"Павлодар ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесі көрсететін мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту

Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 31 қаңтардағы N 25/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 06 наурызда N 3472 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 25 шілдедегі N 236/7 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 25.07.2013 N 236/7 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашасындағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      Қоса берілген:
      1) "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекiту" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      4) "Iздестіру жұмыстарын жүргізу үшiн жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Павлодар ауданы әкімдігінің 2011 жылғы 9 желтоқсандағы "Мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы" N 361/12 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2011 жылғы 13 қаңтарда N 12-11-150 тіркелген, 2012 жылғы 28 қаңтардағы N 4 (7865) "Заман тынысы" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Аудан әкімі                                      Т. Бастенов

Павлодар ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 31 қаңтардағы
N 25/1 қаулысымен   
бекітілген       

"Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер
учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте келесі ұғымдар пайдаланылады:
      бөлім – "Павлодар ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесі, жер қатынастары саласындағы қызметтерді жүзеге асыратын Павлодар ауданының жергілікті атқарушы органының құрылымдық бөлімшесі;
      мемлекеттік қызмет алушы – жеке немесе заңды тұлға;
      регламент – "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік қызмет бойынша ішкі тәртіпті реттейтін нормативтік құқықтық акті;
      құрылымдық-функционалдық бірліктер – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын лауазымды тұлғалар (бұдан әрі – Бірліктер).

2. Жалпы ережелер

      2. "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) бөлім атынан Павлодар ауданы жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшесі көрсетеді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексінің 14-1-бабы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы "Жер қатынастары, геодезия және картография саласында Қазақстан Республикасының Жер ресурстарын басқару агенттігі мен жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" N 1392 қаулысымен бекітілген "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскесінің бекітілген кадастрлық (бағалау) құны актісі (бұдан әрі - акті) немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту (бұдан әрі - бас тарту) туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Бөлімнің орналасқан жері туралы ақпарат Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      Бөлімнің жұмыс кестесі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат Стандарттың 4-тармағында көрсетілген жерлерде, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігінің интернет-ресурсында: www.auzr.kz, бөлім ғимаратының стенділерінде және бөлімнің apr.pavlodar.gov.@.ru. интернет-ресурсында орналастырылған.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және барысы туралы ақпаратты бөлімнің 8(7182) 32-32-36 телефоны бойынша алуға болады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер Стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет алушыдан өтініш алынған сәттен бастап және мемлекеттік қызмет қорытындысын беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1-кезең - бөлімнің қабылдау бөлмесі хатшысының өтініштер мен құжаттарды қабылдауы, тіркеуі және оларды басқарма басшылығының қарауына тапсыруы;
      2-кезең – бөлім басшылығының өтінішті қарауы және орындаушыны анықтауы;
      3-кезең – орындаушының құжаттарды зерттеуі, актіні бекіту туралы қорытындыны немесе бас тарту жобасын әзірлеуі;
      4-кезең – бөлім басшылығының актіге немесе бас тартуға қол қоюы;
      5-кезең – орындаушының актіні бөлім мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыруы, бекітілген актіні немесе бас тартуды беруі.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы бөлімге Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      12. Барлық қажетті құжаттарды тапсыру кезінде мемлекеттік қызмет алушыға мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 14-тармағында көрсетілген мәліметтері бар құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай Бірліктер қатысады:
      1) бөлім қабылдау бөлмесінің хатшысы;
      2) бөлім басшылығы;
      3) орындаушы.
      14. Әрбір әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетіле отырып әр Бірліктің әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) бірізділігі мен өзара әрекетінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде және Бірліктің әкімшілік әрекетінің ой-түйіндік тәртібі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбалар осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Бөлім басшысы қабылданатын шешімдерге, әрекеттерге (әрекетсіздікке) немесе мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінің орындалмауына жауапты болып табылады.
      17. Бөлім басшысы, жер беру жөніндегі ұсыныстарды дайындау бөлімінің маманы тапсырылған мемлекеттік қызмет алушы тапсырған құжаттардың сақталуына Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген тәртіпте дербес жауап береді.

"Мемлекет жеке меншікке сататын нақты
жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау)
құнын бекіту" мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне        
1-қосымша              

1 кесте. Бірліктер әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағымының) әрекеттері

1

2

3

4

5

6

7

1

Әрекет N (жұмыс барысы, ағымы)

1

2

3

4

5

2

Бірлік атауы

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 3

Бірлік 4

Бірлік 3

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Мемлекеттік қызмет алушының өтініштер мен құжаттарын қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Құжаттарды зерттеу, актіні бекіту туралы қорытындыны немесе бас тарту жобасын әзірлеу

Актіге немесе бас тартуға қол қою

Актіні бөлім мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыру, бекітілген актіні немесе бас тартуды беру

1

2

3

4

5

6

7

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Қолхат

Бұрыштама

Қорытынды немесе бас тарту жобасы

Бекітілген акті немесе бас тарту

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру

5

Орындау мерзімі

Құжаттарды қабылдау 30 минуттан аспайды



1 күн ішінде

1 күн ішінде

1 күн ішінде



6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5


2 кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 3

Н-1 әрекеті
Мемлекеттік қызмет алушының өтініштер мен құжаттарын қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Н-2 әрекеті
Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Н-3 әрекеті
Құжаттарды зерттеу, актіні бекіту туралы қорытындыны әзірлеу


Н-4 әрекеті
Актіге қол қою

Н-5 әрекеті
Актіні бөлім мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыру, бекітілген актіні беру

3 кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

Баламалы үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) немесе кеңейту

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 3

Б-1 әрекеті
Мемлекеттік қызмет алушының өтініштер мен құжаттарын қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Б-2 әрекеті
Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Б-3 әрекеті
Құжаттарды зерттеу, бас тарту жобасын әзірлеу


Б-4 әрекеті
Бас тартуға қол қою

Б-5 әрекеті
Бас тартуды беру

"Мемлекет жеке меншікке сататын нақты
жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау)
құнын бекіту" мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне        
2-қосымша              

Функционалдық өзара әрекет сызбасы


Павлодар ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 31 қаңтардағы
N 25/1 қаулысымен   
бекітілген       

"Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру
жобаларын бекіту" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті 2. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте келесі ұғымдар пайдаланылады:
      бөлім – "Павлодар ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесі, жер қатынастары саласындағы қызметтерді жүзеге асыратын Павлодар ауданының жергілікті атқарушы органының құрылымдық бөлімшесі;
      мемлекеттік қызмет алушы – жеке немесе заңды тұлға;
      регламент – "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекіту" мемлекеттік қызмет бойынша ішкі тәртіпті реттейтін нормативтік құқықтық акті;
      бұйрық – жерге орналастыру жобасын бекітетін құжат;
      құрылымдық-функционалдық бірліктер – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын лауазымды тұлғалар (бұдан әрі – Бірліктер).

2. Жалпы ережелер

      2. "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекіту" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) бөлім атынан Павлодар ауданы жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшесі көрсетеді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексінің 14-1 және 150-баптары, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы "Жер қатынастары, геодезия және картография саласында Қазақстан Республикасының Жер ресурстарын басқару агенттігі мен жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" N 1392 қаулысымен бекітілген "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекіту" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы жер учаскесін қалыптастыру жөніндегі бекітілген жерге орналастыру жобасы (бұдан әрі – жерге орналастыру жобасы) немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту (бұдан әрі - бас тарту) туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Бөлімнің орналасқан жері туралы ақпарат Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      Бөлімнің жұмыс кестесі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат Стандарттың 4-тармағында көрсетілген жерлерде, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігінің интернет-ресурсында: www.auzr.kz, бөлім ғимаратының стенділерінде және бөлімнің apr.pavlodar.gov.@.ru. интернет-ресурсында орналастырылған.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және барысы туралы ақпаратты бөлімнің 8(7182) 32-32-36 телефоны бойынша алуға болады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер Стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет алушыдан өтініш алынған сәттен бастап және мемлекеттік қызмет қорытындысын беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1-кезең - бөлімнің қабылдау бөлмесі хатшысының өтініштер мен құжаттарды қабылдауы, тіркеуі және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыруы;
      2-кезең – бөлім басшылығының өтінішті қарауы және орындаушыны анықтауы;
      3-кезең – орындаушының құжаттарды зерттеуі, жерге орналастыру жобасын бекіту туралы бұйрықты немесе бас тарту жобасын әзірлеуі;
      4-кезең – бөлім басшылығының бұйрыққа немесе бас тартуға қол қоюы;
      5-кезең – орындаушының бұйрықты бөлім мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыруы, бекітілген жерге орналастыру жобасын немесе бас тартуды беруі.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы бөлімге Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      12. Барлық қажетті құжаттарды тапсыру кезінде мемлекеттік қызмет алушыға мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 14-тармағында көрсетілген мәліметтері бар құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай Бірліктер қатысады:
      1) бөлім қабылдау бөлмесінің хатшысы;
      2) бөлім басшылығы;
      3) орындаушы.
      14. Әрбір әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетіле отырып әр Бірліктің әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) бірізділігі мен өзара әрекетінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде және Бірліктің әкімшілік әрекетінің ой-түйіндік тәртібі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбалар осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Бөлім басшысы қабылданатын шешімдерге, әрекеттерге (әрекетсіздікке) немесе мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінің орындалмауына жауапты болып табылады.
      17. Бөлім басшысы, жер беру жөніндегі ұсыныстарды дайындау бөлімінің маманы тапсырылған мемлекеттік қызмет алушы тапсырған құжаттардың сақталуына Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген тәртіпте дербес жауап береді.

"Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі
жерге орналастыру жобаларын бекіту" 
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша              

1 кесте. Бірліктер әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағымының) әрекеттері

1

2

3

4

5

6

7

1

Әрекет N (жұмыс барысы, ағымы)

1

2

3

4

5

2

Бірлік атауы

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 3

Бірлік 2

Бірлік 3

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Мемлекеттік қызмет алушының өтініштер мен құжаттарын қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Орындаушының құжаттарды зерттеуі, жобаны бекіту туралы бұйрықты немесе бас тарту жобасын әзірлеуі

Бұйрыққа немесе бас тартуға қол қою

Бұйрықты бөлім мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыру, бекітілген жобаны немесе бас тартуды беру

1

2

3

4

5

6

7

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Қолхат

Бұрыштама

Бұйрық немесе бас тарту

Бекітілген жоба немесе бас тарту

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру

5

Орындау мерзімі

30 минуттан аспайды

1 күн ішінде

3 күн ішінде

1 күн ішінде

30 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5


2 кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 3

Н-1 әрекеті
Мемлекеттік қызмет алушының өтініштер мен құжаттарын қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Н-2 әрекеті
Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Н-3 әрекеті
Құжаттарды зерттеу, жобаны бекіту туралы бұйрықты әзірлеу


Н-4 әрекеті
Бұйрыққа қол қою

Н-5 әрекеті
Бұйрықты бөлім мөрімен бекіту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыру және бұйрықты беру

3 кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

Баламалы үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) немесе кеңейту

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 3

Б-1 әрекеті
Мемлекеттік қызмет алушының өтініштер мен құжаттарын қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Б-2 әрекеті
Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Б-3 әрекеті
Құжаттарды зерттеу, бас тарту жобасын әзірлеу


Б-4 әрекеті
Бас тартуға қол қою

Б-5 әрекеті
Бас тартуды беру

"Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі
жерге орналастыру жобаларын бекіту" 
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша              

Функционалдық өзара әрекет сызбасы

Павлодар ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 31 қаңтардағы
N 25/1 қаулысымен   
бекітілген       

"Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте келесі ұғымдар пайдаланылады:
      бөлім – "Павлодар ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесі, жер қатынастары саласындағы қызметтерді жүзеге асыратын Павлодар ауданының жергілікті атқарушы органының құрылымдық бөлімшесі;
      мемлекеттік қызмет алушы – жеке немесе заңды тұлға;
      регламент – "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызмет бойынша ішкі тәртіпті реттейтін нормативтік құқықтық акті;
      құрылымдық-функционалдық бірліктер – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын лауазымды тұлғалар (бұдан әрі – Бірліктер).

2. Жалпы ережелер

      2. "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) бөлім атынан Павлодар ауданы жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшесі көрсетеді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексінің 49-1-бабы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы "Жер қатынастары, геодезия және картография саласында Қазақстан Республикасының Жер ресурстарын басқару агенттігі мен жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" N 1392 қаулысымен бекітілген "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы жер учаскесінің пайдалану мақсатын өзгертуге шешім (бұдан әрі – шешім) немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту (бұдан әрі – бас тарту) туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Бөлімнің орналасқан жері туралы ақпарат Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      Бөлімнің жұмыс кестесі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат Стандарттың 4-тармағында көрсетілген жерлерде, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігінің интернет-ресурсында: www.auzr.kz, бөлім ғимаратының стенділерінде және бөлімнің apr.pavlodar.gov.@.ru. интернет-ресурсында орналастырылған.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және барысы туралы ақпаратты бөлімнің 8(7182) 32-32-36 телефоны бойынша алуға болады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер Стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет алушыдан өтініш алынған сәттен бастап және мемлекеттік қызмет қорытындысын беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1-кезең - бөлімнің қабылдау бөлмесі хатшысының өтініштер мен құжаттарды қабылдауы, тіркеуі және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыруы;
      2-кезең – бөлім басшылығының өтінішті қарауы және орындаушыны анықтауы;
      3-кезең – орындаушының құжаттарды зерттеуі, рұқсат немесе бас тарту жобасын әзірлеуі;
      4-кезең – Павлодар аудандық жер комиссия отырысында қарастыру;
      5-кезең – Павлодар ауданы әкімдігі мүшелерінің құжаттарды қарауы және рұқсат беру немесе бас тарту туралы шешім қабылдауы;
      6-кезең – жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгерту немесе бас тарту туралы шешім әзірлеу;
      7-кезең – нысаналы мақсатын өзгерту немесе бас тарту туралы шешім қабылдау;
      8-кезең – орындаушының рұқсат беру немесе бас тарту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыруы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы бөлімге Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      12. Барлық қажетті құжаттарды тапсыру кезінде мемлекеттік қызмет алушыға мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мәліметтері бар құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай Бірліктер қатысады:
      1) бөлім қабылдау бөлмесінің хатшысы;
      2) бөлім басшылығы;
      3) орындаушы;
      4) Павлодар ауданының әкімдігі.
      14. Әрбір әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетіле отырып әр Бірліктің әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) бірізділігі мен өзара әрекетінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде және Бірліктің әкімшілік әрекетінің ой-түйіндік тәртібі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбалар осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Бөлім басшысы қабылданатын шешімдерге, әрекеттерге (әрекетсіздікке) немесе мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінің орындалмауына жауапты болып табылады.
      17. Бөлім басшысы, жер беру жөніндегі ұсыныстарды дайындау бөлімінің маманы тапсырылған мемлекеттік қызмет алушы тапсырған құжаттардың сақталуына Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген тәртіпте дербес жауап береді.

"Жер учаскесінің нысаналы мақсатын
өзгертуге шешім беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне  
1-қосымша           

1 кесте. Бірліктер әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағымының) әрекеттері

1

Әрекет N (жұмыс барысы, ағымы)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Бірлік атауы

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 3

Бірлік 4

Бірлік 4

Бірлік 3

Бірлік 4

Бірлік 4

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Мемлекеттік қызмет алушының өтініштер мен құжаттарын қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Құжаттарды зерттеу, рұқсат беру немесе бас тарту жобасын әзірлеу

Құжаттарды Павлодар аудандық жер комиссиясы отырысында қарастыру

Құжаттарды Павлодар ауданы әкімдігінің мүшелерімен қарастыру

Нысаналы мақсатын өзгерту немесе бас тарту туралы шешімді әзірлеу

Рұқсат беру немесе бас тарту туралы шешім

Рұқсат беру немесе бас тарту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Қолхат

Бұрыштама

Рұқсат беру немесе бас тарту жобасы

Рұқсат беру немесе бас тарту

Рұқсат беру немесе бас тарту

Шешім немесе бас тарту

Шешім қабылдау

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру

5

Орындау мерзімдері

30 минуттан аспайды

1 күн ішінде

5 күн ішінде

10 күн ішінде

10 күн ішінде

5 күн ішінде

4 күн ішінде

30 минуттан аспайды

6

Келесі әрекет нөмірі

2

3

4

5

6

7

8


2 кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 4

Бірлік 3

Н-1 әрекеті
өтініш пен құжаттарды қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Н-2 әрекеті
Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Н-4 әрекеті
Рұқсат беру немесе бас тарту туралы шешім қабылдау

Н-3 әрекеті
Құжаттарды зерттеу, рұқсат немесе бас тарту жобасын әзірлеу




Н-3 әрекеті
Рұқсат беру немесе бас тарту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыру

3 кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

Баламалы үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) немесе кеңейту

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 3

Б-1 әрекеті
Мемлекеттік қызмет алушының өтініштер мен құжаттарын қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Б-2 әрекеті
Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Б-3 әрекеті
Орындаушының құжаттарды зерттеуі, бас тарту жобасын әзірлеуі


Б-4 әрекеті
Бас тартуға қол қою

Б-5 әрекеті
Бас тартуды беру

"Жер учаскесінің нысаналы мақсатын
өзгертуге шешім беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне  
2-қосымша           

Функционалдық өзара әрекет сызбасы

Павлодар ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 31 қаңтардағы
N 25/1 қаулысымен   
бекітілген       

"Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін
пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте келесі ұғымдар пайдаланылады:
      бөлім – "Павлодар ауданының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесі, жер қатынастары саласындағы қызметтерді жүзеге асыратын Павлодар ауданының жергілікті атқарушы органының құрылымдық бөлімшесі;
      мемлекеттік қызмет алушы – жеке немесе заңды тұлға;
      регламент – "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет бойынша ішкі тәртіпті реттейтін нормативтік құқықтық акті;
     құрылымдық-функционалдық бірліктер – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын лауазымды тұлғалар (бұдан әрі – Бірліктер).

2. Жалпы ережелер

      2. "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) бөлім атынан Павлодар ауданы жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшесі көрсетеді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексінің 16171871-баптары, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы "Жер қатынастары, геодезия және картография саласында Қазақстан Республикасының Жер ресурстарын басқару агенттігі мен жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" N 1392 қаулысымен бекітілген "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру (бұдан әрі – рұқсат) немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту (бұдан әрі – бас тарту) туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Бөлімнің орналасқан жері туралы ақпарат Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      Бөлімнің жұмыс кестесі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат Стандарттың 4-тармағында көрсетілген жерлерде, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігінің интернет-ресурсында: www.auzr.kz, бөлім ғимаратының стенділерінде және бөлімнің apr.pavlodar.gov.@.ru. интернет-ресурсында орналастырылған.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және барысы туралы ақпаратты бөлімнің 8(7182) 32-32-36 телефоны бойынша алуға болады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер Стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет алушыдан өтініш алынған сәттен бастап және мемлекеттік қызмет қорытындысын беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1-кезең - бөлімнің қабылдау бөлмесі хатшысының өтініштер мен құжаттарды қабылдауы, тіркеуі және оларды басқарма басшылығының қарауына тапсыруы;
      2-кезең – бөлім басшылығының өтінішті қарауы және орындаушыны анықтауы;
      3-кезең – орындаушының құжаттарды зерттеуі, рұқсат немесе бас тарту жобасын әзірлеуі;
      4-кезең – Павлодар ауданы әкімдігі мүшелерінің құжаттарды қарауы және рұқсат немесе бас тарту туралы шешім қабылдауы;
      5-кезең – орындаушының рұқсат немесе бас тарту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыруы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы бөлімге Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      12. Барлық қажетті құжаттарды тапсыру кезінде мемлекеттік қызмет алушыға мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 14-тармағында көрсетілген мәліметтері бар құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай Бірліктер қатысады:
      1) бөлім қабылдау бөлмесінің хатшысы;
      2) бөлім басшылығы;
      3) орындаушы;
      4) Павлодар ауданының әкімдігі.
      14. Әрбір әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетіле отырып әр Бірліктің әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) бірізділігі мен өзара әрекетінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде және Бірліктің әкімшілік әрекетінің ой-түйіндік тәртібі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбалар осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Бөлім басшысы қабылданатын шешімдерге, әрекеттерге (әрекетсіздікке) немесе мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінің орындалмауына жауапты болып табылады.
      17. Бөлім басшысы, жер беру жөніндегі ұсыныстарды дайындау бөлімінің маманы тапсырылған мемлекеттік қызмет алушы тапсырған құжаттардың сақталуына Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген тәртіпте дербес жауап береді.

"Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін 
жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша              

1 кесте. Бірліктер әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағымының) әрекеттері

1

2

3

4

5

6

7

1

Әрекет N (жұмыс барысы, ағымы)

1

2

3

4

5

2

Бірлік атауы

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 3

Бірлік 4

Бірлік 3

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Мемлекеттік қызмет алушының өтініштер мен құжаттарын қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Құжаттарды зерттеу, рұқсат немесе бас тарту жобасын әзірлеу

Құжаттарды қарау және рұқсат немесе бас тарту туралы шешім қабылдау

Рұқсат немесе бас тарту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыру

1

2

3

4

5

6

7

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Қолхат

Бұрыштама

Рұқсат немесе бас тарту жобасы

Рұқсат немесе бас тарту туралы шешім қабылдау

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру

5

Орындау мерзімі

30 минуттан аспайды


1 күн ішінде

7 күн ішінде

30 минуттан аспайды

1 күн ішінде

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5


2 кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 3

Н-1 әрекеті
Мемлекеттік қызмет алушының өтініштер мен құжаттарын қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Н-2 әрекеті
Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Н-3 әрекеті
Құжаттарды зерттеу, рұқсат немесе бас тарту жобасын әзірлеу


Н-4 әрекеті
Шешім қабылдау

Н-5 әрекеті
Рұқсат немесе бас тарту бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асыру

3 кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

Баламалы үдеріс (жұмыс барысы, ағымы) немесе кеңейту

Бірлік 1

Бірлік 2

Бірлік 3

Б-1 әрекеті
Мемлекеттік қызмет алушының өтініштер мен құжаттарын қабылдау, тіркеу және оларды бөлім басшылығының қарауына тапсыру

Б-2 әрекеті
Өтінішті қарау және орындаушыны анықтау

Б-3 әрекеті
Құжаттарды зерттеу, бас тарту жобасын әзірлеу


Б-4 әрекеті
Бас тартуға қол қою

Б-5 әрекеті
Бас тартуды беру

"Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін 
жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша              

Функционалдық өзара әрекет сызбасы


Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых государственным учреждением "Отдел земельных отношений Павлодарского района"

Постановление акимата Павлодарского района Павлодарской области от 31 января 2013 года N 25/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 06 марта 2013 года N 3472. Утратило силу постановлением акимата Павлодарского района Павлодарской области от 25 июля 2013 года N 236/7

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарского района Павлодарской области от 25.07.2013 N 236/7.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Павлодарского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством";
      2) регламент государственной услуги "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков";
      3) регламент государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка";
      4) регламент государственной услуги "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ";
      2. Признать утратившим силу постановление акимата Павлодарского района от 9 декабря 2011 года N 361/12 "Об утверждении регламентов государственных услуг" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 13 января 2011 года N 12-11-150, опубликованное в газете "Заман Тынысы" N 4 (7865) от 28 января 2012 года).
      3. Контроль за выполнением данного постановления возложить на курирующего заместителя акима района.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Т. Бастенов

Утвержден     
постановлением акимата
Павлодарского района
от 31 января 2013 года
N 25/1       

Регламент государственной услуги "Утверждение кадастровой
(оценочной) стоимости конкретных земельных участков,
продаваемых в частную собственность государством"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие понятия:
      отдел – государственное учреждение "Отдел земельных отношений Павлодарского района", структурное подразделение местного исполнительного органа Павлодарского района, осуществляющее функции в области земельных отношений;
      получатель – физическое или юридическое лицо;
      регламент - нормативный правовой акт, регулирующий внутренний порядок по государственной услуге "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством";
      структурно-функциональные единицы - должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги (далее - Единицы)

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством" (далее - государственная услуга) оказывается структурным подразделением местного исполнительного органа Павлодарского района в лице отдела.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании статьи 14-1 Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года, стандарта государственной услуги "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года N 1392 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Агентством Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами и местными исполнительными органами в сфере земельных отношений, геодезии и картографии, и внесении изменений в постановление  Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" (далее - Стандарт).
      5. Результатом оказания государственной услуги является утвержденный акт кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка на бумажном носителе (далее – акт), или мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа, в письменном виде (далее – отказ)

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Информация о месте нахождения отдела указана в приложении 1 к Стандарту.
      График работы отдела указан в пункте 9 Стандарта.
      7. Информация о государственной услуге располагается в местах, указанных в пункте 4 Стандарта, а также на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами: www.auzr.kz, на стендах в здании отдела и интернет ресурсе отдела apr.pavlodar.gov.@.ru.
      Информацию о порядке и о ходе оказания государственной услуги можно получить, обратившись в отдел по телефону: 8(7182) 32-32-36.
      8. Сроки оказания государственной услуги указаны в пункте 7 Стандарта.
      9. Основания для отказа в оказании государственной услуги указаны в пункте 16 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1-й этап - прием, регистрация заявления и документов секретарем приемной отдела и передача их на рассмотрение руководству отдела;
      2-й этап – рассмотрение руководством отдела заявления и определение исполнителя;
      3-й этап – изучение документов исполнителем, подготовка заключения по утверждению акта либо проекта отказа;
      4-й этап – подписание руководством отдела акта либо отказа;
      5-й этап - осуществление исполнителем организационных мероприятий по скреплению акта печатью отдела, выдача утвержденного акта либо отказа.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в отдел документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      12. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов со сведениями, указанными в пункте 14 Стандарта.
      13. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие Единицы:
      1) секретарь приемной отдела;
      2) руководство отдела;
      3) исполнитель.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой Единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) указано в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и Единицы, указаны в приложении 2 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. Ответственным за принимаемые решения, действия (бездействие) или срыв сроков предоставления государственной услуги является руководитель отдела.
      17. Руководитель отдела, специалист отдела подготовки предложений по предоставлению земель несут персональную ответственность за сохранность представленных документов получателя в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1               
к регламенту государственной услуги    
"Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости
конкретных земельных участков, продаваемых 
в частную собственность государством"   

Таблица 1. Описание действий единиц


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование единиц

Единица 1

Единица 2

Единица 3

Единица 2

Единица 3

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием, регистрация заявления и документов получателя и передача их на рассмотрение руководству отдела

Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Изучение документов, подготовка заключения по утверждению акта либо проекта отказа

Подписание акта либо отказа

Осуществление организационных мероприятий по скреплению акта печатью отдела, выдача утвержденного акта либо отказа

1

2

3

4

5

6

7

4

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Расписка

Резолюция

Заключение либо проект отказа

Утвержденный акт либо отказ

Выдача результата государственной услуги

5

Сроки исполнения

Прием документов не более 30 мин



В течение 1 дня

Выдача не более 30 мин

В течение 1 дня

6

Номер следующего действия

2

3

4

5


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Единица 1

Единица 2

Единица 3

Действие О-1
Прием, регистрация заявления и документов получателя и передача их на рассмотрение руководству отдела

Действие О-2
Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Действие О-3
Изучение документов, подготовка заключения по утверждению акта


Действие О-4
Подписание акта

Действие О-5
Осуществление организационных мероприятий по скреплению акта печатью управления, выдача утвержденного акта либо отказа

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ) или расширение

Единица 1

Единица 2

Единица 3

Действие А-1
Прием, регистрация заявления и документов получателя и передача их на рассмотрение руководству отдела

Действие А-2
Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Действие А-3
Изучение документов, подготовка проекта отказа


Действие А-4
Подписание отказа

Действие А-5
Выдача отказа

Приложение 2               
к регламенту государственной услуги    
"Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости
конкретных земельных участков, продаваемых 
в частную собственность государством"   

Схема функционального взаимодействия


Утвержден     
постановлением акимата
Павлодарского района
от 31 января 2013 года
N 25/1       

Регламент государственной услуги "Утверждение
землеустроительных проектов по формированию земельных участков" 1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие понятия:
      отдел – государственное учреждение "Отдел земельных отношений Павлодарского района", структурное подразделение местного исполнительного органа Павлодарского района, осуществляющее функции в области земельных отношений;
      получатель – физическое или юридическое лицо;
      регламент - нормативный правовой акт, регулирующий внутренний порядок по государственной услуге "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков";
      приказ – документ, утверждающий землеустроительный проект;
      структурно - функциональные единицы - должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги (далее – Единицы).

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков" (далее - государственная услуга) оказывается структурным подразделением местного исполнительного органа Павлодарского района в области земельных отношений в лице отдела.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга осуществляется на основании статей 14-1 и 150 Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года, стандарта государственной услуги "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года N 1392 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Агентством Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами и местными исполнительными органами в сфере земельных отношений, геодезии и картографии, и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" (далее - Стандарт).
      5. Результатом оказания государственной услуги является утвержденный землеустроительный проект по формированию земельного участка (далее – землеустроительный проект) на бумажном носителе, или мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа, в письменном виде (далее - отказ).

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Информация о месте нахождения отдела указана в приложении 1  к Стандарту.
      График работы отдела указан в пункте 9 Стандарта.
      7. Информация о государственной услуге располагается в местах указанных в пункте 4 Стандарта, а также на интернет - ресурсе Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами: www.auzr.kz, на стендах в здании отдела и интернет ресурсе отдела apr.pavlodar.gov.@.ru.
      Информацию о порядке и ходе оказания государственной услуги можно получить, обратившись в отдел по телефону: 8 (7182) 323236.
      8. Сроки оказания государственной услуги указаны в пункте 7 Стандарта.
      9. Основания для отказа в оказании государственной услуги указаны в пункте 16 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения от получателя государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1-й этап - прием, регистрация заявления и документов секретарем приемной отдела и передача их на рассмотрение руководству отдела;
      2-й этап - рассмотрение руководством отдела заявления и определение исполнителя;
      3-й этап – изучение документов исполнителем, подготовка приказа об утверждении землеустроительного проекта либо проекта отказа;
      4-й этап - подписание руководством отдела приказа либо отказа;
      5-й этап – осуществление исполнителем управления организационных мероприятий по скреплению приказа печатью отдела, выдача утвержденного землеустроительного проекта либо отказа.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в отдел документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      12. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов со сведениями, указанными в пункте 14 Стандарта.
      13. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие Единицы:
      1) секретарь приемной отдел;
      2) руководство отдел;
      3) исполнитель.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой Единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) указано в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и Единицы, указаны в приложении 2 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. Ответственным за принимаемые решения, действия (бездействие) или срыв сроков предоставления государственной услуги является руководитель отдела.
      17. Руководитель отдела, специалист отдела подготовки предложений по предоставлению земель несут персональную ответственность за сохранность представленных документов получателя в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1               
к регламенту государственной услуги   
"Утверждение землеустроительных проектов по
формированию земельных участков"    

Таблица 1. Описание действий единиц


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование единиц

Единица 1

Единица 2

Единица 3

Единица 2

Единица 3

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием, регистрация документов получателя и передача их на рассмотрение руководству отдела

Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Изучение документов исполнителем, подготовка приказа по утверждению проекта либо отказа

Подписание приказа либо отказа

Осуществление организационных мероприятий по скреплению акта печатью отдела, выдача утвержденного проекта либо отказа

1

2

3

4

5

6

7

4

Форма завершения (данные, документ, организационно - распорядительное решение)

Расписка

Резолюция

Приказ либо отказ

Утвержденный проект либо отказ

Выдача результата государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

В течение 1 дня

В течение 3–х дней

В течение 1 дня

Не более 30 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Единица 1

Единица 2

Единица 3

Действие О-1
Прием, регистрация заявления и документов получателя и передача их на рассмотрение руководству отдела

Действие О-2
Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Действие О-3
Изучение документов, подготовка приказа по утверждению проекта


Действие О-4
Подписание приказа

Действие О-5
Осуществление организационных мероприятий по скреплению акта печатью отдела, выдача утвержденного проекта либо отказа

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ) или расширение

Единица 1

Единица 2

Единица 3

Действие А-1
Прием, регистрация заявления и документов получателя и передача их на рассмотрение руководству отдела

Действие А-2
Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Действие А-3
Изучение документов, подготовка проекта отказа


Действие А-4
Подписание отказа

Действие А-5
Выдача отказа

Приложение 2               
к регламенту государственной услуги   
"Утверждение землеустроительных проектов по
формированию земельных участков"    

Схема функционального взаимодействия

Утвержден     
постановлением акимата
Павлодарского района
от 31 января 2013 года
N 25/1       

Регламент государственной услуги "Выдача решения на изменение
целевого назначения земельного участка"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие понятия:
      отдел – государственное учреждение "Отдел земельных отношений Павлодарского района", структурное подразделение местного исполнительного органа Павлодарского района, осуществляющее функции в области земельных отношений;
      получатель – физическое или юридическое лицо;
      регламент – нормативный правовой акт, регулирующий внутренний порядок по государственной услуге "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка";
      структурно-функциональные единицы - должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги (далее - Единицы).

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка" (далее - государственная услуга) оказывается структурным подразделением местного исполнительного органа Павлодарского района в лице отдела.

      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании статьи 49-1 Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года, стандарта государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года N 1392 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Агентством Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами и местными исполнительными органами в сфере земельных отношений, геодезии и картографии, и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" (далее – Стандарт).
      5. Результатом оказания государственной услуги является выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка (далее - решение) на бумажном носителе, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа, в письменном виде (далее – отказ).

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Информация о месте нахождения отдела указана в приложении 1 к Стандарту.
      График работы управления указан в пункте 9 Стандарта.
      7. Информация о государственной услуге располагается в местах, указанных в пункте 4 Стандарта, а также на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами: www.auzr.kz, на стендах в здании отдела и интернет ресурсе отдела apr.pavlodar.gov.@.ru.
      Информацию о порядке и о ходе оказания государственной услуги можно получить, обратившись в отдел по телефону: 8(7182) 32-32-36.
      8. Сроки оказания государственной услуги указаны в пункте 7 Стандарта.
      9. Основания для отказа в оказании государственной услуги, указаны в пункте 16 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1-й этап - прием, регистрация заявления и документов секретарем приемной отдела и передача их на рассмотрение руководству отдела;
      2-й этап – рассмотрение руководством отдела заявления и определение исполнителя;
      3-й этап – изучение документов исполнителем, подготовка проекта разрешения либо проекта отказа;
      4-й этап - рассмотрение на заседании Павлодарской районной земельной комиссии;
      5-й этап – рассмотрение документов членами акимата Павлодарского района и принятие решения о выдаче разрешения либо об отказе;
      6-й этап - подготовка решения об изменении целевого назначения земельного участка либо отказ;
      7-й этап - принятие решения об изменении целевого назначения либо отказа;
      8-й этап - осуществление исполнителем организационных мероприятий по выдаче разрешения либо отказа.

4. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в отдел документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      12. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов со сведениями, указанными в пункте 14 Стандарта.
      13. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие Единицы:
      1) секретарь приемной отдела;
      2) руководство отдела;
      3) исполнитель;
      4) акимат Павлодарского района.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой Единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) указано в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и Единиц, указаны в приложении 2 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. Ответственным за принимаемые решения, действия (бездействие) или срыв сроков предоставления государственной услуги является руководитель отдела.
      17. Руководитель отдела, специалист отдела подготовки предложений по предоставлению земель, несут персональную ответственность за сохранность представленных документов получателя в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1             
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения на изменение целевого
назначения земельного участка"   

Таблица 1. Описание действий Единиц


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименование Единиц

Единица 1

Единица 2

Единица 3

Единица 4

Единица 4

Единица 3

Единица 4

Единица 4

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием, регистрация заявления и документов и передача их на рассмотрение руководству отдела

Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Изучение документов, подготовка проекта разрешения либо проекта отказа

Рассмотрение на заседании Павлодарской районной земельной комиссии

Рассмотрение документов членами акимата Павлодарского района

Подготовка решения об изменении целевого назначения либо отказа

Решение о выдаче разрешения либо об отказе

Осуществление организационных мероприятий по выдаче разрешения, либо отказа

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка

Резолюция

Проект разрешения либо проект отказа

Разрешение либо отказ

Разрешение либо отказ

Решение либо отказ

Принятие решения

Выдача результата государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

В течение 1 дня

В течение 5 дней

В течение 10 дней

В течение 10 дней

В течение 5 дней

В течение 4 дней

Не боле 30 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7

8


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Единица 1

Единица 2

Единица 4

Единица 3

Действие О-1
Прием, регистрация заявления и документов и передача их на рассмотрение руководству отдела

Действие О-2
Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Действие О-4
Принятие решения о выдаче разрешения либо об отказе

Действие О-3
Изучение документов, подготовка проекта разрешения либо проекта отказа




Действие О-3
Осуществление организационных мероприятий по выдаче разрешения, либо отказа

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ) или расширение

Единица 1

Единица 2

Единица 3

Действие А-1
Прием, регистрация заявления и документов получателя и передача их на рассмотрение руководству

Действие А-2
Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Действие А-3
Изучение документов исполнителем, подготовка проекта отказа


Действие А-4
Подписание отказа

Действие А-5
Выдача отказа

Приложение 2             
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения на изменение целевого
назначения земельного участка"   

Схема функционального взаимодействия


Утвержден     
постановлением акимата
Павлодарского района
от 31 января 2013 года
N 25/1       

Регламент государственной услуги "Выдача разрешения на
использование земельного участка для изыскательских работ"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие понятия:
      отдел – государственное учреждение "Отдел земельных отношений Павлодарского района", структурное подразделение местного исполнительного органа Павлодарского района, осуществляющее функции в области земельных отношений;
      получатель – физическое или юридическое лицо;
      регламент – нормативный правовой акт, регулирующий внутренний порядок по государственной услуге "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ";
      структурно-функциональные единицы – должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги (далее - Единицы).

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ" (далее - государственная услуга) оказывается структурным подразделением местного исполнительного органа Павлодарского района в лице отдела.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании статей 16171871 Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года, стандарта государственной услуги "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года N 1392 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Агентством Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами и местными исполнительными органами в сфере земельных отношений, геодезии и картографии, и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" (далее - Стандарт).
      5. Результатом оказания государственной услуги является выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ (далее - разрешение) на бумажном носителе, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа, в письменном виде (далее – отказ).

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Информация о месте нахождения отдела указана в приложении 1 к Стандарту.
      График работы отдела указан в пункте 9 Стандарта.
      7. Информация о государственной услуге располагается в местах, указанных в пункте 4 Стандарта, а также на интернет - ресурсе Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами: www.auzr.kz, на стендах в здании отдела и интернет ресурсе отдела apr.pavlodar.gov.@.ru.
      Информацию о порядке и ходе оказания государственной услуги можно получить, обратившись в отдел по телефону: 8(7182) 32-32-36.
      8. Сроки оказания государственной услуги указаны в пункте 7 Стандарта.
      9. Основания для отказа в оказании государственной услуги, указаны в пункте 16 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1-й этап - прием, регистрация заявления и документов секретарем приемной отдела и передача их на рассмотрение руководству управления;
      2-й этап – рассмотрение руководством отдела заявления и определение исполнителя;
      3-й этап – изучение документов исполнителем, подготовка проекта разрешения либо проекта отказа;
      4-й этап – рассмотрение документов членами акимата Павлодарского района и принятие решения о выдаче разрешения либо об отказе;
      5-й этап - осуществление исполнителем организационных мероприятий по выдаче разрешения либо отказа.

4. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в отдел документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      12. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов со сведениями, указанными в пункте 14 Стандарта.
      13. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие Единицы:
      1) секретарь приемной отдела;
      2) руководство отдела;
      3) исполнитель;
      4) акимат Павлодарского района.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой Единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) указано в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и Единиц, указаны в приложении 2 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. Ответственным за принимаемые решения, действия (бездействие) или срыв сроков предоставления государственной услуги является руководитель отдела.
      17. Руководитель отдела, специалист отдела подготовки предложений по предоставлению земель несут персональную ответственность за сохранность представленных документов получателя в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1               
к регламенту государственной услуги    
"Выдача разрешения на использование земельного
участка для изыскательских работ"     

Таблица 1. Описание действий единиц


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование единиц

Единица 1

Единица 2

Единица 3

Единица 4

Единица 3

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием, регистрация документов получателя и передача их на рассмотрение руководству отдела

Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Изучение документов, подготовка проекта разрешения либо проекта отказа

Рассмотрение документов и принятие решения о выдаче разрешения, либо об отказе

Осуществление организационных мероприятий по выдаче разрешения или отказа

1

2

3

4

5

6

7

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка

Резолюция

Проект разрешения либо проект отказа

Принятие решения о выдаче разрешения либо об отказе

Выдача результата государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут


В течение 1 дня

В течение 7 дней

Не более 30 минут

В течение 1 дня

6

Номер следующего действия

2

3

4

5


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Единица 1

Единица 2

Единица 3

Действие О-1
Прием, регистрация документов получателя и передача их на рассмотрение руководству отдел

Действие О-2
Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Действие О-3
Изучение документов, подготовка проекта разрешения


Действие О-4
Принятие решения

Действие О-5
Осуществление организационных мероприятий по выдаче разрешения или отказа

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ) или расширение

Единица 1

Единица 2

Единица 3

Действие А-1
Прием, регистрация заявления и документов получателя и передача их на рассмотрение руководству отдела

Действие А-2
Рассмотрение заявления и определение исполнителя

Действие А-3
Изучение документов и подготовка проекта отказа


Действие А-4
Подписание отказа

Действие А-5
Выдача отказа

Приложение 2               
к регламенту государственной услуги    
"Выдача разрешения на использование земельного
участка для изыскательских работ"     

Схема функционального взаимодействия