"Ертіс ауданының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесімен мемлекеттік қызмет көрсету регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 03 қаңтардағы N 5/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 07 ақпанда N 3411 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 295/5 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық әкімдігінің 19.06.2013 N 295/5 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылдың 27 қарашасындағы "Әкімшілік рәсімдері туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметті сапалы көрсету мақсатында Ертіс ауданының әкiмдiгі ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса берiлген "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттiк қызмет регламентi бекітілсін.
      2. "Ертіс ауданының бiлiм бөлiмi" мемлекеттiк мекемесі мемлекеттік қызметтердi уақытылы, сапалы көрсетудi қамтамасыз етсiн.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкiмiнiң әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсiн.
      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа еңгiзiледi.

      Аудан әкiмi                                Ж. Шұғаев

Павлодар облысы   
Ертіс ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 03 қаңтардың
N 5/1 қаулысымен   
бекітілді      

"Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған
балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған
құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды
әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Ертіс ауданының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетіт орган) көрсетеді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы).
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" N 1119 қаулысына сәйкес (бұдан әрі - стандарт) жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызмет белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес жұмыс және мереке күндерін қоспағанда, 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, И.Байзаков, 14 мекен-жайы бойынша көрсетіледі.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі ата-анасының қамқорлығынсыз қалған кәмелетке толмаған балаларға қорғаншылық (қамқоршылық) белгілеу туралы анықтама (бұдан әрі – анықтама) беру не қызмет көрсетуден бас тартудың дәлелді жауабын ұсыну болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап күнтізбелік отыз күнді (құжаттарды қабылдаған күн және берген күн мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмiне кiрмейдi) құрайды;
      2) өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күту уақытының барынша ұзақтығы 20 минуттан аспайды;
      3) өтiнiш берген күнi сол жерде мемлекеттік қызметті алушыға көрсетiлетiн қызмет көрсету уақытының барынша ұзақтығы 20 минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартуға негіздер стандарттың 16-тармағында аталған.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның бір маманымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіндегі
әрекеттер (өзара қызметтер) тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін уәкілетті органға стандарттың  11-тармағында белгіленген құжаттар ұсынылады.
      12. Барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат беріледі, онда мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай құрылымдық-функционалды бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатыстырылған:
      уәкілетті органның маманы;
      қамқоршылық және қорғаншылық жөніндегі кеңес;
      уәкілетті органның бастығы;
      аудан әкімдігі.
      14. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір бірлік бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды адамдардың жауапкершілігі

      16. Уәкілетті органның лауазымды адамдарына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олармен қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздік) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған тәртіпте жауапкершілік жүктеледі.

"Жетімдерді, ата-анасының 
қамқорлығынсыз қалған балаларды
әлеуметтік қамсыздандыруға
арналған құжаттарды ресімдеу"
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша           

Құрылымдық-функционалды бірліктер
(бұдан әрі – бірліктер) әрікетінің сипаттамасы

Негізгі үрдістің іс-әрекеті (жұмыстың барысы, ағымы)

1

іс-әрекеттің (жұмыстың барысы, ағымы) N

1

2

3

4

5

6

7

2

Бірліктердің атауы

Уәкілетті органның маманы

Қамқоршылық және қорғаншылық жөніндегі кеңес

Уәкілетті органның маманы

Аудан әкімдігі

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Іс-әрекеттің (үрдістің, операция процедураларының) аталуы және оның сипаттамасы

Мемлекеттік қызметті алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдайды және тіркейді

Баланы тәрбиелеуге үміткер адамның тұрғын үй-тұрмыстық жағдайын тексеру жүргізеді, қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы қорытынды шығарады

Аудан әкімдігінің қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы қаулысының жобасын әзірлейді және келіседі

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы қаулы қабылдайды

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы анықтама жобасын дайындайды

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы анықтама ға қол қояды

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы анықтаманы алушыға береді

4

Аяқтау түрі (деректер, құжат, ұйымдастыру-реттеу шешімі)

Қажетті құжаттарды алғаны туралы қолхат

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы қорытынды

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы қаулының жобасы

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы қаулы

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы анықтаманың жобасы

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы анықтама

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігі туралы не қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы анықтама

5

Орындалу мерзімі

20 минуттан аспайды

14 күнтізбелік күн

7 күнтізбелік күн

7 күнтізбелік күн

1 күнтізбелік күн

1 күнтізбелік күн

20 минуттан аспайды

6

Келесі іс-әрекеттің N

2

3

4

5

6

7


"Жетімдерді, ата-анасының 
қамқорлығынсыз қалған балаларды
әлеуметтік қамсыздандыруға
арналған құжаттарды ресімдеу"
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша         

Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінің сызбасы

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых государственным учреждением "Отдел образования Иртышского района"

Постановление акимата Иртышского района Павлодарской области от 03 января 2013 года N 5/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 07 февраля 2013 года N 3411. Утратило силу постановлением акимата Иртышского района Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 295/5

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Иртышского района Павлодарской области от 19.06.2013 N 295/5.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых юридическим и физическим лицам", в целях качественного предоставления государственных услуг акимат Иртышского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить регламент государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей".
      2. Государственному учреждению "Отдел образования Иртышского района" обеспечить своевременное, качественное оказание государственных услуг.
      3. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима района по социальным вопросам.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования

      Аким района                                Ж. Шугаев

Утвержден        
постановлением акимата 
Иртышского района      
Павлодарской области   
от "03 " января 2013 года N 5/1

Регламент государственной услуги
"Оформление документов на социальное обеспечение сирот,
детей, оставшихся без попечения родителей"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Отдел образования Иртышского района" (далее – уполномоченный орган).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      5. Государственная услуга осуществляется в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки" (далее – стандарт).
      6. Государственная услуга предоставляется в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 18.30 часов с перерывом на обед 13.00 до 14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней по адресу: Павлодарская область, Иртышский район, село Иртышск, улица И. Байзакова 14.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Результатом оказания государственной услуги являются выдача справки об установлении опеки (попечительства) над несовершеннолетними детьми, оставшимися без попечения родителей (далее - справка), либо мотивированный отказ в предоставлении услуги.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем необходимых документов (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги), составляют тридцать календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения, - не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения, - не более 20 минут.
      9. Основания для отказа в предоставлении государственной услуги перечислены в пункте 16 стандарта.
      10. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним специалистом уполномоченного органа.

3.Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги в уполномоченный орган предоставляются документы, указанные в пункте 11 стандарта.
      12. При сдаче всех необходимых документов получателю государственной услуги выдается расписка о получении всех документов, в которой содержится дата получения государственной услуги.
      13. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – единицы):
      специалист уполномоченного органа;
      совет по опеке и попечительству;
      начальник уполномоченного органа;
      акимат района.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1            
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обеспечение сирот, детей, оставшихся
без попечения родителей"   

Описание действий структурно-функциональных
единиц (далее – единиц)

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

2

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Совет по опеке и попечительству

Специалист уполномоченного органа

Акимат района

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация представленных получателем документов

Проводит обследование жилищно-бытовых условий жизни лица, претендующего на воспитание ребенка, выносит заключение о необходимости установления опеки (попечительства) либо об отказе в установлении опеки (попечительства)

Разрабатывает и согласовывает проект постановления акимата района об установлении опеки (попечительства) либо об отказе в установлении опеки (попечительства)

Принимает постановление об установлении опеки (попечительства) либо об отказе в установлении опеки (попечительства)

Готовит проект справки об установлении опеки (попечительства) либо мотивированного отказа в предоставлении услуги

Подписывает справку об установлении опеки (попечительства) либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Выдает получателю справку об установлении опеки (попечительства) либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о получении всех документов

Заключение о необходимости установления опеки (попечительства) либо об отказе в установлении опеки (попечительства)

Проект постановления акимата района об установлении опеки (попечительства) либо об отказе в установлении опеки (попечительства)

Постановление об установлении опеки (попечительства) либо об отказе в установлении опеки (попечительства)

Проект справки об установлении опеки (попечительства) либо мотивированного отказа в предоставлении услуги

Справка об установлении опеки (попечительства) либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Справка об установлении опеки (попечительства) либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 20 минут

14 календарных дней

7 календарных дней

7 календарных дней

1 календарный день

1 календарный день

Не более 20 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7


Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обеспечение сирот, детей, оставшихся
без попечения родителей"  

Схема процесса оказания государственной услуги