"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Жаңаарқа ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 5 наурыздағы N 13/01 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 12 сәуірде N 2298 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Жаңаарқа ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 30 сәуірдегі N 31/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Жаңаарқа ауданы әкімдігінің 30.04.2013 N 31/01 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Нормативтік құқықтық актілер туралы" 1998 жылғы 24 наурыздағы, "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңдарына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысына сәйкес, Жаңаарқа ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген білім беру саласындағы "Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Жаңаарқа ауданының әкімінің орынбасары Марат Жандаулетұлы Жандаулетовке жүктелсін.
      3. Осы қаулы оның алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Ғ. Омаров

Жаңаарқа ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 5 наурыздағы
N 13/01 қаулысымен
бекітілген

"Зейнетақы қорларына, банктерге
кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету үшін,
Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі түсініктер

      1. Осы "Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" (бұдан әрі - Регламент) мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде келесідей негізгі түсініктер қолданылады:
      1) құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) - уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе олардың қосалқы жүйелері;
      2) мемлекеттік қызметті алушы – жеке тұлға;
      3) уәкілетті орган – "Жаңаарқа ауданының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      4) халыққа қызмет көрсету орталығы – "жалғыз терезе" қағидаты бойынша өтініштерді қабылдау және құжаттарды беру бойынша жеке және (немесе) заңды тұлғаларға мемлекеттік қызметтер көрсетілуін ұйымдастыруды жүзеге асыратын республикалық мемлекеттік кәсіпорын.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет "Жаңаарқа ауданының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) (байланыс мәліметтері осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген) көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік қызмет халыққа қызмет көрсету орталықтары: Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің "Қарағанды облысы бойынша Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорынының шаруашылық жүргізу құқығындағы филиалының Жаңаарқа аудандағы бөлімі (бұдан әрі - Орталық), (байланыс мәліметтері осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген), және мемлекеттік қызметті алушыда электрондық цифрлы қолтаңба (бұдан әрі – ЭСҚ) болған жағдайда "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      5. Мемлекеттік қызмет "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексінің 66128-баптары, "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 13-бабының 3-тармағына, "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабы, "Мемлекеттік қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі функцияларын жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 30 наурыздағы N 382 қаулысы, "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысы негізінде жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны:
      1) Орталықта – осы Регламентке 2 және 3-қосымшаларға сәйкес зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету (құқықтар мен міндеттемелерді басқаға беру, шарттарды бұзу) осы Регламентке 4-қосымшаға сәйкес қағаз тасымалдағышта Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға тиесілі мүлікпен әрекетті жүзеге асыру үшін анықтама (бұдан әрі – анықтама) беру не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;
      2) порталда – уәкілетті органның уәкілетті тұлғасының ЭСҚ-мен қол қойылған электрондық құжат нысанындағы анықтаманы беру не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      1) Орталыққа жүгінген кезде:
      мемлекеттік қызметті алушы жүгінген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері бес жұмыс күнін (құжаттарды қабылдаған күн және берген күн мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмiне кiрмейдi) құрайды;
      қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезекте күтудің рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      жүгінген күні мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты алған кезде кезек күтудің рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      2) портал арқылы жүгінген кезде:
      мемлекеттік қызметті алушы жүгінген сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері бес жұмыс күнін құрайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет:
      1) Орталыққа жүгінген кезде – демалыс және мереке күндерін қоспағанда аптасына алты күн, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін;
      қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, "электронды" кезек тәртібімен жүзеге асырылады;
      2) веб-портал арқылы өтініш білдірген кезде – тәулік бойы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет
(өзара әрекет) тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы мынадай құжаттарды тапсыруы қажет:
      1) Орталыққа жүгінген кезде:
      осы Регламентке 567-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызметті алушының (кәмелетке толмаған балалардың екі ата-анасының (ерлі-зайыптылардың) немесе оларды алмастыратын адамдардың (қорғаншылар (қамқоршылар), патронат тәрбиешілер) (бұдан әрі – заңды өкілдері) өтініші;
      қайтыс болуы туралы куәлік;
      банк салымының бар екенін растайтын құжат;
көлік құралын тіркеу туралы куәлік (көлік құралын тіркеу туралы куәлік жоғалған жағдайда - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелері беретін дәлелдеме-анықтама), егер анықтама Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне қажет болған жағдайда;
      заң бойынша мұраға құқығы туралы куәлік (нотариустан);
      мынадай:
      мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдердің) жеке басын растайтын құжаттың;
      баланың туу туралы куәлігінің (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда);
      некеге тұру туралы куәлігінің (некеге 2008 жылға дейін тұрған жағдайда);
      некені бұзу туралы куәлігінің (неке 2008 жылға дейін бұзылған жағдайда);
      N 4 нысандағы анықтаманың (бала 2008 жылға дейін некеден тыс туылса) деректері.
      Мемлекеттік электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын мәліметтерді уәкілетті орган тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі арқылы электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары көшірмелерімен қоса беріледі, кейін құжаттардың түпнұсқалары мемлекеттік қызметті алушыға қайтарылады.
      2) порталда:
      мемлекеттік қызметті алушының электрондық цифрлы қолтаңбасымен қол қойылған электрондық құжат нысанындағы сұраныс;
      қайтыс болуы туралы куәлік – сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      банк салымының бар екенін растайтын құжат – сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      көлік құралын тіркеу туралы куәлік (көлік құралын тіркеу туралы куәлік жоғалған жағдайда - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелері беретін дәлелдеме-анықтама) – егер анықтама Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне қажет болған жағдайда - сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      заң бойынша мұраға құқығы туралы куәлік (нотариустан) – сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      мынадай:
      мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілдердің) жеке басын растайтын құжаттардың деректері;
      баланың туу туралы мәліметтері (2007 жылғы 13 тамызға дейін туылған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      некеге тұру туралы мәліметтер (некеге 2008 жылға дейін тұрған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      некенің бұзылуы туралы мәліметтер (неке 2008 жылға дейін бұзылған жағдайда) не куәлік сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі;
      N 4 нысан бойынша анықтаманың мәліметтері (бала некеден тыс туылған жағдайда) не анықтама сканерленген көшірме түрінде электрондық сұранысқа тіркеледі.
      Мемлекеттік электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын мәліметтерді уәкілетті орган тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі арқылы электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      11. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн қажеттi құжаттарды тапсыру:
      1) Орталыққа жүгінген кезде – Орталықта құжаттарды қабылдау операциялық залда "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы жүзеге асырылады;
      2) порталда – электрондық құжатты қабылдау мемлекеттік қызметті алушының "жеке кабинетінде" жүзеге асырылады.
      12. Орталықта барлық құжаттарды қабылдаған кезде мемлекеттік қызметті алушыға:
      1) Орталыққа өтініш білдірген кезде – тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      сұраныстың нөмірі мен қабылданған күн;
      сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, оның байланыс деректері;
      2) портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті алушыға порталдағы "жеке кабинетіне" немесе электрондық поштаға мемлекеттік қызметті ұсыну үшін сұраныстың қабылданғаны туралы ескертпе-хабарлама мемлекеттік қызмет нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетіле отырып жіберіледі.
      13. Мемлекеттік қызметті алушыға дайын құжаттарды беруді:
      1) Орталыққа жүгінген кезде – Орталық қызметкері "терезелер" арқылы қолхатта көрсетілген мерзімде күн сайын жүзеге асырады;
      анықтама берілген күнінен бастап 1 (бір) ай жарамды;
      егер мемлекеттік қызметті алушы құжаттар алуға мерзімінде бармаған жағдайда Орталық олардың бір ай сақталуын қамтамасыз етеді, кейін оларды уәкілетті органға тапсырады;
      2) порталдағы "жеке кабинетте" – сұранысты өзі жіберген кезде.
      14. Орталық мемлекеттік қызметті алушы осы Регламенттің 10-тармағында көрсетілген құжаттар пакетін толық ұсынбаған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тартады.
      Құжаттарды қабылдаудан бас тартқан кезде Орталық қызметкері мемлекеттік қызметті алушыға жетіспейтін құжаттарды көрсете отырып қолхат береді.
      Уәкілетті орган Орталықтан түсетін құжаттарды ресімдеуде кеткен қателерді анықтаған кезде құжаттар пакетін алғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде оларды жазбаша негіздемесімен бірге Орталыққа қайтарады.
      Құжаттар пакетін алғаннан кейін Орталық бұл туралы мемлекеттік қызметті алушыны бір жұмыс күні ішінде ақпараттандырады және уәкілетті органның қайтару себебі туралы жазбаша негіздемесін береді.
      Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушы порталдағы "жеке кабинетінде" электрондық құжат түрінде алады.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде келесідей құрылымдық функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) Орталық қызметкері;
      2) уәкілетті органның басшылығы;
      3) уәкілетті органның маманы.
      16. Әрбір ҚФБ әкімшілік әрекеттің орындау мерзімі көрсетіліп әрбір әкімшілік әрекеттерінің реттілігі мен өзара әрекетін мәтіндік кестелік сипаттау осы Регламентке 8 қосымшада көрсетілген.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде және ҚФБ әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысын көрсететін сызба осы Регламентке 9 қосымшада көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға болып уәкілетті органның басшысы мен Орталықтың басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтің белгіленген мерзімде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көрсетілу сапасына және оны іске асыруға жауапты болады.

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке
толмағандардың салымдарына иелік ету
үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер
министрлігі Жол полициясы комитетінің
аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" мемлекеттік қызметін көрсету бойынша уәкілетті органның және халыққа қызмет көрсету орталықтарының байланыс мәліметтері

Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша функцияны іске асыратын уәкілетті органның және халыққа қызмет көрсету орталықтарының атауы

Орналасқан жері, мекенжайы, электронды мекенжайы

Байланыс телефоны

Жұмыс кестесі

1

2

3

4

"Жаңаарқа ауданының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі

100500, Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Атасу кенті, С. Сейфуллин көшесі, 14
ghanaarka_raioo@mail.ru

8 (71030) 27498, 28445

Күн сайын демалыс (сенбі, жексенбі) және мерекелік күндерді қоспағанда сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін.

Қазақстан Республикасының байланыс және ақпарат министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру және бақылау мен ХҚКО қызметін үйлестіру бойынша "Қарағанды облысы бойынша ХҚКО" комитеті Республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Жаңаарқа ауданындағы бөлімшесі

100500, Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Атасу кенті, А. Оспанова көшесі, 40
con_zhanaarka@mail.ru

8 (71030) 28815, 26160

Күн сайын демалыс күні (жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 19.00-ге дейін

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке
толмағандардың салымдарына иелік ету
үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер
министрлігі Жол полициясы комитетінің
аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

Жинақтаушы зейнетақы қорының атауы __________________________

      "Жаңаарқа ауданының білім беру, дене шынықтыру және спорт
бөлімі" мемлекеттік мекемесі __________ жылы туған кәмелетке толмаған
______________________ (баланың Т.А.Ә.) __________ заңды өкіл (дер) і
(ата-ана (ата-аналар), қорғаншы немесе қамқоршы, патронат тәрбиеші
және оларды алмастырушы басқа тұлғалар) _________________ жылы туған,
_______________________ (өтініш берушінің Т.А.Ә.) (жеке куәлік N ____
______ жылы __________ берілген) _________________ салымшының (мұраға
қалдырушының Т.А.Ә.) қайтыс болуына байланысты (_____ жылғы _________
N _____ қайтыс болуы туралы куәлік) ___________ жылғы нотариус берген
(________ жылы _______________ берген мемлекеттік лицензия N _______)
заң/аманат бойынша мұрагерлікке құқығы туралы куәлікке сәйкес тиесілі
инвестициялық табыспен, өсіммен және өзге түсімдермен бірге заңнамаға
сәйкес __________________ (жинақтаушы зейнетақы қорының атауы) мұраға
қалатын зейнетақы жинақтарын алуға рұқсат береді.

      "Жаңаарқа ауданының білім беру,
      дене шынықтыру және спорт бөлімі" ММ бастығы ____ қолы (Т.А.Ә.)

Анықтама берілген күннен бастап 1 (бір) ай ішінде жарамды.

      М.О.

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке
толмағандардың салымдарына иелік ету
үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер
министрлігі Жол полициясы комитетінің
аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
3-қосымша

Банк атауы __________________________________________________

      "Жаңаарқа ауданының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі _______ жылы туған кәмелетке толмаған ______________________(баланың Т.А.Ә.) заңды өкіл (дер) і (ата-ана (ата-аналар), қорғаншы немесе қамқоршы, патронат тәрбиеші және оларды алмастыратын басқа тұлғалар) __________ жылы туған, _______________________ (өтініш берушінің Т.А.Ә.) (жеке куәлік N __ ______ жылы _________ берілген) тиесілі инвестициялық табыспен, өсіммен және өзге түсімдермен бірге заңнамаға сәйкес _________________ (банк атауы) кәмелетке толмаған баланың (балалардың) салымдарына иелік етуге рұқсат береді.

"Жаңаарқа ауданының білім беру,
дене шынықтыру және спорт бөлімі" ММ
бастығы __________ қолы (Т.А.Ә.)

Анықтама берілген күннен бастап 1 (бір) ай ішінде жарамды.

М.О.

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке
толмағандардың салымдарына иелік ету
үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер
министрлігі Жол полициясы комитетінің
аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
4-қосымша

"Жаңаарқа ауданының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі

      Кәмелетке толмаған бала (балалар) _____________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_________________________ мүддесіне әрекет ететін "Жаңаарқа ауданының
білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесі
_____________________ көлік құралын __________________ рұқсат береді.

      "Жаңаарқа ауданының білім беру,
      дене шынықтыру және спорт бөлімі" ММ бастығы ____ қолы (Т.А.Ә.)

Анықтама берілген күннен бастап 1 (бір) ай ішінде жарамды.

      М.О.

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке
толмағандардың салымдарына иелік ету
үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер
министрлігі Жол полициясы комитетінің
аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
5-қосымша

                              "Жаңаарқа ауданының білім беру, дене
                              шынықтыру және спорт бөлімі" ММ бастығы
                              (бастықтың Т.А.Ә.) ____________________
                              (өтініш берушінің Т.А.Ә.) _____________
                              мекенжайы, телефоны: __________________
                              _______________________________________

                        Өтініш

      Сізден ___________________________________ жинақтаушы зейнетақы
қорындағы (қордың атауы мұрагерлікке құқығы туралы куәліктегі жазбаға
сәйкес көрсетіледі) зейнетақы жинақтарын салымшы (Т.А.Ә.) ___________
қайтыс болуына байланысты (қайтыс болуы туралы куәліктің N _________,
куәліктің берілген күні) кәмелетке толмаған балаларының (Т.А.Ә.)
_______________ алуына рұқсат беруіңізді сұраймын.

      Күні: ___ жылғы "___"________ Өтініш беруші (лер) қолы ________

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке
толмағандардың салымдарына иелік ету
үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер
министрлігі Жол полициясы комитетінің
аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
6-қосымша

                              "Жаңаарқа ауданының білім беру, дене
                              шынықтыру және спорт бөлімі" ММ бастығы
                              (бастықтың Т.А.Ә.) ____________________
                              (өтініш берушінің Т.А.Ә.) _____________
                              мекенжайы, телефоны: __________________
                              _______________________________________

                        Өтініш

      Сізден кәмелетке толмаған балалар _____________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
__________________________ (балалардың Т.А.Ә., туған жылы, туу туралы
куәліктің N көрсетіледі, 10 жастан асқан балалар қолдарын қояды,
"келісемін" деген сөзді жазады) (банк атауы) ________________________
банктегі салымдарына иелік етуге (құқықтар мен міндеттемелерді
басқаға беру, шарттарды бұзу) рұқсат беруіңізді сұраймын.
      Әкесі туралы мәліметтер (Т.А.Ә., жеке куәліктің N, кім және қашан берді) ________________________________________________________
_______________________________________________ қолы ________________
      Шешесі туралы мәліметтер (Т.А.Ә., жеке куәліктің N, кім және
қашан берді) ________________________________________________________
_______________________________________________ қолы ________________

      Күні: ___ жылғы "__"______ Ерлі-зайыптылардың қолдары _________

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке
толмағандардың салымдарына иелік ету
үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер
министрлігі Жол полициясы комитетінің
аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
7-қосымша

                              "Жаңаарқа ауданының білім беру, дене
                              шынықтыру және спорт бөлімі" ММ бастығы
                              (бастықтың Т.А.Ә.) ____________________
                              (өтініш берушінің Т.А.Ә.) _____________
                              мекенжайы, телефоны: __________________
                              _______________________________________

                        Өтініш

      Сізден кәмелетке толмаған бала (балалар) ______________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
______________________________________ меншік құқығында тиесілі көлік
құралына қатысты мәміле жасауға рұқсат беруіңізді сұраймын.

      Күні: ___ жылғы "__"_______ Өтініш беруші (лер) қолы __________

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке
толмағандардың салымдарына иелік ету
үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер
министрлігі Жол полициясы комитетінің
аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
8-қосымша

Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің орындалу мерзімін көрсете
отырып әр ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер реттілігі және
өзара әрекетінің мәтіндік кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ әрекеттерін сипаттау

Негізгі үдерістің әрекеті (жұмыстың барысы, ағымы)

Әрекет N (жұмыстың барысы, ағымы)

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталық қызметкері

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшылығы

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қабылдау

Құжаттармен танысу

Аяқталу формасы (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Уәкілетті органның маманына құжаттарды жолдау

Құжаттарды қарар қоюға басшылыққа ұсыну

Қарар қою, орындау үшін маманға құжаттарды тапсыру

Орындау мерзімі

1 жұмыс күні

20 минут

20 минут

Әрекет N (жұмыстың барысы, ағымы

4

5

6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның маманы

Орталық қызметкері

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қарастыру

Анықтаманы не дәлелді бас тартуды басшылыққа қол қоюға жолдау


Аяқталу формасы (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Анықтаманы не дәлелді бас тартуды дайындау

Орталыққа анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды жолдау

Анықтаманы не дәлелді бас тартуды беру

Орындау мерзімі

4 жұмыс күні

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

      2-кесте. Қолдану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (жұмыстың барысы, ағымы)

Орталық қызметкері

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшылығы

Уәкілетті органның маманы

Орталық қызметкері

1. Құжаттарды қабылдау және тіркеу

3. Құжаттарды қабылдау және тіркеу

5. Құжаттармен танысу

7. Құжаттарды қарастыру

11. Анықтаманы не дәлелді бас тартуды беру

2. Уәкілетті органның маманына құжаттарды жолдау

4. Құжаттарды қарар қоюға басшылыққа жолдау

6. Қарар қою, орындау үшін маманға құжаттарды тапсыру

8. Анықтаманы не дәлелді бас тартуды дайындау





9. Анықтаманы не дәлелді бас тартуды басшылыққа қол қоюға жолдау





10. Орталыққа анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды жолдау


      3-кесте. Қолдану нұсқалары. Портал арқылы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшылығы

Уәкілетті органның маманы

1. Құжаттарды қабылдау және тіркеу

3. Құжаттармен танысу

5. Құжаттарды қарастыру

2. Құжаттарды резолюция қоюға басшылыққа жолдау

4. Қарар қою, орындау үшін маманға құжаттарды тапсыру

6. Құжаттарды қарастыру және анықтаманы не дәлелді бас тартуды дайындау



7. Анықтаманы не дәлелді бас тартуды басшылыққа қол қоюға жолдау



8. Мемлекеттік қызмет алушыға анықтаманы немесе дәлелді бас тартуды жолдау

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке
толмағандардың салымдарына иелік ету
үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер
министрлігі Жол полициясы комитетінің
аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған
балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
9-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ҚФБ және
әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы
өзара байланысты көрсететін кесте

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей, в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям"

Постановление акимата Жанааркинского района Карагандинской области от 5 марта 2013 года N 13/01. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 12 апреля 2013 года N 2298. Утратило силу постановлением акимата Жанааркинского района Карагандинской области от 30 апреля 2013 года N 31/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жанааркинского района Карагандинской области от 30.04.2013 N 31/01.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и  постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки", акимат Жанааркинского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги в сфере образования "Выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей, в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Жанааркинского района Жандаулетова Марата Жандаулетовича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Г. Омаров

Утверждено
постановлением
акимата Жанааркинского района
от 5 марта 2013 года N 13/01

Регламент оказания государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для
распоряжения вкладами несовершеннолетних детей, в
территориальные подразделения Комитета дорожной полиции
Министерства внутренних дел Республики Казахстан для
оформления наследства несовершеннолетним детям"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте оказания государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей, в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям" (далее – Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) структурно-функциональные единицы (СФЕ) - ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      2) получатель государственной услуги - физическое лицо;
      3) уполномоченный орган – государственное учреждение "Отдел образования, физической культуры и спорта Жанааркинского района";
      4) центр обслуживания населения - республиканское государственное предприятие, осуществляющее организацию предоставления государственных услуг физическим и (или) юридическим лицам по приему заявлений и выдаче документов по принципу "одного окна".

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел образования, физической культуры и спорта Жанааркинского района" (далее - уполномоченный орган), (контактные данные указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту).
      3. Государственная услуга оказывается через центры обслуживания населения: отдел Жанааркинского района филиала республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Центр), (контактные данные указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту) и через веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz (далее - портал), при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании статей 66128 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье", пункта 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", постановления Правительства Республики Казахстан от 30 марта 2012 года N 382 "Об утверждении Правил осуществления функций государства по опеке и попечительству", постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки".
      6. Результатом оказания государственной услуги является:
      1) в Центре - выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей (уступка прав и обязательств, расторжение договоров), согласно приложениям 2 и 3 к настоящему Регламенту, в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан на осуществление действий с имуществом, принадлежащим несовершеннолетним (далее – справка) согласно приложению 4 настоящего Регламента либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе;
      2) на портале – выдача справки в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица уполномоченного органа, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) при обращении в Центр:
      сроки оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги составляют пять рабочих дней (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги);
      максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов – не более 20 минут;
      максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги в день обращения – не более 20 минут;
      максимально допустимое время ожидания в очереди при получении справки либо мотивированного ответа об отказе – не более 20 минут;
      2) при обращении через портал:
      сроки оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги составляют пять рабочих дней.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Государственная услуга оказывается:
      1) при обращении в Центр - шесть дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 20.00 часов;
      прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) при обращении через портал – круглосуточно.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги получателю государственной услуги необходимо предоставить следующие документы:
      1) при обращении в Центр:
      заявление получателя государственной услуги (от обоих родителей (супругов) или лиц, их заменяющих (опекуны (попечители), патронатные воспитатели), несовершеннолетних детей (далее - законные представители) согласно приложениям 567 к настоящему Регламенту.
      свидетельство о смерти;
      документ, подтверждающий наличие банковского вклада;
      свидетельство о регистрации транспортного средства (в случае, утери свидетельства о регистрации транспортного средства, справка подтверждение выдаваемого территориальным подразделением Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан) в случае если справка нужна в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан;
      свидетельство о праве на наследство по закону (от нотариуса);
      данные документов:
      удостоверяющих личность получателя государственной услуги (законных представителей);
      свидетельство о рождении ребенка (в случае рождения до 13 августа 2007 года);
      свидетельства о заключении брака (в случае заключения брака до 2008 года);
      свидетельства о расторжении брака (в случае расторжения брака до 2008 года);
      справки по форме N 4 (в случае рождения ребенка вне брака до 2008 года).
      Сведения, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через информационную систему центров обслуживания населения в форме электронных документов, подписанные электронной цифровой подписью.
      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются получателю государственной услуги.
      2) на портале:
      запрос в форме электронного документа, подписанный электронной цифровой подписью получателя государственной услуги;
      свидетельство о смерти – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      документ, подтверждающий наличие банковского вклада – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      свидетельство о регистрации транспортного средства (в случае, утери свидетельства о регистрации транспортного средства, справка подтверждение выдаваемое территориальным подразделением Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан) в случае если справка нужна в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      свидетельство о праве на наследство по закону (от нотариуса) – в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      данные документов:
      удостоверяющих личность получателя государственной услуги (законных представителей);
      сведения о рождении ребенка (в случае рождения до 13 августа 2007 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения о заключении брака (в случае заключения брака до 2008 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения о расторжении брака (в случае расторжения брака до 2008 года) либо свидетельство в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу;
      сведения справки по форме N 4 (в случае рождения ребенка вне брака) либо справка в виде сканированной копии прикрепляется к электронному запросу.
      Сведения, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, подписанные электронной цифровой подписью.
      11. Необходимые документы для получения государственной услуги сдаются:
      1) при обращении в Центр – прием документов осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания;
      2) на портале – прием электронного документа осуществляется в "личном кабинете" получателя государственной услуги.
      12. При приеме Центром всех необходимых документов получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) при обращении в Центр – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника Центра, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, его (ее) контактные данные;
      2) при обращении через портал – получателю государственной услуги в "личный кабинет" или на электронную почту направляется уведомление-отчет о принятии запроса на предоставление государственной услуги с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.
      13. Выдача готовых документов получателю государственной услуги осуществляется:
      1) при обращении в Центр – работником Центра посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанной в ней срок;
      справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи;
      в случаях, если получатель государственной услуги не обратился за результатом услуги в указанный срок, Центр обеспечивает их хранение в течение одного месяца, после чего передает их в уполномоченный орган;
      2) в "личном кабинете" на портале – при самостоятельном направлении запроса.
      14. Центром будет отказано в приеме документов в случае представления получателем государственной услуги неполного пакета документов, указанных в пункте 10 настоящего Регламента.
      При отказе в приеме документов работником Центра получателю государственной услуги выдается расписка с указанием недостающих документов.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из Центра в течение трех рабочих дней после получения пакета документов, возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов Центр информирует получателя государственной услуги об этом в течение одного рабочего дня и выдает письменное обоснование уполномоченного органа о причине возврата.
      При обращении через портал мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги получатель государственной услуги получает в "личном кабинете" на портале в виде электронного документа.
      15. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) работник Центра;
      2) руководство уполномоченного органа;
      3) специалист уполномоченного органа.
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 8 к настоящему Регламенту.
      17. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 9 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      18. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для
распоряжения вкладами несовершеннолетних
детей, в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан для
оформления наследства несовершеннолетним детям"

Контактные данные уполномоченного органа и центров
обслуживания населения по оказанию государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения
вкладами несовершеннолетних детей, в территориальные
подразделения Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан для оформления
наследства несовершеннолетним детям"

Наименование уполномоченного органа и центров обслуживания населения, осуществляющие функции по оказанию государственной услуги

Месторасположение, адрес, электронный адрес

Контактный телефон

График работы

1

2

3

4

Государственное учреждение "Отдел образования, физической культуры и спорта Жанааркинского района"

100500, Карагандинская область, Жанааркинский район, пос. Атасу, улица С. Сейфуллина, 14
ghanaarka_raioo@mail.ru

8 (71030) 27498, 28445

Ежедневно с 09.00 часов до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней

Отдел Жанааркинского района филиала республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

100500, Карагандинская область, Жанааркинский район, пос. Атасу, улица А. Оспанова 40.
con_zhanaarka@mail.ru

8 (71030) 28815, 26160

Ежедневно с 09.00 часов до 19.00 часов без перерыва, кроме выходных (воскресенье) и праздничных дней

Приложение 2
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для
распоряжения вкладами несовершеннолетних
детей, в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан для
оформления наследства несовершеннолетним детям"

Наименование накопительного пенсионного фонда _______________________

      Государственное учреждение "Отдел образования, физической
культуры и спорта Жанааркинского района" разрешает (Ф.И.О. заявителя)
______________________,_______ года рождения, (удостоверение личности
N ___________ от ________ года, выдано _____________), законному (ым)
представителю(ям) (родителям (родителю), опекуну или попечителю,
патронатному воспитателю и другим заменяющим их лицам)
несовершеннолетнего ________________ (Ф.И.О. ребенка, года рождения),
получить наследуемые пенсионные накопления в ________________________
(наименование накопительного пенсионного фонда), с причитающимся
инвестиционным доходом, пеней и иными поступлениями в соответствии с
законодательством, согласно свидетельству о праве на наследство по
закону/завещанию от ______________________ года, выданного нотариусом
(государственная лицензия N ___________ от _____________ года, выдана
______________), в связи со смертью вкладчика (Ф.И.О. наследодателя),
_______________ (свидетельство о смерти от _______ года, N ________).

      Начальник
      ГУ "Отдел образования, физической
      культуры и спорта Жанааркинского района" _____ подпись (Ф.И.О.)

Справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи.

      М.П.

Приложение 3
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для
распоряжения вкладами несовершеннолетних
детей, в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан для
оформления наследства несовершеннолетним детям"

Наименование банка __________________________________________________

      Государственное учреждение "Отдел образования, физической
культуры и спорта Жанааркинского района" разрешает (Ф.И.О. заявителя)
______________________,_______ года рождения, (удостоверение личности
N ___________ от ___________ года, выдано __________), законному (ым)
представителю(ям) (родители (родитель), опекуну (ам) или попечителю,
патронатному воспитателю и другим заменяющим их лицам)
несовершеннолетнего ребенка (детей) _________________________ (Ф.И.О.
ребенка, года рождения), распорядиться вкладами несовершеннолетнего
ребенка (детей) ______________ (наименование банка), с причитающимися
инвестиционным доходом, пеней и иными поступлениями в соответствии с
законодательством.

      Начальник
      ГУ "Отдел образования, физической
      культуры и спорта Жанааркинского района" _____ подпись (Ф.И.О.)

Справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи.

      М.П.

Приложение 4
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для
распоряжения вкладами несовершеннолетних
детей, в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан для
оформления наследства несовершеннолетним детям"

Государственное учреждение "Отдел образования, физической культуры и спорта Жанааркинского района"

      Государственное учреждение "Отдел образования, физической
культуры и спорта Жанааркинского района", действующий в интересах
несовершеннолетнего (- ей, - их) ____________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
разрешает на __________________ транспортного средства _____________.

      Начальник
      ГУ "Отдел образования, физической
      культуры и спорта Жанааркинского района" _____ подпись (Ф.И.О.)

      М.П.

Справка действительна в течение 1 (одного) месяца со дня выдачи.

Приложение 5
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для
распоряжения вкладами несовершеннолетних
детей, в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан для
оформления наследства несовершеннолетним детям"

                             Начальнику
                             ГУ "Отдел образования, физической
                             культуры и спорта Жанааркинского района"
                             (Ф.И.О. начальника) ____________________
                             от (Ф.И.О. заявителя) __________________
                             адрес проживания, телефон: _____________
                             ________________________________________

                        Заявление

      Прошу Вашего разрешения снять пенсионные накопления в накопительном пенсионном фонде ______________________ (название фонда
указывается согласно записи в свидетельстве о праве на наследство) за
несовершеннолетних детей (Ф.И.О.) ________________ в связи со смертью
вкладчика (Ф.И.О) ______________ свидетельство о смерти от __________
года (дата выдачи свидетельства) N __________

      Дата "___" __________ год

      Подпись заявителя (ей) ________________________

Приложение 6
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для
распоряжения вкладами несовершеннолетних
детей, в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан для
оформления наследства несовершеннолетним детям"

                             Начальнику
                             ГУ "Отдел образования, физической
                             культуры и спорта Жанааркинского района"
                             (Ф.И.О. начальника) ____________________
                             от (Ф.И.О. заявителя) __________________
                             адрес проживания, телефон: _____________
                             ________________________________________

                        Заявление

      Прошу Вашего разрешения на распоряжение (уступка прав и
обязательств, расторжение договоров) вкладами в банке _______________
_________________ (название банка) несовершеннолетних детей: ________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_______ _____________________________________________ (указать Ф.И.О.
детей, год рождения, N свидетельства о рождении, дети старше 10 лет
расписываются, пишут слово – "согласны".
      Сведения об отце (Ф.И.О., N удостоверения личности, кем и когда
выдано) _____________________________________________________________
______________________________________________ роспись ______________
      Сведения о матери (Ф.И.О., N удостоверения личности, кем и
когда выдано) _______________________________________________________
______________________________________________ роспись ______________

      Дата "___"__________ год Подпись обоих родителей ______________

Приложение 7
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для
распоряжения вкладами несовершеннолетних
детей, в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан для
оформления наследства несовершеннолетним детям"

                             Начальнику
                             ГУ "Отдел образования, физической
                             культуры и спорта Жанааркинского района"
                             (Ф.И.О. начальника) ____________________
                             от (Ф.И.О. заявителя) __________________
                             адрес проживания, телефон: _____________
                             ________________________________________

                        Заявление

      Прошу Вашего разрешения на осуществление сделки в отношении
транспортного средства, принадлежащего на праве собственности
несовершеннолетнему (им) ребенку (детям): ___________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

      Дата "___"__________ год Подпись заявителя (ей) _______________

Приложение 8
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для
распоряжения вкладами несовершеннолетних
детей, в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан для
оформления наследства несовершеннолетним детям"

Текстовое табличное описание последовательности и
взаимодействия административных действий каждой СФЕ с указанием
срока выполнения каждого административного действия

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Работник Центра

Специалист уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация документов

Прием документов

Ознакомление с документами

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление документов специалисту уполномоченного органа

Направление документов руководству для наложения резолюции

Наложение резолюции, передача документов на исполнение специалисту

Сроки исполнения

1 рабочий день

20 минут

20 минут

N действия (хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Работник Центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Рассмотрение документов

Направление справки или мотивированного отказа руководству на подпись


Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подготовка справки или мотивированного отказа

Отправка справки или мотивированного отказа Центру

Выдача справки или мотивированного отказа

Сроки исполнения

4 рабочих дня

1 рабочий день

1 рабочий день

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Работник Центра

Специалист уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Работник Центра

1. Прием и регистрация документов

3. Прием и регистрация документов

5. Ознакомление с документами

7. Рассмотрение документов

11. Выдача справки или мотивированного отказа

2. Направление документов специалисту уполномоченного органа

4. Направление документов руководству для наложения резолюции

6. Наложение резолюции, передача документов на исполнение специалисту

8. Подготовка справки или мотивированного отказа





9. Направление справки или мотивированного отказа руководству на подпись





10. Отправка справки или мотивированного отказа Центру


      Таблица 3. Варианты использования. Через портал

Специалист уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

1. Прием и регистрация документов

3. Ознакомление с документами

5. Рассмотрение документов

2. Направление документов руководству для наложения резолюции

4. Наложение резолюции, передача документов на исполнение специалисту

6. Рассмотрение документов и подготовка справки или мотивированного отказа



7. Направление справки или мотивированного отказа руководству на подпись



8. Отправка справки или мотивированного отказа получателю государственной услуги

Приложение 9
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для
распоряжения вкладами несовершеннолетних
детей, в территориальные подразделения
Комитета дорожной полиции Министерства
внутренних дел Республики Казахстан для
оформления наследства несовершеннолетним детям"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ