"Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуі және өткізу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2013 жылғы 18 ақпандағы N 51/2 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 27 ақпанда N 3455 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 2014 жылғы 17 шілдедегі № 259/7 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 17.07.2014 № 259/7 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңы 9-1-бабының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 қазандағы "Электрондық мемлекеттік қызметтің үлгі регламентін бекіту туралы" N 1116 қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы "Өнеркәсіп және экспорттық бақылау саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер енгізу туралы" N 1130 қаулысына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Д.Н. Тұрғановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Е. Арын

      "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі
      А. Жұмағалиев
      2013 жылғы 15 ақпан

Павлодар облысы әкімдігінің
2013 жылғы 18 ақпан   
N 52/1 қаулысымен     
бекітілді        

"Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi
және өткiзуі жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға
лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзуі жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесі тұлғасында Павлодар облысының жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – қызмет көрсетуші), сондай-ақ "электрондық үкімет" веб-порталы: www.e.gov.kz немесе "Е-лицензиялау" веб-порталы: www.elicense.kz арқылы көрсетіледі.
      2. Қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1130 қаулысымен бекітілген "Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Қызметті автоматтандыру нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар және қысқарған сөздер:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      2) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметке қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      3) "Е-лицензиялау" веб-порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтатылған, қайта қалпына келтірілген және қолданысы тоқтатылған лицензиялар, сондай-ақ лицензиар беретін лицензияның сәйкестендіру нөмірін орталықтан құрайтын қызметтің лицензияланатын түрін (кіші түрін) жүзеге асырушы лицензиаттың (объектілері, орындары, учаскелері) филиалдары, өкілдіктері туралы мәліметті қамтитын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ);
      4) "электрондық үкімет" шлюзі – электрондық қызметтерді іске асыру шеңберінде "электрондық үкімет" ақпараттық жүйелерін ықпалдастыру үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      5) "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі – жеке және заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асыру кезінде банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын екінші деңгейдегі банктердің, ұйымдардың және "электрондық үкімет" арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮТШ);
      6) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқоры – ақпаратты автоматты жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіруін енгізу және мемлекеттік басқару органдарына және өзге де субъектілерге олардың өкілеттіліктері шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олар туралы өзекті және нақты мәліметтерді беру мақсатында бизнес сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДҚ);
      7) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін заңды тұлға;
      8) бизнес-сәйкестендіру нөмірі – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      9) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъекті (тұтынушы, қызмет көрсетуші);
      10) транзакциялық қызмет – электрондық сандық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      11) электрондық сандық қолтаңба – электрондық сандық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың нақтылығын, оның тиесілілігін және мазмұнының тұрақтылығын растайтын электрондық сандық символдардың жиынтығы (бұдан әрі – ЭСҚ);
      12) электрондық құжат – ақпарат электрондық-сандық нысанда берілген және электрондық сандық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      13) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      14) электрондық лицензия – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ресімделетін және берілетін, қағаз тасығыштағы лицензиямен бірдей электрондық құжат түріндегі лицензия;
      15) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – құрылымдық органдардың, мекемелердің және өзге де ұйымдардың тізбесі және қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ақпараттық жүйелер.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету
бойынша қызмет көрсетуші қызметінің тәртібі

      6. ЭҮП арқылы қадамдық іс-қимылдар және шешімдер осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың N 1 диаграммасы):
      1) тұтынушы өзінің ЭСҚ тіркеу куәлігінің көмегімен ЭҮП-да тіркеуді жүзеге асырады, ол тұтынушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (ЭҮП-да тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс - тұтынушы компьютерінің интернет-браузерінде ЭСҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының ЭҮП-да парольді енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1-шарт – ЭҮП-да тіркелген тұтынушы туралы деректердің түпнұсқалығын логин (БСН) және пароль арқылы тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушы деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты ЭҮП-тің авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      5) 3-үдеріс – тұтынушы осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдау, қызмет көрсету үшін экранға сұрау нысанын шығару және нысанның құрылымы мен форматтық талаптарын ескерумен, оны толтыру (деректерді енгізу), сұрау нысанына электрондық түрде қажетті құжаттарды бекіту;
      6) 4-үдеріс – қызметті ЭҮТШ-те төлеу, одан кейін төлем туралы ақпарат "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-ға түседі немесе түбіртекті электрондық (сканерленген) түрде бекіту;
      7) 2-шарт - қызмет көрсеткені үшін төлем фактісін "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тексеру;
      8) 5-үдеріс – қызметті ЭҮТШ арқылы төлеу кезінде қызметті "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсеткені үшін төлемнің болмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін тұтынушының ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭСҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған тіркеу куәліктерінің (жойылған) тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрауда көрсетілген БСН мен ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН арасында сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін ЭҮП-да тексеру;
      11) 7-үдеріс – тұтынушының ЭСҚ түпнұсқалығының расталмауымен байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – тұтынушының ЭСҚ арқылы қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыруы (қол қоюы);
      13) 9-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да электрондық құжатты (тұтынушының сұрауын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұрауды өңдеу;
      14) 4-шарт – қызмет берушінің лицензия беру үшін тұтынушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      15) 10-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тұтынушының деректерінде бұзушылықтарының болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-үдеріс – тұтынушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да жасалған қызмет (электрондық лицензия) нәтижелерін алуы. Электрондық құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭСҚ пайдаланумен құрылады.
      7. Қызмет көрсетуші арқылы қадамдық іс-қимылдар мен шешімдер осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың N 2 диаграммасы):
      1) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет көрсетуші қызметкерінің логин мен парольді (авторизация үдерісі) "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-ға енгізуі;
      2) 1-шарт – қызмет көрсетушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да логин және пароль арқылы тексеру;
      3) 2-үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және қызмет көрсету қызметкерінің тұтынушы деректерін енгізуі;
      5) 4-үдеріс – ЭҮШ арқылы тұтынушы деректерін ЗТ МДҚ жіберу;
      6) 2-шарт – тұтынушы деректерінің ЗТ МДҚ-да болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс - тұтынушы деректерінің ЗТ МДҚ-да болмауына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгісі бөлігінде сұрау нысанын толтыру және қызмет көрсетуші қызметкерінің тұтынушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеп, сұрау нысанына бекітуі;
      9) 7-үдеріс – сұрауды "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тіркеу және қызметті "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да өңдеу;
      10) 3-шарт – қызмет көрсетушінің лицензия беру үшін тұтынушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      11) 8-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тұтынушы деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9-үдеріс – тұтынушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да құрылған қызмет нәтижелерін (электрондық лицензияны) алуы. Электрондық құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭСҚ пайдаланумен қалыптастырылады.
      8. Қызметке сұрауды және жауапты толтыру нысаны www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталында келтірілген.
      9. Сұрауды өңдегеннен кейін тұтынушыға сұрауды өңдеу нәтижелерін мынадай үлгімен қарау мүмкіндігі беріледі:
      "ашу" деген түймені басқаннан кейін – сұрау нәтижесі экранның дисплейіне шығады;
      "сақтау" деген түймені басқаннан кейін – сұрау нәтижесі тұтынушы берген магнитті тасығышта Adobe Acrobat форматында сақталады.
      10. Қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен кеңесті call орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету
үдерісіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЭҮП;
      2) ЭПШ;
      3) ЭПТШ;
      4) "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ;
      5) ЗТ МДҚ;
      6) қызмет көрсетуші.
      12. Әрбір іс-қимылды орындау мерзімін көрсете отырып, іс-қимылдар (рәсім, функциялар, операциялар) бірізділігінің мәтінді кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Іс-қимылдардың сипаттамасына сәйкес олардың логикалық бірізділігі арасындағы өзара байланысты көрсететін (қызмет көрсету үдерісінде) диаграмма осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Тұтынушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Қызмет көрсету үдерісінде тұтынушыларға қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпарат пен ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау);
      16. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) электрондық лицензия берілетін тұлғада БСН болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) пайдаланушыда ЭСҚ-ның болуы;
      5) екінші деңгейдегі банкте банктік карточканың немесе ағымдағы шоттың болуы.

"Заңды тұлғалардың "түстi және
қара металл" сынықтары мен 
қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және 
өткiзуі жөніндегі қызмет   
түрін жүзеге асыруға лицензия
беру, қайта ресімдеу, лицензияның
телнұсқаларын беру" электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша            

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-қимылдарының сипаттамасы

Іс-қимыл (жұмыс барысының, ағысының) N

1

2

3

4

5

6

ҚФБ-ның атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

ЭҮТШ

ЭҮП

Тұтынушы

Іс-қимылдың (үдеріс, рәсім, операция) атауы және оларды сипаттау

ЭСҚ тіркеу куәлігін тұтынушы компьютерінің интернет- браузеріне бекіту

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық түрде қажетті құжаттарды бекіте отырып, қызметті таңдайды және сұрау деректерін қалыптастыру

Қызметтерді төлеу

Төлемнің болмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭСҚ таңдау

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешімдер)

Сұрау сәтті қалыптастырылғаны туралы хабарламаны көрсету

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрау сәтті қалыптастырылғаны туралы хабарламаны көрсету

Іс-қимылдың сәтті аяқталуы туралы хабарламаны көрсету

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұраудың бағдары

Орындалу мерзімдері

10 - 15 сек

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

20 сек

10 - 15 сек

Келесі іс-қимылдың нөмірі

2 - егер тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болса; 3 – егер авторизациялау сәтті өтсе


4

5 – егер төлемесе, 6 - егер төлесе


7 - егер ЭСҚ-да қате болса; 8 – ЭСҚ қатесіз болса

кестенің жалғасы

7

8

9

10

11

ЭҮП

Тұтынушы

"Е-лицензиялау" АЖ

"Е-лицензиялау" АЖ

"Е-лицензиялау" АЖ

Тұтынушының ЭСҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

ЭСҚ арқылы сұрауды куәландыру (қол қою)

Электрондық құжатты (өтінішті, тұтынушының сұрауын) тіркеу және сұрауды өңдеу

Тұтынушы деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұраудың бағдары

Өтінішке нөмір берумен сұрауды тіркеу

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық лицензия, қайта ресімделген лицензия, лицензия телнұсқасы

10 - 15 сек

1,5 мин

1,5 мин

20 сек

15 жұмыс күні, 10 жұмыс күні, 2 жұмыс күні



10 - қызмет көрсетушінің лицензия беру үшін тұтынушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі



2-кесте. Қызмет көрсетуші арқылы ҚФБ
іс-қимылдарының сипаттамасы

Іс-қимыл (жұмыс барысының, ағысының) N

1

2

3

4

ҚФБ-ның атауы

Қызмет көрсетуші

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

Қызмет көрсетуші

ЗТМДҚ

Іс-қимылдың (үдеріс, рәсім, операция) атауы және оларды сипаттау

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да авторизацияланады

Деректерде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Қызмет көрсетуші қызметкерінің қызметтерді таңдауы

Тұтынушының деректерін тексеруге сұрауды ЗТМДҚ-ға жіберу

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешімдер)

Сұрау сәтті қалыптастырылғаны туралы хабарламаны көрсету

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрау сәтті қалыптастырылғаны туралы хабарламаны көрсету

Сұраудың бағдары

Орындалу мерзімдері

10 - 15 сек

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

Келесі іс-қимыл нөмірі

1 - қызмет көрсетуші қызметкерінің логині мен паролінің түпнұсқалығын "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тексеру


4

5 – егер тұтынушы деректерінде бұзушылықтар болса; 6 - егер авторизациялау сәтті өтсе

кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

Қызмет көрсетуші

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

Деректерде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Құжаттарды бекіте отырып, сұрау нысанын толтыру

Электрондық құжатты "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тіркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да қызметті өңдеу

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұралған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да қалыптастыру

Электрондық құжат (электрондық лицензия)

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрау сәтті қалыптастырылғаны туралы хабарламаны көрсету

Өтінішке нөмір берумен сұрауды тіркеу

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық лицензия, қайта ресімделген лицензия, лицензия телнұсқасы

20 мин

10 - 15 сек

10 - 15 сек

20 сек

15 жұмыс күні, 10 жұмыс күні, 2 жұмыс күні



8 - егер "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұрау бойынша деректер болмаса, 9 - егер сұрау бойынша деректер табылса



"Заңды тұлғалардың "түстi және
қара металл" сынықтары мен 
қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және 
өткiзуі жөніндегі қызмет   
түрін жүзеге асыруға лицензия
беру, қайта ресімдеу, лицензияның
телнұсқаларын беру" электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша            

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ арқылы электрондық мемлекеттік
қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара
іс-қимылдың N 1 диаграммасы

Қызмет көрсетуші арқылы электрондық мемлекеттік
қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара
іс-қимылдың N 2 диаграммасы

Шартты белгілер

"Заңды тұлғалардың "түстi және
қара металл" сынықтары мен 
қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және 
өткiзуі жөніндегі қызмет   
түрін жүзеге асыруға лицензия
беру, қайта ресімдеу, лицензияның
телнұсқаларын беру" электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша            

Электрондық мемлекеттік қызметтің: "сапа" және "қолжетімділік"
көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама нысаны
__________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сапасымен және нәтижесімен қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

Постановление акимата Павлодарской области от 18 февраля 2013 года N 51/2. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 27 февраля 2013 года N 3455. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 17 июля 2014 года № 259/7

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 17.07.2014 № 259/7.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 октября 2010 года N 1116 "Об утверждении Типового регламента электронной государственной услуги", постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1130 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области промышленности и экспортного контроля и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Турганова Д.Н.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Е. Арын

      "СОГЛАСОВАНО"
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      А. Жумагалиев
      15 февраля 2013 года

Утвержден         
постановлением акимата 
Павлодарской области   
от 18 февраля 2013 года N 51/2

Регламент электронной государственной услуги "Выдача
лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на
осуществление вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению, переработке и реализации юридическими лицами
лома и отходов цветных и черных металлов"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов" (далее - услуга) оказывается местным исполнительным органом Павлодарской области в лице государственного учреждения "Управление предпринимательства и промышленности Павлодарской области" (далее – услугодатель), а также через веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz или веб-портал "Е-лицензирование": www.elicense.kz.
      2. Услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1130 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно–программного комплекса (далее – ИС);
      2) веб–портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      3) веб–портал "Е-лицензирование" – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование");
      4) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      5) платежный шлюз "электронного правительства" – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, и "электронного правительства" при осуществлении платежей физических и юридических лиц (далее – ПШЭП);
      6) государственная база данных "Юридические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      7) получатель – юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      8) бизнес–идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      9) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      11) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      12) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      13) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      14) электронная лицензия – лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензии на бумажном носителе;
      15) структурно–функциональные единицы (далее – СФЕ) - перечень структурных органов, учреждений или иных организаций и информационных систем, которые участвуют в процессе оказания услуги.

2. Порядок деятельности услугодателя по
оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения через ПЭП (диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, затем информация об оплате поступает в ИС ГБД "Е-лицензирование", либо прикрепление квитанции в электронном (сканированном) виде;
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование", при оплате услуги через ПШЭП;
      9) процесс 6 - выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН, указанным в запросе, и БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      16) процесс 11 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ЮЛ данных получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портале "Е-лицензирование": www.elicense.kz.
      9. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки "открыть" – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки "сохранить" – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: 1414.

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ПШЭП;
      4) ИС ГБД "Е-лицензирование";
      5) ГБД ЮЛ;
      6) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателем:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Технические условия оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие БИН у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

Приложение 1               
к Регламенту электронной государственной
услуги "Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),  
хранению, переработке и реализации юридическими
лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

2

Наименование СФЕ

Получатель

ПЭП

Получатель

ПШЭП

ПЭП

Получатель

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Оплата услуги

Формирует сообщение об отказе в связи с отсутствием оплаты

Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса

4

Форма завершения (данные, документ,  организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Отображение уведомления об успешном завершении действия

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

5

Сроки исполнения

10 – 15 сек

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

20 сек

10 – 15 сек

6

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных получателя; 3 – если авторизация прошла успешно


4

5 – если не оплатил 6 – если оплатил


7 – если в ЭЦП ошибка, 8 – если ЭЦП без ошибки

продолжение таблицы

7

8

9

10

11

ПЭП

Получатель

ИС "Е-лицензирование"

ИС "Е-лицензирование"

ИС "Е-лицензирование"

Формирует сообщения об отказе в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП получателя

Удостоверение (подписание) запроса посредством ЭЦП

Регистрация электронного документа заявления (запроса получателя) и обработка запроса

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Электронный документ

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Электронная лицензия, переоформленная лицензия, дубликат лицензии

10 – 15 сек

1,5 мин

1,5 мин

20 сек

15 рабочих дней, 10 рабочих дней, 2 рабочих дня



10 - проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии



Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Услугодатель

ГБД ЮЛ

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса на проверку данных получателя в ГБД ЮЛ

4

Форма завершения (данные, документ, организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

5

Сроки исполнения

10 – 15 сек

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Номер следующего действия

1 - проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя


4

5 – если есть нарушения в данных получателя; 6 – если авторизация прошла успешно

продолжение таблицы

5

6

7

8

9

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Услугодатель

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Регистрация электронного документа в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Электронный документ (электронная лицензия)

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Электронная лицензия, переоформленная лицензия, дубликат лицензии

20 мин

10 – 15 сек

10 – 15 сек

20 сек

15 рабочих дней, 10 рабочих дней, 2 рабочих дня



8 – если в ИС ГБД "Е-лицензирование" отсутствуют данные по запросу, 9 – если данные по запросу найдены



Приложение 2               
к Регламенту электронной государственной
услуги "Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),  
хранению, переработке и реализации юридическими
лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

Диаграмма N 1 функционального взаимодействия при
оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя

Условные обозначения

Приложение 3               
к Регламенту электронной государственной
услуги "Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),  
хранению, переработке и реализации юридическими
лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

Форма анкеты для определения показателей электронной
государственной услуги: "качество" и "доступность"
____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.