Успен ауданының ауыл, ауылдық және селолық округ әкімдерімен ұсынылатын мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Успен аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 21 қаңтардағы N 40/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 21 ақпанда N 3431 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Успен аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 199/6 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Успен аудандық әкімдігінің 19.06.2013 N 199/6 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес Успен ауданы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген мемлекеттік қызмет регламенттері бекітілсін:
      1) "Жануарға ветеринарлық паспорт беру";
      2) "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру";
      3) "Ветеринарлық анықтама беру";
      4) "Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау".
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан күннен кейін 10 күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Н. Әутәліпов

Успен ауданы әкiмдiгiнiң
2013 жылғы 21 қаңтардағы
N 40/1 қаулысымен   
бекiтiлген      

"Жануарға ветеринариялық паспорт беру"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет регламентінің атауы: "Жануарға ветеринариялық паспорт беру" (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 29 сәуірдегі "Асыл тұқымды мал шаруашылығы және ветеринария саласындағы мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы" N 464 қаулысының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      4. "Жануарға ветеринариялық паспорт беру" мемлекеттік қызметі "Успен ауданының ветеринария бөлімі" мемлекеттік мекемесінің, ауылдық округтер, кенттер мен ауыл әкімдері аппараттарының (бұдан әрі – уәкілетті орган) ветеринариялық дәрігерімен (бұдан әрі – ветдәрігер), жұмыс кестесі осы регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген мекен-жайлар бойынша демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағ. 13.00-ден сағ. 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, сағ. 9.00-ден сағ. 18.30-ге дейін күн сайын көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі - жануарға ветеринариялық паспортты (ветеринариялық паспорттың телнұсқасын, жануарға ветеринариялық паспорттың үзіндісін) (қағаздағы тасымалдағышта) беру не жазбаша түрдегі мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі - тұтынушы).
      7. Мемлекеттік қызмет ақылы жүзеге асырылады (жануарға ветеринариялық паспорттың бланкісін беру). Төлеудің тәртібі мен нысаны Стандарттың 8 тармағында көрсетілген.
      8. Мемлекеттік қызмет мынадай мерзімдерде ұсынылады:
      1) жануарға ветеринариялық паспорты, (жануарға ветеринариялық паспортынан үзінді беру) мерзімі, жануарға жеке нөмір берген сәттен бастап немесе оны беруден бас тартқанда - 3 (үш) жұмыс күн ішінде;
      2) жануарға ветеринариялық паспорттың телнұсқасын беру, жануар иесі жануарға ветеринариялық паспорттың жоғалғаны туралы өтініш берген күнінен бастап - 10 (он) жұмыс күн ішінде;
      3) мемлекеттік қызметті алушыға қызмет ұсынудың ең жоғары рұқсат етілетін уақыты – 30 (отыз) минуттан аспайды;
      4) мемлекеттік қызметті алушыға ең жоғары рұқсат етілетін қызмет көрсету уақыты – 40 (қырық) минуттан аспайды.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде әрекеттер
(өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      9. Аталған мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсыну қажет.
      Жануарға ветеринариялық паспорт алу кезінде, тұтынушыға қажетті құжаттар өткізгенін растайтын құжат қажет емес.
      Жануарға ветеринариялық паспорттың телнұсқасын (жануарға ветеринариялық паспорттан үзінді) алу үшін жүгінген кезде, тұтынушының өтініші тіркеу журналына тіркеліп, мемлекеттік қызметті тұтынушыға күні мен уақыты, мерзімі және орны көрсетілген талон беріледі.
      10. Стандарттың 16 тармағымен қаралған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылуы мүмкін.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер:
      уәкілетті органның ветеринариялық дәрігері.
      12. Әр іс-әрекеттің орындалу мерзiмi көрсетілген, әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктердің реттілігінің мәтiндiк кестелік сипаттамасы осы регламенттің 23 қосымшаларында келтірілген.
      13. Іс-әрекеттердің логикалық реттілігі мен құрылымдық-функционалдық бірліктердің өзара байланысуын көрсететін кесте осы регламенттің 45 қосымшаларында келтірілген.

3. Мемлекеттiк қызметтерді көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      14. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Жануарға ветеринариялық паспорт беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне   
1 қосымша              

"Жануарға ветеринариялық паспорт беру"
мемлекеттiк қызметін көрсететін ауыл, ауылдық және селолық
округтер әкiмдерi аппараттарының мекен-жайлары мен телефондары

N р/с Ауыл, ауылдық және селолық округтер әкiмдерi аппараттарының атауы Заңды мекен-жайы Байланыс телефоны

1

"Успен ауданының ветеринария бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Успен селосы, 10 лет Независимости көшесі, 30

8(71834) 92193

2

"Успен селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Успен селосы, Ленин көшесі, 75

8(71834) 92430

3

"Новопокров ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Галицк ауылы, Карл Маркс көшесі, 1

8(71834) 95323

4

"Надаров ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Надаров ауылы, Победа көшесі, нөмірсіз

8(71834) 97135

5

"Қоңырөзек ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қоңырөзек ауылы, Милевский көшесі, 50

8(71834) 94430

6

"Таволжан ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Таволжан ауылы, Кооператив көшесі, 21/1

8(71834) 95235

7

"Равнополь селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Константинов ауылы Ленин көшесі, 55

8(71834) 93300

8

"Ольгин ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Ольгин ауылы, Советов көшесі, нөмірсіз

8(71834) 99230

9

"Тимирязев ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Тимирязев ауылы, Алматы көшесі, 7

8(71834) 95649

10

"Қозыкеткен ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қозыкеткен ауылы, Победа көшесі, 23

8(71834) 98250

11

"Ковалев ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Ковалев ауылы, Тәуелсіздік көшесі, 35

8(71834) 98818

12

"Лозов ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Лозов ауылы, Мир көшесі, 79

8(71834) 96230

13

"Каратай ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қаратай ауылы, Ленин көшесі, 70

8(71834) 98640

14

"Богатырь ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Богатырь ауылы, Советов көшесі

8(71834) 94530

"Жануарға ветеринариялық паспорт беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне   
2 қосымша              

1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Тұтынушы жануарға ветеринариялық паспорт
(жануарға ветеринариялық паспортынан үзiндi) беру туралы
өтініш берген жағдайда

Әрекеттің (барыстың, жұмыс ағымының) N 1 2 3

Құрылымдық-функционалдық бірліктің атауы

Уәкілетті органның ветдәрігері

Уәкілетті органның ветдәрігері

Уәкілетті органның ветдәрігері

Әрекеттің (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

өтінішті тіркеу, тұтынушы ұсынған құжаттар пакетін тексеру және қабылдау

Жануарға ветеринариялық паспортты (ветеринариялық паспортынан үзiндiні) толтыру

Ветеринариялық паспорттарды (ветеринариялық паспортынан үзiндiні) беру журналына тiркеу

Аяқтау нысаны (мәлiметтер,құжат, ұйымдастыру-өкiмдiк шешiм)

Құжаттарды қабылдау

Жануарға ветеринариялық паспортқа (ветеринариялық паспортынан үзiндiге) қол қою

Тұтынушыға дайын құжатты беру

Орындау мерзiмi

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күнi

40 минуттан аспайды

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 колонка

3 колонка


"Жануарға ветеринариялық паспорт беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне   
3 қосымша              

2-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Тұтынушы жануарға ветеринариялық паспорттың көшірме
нұсқасын беру туралы өтiніш берген жағдайда

Әрекеттің (барыстың, жұмыс ағымының) N 1 2 3

Құрылымдық-функционалдық бірліктің атауы

Уәкілетті органның ветдәрігері

Уәкілетті органның ветдәрігері

Уәкілетті органның ветдәрігері

Әрекеттің (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Өтінішті тіркеу, тұтынушы ұсынған құжаттарды тексеру және қабылдау

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарау

Паспорттарды (көшірме нұсқаларды) беру журналында тіркеу

Аяқтау нысаны (мәлiметтер,құжат, ұйымдастыру-өкiмдiк шешiм)

Құжаттарды қабылдау

туралы талон

Жануарға ветеринариялық паспортының көшірме нұсқасына қол қою

Тұтынушыға дайын құжатты беру

Орындау мерзiмi

30 минуттан аспайды

8 жұмыс күнi

40 минуттан аспайды

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 колонка

3 колонка


"Жануарға ветеринариялық паспорт беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне   
4 қосымша              

Жануарға ветеринариялық паспорт (ветеринариялық паспортынан
үзiндiні) беру үшін мемлекеттiк қызметтi көрсетудің 1 сызбасы

"Жануарға ветеринариялық паспорт беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне   
5 қосымша              

Уәкілетті органға жануарға ветеринариялық паспортының көшірме
нұсқасын беру үшін өтініш берген жағдайда мемлекеттік қызмет
көрсетудің 2 сызбасы

Успен ауданы әкiмдiгiнiң
2013 жылғы 21 қаңтардағы
N 40/1 қаулысымен   
бекiтiлген      

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламентi

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің атауы: "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" (бұдан әрi – мемлекеттiк қызмет).
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 31 желтоқсандағы "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттiк қызмет стандартын бекіту туралы" N 2318 қаулысының (бұдан әрi – Стандарт) негiзiнде көрсетiледi.
      4. Мемлекеттiк қызмет Успен ауданының ауыл, ауылдық және селолық округтер әкiмдерi аппараттарының мемлекеттiк мекемелерiмен (бұдан әрi – уәкілетті орган), жұмыс кестесі осы регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген мекен-жайлар бойынша демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағ. 13.00-ден сағ. 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, сағ. 9.00-ден сағ. 18.30-ге дейін күн сайын, сондай-ақ баламалы түрде Успен селосы, 10 лет Независимости көшесі, 30, тел. 8(71834) 91-8-40 мекен-жайында орналасқан Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы (бұдан әрі - Орталық) демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағ. 13.00-ден сағ. 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, сағ. 9.00-ден сағ. 19.00-ге дейін күн сайын көрсетіледі.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру (қағаз тасымалдағышта) немесе мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Уәкілетті органға өтінген жағдайда мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:
      1) мемлекеттiк қызмет өтiнiш берілген сәттен бастап 2 жұмыс күні ішінде көрсетiледi;
      2) өтiнiш берушi өтінген күнi сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудiң ең ұзақ рұқсат етiлген уақыты - 10 (он) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызмет алушыға қызмет көрсетудің ең ұзақ рұқсат етілген уақыты - 10 (он) минуттан аспайды.
      Орталықтарға өтініш берген кезде:
      1) мемлекеттік қызмет алушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзiмі – 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды;
      2) өтiнiш берушi өтінген күнi сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудiң ең ұзақ рұқсат етiлген уақыты – 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызмет алушыға қызмет көрсетудің ең ұзақ рұқсат етілген уақыты – 20 (жиырма) минуттан аспайды.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде әрекеттер
(өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      9. Аталған мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсыну қажет.
      Мемлекеттік қызмет алу үшін барлық құжатты тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға келесілер көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі:
      1) сұраудың нөмірі мен қабылдау күні;
      2) сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) мемлекеттік қызметтің нәтижелерін беру күні (уақыты) және орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда).
      10. Стандарттың 16 тармағымен қаралған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылуы мүмкін.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер:
      1) уәкiлеттi органның маманы;
      2) ауыл немесе ауылдық округ әкiмi.
      12. Әр іс-әрекеттің орындалу мерзiмi көрсетілген, әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктердің реттілігінің мәтiндiк кестелік сипаттамасы осы регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.
      13. Іс-әрекеттердің логикалық реттілігі мен құрылымдық-функционалдық бірліктердің өзара байланысуын көрсететін кесте осы регламенттің 3 қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттiк қызметтерді көрсететiн лауазымды
тұлғалардың жауапкершiлiгi

      14. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Жеке қосалқы шаруашылықтың  
болуы туралы анықтама беру" 
мемлекеттiк қызмет регламентiне
1 қосымша           

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттiк қызметін көрсететін ауыл, ауылдық және селолық
округтер әкiмдерi аппараттарының мекен-жайлары мен телефондары

N р/с Ауыл, ауылдық және селолық округтер әкiмдерi аппараттарының атауы Заңды мекен-жайы Байланыс телефоны

1

"Успен селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Успен селосы, Ленин көшесі, 75

8(71834) 92430

2

"Новопокров ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Галицк ауылы, Карл Маркс көшесі, 1

8(71834) 95323

3

"Надаров ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Надаров ауылы, Победа көшесі, нөмірсіз

8(71834) 97135

4

"Қоңырөзек ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қоңырөзек ауылы, Милевский көшесі, 50

8(71834) 94430

5

"Таволжан ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Таволжан ауылы, Кооператив көшесі, 21/1

8(71834) 95235

6

"Равнополь селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Константинов ауылы Ленин көшесі, 55

8(71834) 93300

7

"Ольгин ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Ольгин ауылы, Советов көшесі, нөмірсіз

8(71834) 99230

8

"Тимирязев ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Тимирязев ауылы, Алматы көшесі, 7

8(71834) 95649

9

"Қозыкеткен ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қозыкеткен ауылы, Победа көшесі, 23

8(71834) 98250

10

"Ковалев ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Ковалев ауылы, Тәуелсіздік көшесі, 35

8(71834) 98818

11

"Лозов ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Лозов ауылы, Мир көшесі, 79

8(71834) 96230

12

"Каратай ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қаратай ауылы, Ленин көшесі, 70

8(71834) 98640

13

"Богатырь ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Богатырь ауылы, Советов көшесі

8(71834) 94530

"Жеке қосалқы шаруашылықтың  
болуы туралы анықтама беру" 
мемлекеттiк қызмет регламентiне
2 қосымша           

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Процестердің (барыстың, жұмыс ағымының) әрекеттерi

1.

Iс-әрекеттiң (барыстың, жұмыс ағымының) N

1

2

3

2.

Құрылымдық-функционалдық бiрлiктің атауы

уәкiлеттi органның маманы

Ауыл немесе ауылдық округтiң әкiмi

уәкiлеттi органның маманы

3.

Әрекеттің (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Өтiнiштi тiркеу, мәлiметтердi шаруашылық кiтабы бойынша тексеру

Анықтамаға немесе мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қою

Шығыс хат-хабар журналында тiркеу

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкiмдік шешiм)

құжаттарды қабылдау туралы қолхат

Анықтаманың немесе мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап

Мемлекеттік қызметті алушыға анықтаманы немесе мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты беру

5.

Орындау мерзiмдерi

10 минуттан аспайды

1 жұмыс күні

10 минуттан аспайды

6.

Келесi iс-әрекеттiң нөмiрi

2 колонка

3 колонка


"Жеке қосалқы шаруашылықтың  
болуы туралы анықтама беру" 
мемлекеттiк қызмет регламентiне
3 қосымша           

Әкімшілік іс-әркеттердің логикалық реттілігі арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызба

Успен ауданы әкiмдiгiнiң
2013 жылғы 21 қаңтардағы
N 40/1 қаулысымен   
бекiтiлген      

"Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің атауы: "Ветеринариялық анықтама беру" (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 29 сәуірдегі "Асыл тұқымды мал шаруашылығы және ветеринария саласындағы мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы" N 464 қаулысының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      4. "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті "Успен ауданының ветеринария бөлімі" мемлекеттік мекемесінің, ауылдық округтер, кенттер мен ауыл әкімдері аппараттарының (бұдан әрі – уәкілетті орган) ветеринариялық дәрігерімен (бұдан әрі – ветдәрігер), жұмыс кестесі осы регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген мекен-жайлар бойынша демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағ. 13.00-ден сағ. 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, сағ. 9.00-ден сағ. 18.30-ге дейін күн сайын көрсетіледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі ветеринариялық анықтама (қағаз тасымалдағышта) беру не жазбаша түрдегі мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет ақылы көрсетіледі (ветеринариялық анықтаманың бланкілерін беру).Төлеудің тәртібі мен нысаны Стандарттың 8 тармағында көрсетілген.
      8. Мемлекеттік қызмет мынадай мерзімдерде ұсынылады:
      1) мемлекеттік қызмет жүгінген күннің ішінде көрсетіледі;
      2) мемлекеттік қызметті алуға дейінгі ең жоғары рұқсат етілетін күту уақыты - 30 (отыз) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті алушыға қызмет ұсынудың ең жоғары рұқсат етілетін уақыты – 30 (отыз) минуттан аспайды.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде әрекеттер
(өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      9. Аталған мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсыну қажет.
      Мемлекеттік қызмет тұтынушысының өтініші жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін тіркеу журналында, тұтынушының мемлекеттік қызметті алатын уақыты көрсетіліп тіркеледі.
      10. Стандарттың 16 тармағымен қаралған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылуы мүмкін.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер:
      уәкілетті органның ветеринариялық дәрiгерi.
      12. Әр іс-әрекеттің орындалу мерзiмi көрсетілген, әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктердің реттілігінің мәтiндiк кестелік сипаттамасы осы регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.
      13. Іс-әрекеттердің логикалық реттілігі мен құрылымдық-функционалдық бірліктердің өзара байланысуын көрсететін кесте осы регламенттің 3 қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттiк қызметтерді көрсететiн лауазымды
тұлғалардың жауапкершiлiгi

      14. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне
1 қосымша           

"Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттiк қызметін көрсететін
ауыл, ауылдық және селолық округтер әкiмдерi аппараттарының
мекен-жайлары мен телефондары

N р/с Ауыл, ауылдық және селолық округтер әкiмдерi аппараттарының атауы Заңды мекен-жайы Байланыс телефоны

1

"Успен ауданының ветеринария бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Успен селосы, 10 лет Независимости көшесі, 30

8(71834) 92193

2

"Успен селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Успен селосы, Ленин көшесі, 75

8(71834) 92430

3

"Новопокров ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Галицк ауылы, Карл Маркс көшесі, 1

8(71834) 95323

4

"Надаров ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Надаров ауылы, Победа көшесі, нөмірсіз

8(71834) 97135

5

"Қоңырөзек ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қоңырөзек ауылы, Милевский көшесі, 50

8(71834) 94430

6

"Таволжан ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Таволжан ауылы, Кооператив көшесі, 21/1

8(71834) 95235

7

"Равнополь селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Константинов ауылы Ленин көшесі, 55

8(71834) 93300

8

"Ольгин ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Ольгин ауылы, Советов көшесі, нөмірсіз

8(71834) 99230

9

"Тимирязев ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Тимирязев ауылы, Алматы көшесі, 7

8(71834) 95649

10

"Қозыкеткен ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қозыкеткен ауылы, Победа көшесі, 23

8(71834) 98250

11

"Ковалев ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Ковалев ауылы, Тәуелсіздік көшесі, 35

8(71834) 98818

12

"Лозов ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Лозов ауылы, Мир көшесі, 79

8(71834) 96230

13

"Каратай ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қаратай ауылы, Ленин көшесі, 70

8(71834) 98640

14

"Богатырь ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Богатырь ауылы, Советов көшесі

8(71834) 94530

"Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне
2 қосымша           

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Әрекеттің (барыстың, жұмыс ағымының) N 1 2 3

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы

Уәкілетті органның ветдәрігері

Уәкілетті органның ветдәрігері

Уәкілетті органның ветдәрігері

Әрекеттің (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен, осы регламенттiң 10 тармағында көрсетiлген ұсынған құжаттар пакетiн тексеру және қабылдау

Ветеринариялық анықтаманы немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты толтыру

Анықтамалар беру журналына тiркеу. Тұтынушыға ұсынуға дайын құжатты немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындау

Аяқтау нысаны (мәлiметтер,құжат, ұйымдастыру-өкiмдiк шешiм)

Құжаттарды қабылдау

Ветеринариялық анықтамаға немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қою

Тұтынушыға дайын құжатты немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты беру

Орындау мерзiмi

30 минуттан аспайды

өтiнiш берілген күні ішінде

30 минуттан аспайды

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 колонка

3 колонка


"Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне
3 қосымша           

Іс-әрекеттердің логикалық реттілігі мен
құрылымдық-функционалдық бірліктердің өзара байланысуын
көрсететін кесте

Успен ауданы әкiмдiгiнiң
2013 жылғы 21 қаңтардағы
N 40/1 қаулысымен   
бекiтiлген      

"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы
білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін
тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің атауы: "Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" N 1119 қаулысының (бұдан әрi – Стандарт) негiзiнде көрсетiледi.
      4. Мемлекеттiк қызмет Успен ауданының ауыл, ауылдық және селолық округтер әкiмдерi аппараттарының мемлекеттiк мекемелерiмен (бұдан әрi – уәкілетті орган), жұмыс кестесі осы регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген мекен-жайлар бойынша демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағ. 13.00-ден сағ. 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, сағ. 9.00-ден сағ. 18.30-ге дейін күн сайын көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі қағаз тасымалдағышта жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдау туралы анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі:
      1) мемлекеттік қызметті алу үшін жүгіну 5 жұмыс күнін құрайды;
      2) өтініш беруші жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты (тіркеу кезінде) – 30 минуттан аспайды;
      3) өтініш беруші жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты уақыты 30 минуттан аспайды;

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде әрекеттер
(өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      9. Аталған мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсыну қажет.
      Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн барлық қажетті құжаттарды тапсыру кезінде алушыға өтініштің нөмірі мен алу мерзімі, қолхатты берген уәкілетті орган маманының тегі, аты, әкесінің аты, қызметті алу мерзімі көрсетілген қолхат берiледi.
      10. Стандарттың 16 тармағымен қаралған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылуы мүмкін.
      11. Ақпараттық қауiпсiздiк талаптары: алушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету.
      12. Уәкілетті органға өтінген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер:
      1) уәкілетті органның маманы;
      2) ауыл, ауылдық және селолық округтің әкiмi;
      13. Құрылымдық-функционалдық бірліктердің іс-әрекеттерінің реттілігі осы регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.
      14. Іс-әрекеттердің логикалық реттілігі мен құрылымдық-функционалдық бірліктердің өзара байланысуын көрсететін кесте осы регламенттің 3 қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттiк қызметтер көрсететiн лауазымды
тұлғалардың жауапкершiлiгi

      15. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Шалғайдағы ауылдық елді   
мекендерде тұратын балаларды 
жалпы білім беру ұйымдарына және
үйлеріне кері тегін тасымалдауды
ұсыну үшін құжаттар қабылдау"
мемлекеттік қызмет регламентіне
1 қосымша           

"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы
білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды
ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік мемлекеттiк қызметін
көрсететін ауыл, ауылдық және селолық округтер әкiмдерi
аппараттарының мекен-жайлары мен телефондары

N р/с Ауыл, ауылдық және селолық округтер әкiмдерi аппараттарының атауы Заңды мекен-жайы Байланыс телефоны

1

"Успен селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Успен селосы, Ленин көшесі, 75

8(71834) 92430

2

"Надаров ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Надаров ауылы, Победа көшесі, нөмірсіз

8(71834) 97135

3

"Қоңырөзек ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қоңырөзек, Милевский көшесі, 50

8(71834) 94430

"Шалғайдағы ауылдық елді   
мекендерде тұратын балаларды 
жалпы білім беру ұйымдарына және
үйлеріне кері тегін тасымалдауды
ұсыну үшін құжаттар қабылдау"
мемлекеттік қызмет регламентіне
2 қосымша           

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі процестің (барыстың, жұмыс ағымының) әрекеттерi

1

Iс-әрекеттiң (барыстың, жұмыс ағымының) N

1

2

3

4

2

Құрылымдық-функционалдық бiрлiктердiң атауы

Уәкiлеттi органның маманы

Уәкiлеттi органның маманы

Ауылдың немесе ауылдық округтің әкiмi

Уәкiлеттi органның маманы

3

Әрекеттің (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Қажетті құжаттарды қабылдау және тіркеу, мектеп директоры ұсынған оқушылар тiзiмi бойынша тексеру

Түскен құжаттарды қарау, анықтама жобасын немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындау

анықтама жобасын немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты қарау

шығыс құжаттары журналында тiркеу

4

Аяқтау нысаны (мәлiметтер,құжат, ұйымдастыру-өкiмдiк шешiм)

қажеттi құжаттарды алғандығы туралы қолхат беру

анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауаптың жобасы

анықтамаға немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қою

анықтаманы немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап беру

5

Орындалу мерзімі

30 минуттан аспайды

2 жұмыс күні

1 жұмыс күні

30 минуттан аспайды

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2 колонка

3 колонка

4 колонка


"Шалғайдағы ауылдық елді   
мекендерде тұратын балаларды 
жалпы білім беру ұйымдарына және
үйлеріне кері тегін тасымалдауды
ұсыну үшін құжаттар қабылдау"
мемлекеттік қызмет регламентіне
3 қосымша           

Әкімшілік іс-әркеттердің логикалық реттілігі арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызба

Об утверждении регламентов государственных услуг, предоставляемых акимами сел, аульного и сельских округов Успенского района

Постановление акимата Успенского района Павлодарской области от 21 января 2013 года N 40/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 21 февраля 2013 года N 3431. Утратило силу постановлением акимата Успенского района Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 199/6

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Успенского района Павлодарской области от 19.06.2013 N 199/6.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Успенского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) "Выдача ветеринарного паспорта на животное";
      2) "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства";
      3) "Выдача ветеринарной справки";
      4) "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах".
      2. Контроль за выполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Ауталипов

Утвержден         
постановлением акимата   
Успенского района     
от 21 января 2013 года N 40/1

Регламент оказания государственной услуги
"Выдача ветеринарного паспорта на животное"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги: "Выдача ветеринарного паспорта на животное" (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 29 апреля 2011 года N 464 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области племенного животноводства и ветеринарии и внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745" (далее - Стандарт).
      4. Государственная услуга "Выдача ветеринарного паспорта на животное" предоставляется ветеринарным врачом (далее - ветврач) государственного учреждения "Отдел ветеринарии Успенского района", аппаратов акимов сельских округов, поселков и сел (далее – уполномоченный орган), график работы ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, по адресам указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача ветеринарного паспорта на животное (дубликата ветеринарного паспорта на животное, выписки из ветеринарного паспорта на животное) (на бумажном носителе) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель).
      7. Государственная услуга (выдача бланков ветеринарного паспорта на животное) оказывается платно. Порядок и форма оплаты указаны в пункте 8 Стандарта.
      8. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) срок выдачи ветеринарного паспорта на животное (выписки из ветеринарного паспорта на животное) с момента присвоения животному индивидуального номера или отказ в их выдаче – в течение 3 (трех) рабочих дней;
      2) срок выдачи дубликата ветеринарного паспорта на животное со дня подачи владельцем заявления о потере паспорта на его животное - в течение 10 (десяти) рабочих дней;
      3) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не более 30 (тридцати) минут;
      4) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги - не более 40 (сорока) минут.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      При обращении для получения ветеринарного паспорта на животное документ, подтверждающий сдачу потребителем необходимых документов, не требуется.
      При обращении для получения дубликата ветеринарного паспорта на животное (выписки из ветеринарного паспорта на животное) заявление потребителя регистрируется в журнале регистрации и выдается талон с указанием даты и времени, срока и места получение потребителем государственной услуги.
      10. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае предусмотренном в пункте 16 Стандарта.
      11. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      ветеринарный врач уполномоченного органа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий каждой структурно-функциональной единицы с указанием срока выполнения каждого действия представлено в приложении 23 к настоящему регламенту.
      13. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и структурно-функциональных единиц, приведена в приложении 45 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      14. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарного      
паспорта на животное"     

Адреса и телефоны аппаратов акимов сел аульного и сельских
округов, оказывающих государственную услугу "Выдача
ветеринарного паспорта на животное"

N п/п Наименование аппаратов акимов сел, аульного и сельских округов Юридический адрес Контактный телефон

1

Государственное учреждение "Отдел ветеринарии Успенского района"

село Успенка ул. 10 лет Независимости, 30

8(71834) 92193

2

Государственное учреждение "Аппарат акима Успенского сельского округа"

село Успенка ул. Ленина 75

8(71834) 92430

3

Государственное учреждение "Аппарат акима Новопокровского сельского округа"

село Галицкое, ул. Карла Маркса 1

8(71834) 95323

4

Государственное учреждение "Аппарат акима Надаровского сельского округа"

село Надаровка ул. Победы б/н

8(71834) 97135

5

Государственное учреждение "Аппарат акима Конырозекского сельского округа"

село Конырозек, ул. Милевского 50

8(71834) 94430

6

Государственное учреждение "Аппарат акима села Таволжан"

село Таволжан, ул. Кооперативная 21/1

8(71834) 95235

7

Государственное учреждение "Аппарат акима Равнопольского сельского округа"

село Константиновка ул. Ленина 55

8(71834) 93300

8

Государственное учреждение "Аппарат акима Ольгинского сельского округа"

село Ольгино, ул. Советов б/н

8(71834) 99230

9

Государственное учреждение "Аппарат акима села Тимрязево"

село Тимирязево, ул. Алмаатинская 7

8(71834) 95649

10

Государственное учреждение "Аппарат акима Козыкеткенского аульного округа"

аул Козыкеткен, ул. Победы 23

8(71834) 98250

11

Государственное учреждение "Аппарат акима Ковалевского сельского округа"

село Ковалевка, ул. Тәуелсіздік 35

8(71834) 98818

12

Государственное учреждение "Аппарат акима Лозовского сельского округа"

село Лозовое, ул. Мира 79

8(71834) 96230

13

Государственное учреждение "Аппарат акима села Каратай"

село Каратай, ул. Ленина 70

8(71834) 98640

14

Государственное учреждение "Аппарат акима села Богатырь"

село Богатырь, ул. Советов б/н

8(71834) 94530

Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарного      
паспорта на животное"     

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц

При обращении потребителя по выдаче ветеринарного паспорта
(выписки из ветеринарного паспорта) на животное

N действия (хода, потока работ) 1 2 3

Наименование структурно-функциональной единицы

Ветврач уполномоченного органа

Ветврач уполномоченного органа

Ветврач уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрация обращения, проверка и прием пакета представленных потребителем документов

Заполнение ветеринарного паспорта (выписки из ветеринарного паспорта) на животное

Регистрация в журнале выдачи ветеринарных паспортов (выписки из ветеринарного паспорта)

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Прием документов

Подписание ветеринарного паспорта (выписки из ветеринарного паспорта) на животное

Выдача готового документа потребителю

Сроки исполнения

не более 30 минут

1 рабочий день

не более 40 минут

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка


Приложение 3          
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарного      
паспорта на животное"     

Таблица 2. Описание действий структурно-функциональных единиц

При обращении потребителя по выдаче дубликата
ветеринарного паспорта на животное

N действия (хода, потока работ) 1 2 3

Наименование структурно-функциональной единицы

Ветврач уполномоченного органа

Ветврач уполномоченного органа

Ветврач уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрация обращения, проверка и прием пакета представленных потребителем документов

Рассмотрение представленных потребителем документов

Регистрация в журнале выдачи паспортов (дубликатов)

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Прием документов

Подписание дубликата ветеринарного паспорта на животное

Выдача готового документа потребителю

Сроки исполнения

не более 30 минут

8 рабочих дней

не более 40 минут

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка


Приложение 4          
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарного      
паспорта на животное"     

Схема 1 предоставления государственной
услуги для выдачи ветеринарного паспорта на животное
(выписки из ветеринарного паспорта)

Приложение 5          
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарного      
паспорта на животное"     

Схема 2 предоставления государственной услуги при
обращении в уполномоченный орган для выдачи
дубликата ветеринарного паспорта на животное

Утвержден         
постановлением акимата   
Успенского района     
от 21 января 2013 года N 40/1

Регламент государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее – государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2009 года N 2318 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"" (далее - Стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется государственными учреждениями аппаратов акимов сельских округов и сел Успенского района (далее – уполномоченный орган), пять дней в неделю, график работы ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, по адресам указанным в приложении 1 к настоящему регламенту, а также через Центр обслуживания населения на альтернативной основе (далее - Центр) расположенного по адресу: с. Успенка ул. 10 лет Независимости 30, ежедневно с 9.00 часов до 19.00 часов, с обеденным перерывом с 13-00 до 14-00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, телефон 8(71834) 91-8-40.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является справка о наличии личного подсобного хозяйства (на бумажном носителе) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. Сроки оказания государственной услуги при обращении в уполномоченный орган:
      1) государственная услуга оказывается с момента обращения, в течение 2 (двух) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – не более 10 (десяти) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут;
      при обращении в Центр:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых документов получателем государственной услуги – не более 2 (двух) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – не более 20 (двадцати) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 20 (двадцати) минут.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги получателю государственной услуги необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названия приложенных документов;
      4) даты (времени) и места выдачи результатов государственной услуги;
      5) фамилии, имени, (при наличии) отчества работника принявшего заявление на оформление документов;
      6) фамилии, имени, (при наличии) отчества заявителя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактных телефонов.
      10. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае предусмотренным в пункте 16 Стандарта.
      11. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) аким села или сельского округа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий каждой структурно-функциональной единицы с указанием срока выполнения каждого действия представлено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      13. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и структурно-функциональных единиц, приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      14. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"     

Адреса и телефоны аппаратов акимов сел аульного и сельских
округов, оказывающих государственную услугу
"Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

N п/п Наименование аппаратов акимов сел, аульного и сельских округов Юридический адрес Контактный телефон

1

Государственное учреждение "Аппарат акима Успенского сельского округа"

село Успенка ул. Ленина 75

8(71834) 92430

2

Государственное учреждение "Аппарат акима Новопокровского сельского округа"

село Галицкое, ул. Карла Маркса 1

8(71834) 95323

3

Государственное учреждение "Аппарат акима Надаровского сельского округа"

село Надаровка ул. Победы б/н

8(71834) 97135

4

Государственное учреждение "Аппарат акима Конырозекского сельского округа"

село Конырозек, ул. Милевского 50

8(71834) 94430

5

Государственное учреждение "Аппарат акима села Таволжан"

село Таволжан, ул. Кооперативная 21/1

8(71834) 95235

6

Государственное учреждение "Аппарат акима Равнопольского сельского округа"

село Константиновка ул. Ленина 55

8(71834) 93300

7

Государственное учреждение "Аппарат акима Ольгинского сельского округа"

село Ольгино, ул. Советов б/н

8(71834) 99230

8

Государственное учреждение "Аппарат акима села Тимирязево"

село Тимирязево, ул. Алмаатинская 7

8(71834) 95649

9

Государственное учреждение "Аппарат акима Козыкеткенского аульного округа"

аул Козыкеткен, ул. Победы 23

8(71834) 98250

10

Государственное учреждение "Аппарат акима Ковалевского сельского округа"

село Ковалевка, ул. Тәуелсіздік 35

8(71834) 98818

11

Государственное учреждение "Аппарат акима Лозовского сельского округа"

село Лозовое, ул. Мира 79

8(71834) 96230

12

Государственное учреждение "Аппарат акима села Каратай"

село Каратай, ул. Ленина 70

8(71834) 98640

13

Государственное учреждение "Аппарат акима села Богатырь"

село Богатырь, ул. Советов б/н

8(71834) 94530

Приложение 2         
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"     

Описание действий структурно-функциональных единиц

Действия процессов (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование структурно-функциональной единицы

специалист уполномоченного органа

Аким села или сельского округа

специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса процедура, операции) и их описание

Регистрация обращения, проверка данных по похозяйственной книге

Подписание справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги получателю государственной услуги

Регистрация в журнале исходящей корреспонденции

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги получателю государственной услуги

5

Сроки исполнения

не более 10 минут

1 рабочий день

не более 10 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка


Приложение 3         
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"     

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

Утвержден         
постановлением акимата   
Успенского района     
от 21 января 2013 года N 40/1

Регламент
оказания государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги: "Выдача ветеринарной справки" (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 29 апреля 2011 года N 464 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области племенного животноводства и ветеринарии и внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745" (далее - Стандарт).
      4. Государственная услуга "Выдача ветеринарной справки" предоставляется ветеринарным врачом (далее - ветврач) государственного учреждения "Отдел ветеринарии Успенского района", аппаратов акимов сельских округов, поселков и сел (далее – уполномоченный орган), график работы ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, по адресам указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача ветеринарной справки (на бумажном носителе) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель).
      7. Государственная услуга оказывается платно (выдача бланков ветеринарной справки). Порядок и форма оплаты указаны в пункте 8 Стандарта.
      8. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) государственная услуга предоставляется в течение дня обращения;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не более 30 (тридцати) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги - не более 30 (тридцати) минут;

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      Обращение потребителя государственной услуги регистрируется ветврачом в журнале учета обращения физических и юридических лиц, в котором указывается дата получения потребителем государственной услуги.
      10. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае предусмотренным в пункте 16 Стандарта.
      11. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      ветеринарный врач уполномоченного органа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий каждой структурно-функциональной единицы с указанием срока выполнения каждого действия представлено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      13. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и структурно-функциональных единиц, приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      14. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки"  

Адреса и телефоны аппаратов акимов сел аульного и
сельских округов, оказывающих государственную услугу
"Выдача ветеринарной справки"

N п/п Наименование аппаратов акимов сел, аульного и сельских округов Юридический адрес Контактный телефон

1

Государственное учреждение "Отдел ветеринарии Успенского района"

село Успенка ул. 10 лет Независимости, 30

8(71834) 92193

2

Государственное учреждение "Аппарат акима Успенского сельского округа"

село Успенка ул. Ленина 75

8(71834) 92430

3

Государственное учреждение "Аппарат акима Новопокровского сельского округа"

село Галицкое, ул. Карла Маркса 1

8(71834) 95323

4

Государственное учреждение "Аппарат акима Надаровского сельского округа"

село Надаровка ул. Победы б/н

8(71834) 97135

5

Государственное учреждение "Аппарат акима Конырозекского сельского округа"

село Конырозек, ул. Милевского 50

8(71834) 94430

6

Государственное учреждение "Аппарат акима села Таволжан"

село Таволжан, ул. Кооперативная 21/1

8(71834) 95235

7

Государственное учреждение "Аппарат акима Равнопольского сельского округа"

село Константиновка ул. Ленина 55

8(71834) 93300

8

Государственное учреждение "Аппарат акима Ольгинского сельского округа"

село Ольгино, ул. Советов б/н

8(71834) 99230

9

Государственное учреждение "Аппарат акима села Тимирязево"

село Тимирязево, ул. Алмаатинская 7

8(71834) 95649

10

Государственное учреждение "Аппарат акима Козыкеткенского аульного округа"

аул Козыкеткен, ул. Победы 23

8(71834) 98250

11

Государственное учреждение "Аппарат акима Ковалевского сельского округа"

село Ковалевка, ул. Тәуелсіздік 35

8(71834) 98818

12

Государственное учреждение "Аппарат акима Лозовского сельского округа"

село Лозовое, ул. Мира 79

8(71834) 96230

13

Государственное учреждение "Аппарат акима села Каратай"

село Каратай, л. Ленина 70

8(71834) 98640

14

Государственное учреждение "Аппарат акима села Богатырь"

село Богатырь, ул. Советов б/н

8(71834) 94530

Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки"  

Описание действий структурно-функциональных единиц

N действия (хода, потока работ) 1 2 3

Наименование структурно-функциональной единицы

Ветврач уполномоченного органа

Ветврач уполномоченного органа

Ветврач уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка и прием пакета представленных потребителем документов, указанных в пункте 10 настоящего регламента

Заполнение ветеринарной справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале выдачи справок. Подготовка готового документа к выдаче потребителю либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Прием документов

Подписание ветеринарной справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача готового документа потребителю либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Сроки исполнения

не более 30 минут

в течение дня обращения

не более 30 минут

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка


Приложение 3          
к регламенту государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки"  

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

Утвержден         
постановлением акимата   
Успенского района     
от 21 января 2013 года N 40/1

Регламент оказания государственной услуги
"Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к
общеобразовательным организациям и обратно домой детям,
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги: "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах" (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки" (далее – Стандарт).
      4. Государственная услуга оказывается государственными учреждениями аппаратов акимов сел и сельских округов Успенского района (далее - уполномоченный орган), график работы ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, по адресам указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      5. Результатом завершения оказываемой государственной услуги являются выдача справки об обеспечении бесплатным подвозом к общеобразовательной организации образования и обратно домой на бумажном носителе, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - получатель государственной услуги).
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. Сроки оказания государственной услуги с момента:
      1) обращения для получения государственной услуги составляют 5 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя (при регистрации), – не более 30 минут;
      3) максимальное допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя, – не более 30 минут.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю выдается расписка в получении необходимых документов, с указанием номера и даты приема заявления, фамилии, имени, отчества специалиста уполномоченного органа, выдавшего расписку, с указанием даты получения услуги.
      10. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае предусмотренном пунктом 16 Стандарта.
      11. Требование к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      12. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в уполномоченный орган;
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) аким сельского округа и села.
      13. Последовательность действий структурно-функциональных единиц приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и структурно-функциональных единиц, приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц оказывающих
государственные услуги

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1             
к регламенту государственной услуги  
"Прием документов для предоставления  
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,  
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Адреса и телефоны аппаратов акимов сел аульного и сельских
округов, оказывающих государственную услугу "Прием документов
для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных
сельских пунктах"

N п/п Наименование аппаратов акимов сел, аульного и сельских округов Юридический адрес Контактный телефон

1

Государственное учреждение "Аппарат акима Успенского сельского округа"

село Успенка ул. Ленина 75

8 (71834) 92430

3

Государственное учреждение "Аппарат акима Надаровского сельского округа"

село Надаровка ул. Победы б/н

8 (71834) 97135

4

Государственное учреждение "Аппарат акима Конырозекского сельского округа"

село Конырозек, ул. Милевского 50

8 (71834) 94430

Приложение 2             
к регламенту государственной услуги  
"Прием документов для предоставления  
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,  
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Описание действий структурно-функциональных единиц

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Специалист уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Аким села либо сельского округа

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация необходимых документов, проверка по списку учащихся, предоставленный директором школы

Рассмотрение поступивших документов подготовка проекта справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

рассмотрение проекта справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

регистрация в журнале исходящих документов

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

выдача расписки в получении необходимых документов

проект справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

подписание справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

выдача справки либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

не более 30 минут

2 рабочих дня

1 рабочий день

не более 30 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка


Приложение 3             
к регламенту государственной услуги  
"Прием документов для предоставления  
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,  
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий