"Качир ауданының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі көрсететін мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Качир аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 21 қаңтардағы N 16/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 21 ақпанда N 3429 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Качир аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 182/6 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Качир аудандық әкімдігінің 19.06.2013 N 182/6 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабы 4-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 Қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметті сапалы көрсету мақсатында Качир ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілгендер:
      1) "Кәмелетке толмағандарға меншік құқығында тиесілі мүлікпен мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың анықтамаларын беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою" мемлекеттік қызмет регламенті;
      4) "Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Г.Е.Біләлеваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Н. Күлжан

Качир ауданы әкімдігінің  
2013 жылғы 21 қаңтардағы  
N 16/1 қаулысымен    
бекітілді         

"Кәмелетке толмағандарға меншік құқығында тиесілі
мүлік пен мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық немесе
қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың
анықтамаларын беру" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттiк қызметтiң атауы: "Кәмелетке толмағандарға меншік құқығында тиесілі мүлік пен мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың анықтамаларын беру".
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны: ішінара автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 Қаулысымен бекiтiлген "Кәмелетке толмағандарға меншік құқығында тиесілі мүлік пен мәмілелерді ресімдеу үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдардың анықтамаларын беру" стандарты негiзiнде жүзеге асырылады (бұдан әрi - Стандарт).
      4. Мемлекеттік қызмет "Качир ауданның білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі, Павлодар облысы, Качир ауданы, Теренкол селосы, Тәуелсіздік көшесі, 124, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiс пен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi және мерекелік күндері, электрондық пошта мекенжайы www.terenkol.pavlodar.gov.kz. Республикалық мемлекеттік кәсіпорыны филиалының Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Качир ауданының бөлімі (бұдан әрі - Орталық) арқылы негізде көрсетіледі, Павлодар облысы, Качир ауданы, Теренкол селосы, Тургенев көшесі, 85а, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс күндері – жексенбі және мерекелік күндері, қабылдау "электронды" кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі қызметін жүзеге асыратын органдардың тұрғын үй иесі болып табылатындардың қозғалмайтын мүлік бөлу мәмілелер жасауға, кәмелетке толмағанға тиесілі тұрғын үй кепілдігімен несие ресімдеу үшін нотариалдық кеңсеге немесе банктерге анықтамалар беру немесе қызмет көрсетуден бас тартудың дәлелді жауабын ұсыну болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушылар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi: тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап күнтізбелік бес күнді құрайды;
      Мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күту уақытының барынша ұзақтығы 20 минуттан аспайды;
      Мемлекеттік қызметті алушыға көрсетiлетiн қызмет көрсету уақытының барынша ұзақтығы 20 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету барысында
iс-әрекет (өзара iс-қимыл) тәртiбiн сипаттау

      9. Берiлiп отырған мемлекеттiк қызметтi алу үшiн тұтынушы стандарттың 11-тармағында көрсетiлген құжаттарды тапсыруы қажет.
      Барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде тұтынушыға барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат беріледі, онда мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетіледі.
      10. Мемлекеттiк қызметтi көрсетуден стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайларда бас тартуы мүмкiн.
      11. Ақпараттық қауiпсiздiк талаптары: тұтынушының құжаттарында көрсетiлген ақпараттың сақталуы, қорғалуы және құпиялығын қамтамасыз ету.
      12. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне қатысатын құрылымдық-функционалдық бiрлiктер:
      1) уәкілетті органның маманы;
      2) уәкілетті органның бастығы.
      13. Әрбір бірліктер әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      15. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң тәртiбiн бұзғаны үшiн лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының Заңдарымен белгiленген жауапкершiлiк жүктеледі.

"Кәмелетке толмағандарға меншік құқығында
тиесілі мүлік пен мәмілелерді ресімдеу 
үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық  
жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын
органдардың анықтамаларын беру"    
мемлекеттік қызмет регламентіне   
1-қосымша                

1-Кесте. Құрылымдық-функционалдық бiрлiктер
iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

Негiзгi үдiрiстiң (жұмыс барысының, ағымның) iс-әрекетi

1

Іс-әрекеттің N (жұмыс ағымы, жолы)

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Iс-әрекеттер (үдерiстiң, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Орталықтан түскен құжаттарды қабылдау және тiркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын қарастыру

Журналда тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы-иеленушi шешiмдер)

Құжаттарды тіркеу

Резолюция

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасы

Хабарлама немесе бас тарту себептері көрсетілген жауапқа қол қою

Анықтаманы немесе бас тарту себептері көрсетілген жауапты орталыққа жіберу

5

Орындау уақыттары

20 минуттан аспайды

1 күн

2 күн

1 күн

20 минуттан аспайды

6

Келесi iс-әрекеттiң нөмірi

2-баған

3-баған

4-баған

5-баған


"Кәмелетке толмағандарға меншік құқығында
тиесілі мүлік пен мәмілелерді ресімдеу 
үшін қорғаншылық немесе қамқоршылық  
жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын
органдардың анықтамаларын беру"    
мемлекеттік қызмет регламентіне   
2-қосымша                

Мемлекеттiк қызметтi көрсету сызбанұсқасы

Качир ауданы әкімдігінің  
2013 жылғы 21 қаңтардағы  
N 16/1 қаулысымен    
бекітілді         

"Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың
салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер
министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар
беру" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттiк қызметтiң атауы: "Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру".
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны: ішінара автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 Қаулысымен бекiтiлген "Зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаларға мұраны ресімдеу үшін анықтамалар беру" стандарты негiзiнде жүзеге асырылады (бұдан әрi - Стандарт).
      4. Мемлекеттік қызмет "Качир ауданның білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі, Павлодар облысы, Качир ауданы, Теренкол селосы, Тәуелсіздік көшесі, 124, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi және мерекелік күндері, электрондық пошта мекенжайы www.terenkol.pavlodar.gov.kz. Республикалық мемлекеттік кәсіпорыны филиалының Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Качир ауданының бөлімі (бұдан әрі - Орталық) арқылы негізде көрсетіледі, Павлодар облысы, Качир ауданы, Теренкол селосы, Тургенев көшесі, 85а, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс күндері – жексенбі және мерекелік күндері, қабылдау "электронды" кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi зейнетақы қорларына, банктерге кәмелетке толмағандардың салымдарына иелік ету, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Жол полициясы комитетінің аумақтық бөлімшелеріне кәмелетке толмаған балаға тиесілі мүлікпен әрекетті жүзеге асыру үшін қағаз тасымалдағышта анықтамалар беру немесе қызмет көрсетуден бас тартудың дәлелді жауабын ұсыну болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі  –  тұтынушылар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi: тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап күнтізбелік бес күнді құрайды.
      Өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күту уақытының барынша ұзақтығы 20 минуттан аспайды.
      Өтiнiш берген күнi сол жерде мемлекеттік қызметті алушыға көрсетiлетiн қызмет көрсету уақытының барынша ұзақтығы 20 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету барысында
iс-әрекет (өзара iс-қимыл) тәртiбiн сипаттау

      9. Берiлiп отырған мемлекеттiк қызметтi алу үшiн тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетiлген құжаттарды тапсыруы қажет.
      Барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға барлық құжаттарды алғаны туралы, қызметті алатын күні көрсетілген, қолхат беріледі.
      10. Мемлекеттiк қызметтi көрсетуден Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайларда бас тартуы мүмкiн.
      11. Ақпараттық қауiпсiздiк талаптары: тұтынушының құжаттарында көрсетiлген ақпараттың сақталуы, қорғалуы және құпиялығын қамтамасыз ету.
      12. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне қатысатын құрылымдық-функционалдық бiрлiктер:
      Уәкілетті орган өтiнiш бiлдiрген кезде:
      1) уәкілетті органның маманы;
      2) уәкілетті органның бастығы.
      13. Әрбір бірліктер әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      15. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң тәртiбiн бұзғаны үшiн лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының Заңдарымен белгiленген жауапкершiлiк жүктеледі.

"Зейнетақы қорларына, банктерге  
кәмелетке толмағандардың салымдарына
иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтамалар беру"  
мемлекеттік қызмет регламентіне  
1-қосымша             

1-Кесте. Құрылымдық-функционалдық бiрлiктер
iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

Негiзгi үдiрiстiң (жұмыс барысының, ағымның) iс-әрекетi

1

Іс-әрекеттің N (жұмыс ағымы, жолы)

1

2

3

4

5

2

Құрылымдық-функционалдық бiрлiктерi атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Iс-әрекеттер (үдерiстiң, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Орталықтан түскен құжаттарды қабылдау және тiркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын қарастыру

Анықтамаларды беру журналында тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы-иеленушi шешiмдер)

Құжаттарды тіркеу

Резолюция

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасы

Хабарлама немесе бас тарту себептері көрсетілген жауапқа қол қою

Анықтаманы немесе бас тарту себептері көрсетілген жауапты Орталыққа жіберу

5

Орындау уақыттары

20 минуттан аспайды

1 күн

2 күн

1 күн

20 минуттан аспайды

6

Келесi iс-әрекеттiң нөмірi

2-баған

3-баған

4-баған

5-баған


"Зейнетақы қорларына, банктерге  
кәмелетке толмағандардың салымдарына
иелік ету үшін, Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі Жол полициясы
комитетінің аумақтық бөлімшелеріне
кәмелетке толмаған балаларға мұраны
ресімдеу үшін анықтамалар беру"  
мемлекеттік қызмет регламентіне  
2-қосымша             

Уәкілетті органға өтiнген жағдайда мемлекеттiк
қызметтi көрсету сызбанұсқасы

Качир ауданы әкімдігінің  
2013 жылғы 21 қаңтардағы  
N 16/1 қаулысымен    
бекітілді         

"Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке
дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою"
мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттiк қызметтiң атауы: "Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою".
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны: ішінара автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 Қаулысымен бекiтiлген "Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою" стандарты негiзiнде жүзеге асырылады (бұдан әрi - Стандарт).
      4. Мемлекеттік қызмет:
      1) "Качир ауданның білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі көрсетіледі , Павлодар облысы, Качир ауданы, Теренкол селосы, Тәуелсіздік көшесі, 124, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi және мерекелік күндері, электрондық пошта мекенжайы www.terenkol.pavlodar.gov.kz қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады;
      2) Качир ауданының ауылдық округтерi әкiмдерiнiң аппараттарымен осы регламенттiң 1-қосымшасында көрсетiлген мекен-жайлар бойынша, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi және мерекелік күндері ұсынылады, қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады;
      3) Республикалық мемлекеттік кәсіпорыны филиалының Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Качир ауданының бөлімі (бұдан әрі - Орталық) көрсетіледі, Павлодар облысы, Качир ауданы, Теренкол селосы, Тургенев көшесі, 85а, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс күндері – жексенбі және мерекелік күндері, қабылдау "электронды" кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi мектепке дейінгі балалар ұйымына жолдама беру, мектепке дейінгі ұйымдарда орын болмаған жағдайда кезектіліктің нөмірі көрсетілген кезекке қою туралы хабарлама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушылар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап 3 жұмыс күнін құрайды;
      Өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күту уақытының барынша ұзақтығы 20 минуттан артық емес;
      Өтiнiш берген күнi сол жерде мемлекеттік қызметті алушыға көрсетiлетiн қызмет көрсету уақытының барынша ұзақтығы 20 минуттан артық емес.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету барысында
iс-әрекет (өзара iс-қимыл) тәртiбiн сипаттау

      9. Берiлiп отырған мемлекеттiк қызметтi алу үшiн тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетiлген құжаттарды тапсыруы қажет.
      Барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат беріледі, онда мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетіледі.
      10. Мемлекеттiк қызметтi көрсетуден Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайларда бас тартуы мүмкiн.
      11. Ақпараттық қауiпсiздiк талаптары: тұтынушының құжаттарында көрсетiлген ақпараттың сақталуы, қорғалуы және құпиялығын қамтамасыз ету.
      12. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне қатысатын құрылымдық-функционалдық бiрлiктер уәкілетті орган өтiнiш бiлдiрген кезде:
      1) уәкілетті органның маманы;
      2) уәкілетті органның бастығы;
      3) ауылдық округ әкімі аппаратының маманы;
      4) ауылдық округ әкімі.
      13. Әрбір бірліктер әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 3-қосымшада көрсетілген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      15. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң тәртiбiн бұзғаны үшiн лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының Заңдарымен белгiленген жауапкершiлiк жүктеледі.

"Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі  
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды
кезекке қою" мемлекеттік    
қызмет регламентіне       
1-қосымша             

Качир ауданы ауыл, ауылдық округ
әкімі аппараттарының тізбесі

N р/с

Ауылдық округ әкімі аппаратының толық атауы

Елді мекен атауы

Байланыс телефоны

Заңды мекенжайы

Сайт мекенжайы

1

"Байқоныс ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Байқоныс а., Қызылтаң а., Тлеубай а.

(871833)95490

Байқоныс а, Гвардейский к., 15

жоқ

2

"Береговой ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Береговой а., Осьмерыжск а., Зеленая Роща а., Луговое а., Тихомировка а.

(871833)94396

Береговой а., Намазбаев к., 1

жоқ

3

"Березовка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Березовка а., Малые –Березняки а.

(871833)98642

Березов а., Советов к., 1

жоқ

4

"Бобровка ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Жаңабет а., Жасқайрат а., Бобровка а.

(871833)93450

Жаңабет а., 60 лет Октября к., 25

жоқ

5

"Верненка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Львовка а.

(871833)21762

Львов а., Кирова к., 25

жоқ

6

"Воскресен ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Воскресен а.

(871833)23131

Воскресен а., 70 лет Октября к., 1

жоқ

7

"Жаңа-Құрылыс ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Трофимовка а., Тегістік а., Покровка а., Жаңа-құрылыс а.

(871833)91597

Трофимов а., М-Горького к., 13

жоқ

8

"Ивановка ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Иванов а., Новоспасовка а.

(871833)22242

Иванов а., Советов к., 21

жоқ

9

"Калиновка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Калиновка а., Қызылдау а., Қаратал а.

(871833)21386

Калинов а., Победы к.,50

жоқ

10

"Коммунар ауылдық округі әкімінің аппараты"ММ

Фрументьевка а.

(871833)99783

Коммунар а., Школьная к., 29

жоқ

11

"Октябрь ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Октябрьск а., Мотоғұл а., Первомайск а., Лесное а., Благовещенка а.

(871833)97585

Октябрьск а., Панфилова к., 3

жоқ

12

"Песчан ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Песчаное а., Қарасуық а.

(871833)26897

Песчаное а., Шоссейная к., 5

жоқ

13

"Тереңкөл ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Тереңкөл а, Ынталы а., Юбилейное а.

(871833)21494

Тереңкөл а.,Тургенев к., 85а

жоқ

14

"Федоровка ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Федоровка а., Конторка а., Воронцовка а.

(871833)40206

Федоров а., Школьная к.

жоқ

"Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі  
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды
кезекке қою" мемлекеттік    
қызмет регламентіне       
2-қосымша             

1-Кесте. Құрылымдық-функционалдық бiрлiктер
iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

Негiзгi үдiрiстiң (жұмыс барысының, ағымның) iс-әрекетi

1

Іс-әрекеттің N (жұмыс ағымы, жолы)

1

2

3

4

5

2

Құрылымдық-функционалдық бiрлiктерi атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Iс-әрекеттер (үдерiстiң, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Орталықтан түскен құжаттарды қабылдау және тiркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын қарастыру

Анықтамаларды беру журналында тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы-иеленушi шешiмдер)

Құжаттарды қабылдағаны туралы талон

Резолюция

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасы

Хабарлама немесе бас тарту себептері көрсетілген жауапқа қол қою

Анықтама немесе бас тарту себептері көрсетілген жауап беру

5

Орындау уақыттары

20 минуттан артық емес

1 күн

1 күн

1 күн

20 минуттан артық емес

6

Келесi iс-әрекеттiң нөмірi

2-баған

3-баған

4-баған

5-баған


2-Кесте. Ауылдық округ әкімі аппараттарына жүгінген
кезде құрылымдық-функционалдық бiрлiктерi
iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

Негiзгi үдiрiстiң (жұмыс барысының, ағымның) iс-әрекетi

1

Іс-әрекеттің N (жұмыс ағымы, жолы)

1

2

3

4

5

2

құрылымдық-функционалдық бiрлiктерi атауы

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

Ауылдық округ әкімі

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

Ауылдық округ әкімі

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

3

Iс-әрекеттер (үдерiстiң, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Ұсынған құжаттарды қабылдау және тiркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын қарастыру

Анықтамаларды беру журналында тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы-иеленушi шешiмдер)

Құжаттарды қабылдағаны туралы талон

Резолюция

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасы

Хабарлама немесе бас  тарту себептері көрсетілген жауапқа қол қою

Анықтама немесе бас тарту себептері көрсетілген жауап беру

5

Орындау уақыттары

20 минуттан артық емес

1 күн

1 күн

1 күн

20 минуттан артық емес

6

Келесi iс-әрекеттiң нөмірi

2-баған

3-баған

4-баған

5-баған


"Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі  
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды
кезекке қою" мемлекеттік    
қызмет регламентіне       
3-қосымша             

Уәкілетті органға өтiнген жағдайда мемлекеттiк
қызметтi көрсету сызбанұсқасы

Ауылдық округ әкімі аппараттарына өтiнген жағдайда
мемлекеттiк қызметтi көрсету сызбанұсқасы

Качир ауданы әкімдігінің  
2013 жылғы 21 қаңтардағы  
N 16/1 қаулысымен    
бекітілді         

"Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттiк қызметтiң атауы: "Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру".
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны: ішінара автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 Қаулысымен бекiтiлген "Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру" стандарты негiзiнде жүзеге асырылады (бұдан әрi - Стандарт).
      4. Мемлекеттік қызмет "Качир ауданның білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі, Павлодар облысы, Качир ауданы, Теренкол селосы, Тәуелсіздік көшесі, 124, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi және мерекелік күндері, электрондық пошта мекенжайы www.terenkol.pavlodar.gov.kz. Республикалық мемлекеттік кәсіпорыны филиалының Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Качир ауданының бөлімі (бұдан әрі - Орталық) арқылы негізде көрсетіледі, Павлодар облысы, Качир ауданы, Теренкол селосы, Тургенев көшесі, 85а, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс күндері – жексенбі және мерекелік күндері, қабылдау "электронды" кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама (бұдан әрі – анықтама) беру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушылар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi: тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап күнтізбелік бес күнді құрайды.
      Өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күту уақытының барынша ұзақтығы 20 минуттан аспайды;
      Өтiнiш берген күнi сол жерде мемлекеттік қызметті алушыға көрсетiлетiн қызмет көрсету уақытының барынша ұзақтығы 20 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету барысында
iс-әрекет (өзара iс-қимыл) тәртiбiн сипаттау

      9. Берiлiп отырған мемлекеттiк қызметтi алу үшiн тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетiлген құжаттарды тапсыруы қажет.
      Барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат беріледі, онда мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетіледі.
      10. Уәкілетті орган мемлекеттiк қызметтi көрсетуден Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайларда бас тартуы мүмкiн.
      11. Ақпараттық қауiпсiздiк талаптары: тұтынушының құжаттарында көрсетiлген ақпараттың сақталуы, қорғалуы және құпиялығын қамтамасыз ету.
      12. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне қатысатын құрылымдық-функционалдық бiрлiктер:
      Уәкілетті орган өтiнiш бiлдiрген кезде:
      1) уәкілетті органның маманы;
      2) уәкілетті органның бастығы.
      13. Әрбір бірліктер әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      15. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң тәртiбiн бұзғаны үшiн лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының Заңдарымен белгiленген жауапкершiлiк жүктеледі.

"Қорғаншылық және қамқоршылық 
жөнінде анықтама беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне      
1-қосымша            

1-Кесте. Құрылымдық-функционалдық бiрлiктер
iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

Негiзгi үдiрiстiң (жұмыс барысының, ағымның) iс-әрекетi

1

Іс-әрекеттің N (жұмыс ағымы, жолы)

1

2

3

4

5

2

Құрылымдық-функционалдық бiрлiктерi атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Iс-әрекеттер (үдерiстiң, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Орталықтан түскен құжаттарды қабылдау және тiркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын қарастыру

Журналда тіркеу

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы-иеленушi шешiмдер)

Құжаттарды қабылдағаны туралы талон

Резолюция

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасы

Хабарлама немесе бас тарту себептері көрсетілген жауапқа қол қою

Анықтама немесе бас тарту себептері көрсетілген жауапты Орталыққа жіберу

5

Орындау уақыттары

20 минуттан артық емес

1 күн

2 күн

1 күн

20 минуттан артық емес

6

Келесi iс-әрекеттiң нөмірi

2-баған

3-баған

4-баған

5-баған


"Қорғаншылық және қамқоршылық 
жөнінде анықтама беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне      
2-қосымша           

Уәкілетті органға өтiнген жағдайда мемлекеттiк
қызметтi көрсету сызбанұсқасы

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых государственным учреждением "Отдел образования Качирского района"

Постановление акимата Качирского района Павлодарской области от 21 января 2013 года N 16/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 21 февраля 2013 года N 3429. Утратило силу постановлением акимата Качирского района Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 182/6

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Качирского района Павлодарской области от 19.06.2013 N 182/6.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного оказания государственных услуг, акимат Качирского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке или попечительству для оформления сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности несовершеннолетним детям";
      2) регламент государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей, в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям";
      3) регламент государственной услуги "Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации";
      4) регламент государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Белялеву Г.Е.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Күлжан

Утвержден       
постановлением акимата 
Качирского района    
от 21 января 2013 года N 16/1

Регламент государственной услуги
"Выдача справок органов, осуществляющих функции по
опеке или попечительству для оформления сделок с имуществом,
принадлежащим на праве собственности несовершеннолетним детям"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке или попечительству для оформления сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности несовершеннолетним детям".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке или попечительству для оформления сделок с имуществом, принадлежащим на праве собственности несовершеннолетним детям" утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 (далее – Стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел образования Качирского района" (далее – уполномоченный орган), Павлодарская область, Качирский район, село Теренколь, улица Тәуелсіздік, 124, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: www.terenkol.pavlodar.gov.kz через отдел Качирского районного филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области" (далее – Центр), Павлодарская область, село Теренколь, улица Тургенева, 85а, график работы с 9.00 часов до 19.00 часов, без перерыва на обед, выходные дни - воскресенье и праздничные дни, прием осуществляется в порядке "электронной" очереди.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справок органов, осуществляющих функции по опеке и попечительству, на совершение сделок по отчуждению недвижимого имущества, являющихся собственниками жилища, в нотариальную контору, либо в банки для оформления ссуды под залог жилья, принадлежащего несовершеннолетнему либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – потребитель).
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов составляют пять рабочих дней;
      Максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги – не более 20 минут.
      Максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 20 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.

2. Описание порядка действий
оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      После сдачи всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается талон с указанием даты получения государственной услуги.
      10. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае, предусмотренным в пункте 16 Стандарта.
      11. Требование к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      12. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) начальник уполномоченного органа.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1               
к регламенту государственной услуги    
"Выдача справок органов, осуществляющих   
функции по опеке или попечительству для   
оформления сделок с имуществом, принадлежащим
на праве собственности несовершеннолетним детям"

Таблица 1. Описание действий
структурно – функциональной единицы

N п/п

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

1

Наименование структурно– функциональной единицы

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

2

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация полученных из Центра документов

Рассмотрение документов, подписание резолюции

Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе

Рассмотрение справки либо мотивированного ответа об отказе

Регистрация в журнале

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация документов

Резолюция

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе

Подписание справки либо мотивированного ответа об отказе

Направление справки либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги в Центр

4

Сроки исполнения

Не более 20 минут

1 день

2 дня

1 день

Не более 20 минут

5

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2               
к регламенту государственной услуги    
"Выдача справок органов, осуществляющих   
функции по опеке или попечительству для   
оформления сделок с имуществом, принадлежащим
на праве собственности несовершеннолетним детям"

Схема предоставления государственной услуги

Утвержден       
постановлением акимата 
Качирского района    
от 21 января 2013 года N 16/1

Регламент государственной услуги
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки для
распоряжения вкладами несовершеннолетних детей, в
территориальные подразделения Комитета дорожной полиции
Министерства внутренних дел Республики Казахстан для
оформления наследства несовершеннолетним детям"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей, в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей, в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан для оформления наследства несовершеннолетним детям" утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 (далее – Стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел образования Качирского района" (далее – уполномоченный орган), Павлодарская область, Качирский район, село Теренколь, улица Тәуелсіздік, 124, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: www.terenkol.pavlodar.gov.kz через отдел Качирского районного филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области" (далее – Центр), Павлодарская область, село Теренколь, улица Тургенева, 85а, график работы с 9.00 часов до 19.00 часов, без перерыва на обед, выходные дни - воскресенье и праздничные дни, прием осуществляется в порядке "электронной" очереди.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справок в пенсионные фонды, банки для распоряжения вкладами несовершеннолетних детей (уступка прав и обязательств, расторжение договоров), в территориальные подразделения Комитета дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан на осуществление действий с имуществом, принадлежащим несовершеннолетним либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – потребитель).
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов составляют пять рабочих дней.
      Максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения – не более 20 минут;
      Максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения – не более 20 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.

2. Описание порядка действий
оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      После сдачи всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается талон с указанием получения государственной услуги.
      10. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае, предусмотренным в пункте 16 Стандарта.
      11. Требование к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      12. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в отдел:
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) начальник уполномоченного органа.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1             
к регламенту государственной услуги  
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки
для распоряжения вкладами несовершеннолетних
детей, в территориальные подразделения  
Комитета дорожной полиции Министерства  
внутренних дел Республики Казахстан для  
оформления наследства несовершеннолетним детям"

Таблица 1. Описание действий
структурно–функциональной единицы

N п/п

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

1

Наименование структурно– функциональной единицы

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

2

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация полученных из Центра документов

Рассмотрение документов, подписание резолюции

Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе

Рассмотрение справки либо мотивированного ответа об отказе

Регистрация в журнале

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация документов

Резолюция

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе

Подписания документа

Направление справки либо мотивированного ответа об отказе в Центр

4

Сроки исполнения

Не более 20 минут

1 день

2 дня

1 день

Не более 20 минут

5

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2             
к регламенту государственной услуги  
"Выдача справок в пенсионные фонды, банки
для распоряжения вкладами несовершеннолетних
детей, в территориальные подразделения  
Комитета дорожной полиции Министерства  
внутренних дел Республики Казахстан для  
оформления наследства несовершеннолетним детям"
 

Схема предоставления государственной услуги

Утвержден       
постановлением акимата 
Качирского района    
от 21 января 2013 года N 16/1

Регламент государственной услуги
"Постановка на очередь детей дошкольного возраста
(до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации".
      2. Форма предоставления государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации" утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 (далее – Стандарт).
      4. Государственная услуга оказывается:
      1) Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел образования Качирского района" (далее – уполномоченный орган), Павлодарская область, Качирский район, село Теренколь, улица Тәуелсіздік, 124, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: www.terenkol.pavlodar.gov.kz, прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) аппаратами акимов сельских округов Качирского района, по адресам, согласно приложения 1 к настоящему регламенту, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни, прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      3) отделом Качирского районного филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области" (далее – Центр), Павлодарская область, село Теренколь, улица Тургенева, 85а, график работы с 9.00 часов до 19.00 часов, без перерыва на обед, выходные дни - воскресенье и праздничные дни, прием осуществляется в порядке "электронной" очереди.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является направления в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомления о постановке на очередь, с указанием номера очередности, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – потребитель).
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента обращения потребителя составляют три рабочих дня.
      Максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – не более 20 минут;
      Максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – не более 20 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.

2. Описание порядка действий
оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      После сдачи всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения государственной услуги.
      10. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае, предусмотренным в пункте 16 Стандарта.
      11. Требование к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      12. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в уполномоченный орган:
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) начальник уполномоченного органа;
      3) специалист аппарата акима сельского округа;
      4) аким сельского округа.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги 
"Постановка на очередь детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления 
в детские дошкольные организации"  

Перечень аппаратов акимов сел,
сельских округов Качирского района

N п/п

Полное наименование аппарата акима сельского округа

Наименование населенного пункта

Контактный телефон

Юридический адрес

Адрес сайта

1

ГУ Аппарат акима Байконысского сельского округа

с. Байконыс, с. Кызылтан, с. Тлеубай

(871833)95490

с. Байконыс, улица Гвардейская,15

нет

2

ГУ Аппарат акима Берегового сельского округа

с. Береговое, с. Осьмерыжск, с. Зеленая Роща, с. Луговое, с. Тихомировка

(871833)94396

с. Береговое, улица Намазбаева, 1

нет

3

ГУ Аппарат акима Березовского сельского округа

с. Березовка, с. Малые Березняки

(871833)98642

с. Березовка, улица Советов, 1

нет

4

ГУ Аппарат акима Бобровского сельского округа

с. Жанабет, с. Жаскайрат, с. Боброво

(871833)93450

с. Жанабет, улица 60 лет Октября, 25

нет

5

ГУ Аппарат акима Верненского сельского округа

с. Львовка

(871833)40637

с. Львовка, улица Кирова, 25

нет

6

ГУ Аппарат акима Воскресенского сельского округа

с. Воскресенка

(871833)23131

с. Воскресенка, улица 70 лет Октября, 1

нет

7

ГУ Аппарат акима Жана-Курлусского сельского округа

с. Трофимовка, с. Тегистык, с. Покровка, с. Жана-Курлус

(871833)91597

с. Трофимовка, улица М-Горького, 13

нет

8

ГУ Аппарат акима Ивановского сельского округа

с. Ивановка, с. Новоспасовка

(871833)40390

с. Ивановка, улица Советов, 21

нет

9

ГУ Аппарат акима Калиновского сельского округа

с. Калиновка, с. Кызылдау, с. Каратал

(871833)21386

с. Калиновка, улица Победы,50

нет

10

ГУ Аппарат акима Коммунарского сельского округа

с. Фрументьевка

(871833)40738

с. Коммунар, улица Школьная, 29

нет

11

ГУ Аппарат акима Октябрьского сельского округа

с. Октябрьск, с. Мотогул, с. Первомайское, с. Лесное, c. Благовещенка

(871833)97585

с. Октябрьск, улица Панфилова, 3

нет

12

ГУ Аппарат акима Песчанского сельского округа

с. Песчаное, с. Карасук

(871833)26897

с. Песчаное, улица Шоссейная, 5

нет

13

ГУ Аппарат акима Теренкольского сельского округа

с. Теренколь, с. Ынталы, с. Юбилейное

(871833)21494

с. Теренколь, улица Тургенева, 85а

нет

14

ГУ Аппарат акима Федоровского сельского округа

с. Федоровка, с. Конторка, с. Воронцовка

(871833)40206

с. Федоровка, улица Школьная

нет

Приложение 2           
к регламенту государственной услуги 
"Постановка на очередь детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления 
в детские дошкольные организации"  

Таблица 1. Описание действий
структурно – функциональной единицы

N п/п

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

1

Наименование структурно– функциональной единицы

Специалист уполномоченного органа

Начальник  уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

2

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация полученный из Центра документов

Рассмотрение документов, подписание резолюции

Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация документов

Резолюция

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе

Подписания документа

Направление справки либо мотивированный ответ об отказе в Центр

4

Сроки исполнения

Не более 20 минут

1 день

1 день

1 день

Не более 20 минут

5

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Таблица 2. Описание действий структурно–функциональной
единицы при обращении в аппараты акимов сельских округов

N п/п

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

1

Наименование структурно– функциональной единицы

Специалист аппарата акима сельского округа

Аким сельского округа

Специалист аппарата акима сельского округа

Аким сельского округа

Специалист аппарата акима сельского округа

2

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация документов

Рассмотрение представленных документов, подписание резолюции

Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе

Рассмотрение справки либо мотивированного ответа об отказе

Регистрация в журнале

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация документов

Резолюция

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе

Подписания документа

Выдача справки либо мотивированный ответ об отказе

4

Сроки исполнения

Не более 20 минут

1 день

1 день

1 день

Не более 20 минут

5

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 3           
к регламенту государственной услуги 
"Постановка на очередь детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления 
в детские дошкольные организации"  
 

Схема предоставления государственной услуги

Схема предоставления государственной услуги
при обращении в аппараты акимов сельских округов

Утвержден       
постановлением акимата 
Качирского района    
от 21 января 2013 года N 16/1

Регламент государственной услуги
"Выдача справок по опеке и попечительству"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Выдача справок по опеке и попечительству".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача справок по опеке и попечительству" утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 (далее – Стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел образования Качирского района" (далее – уполномоченный орган), Павлодарская область, Качирский район, село Теренколь, улица Тәуелсіздік, 124, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: www.terenkol.pavlodar.gov.kz через отдел Качирского районного филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области" (далее – Центр), Павлодарская область, село Теренколь, улица Тургенева, 85а, график работы с 9.00 часов до 19.00 часов, без перерыва на обед, выходные дни - воскресенье и праздничные дни, прием осуществляется в порядке "электронной" очереди.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справок по опеки и попечительству (далее – справка) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – потребитель).
      7. Сроки с момента сдачи потребителем необходимых документов составляют пять рабочих дней.
      Максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги – не более 20 минут.
      Максимально допустимое время обслуживания – не более 20 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.

2. Описание порядка действий
оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта. После сдачи всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      10. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае, предусмотренным в пункте 16 Стандарта.
      11. Требование к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      12. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в уполномоченный орган:
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) начальник уполномоченного органа.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1             
к регламенту государственной услуги  
"Выдача справки по опеки и попечительству"

Таблица 1. Описание действий
структурно–функциональной единицы

N п/п

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

1

Наименование структурно– функциональной единицы

специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

специалист уполномоченного органа

2

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация полученных из Центра документов

Рассмотрение представленных документов

Подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе

Рассмотрение справки либо мотивированного ответа об отказе

Регистрация в журнале

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация документов

Резолюция

Проект справки или уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Подписания документа

Направление в Центр справки либо мотивированного ответа об отказе

4

Сроки исполнения

Не более 20 минут

1 рабочий день

2 рабочих дня

2 рабочих дня

Не более 20 минут

5

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2             
к регламенту государственной услуги  
"Выдача справки по опеки и попечительству"

Схема предоставления государственной услуги