрсету орталығының атауы

Орналасқан орны, мекен-жайы, электрондық мекен-жайы

Байланыс телефоны

"Сәтбаев қаласының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі

101301, Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Сәтбаев даңғылы 111, 2 қабат satpgоо@mаі1.гu

8 (71063) 37934

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация Министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Қарағанды облысы бойынша Сәтбаев қаласындағы бөлімі

101301, Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Сәтбаев даңғылы 111, 1 қабат

8 (71063) 40349

"Қамқорлық және қорғау жөніндегі қызмет
атқарушы органдарымен, кәмелетке толмағандарға
меншік құқығында тиесілі мүлікпен мәмілелерді
ресімдеу үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық
жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың
анықтамаларын беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне 2-қосымша

Үлгі

"Сәтбаев қ. білім, дене шынықтыру
және спорт бөлімі" ММ

"Сәтбаев қ. білім, дене шынықтыру және спорт бөлімі" ММ, кәмелетке толмағандардың қызығушылығында іске асырылатын
(-оған, -оларға) _____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
мына мекен-жайында орналасқан, жылжымайтын мүлік ____________________
рұқсат етіледі

"Сәтбаев қ. білім, дене шынықтыру
және спорт бөлімі" ММ
бастығы                                 ________________қолы (А.Т.Ә.)

Анықтама берілгеннен күннен кейін 1 (бір) айға дейін жарамды.

М.О.

"Қамқорлық және қорғау жөніндегі қызмет
атқарушы органдарымен, кәмелетке толмағандарға
меншік құқығында тиесілі мүлікпен мәмілелерді
ресімдеу үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық
жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың
анықтамаларын беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне 3-қосымша

Жеке тұлғаға арналған үлгі
____________________________
"Сәтбаев қ. білім, дене шынықтыру
және спорт бөлімі" ММ
(А.Т.Ә. толық, қысқартусыз жеке куәлігі,
құжаты бойынша) ________________________
мекен-жайы, телефоны: __________________
_____________________________________

Өтініш

Сізден, мына мекен жайында орналасқан, жылжымайтын мүлікті иеліктен айыруға рұқсат сұраймыз: __________________________________________

Балаларымыз бар:

1.__________________________________________________________________
2.__________________________________________________________________
3.______________________________________________________ (балалардың
А.Т.Ә, туған жылы, туу туралы куәліктің №, 10 жастан асқан балалар қол қояды, "келістім" - сөзін жазады)

Әкесі туралы мәлімет (А.Т.Ә., жеке куәлік №, кіммен және қашан берілді) ____________________________________________________________
________________________ қолы _________________

Анасы туралы мәлімет (А.Т.Ә., жеке куәлік №, кіммен және қашан берілді) ____________________________________________________________
________________________ қолы _________________

Әрі қарай тұратын мекен жайы ________________________________________

"Әрі қарай балалар тұрғын-үймен қамтамасыз етіледі" сөйлемі (қолмен жазылсын) ___________________________________________________________

Мерзімі "__" _____ жыл                   Жұбайлардың екеуінің да қолы

"Қамқорлық және қорғау жөніндегі қызмет
атқарушы органдарымен, кәмелетке толмағандарға
меншік құқығында тиесілі мүлікпен мәмілелерді
ресімдеу үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық
жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың
анықтамаларын беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне 4-қосымша

Жеке тұлғаға арналған үлгі
___________________________
"Сәтбаев қ. білім, дене шынықтыру
және спорт бөлімі" ММ
(А.Т.Ә. толық, қысқартусыз жеке куәлігі,
құжаты бойынша) ________________________
мекен-жайы, телефоны: __________________
_______________________________________

Өтініш

Сізден, мына көлемде несие алу үшін __________ мерзімге _____________
мына мекен жайында орналасқан, жылжымайтын мүлікті кепілдікке қоюға рұқсат сұраймыз: ____________________________________________________

Балаларымыз бар:

1.__________________________________________________________________
2.__________________________________________________________________
3.__________________________________________________________________
(балалардың А.Т.Ә, туған жылы, туу туралы куәліктің №, 10 жастан асқан балалар қол қояды, "келістім" - сөзін жазады)
Әкесі туралы мәлімет (А.Т.Ә., жеке куәлік №, кіммен және қашан берілді) ____________________________________________________________
________________________________ роспись ____________________________

Анасы туралы мәлімет (А.Т.Ә., жеке куәлік №, кіммен және қашан берілді) ____________________________________________________________
_________________________________ қолы ____________________

№ Банк хаты ______________________________________

Тұрғын үй банкпен алынып қойған жағдайда балалар мына мекен жайында тұрады: (қосымша ауданның немесе балаларды алуға келісімін берген жақын туыстарының мекен-жайы), "Әрі қарай балалар тұрғын-үймен қамтамасыз етіледі" сөйлемі (қолмен жазылсын)
_____________________________________________________________________

Мерзімі " " __________ _____жыл       Жұбайлардың екеуінің да қолы

"Қамқорлық және қорғау жөніндегі қызмет
атқарушы органдарымен, кәмелетке толмағандарға
меншік құқығында тиесілі мүлікпен мәмілелерді
ресімдеу үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық
жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың
анықтамаларын беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне 5-қосымша

Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің орындалу мерзімін көрсете отырып әр ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттерінің реттілігі

Негізгі үдерістің әрекеті (жұмыстың барысы, ағымы)

Әрекет № (жұмыстың барысы, ағымы)

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталық қызметкері

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшылығы

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қабылдау

Құжаттармен танысу

Аяқталу формасы (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Уәкілетті органның маманына құжаттарды жолдау

Құжаттарды қарар қоюға басшылыққа жолдау

Қарар қою, орындау үшін маманға құжаттарды тапсыру

Орындау мерзімі

1 жұмыс күні

20 минут

20 минут

Әрекет № (жұмыстың барысы, ағымы

4

5

6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның маманы

Орталық қызметкері

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қарастыру

Анықтаманы не дәлелді бас тартуды басшылыққа қол қоюға жолдау

Анықтаманы не дәлелді бас тартуды тіркеу

Аяқталу формасы (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Құжаттарды қарастыру және анықтаманы не дәлелді бас тартуды дайындау

Орталыққа анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды жөнелту

Анықтаманы не дәлелді бас тартуды беру

Орындау мерзімі

4 жұмыс күні

1 жұмыс күні

1 жұмыс күн

"Қамқорлық және қорғау жөніндегі қызмет
атқарушы органдарымен, кәмелетке толмағандарға
меншік құқығында тиесілі мүлікпен мәмілелерді
ресімдеу үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық
жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың
анықтамаларын беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне 6-қосымша

ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттердің (үрдістердің) өзара әрекеті мен реттілік сипаттамасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача справок органов осуществляющих функции по опеке и попечительству для оформления сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности несовершеннолетним детям"

Постановление акимата города Сатпаев Карагандинской области от 6 февраля 2013 года N 02/33. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 20 марта 2013 года N 2256. Утратило силу постановлением акимата города Сатпаев Карагандинской области от 27 мая 2013 года N 12/15

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Сатпаев Карагандинской области от 27.05.2013 N 12/15.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан "Об административных процедурах" от 27 ноября 2000 года, "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" от 23 января 2001 года, акимат города Сатпаев ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача справок органов осуществляющих функции по опеке и попечительству для оформления сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности несовершеннолетним детям".
      2. Контроль над исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Мадиеву М.С.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      Аким г.Сатпаев                             Б.Д. Ахметов

Утверждено
постановлением акимата
города Сатпаев N 02/33
от 6 февраля 2013 года

Регламент государственной услуги
"Выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке или попечительству для оформления сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности несовершеннолетним детям"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте оказания государственной услуги "Выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке или попечительству для оформления сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности несовершеннолетним детям" (далее – Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) структурно-функциональные единицы (СФЕ) - ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      2) получатель государственной услуги - физическое лицо;
      3) уполномоченный орган - государственное учреждение "Отдел образования, физической культуры и спорта города Сатпаев";
      4) центр обслуживания населения - республиканское государственное предприятие, осуществляющее организацию предоставления государственных услуг физическим и (или) юридическим лицам по приему заявлений и выдаче документов по принципу "одного окна".

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел образования, физической культуры и спорта города Сатпаев" (далее - уполномоченный орган), (контактные данные указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту).
      3. Государственная услуга, оказывается, через Центр обслуживания населения: Отдел города Сатпаев Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникации Республики Казахстан (далее – Центр), (контактные данные указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту) и через веб-портал "Электронного правительства": www.e.gov.kz (далее - портал), при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании статей 22 – 24 Гражданского кодекса Республики Казахстан от 27 декабря 1994 года, статей 66128 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье", пункта 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", постановления Правительства Республики Казахстан от 30 марта 2012 года N 382 "Об утверждении Правил осуществления функций государства по опеке и попечительству", постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки".
      6. Результатом оказания государственной услуги являются:
      1) в Центре – выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке и попечительству, на совершение сделок по отчуждению недвижимого имущества, являющихся собственниками жилища, в нотариальную контору, либо в банки для оформления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему (далее – справка), согласно  приложению 2 к настоящему Регламенту, на бумажном носителе;
      2) на портале – выдача справок в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица уполномоченного органа, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) при обращении в Центр:
      сроки оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги составляют пять рабочих дней (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги);
      максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов – не более 20 минут;
      максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги в день обращения – не более 20 минут;
      максимально допустимое время ожидания в очереди при получении справки или мотивированного ответа об отказе – не более 20 минут;
      2) при обращении через портал:
      сроки оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги составляют пять рабочих дней.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Государственная услуга оказывается:
      1) при обращении в Центр – шесть дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 20.00, без перерыва;
      прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) при обращении через портал – круглосуточно.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1)получатель государственной услуги подает заявление вместе необходимым пакетом документов в Центр или уполномоченный орган, либо портал;
      2) Центр осуществляет прием документов, проверку на соответствие пункту 11 настоящего регламента, выдачу расписки получателю государственные услуги, регистрацию и передает документы в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган осуществляет регистрацию, рассмотрение представленных документов из Центра или от получателя государственной услуги при подачи заявления в уполномоченный орган, либо через портал;
      4) уполномоченный орган оформляет справку и направляет в Центр, в случае подачи уполномоченный орган либо через портал получателю государственной услуги выдается справка либо мотивированный ответ об отказе выдачи справки.;
      5) Центр выдает получателю государственной услуги справку;
      6) при обращении через портал получателю государственной услуги в "личный кабинет" на портале направляется уведомление - отчет о принятии запроса для предоставления государственной услуги с указанием даты и времени получения получателем государственной услуги и результата государственной услуги;
      7) выдача результата оказания государственной услуги в "личном кабинете" на портале - при самостоятельном направлении запроса.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получателю государственной услуги необходимо представить следующие документы:
      1) при обращении в Центр:
      для получения справки в нотариальную контору:
      заявление получателя государственной услуги (от обоих родителей (супругов) или лиц, их заменяющих (опекуны, попечители, патронатные воспитатели несовершеннолетних детей) (далее – законные представители) согласно приложению 3 к настоящему Регламенту;
      нотариально заверенное заявление от законных представителей о предоставлении гарантированного жилья, нотариально заверенное заявление от близких родственников о предоставлении гарантированного жилья в случае не надлежащего исполнения обязательств перед банком;
      справка-согласие несовершеннолетнего, являющегося собственником жилища, с места учебы на совершение сделок по отчуждению недвижимого имущества, заверенная руководителем учебного заведения;
      доверенность от имени отсутствующего супруга(-и), заверенная нотариусом на совершение оформления сделки;
      свидетельство о смерти;
      данные документов:
      удостоверяющих личность получателя государственной услуги (законных представителей);
      свидетельства о рождении ребенка (в случае рождения до 13 августа 2007 года);
      свидетельства о заключении брака (в случае заключения брака до 2008 года);
      свидетельства о расторжении брака (в случае расторжения брака до 2008 года);
      справки по форме N 4 (в случае рождения ребенка вне брака до 2008 года);
      документов на недвижимое имущество (квартира, дом, дача (договор, свидетельство о государственной регистрации прав на недвижимость, технический паспорт на имущество).
      Для получения справки в банки для оформления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему:
      заявление получателей государственной услуги (от обоих родителей (супругов) или лиц, их заменяющих (опекуны, попечители, патронатные воспитатели несовершеннолетних детей) (далее – законные представители) согласно приложению 4 к настоящему Регламенту;
      нотариально заверенное заявление от законных представителей о предоставлении гарантированного жилья, нотариально заверенное заявление от близких родственников о предоставлении гарантированного жилья в случае ненадлежащего исполнения обязательств перед банком;
      справка-согласие несовершеннолетнего, являющегося собственником жилища, с места учебы на совершение сделок по отчуждению недвижимого имущества, заверенная руководителем учебного заведения;
      доверенность от имени отсутствующего супруга(-и), заверенная нотариусом на совершение оформления сделки;
      свидетельство о смерти;
      письмо из банка о выдаче справки на разрешение залога жилья, принадлежащего несовершеннолетнему (в случае предоставления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему);
      данные документов:
      удостоверяющих личность получателя государственной услуги (законных представителей);
      свидетельства о рождении ребенка (в случае рождения до 13 августа 2007 года);
      свидетельства о заключении брака (в случае заключения брака до 2008 года);
      свидетельства о расторжении брака (в случае расторжения брака до 2008 года);
      справки по форме N 4 (в случае рождения ребенка вне брака с 2008 года) либо предоставление справки по форме N 4 (в случае рождения ребенка вне брака);
      на недвижимое имущество (квартира, дом, дача (договор, свидетельство о государственной регистрации прав на недвижимость, технический паспорт на имущество).
      Сведения, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через информационную систему Центров обслуживания населения в форме электронных документов, подписанных электронной цифровой подписью.
      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются получателю государственной услуги.
      Разрешение на оформление сделки с недвижимым имуществом, собственником которого является несовершеннолетний ребенок (дети), выдается по месту регистрации несовершеннолетнего.
      Если отчуждается имущество, расположенное за пределами административно-территориальной единицы Республики Казахстан, на которой проживает несовершеннолетний собственник, то согласие на отчуждение недвижимого имущества дают органы, осуществляющие функции по опеке или попечительству по месту нахождения недвижимого имущества;
      2) на портале:
      для получения справки в нотариальную контору:
      запрос в форме электронного документа, подписанный электронной цифровой подписью получателя государственной услуги;
      нотариально заверенное заявление от законных представителей о предоставлении гарантированного жилья, нотариально заверенное заявление от близких родственников о предоставлении гарантированного жилья в случае ненадлежащего исполнения обязательств перед банком – в виде сканированной копии прикрепляются к электронному запросу;
      справка-согласие несовершеннолетнего, являющегося собственником жилища, с места учебы на совершение сделок по отчуждению недвижимого имущества, заверенное руководителем учебного заведения – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      доверенность от имени отсутствующего супруга(-и), заверенная нотариусом на совершение оформления сделки – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      свидетельство о смерти – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      данные документов:
      удостоверяющих личность получателя государственной услуги (законных представителей);
      сведения о рождении ребенка (в случае рождения до 13 августа 2007 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения о заключении брака (в случае заключения брака до 2008 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения о расторжении брака (в случае расторжения брака до 2008 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения справки по форме N 4 (в случае рождения ребенка вне брака) либо справка в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения документов на недвижимое имущество (квартира, дом, дача (договор, свидетельство о государственной регистрации прав на недвижимость, технический паспорт на имущество) либо документы в виде сканированной копии прикрепляются к электронному запросу;
      для получения справки в банки для оформления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему:
      запрос в форме электронного документа, подписанный электронной цифровой подписью получателя государственной услуги;
      нотариально заверенное заявление от законных представителей о предоставлении гарантированного жилья, нотариально заверенное заявление от близких родственников о предоставлении гарантированного жилья в случае ненадлежащего исполнения обязательств перед банком – в виде сканированной копии прикрепляются к электронному запросу;
      справка-согласие несовершеннолетнего, являющегося собственником жилища, с места учебы на совершение сделок по отчуждению недвижимого имущества, заверенная руководителем учебного заведения, в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      доверенность от имени отсутствующего супруга(-и), заверенная нотариусом на совершение оформления сделки в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      письмо из банка о выдаче справки на разрешение залога жилья, принадлежащего несовершеннолетнему (в случае предоставления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему), в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      свидетельство о смерти в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      данные документов:
      удостоверяющих личность получателя государственной услуги (законных представителей);
      сведения о рождении ребенка (в случае рождения до 13 августа 2007 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения о заключении брака (в случае заключения брака до 2008 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения о расторжении брака (в случае расторжения брака до 2008 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения справки по форме N 4 (в случае рождения ребенка вне брака) либо справка в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения документов на недвижимое имущество (квартира, дом, дача (договор, свидетельство о государственной регистрации прав на недвижимость, технический паспорт на имущество) либо документы в виде сканированной копии прикрепляются к электронному запросу.
      Сведения, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, подписанные электронной цифровой подписью.
      Разрешение на оформление сделки с недвижимым имуществом, собственником которого является несовершеннолетний ребенок (дети), выдается по месту регистрации несовершеннолетнего.
      Если отчуждается имущество, расположенное за пределами административно-территориальной единицы Республики Казахстан, на которой проживает несовершеннолетний собственник, то согласие на отчуждение недвижимого имущества дают органы, осуществляющие функции по опеке или попечительству по месту нахождения недвижимого имущества.
      12. Необходимые документы для получения государственной услуги сдаются:
      1) при обращении в Центр – прием документов осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания;
      2) на портале – прием электронного документа осуществляется в "личном кабинете" получателя государственной услуги.
      13. При приеме всех необходимых документов получателю государственной услуги выдается:
      1) при обращении в Центр – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника Центра, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, его (ее) контактные данные;
      2) при обращении через портал – получателю государственной услуги в "личный кабинет" или на электронную почту направляется уведомление-отчет о принятии запроса на предоставление государственной услуги с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.
      14. Выдача готовых документов получателю государственной услуги осуществляется:
      1) при обращении в Центр – работником Центра посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок;
      справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи;
      в случаях, если получатель государственной услуги не обратился за результатом услуги в указанный срок, Центр обеспечивает их хранение в течение одного месяца, после чего передает их в уполномоченный орган;
      2) в "личном кабинете" на портале – при самостоятельном направлении запроса.
      15. Центром будет отказано в приеме документов в случае представления получателем государственной услуги неполного пакета документов, указанных в пункте 11 настоящего Регламента.
      При отказе в приеме документов работником Центра получателю государственной услуги выдается расписка с указанием недостающих документов.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из Центра в течение трех рабочих дней после получения пакета документов, возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов Центр информирует об этом получателя государственной услуги в течение одного рабочего дня и выдает письменное обоснование уполномоченного органа о причине возврата.
      При обращении через портал мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги получатель государственной услуги получает в личном кабинете на портале в виде электронного документа.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) работник Центра;
      2) руководство уполномоченного органа;
      3) специалист уполномоченного органа.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 5 к настоящему Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 6 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      19. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок органов,осуществляющих функции
по опеке или попечительству для оформления
сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности
несовершеннолетним детям"

Контактные данные уполномоченного органа и центра обслуживания населения

Наименование уполномоченного органа и центров обслуживания населения, осуществляющие функции по оказанию государственной услуги

Месторасположение, адрес

Контактный телефон

Государственное учреждение "Отдел образования, физической культуры и спорта города Сатпаев"

101301, Карагандинская область, город Сатпаев, проспект Сатпаева 111, 2 этаж satpgoo@mail.ru

8 (71063) 37934

Центр: Отдел города Сатпаев Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникации Республики Казахстан

101301, Карагандинская область, город Сатпаев, проспект Сатпаева 111, 1 этаж

8 (71063) 40349

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок органов,осуществляющих функции
по опеке или попечительству для оформления
сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности
несовершеннолетним детям" Республика Казахстан

Образец

ГУ "Городской отдел образования,
физической культуры и спорта г. Сатпаев"

      ГУ "Городской отдел образования, физической культуры и спорта г. Сатпаев", действующий в интересах несовершеннолетнего (-ей,- их) ____________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ разрешает             на _____________________ недвижимого имущества, расположенного по адресу _____________________

Начальник
ГУ "Городской отдел образования,
физической культуры и спорта г. Сатпаев" _________ подпись (Ф.И.О.)

      Справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи.

      М.П.

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок органов,осуществляющих функции
по опеке или попечительству для оформления
сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности
несовершеннолетним детям"

Образец для физического лица
_____________________________________
ГУ "Городской отдел образования,
физической культуры и спорта г. Сатпаев"
от (Ф.И.О. полностью, без сокращений
точно по документу, удостоверяющему
личность) _________________________
адрес проживания, телефон: _________
_____________________________________

      Заявление
      Просим Вашего разрешения на отчуждение недвижимого имущества, расположенного по адресу:
____________________________________________________________________
Имеем детей:
1.___________________________________________________________________
2.___________________________________________________________________3.__________________________________________________ (указать Ф.И.О. детей, год рождения, N свидетельства о рождении, дети старше 10 лет расписываются, пишут слово – "согласны")
      Сведения об отце (Ф.И.О., N удостоверения личности, кем и когда выдано) _____________________________________________________________
роспись _________________
Сведения о матери (Ф.И.О., N удостоверения личности, кем и когда выдано) _____________________________________________________________
_________ роспись ________________
      Адрес дальнейшего проживания __________________________________
      фразу "В дальнейшем дети будут обеспечены жильем" (написать собственноручно) ____________________________________________________

      Дата " " __________ год                  Подпись обоих супругов

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок органов, осуществляющих функции
по опеке или попечительству для оформления
сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности несовершеннолетним детям"

Образец для физического лица
_____________________________________
ГУ "Городской отдел образования,
физической культуры и спорта г. Сатпаев"
от (Ф.И.О. полностью, без сокращений
точно по документу, удостоверяющему
личность)_________________________
адрес проживания, телефон: _________
_____________________________________

      Заявление
      Просим Вашего разрешения на залог недвижимого имущества, расположенного по адресу:
_______________________________________________________ для получения кредита в размере _______________ сроком на ________________________
      Имеем детей:
      1._____________________________________________________________
      2._____________________________________________________________
      3._____________________________________________________________
      (указать Ф.И.О. детей, год рождения, N свидетельства о рождении, дети старше 10 лет расписываются, пишут слово – "согласны")
      Сведения об отце (Ф.И.О., N удостоверения личности, кем и когда выдано) _____________________________________________________________
_________________ роспись __________________________
      Сведения о матери (Ф.И.О., N удостоверения личности, кем и когда выдано)________________________________________________________
________________________ роспись ________________
      Письмо из банка N _____________________________________________
      В случае потери жилья дети будут проживать по адресу (указать адрес дополнительной площади или адреса близких родственников, согласных взять детей), фразу "обязуемся в дальнейшем детей не оставить без жилья" – написать собственноручно ______________________

                Дата " "___________ год        Подпись обоих супругов

Приложение 5
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок органов, осуществляющих функции
по опеке или попечительству для оформления
сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности несовершеннолетним детям"

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Работник Центра

Специалист уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация документов

Прием и регистрация документов

Ознакомление с документами

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление документов специалисту уполномоченного органа

Направление документов руководству для наложения резолюции

Наложение резолюции, передача документов на исполнение специалисту

Сроки исполнения

1 рабочий день

20 минут

20 минут

N действия (хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Работник Центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Рассмотрение документов

Направление справки или мотивированного отказа руководству на подпись

Регистрация справки или мотивированного отказа

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Рассмотрение документов и подготовка справки или мотивированного отказа

Отправка справки или мотивированного отказа Центру

Выдача справки или мотивированного отказа

Сроки исполнения

4 рабочих дня

1 рабочий день

1 рабочий день

Приложение 6
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок органов, осуществляющих функции
по опеке или попечительству для оформления
сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности несовершеннолетним детям"

Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий СФЕ