"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2013 жылғы 19 сәуірдегі N 378/5 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 17 мамырда N 3538 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 555/6 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 19.06.2013 N 555/6 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы "Ақпараттандыру туралы" Заңының 29-бабына сәйкес, Екібастұз қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Екібастұз қаласы әкiмінiң жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсiн.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Екібастұз қаласының әкімі                  А. Вербняк

      "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасының Көлік
      және коммуникация министрі                 А. Жұмағалиев
      2013 жылғы 17 сәуір

Екібастұз қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 19 сәуірдегі 
N 378/5 қаулысымен    
бекітілді          

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын
үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі"
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі - электрондық мемлекеттік қызмет) "Екібастұз қаласы әкімдігінің тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - қызмет көрсетуші), сондай-ақ тұрғылықты жері бойынша баламалы түрде халыққа қызмет көрсету орталығы немесе мемлекеттік қызметті тұтынушыда электрондық цифрлық қолтаңба болған жағдайда www.egov.kz. мекенжайы бойынша "электрондық үкімет" порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы N 76 қаулысымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" стандартына (бұдан әрi - Стандарт) сәйкес көрсетiледi.
      3. Электрондық мемлекеттiк қызметтi автоматтандыру дәрежесi: iшiнара автоматтандырылған (медиа-алшақтықты қамтитын электрондық мемлекеттiк қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсетудiң түрi: транзактивтік қызмет.
      5. Мемлекеттік қызмет коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйлер немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж, тиісті елді мекенде (тұру мерзіміне қарамастан) тұрақты тұратын және:
      1) Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушыларына;
      2) тұрғын үй беру туралы өтініш жасаудың алдында соңғы он екі ай ішінде жиынтық орташа айлық табысы отбасының әрбір мүшесіне республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,1 еселенген мөлшерінен төмен болатын, халықтың әлеуметтiк жағынан осал топтарына көрсетіледі. Ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,1 еселенген мөлшеріндегі коэффициент жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға және мүгедек балаларға қолданылмайды;
      3) мемлекеттік қызметшілерге, бюджеттік ұйымдардың қызметкерлеріне, әскери қызметшілерге, ғарышкерлікке кандидаттарға, ғарышкерлерге және мемлекеттік сайланбалы қызмет атқаратын адамдарға;
      4) жалғыз тұрғын үйі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен авариялық жағдайда деп танылған азаматтарға жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушылар) көрсетіледі.
      Халықтың әлеуметтік жағынан осал топтарына:
      1) Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушылары;
      2) Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушыларына теңестірілген адамдар;
      3) 1 және 2-топтағы мүгедектер;
      4) мүгедек балалары бар немесе оларды тәрбиелеуші отбасылар;
      5) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 8 қарашадағы N 1309 қаулысымен бекітілген аурулар тiзiмiнде аталған кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiмен ауыратын адамдар (бұдан әрі – кейбір созылмалы аурулардың ауыр түрлерінің тізімі);
      6) жасы бойынша зейнеткерлер;
      7) кәмелетке толғанға дейін ата-аналарынан айырылған жиырма үш жасқа толмаған жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар жатады. Мұндай адамдардың жасы әскери қызметке шақырылған кезде мерзімді әскери қызметтен өту мерзіміне ұзартылады;
      8) оралмандар;
      9) экологиялық зілзалалар, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар салдарынан тұрғын үйінен айырылған адамдар;
      10) көп балалы отбасылар;
      11) мемлекеттік немесе қоғамдық міндеттерін, әскери қызметін атқару кезінде, ғарыш кеңістігіне ұшуға дайындық немесе оны жүзеге асыру, адам өмірін құтқару кезінде, құқық тәртібін қорғау кезінде қаза тапқан (қайтыс болған) адамдардың отбасылары;
      12) толық емес отбасылар жатады.
      6. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;
      2) "Электрондық үкіметтің" веб-порталы – барлық біріктірілген үкіметтік ақпаратқа, оның ішінде нормативтік құқықтық база мен электрондық мемлекеттік қызметке қол жеткізетін бір терезе түріндегі ақпараттық жүйе;
      3) "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры (бұдан әрі - ЖТ ММБ) - ақпаратты тез арада жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай идентификациясын енгізу мақсатында жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құру және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес мемлекеттік басқару органдарына және өзге де субъектілерге олар туралы маңызды және дұрыс мәліметтер беру үшін арналған ақпараттық жүйе;
      4) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – ЖСН) - жеке тұлға, соның iшiнде өзiндiк кәсiпкерлiк түрiнде қызметiн жүзеге асыратын жеке кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр;
      5) ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, iздеу, тарату, тапсыру және беру үшiн арналған жүйе;
      6) халыққа қызмет көрсету орталығының ықпалдастырылған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚКО ААЖ) - Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталығы, сондай-ақ министрліктер мен ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету процессін автоматтандыру үшін арналған ақпараттық жүйе;
      7) пайдаланушы (тұтынушы) - өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект;
      8) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      9) "электрондық үкіметтің" аумақтық шлюзі (бұдан әрі - ЭҮАШ) - электрондық қызметтерді іске асыру шеңберінде "электрондық әкімдік" ақпараттық жүйелері кірігу үшін арналған "электрондық үкімет" шлюзінің кіші жүйесі;
      10) құрылымдық - функционалды бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, белгiлi сатыда электрондық қызмет көрсетуге қатысатын мемлекеттiк органдардың және т.б. құрылымдық бөлiмшелерi;
      11) транзакциялық қызмет - электрондық сандық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөнiндегi қызмет;
      12) "электрондық үкіметтер" шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) - электрондық қызметтерді іске асыру шеңберінде "электрондық үкімет" ақпараттық жүйелері кірігу үшін арналған ақпараттық жүйе;
      13) электрондық мемлекеттік қызметтер - ақпараттық технологияларды пайдаланумен, электрондық нысанда көрсетiлетiн мемлекеттік қызметтер;
      14) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) - электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілiлiгiн және мазмұнының тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      15) электрондық құжат – ақпарат электрондық-сандық нысанда берілген және электрондық сандық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету
жөнінде қызмет көрсетуші әрекетінің тәртібі

      7. Электрондық қызметті көрсеткен кезде (электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимылдың N 1 диаграммасы) арқылы қызмет берушiнiң адымдық әрекеттері мен шешiмдерi осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген:
      1) 1-үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерімен ЭҮӨШ АЖО электрондық қызмет көрсету үшін ЖСН және пароль (авторизация үдерісі) енгізу;
      2) 2-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетушінің қызметкерімен осы регламентте көрсетілген қызметті таңдау, электрондық қызметті көрсету және тұтынушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару;
      3) 3-үдеріс – ЖТ МДБ ЭҮШ арқылы тұтынушы мәліметтері туралы сұрау салуды жіберу;
      4) 1-шарт – ЖТ МДБ тұтынушы мәліметтерінің түпнұсқалығын тексеруі;
      5) 4-үдеріс – ЖТ МДБ тұтынушының мәліметтері жоқтығына байланысты мәліметтерді алуға мүмкіндігі жоқ туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің құжаттардың қағаз түрінде бар болуына сұрау салу нысанын толтыру және тұтынушы ұсынған құжаттарды сканерлеу, оларды сұрау салу нысанына тіркеу және толтырылған нысанның ЭСҚ (енгізілген деректер) арқылы қызмет көрсетуге сұрау салуды куәландыру;
      7) 6-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      8) 2–шарт – электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін стандартта және қызмет көрсету негіздерінде көрсетілген қоса берілген құжаттардың сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      9) 7–үдеріс - тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8–үдеріс - тұтынушының электрондық мемлекеттік қызметті ұсынушының ЭҮӨШ АЖО құрастырылған қызмет нәтижесін алуы. Электрондық құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолдана отырып құрастырылады.
      8. Электрондық қызметті көрсеткен кезде ХҚКО (N 2 диаграммасы) арқылы қызмет көрсетушiнiң адымдық әрекеттері мен шешiмдерi осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген:
      1) 1–үдеріс – ХҚКО операторының ХҚКО АЖ АЖО қызмет көрсету үшін логин мен пароль енгізуі (авторизация үдерісі);
      2) 1–шарт – ХҚКО операторымен осы регламентте көрсетілген қызметті таңдау, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және ХҚКО операторымен тұтынушы туралы деректерді енгізу;
      3) 3-үдеріс – ЖТ МДБ ЭҮШ арқылы тұтынушы деректері туралы сұрау салуды жіберу;
      4) 1-шарт – ЖТ МДБ тұтынушы деректерінің түпнұсқалығын тексеруі;
      5) 4-үдеріс – ЖТ МДБ тұтынушының мәліметтері жоқтығына байланысты мәліметтерді алуға мүмкіндігі жоқ туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің құжаттардың қағаз түрінде бар болуына сұрау салу нысанын толтыру және тұтынушы ұсынған құжаттарды сканерлеу, оларды сұрау салу нысанына тіркеу және толтырылған нысанның ЭСҚ (енгізілген мәліметтер) арқылы қызмет көрсетуге сұрау салуды куәландыру;
      7) 6–үдеріс – АЖО АЭҮШ арқылы ХҚКО операторының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) жіберу;
      8) 7–үдеріс - электрондық құжатты АЖО АЭҮШ тіркеу;
      9) 2–шарт – электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін стандартта және қызмет көрсету негіздерінде көрсетілген қоса берілген құжаттардың сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      10) 8–үдеріс - тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9–үдеріс - ХҚКО операторымен тұтынушының электрондық мемлекеттік қызметті ұсынушының ЭҮӨШ АЖО құрастырылған қызмет нәтижесін алуы (жұмыссыз ретінде тіркелу туралы анықтама).
      9. ЭҮП арқылы қызмет көрсетушінiң адымдық әрекеттерi мен шешiмдерi (электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимылдың N 3 диаграммасы) осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) тұтынушы ЭҮП тіркеуді ЖСН және пароль (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады) арқылы жүзеге асырады;
      2) 1-үдеріс – қызметті алу үшін тұтынушының ЖСН және парольді ЭҮП-те енгізу (авторизациялау үрдісі);
      3) 1-шарт – ЭҮП-да ЖСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушының деректерінің түпнұсқалылығын тексеруі;
      4) 2-үдеріс - тұтынушының мәліметтерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы ЭҮП хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, тұтынушының нысанды (деректер енгізу) толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару, Стандарттың 11-тармағында көрсетілген электронды түріндегі қажетті құжаттардың көшірмесін сұрау салу нысанына бекіту, сонымен қатар тұтынушының сұрау салу куәлігі (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2–шарт – ЭҮП–да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімінің қайтарылған (жойылған) тізімінде болмауын, сонымен қатар сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ–ның тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН–ның арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4–үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5–үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсету үшін сұраудың куәлігі және қызметті ұсынушының ЭҮӨШ АЖО қызметті ұсынушыға өңдеу үшін ЭҮП арқылы электронды құжатты (сұрауды) бағыттау;
      9) 6-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      10) 3-шарт – қызмет көрсетушінің қызметті көрсету үшін негізделген және Стандартта көрсетілген тұтынушының қоса берілген құжаттарының сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      11) 7-үдеріс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – тұтынушының орындаушының ЭҮӨШ АЖО құрастырылған қызмет нәтижесін (жұмыссыз ретінде тіркелу туралы анықтама) алуы. Электрондық құжат қызметті ұсынушының уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолдана отырып құрастырылады.
      10. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салуының орындалу мәртебесін тексеру тәсілі: "электронды үкімет" порталының "қызметті алу тарихы" веб-порталында, сондай–ақ, ХҚКО немесе қызмет көрсетушіге жүгінген кезде.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы қажетті ақпаратты және кеңесті ЭҮП call орталығының телефоны арқылы алуға болады: (1414).

3. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету
үдерiсiндегi іс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiне қатысатын ҚФБ:
      Қызмет көрсетуші;
      ХҚКО операторы;
      ЭҮП;
      ЭҮШ;
      ЭҮӨШ;
      ЭҮӨШ АЖО;
      ХҚКО АЖ АЖО;
      ЖТ МДБ.
      13. Осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес әрбір іс-қимылдың орындалу мерзiмiн көрсете отырып, ҚФБ iс-қимылы (функциялар, рәсімдер, операциялар) дәйектiлiгiнiң мәтiндiк кестелік сипаттамасы келтірілген.
      14. Осы регламенттiң 2–қосымшасында көрсетiлген олардың сипаттамасына сәйкес мемлекеттік органдардың, мемлекеттік мекемелердің немесе басқа да ұйымдардың құрылымдық бөлімшелері (электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үрдiсiнде) iс-қимылының қисынды дәйектiлiгi арасындағы өзара байланысты көрсететiн диаграмма келтiрiлген.
      15. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (рұқсат етілмеген ақпаратты алудан қорғау);
      2) тұтастығы (рұқсат етілмеген ақпаратты өзгертуден қорғау);
      3) қол жетімділік (рұқсат етілмеген ақпарат пен ресурстарды ұстап қалудан қорғау).
      17. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) қызмет көрсетілетін тұлғада ЖСН болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) тұтынушыда ЭЦҚ болуы.

2013 жылғы 19 сәуір "Мемлекеттік 
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі" N 378/5 электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша              

1 кесте. Қызмет көрсетуші арқылы ҚФБ әрекеттердiң сипаттамасы

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) N

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

ЖТ МДБ

3

Әрекеттiң (үдерiстiң, рәсiмдердiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЖСН және пароль арқылы АЭҮШ АЖО-да авторизация ланады

Қызметкермен қызмет көрсетушіні таңдау

Тұтынушының деректері туралы сұранымды ЖТ ММБ-ға жіберу

ЖТ МДБ деректерінің болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешiмi)

Өтінішке нөмір бере отырып, сұрау салуды тіркеу

Сұрау салуды сәттi қалыптастыру туралы ескертудiң шығуы

Сұрау салуды маршрутизациялау

Дәлелденген бас тартуды қалыптастыру

5

Орындау мерзiмдерi

10 – 15 секунд

10 секунд

1,5 минут

10 - 15 секунд

6

Келесі әрекеттің нөмірі

-

4 - егер бұзушылықтар болса; 5 – егер бұзушылықтар болмаса

-

кестенің жалғасы

5

6

7

8

Қызмет көрсетуші

АЭҮШ АЖО

АЭҮШ АЖО

АЭҮШ АЖО

Сканерленген құжаттарды және ЭЦҚ куәлігін қоса бере отырып сұранымның нысанын толтыру

Құжаттарды АЭҮШ АЖО-да тіркеу

Тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

Сұранымды маршрутизациялау

Өтінішке нөмір бере отырып, сұрау салуды тіркеу

Дәлелденген бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесін - хабарламаны қалыптастыру

10 - 15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

10 минут

6

7 - егер бұзушылықтар болса; 8 – егер бұзушылықтар болмаса

-

-

2-кесте. ХҚКО арқылы ҚФБ әрекеттердiң сипаттамасы

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) N

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

ХҚКО АЖ АЖО

ХҚКО операторы

ХҚКО операторы

ЖТ МДБ, БНАЖ

3

Әрекеттiң (үдерiстiң, рәсiмдердiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Логин мен пароль арқылы ХҚКО операторы авторизацияланады

Қызметті таңдайды және осы сұранымдарды қалыптастырады

ЖТ МДБ, БНАЖ-ге сұранымды жіберу

Тұтынушының деректері жоқтығына байланысты деректерді алуға мүмкіндігі жоқ туралы хабарламаны қалыптастырады

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешiмi)

Өтінішке нөмір бере отырып, сұрау салуды тіркеу

Сұрауды сәттi қалыптастыру туралы ескертудiң шығуы

Сұранымды маршрутизациялау

Дәлелденген бас тартуды қалыптастыру

5

Орындау мерзiмдерi

30 секунд – 1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4 – егер тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болса; 5 – егер бұзушылықтар болмаса

-

кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

ХҚКО операторы

ХҚКО операторы

АЭҮШ АЖО

АЭҮШ АЖО

АЭҮШ АЖО

Сұрау салу үлгісіне қажетті құжаттарды және ЭСҚ куәлігін қоса бере отырып сұранымды толтыру

АЭҮШ АЖО-ға куәландырылған (қол қойылған) құжатты жіберу

Құжатты тіркеу

Тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

Сұрауды сәттi қалыптастыру туралы ескертудiң шығуы

Сұранымды маршрутизациялау

Өтінішке нөмір бере отырып, сұрау салуды тіркеу

Дәлелденген бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесін - хабарламаны қалыптастыру

30 секунд – 1 минут

1 минут

1 минут

30 секунд – 1 минут

3 жұмыс күн

-

-

8 – егер бұзушылықтар болса; 9 – егер бұзушылықтар болмаса

-

-

3 кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттердiң сипаттамасы

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) N

1

2

3

2

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

3

Әрекеттiң (үдерiстiң, рәсiмдердiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЖСН және пароль бойынша ЭҮП-да авторизацияланады

Тұтынушының мәліметтерінде бұзушылықтар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Қызметті таңдайды және осы сұранымдарды ЭСҚ тұтынушының таңдауымен қалыптастырады

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешiмi)

Сұрауды сәттi қалыптастыру туралы ескертудiң шығуы

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұранымды маршрутизациялау

5

Орындау мерзiмдерi

30 секунд – 1 минут

30 секунд

1,5 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2 – егер тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болса; 3 – егер авторизациялау сәтті өтсе

4 – егер тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болса; 5 – егер бұзушылықтар болмаса

кестенің жалғасы

4

5

6

7

8

ЭҮП

Тұтынушы

АЭҮШ АЖО

АЭҮШ АЖО

АЭҮШ АЖО

Тұтынушының ЭЦҚ мәліметтерінде бұзушылықтар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Тұтынушының ЭЦҚ арқылы куәландырылған (қол қойылған) және сұранымды АЭҮШ АЖО-ға жіберу

Құжатты тіркеу

Тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұранымды маршрутизациялау

Өтінішке нөмір бере отырып, сұрау салуды тіркеу

Дәлелденген бас тартуды қалыптастыру

Шығыс құжатының бейнеленуі

1,5 минут

30 секунд – 1 минут

1 минут

30 секунд

10 минут

-

-

7 - егер тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болса; 8 – егер бұзушылықтар болмаса

-

-

2013 жылғы 19 сәуір "Мемлекеттік 
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі" N 378/5 электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша              

Қызмет көрсетуші арқылы электрондық мемлекеттік қызметтерді
көрсету кезінде функционалдық іс-қимылдың N 1 диаграммасы

ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметтерді
көрсету кезінде функционалдық іс-қимылдың N 2 диаграммасы

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсету
кезінде функционалдық іс-қимылдың N 3 диаграммасы

Шартты белгілер

2013 жылғы 19 сәуір "Мемлекеттік 
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі" N 378/5 электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша              

Электрондық мемлекеттік қызметтің көрсеткіштерін анықтауға
арналған сауалнама үлгісі: "сапа" және "қолжетімділік"
____________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сізді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі мен нәтижесінің сапасы қанағаттандырды ма?
      1) қанағаттандырған жоқ;
      2) жартылай қанағаттандырды;
      3) қанағаттандырды.
      2. Сізді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасы қанағаттандырды ма?
      1) қанағаттандырған жоқ;
      2) жартылай қанағаттандырды;
      3) қанағаттандырды.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата города Экибастуза Павлодарской области от 19 апреля 2013 года N 378/5. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 17 мая 2013 года N 3538. Утратило силу постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 555/6

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 19.06.2013 N 555/6.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", статьей 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации" акимат города Экибастуза ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Контроль за выполнением данного постановления возложить на курирующего заместителя акима города Экибастуза.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Экибастуза                     А. Вербняк

      "СОГЛАСОВАНО"
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А. Жумагалиев
      17 апреля 2013 года

Утвержден            
постановлением акимата    
города Экибастуза       
от 19 апреля 2013 года  N 378/5

Регламент электронной государственной услуги "Постановка на
учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением "отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата города Экибастуза" (далее – услугодатель), а также на альтернативной основе через центр обслуживания населения по месту жительства (далее – центр) или веб-портал "электронного правительства" по адресу: www.egov.kz., при условии наличия у потребителя государственной услуги электронной цифровой подписи.
      2. Электронная государственная услуга оказывается в соответствии со Стандартом государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года N 76 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Государственная услуга предоставляется гражданам республики Казахстан, постоянно проживающим в соответствующем населенном пункте (независимо от срока проживания), нуждающимся в жилище из коммунального жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде (далее – получатели государственной услуги) и относящимся к:
      1) инвалидам и участникам Великой Отечественной войны;
      2) социально уязвимым слоям населения, имеющим совокупный среднемесячный доход за последние двенадцать месяцев перед обращением о предоставлении жилища на каждого члена семьи ниже 3,1-кратного размера прожиточного минимума, установленного на соответствующий финансовый год законом о республиканском бюджете. Коэффициент 3,1-кратного размера прожиточного минимума не распространяется на детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей и детей-инвалидов;
      3) государственным служащим, работникам бюджетных организаций, военнослужащим, кандидатам в космонавты, космонавтам и лицам, занимающим государственные выборные должности;
      4) гражданам, единственное жилище которых признано аварийным в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      К социально уязвимым слоям населения относятся:
      1) инвалиды и участники Великой Отечественной войны;
      2) лица, приравненные к инвалидам и участникам Великой Отечественной войны;
      3) инвалиды 1 и 2 групп;
      4) семьи, имеющие или воспитывающие детей-инвалидов;
      5) лица, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, перечисленных в списке заболеваний, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 ноября 2011 года N 1309;
      6) пенсионеры по возрасту;
      7) дети-сироты и дети, оставшиеся без попечения родителей, не достигшие двадцати девяти лет, потерявшие родителей до совершеннолетия. При призыве таких лиц на воинскую службу возраст продлевается на срок прохождения срочной воинской службы;
      8) оралманы;
      9) лица, лишившиеся жилища в результате экологических бедствий, чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера;
      10) многодетные семьи;
      11) семьи лиц, погибших (умерших) при исполнении государственных или общественных обязанностей, воинской службы, подготовке или осуществлении полета в космическое пространство, спасании человеческой жизни, охране правопорядка;
      12) неполные семьи.
      6. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте:
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      2) веб-портал "электронного правительства" - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      3) государственная база данных "Физические лица" - информационная система предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      4) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      5) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      6) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      7) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      8) потребитель – физическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      9) региональный шлюз "электронного правительства" - подсистема шлюза "электронного правительства", предназначенная для интеграции информационных систем "электронного акимата" в рамках реализации электронных услуг" (далее – РШЭП);
      10) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      11) транзакционная услуга – услуга по предоставления пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) шлюз "электронного правительства" - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее - ШЭП);
      13) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      14) электронная цифровая подпись – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      15) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредствам ЭЦП.

2 Порядок деятельности услугодателя по
оказанию электронной государственной услуги

      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему регламенту;
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ РШЭП ИИН и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем регламенте вывод на экран формы запроса для оказания услуги ввод сотрудником услугодателя данных потребителя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      10) процесс 8 – получение потребителем результата услуги сформированной АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма N 2) функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к настоящему регламенту;
      1) процесс 1 – ввод оператора Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Цента услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги ввод оператором Центра данных потребителя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса потребителя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      11) процесс 9 – получение потребителем через оператора Центра результата услуги сформированной АРМ РШЭП.
      9. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма N 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнения потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП потребителя и направления электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основанием для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      12) процесс 8 – получение потребителем результата слуги, сформированный АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Способ проверки получателем исполнения запроса по электронной государственной услуге: на веб-портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении в ЦОН либо к услугодателю.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуге можно получить по телефону call-центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      Услугодатель;
      Операторы ЦОН;
      ПЭП;
      ШЭП;
      РШЭП;
      АРМ РШЭП;
      АРМ ИС ЦОН;
      ГБД ФЛ.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему регламенту.
      14. В приложении 2 к настоящему регламенту представлены диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий в процессе оказания электронной государственной услуги) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций в соответствии с их описаниями.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП.

Приложение 1              
к регламенту электронной государственной
услуги "Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из   
государственного жилищного фонда или 
жилище, арендованном местным     
исполнительным органом в       
частном жилищном фонде" от      
19 апреля 2013 года N 378/5      

Таблица 1. Описание действий СФЕ через услугодателя

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Услугодатель

Услугодатель

Услугодатель

ГБД ФЛ

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на АРМ РШЭП через ИИН и пароля

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса о данных потребителя в ГБД ФЛ

Формирование сообщения об отсутствии данных ГБД ФЛ

4

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа

5

Сроки исполнения

10 - 15 секунд

10 секунд

1,5 минуты

10 - 15 секунд

6

Номер следующего действия

-

-

4 – если есть нарушения; 5 - если нарушений нет

-

продолжение таблицы

5

6

7

8

Услугодатель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

Заполнение формы запроса с прикреплением сканированных документов и удостоверением ЭЦП

Регистрация документа в АРМ РШЭП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Формирование результата услуги - уведомления

10 - 15 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

10 минут

6

7 - если есть нарушения; 8 - если нарушений нет

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через ЦОН

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор ЦОН

Оператор ЦОН

ГБД ФЛ, ЕНИС

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор ЦОН по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в ГБД ФЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя

4

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа

5

Сроки исполнения

30 секунд - 1 минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4 - если есть нарушения в данных потребителя; 5 - если нарушений нет

-

продолжение таблицы

5

6

7

8

9

Оператор ЦОН

Оператор ЦОН

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

Заполнение запроса с прикреплением к форме запроса необходимых документов и удостоверения ЭЦП

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Формирование результата услуги - уведомления

30 секунд - 1 минута

1 минута

1 минута

30 секунд - 1 минута

3 рабочих дня

-

-

8 - если есть нарушения; 9 - если нарушений нет

-

-

Таблица 3. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потребитель

ПЭП

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ПЭП по ИИН и пароля

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса выбором потребителя ЭЦП

Формирует сообщение отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя ЭЦП

4

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

5

Сроки исполнения

30 секунд - 1 минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

6

Номер следующего действия

2 - если есть нарушения в данных; 3 - если авторизация прошла успешно

-

4 - если есть нарушения в данных потребителя; 5 - если нарушений нет

-

продолжение таблицы

5

6

7

8

Потребитель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

Удостоверение (подписание) посредством ЭЦП потребителя и направление запроса в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Отображение выходного документа

30-секунд - 1 минута

1 минута

30 секунд

10 минут

-

7 - если есть нарушения в данных потребителя; 8 - если нарушений нет

-

-

Приложение 2              
к регламенту электронной государственной
услуги "Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из   
государственного жилищного фонда или 
жилище, арендованном местным     
исполнительным органом в       
частном жилищном фонде" от      
19 апреля 2013 года N 378/5      

Диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя

Диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ИС ЦОН

Диаграмма N 3 функционального взаимодействия при
оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Условные обозначения

Приложение 3              
к регламенту электронной государственной
услуги "Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из   
государственного жилищного фонда или 
жилище, арендованном местным     
исполнительным органом в       
частном жилищном фонде" от      
19 апреля 2013 года N 378/5      

Форма анкеты для определения показателей электронной
государственной услуги: "качество" и "доступность
________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.