"Ертіс ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен көрсетілетін мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 03 қаңтардағы N 1/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 31 қаңтарда N 3398 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 295/5 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 19.06.2013 N 295/5 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдерi туралы" Заңының 9-1 бабының 4 тармағына, Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 20 шiлдедегi "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтердiң тiзiлiмiн бекiту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, негізінде мемлекеттік қызметті сапалы көрсету мақсатында Ертіс ауданының әкiмдiгі ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса берiлген:
      1) "Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға жолдама беру" мемлекеттiк қызмет регламентi;
      2) "Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру" мемлекеттiк қызмет регламентi;
      3) "18 жасқа дейiнгi балалары бар отбасыларға мемлекеттiк жәрдемақылар тағайындау" мемлекеттiк қызмет регламенті;
      4) "Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тiркеу және есепке алу" мемлекеттiк қызмет регламенті бекiтiлсiн.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкiмiнiң әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Аудан әкiмі                                Ж. Шұғаев

Павлодар облысы   
Ертіс ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 3 қаңтардағы
N 1/1 қаулысымен  
бекітілді      

"Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi
нысандарына қатысуға жолдама беру"
мемлекеттік қызмет
РЕГЛАМЕНТІ

1. Жалпы ережелер

      1. "Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi нысандарына қатысуға жолдама беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, Бөгенбай көшесі, 97 мекен-жайы бойынша "Ертіс ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетеді.
      Мемлекеттiк қызмет:
      1) "Адамдарға жастар практикасына жолдама берудi";
      2) "Адамдарға қоғамдық жұмыстарға жолдама берудi";
      3) "Адамдарға әлеуметтiк жұмыс орнына жұмысқа орналасу үшiн жолдама берудi";
      4) "Жұмысқа орналасу үшiн жолдама берудi";
      5) "Адамдарға кәсiптiк даярлауға, қайта даярлауға және бiлiктiлiктi арттыруға жолдама берудi";
      6) "Адамдарға кәсiптiк бағдарлауда тегiн қызмет көрсетудi" қамтиды.
      2.Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға: Қазақстан Республикасының азаматтарына, оралмандарға, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдiктерге, азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрi – мемлекеттiк қызмет алушы) көрсетiледi.
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергiлiктi атқарушы органдар көрсететiн әлеуметтiк қорғау саласындағы мемлекеттiк қызметтердiң стандарттарын бекiту туралы" N 394 қаулысымен бекітілген "Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi нысандарына қатысуға жолдама беру" стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде көрсетіледі.
      6. Уәкiлеттi органның жұмыс кестесi демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерiн қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiн түскi үзiлiспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде жүзеге асырылады.
      7. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi мемлекеттiк қызмет алушы жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi нысандарына қатысуға қағаз жеткiзгiште жолдама беру не мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.
      Көрсетiлетiн "Адамдарға кәсiптiк бағдарлауда тегiн қызмет көрсету" мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi мемлекеттiк қызмет алушыға ол орналасуы мүмкiн кәсiптер мен мамандықтардың тiзбесi туралы ауызша ақпарат беру (консультация беру) болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап 30 минуттан аспайды;
      2) мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң шектi ең көп уақыты - 30 минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызмет алушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң шектi ең көп уақыты - 30 минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіздеме стандарттың 16-тармағында қарастырылған.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның бір маманымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіндегі әрекеттер
(өзара қызметтер) тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы стандарттың 11-тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      12. Өтінішке жүгінгенде мемлекеттік қызмет алушыға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi нысандарына қатысуға жолдама беріледі.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай құрылымдық-функционалды бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатыстырылған:
      уәкілетті органның жауапты адамы;
      уәкілетті орган бастығының орынбасары;
      14. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір бірліктер бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігінің өзара байланысты көрсететін сызба осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
адамдардың жауапкершілігі

      16. Уәкілетті органның лауазымды адамдарына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олармен қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздік) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған тәртіпте жауапкершілік жүктеледі.

"Адамдарға жұмыспен қамтуға   
жәрдемдесудiң белсендi     
нысандарына қатысуға жолдама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – бірліктер)
әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағымының реттік нөмірі)

1

2

3

2

Бірліктердің атауы

Уәкілетті органның жауапты адамы

Уәкілетті орган бастығының орынбасары

Уәкілетті органның жауапты адамы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның атауы және оның сипаттамасы)

Тұтынушыдан қажетті құжаттарды қабылдайды. Мемлекеттік қызмет алушыға жолдама жобасын дайындайды

Мемлекеттік қызмет алушының жолдама жобасына қол қояды

Мемлекеттік қызмет алушыға жолдаманы береді

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Жолдама жобасы

Жолдама

Жолдама

5

Орындау мерзімі

10 минуттан аспайды

10 минут аспайды

10 минут аспайды

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3


"Адамдарға жұмыспен қамтуға   
жәрдемдесудiң белсендi     
нысандарына қатысуға жолдама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша            

Мемлекеттік қызмет көрсетудің сызба нұсқасы

Павлодар облысы   
Ертіс ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 3 қаңтардағы
N 1/1 қаулысымен  
бекітілді      

"Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру"
мемлекеттік қызмет
РЕГЛАМЕНТІ

1. Негізгі ұғымдар

      1. "Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, Бөгенбай көшесі, 97 мекен-жайы бойынша орналасқан "Ертіс ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі.
      Жұмыс кестесi: демалыс (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiн қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiн түскi үзiлiспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн.
      Сонымен қатар мемлекеттік қызмет Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, И. Байзақов көшесі, 14 мекен-жайы бойынша орналасқан "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік мекемесінің Ертіс аудандық филиалы арқылы баламалы негізде көрсетіледі.
      Жұмыс кестесі: түскі үзiлiссіз, күн сайын сағат 9.00-ден 19.00-ге дейiн, демалыс - жексенбi.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны – ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" (бұдан әрі – Стандарт) N 394 қаулысы негiзiнде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасының азаматтарына, оралмандарға, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдiктерге, азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрi – тұтынушы) көрсетiледi.
      6. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi тұтынушыға жұмыссыз ретiнде тiркеу туралы анықтама беру не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелдi жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне талаптар

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті ұсыну мерзімдері қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 10 минуттан аспайды;
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң рұқсат берiлетiн ең көп уақыты (тiркеу, талон алу кезiнде, өтiнiш жасаған және электрондық сұрау берген сәттен бастап) – 10 минут;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты – 10 минут.
      8. Жұмыссыздарға анықтама беруден бас тарту тұтынушы уәкiлеттi органда жұмыссыз ретiнде тiркелмеген жағдайда жүргiзiледi.
      Мемлекеттiк қызмет берудi тоқтата тұру үшiн негiздеме жоқ.

3. Мемлекетті қызметті көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағында айқындалған құжаттарды ұсынады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатысады:
      уәкілетті органның қызметкері;
      уәкілетті орган бастығының орынбасары.
      11. Әрбір бірілктің әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      13. Уәкілетті органның басшысы және қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

"Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің (бұдан әрі – бірліктер)
әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жүріс, жұмыс ағыны) әрекеттері

1

Негізгі үдеріс (жүріс, жұмыс ағыны) әрекеті

1

2

3

2

Бірліктердің атауы

Уәкілетті органның қызметкері

Уәкілетті орган бастығының орынбасары

Уәкілетті органның қызметкері

3

Әрекет (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Жұмыссыз ретінде тіркелгені туралы анықтамаға не қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Жұмыссыз ретінде тіркелгені туралы анықтаманы не тұтынушыға қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастырушылық-өкімдік шешімдер)

Жұмыссыз ретінде тіркелгені туралы анықтаманың не қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Жұмыссыз ретінде тіркелгені туралы анықтама не қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Жұмыссыз ретінде тіркелгені туралы анықтама не қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

5

Орындау мерзімі

4 минуттан аспайды

3 минуттан аспайды

3 минуттан аспайды

6

Келесі әрекет нөмірі

2

3


"Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша            

Мемлекеттік қызметті ұсыну үдерісінің сызбасы

Павлодар облысы   
Ертіс ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 3 қаңтардағы
N 1/1 қаулысымен  
бекітілді      

"18 жасқа дейiнгi балалары бар отбасыларға
мемлекеттiк жәрдемақылар тағайындау"
мемлекеттік қызмет
РЕГЛАМЕНТІ

1. Жалпы ережелер

      1. "18 жасқа дейiнгi балалары бар отбасыларға мемлекеттiк жәрдемақылар тағайындау" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, Бөгенбай көшесі, "97" мекен-жайы бойынша орналасқан "Ертіс ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі. Жұмыс кестесi: демалыс (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiн қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiн түскi үзiлiспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн.
      Тұрғылықты жерi бойынша уәкiлеттi орган болмаған жағдайда тұтынушы мемлекеттiк қызмет алу үшiн мекен-жайлар тізбесі осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген ауылдық округтiң әкiмiне (бұдан әрi – ауылдық округтiң әкiмi) жүгiнедi.
      Сонымен қатар мемлекеттік қызмет Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, И. Байзақов көшесі, 14, мекен-жайы бойынша орналасқан "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік мекемесінің Ертіс аудандық филиалы арқылы баламалы негізде көрсетіледі. Жұмыс кестесі: түскі үзiлiссіз, күн сайын сағат 9.00-ден 19.00-ге дейiн, демалыс - жексенбi.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" (бұдан әрі – Стандарт) N 394 қаулысы негiзiнде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға: 18 жасқа дейiнгi балалары бар, отбасының жан басына шаққандағы табысы азық-түлiк себетi құнынан төмен Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарына және оралмандарға (бұдан әрi – тұтынушылар) көрсетiледi.
      6. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi 18 жасқа дейiнгi балаларға жәрдемақы тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткiзгiштегi дәлелдi жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне талаптар

      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдері:
      1) мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері тұтынушы қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      уәкілетті органда – он жұмыс күні iшiнде;
      тұрғылықты жері бойынша ауылдық округ әкімінде – отыз күнтізбелік күннен аспайды;
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң жол берiлетiн ең көп уақыты, кезектегі адам санына байланысты бір өтініш берушіге қызмет көрсету уәкілетті органда 15 минут, ауылдық округ әкімінде – 30 минут;
      3) тұтынушыға өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi тұтынушыға қызмет көрсетудiң жол берiлетiн ең көп уақыты уәкілетті органда – 15 минуттан аспайды, ауылдық округ әкімінде – 30 минут.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту және (немесе) тоқтата тұру үшiн негiздер Стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның бір жауапты адамымен, ауылдық округ әкімімен (ауылдық округі әкімі аппаратының жауапты маманымен) алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiнде жүзеге асырылады.

3. Мемлекетті қызметті көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      11. Барлық қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн тұтынушыға уәкiлеттi органда – тұтынушыны тiркеу және оның мемлекеттiк қызметтi алу күнi, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегi мен аты-жөнi көрсетiлген талон берiледi.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне уәкілетті органда мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатысады:
      тұтынушы уәкілетті органға өтініш бергенде:
      уәкілетті органның жауапты адамы;
      уәкілетті органның сектор меңгерушісі;
      уәкілетті органның бастығы;
      тұтынушы тұрғылықты жері бойынша ауылдық округ әкіміне жүгінгенде:
      ауылдық округінің әкімі (ауылдық округ әкімі аппаратының жауапты адамы);
      уәкілетті органның жауапты адамы;
      уәкілетті органның сектор меңгерушісі;
      уәкілетті органның бастығы.
      13. Әрбір бірліктер әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 3-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      15. Уәкілетті органның лауазымды қызметкерлері, ауылдық округінің әкімі (ауылдық округі әкімі аппаратының жауапты маманы) мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

"18 жасқа дейiнгi балалары бар
отбасыларға мемлекеттiк   
жәрдемақылар тағайындау"  
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша          

Ауылдық округтер әкімдері мекен-жайларының тізбесі

р/с N Ауылдық округтің атауы Ауылдық округ әкімінің орналасқан мекен-жайы
1 2 3

1.

"Ертіс ауылы әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, Богенбай көшесі, 97

2.

"Голубовка ауылы әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Голубовка ауылы, Целинная көшесі, 20

3.

"Аманкелді ауылы әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Аманкелді ауылы, ауылдық округі әкімі аппаратының ғимараты

4.

"Ағашорын ауылдық округі әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ағашорын ауылы, Богенбай көшесі, 5 А

5.

"Иса-Байзақов ауылдық округі әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Байзақов ауылы, Николаев көшесі, 1

6.

"Қосағаш ауылдық округі әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Қосағаш ауылы, Абылайхан көшесі, 1

7.

"Қызылжар ауылдық округі әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Қызылжар ауылы, Комсомол көшесі, 17

8.

"Қоскөл ауылы әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Қоскөл ауылы, ауылдық округі әкімі аппаратының ғимараты

9.

"Қарақұдық ауылдық округі әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Қарақұдық ауылы, ауылдық округі әкімі аппаратының ғимараты

10.

"Қызылқақ ауылдық округі әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Қызылқақ ауылы, Ленин көшесі, 12

11.

"Ленин ауылы әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ленин ауылы, Целинный көшесі, 1

12.

"Луговой ауылдық округі әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Луговой ауылы, Жамбыл көшесі, 1

13.

"Майқоныр ауылы әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Майқоңыр ауылы, Дзержинский көшесі, 12

14.

"Панфилов ауылы әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Панфилово ауылы, Горобец көшесі, 1А

15.

"Северный ауылдық округі әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Северный ауылы, Садовая көшесі, 55

16.

"Сілеті ауылдық округі әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Сілеті ауылы, Школьный көшесі, 2

17.

"Тоқта ауылы әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Тоқта ауылы, Центральный көшесі, 5

18.

"Ұзынсу ауылдық округі әкімінің аппараты" Мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ұзынсу ауылы, Ленин көшесі, 14

"18 жасқа дейiнгi балалары бар
отбасыларға мемлекеттiк   
жәрдемақылар тағайындау"  
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша          

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің (бұдан әрі – бірліктер)
әрекетінің сипаттамасы Уәкілетті органға өтініш бергенде бірліктер
қимылдарының сипаттамасы:

Негізгі үдерістің (жүріс, жұмыс ағыны) әрекеттері

1

Әрекет N (жүрістің, жұмыс ағынының)

1

2

3

4

5

2

Бірліктердің атауы

Уәкілетті органның жауапты адамы

Уәкілетті органның жауапты адамы

Уәкілетті органның сектор меңгерушісі

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның жауапты адамы

3

Әрекеттің (процестің, процедура, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Қажетті құжаттарды қабылдау, тіркеу, тұтынушыға талон беру

Жәрдемақы тағайындау, Жәрдемақы тағайындау туралы хабарламаның жобасын не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды

Жәрдемақы тағайындауды тексереді, жәрдемақы тағайындау туралы шешімге қол қояды

Жәрдемақы тағайындау туралы хабарламаға не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды

Тұтынушыға жәрдемақы тағайындау туралы хабарламаны не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты береді

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешімі)

Талон

Жәрдемақы тағайындау туралы хабарламаның не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Жәрдемақы тағайындау туралы шешім

Жәрдемақы тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Жәрдемақы тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

5

Орындау мерзімі

15 минуттан аспайды

4 жұмыс күні

2 жұмыс күні

2 жұмыс күні

15 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5


Ауылдық округ әкіміне жүгінгенде бірліктер
қимылдарының сипаттамасы:

Негізгі үдерістің (жүріс, жұмыс ағыны) әрекеттері

1

Әрекет N (жүрістің, жұмыс ағынының)

1

2

3

4

5

6

7

2

Бірліктердің атауы

Ауылдық округ әкімі (ауылдық округі әкімі аппаратының жауапты адамы)

Ауылдық округ әкімі (ауылдық округ әкімі аппаратының жауапты адамы)

Уәкілетті органның жауапты адамы

Уәкілетті органның сектор меңгерушісі

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның жауапты адамы

Ауылдық округ әкімі (ауылдық округ әкімі аппаратының жауапты адамы)

3

Әрекеттің (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Қажетті құжаттарды қабылдау, тіркеу, тұтынушыға талон беру

Түскен құжаттардың тізілімін жасау, құжаттарды уәкілетті органға бағыттау

Жәрдемақы тағайындау, жәрдемақы тағайындау туралы хабарламаның жобасын не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды

Жәрдемақы тағайындауды тексереді, жәрдемақы тағайындау туралы шешімге қол қояды

Жәрдемақы тағайындау туралы хабарламаға не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды

Ауылдық округ әкіміне жәрдемақы тағайындау туралы хабарламаны не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдайды

Тұтынушыға жәрдемақы тағайындау туралы хабарламаны не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты береді

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешімі)

Талон

Түскен құжаттар тізілімі

Жәрдемақы тағайындау туралы хабарламаның не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Жәрдемақы тағайындау туралы шешім

Жәрдемақы тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Жәрдемақы тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Жәрдемақы тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

5

Орындау мерзімі

30 минут

5 күнтізбелік күн

11 күнтізбелік күн

4 күнтізбелік күн

4 күнтізбелік күн

4 күнтізбелік күн

30 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

7


"18 жасқа дейiнгi балалары бар
отбасыларға мемлекеттiк   
жәрдемақылар тағайындау"  
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша          

Уәкілетті органға өтініш бергенде мемлекеттік қызметті
ұсыну үдерісінің сызбасы

Ауылдық округ әкіміне жүгінгенде мемлекеттік қызметті
ұсыну үдерісінің сызбасы

Павлодар облысы   
Ертіс ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 3 қаңтардағы
N 1/1 қаулысымен  
бекітілді      

"Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан
зардап шеккен азаматтарды тiркеу және есепке алу"
мемлекеттік қызмет
РЕГЛАМЕНТІ

1. Жалпы ережелер

      1. "Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тiркеу және есепке алу" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, Бөгенбай көшесі, 97 мекен-жайы бойынша орналасқан "Ертіс ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі.
      Жұмыс кестесi: демалыс (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiн қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiн түскi үзiлiспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн.
      Мемлекеттік қызмет сондай-ақ баламалы негізде Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, И. Байзақов көшесі, 14, мекен-жайы бойынша орналасқан "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" мемлекеттік мекемесінің Ертіс филиалы арқылы баламалы негізде көрсетіледі.
      Жұмыс кестесі түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, демалыс – жексенбі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      4.Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" (бұдан әрі – Стандарт) N 394 қаулысы негiзiнде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет Стандарттың 6-тармағында аталған жеке тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушылар) көрсетіледі.
      6. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен Қазақстан Республикасының азаматтарын тiркеу және есепке алу туралы шешім жөнінде хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз тасығыштағы дәлелдi жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне талаптар

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы қажеттi құжаттарды арнайы комиссияның жұмыс органына тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері – жиырма күнтiзбелiк күннен аспайды;
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты (талон алғанға дейiн) 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет тұтынушысына қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты арнайы комиссияның жұмыс органында 15 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту үшiн негiздер Стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау арнайы комиссия жұмыс органының бір жауапты адамымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекетті қызметті көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібін сипаттау

      10. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 11-тармағында айқындалған құжаттарды ұсынады.
      11. Тұтынушыға барлық қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн тұтынушыны тiркеу және оның мемлекеттiк қызметтi алу күнi, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегi мен аты-жөнi көрсетiлген талон беріледі.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатысады:
      арнайы комиссия жұмыс органының жауапты адамы;
      уәкілетті органның бастығы;
      арнайы комиссияның жұмыс органы.
      13. Әрбір бірліктер әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымша көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
адамдардың жауапкершілігі

      15. Уәкілетті органның лауазымды адамдары мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

"Семей ядролық сынақ полигонында
ядролық сынақтардың салдарынан
зардап шеккен азаматтарды  
тiркеу және есепке алу"  
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша           

Құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – бірліктер)
әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жүріс, жұмыс ағыны) әрекеттері

1

әрекет N (жүрістің, жұмыс ағынының)

1

2

3

4

2

Бірліктердің атауы

Арнайы комиссия жұмыс органының жауапты адамы

Уәкілетті органның бастығы

Арнайы комиссияның жұмыс органы

Арнайы комиссия жұмыс органының жауапты адамы

3

Әрекет (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу. Тұтынушыға талон беру

Құжаттарды қарау, бұрыштама қою

Құжаттарды қарау, Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен Қазақстан Республикасы азаматтарын тiркеу және есепке алу жөнінде не қызмет көрсетуден бас тарту туралы шешім шығару, хабарламаға не дәлелді жауапқа қол қою

Тұтынушыға хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешімі)

Құжаттарды қабылдағаны туралы талон

Бұрыштама

Хабарлама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарлама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

5

Орындау мерзімі

30 минуттан аспайды

5 күнтізбелік күн

13 күнтізбелік күн

15 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4


"Семей ядролық сынақ полигонында
ядролық сынақтардың салдарынан
зардап шеккен азаматтарды  
тiркеу және есепке алу"  
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша           

Мемлекеттік қызметті ұсыну үдерісінің сызбасы

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Иртышского района"

Постановление акимата Иртышского района Павлодарской области от 03 января 2013 года N 1/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 31 января 2013 года N 3398. Утратило силу постановлением акимата Иртышского района Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 295/5

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Иртышского района Павлодарской области от 19.06.2013 N 295/5.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного предоставления государственных услуг акимат Иртышского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача направлений лицам и безработным на участие в активных формах содействия занятости";
      2) регламент государственной услуги "Выдача справок безработным гражданам";
      3) регламент государственной услуги "Назначение государственных пособий семьям, имеющим детей до 18 лет";
      4) регламент государственной услуги "Регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне".
      2. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима района по социальным вопросам.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Ж. Шугаев

Утвержден       
постановлением акимата
Иртышского района   
Павлодарской области  
от 3 января 2013 года N 1/1

РЕГЛАМЕНТ
государственной услуги
"Выдача направлений лицам на участие
в активных формах содействия занятости"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача направлений лицам на участие в активных формах содействия занятости" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Иртышского района" (далее – уполномоченный орган) по адресу: Павлодарская область, Иртышский район, село Иртышск, улица Богенбая, 97.
      Государственная услуга включает в себя:
      1) "Выдачу направлений лицам на молодежную практику";
      2) "Выдачу направлений лицам на общественные работы";
      3) "Выдачу направлений лицам для трудоустройства на социальное рабочее место";
      4) "Выдачу направлений для трудоустройства";
      5) "Выдачу направлений лицам на профессиональную подготовку, переподготовку и повышение квалификации";
      6) "Оказание бесплатных услуг лицам в профессиональной ориентации".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, иностранцам и лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан (далее – получатель государственной услуги).
      5. Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача направлений лицам на участие в активных формах содействия занятости", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – стандарт).
      6. График работы уполномоченного органа: ежедневно с 9.00 до 18.30 часов с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Результатом оказываемой государственной услуги являются выдача получателю государственной услуги направления на участие в активных формах содействия занятости, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      Результатом оказываемой государственной услуги "Оказание бесплатных услуг лицам в профессиональной ориентации" является устное информирование (консультирование) получателя государственной услуги о перечне профессий и специальностей, на которые возможно его трудоустройство.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента предъявления необходимых документов – не более 30 минут:
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги – не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги - не более 30 минут.
      9. Основание для отказа в предоставлении государственной услуги предусмотрено в пункте 16 стандарта.
      10. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним специалистом уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в
процессе оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги предоставляет документы, определенные в пункте 11 стандарта.
      12. При обращении получателю государственной услуги выдается направление на участие в активных формах содействия занятости.
      13. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - единицы):
      ответственное лицо уполномоченного органа;
      заместитель начальника уполномоченного органа.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственную услугу

      16. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1            
к регламенту государственной услуги 
"Выдача направлений лицам на участие 
в активных формах содействия занятости"

Описание действий структурно-функциональных
единиц (далее – единиц)

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование единицы

Ответственное лицо уполномоченного органа

Заместитель начальника уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Принимает необходимые документы от потребителя. Готовит проект направления получателю государственной услуги

Подписывает проект направления получателю государственной слуги

Выдает направление получателю государственной услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Проект направления

Направление

Направление

5

Сроки исполнения

Не более 10 минут

Не более 10 минут

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

2

3


Приложение 2            
к регламенту государственной услуги 
"Выдача направлений лицам на участие 
в активных формах содействия занятости"

Схема процесса предоставления государственной услуги

Утвержден       
постановлением акимата
Иртышского района   
Павлодарской области  
от 3 января 2013 года N 1/1

РЕГЛАМЕНТ
государственной услуги
"Выдача справок безработным гражданам"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справок безработным гражданам" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Иртышского района" (далее – уполномоченный орган) по адресу: Павлодарская область Иртышский район, село Иртышск, улица Богенбая, 97.
      График работы: ежедневно с 09.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      А так же на альтернативной основе через филиал Иртышского района Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" по адресу: Павлодарская область, Иртышский район, село Иртышск, улица И. Байзакова, 14.
      График работы: с 9.00 часов до 19.00 часов, без обеденного перерыва, выходной день - воскресенье.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 07 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее - Стандарт).
      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, иностранцам, лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан (далее - потребитель).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача потребителю справки о регистрации в качестве безработного, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки предоставления государственной услуги с момента предъявления необходимых документов - не более 10 минут;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (при регистрации, получении талона, с момента обращения и подачи электронного запроса) – 10 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения - 10 минут.
      8. Отказ в выдаче справки безработным производится в случае отсутствия регистрации потребителя в качестве безработного в уполномоченном органе.
      Оснований для приостановления предоставления государственной услуги не имеется.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в
процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      10. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - единицы):
      сотрудник уполномоченного органа;
      заместитель начальника уполномоченного органа.
      11. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      12. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственную услугу

      13. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок безработным гражданам"

Описание действий структурно-функциональных
единиц (далее – единиц)

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование единиц

Сотрудник уполномоченного органа

Заместитель начальника уполномоченного органа

Сотрудник уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Подпись справки о регистрации в качестве безработного либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача справки о регистрации в качестве безработного либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги потребителю

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Проект справки о регистрации в качестве безработного либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Справка о регистрации в качестве безработного либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

Справка о регистрации в качестве безработного либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 4 минут

Не более 3 минут

Не более 3 минут

6

Номер следующего действия

2

3


Приложение 2           
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок безработным гражданам"

Схема процесса предоставления государственной услуги

Утвержден       
постановлением акимата
Иртышского района   
Павлодарской области  
от 3 января 2013 года N 1/1

РЕГЛАМЕНТ
государственной услуги
"Назначение государственных пособий семьям,
имеющим детей до 18 лет"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Назначение государственных пособий семьям, имеющим детей до 18 лет" (далее – государственная услуга) предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Иртышского района" (далее – уполномоченный орган) по адресу: Павлодарская область, Иртышский район, село Иртышск, улица Богенбая, дом "97". График работы: ежедневно с 09.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      При отсутствии уполномоченного органа по месту жительства потребитель обращается за получением государственной услуги к акиму сельского округа (далее – аким сельского округа), перечень адресов которых указан в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      Также государственная услуга предоставляется через филиал Иртышского района Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" на альтернативной основе по адресу: Павлодарская область, Иртышский район, село Иртышск, улица И. Байзакова, 14. График работы: с 9.00 часов до 19.00 часов, без обеденного перерыва, выходной день - воскресенье.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в Республике Казахстан и оралманам, имеющим детей до 18 лет, среднедушевой доход семьи которых ниже стоимости продовольственной корзины (далее - потребители).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является уведомление о назначении пособия на детей до 18 лет, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      в уполномоченный орган – в течение десяти рабочих дней;
      акиму сельского округа по месту жительства – не более тридцати календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя в уполномоченном органе, у акима сельского округа – 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – не более 15 минут в уполномоченном органе, у акима сельского округа - 30 минут.
      8. Основания для отказа в назначении пособия либо прекращения предоставления государственной услуги указаны в пункте 16 Стандарта.
      9. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним специалистом уполномоченного органа или акимом сельского округа (ответственным специалистом аппарата акима сельского округа) в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в
процессе оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      11. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается в уполномоченном органе или у акима сельского округа - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы.
      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - единицы):
      при обращении потребителя в уполномоченный орган:
      ответственное лицо уполномоченного органа;
      заведующий сектором уполномоченного органа;
      начальник уполномоченного органа;
      при обращении к акиму сельского округа по месту жительства:
      аким сельского округа (ответственный специалист аппарата акима сельского округа);
      ответственное лицо уполномоченного органа;
      заведующий сектором уполномоченного органа;
      начальник уполномоченного органа.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      14. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведены в приложении 3 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственную услугу

      15. Должностные лица уполномоченного органа, аким сельского округа (ответственный специалист аппарата акима сельского округа) несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственных пособий
семьям, имеющим детей до 18 лет"

Перечень адресов акимов сельских округов

N п/п Наименование сельского округа Адрес расположения акима сельского округа

1.

Государственное учреждение "Аппарат акима села Иртышск"

Павлодарская область, Иртышский район, село Иртышск, улица Богенбай батыра, 97

2.

Государственное учреждение "Аппарат акима села Голубовка"

Павлодарская область, Иртышский район, село Голубовка, улица Целинная, 20

3.

Государственное учреждение "Аппарат акима села Амангельды"

Павлодарская область, Иртышский район, село Амангельды, здание аппарата акима села Амангельды

4.

Государственное учреждение "Аппарат акима Агашорынского сельского округа"

Павлодарская область, Иртышский район, село Агашорын, улица Богенбай батыра, 5а

5.

Государственное учреждение "Аппарат акима Иса Байзаковского сельского округа"

Павлодарская область, Иртышский район, село Байзакова, улица Николаева, 1

6.

Государственное учреждение "Аппарат акима Косагашского сельского округа"

Павлодарская область, Иртышский район, село Косагаш, улица Абыхай-хана, 1

7.

Государственное учреждение "Аппарат акима Кызылжарского сельского округа"

Павлодарская область, Иртышский район, село Кызылжар, улица Комсомольская, 17

8.

Государственное учреждение "Аппарат акима с. Косколь"

Павлодарская область, Иртышский район, село Косколь, здание аппарата акима села Косколь

9.

Государственное учреждение "Аппарат акима Каракудукского сельского округа"

Павлодарская область, Иртышский район, село Каракудук, здание аппарата акима Каракудукского сельского округа

10.

Государственное учреждение "Аппарат акима села Кызылкак"

Павлодарская область, Иртышский район, село Кызылкак, улица Ленина, 12

11.

Государственное учреждение "Аппарат акима села Ленино"

Павлодарская область, Иртышский район, село Ленино, улица Целинная, 1

12.

Государственное учреждение "Аппарат акима Луговского сельского округа"

Павлодарская область, Иртышский район, село Луговое, улица Жамбыла, 1

13.

Государственное учреждение "Аппарат акима села Майконыр"

Павлодарская область, Иртышский район, село Майконыр, улица Дзержинского, 12

14.

Государственное учреждение "Аппарат акима села Панфилова"

Павлодарская область, Иртышский район, село Панфилово, улица Горобца, 1а

15.

Государственное учреждение "Аппарат акима Северного сельского округа"

Павлодарская область, Иртышский район, село Северное, улица Садовая, 55

16.

Государственное учреждение "Аппарат акима Селетинского сельского округа"

Павлодарская область, Иртышский район, село Селета, улица Школьная, 2

17.

Государственное учреждение "Аппарат акима села Тохта"

Павлодарская область, Иртышский район, село Тохта, улица Центральная, 5

18.

Государственное учреждение "Аппарат акима Узынсуского сельского округа"

Павлодарская область, Иртышский район, село Узынсу, улица Ленина, 14

Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственных пособий
семьям, имеющим детей до 18 лет"

Описание действий структурно-функциональных единиц (далее – единиц) при обращении в уполномоченный орган:

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование единиц

Ответственное лицо уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Заведующий сектором уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация необходимых документов, выдача талона потребителю

Назначает пособие, готовит проект уведомления о назначении пособия, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Проверяет назначение пособия, подписывает решение о назначении пособия

Подписывает уведомление о назначении пособия либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдает потребителю уведомление о назначении пособия либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон

Проект уведомления о назначении пособия, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Решение о назначении пособия

Уведомление о назначении пособия либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Уведомление о назначении пособия либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

4 рабочих дня

2 рабочих дня

2 рабочих дня

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5


Описание действий единиц при обращении к акиму сельского округа

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

2

Наименование единиц

Аким сельского округа (ответственное лицо аппарата акима сельского округа)

Аким сельского округа (ответственное лицо аппарата акима сельского округа)

Ответственное лицо уполномоченного органа

Заведующий сектором уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Аким сельского округа (ответственное лицо аппарата акима сельского округа)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация необходимых документов, выдача талона потребителю

Составление реестра поступивших документов, направление документов в уполномоченный орган

Назначает пособие, готовит проект уведомления о назначении пособия, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Проверяет назначение пособия, подписывает решение о назначении пособия

Подписывает уведомление о назначении пособия либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Направляет акиму сельского округа уведомление о назначении пособия либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдает потребителю уведомление о назначении пособия либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон

Реестр поступивших документов

Проект уведомления о назначении пособия, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Решение о назначении пособия

Уведомление о назначении пособия либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Уведомление о назначении пособия либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Уведомление о назначении пособия либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

30 минут

5 календарных дней

11 календарных дней

4 календарных дня

4 календарных дня

4 календарных дня

30 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7


Приложение 3          
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственных пособий
семьям, имеющим детей до 18 лет"

Схема процесса предоставления государственной услуги
при обращении в уполномоченный орган

Схема процесса предоставления государственной услуги
при обращении к акиму сельского округа

Утвержден       
постановлением акимата
Иртышского района   
Павлодарской области  
от 3 января 2013 года N 1/1

РЕГЛАМЕНТ
государственной услуги
"Регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных
испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне" (далее – государственная услуга) предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Иртышского района" (далее – уполномоченный орган) по адресу: Павлодарская область Иртышский район, село Иртышск, улица Богенбая, 97.
      График работы: ежедневно с 09.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Также государственная услуга предоставляется через филиал Иртышского района Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" на альтернативной основе по адресу: Павлодарская область, Иртышский район, село Иртышск, улица И. Байзакова, 14.
      График работы: с 9.00 часов до 19.00 часов, без обеденного перерыва, выходной день - воскресенье.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      3. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам, перечисленным в пункте 6 Стандарта (далее – потребители).
      6. Результатом завершения оказываемой государственной услуги является уведомление о принятии решения о регистрации и учете граждан Республики Казахстан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов в рабочий орган специальной комиссии - не более двадцати календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) - не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут;
      8. Основания для отказа в предоставлении государственной услуги указаны в пункте 16 Стандарта.
      9. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним ответственным лицом рабочего органа специальной комиссии.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в
процессе оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      11. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы.
      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – единицы):
      ответственное лицо рабочего органа специальной комиссии;
      начальник уполномоченного органа;
      рабочий орган специальной комиссии.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственную услугу

      15. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Регистрация и учет граждан,  
пострадавших вследствие ядерных
испытаний на Семипалатинском 
испытательном ядерном полигоне"

Описание действий структурно-функциональных
единиц (далее – единиц)

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование единиц

Ответственное лицо рабочего органа специальной комиссии

Начальник уполномоченного органа

Рабочий орган специальной комиссии

Ответственное лицо рабочего органа специальной комиссии

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация предоставленных потребителем документов. Выдача талона потребителю

Рассмотрение документов, ставит резолюцию

Рассмотрение документов, вынесение решения о регистрации и учете граждан Республики Казахстан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне, либо об отказе в предоставлении услуги, подпись уведомления, либо мотивированного ответа

Выдает потребителю уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Резолюция

Уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

5 календарных дней

13 календарных дней

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4


Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Регистрация и учет граждан,  
пострадавших вследствие ядерных
испытаний на Семипалатинском 
испытательном ядерном полигоне"

Схема процесса предоставления государственной услуги