"Жалғызiлiктi, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтiмiне және жәрдемiне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға үйде әлеуметтiк қызмет көрсетуге құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 9 қаңтардағы N 01/04 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 20 ақпанда N 2174 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 20 маусымдағы N 16/05 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 20.06.2013 N 16/05 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметтерді көрсетуді сапалы ұсыну мақсатында, Ұлытау аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Жалғызiлiктi, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтiмiне және жәрдемiне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға үйде әлеуметтiк қызмет көрсетуге құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Берік Базылұлы Ақышбековке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                А. Омаров

Ұлытау ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 9 қаңтардағы
N 01/04 қаулысымен
бекітілген

"Жалғызiлiктi, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның
күтiмiне және жәрдемiне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек
балаларға үйде әлеуметтiк қызмет көрсетуге құжаттарды ресiмдеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Жалғызiлiктi, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтiмiне және жәрдемiне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға үйде әлеуметтiк қызмет көрсетуге құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі – Регламент) келесі негізгі ұғымдар қолданылады:
      1) орталық – "Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорыны Қарағанды облысы бойынша филиалының Ұлытау ауданындағы бөлімі";
      2) тұтынушы – жеке тұлғалар: Қазақстан Республикасының азаматтары, оралмандар, Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар, оңалтудың жеке бағдарламасына мұқтаж азаматтар;
      3) уәкілетті орган - "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі.

2. Жалпы ережелер

      2. "Жалғызiлiктi, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтiмiне және жәрдемiне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға үйде әлеуметтiк қызмет көрсетуге құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттік қызметі, үйде әлеуметтiк қызмет көрсетуді жүзеге асыратын әкімшілік рәсім.
      3. Мемлекеттік қызметті уәкілетті органда және орталықта (баламалы тәртіпте) көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі Заңының 23-бабының 1-тармағы, "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 29 желтоқсандағы Заңының 1-бабы 1-тармағының 3) тармақшасы, 13-бабы 1-тармағының 1) тармақшасы, "Арнаулы әлеуметтiк қызметтердің кепiлдік берілген көлемінің тiзбесін бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 наурыздағы N 330 қаулысының 1-тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 28 қазандағы "Халықты әлеуметтiк қорғау саласында арнаулы әлеуметтiк қызметтер көрсету стандарттарын бекiту туралы" N 1222 қаулысы, "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысы, "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 қаулысы негізінде ұсынылады.
      6. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі үйде әлеуметтiк қызмет көрсетуге құжаттарды ресiмдеу туралы хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызметті көрсетеді:
      уәкілетті орган, мекенжайы: 101500, Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, Ұлытау селосы, Абай көшесі 23, "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі, телефон: 8 (71035) 21212, факс: 8 (71035) 21207; электрондық пошта мекенжайы: ulytau_sobes@mail.ru.
      Жұмыс кестесі: демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерінен басқа, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiнде жүзеге асырылады.
      Орталық, мекенжайы: 101500, Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, Ұлытау селосы, Амангелді көшесі 29а, "Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің ""Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорыны Қарағанды облысы бойынша филиалының Ұлытау ауданындағы бөлімі", телефон: 8 (71035) 21624, факс: 8 (71035) 21306, электрондық поштаның мекенжайы: renat_ulytau@mail.ru.
      Жұмыс кестесі: күн сайын үзiлiссiз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейiн, орталықтың филиалдары мен өкiлдiктерiнде: мереке және демалыс күндерiн қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейiн түскi үзiлiспен сағат 9.00-ден 19.00-ге дейiн.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусiз, "электронды" кезек тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі жөніндегі толық ақпарат "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесінің http://www.ulytau_akimat.kz интернет-ресурсында, уәкілетті органның, орталықтың стенділерінде, ресми ақпарат көздерінде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету уақытының мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      уәкілетті органда – 14 жұмыс күні ішінде;
      орталықта 14 жұмыс күні ішінде (мемлекеттік қызметтің құжаттың қабылдау және беру күні (нәтижесі) мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) тұтынушы өтініш жасаған күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алғанға дейін (талон алғанға дейін) күтудің ең көп рұқсат етілген уақыты 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтініш жасаған күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің ең көп шекті уақыты уәкілетті органда 15 минуттан, орталықта 30 минуттан аспайды.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден келесі негіздер бойынша бас тартылады:
      1) үйде әлеуметтік қызмет көрсету үшін қабылдауға тұтынушыда медициналық қарсы көрсетілімдердің болуы;
      2) осы мемлекеттік қызметті көрсету үшін талап етілетін құжаттардың бірінің болмауы;
      3) көрінеу жалған құжаттама беру.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру үшін негіздемелер жоқ.
      11. Мемлекеттiк қызметті көрсету үшін тұтынушыдан өтініш түскен сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызметті ұсыну кезеңдері:
      Тұтынушы "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесіне өтініш береді;
      1) уәкілетті органның жауапты орындаушысы құжаттарды қабылдайды, өтінішті журналға тіркейді, тұтынушыға талон береді;
      2) уәкілетті орган басшысы бұрыштама қойып, жауапты орындаушыны анықтайды;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушысы құжаттарды тексеріп, істің макетін құрастырады және хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды;
      4) уәкілетті органның басшысы хабарламаға не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      5) уәкілетті органның жауапты орындаушысы журналға хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және тұтынушыға береді.
      Баламалы түрде тұтынушы мемлекеттік қызметті алуға құжаттарды ресімдеуге орталыққа жүгінеді:
      1) операциялық залдың инспекторы құжаттарды қабылдайды, өтінішті тіркейді және тұтынушыға қолхат береді;
      2) орталықтың жинақтау секторының маманы тізілімді құрастырады, құжаттарды уәкілетті органға тапсырады;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушысы тізілім бойынша құжаттарды қабылдайды, өтінішті журналға тіркейді;
      4) уәкілетті орган басшысы бұрыштама қойып, жауапты орындаушыны анықтайды;
      5) уәкілетті органның жауапты орындаушысы құжаттарды тексереді, істің макетін құрастырады және хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды;
      6) уәкілетті органның басшысы хабарламаға не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      7) уәкілетті органның жауапты орындаушысы хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді;
      8) орталықтың жинақтау секторының маманы тізілім бойынша хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты қабылдайды;
      9) орталықтың құжаттарды беру инспекторы хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және тұтынушыға береді.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекет
(өзара әрекет) тәртібін сипаттау

      12. Орталықта құжаттарды қабылдау "терезелер" арқылы жүзеге асырылады, оларда "терезелердің" арнаулы орындайтын функциялары туралы ақпарат орналасады, сонымен қатар осы Регламенттің 7 тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетіледі.
      Уәкілетті органның жауапты орындаушысының құжаттарды қабылдауы осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша жүзеге асырылады.
      Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      1) уәкілетті органда – тұтынушының мемлекеттік қызметті және құжаттарды қабылдап алған жауапты адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон береді;
      2) орталықта:
      өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      сұралатын мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні, уақыты және орны;
      құжаттарды рәсімдеуге өтінішті қабылдаған орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы келесі құжаттарды тапсырады:
      1) тұтынушының жазбаша өтініші, ал кәмелет жасқа толмаған және әрекетке қабілетсіз адамдарға – заңды өкілінің (баланың ата-анасының біреуінің, қамқоршысының, қорғаншының) жазбаша өтініші немесе белгіленген нысандағы медициналық қолдаухаты;
      2) баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі немесе жеке куәлігі;
      3) тұрғылықты тұратын жерi бойынша тiркелгенiн растайтын құжатты (мекенжай анықтамасын не селолық және/немесе ауылдық әкiмдердiң анықтамасын) ұсынады;
      4) мүгедектігі туралы анықтаманың көшірмесі (қарттар үшін талап етілмейді);
      5) белгіленген нысан бойынша медициналық карта;
      6) мүгедектерді оңалтудың жеке бағдарламасынан үзінді көшірмесін (қарттар үшін талап етілмейді);
      7) зейнеткер жастағы адамдар үшін – зейнеткер куәлігі;
      8) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерi және соларға теңестiрiлген адамдар үшін Ұлы Отан соғысының мүгедегі, қатысушысы және соларға теңестiрiлген адамдардың мәртебесін растайтын куәлік.
      Салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары мен көшірмелері ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары қайтарылуға жатады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның басшысы (ҚФБ 1);
      2) уәкілетті органның жауапты орындаушысы (ҚФБ 2);
      3) орталықтың операциялық залының инспекторы (ҚФБ 3);
      4) орталықтың жинақтау секторының маманы (ҚФБ 4);
      5) орталықтың құжаттар беру секторының инспекторы (ҚФБ 5).
      15. Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің (ресімінің) орындалу мерзімі көрсетілген әрбір ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігі және өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттер мен ҚФБ қисынды дәйектілігі аралығындағы өзара байланысын көрсететін схемасы осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтерді көрсету барысындағы қабылдаған шешімдері мен іс-әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен көзделген тәртіпте жауапты болады.

"Жалғызiлiктi, жалғыз тұратын
қарттарға, бөгде адамның күтiмiне
және жәрдемiне мұқтаж мүгедектерге
және мүгедек балаларға үйде әлеуметтiк
қызмет көрсетуге құжаттарды ресiмдеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

      1-кесте. Құрылымды-функционалдық бірліктер әрекеттерінің сипаттамасы (негізгі үдеріс, 1-нұсқа)

N Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

Әрекеттің N (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ 1
уәкілетті органның басшысы

ҚФБ 2
уәкілетті органның жауапты орындаушысы

1.

Жалғызiлiктi, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтiмiне және жәрдемiне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға үйде әлеуметтiк қызмет көрсетуге құжаттарды ресiмдеуге өтінім


1. Құжаттарды қабылдайды, өтінішті журналға тіркейді және тұтынушыға талон береді

Аяқталу нысаны


Өтінішті журналда тіркеу, тұтынушыға талон беру

Орындау мерзімі


15 минуттан аспайды

2.

Құжаттарды рәсімдеу тәртібі

2. Бұрыштама соғады және жауапты орындаушыны анықтайды


Аяқтау нысаны

Құжаттар пакеті


Орындау мерзімі

15 минут


3.

Құжаттарды рәсімдеу


3. Құжаттарды тексереді, істің макетін құрастырады, хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды

Аяқтау нысаны


Істің макеті

Орындау мерзімі


10 жұмыс күні ішінде

4

Хабарлама

4. Хабарлама немесе дәлелді бас тартуға қол қояды

5. Журналға хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауап ты тіркейді және тұтынушыға береді

Аяқтау нысаны

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

Орындау мерзімі

15 минут

15 минуттан аспайды

      1-кесте. Құрылымды-функционалдық бірліктер әрекеттерінің сипаттамасы (баламалы үдеріс, 2-нұсқа)


Іс-әрекеттің N (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ 1
Уәкілетті органның басшысы

ҚФБ 2
Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

ҚФБ 3
Орталықтың реттеу залының инспекторы

ҚФБ 4
Орталықтың жинақтау секторының маманы

ҚФБ 5
Орталықтың құжаттар беру секторының инспекторы

1

Жалғызiлiктi, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтiмiне және жәрдемiне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға үйде әлеуметтiк қызмет көрсетуге құжаттарды

ресiмдеуге өтінім



1. Құжаттарды қабылдайды, өтінішті тіркейді, тұтынушыға қолхат береді

2. Тізілімді құрастырады, құжаттарды уәкілетті органға береді


Аяқтау нысаны



Қолхат

Тізілім


Орындау мерзімі



30 минуттан аспайды

Жұмыс күні ішінде


2

Жалғызiлiктi, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтiмiне және жәрдемiне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға үйде әлеуметтiк қызмет көрсетуге құжаттарды қабылдау және тіркеу рәсімі


3. Тізілім бойынша құжаттарды қабылдайды, өтінішті журналға тіркейді




Аяқтау нысаны


Өтінішті журналға тіркейді




Орындау мерзімі


15 минут




3

Құжаттарды рәсімдеу тәртібі

4. Бұрыштама соғады және жауапты орындаушыны анықтайды

5. Құжаттарды тексереді, істің макетін құрастырады, хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды




Аяқтау нысаны

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу




Орындау мерзімі

15 минут

10 жұмыс күні ішінде




4

Құжаттарды тіркеу рәсімі

6. Хабарлама немесе дәлелді бас тартуға қол қояды

7. Тізілімді құрастырады




Аяқтау нысаны

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді




Орындау мерзімі

15 минут

14 жұмыс күні ішінде




5

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімі




8. Тізілім бойынша хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты қабылдайды

9. Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және тұтынушыға береді

Аяқтау нысаны




Тізілім

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

Орындау мерзімі




Жұмыс күні ішінде

30 минуттан аспайды

      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. (негізгі үдеріс, 1-нұсқа)

КФБ 1
уәкілетті органның басшысы

ҚФБ 2
уәкілетті органның жауапты орындаушысы


N 1 іс-әрекет
Құжаттарды қабылдау, өтінішті журналға тіркеу, тұтынушыға талон беру

N 2 іс-әрекет
Бұрыштама қою, жауапты орындаушыны анықтау

N 3 іс-әрекет
Құжаттарды тексеру, істің макетін құрастыру және хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

N 4 іс-әрекет
Хабарлама немесе дәлелді бас тартуға қол қою

N 5 іс-әрекет
Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты тұтынушыға беру

      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. (баламалы үдеріс, 2-нұсқа)

ҚФБ 1
уәкілетті органның басшысы

ҚФБ 2
уәкілетті органның жауапты орындаушысы

ҚФБ 3
орталықтың операциялық залының инспекторы

ҚФБ 4
орталықтың жинақтау секторының маманы

ҚФБ 5
орталықтың құжаттар беру секторының инспекторы



N 1 іс-әрекет
Құжаттарды қабылдау, журналға тіркеуі, тұтынушыға қолхат беру

N 2 іс-әрекет
Тізілімді құрастыру, құжаттарды уәкілетті органға тапсыру



N 3 іс-әрекет
Тізілім бойынша орталықтан құжаттарды қабылдау, өтінішті журналға тіркеу




N 4 іс-әрекет
Бұрыштама қою және жауапты орындаушыны анықтау

N 5 іс-әрекет
Құжаттарды тексеру, істің макетін құрастыру және хабарлама дайындау




N 6 іс-әрекет
Хабарламаға не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

N 7 іс-әрекет
Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауап тіркеу







N 8 іс-әрекет

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты қабылдау

N 9 іс-әрекет

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты тұтынушыға беру

"Жалғызiлiктi,  жалғыз тұратын
қарттарға, бөгде адамның күтiмiне
және жәрдемiне мұқтаж мүгедектерге
және мүгедек балаларға үйде әлеуметтiк
қызмет көрсетуге құжаттарды ресiмдеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттердің қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи"

Постановление акимата Улытауского района Карагандинской области от 9 января 2013 года N 01/04. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 20 февраля 2013 года N 2174. Утратило силу постановлением акимата Улытауского района Карагандинской области от 20 июня 2013 года N 16/05

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Улытауского района Карагандинской области от 20.06.2013 N 16/05.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного предоставления государственных услуг, акимат Улытауского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Акышбекова Берика Базыловича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                А. Омаров

Утвержден
постановлением акимата
Улытауского района
от 9 января 2013 года N 01/04

Регламент оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи"

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи" (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) центр – "Отдел Улытауского района филиала республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан";
      2) потребитель – физические лица: граждане Республики Казахстан, оралманы, иностранцы и лица без гражданства, постоянно проживающие на территории Республики Казахстан, нуждающиеся в соответствии с индивидуальной программой реабилитации или заключением медицинской организации в постороннем уходе и социальном обслуживании;
      3) уполномоченный орган - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района".

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Оформление документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи" – административная процедура, осуществляемая уполномоченным органом для предоставления специальных социальных услуг нуждающимся в условиях на дому.
      3. Государственную услугу предоставляют уполномоченный орган и центр обслуживания населения (на альтернативной основе).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Данная государственная услуга предоставляется на основании пункта 1 статьи 23 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", подпункта 3) пункта 1 статьи 11, подпункта 1) пункта 1 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 29 декабря 2008 года "О специальных социальных услугах", пункта 1 постановления Правительства Республики Казахстан от 14 марта 2009 года N 330 "Об утверждении перечня гарантированного объема специальных социальных услуг", постановления Правительства Республики Казахстан от 28 октября 2011 года N 1222 "Об утверждении стандартов оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения", постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление об оформлении документов на социальное обслуживание на дому (далее - уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственную услугу оказывают:
      уполномоченный орган, адрес: 101500, Карагандинская область, Улытауский район, село Улытау, улица Абая 23, государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района", телефон: 8 (71035) 21212, факс: 8 (71035) 21207, адрес электронной почты: ulytau_sobes@mail.ru.
      График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13-00 до 14-00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      Центр, адрес: 101500, Карагандинская область, Улытауский район, село Улытау, улица Амангелды 29а, "Отдел Улытауского района филиала республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения"" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникации Республики Казахстан", телефон: 8 (71035) 21624, факс: 8 (71035) 21306, адрес электронной почты: renat_ulytau@mail.ru.
      График работы: ежедневно с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва, для филиалов и представительств центров устанавливается график работы с 9.00 часов до 19.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме праздничных и выходных дней.
      Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на интернет-ресурсе государственного учреждения "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района" http://www. ulytau-akimat.kz, на стендах уполномоченного органа, центра, в официальных источниках информации.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов;
      в уполномоченном органе – в течение 14 рабочих дней;
      в центре – в течение 14 рабочих дней (дата приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона), не может превышать 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут в уполномоченном органе, 30 минут в центре.
      10. В предоставлении государственной услуги отказывается по следующим основаниям:
      1) наличие у потребителя медицинских противопоказаний к приему на социальное обслуживание на дому;
      2) отсутствие одного из требуемых документов для предоставления данной государственной услуги;
      3) предоставление заведомо ложной документации.
      Оснований для приостановления оказания государственной услуги не имеется.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента поступления заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      Потребитель подает заявление в государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района":
      1) ответственный исполнитель уполномоченного органа принимает документы, регистрирует заявление в журнале, выдает талон потребителю;
      2) руководитель уполномоченного органа налагает резолюцию и определяет ответственного исполнителя;
      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа проверяет документы, формирует макет дела и подготавливает уведомление либо мотивированный ответ об отказе;
      4) руководитель уполномоченного органа подписывает уведомление либо мотивированный ответ об отказе;
      5) ответственный исполнитель уполномоченного органа регистрирует уведомление либо мотивированный ответ об отказе и выдает потребителю.
      В альтернативном порядке потребитель обращается для оформления документов на получение государственной услуги в центр:
      1) инспектор операционного зала принимает документы, регистрирует заявление и выдает потребителю расписку;
      2) специалист накопительного сектора центра формирует реестр и передает документы в уполномоченный орган;
      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа принимает по реестру документы, регистрирует заявление в журнале;
      4) руководитель уполномоченного органа налагает резолюцию и определяет ответственного исполнителя;
      5) ответственный исполнитель уполномоченного органа проверяет документы, формирует макет дела и подготавливает уведомление либо мотивированный ответ об отказе;
      6) руководитель уполномоченного органа подписывает уведомление либо мотивированный ответ об отказе;
      7) ответственный исполнитель уполномоченного органа регистрирует уведомление либо мотивированный ответ об отказе;
      8) специалист накопительного сектора центра принимает по реестру уведомление либо мотивированный ответ об отказе;
      9) инспектор сектора выдачи документов центра регистрирует и выдает потребителю уведомление либо мотивированный ответ об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов в центре осуществляется посредством "окон", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях "окон", а также указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора центра по адресу, указанному в пункте 7 настоящего Регламента.
      Прием документов у ответственного исполнителя уполномоченного органа осуществляется по адресам, указанным в пункте 7 настоящего Регламента.
      После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе – талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      13. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      1) письменное заявление потребителя, а для несовершеннолетних и недееспособных лиц – письменное заявление законного представителя (один из родителей, опекун, попечитель) или ходатайство медицинской организации по установленной форме;
      2) копию свидетельства о рождении ребенка или удостоверение личности;
      3) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства (адресная справка либо справка сельских и/или аульных акимов);
      4) копию справки об инвалидности (для престарелых не требуется);
      5) медицинскую карту по установленной форме;
      6) копию выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида (для престарелых не требуется);
      7) для лиц пенсионного возраста – пенсионное удостоверение;
      8) для участников и инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним – удостоверение, подтверждающее статус инвалида, участника Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним.
      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов подлежат возврату.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) руководитель уполномоченного органа (СФЕ 1);
      2) ответственный исполнитель уполномоченного органа (СФЕ 2);
      3) инспектор операционного зала центра (СФЕ 3);
      4) специалист накопительного сектора центра (СФЕ 4);
      5) инспектор сектора выдачи документов центра (СФЕ 5).
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      17. Должностные лица, оказывающие государственные услуги несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственных услуг в порядке, предусмотренным законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обслуживание на дому для одиноких,
одиноко проживающих престарелых,
инвалидов и детей-инвалидов,
нуждающихся в постороннем
уходе и помощи

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц (основной процесс, вариант 1)


Действия основного процесса (хода, потока работ)


N действия (хода, потока работ)

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

1.

Обращение по поводу оформления документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи


1. Принимает документы, регистрирует заявление в журнале и выдает потребителю талон


Форма завершения


Регистрация заявления в журнале, выдача потребителю регистрационного талона


Срок исполнения


Не более 15 минут

2.

Процедура оформления документов

2. Налагает резолюцию и определяет ответственного исполнителя



Форма завершения

Пакет документов



Срок исполнения

15 минут


3

Оформление документов


3. Проверяет документы, формирует макет дела и подготавливает уведомление либо мотивированный ответ об отказе


Форма завершения


Макет дела


Сроки исполнения


В течении 10 рабочих дней

4.

Уведомление

4. Подписывает уведомление либо мотивированный ответ об отказе

5. Регистрирует уведомление либо мотивированный ответ об отказе и выдает потребителю


Форма завершения

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе


Сроки исполнения

15 минут

Не более 15 минут

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц (альтернативный процесс, вариант 2)


N действия (хода, потока работ)

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

СФЕ 3
Инспектор операционного зала центра

СФЕ 4
Специалист накопительного сектора центра

СФЕ 5
Инспектор сектора выдачи документов центра

1

Обращение по поводу оформления документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи



1. Принимает документы, регистрирует заявление, выдает потребителю расписку

2. Формирует реестр и передает документы в уполномоченный орган


Форма завершения



Расписка

Реестр


Срок исполнения



Не более 30 минут

В течение рабочего дня


2

Процедура приема и регистрации документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи


3. Принимает по реестру документы, регистрирует заявление в журнале




Форма завершения


Регистрация заявления в журнале




Срок исполнения


15 минут




3

Процедура оформления документов

4. Налагает резолюцию и определяет ответственного исполнителя

5. Проверяет документы, формирует макет дела и подготавливает уведомление либо мотивированный ответ об отказе




Форма завершения

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Регистрация уведомления либо мотивированного ответа об отказе




Срок исполнения

15 минут

В течение 10 рабочих дней




4

Процедура регистрации документов

6. Подписывает уведомление либо мотивированный отказ

7. Формирует реестр




Форма завершения

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Регистрация уведомления либо мотивированного ответа об отказе




Сроки исполнения

15 минут

В течение 14 рабочих дней




5

Процедура уведомления либо мотивированного ответа об отказе




8. Принимает уведомление либо мотивированный ответ об отказе

9. Регистрирует и выдает потребителю уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Форма завершения




Реестр

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Срок исполнения




В течение рабочего дня

Не более 30 минут

Таблица 2. Варианты использования (основной процесс, вариант 1)

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Ответственный исполнитель уполномоченного органа


Действие N 1 Прием документов, регистрация заявления в журнале, выдача потребителю талона

Действие N 2 Наложение резолюции и определение ответственного исполнителя

Действие N 3 Проверка документов, формирование макета дела и подготавливает уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Действие N 4 Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Действие N 5 Выдача уведомления либо мотивированный ответ об отказе потребителю

Таблица 2. Варианты использования (альтернативный процесс, вариант 2)

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

СФЕ 3
Инспектор операционного зала центра

СФЕ 4
Специалист накопительного сектора центра

СФЕ 5
Инспектор сектора выдачи документов центра



Действие N 1 Прием документов, регистрация в журнале, выдача потребителю расписку

Действие N 2 Формирует реестр, передает документы в уполномоченный орган



Действие N 3 Прием документов по реестру из центра, регистрация заявления в журнале




Действие N 4 Наложение резолюции и определение ответственного исполнителя

Действие N 5 Проверка документов, формирование макета дела и подготовка уведомления




Действие N 6 Подписание уведомления либо мотивированный ответа об отказе

Действие N 7 Регистрация уведомления либо мотивированного ответа об отказе







Действие N 8 Прием уведомления либо мотивированный ответ об отказе

Действие N 9 Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе потребителю

Приложение 2
к регламенту оказания государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обслуживание на дому для одиноких,
одиноко проживающих престарелых,
инвалидов и детей-инвалидов,
нуждающихся в постороннем
уходе и помощи

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий