"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Качир аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 21 қаңтардағы N 17/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 21 ақпанда N 3430 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Качир аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 182/6 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Качир аудандық әкімдігінің 19.06.2013 N 182/6 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабы 4-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметті сапалы көрсету мақсатында Качир ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
       2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Г.Е. Біләлеваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Н. Күлжан

Павлодар облысы    
Качир ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 21 қаңтардағы
N 15/1 қаулысымен   
бекітілді      

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Павлодар облысы, Качир ауданы, Теренкол селосы, Тургенев көшесі, 85а мекен-жайы бойынша орналасқан "Качир ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі.
      Сонымен қатар мемлекеттік қызмет Павлодар облысы, Качир ауданы, Теренкол селосы, Тургенев көшесі, 85а мекен-жайы бойынша орналасқан "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік мекемесінің Качир аудандық филиалы арқылы баламалы негізде көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызметтердің қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында шалғай елді мекендердің тұрғындарына мобильді орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге жол беріледі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" (бұдан әрі – Стандарт) N 394 қаулысы негiзiнде көрсетіледі.
      5. Уәкілетті органда мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын, дүйсенбіден жұмаға дейін, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін көрсетіледі.
      Орталықтарда мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын, дүйсенбіден сенбіге дейін, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін көрсетіледі.
      Орталықта қабылдау тездетіп қызмет көрсетусіз, "электрондық" кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті электрондық үкіметтің веб-порталы: www.e.gov.kz арқылы броньдауға болады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар, аталған жерде тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет алушы) көрсетіледі.
      7. Уәкілетті органда және орталықта көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі тұрғын үй көмегін тағайындау туралы қағаз жеткізгіштегі хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне талаптар

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету мерізмдері:
      1) мемлекеттік қызмет алушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – күнтізбелік он күн ішінде;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды;
      4) қажетті құжаттарды алған кезде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның бір жауапты адамымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекетті қызметті көрсету барысында
әрекеттер (өзара әрекеттер) тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      11. Барлық қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн мемлекеттік қызмет алушыға талон берiледi.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне уәкілетті органда мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатысады:
      уәкілетті органның маманы;
      уәкілетті органның арнайы комиссиясы;
      уәкілетті органның бастығы.
      13. Әрбір бірліктер әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      15. Уәкілетті органның лауазымды қызметкерлері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша          

Құрылымдық-функционалдық бірліктер
(бұдан әрі – бірліктер) әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жүріс, жұмыс ағыны) әрекеттері

1

Әрекет N (жүрістің, жұмыс ағынының)

1

2

3

4

5

6

2

Бірліктің атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның арнайы комиссиясы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның сектор меңгерушісі

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Әрекеттің (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Қажетті құжаттарды қабылдау, тіркеу, мемлекеттік қызмет алушыға талон беру

Түскен құжаттарды қарау, тұрғын үй көмегін тағайындау не мемлекет-тік қызметті ұсынудан бас тарту туралы шешім қабылдау

Тұрғын үй көмегін тағайындайды. Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаның жобасын не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды

Тұрғын үй көмегін тағайындауды тексереді

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаға не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаны не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты береді

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешімі)

Талон

Шешім

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаның не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы шешім

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

5

Орындау мерзімі

20 минуттан аспайды

3 күнтізбелік күн

2 күнтізбелік күн

2 күнтізбелік күн

1 күнтізбелік күн

20 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6


"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша       

Мемлекеттік қызметті ұсыну үдерісінің сызбасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление акимата Качирского района Павлодарской области от 21 января 2013 года N 17/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 21 февраля 2013 года N 3430. Утратило силу постановлением акимата Качирского района Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 182/6

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Качирского района Павлодарской области от 19.06.2013 N 182/6.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах",постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного оказания государственных услуг, акимат Качирского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи"
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Белялеву Г.Е.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Күлжан

Утвержден         
постановлением акимата   
Качирского района     
Павлодарской области    
от 21 января 2013 года N 17/1

Регламент государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Назначение жилищной помощи" (далее – государственная услуга) предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Качирского района" расположенного по адресу: Павлодарская область, Качирский район, село Теренколь, улица Тургенева, 85а (далее – уполномоченный орган).
      Также государственная услуга предоставляется через филиал Качирского района Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" по адресу: Павлодарская область, Качирский район, село Теренколь, улица Тургенева, 85а (далее – центр).
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственных услуг через мобильные центры.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      5. В уполномоченном органе государственная услуги предоставляется ежедневно с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.30 часов.
      В центрах государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по субботу включительно, за исключением воскресенья и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 19.00 часов, без перерыва на обед.
      В центре прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания.
      При желании получателя государственной услуги возможно бронирование электронной очереди посредством веб - портала электронного правительства адрес www.e.gov.kz.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам: малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности, имеющим право на получение жилищной помощи (далее – получатель государственной услуги).
      7. Результатом оказываемой государственной услуги в уполномоченном органе и центре является уведомление о назначении жилищной помощи на бумажном носителе, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов - в течение десяти календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов, - не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги - не более 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении необходимых документов - не более 20 минут.
      9. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним ответственным лицом уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      11. После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе получателю государственной услуги выдается талон.
      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - единицы):
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) специальная комиссия уполномоченного органа;
      3) начальник уполномоченного органа.
      13. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      15. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"  

Описание действий структурно-функциональных
единиц (далее – единиц)

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

2

Наименование единиц

специалист уполномоченного органа

Специальная комиссия уполномоченного органа

специалист уполномоченного органа

Заведующий сектором уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация необходимых документов, выдача талона получателю государственной услуги

Рассмотрение поступивших документов, принятие решения о назначении жилищной помощи, либо об отказе в предоставлении государственной услуги

Назначает жилищную помощь. Готовит проект уведомления о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Проверяет назначение жилищной помощи

Подписывает уведомление о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдает уведомление о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон

Протокол комиссии

Проект уведомления о назначении жилищной помощи либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Проект уведомления о назначении жилищной помощи либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Уведомление о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Уведомление о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 20 минут

3 календарных дня

2 календарных дня

2 календарных дня

1 календарный день

Не более 20 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6


Приложение 2           
к регламенту государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"  

Схема процесса предоставления государственной услуги