"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 26 ақпандағы N 06/02 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 29 наурызда N 2273 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 2 мамырдағы N 12/02 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 02.05.2013 N 12/02 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес Ақтоғай ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін;
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Қ. Қошантаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақтоғай ауданының әкiмi                   C. Әбеуова

Ақтоғай ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 26 ақпандағы
N 06/02 қаулысымен
бекітілген

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке
тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірліктер: уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе оларға бағынысты жүйелер;
      2) мемлекеттік тұрғын үй қоры – мемлекетке меншік құқығымен тиесілі және коммуналдық тұрғын үй қорына, мемлекеттік кәсіпорынның тұрғын үй қорына, сондай-ақ мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорына кіретін тұрғын үйлер;
      3) тұрғын жай – тұрақты тұруға арналған және соған пайдаланылатын, белгіленген техникалық, санитариялық және басқа да міндетті талаптарға сай келетін жеке тұрғын үй бірлігі (дара тұрғын үй, пәтер, жатақханадағы бөлме);
      4) халыққа қызмет көрсету орталығы – жеке және (немесе) заңды тұлғаларға "жалғыз терезе" қағидаты бойынша өтініштерді қабылдау және құжаттарды беру жөнінде мемлекеттік қызметтер көрсетілуін ұйымдастыруды жүзеге асыратын республикалық мемлекеттік кәсіпорын;
      5) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтер көрсетуге қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет "Ақтоғай ауданының тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автокөлік жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі, (байланыс деректері осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген).
      Мемлекеттік қызмет баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетіледі: Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің "Қарағанды облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалының Ақтоғай аудандық бөлімдері (бұдан әрі - Орталық), (байланыс деректері осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген) немесе мемлекеттік қызмет алушыда электрондық-цифрлық қолтаңба болған жағдайда (ЭЦҚ) "электрондық үкіметтің: веб-порталы www.egov.kz" арқылы (бұдан әрі - портал).
      Мемлекеттік қызметтердің қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында шалғай елді мекендердің тұрғындарына мобильді орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге жол беріледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны ішінара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 6768697172 және 74-баптарының, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы "Ақпараттандыру туралы" Заңының 29-бабының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 26 маусымдағы "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою қағидаларын бекіту туралы" N 856 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі кезегінің реттік нөмірін көрсетіп, есепке қою туралы хабарлама, не негізді себептерді көрсетіп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап беру (қағаз жеткізгіште немесе электрондық түрде) болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйлер немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж, тиісті елді мекенде (тұру мерзіміне қарамастан) тұрақты тұратын, және:
      1) Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушыларына;
      2) осы регламенттің 7-тармағындағы 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8), 9), 10), 11), 12) тармақшаларында көрсетілген, тұрғын үй беру туралы өтініш жасаудың алдында соңғы он екі ай ішінде жиынтық орташа айлық табысы отбасының әрбір мүшесіне республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,1 еселенген мөлшерінен төмен болатын, халықтың әлеуметтiк жағынан осал топтарына көрсетіледі. Ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,1 еселенген мөлшеріндегі коэффициент жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға және мүгедек балаларға қолданылмайды;
      3) мемлекеттiк қызметшiлерге, бюджеттiк ұйымдардың қызметкерлерiне, әскери қызметшiлерге, ғарышкерлікке кандидаттарға, ғарышкерлерге және мемлекеттiк сайланбалы қызмет атқаратын адамдарға;
      4) жалғыз тұрғын үйі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен авариялық жағдайда деп танылған азаматтарға жататын Қазақстан Республикасы азаматтарына (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушылар) көрсетіледі.
      7. Халықтың әлеуметтiк жағынан осал топтарына:
      1) Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушылары;
      2) Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушыларына теңестірілген адамдар;
      3) 1 және 2 топтағы мүгедектер;
      4) мүгедек балалары бар немесе оларды тәрбиелеушi отбасылар;
      5) Қазақстан Республикасының Үкіметінің "Кейбір созылмалы аурулардың ауыр нысандарының тізімін бекіту туралы" 2011 жылғы 8 қарашадағы N 1309 қаулысымен бекiтілген аурулар тiзiмiнде аталған кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiмен (бұдан әрі - кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерінің тізімі) ауыратын адамдар;
      6) жасы бойынша зейнеткерлер;
      7) кәмелетке толғанға дейiн ата-аналарынан айырылған жиырма тоғыз жасқа толмаған жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар жатады. Мұндай адамдардың жасы әскери қызметке шақырылған кезде мерзiмдi әскери қызметтен өту мерзiмiне ұзартылады;
      8) оралмандар;
      9) экологиялық зiлзалалар, табиғи және техногендi сипаттағы төтенше жағдайлар салдарынан тұрғын үйiнен айырылған адамдар;
      10) көп балалы отбасылар;
      11) мемлекеттiк немесе қоғамдық мiндеттерiн, әскери қызметiн атқару кезiнде, ғарыш кеңістігіне ұшуға дайындық немесе жүзеге асыру, адам өмiрiн құтқару кезiнде, құқық тәртiбiн қорғау кезiнде қаза тапқан (қайтыс болған) адамдардың отбасылары;
      12) толық емес отбасылар жатады.
      8. Адамдар, егер:
      1) есепке қойған кезде және коммуналдық тұрғын үй қорынан немесе мемлекеттік кәсіпорынның тұрғын үй қорынан тұрғын үй берген кезде Қазақстан Республикасының аумағында меншiк құқығында тұрғын үйi болмаса;
      2) есепке қойған кезде және мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үй берген кезде осы елдi мекенде меншiк құқығында тұрғын үйі болмаса;
      3) осы елді мекенде тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйі болмаса;
      4) отбасы тұратын тұрғын үй белгіленген санитариялық және техникалық талаптарға сай келмесе;
      5) жапсарлас, оқшауланбаған тұрғын үй-жайларда екi және одан да көп отбасы тұрып жатса;
      6) отбасы құрамында кейбiр созылмалы аурулардың (кейбір созылмалы аурулардың ауыр түрлерінің тiзiмi бойынша) ауыр түрлерiмен ауыратын науқастар болып, бiр үй-жайда (пәтерде) олармен бiрге тұру мүмкiн болмаса, мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж деп танылады.
      9. Осы регламенттің 15-тармағында анықталған мемлекеттік қызметті алушымен құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) уәкілетті органға не порталға – күнтізбелік отыз күн ішінде;
      Орталыққа - күнтізбелік отыз күн ішінде (мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарды қабылдаған күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді, бұл орайда, уәкілетті орган мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталуға бір күн қалғанда мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсынады);
      2) Орталыққа құжаттарды тапсырған немесе алған кезде кезек күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты - 20 минуттан, уәкілеттік органда - 15 минуттан аспауы тиіс.
      10. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      11. Жұмыс кестесі:
      1) уәкілетті органда – күн сайын, сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен, демалыс, сондай-ақ мереке күндерін қоспағанда.
      Құжаттарды қабылдау кезек тәртібінде, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз уәкілетті органның кеңсесі жүзеге асырады.
      Ұлы Отан соғысының мүгедектері және қатысушыларына кезектен тыс қызмет көрсетіледі;
      2) Орталықта – мемлекеттік қызмет күн сайын, дүйсенбіден сенбіге дейін қоса алғанда белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін көрсетіледі, түскі үзіліссіз, демалыс, сондай-ақ мереке күндерінен басқа.
      Қабылдау "электрондық кезек" тәртібінде жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      Мобильді орталықтар орталық бекіткен кестеге сәйкес құжаттар қабылдауды жүзеге асырады;
      3) порталда – тәулік бойы.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат мемлекеттік қызмет көрсету орындарында стендтерде, уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастырылады.
      12. Егер азаматтың соңғы бес жылдың iшiнде өз тұрғын үй жағдайларын қасақана нашарлатуы салдарынан мынадай жолдармен мұқтажға айналғаны:
      1) тұрғын үй-жайын ауыстырғаны;
      2) оның Қазақстан Республикасының сол немесе басқа елдi мекенiнде болуына қарамастан, оған меншiк құқығымен тиесiлi тұру үшiн жарамды тұрғын үйдi, жалғыз тұрғын үйі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес алынған ұзақ мерзiмдi жеңiлдiктi тұрғын үй кредиттерi бойынша сатып алынған кепiл берушi – Қазақстан Республикасы азаматы ипотекалық тұрғын үй қарызы бойынша мiндеттемелерiн орындауға қабiлетсiз болған жағдайда жергiлiктi атқарушы орган тұрғын үйдi сатып алғаннан басқа жағдайларда, иелiгiнен шығаруы;
      3) тұрғын үйдiң өз кiнәсiнен бұзылуы немесе бүлiнуi;
      4) тұрған кезiнде оның мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж болмаған кезде тұрғын үйiнен кетуi;
      5) жұбайынан, кәмелетке толмаған және еңбекке жарамсыз балаларынан, сондай-ақ еңбекке жарамсыз ата-аналарынан басқа адамдарды тұрғызғаны анықталса, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз болып табылады.
      Мемлекеттік қызметті алушы осы регламентте белгіленген талаптарға сәйкес келмесе, мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үй немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй беру үшiн есепке қоюдан бас тартылады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушыдан өтініш алу сәтінен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін беру сәтіне дейін мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы уәкілетті органға өтініш білдіреді немесе Орталыққа өтініш береді;
      2) Орталық инспекторы өтінішті тіркеуден өткізеді және Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына береді;
      3) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттар тізілімін жасайды және уәкілетті органға жолдайды;
      4) жауапты орындаушы келген құжаттарды тексереді, қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді, бас тарту туралы дәлелді жауапты не хабарламаны дайындайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа немесе мемлекеттік қызметті алушыға жолдайды;
      5) Орталық инспекторы мемлекеттік қызметті алушыға хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      14. Орталықта және уәкілетті органда мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын ең аз тұлғалар саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттердің (өзара іс-қимылдардың) тәртібінің сипаттамасы

      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы не оның сенімхат бойынша өкілі мынадай құжаттарды ұсынуы қажет:
      1) уәкілеттік органға немесе Орталыққа:
      осы регламентке 2-қосымшада үлгі бойынша есепке қою туралы өтініш;
      өтініш иесінің мен оның отбасы мүшелерінің жеке куәліктерінің не төлқұжаттарының көшірмелерін;
      некеге тұру (бұзу), отбасы мүшелерінің қайтыс болуы, балалардың тууы туралы куәліктерінің көшірмелерін;
      аумақтық әділет органының анықтамасын (өтініш берушіде және онымен тұрақты тұратын отбасы мүшелерiнде меншiк құқығында оларға тиесiлi тұрғын үйдің бар немесе жоқ екендігі туралы);
      жергілікті атқарушы орган анықтамасын (өтініш берушіде және онымен тұрақты тұратын отбасы мүшелерiнде осы елді мекенде коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйдің бар немесе жоқтығы туралы);
      азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі және түпнұсқасы (құжатты салыстыру үшін) не тиісті елді мекенде тұратынын растайтын мекенжай бюросының анықтамасы;
      басқа адамдарды мемлекеттік қызметті алушының отбасы мүшесі деп таныған жағдайда оларды мемлекеттік қызметті алушының отбасы мүшесі деп тану туралы соттың шешімі;
      әлеуметтік жағынан осал топтарына жататын азаматтар қосымша өтініш берушінің (отбасының) әлеуметтік жағынан осал азаматтарға жататынын растайтын құжатты ұсынады;
      халықтың әлеуметтік жағынан осал топтарына жататын азаматтар (жетім балаларды, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды және мүгедек балаларды қоспағанда), өтініш жасаудың алдында соңғы он екі ай ішінде отбасының әрбір мүшесіне шаққандағы жиынтық айлық табысы туралы қосымша мәліметтерді ұсынады;
      мемлекеттiк қызметшiлер, бюджеттiк ұйымдар қызметкерлерi, әскери қызметшілер және мемлекеттiк сайланбалы қызмет атқаратын адамдар жұмыс (қызметтен) орнынан анықтаманы қосымша ұсынады. Ғарышкерлікке кандидаттар, ғарышкерлер Қазақстан Республикасының Үкіметімен берілген мәртебесін растайтын құжаттарын ұсынады;
      жалғыз тұрғын үйі авариялық жағдайда деп танылған азаматтар жергілікті атқарушы органның тиісті анықтамасын ұсынады;
      отбасы тұратын тұрғын үй белгіленген санитариялық және техникалық талаптарға сай келмеген, не жапсарлас, оқшауланбаған тұрғын үй-жайларда екi және одан да көп отбасы тұрып жатқан, не отбасы құрамында кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiмен ауыратын науқастар болып, бiр үй-жайда (пәтерде) олармен бiрге тұру мүмкiн болмаған жағдайда, өтініш берушілер тиісті уәкілетті органның анықтамасын қосымша ұсынады;
      мемлекеттік электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын құжаттардың мәліметтерін уәкілетті органның немесе Орталықтың қызметкері уәкілетті тұлғаның ЭСҚ расталған электрондық құжат нысанындағы Орталықтың ақпараттық жүйесі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады;
      2) порталда:
      мемлекеттік қызметті алушының ЭЦҚ расталған электрондық құжат нысанындағы сұрауы;
      осы регламенттің 15-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген мәліметтер – сканерден өткізілген түрде электрондық сұрауға қоса беріледі;
      мемлекеттік электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын құжаттардың мәліметтерін уәкілетті орган уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ расталған портал арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
      16. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға:
      1) уәкілетті органда немесе Орталықта:
      сұраныс нөмірі мен қабылдау күнін;
      сұратылған мемлекеттік қызмет түрін;
      қоса тапсырылған құжаттар саны мен атауын;
      құжаттарды беру күні (уақыты) мен орнын;
      құжаттарды ресімдеуге сұранысты қабылдаған Орталық қызметкерінің не уәкілетті орган қызметкерінің тегін, атын, әкесінің атын;
      мемлекеттік қызмет алушының тегін, атын, әкесінің атын, уәкілетті өкілдің тегін, атын, әкесінің атын және олардың байланыс телефондарын көрсетумен мемлекеттік қызметті көрсетуге құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      2) порталда мемлекеттік қызметті алушының "жеке кабинетіне" уәкілетті органмен құжаттарды қабылдау күнін, уақытын және мемлекеттік қызметті алу күнін көрсетумен өтініш қабылдау туралы хабарлама-есеп жолданады.
      17. Уәкілетті органда құжаттарды қабылдау мемлекеттік қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша уәкілетті органның кеңсесінде жүзеге асырылады.
      18. Уәкілетті органмен дайын құжаттарды беру күн сайын қолхат бойынша онда көрсетілген мерзімде мемлекеттік қызметті алушының өзі не сенімхат бойынша оның өкілі келген кезде, құжаттарды беруді есепке алу журналында тіркеумен жүзеге асырылады.
      Орталықта мемлекеттік қызметті алушыға дайын құжаттарды беру қолхатта көрсетілген мерзім негізінде күн сайын "терезелер" арқылы Орталық қызметкерімен жүзеге асырылады.
      Порталда дайын құжаттарды беру мемлекеттік қызметті алушының "жеке кабинетіне" автоматты түрде не пайдаланушының электрондық почтасына (өтініште көрсетілген кезде) уәкілетті орган қызметкерінің ЭЦҚ-мен расталған электрондық құжат жіберу арқылы жүзеге асырылады.
      19. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі - ҚФБ):
      1) Орталықтың инспекторы;
      2) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушы;
      4) уәкілетті органның басшысы.
      20. Әр әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) реттілігінің және өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламентке 3-қосымшада келтірілген.
      21. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттер және ҚФБ логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламентке 4-қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      22. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін жауапты тұлға уәкілетті органның басшысы және Орталықтың басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімдерде мемлекеттік қызметті көрсетудің сапасына және іске асыруға жауапты болады.

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызметті көрсету бойынша уәкілетті органның және
халыққа қызмет көрсету орталығының байланыс деректері

Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын уәкілетті органның және Орталықтың атауы

Орналасқан жері, мекенжайы, электрондық мекенжайы

Байланыс телефоны

1

2

3

"Ақтоғай ауданының тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автокөлік жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Актоғай селосы, Ә. Бөкейхан көшесі, 4
aktogaijkh@mail.ru
Janaidar2312@mail.ru

8 (71037) 21190

Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің "Қарағанды облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалының N 1 Ақтоғай аудандық бөлімі

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Ә. Бөкейхан көшесі, 10
aktogaycon @mail.ru

8 (71037) 21394

Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің "Қарағанды облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалының N 2 Ақтоғай аудандық бөлімі

Қарағанды облысы, Сарышаған кенті, Абай көшесі, 12

8 (71038) 22339

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

                             "Ақтоғай ауданының тұрғын үй коммуналдық
                             шаруашылығы, жолаушылар көлігі және
                             автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік
                             мекемесінің бастығы ____________________
                                                   (тегі, аты-жөні)
                             ________________________________________
                             ________________________________________
                              мекенжайы бойынша тұратын азамат (ша)
                             ________________________________________
                                    (тегі, аты, әкесінің аты)

                        Өтініш

      Мені мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй/жеке тұрғын үй
қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй алу үшін есепке
қоюды сұраймын.

      Қосымша: _________________
      __________________________
      (күні, қолы)

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
3-қосымша

Әр әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындалу
мерзімін көрсетумен әр ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттерінің
(рәсімдерінің) реттілігінің және өзара іс-қимылының
мәтіндік кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негiзгi үдерiстiң iс-әрекеттері (барысы, жұмыстар ағыны)

Iс-қимылдардың N (барысы, жұмыстар ағыны)

1

2

3

4

ҚФБ атауы

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Iс-әрекеттердің (үдерістің, рәсiмнiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау

Журналға қол қояды және құжаттарды жинайды

Тiзiлiм құрады және құжаттарды жолдайды

Орталықтан құжаттарды қабылдау

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру - өкiмшiлiк шешiм)

Журналда тiркеу және қолхат беру

Орталықтың жинақтаушы бөлімінде құжаттарды жинау

Уәкiлеттi органға құжаттарды жолдау

Қолхат беру

Орындалу мерзiмдері

20 минут

1 жұмыс күнінде 3 рет

1 жұмыс күнінде 2 реттен кем емес

1 сағат

Келесi iс-әрекеттің нөмiрi

2

3

4

5

Iс-қимылдардың N (барысы, жұмыстар ағыны)

5

6

7

8

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Уәкiлеттi органның басшылығы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Орталық инспекторы

Іс-әрекеттердің (үдерістің, рәсiмнiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттардың толықтығын және Қазақстан Республикасы заңнама талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асыру

Хат - хабармен танысу

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелдi жауапты уәкілетті орган кеңсесінде Орталыққа беру үшін тіркеу

Кезегiнiң реттiк нөмiрiн көрсетiп, есепке қою туралы хабарламаны не негiздi себептердi көрсетiп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелдi жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру - өкiмшiлiк шешiм)

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау. Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты уәкілетті орган басшылығына беру

Құжатқа қол қою

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелдi жауапты Орталыққа беру туралы қолхат

Кезегiнiң реттiк нөмiрiн көрсетiп, есепке қою туралы хабарламаны не негiздi себептердi көрсетiп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелдi жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру туралы қолхат

Орындалу мерзiмдері

25 күнтізбелік күн ішінде

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күн ішінде

1 жұмыс күн ішінде

Келесi iс-әрекеттің нөмiрi

6

7

9


      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

ҚФБ 1-тобы
Орталық инспекторы

ҚФБ 2-тобы
Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

ҚФБ 3-тобы
Уәкiлеттi органның басшылығы

N 1 іс-әрекет.
Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу, уәкілетті органға құжаттарды жолдау

N 2 іс-әрекет.
Орталықтан өтінішті қабылдау, қолхат беру



N 3 іс-әрекет.
Құжаттардың толықтығын және Қазақстан Республикасы заңнама талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асыру



N 4 іс-әрекет.
Хабарламаны дайындау



N 5 іс-әрекет.
Хабарламаны уәкілетті орган басшылығына беру

N 6 іс-әрекет.
Хат-хабармен танысу, құжатқа қол қою


N 7 іс-әрекет.
Хабарламаны уәкілетті орган кеңсесінде Орталыққа және мемлекеттік қызметті алушыға беру үшін тіркеу



N 8 іс-әрекет.
Кезегiнiң реттiк нөмiрiн көрсетiп, есепке қою туралы хабарламаны мемлекеттік қызметті алушыға беру


      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

ҚФБ 1-тобы
Орталық инспекторы

ҚФБ 2-тобы
Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

ҚФБ 3-тобы
Уәкiлеттi органның басшылығы

N 1 іс-әрекет.
Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу, уәкілетті органға құжаттарды жолдау

N 2 іс-әрекет.
Орталықтан өтінішті қабылдау, қолхат беру



N 3 іс-әрекет.
Құжаттардың толықтығын және Қазақстан Республикасы заңнама талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асыру



N 4 іс-әрекет.
Бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау



N 5 іс-әрекет.
Бас тарту туралы дәлелді жауапты уәкілетті орган басшылығына беру

N 6 іс-әрекет.
Хат-хабармен танысу, құжатқа қол қою


N 7 іс-әрекет.
Бас тарту туралы дәлелді жауапты уәкілетті орган кеңсесінде Орталыққа және мемлекеттік қызметті алушыға беру үшін тіркеу



N 8 іс-әрекет.
Негiздi себептердi көрсетiп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелдi жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру


"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
4-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
әкімшілік іс-әрекеттердің және ҚФБ логикалық реттілігі
арасындағы өзара байланысты көрсететін схема

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата Актогайского района Карагандинской области от 26 февраля 2013 года N 06/02. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 29 марта 2013 года N 2273. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Карагандинской области от 2 мая 2013 года N 12/02

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Карагандинской области от 02.05.2013 N 12/02.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Актогайского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района К. Кошантаева.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким Актогайского района                   С. Абеуова

Утвержден
постановлением
акимата Актогайского района
от 26 февраля 2013 года N 06/02

Регламент оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище
из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие основные понятия:
      1) СФЕ - структурно-функциональные единицы: ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      2) государственный жилищный фонд - жилища, принадлежащие на праве собственности государству и входящие в коммунальный жилищный фонд, жилищный фонд государственного предприятия, а также в жилищный фонд государственного учреждения;
      3) жилище - отдельная жилая единица (индивидуальный жилой дом, квартира, комната в общежитии), предназначенная и используемая для постоянного проживания, отвечающая установленным техническим, санитарным и другим обязательным требованиям;
      4) центр обслуживания населения - республиканское государственное предприятие, осуществляющее организацию предоставления государственных услуг физическим и (или) юридическим лицам по приему заявлений и выдаче документов по принципу "одного окна";
      5) веб-портал – "электронного правительства" - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу и к электронным государственным услугам.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Актогайского района" (далее – уполномоченный орган), (контактные данные указаны в приложении 1 настоящего регламента).
      Государственная услуга оказывается на альтернативной основе через центр обслуживания населения: Актогайские районные отделы филиала республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Центр), (контактные данные указаны в приложении 1 настоящего регламента) или веб-портал "электронного правительства: www.egov.kz" (далее - портал) при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (ЭЦП).
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отделенных населенных пунктов допускается оказание государственных услуг через Мобильные центры.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании статей 6768697172 и 74 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", постановления Правительства Республики Казахстан от 26 июня 2012 года N 856 "Об утверждении Правил постановки на учет граждан Республики Казахстан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин (на бумажном носителе или в электронной форме).

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Государственная услуга предоставляется гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в соответствующем населенном пункте (независимо от срока проживания), нуждающимся в жилище из коммунального жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде (далее - получатели государственной услуги) и относящимся к:
      1) инвалидам и участникам Великой Отечественной войны;
      2) социально уязвимым слоям населения, указанным в подпунктах 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8), 9), 10), 11), 12) пункта 7 настоящего регламента, имеющим совокупный среднемесячный доход за последние двенадцать месяцев перед обращением о предоставлении жилища на каждого члена семьи ниже 3,1-кратного размера прожиточного минимума, установленного на соответствующий финансовый год законом о республиканском бюджете. Коэффициент 3,1-кратного размера прожиточного минимума не распространяется на детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и детей-инвалидов;
      3) государственным служащим, работникам бюджетных организаций, военнослужащим, кандидатам в космонавты, космонавтам и лицам, занимающим государственные выборные должности;
      4) гражданам, единственное жилище которых признано аварийным в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      7. К социально уязвимым слоям населения относятся:
      1) инвалиды и участники Великой Отечественной войны;
      2) лица, приравненные к инвалидам и участникам Великой Отечественной войны;
      3) инвалиды 1 и 2 групп;
      4) семьи, имеющие или воспитывающие детей-инвалидов;
      5) лица, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, перечисленных в списке заболеваний, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 ноября 2011 года N 1309 "Об утверждении списка тяжелых форм некоторых хронических заболеваний" (далее - список тяжелых форм некоторых хронических заболеваний);
      6) пенсионеры по возрасту;
      7) дети-сироты и дети, оставшиеся без попечения родителей, не достигшие двадцати девяти лет, потерявшие родителей до совершеннолетия. При призыве таких лиц на воинскую службу возраст продлевается на срок прохождения срочной воинской службы;
      8) оралманы;
      9) лица, лишившиеся жилища в результате экологических бедствий, чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера;
      10) многодетные семьи;
      11) семьи лиц, погибших (умерших) при исполнении государственных или общественных обязанностей, воинской службы, подготовке или осуществлении полета в космическое пространство, спасении человеческой жизни, охране правопорядка;
      12) неполные семьи.
      8. Лица признаются нуждающимися в жилище из государственного жилищного фонда, если:
      1) они не имеют жилища на праве собственности на территории Республики Казахстан при постановке на учет и на момент предоставления жилища из коммунального жилищного фонда или жилищного фонда государственного предприятия;
      2) они не имеют жилища на праве собственности в настоящем населенном пункте при постановке на учет и на момент предоставления жилища из жилищного фонда государственного учреждения;
      3) они не имеют в постоянном пользовании в данном населенном пункте жилища из коммунального жилищного фонда;
      4) жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям;
      5) в смежных, неизолированных жилых помещениях проживают две и более семей;
      6) в составе семьи имеются больные, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний (по списку тяжелых форм некоторых хронических заболеваний), при которых совместное проживание с ними в одном помещении (квартире) становится невозможным.
      9. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги документов, определенных в пункте 15 настоящего Регламента:
      1) в уполномоченный орган либо на портал – в течение тридцати календарных дней;
      в Центр - в течение тридцати календарных дней (день приема документов для получения государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги, при этом, уполномоченный орган предоставляет результат оказания государственной услуги за день до окончания срока оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов в Центре составляет не более 20 минут, в уполномоченном органе – не более 15 минут.
      10. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      11. График работы:
      1) уполномоченного органа – ежедневно, с 09.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов, кроме выходных, а также праздничных дней.
      Прием документов осуществляется канцелярией уполномоченного органа в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      Инвалиды и участники Великой Отечественной войны обслуживаются вне очереди;
      2) Центра – государственная услуга предоставляется ежедневно, с понедельника по субботу включительно в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных, а также праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания.
      Мобильные центры осуществляют прием документов согласно утвержденному центром графику;
      3) на портале - круглосуточно.
      Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается на стендах в местах оказания государственной услуги, на интернет-ресурсе уполномоченного органа.
      12. В предоставлении государственной услуги отказывается, если будет установлено, что гражданин стал нуждающимся в результате преднамеренного ухудшения своих жилищных условий в течение последних пяти лет путем:
      1) обмена жилого помещения;
      2) отчуждения пригодного для проживания жилища, принадлежавшего ему на праве собственности, независимо от того, в том же или другом населенном пункте Республики Казахстан оно находилось, кроме случаев, когда жилище приобретено местным исполнительным органом при неспособности залогодателя – гражданина Республики Казахстан, единственное жилище которого приобреталось по долгосрочным льготным жилищным кредитам, полученным в соответствии с законодательством Республики Казахстан, исполнять обязательства по ипотечному жилищному займу;
      3) разрушения или порчи жилища по его вине;
      4) выезда из жилища, при проживании в котором он не был нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;
      5) вселения других лиц, кроме супруга, несовершеннолетних и нетрудоспособных детей, а также нетрудоспособных родителей.
      В постановке на учет для предоставления жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, отказывается, в случае несоответствия получателя государственной услуги требованиям, установленным настоящим регламентом.
      13. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги обращается в уполномоченный орган или подает заявление в Центр;
      2) инспектор Центра проводит регистрацию заявления и передает инспектору накопительного отдела Центра;
      3) инспектор накопительного отдела Центра составляет реестр документов и направляет в уполномоченный орган;
      4) ответственный исполнитель проверяет поступившие документы, оформляет результат оказания услуги, подготавливает мотивированный ответ об отказе, либо уведомление, направляет результат оказания государственной услуги в Центр или получателю государственной услуги;
      5) инспектор Центра выдает получателю государственной услуги уведомление, либо мотивированный ответ об отказе.
      14. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в Центре и уполномоченном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      15. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги либо его представитель по доверенности представляет:
      1) в уполномоченный орган или Центр:
      заявление о постановке на учет по форме согласно приложению 2 к настоящему регламенту;
      копии удостоверений личности либо паспортов заявителя и членов его семьи;
      копии свидетельства о заключении (расторжении) брака, смерти членов семьи, рождении детей;
      справки территориального органа юстиции (о наличии или отсутствии у заявителя и постоянно проживающих с ним членов семьи жилища, принадлежащего им на праве собственности);
      справку местного исполнительного органа (о наличии или отсутствии у заявителя и постоянно проживающих с ним членов семьи в постоянном пользовании в данном населенном пункте жилища из коммунального жилищного фонда);
      копию книги регистрации граждан и оригинал (для сверки документа) либо справку адресного бюро, подтверждающую проживание в соответствующем населенном пункте;
      в случаях признания других лиц членами семьи получателя государственной услуги, последним представляется решение суда о признании их членами семьи получателя государственной услуги;
      граждане, относящиеся к социально уязвимым слоям населения, дополнительно предоставляют документ, подтверждающий принадлежность заявителя (семьи) к социально уязвимым слоям населения;
      граждане, относящиеся к социально уязвимым слоям населения (за исключением детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и детей-инвалидов), дополнительно представляют сведения о доходах за последние двенадцать месяцев перед обращением на каждого члена семьи;
      граждане, относящиеся к категории государственных служащих, работников бюджетных организаций, военнослужащих и лиц, занимающих государственные выборные должности, дополнительно представляют справку с места работы (службы). Кандидаты в космонавты, космонавты представляют документ, подтверждающий их статус, который присваивается Правительством Республики Казахстан;
      гражданами, единственное жилище которых признано аварийным, представляется соответствующая справка местного исполнительного органа;
      в случаях, когда жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям, либо когда в смежных, неизолированных жилых помещениях проживают две и более семей, либо когда в составе семьи имеются больные, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, при которых совместное проживание с ними в одном помещении (квартире) становится невозможным, заявители дополнительно представляют справку соответствующего уполномоченного органа;
      сведения документов, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, работник уполномоченного органа или Центра получает из соответствующих государственных информационных систем, посредством информационной системы Центра в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченного лица;
      2) на портале:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП получателя государственной услуги;
      сведения, указанные в подпункте 1) пункта 15 настоящего Регламента - в сканированном виде прикрепляются к электронному запросу;
      сведения документов, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем посредством портала, удостоверенных ЭЦП уполномоченного лица.
      16. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается:
      1) в уполномоченном органе или в Центре - расписка о приеме документов на оказание государственной услуги с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и название приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника Центра либо сотрудника уполномоченного органа принявшего запрос на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактных телефонов;
      2) на портале получателю государственной услуги в "личный кабинет" направляется уведомление-отчет о принятии заявления уполномоченным органом с указанием даты, времени принятия документов и даты получения государственной услуги.
      17. Прием документов в уполномоченном органе осуществляется канцелярией уполномоченного органа по месту проживания получателя государственной услуги.
      18. Выдача готовых документов уполномоченным органом осуществляется ежедневно по расписке в указанный в ней срок при личном посещении получателя государственной услуги либо его представителя по доверенности, с регистрацией в журнале учета выдачи документов.
      В Центре выдача готовых документов получателю государственной услуги осуществляется работником Центра посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.
      На портале выдача готовых документов осуществляется путем автоматической отправки в "личный кабинет" либо на электронную почту (при указании в заявлении) получателя государственной услуги, заверенных ЭЦП сотрудника уполномоченного органа.
      19. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) инспектор Центра;
      2) инспектор накопительного отдела Центра;
      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа;
      4) руководство уполномоченного органа.
      20. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 3 к настоящему регламенту.
      21. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 4 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      22. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Контактные данные уполномоченного органа и центра
обслуживания населения по оказанию государственной
услуги "Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

Наименование уполномоченного органа и Центра, осуществляющие функции по оказанию государственной услуги

Месторасположение, адрес, электронный адрес

Контактный телефон

1

2

3

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Актогайского района"

Карагандинская область, Актогайский район, село Актогай, улица А. Бокейхана, 4
aktogaijkh@mail.ru
Janaidar2312@mail.ru

8 (71037) 21190

Актогайский районный отдел N 1 филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

Карагандинская область, Актогайский район, село Актогай, улица А. Бокейхана, 10
aktogaycon@mail.ru

8 (71037) 21394

Актогайский районный отдел N 2 филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

Карагандинская область, Актогайский район, поселок Сарышаган, улица Абая, 12

8 (71038) 22339

Приложение 2
к регламенту оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

                             Начальнику государственного учреждения
                             "Отдел жилищно-коммунального хозяйства,
                             пассажирского транспорта и автомобильных
                             дорог Актогайского района"
                             ________________________________________
                                       фамилия, инициалы
                             от гражданина (ки) _____________________
                                             (фамилия, имя, отчество)
                             проживающего (ей) по адресу
                             ________________________________________

                        Заявление

      Прошу Вас поставить меня на учет для предоставления жилища из государственного жилищного фонда/жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      Приложение: _________________
      _____________________________
            (дата, подпись)

Приложение 3
к регламенту оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Текстовое табличное описание последовательности
и взаимодействия административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого
административного действия (процедуры)

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование СФЕ

Инспектор Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов

Расписывается в журнале и собирает документы

Составляет реестр и направляет документы

Прием документов из Центра

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация в журнале и выдача расписки

Сбор документов в накопительном отделе Центра

Отправка документов в уполномоченный орган

Выдача расписки

Сроки исполнения

20 минут

3 раза в 1 рабочий день

Не менее 2 раз в 1 рабочий день

1 час

Номер следующего действия

2

3

4

5

N действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

Наименование СФЕ

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Инспектор Центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Осуществление проверки полноты документов и соответствия требованиям законодательства Республики Казахстан

Ознакомление с корреспонденцией

Регистрация уведомления либо мотивированного ответа об отказе в канцелярии уполномоченного органа для передачи в Центр

Выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированного ответа об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин получателю государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подготовка уведомления либо мотивированного ответа об отказе. Передача уведомления либо мотивированного ответа об отказе руководству уполномоченного органа

Подписание документа

Расписка о передаче уведомления либо мотивированного ответа об отказе в Центр

Расписка о выдаче уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированного ответа об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин получателю государственной услуги

Сроки исполнения

В течение 25 календарных дней

В течение 1 рабочего дня

В течение 1 рабочего дня

В течение 1 рабочего дня

Номер следующего действия

6

7

9


      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Группа 1 СФЕ
Инспектор Центра

Группа 2 СФЕ
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Группа 3 СФЕ
Руководство уполномоченного органа

Действие N 1.
Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления, направление документов в уполномоченный орган

Действие N 2.
Прием заявления из Центра, выдача расписки



Действие N 3.
Осуществление проверки полноты документов и соответствия требованиям законодательства Республики Казахстан



Действие N 4.
Подготовка уведомления



Действие N 5.
Передача уведомления руководству уполномоченного органа

Действие N 6. Ознакомление с корреспонденцией, подписание документа


Действие N 7.
Регистрация уведомления в канцелярии уполномоченного органа для передачи в Центр и получателю государственной услуги



Действие N 8.
Выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди получателю государственной услуги


      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Группа 1 СФЕ
Инспектор Центра

Группа 2 СФЕ
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Группа 3 СФЕ
Руководство уполномоченного органа

Действие N 1.
Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления, направление документов в уполномоченный орган

Действие N 2.
Прием заявления из Центра, выдача расписки



Действие N 3.
Осуществление проверки полноты документов и соответствия требованиям законодательства Республики Казахстан



Действие N 4.
Подготовка мотивированного ответа об отказе



Действие N 5.
Передача мотивированного ответа об отказе руководству уполномоченного органа

Действие N 6. Ознакомление с корреспонденцией, подписание документа


Действие N 7.
Регистрация мотивированного ответа об отказе в канцелярии уполномоченного органа для передачи в Центр и получателю государственной услуги



Действие N 8.
Выдача мотивированного ответа об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин получателю государственной услуги


Приложение 4
к регламенту оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий
в процессе оказания государственной услуги и СФЕ