"Алматы қаласының мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы 

Алматы қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 2/512 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2013 жылғы 2 шілдеде N 985 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 6 ақпандағы N 1/80 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 6.02.2014 N 1/80 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңының 16 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы № 76 «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы» қаулысына сәйкес Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Алматы қаласында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Алматы қаласы әкімдігінің «Алматы қаласының жергiлiктi атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою» мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы» 2012 жылғы 6 маусымдағы № 2/516 қаулысының (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 942 болып тіркелген, 2012 жылғы 14 шілдеде «Алматы Ақшамы», «Вечерний Алматы» газеттерінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары Е. Шормановқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі                     А. Есімов

Енгізуші:

Алматы қаласы Тұрғын үй және
тұрғын үй инспекциясы
басқармасының басшысы                            Қ. Нұрқаділов

Келісілді:

Алматы қаласы
әкімінің орынбасары                              Е. Шорманов

Алматы қаласы әкімі аппараты
мемлекеттік қызметтерді көрсету
сапасының сақталуын бақылау
бөлімінің басшысы                                М. Сүйіндіков

Алматы қаласы әкімі аппараты
заң бөлімінің басшысы                            А. Қасымова

Алматы қаласы әкімдігінің
2013 жылғы «19» маусымдағы
№ 2/512 қаулысымен бекітілген

«Алматы қаласында мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және олардың кезегі»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Алматы қаласында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) көрсетілетін қызметті алушыларға «Алматы қаласы Тұрғын үй және тұрғын үй инспекциясының басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетті орган) арқылы көрсетіледі, мекенжайы және телефондары осы Регламенттің 1 қосымшасында көрсетілген, сондай-ақ тізбесі осы Регламенттің 2 қосымшасында көрсетілген және көрсетілетін қызметті алушыда электрондық цифрлық қолтаңба болған жағдайда, «электрондық үкіметтің: www.egov.kz» веб-порталы (бұдан әрі - Портал) арқылы «Алматы қаласы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы» РМК филиалының аудандық бөлімдері арқылы баламалы негізде көрсетіледі.
      2. «Алматы қаласында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі «Тұрғын үй қатынастары туралы» (бұдан әрі – Заң) және 2013 жылғы 15 сәуірдегі «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы № 76 «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» (бұдан әрі – Стандарт), 2010 жылғы 26 қазандағы № 1116 «Электрондық мемлекеттік қызметтің үлгі регламентін бекіту туралы» және 2012 жылғы 26 маусымдағы № 856 «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою қағидаларын бекіту туралы» (бұдан әрі – Қағидалары) қаулыларына сәйкес әзірленген.
      3. Мемлекеттік қызметтің автоматтану дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) мемлекеттік тұрғын үй қоры – мемлекетке меншік құқығымен тиесілі және коммуналдық тұрғын үй қорына, мемлекеттік кәсіпорынның тұрғын үй қорына, сондай-ақ мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорына кіретін тұрғын үйлер;
      2) мемлекеттік кәсіпорынның тұрғын үй қоры – мемлекеттік кәсіпорынның қарауындағы тұрғын үйлер;
      3) мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қоры – тұрғын үйлерді пайдалануға беру жөніндегі арнайы мемлекеттік мекемені қоспағанда, мемлекеттік мекемелердің қарауындағы тұрғын үйлер.
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) – өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу және оларды пайдалану үшін ақпараттық жүйеге өтініш білдіретін, мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж, Алматы қаласында тұрақты тұратын (тұру мерзіміне қарамастан) Қазақстан Республикасының азаматы:
      Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушыларына;
      Стандарттың 6 тармағындағы 4 тармақшасында көрсетілген халықтың әлеуметтiк жағынан әлсіз топтарына;
      мемлекеттік қызметшілер, бюджеттік ұйымдардың қызметкерлері, әскери қызметшілер, ғарышкерлікке кандидаттар, ғарышкерлер және сайланбалы мемлекеттік қызмет атқаратындар;
      Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте жалғыз тұрғын үйі апатты деп танылған азаматтар.
      5) Алматы қаласы әкімдігінің жанындағы тұрғын үй комиссиясы – үнемі іс-әрекет жасайтын, тұрғын үй мәселелері бойынша шешім шығаруға уәкілетті алқалы орган.
      6) ЖАО – жергілікті атқарушы орган;
      7) «электрондық үкімет» өңірлік шлюзі – ЖАО (бұдан әрі – ЭҮӨШ) электрондық қызметтерін көрсету барысына қатысатын сыртқы ақпараттық жүйелердің және ішкі жүйелерінің/кіші жүйелерінің арасында ақпараттық өзара әрекет етуді қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе;
      8) «электрондық үкімет» шлюзі - электрондық қызметтерді іске асыру аясында (бұдан әрі – ЭҮШ)– «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін ықпалдастыруға арналған ақпараттық жүйе;
      9) «электрондық үкіметтің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      10) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      11) ақпараттық қызмет – алушыға ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      12) интерактивті қызмет – алушыларға олардың сұраулары бойынша немесе ақпаратпен өзара алмасуды талап ететін тараптардың келісімі бойынша электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      13) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      14) ішінара автоматтандырылған – медиа-алшақтықты қамтитын электрондық мемлекеттік қызмет;
      15) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керсінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      16) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      17) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі – ЭЦҚ);
      18) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      19) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;

2. Мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі
уәкілетті орган қызметінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 5 қосымшасында келтірілген (функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы) уәкілетті органның адымдық әрекеттері және шешімдері:
      1) 1 үдеріс – құжаттарды (Стандарттың 11 тармағымен қарастырылған) қабылдау құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінің маманы арқылы жүзеге асырылады, олар кіріс хат-хабарламаларды есепке алу базасында тіркеледі және лауазымды тұлғаға – уәкілетті органның басшысына немесе басшының орынбасарына қарауға енгізіледі.
      2) 2 үдеріс – уәкілетті органның лауазымды тұлғасы құжаттарды қарауға жауапты орындаушыны белгілейді және орындау үшін құжаттамалық қамтамасыз ету бөліміне береді;
      3) 3 үдеріс – өтініштер мен құжаттарды құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінен есепке алу және тарату бөлімінің орындаушысына қарауға беру;
      4) 4 үдеріс – есепке қою туралы құжаттардың орындаушы арқылы жиынтығы қаралады;
      5) 1 шарт – барлық қажетті құжаттар берілді;
      6) 5 үдеріс – коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаждар есебіне қою немесе Стандарттың 16 тармағында көрсетілген негіздер бойынша бас тарту туралы тиісті анықтама дайындалады;
      7) 6 үдеріс – құжаттар 30 күннің ішінде Алматы қаласы әкімдігінің жанындағы тұрғын үй комиссиясында қарастырылады, мәжіліс нәтижелері бойынша комиссия шешімінің хаттамасының жобасы дайындалады;
      8) 7 үдеріс – есепке қою туралы (есепке қою күні және нөмірі көрсетіліп) немесе дәлелді себебі көрсетіліп есепке қоюдан бас тарту туралы хабарламаны лауазымды тұлғаның – уәкілетті органның басшысының немесе басшының орынбасарының қол қоюына әзірлеу және беру;
      9) 8 үдеріс – есепке қою туралы немесе есепке қоюдан бас тарту туралы хабарламаға қол қою және тіркеу үшін құжаттамалық қамтамасыз ету бөліміне беру;
      10) 9 үдеріс – есепке қою туралы немесе бас тартудың дәлелді себебі көрсетіліп есепке қоюдан бас тарту туралы хабарламаны құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінде тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру;
      11) 2 шарт – құжаттардың жиынтықсыздығы анықталған жағдайда;
      12) 10 үдеріс – жиынтықсыздығына байланысты құжаттарды қайтару туралы хаттың жобасын лауазымды тұлғаның – уәкілетті органның басшысының немесе басшының орынбасарының қол қоюына әзірлеу;
      13) 11 үдеріс – хатқа қол қою және тіркеу үшін құжаттамалық қамтамасыз ету бөліміне беру;
      14) 12 үдеріс – құжаттардың жиынтықсыздығын көрсетіп, хатты көрсетілетін қызметті алушыға беру;
      7. ХҚО арқылы уәкілетті органның адымдық әрекеттері және шешімдері (функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы) осы Регламенттің 6 қосымшасында келтірілген:
      1) 1 үдеріс – құжаттарды қабылдау ХҚО инспекторы арқылы жүргізіледі, ол Стандарттың 11 тармағына сәйкес құжаттардың толық болуын тексереді, журналға тіркейді және құжаттарды жинақтау бөлімінің инспекторына береді.
      2) 2 үдеріс – уәкілетті органда құжаттарды қабылдау құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінің маманы арқылы жүргізіледі, оларды кіріс хат-хабарламаларды есепке алу базасында тіркеледі және лауазымды тұлғаға – уәкілетті органның басшысына немесе басшының орынбасарына қарауға енгізіледі;
      3) 3 үдеріс – уәкілетті органның лауазымды тұлғасы құжаттарды қарауға жауапты орындаушыны белгілейді және орындау үшін құжаттамалық қамтамасыз ету бөліміне береді;
      4) 4 үдеріс – өтініштер мен құжаттарды құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінен есепке алу және тарату бөлімінің орындаушысына қарауға беру;
      5) 5 үдеріс – орындаушы арқылы есепке қою туралы құжаттардың жиынтығы қаралады;
      6) 1 шарт – барлық қажетті құжаттар берілді;
      7) 6 үдеріс – коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаждар есебіне қою немесе Стандарттың 16 тармағында көрсетілген негіздер бойынша бас тарту туралы тиісті анықтама дайындалады;
      8) 7 үдеріс – құжаттар 30 күннің ішінде Алматы қаласы әкімдігінің жанындағы тұрғын үй комиссиясында қарастырылады, мәжіліс нәтижелері бойынша комиссия шешімінің хаттамасының жобасы дайындалады;
      9) 8 үдеріс – есепке қою туралы (есепке қою күні және нөмірі көрсетіліп) немесе дәлелді себебі көрсетіліп есепке қоюдан бас тарту туралы хабарламаны лауазымды тұлғаның – уәкілетті органның басшысының немесе басшының орынбасарының қол қоюына әзірлеу және беру;
      10) 9 үдеріс – есепке қою туралы немесе есепке қоюдан бас тарту туралы хабарламаға қол қою және тіркеу үшін құжаттамалық қамтамасыз ету бөліміне беру;
      11) 10 үдеріс – есепке қою туралы немесе бас тартудың дәлелді себебі көрсетіліп есепке қоюдан бас тарту туралы хабарламаны құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінде тіркеу және ХҚО курьеріне беру;
      12) 11 үдеріс – мемлекеттік қызметті көрсетудің аяқталуы туралы хабарламаны көрсетілетін қызметті алушыға ХҚО қызметкерінің беруі;
      13) 2 шарт – құжаттардың жиынтықсыздығы анықталған жағдайда;
      14) 12 үдеріс – жиынтықсыздығына байланысты ХҚО-ға құжаттарды қайтару туралы хаттың жобасын лауазымды тұлғаның – уәкілетті органның басшысының немесе басшының орынбасарының қол қоюына әзірлеу;
      15) 13 үдеріс – хатқа қол қою және тіркеу үшін құжаттамалық қамтамасыз ету бөліміне беру;
      16) 14 үдеріс – құжаттардың жиынтықсыздығын көрсетіп, хатты ХҚО курьеріне беру;
      17) 15 үдеріс – қосымша құжаттарды беру қажеттілігі туралы көрсетілетін қызметті алушының хатын ХҚО қызметкеріне беру.
      8. ЭҮП арқылы уәкілетті органның адымдық әрекеттері және шешімдері (функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы) осы Регламенттің 7 қосымшасында келтірілген.
      Портал арқылы өтініш білдіру кезінде электрондық сұрауды жіберу көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінен» жүзеге асырылады. Сұрау автоматты түрде таңдалған қызметке сәйкес адресатқа - уәкілетті органға жіберіледі.
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН) көмегімен Порталда тіркелуден өтуі тиіс, Порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін де жүзеге асырылады:
      2) 1 үдеріс – Порталды көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтердің (ЖСН және пароль), ақпараттық жүйеден алынатын қажетті ақпараттар сұранысының түпнұсқалылығын тексеру үдерісі;
      3) 1 шарт – көрсетілетін қызметті алушының криптографиялық қорғау құралын пайдалана отырып (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушының АКҚҚ), куәландырушы орталықтың ақпараттық жүйесіндегі көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығын және тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін тексеру;
      4) 2 үдеріс – осы көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты немесе көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығын растамауына байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу және сканерленген, Стандарттың 11 тармағында көрсетілген құжаттарды бекіту);
      6) 4 үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген мәліметтерді, сканерленген құжаттарды) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қол қоюы;
      7) 5 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қол қойған электрондық құжаттарын (көрсетілетін қызметті алушының сұрауы) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ-не жіберу және ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметтерді өңдеуі;
      8) 2 шарт – мемлекеттік қызмет көрсету үшін ҚР Заңымен және Қағидаларымен көзделген талаптар мен шарттарға ақпараттық жүйеден келіп түскен деректердің және сканерден өткізілген құжаттардың сәйкестігін тексеру;
      9) 6 үдеріс – құжаттардың жиынтықсыздығы анықталған жағдайда, құжаттардың жиынтықсыздығына байланысты сұралып отырған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 7 үдеріс – барлық қажетті құжаттар берілді, коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаждар есебіне қою немесе Стандарттың 16 тармағында көрсетілген негіздер бойынша бас тарту туралы тиісті анықтама дайындалады;
      11) 8 үдеріс – құжаттар 30 күннің ішінде Алматы қаласы әкімдігінің жанындағы тұрғын үй комиссиясының қарауына енгізіледі;
      12) 9 үдеріс ЖАО қызметкерінің мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қалыптастыруы (тұрғын үй мұқтаждарды есепке қою туралы хабарлама не азаматтарды есепке қою туралы дәлелді бас тарту). Электрондық қызмет ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдалана отырып жасалады және мемлекеттік қызметті көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» не электрондық поштасына (өтініште көрсетілген кезде) жіберіледі.
      9. Осы Регламенттің 8 қосымшасында көрсетілетін қызметті алушыға ЭҮП арқылы ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке арналған экрандық үлгілер келтірілген.
      10. Мемлекеттік қызмет бойынша сұранысының орындалу мәртебесі туралы көрсетілетін қызметті алушының ақпарат алу тәсілі: ХҚО бөлімдерінде, сонымен қатар Порталдың интернет-ресурсында.
      11. Көрсетілетін қызметті алушылар мемлекеттік қызметті көрсету бойынша ақпаратты:
      1) «www.ads.gov.kz» мекенжайы бойынша Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық icтерi комитетiнің (бұдан әрі – Комитет) интернет-ресурсындағы «Мемлекеттік қызметтер» деген бөлімнен;
      2) «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының www.con.gov.kz интернет-ресурсынан;
      3) Порталдан;
      4) ХҚО бөлімдерінің стенділерінен және call-орталықтан 1414 телефоны бойынша;
      5) уәкілетті органның тұрғын үйлерді есепке алу, беру және құқық белгілейтін құжаттар беру бөлімінен келесі мекенжай бойынша алуына болады: Алматы қаласы, Жароков көшесі, 215, № 212 бөлме, телефондары: 380-04-85, 380-05-10, 380-05-30.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) Уәкілетті орган;
      2) ХҚО инспекторы;
      3) ЭҮП;
      4) ЭҮШ;
      5) ЭҮӨШ;
      6) ЭҮӨШ АЖО;
      7) ХҚО АЖ АЖО;
      8) ЖТ МДБ.
      13. Осы Регламенттің 4 қосымшасында әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімі көрсетіле отырып, іс-әрекеттер (рәсімдер, функциялар, операциялар) кезектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      14. Іс-әрекеттердің қисынды дәйектілігі (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде) мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалар осы Регламенттің 56 және 7 қосымшаларында келтірілген.
      15. Осы Регламенттің 9 қосымшасында нысандар, бланкілердің үлгілері келтірілген, осыған сәйкес ЭҮП арқылы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі ұсынылуы тиіс.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы Регламенттің 10 қосымшасына сәйкес көрсетілетін қызметті алушыларға сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді. Сауалнаманы ХҚО қызметкері толтыру үшін көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті алушыларға қойылатын талаптар:
      1) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарындағы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету;
      2) қызметтік парызын орындауда заңдылықты сақтау;
      3) әдептілік;
      4) жан-жақты және толық ақпарат беру;
      5) жеке және заңды тұлғалар құжаттарының құпиялылығы және оларды қорғау.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарты: электрондық мемлекеттік қызметке қол жеткізудің және оны көрсетуді қолдайтын құрылғылар (компьютер, Интернет, қоғамдық қолжетімділік пункті, ХҚО, ЖСН болуы, ЭҮП авторизациялау, көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болуы).

«Алматы қаласында мемлекеттік
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
1 қосымша

Алматы қаласы Тұрғын үй және тұрғын үй
инспекциясы басқармасының жұмыс
кестесі және мекенжайы


р/с

Атауы

Мекенжайы

Телефон нөмірлері

Жұмыс уақыты


«Алматы қаласы Тұрғын үй және тұрғын үй инспекциясының басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Жароков көшесі, 215

380-04-99

9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00 – 14.00

«Алматы қаласында мемлекеттік
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
2 қосымша

Алматы қаласы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы»
республикалық мемлекеттік кәсіпорнының жеті аудандары
филиалының мекенжайы және жұмыс кестесі

Реттік №

Атауы
 

Мекенжайы

Телефон нөмірі

Жұмыс кестесі

1

Алматы қаласы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Алатау аудандық филиалы

Алматы қаласы, «Шаңырақ-2» шағынауданы, Жанқожа батыр көшесі, 24

395 36 11

9.00-ден 20.00 дейін

2

Алматы қаласы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Алмалы аудандық филиалы

Алматы қаласы,
Бөгенбай батыр
көшесі, 221

378-09-10,
378-09-09
қабылдау бөлімі

9.00-ден 20.00 дейін

3

Алматы қаласы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Әуезов аудандық филиалы

Алматы қаласы,
Жандосов көшесі, 51

247-16-25

9.00-ден 20.00 дейін

4

Алматы қаласы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Бостандық аудандық филиалы

Алматы қаласы, «Алмагүл» шағынауданы, 9 –А

330-98-22,
396 21 99
қабылдау бөлімі

9.00-ден 20.00 дейін

5

Алматы қаласы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Жетісу аудандық филиалы

Алматы қаласы,
Төле би көшесі, 155

378-46-72,
378-47-01
қабылдау бөлімі

9.00-ден 20.00 дейін

6

Алматы қаласы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Медеу аудандық филиалы

Алматы қаласы,
Марков көшесі, 44

386-90-18,
239-65-52
қабылдау бөлімі

9.00-ден 20.00 дейін

7

Алматы қаласы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Түрксіб аудандық филиалы

Алматы қаласы,
Зорге көшесі, 9

234-09-27,
234-09-35
қабылдау бөлімі

9.00-ден 20.00 дейін

«Алматы қаласында мемлекеттік
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
3 қосымша

Алматы қаласының әкімдігіне
келесі мекенжай бойынша тұратын:
Алматы қаласы,
_____________________________ көшесі
№ ________үй, ________________ пәтер
тел. _______________________________
аз._________________________________

Өтініш

      Мені мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй/жеке тұрғын үй
қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй алу үшін есепке
қоюды сұраймын.

      Қосымша: _____________________
      ______________________________
               (қолы, күні)

      
«Алматы қаласында мемлекеттік
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
4 қосымша

Әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып
іс-әрекеттердің (рәсімдердің, функциялардың, операциялардың)
жүйелілігінің мәтінді кестелік сипаттамасы

1 кесте. ХҚО арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

2 кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

«Алматы қаласында мемлекеттік
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
5 қосымша

Уәкілетті орган арқылы ішінара автоматтандырылған
электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі
функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы

«Алматы қаласында мемлекеттік
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
6 қосымша

ХҚО арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық
мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық
өзара іс-әрекет схемасы

«Алматы қаласында мемлекеттік
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
7 қосымша

ЭҮП арқылы ішінара автоматтандырылған
электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі
функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы

«Алматы қаласында мемлекеттік
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
8 қосымша

Көрсетілетін қызметті алушыға ұсынылатын
электрондық мемлекеттік қызметке
арналған экрандық үлгілер

«Алматы қаласында мемлекеттік
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
9 қосымша

Көрсетілетін қызметті алушыға берілетін
электрондық мемлекеттік құжатқа арналған шығыс
құжатының (хабарламаның) нысаны

      

«Алматы қаласында мемлекеттік
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі» электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
10 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтің
«сапа» және «қолжетімділік» көрсеткіштерін
анықтау үшін сауалнаманың үлгісі

___________________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына
және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы
ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в городе Алматы"

Постановление акимата города Алматы от 19 июня 2013 года N 2/512. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 2 июля 2013 года за N 985. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 6 февраля 2014 года N 1/80

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 06.02.2014 N 1/80.

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года № 76 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде» акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в городе Алматы».
      2. Признать утратившим силу постановление акимата города Алматы от 6 июня 2012 года № 2/516 «Об утверждении регламента государственной услуги «Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в местном исполнительном органе города Алматы» (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 942, опубликованное 14 июля 2012 года в газетах «Алматы Ақшамы», «Вечерний Алматы»).
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы Е. Шорманова.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня его государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы               А. Есимов

Вносит:

Руководитель Управления жилья и
жилищной инспекции города Алматы       К. Нуркадилов

Согласовано:

Заместитель акима города Алматы        Е. Шорманов
Руководитель отдела
контроля за соблюдением качества
предоставления государственных услуг
аппарата акима города Алматы           М. Суюндуков
Руководитель юридического отдела
аппарата акима города Алматы           А. Касымова

Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 19 июня 2013 года № 2/512

Регламент
электронной государственной услуги «Постановка на учет
и очередность граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного фонда или жилище,
арендованном местным исполнительным органом
в частном жилищном фонде, в городе Алматы»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в городе Алматы» (далее – государственная услуга) предоставляется услугополучателям коммунальным государственным учреждением «Управление жилья и жилищной инспекции города Алматы» (далее – уполномоченный орган), адрес и телефоны указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту, а также на альтернативной основе через районные отделы филиала РГП «Центр обслуживания населения по городу Алматы» (далее – ЦОН), перечень которых указан в приложении 2 к настоящему Регламенту, и через веб-портал «электронного правительства: www.egov.kz» (далее – Портал) при условии наличия у услугополучателя электронной цифровой подписи.
      2. Регламент электронной государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в городе Алматы» (далее – Регламент) разработан уполномоченным органом в соответствии с Законами Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях» (далее – Закона) и от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», постановлениями Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года № 76 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде» (далее – Стандарт), от 26 октября 2010 года № 1116 «Об утверждении Типового регламента электронной государственной услуги» и от 26 июня 2012 года № 856 «Об утверждении Правил постановки на учет граждан Республики Казахстан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде» (далее – Правила).
      3. Степень автоматизации государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) государственный жилищный фонд – жилища, принадлежащие на праве собственности государству и входящие в коммунальный жилищный фонд, жилищный фонд государственного предприятия, а также в жилищный фонд государственного учреждения;
      2) жилищный фонд государственного предприятия – жилища, находящиеся в ведении государственного предприятия;
      3) жилищный фонд государственного учреждения – жилища, находящиеся в ведении государственных учреждений, за исключением специального государственного учреждения по предоставлению жилищ в пользование;
      4) услугополучатель государственной услуги (далее – услугополучатель) – гражданин Республики Казахстан, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими, постоянно проживающий (независимо от срока проживания) в городе Алматы, нуждающийся в жилище из коммунального жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, и относящийся к:
      инвалидам и участникам Великой Отечественной войны;
      социально уязвимым слоям населения, указанным в подпункте 4 пункта 6 Стандарта;
      государственным служащим, работникам бюджетных организаций, военнослужащим, кандидатам в космонавты, космонавтам и лицам, занимающим государственные выборные должности;
      гражданам, единственное жилище которых признано аварийным в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      5) жилищная комиссия при акимате города Алматы – коллегиальный орган, уполномоченный на вынесение решений по жилищным вопросам, действующий на постоянной основе;
      6) МИО – местный исполнительный орган;
      7) региональный шлюз «электронного правительства» – информационная система, обеспечивающая информационное взаимодействие между внутренними системами/ подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО (далее – РШЭП);
      8) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      9) веб-портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к государственным услугам, оказываемым в электронной форме (далее – ПЭП);
      10) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      11) информационная услуга – услуга по предоставлению пользователям информационных ресурсов;
      12) интерактивная услуга – услуга по предоставлению электронных информационных ресурсов пользователям по их запросам или по соглашению сторон, требующая взаимный обмен информацией;
      13) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      14) частично автоматизированная – электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы.
      15) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      16) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      17) электронная цифровая подпись – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      18) электронные государственные услуги – государственные услуги, оказываемые в электронной форме, с применением информационных технологий;
      19) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи.

2. Порядок деятельности уполномоченного органа
по оказанию государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения уполномоченного органа (диаграмма функционального взаимодействия) приведены в приложении 5 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – прием заявления и документов (предусмотренные пунктом 11 Стандарта) осуществляется специалистом отдела документационного обеспечения, которые регистрируются в базе учета входящей корреспонденции и вносятся на рассмотрение должностному лицу – руководителю или заместителю руководителя уполномоченного органа;
      2) процесс 2 – должностное лицо уполномоченного органа определяет ответственного исполнителя за рассмотрение документов и передает в отдел документационного обеспечения для исполнения;
      3) процесс 3 – передача заявления и документов на рассмотрение из отдела документационного обеспечения исполнителю отдела учета и распределения;
      4) процесс 4 – документы о постановке на учет рассматриваются исполнителем на комплектность;
      5) условие 1 – все необходимые документы предоставлены;
      6) процесс 5 – готовится соответствующая справка о постановке на учет нуждающихся в предоставлении жилища из коммунального жилищного фонда или об отказе согласно пункту 16 Стандарта;
      7) процесс 6 – документы вносятся на рассмотрение жилищной комиссии при акимате города Алматы в течение 30 дней, по результатам заседания готовится проект протокола решения комиссии;
      8) процесс 7 – подготовка и передача уведомления на подписание должностному лицу – руководителю или заместителю руководителя уполномоченного органа о постановке на учет (с указанием номера и даты постановки на учет) либо в отказе в постановке, с указанием обоснованной причины;
      9) процесс 8 – подписание уведомления о постановке на учет либо об отказе в постановке и передача в отдел документационного обеспечения для регистрации;
      10) процесс 9 – регистрация в отделе документационного обеспечения и выдача уведомления о постановке на учет либо в отказе в постановке, с указанием обоснованной причины отказа, услугополучателю;
      11) условие 2 – в случае выявления некомплектности документов;
      12) процесс 10 – подготовка проекта письма на подписание должностному лицу – руководителю или заместителю руководителя уполномоченного органа о возврате документов в связи с некомплектностью;
      13) процесс 11 – подписание письма и передача в отдел документационного обеспечения для регистрации;
      14) процесс 12 – регистрация письма о некомплектности документов и выдача услугополучателю.
      7. Пошаговые действия и решения уполномоченного органа через ЦОН (диаграмма функционального взаимодействия) при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги приведены в приложении 6 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – прием документов осуществляется инспектором ЦОНа, который проверяет полноту документов на соответствие пункту 11 Стандарта, регистрирует в журнале и передает документы инспектору накопительного отдела.
      2) процесс 2 – прием документов в уполномоченном органе осуществляется специалистом отдела документационного обеспечения, принятое заявление регистрируется в базе учета входящей корреспонденции (заявлений).
      Принятые документы рассматриваются, регистрируются, вносятся на рассмотрение должностному лицу – руководителю или заместителю руководителя уполномоченного органа;
      3) процесс 3 – должностное лицо уполномоченного органа определяет ответственного исполнителя за рассмотрение документов и передает в отдел документационного обеспечения для исполнения;
      4) процесс 4 – передача заявления и документов на рассмотрение из отдела документационного обеспечения исполнителю отдела учета и распределения;
      5) процесс 5 – документы о постановке на учет рассматриваются исполнителем на комплектность;
      6) условие 1 – все необходимые документы предоставлены;
      7) процесс 6 – готовится соответствующая справка о постановке на учет нуждающихся в предоставлении жилища из коммунального жилищного фонда или об отказе согласно пункту 16 Стандарта;
      8) процесс 7 – документы вносятся на рассмотрение жилищной комиссии при акимате города Алматы в течение 30 дней, по результатам заседания готовится проект протокола решения комиссии;
      9) процесс 8 – подготовка и передача уведомления на подписание должностному лицу – руководителю или заместителю руководителя уполномоченного органа о постановке на учет (с указанием номера и даты постановки на учет) либо в отказе в постановке, с указанием обоснованной причины;
      10) процесс 9 – подписание уведомления о постановке на учет либо об отказе в постановке и передача в отдел документационного обеспечения для регистрации;
      11) процесс 10 – регистрация в отделе документационного обеспечения и передача уведомления о постановке на учет либо в отказе в постановке, с указанием обоснованной причины отказа, курьеру ЦОНа;
      12) процесс 11 – выдача сотрудником ЦОНа уведомления услугополучателю о завершении оказания государственной услуги;
      13) условие 2 – в случае выявления некомплектности документов;
      14) процесс 12 – подготовка проекта письма на подписание должностному лицу – руководителю или заместителю руководителя уполномоченного органа о возврате документов в ЦОН, в связи с некомплектностью;
      15) процесс 13 – подписание письма и передача в отдел документационного обеспечения для регистрации;
      16) процесс 14 – выдача письма курьеру ЦОНа с указанием некомплектности документов;
      17) процесс 15 – выдача сотрудником ЦОНа письма услугополучателю о необходимости предоставления дополнительных документов.
      8. Пошаговые действия и решения уполномоченного органа через ПЭП (диаграмма функционального взаимодействия) приведены в приложении 7 к настоящему Регламенту.
      При обращении через Портал отправка электронного запроса осуществляется из «личного кабинета» услугополучателя. Запрос автоматически направляется уполномоченному органу – адресату в соответствии с выбранной услугой:
      1) услугополучатель должен пройти регистрацию на Портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН), осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале;
      2) процесс 1 – процесс проверки подлинности данных о услугополучателе на Портале (ИИН и пароль), запрос необходимой информации с информационной системы;
      3) условие 1 – проверка срока действия регистрационного свидетельства и подлинности ЭЦП услугополучателя в информационной системе удостоверяющего центра (далее – УЦ) с использованием средства криптографической защиты услугополучателя (далее – СКЗИ услугополучателя);
      4) процесс 2 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющими нарушениями в данных услугополучателя или в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран форм запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов, указанных в пункте 11 Стандарта) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных и прикрепление сканированных документов) запроса на оказание государственной услуги;
      7) процесс 5 – направление подписанного ЭЦП услугополучателя электронного документа (запроса услугополучателя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка государственной услуги сотрудником МИО;
      8) условие 2 – проверка поступивших данных из информационной системы и сканированных документов на соответствие требованиям и условиям, предусмотренным для оказания государственной услуги Законом и Правилами.
      9) процесс 6 – в случае выявления некомплектности документов, формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге, в связи с некомплектностью документов;
      10) процесс 7 – все необходимые документы предоставлены, готовится соответствующая справка о постановке на учет нуждающихся в предоставлении жилища из государственного жилищного фонда или об отказе согласно пункту 16 Стандарта;
      11) процесс 8 – документы вносятся на рассмотрение жилищной комиссии при акимате города Алматы в течение 30 дней;
      12) процесс 9 – формирование сотрудником МИО результата оказания государственной услуги (уведомление о постановке на учет нуждающихся в жилище либо мотивированный отказ о постановке на учет гражданина). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в «личный кабинет» либо на электронную почту (при указании в заявлении) услугополучателя государственной услуги.
      9. В приложении 8 настоящего Регламента приведены экранные формы на электронную государственную услугу, предоставляемые услугополучателю через ПЭП.
      10. Способ получения информации услугополучателем о статусе исполнения запроса по государственной услуге: в отделах ЦОН, а также на интернет-ресурсе Портала.
      11. Услугополучатели могут получить информацию по оказанию государственной услуги:
      1) на интернет-ресурсе Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства регионального развития Республики Казахстан (далее – Комитет) по адресу «www.ads.gov.kz», в разделе «Государственные услуги»;
      2) на интернет-ресурсе Республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения»: www.con.gov.kz;
      3) на Портале;
      4) на стендах в отделах ЦОН и по телефону call-центра: 1414;
      5) в отделе учета, распределения жилищ и выдачи правоустанавливающих документов уполномоченного органа по адресу: город Алматы, улица Жарокова, 215, кабинет № 212, телефоны: 380-04-85, 380-05-10, 380-05-30.

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания государственной услуги

      12. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) Уполномоченный орган;
      2) Инспектор ЦОН;
      3) ПЭП;
      4) ШЭП;
      5) РШЭП;
      6) АРМ РШЭП;
      7) АРМ ИС ЦОН;
      8) ГБД ФЛ.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 4 настоящего Регламента.
      14. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) и СФЕ, приведены в приложениях 56 и 7  настоящего Регламента.
      15. В приложении 9 настоящего Регламента приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания государственной услуги (выходной документ).
      16. Результаты оказания государственной услуги услугополучателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 10 настоящего Регламента. Анкета выдается для заполнения услугополучателю сотрудником ЦОНа.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания государственной услуги услугополучателям:
      1) обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации, содержащейся в документах услугополучателя;
      2) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      3) соблюдение законности при исполнении служебного долга;
      4) вежливость;
      5) предоставление исчерпывающей и полной информации.
      18. Технические условия оказания государственной услуги: поддерживаемые устройства доступа и оказания электронных государственных услуг (компьютер, Интернет, пункт общественного доступа, ЦОН, наличие ИИН, авторизация ПЭП, наличие ЭЦП услугополучателя).

Приложение 1
к регламенту электронной государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде, в городе Алматы»

Адрес и график работы Управления жилья и
жилищной инспекции города Алматы

№ п/п

Наименование

Адрес

номера телефонов

График работы


Коммунальное государственное учреждение «Управление жилья и жилищной инспекции города Алматы»

улица Жарокова, 215

380-04-99

с 9-00 до 18-00, перерыв:    13-00 – 14-00

Приложение 2
к регламенту электронной государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде, в городе Алматы»

Адрес и график работы отделов семи районов
филиала Республиканского государственного
предприятия «Центр обслуживания населения» по
городу Алматы

№ п/п

Наименование

Адрес

номера телефонов

График работы

1

отдел Алатауского района филиала Республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по городу Алматы

город Алматы, микрорайон «Шанырак- 2», улица Жанкожа батыра, 24

395-36-11

с 9-00 до 19-00

2

отдел Алмалинского района филиала Республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по городу Алматы

город Алматы,
улица Богенбай
батыра, 221

378-09-10,
378-09-09 приемная

с 9-00 до 19-00

3

отдел Ауэзовского района филиала Республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по городу Алматы

город Алматы, улица Джандосова, 51

247-16-25

с 9-00 до 19-00

4

отдел Бостандыкского района филиала Республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по городу Алматы

город Алматы, микрорайон «Алмагуль»,9-А

330-98-22,
396-21-99 приемная

с 9-00 до 19-00

5

отдел Жетысуского района филиала Республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по городу Алматы

город Алматы, улица Толе би, 155

378-46-72,
378-47-01 приемная

с 9-00 до 19-00

6

отдел Медеуского района филиала Республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по городу Алматы

город Алматы, улица Маркова, 44

386-90-18,
239-65-52 приемная

с 9-00 до 19-00

7

отдел Турксибского района филиала Республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по городу Алматы

город Алматы, улица Зорге, 9

234-09-27,
234-09-35 приемная

с 9-00 до 19-00

Приложение 3
к регламенту электронной государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде, в городе Алматы»

В акимат города Алматы
от ___________________________________________
проживающего (-ей) по адресу:
г.Алматы, ул._________________________________
дом ________________, кв._____________________
тел. _________________________________________

Заявление

      Прошу Вас поставить меня на учет для предоставления жилища
из государственного жилищного фонда/жилища, арендованного местным
исполнительным органом в частном жилищном фонде.

Приложение: ________________

____________________________
     (дата, подпись)

Приложение 4
к регламенту электронной государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде, в городе Алматы»

Текстовое табличное описание последовательности
действий (процедур, функций, операций)
с указанием срока выполнения каждого действия

Таблица 1. Описание действий посредством ЦОН

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ дей- ствия (хода, потока, работ)

1 2 3 4 5 6 7

2

Наиме- нование  СФЕ, ИС

Ин- спек- тор ЦОНа

Специ- алист отдела доку- мента- цион- ного обес- пече- ния
упол-
номо-
чен-
ного
органа

Руково-
дитель
упол-
номо-
чен-
ного
органа
либо замес- титель руково-
дителя

Специ- алист отдела доку- мента- цион- ного обес- пече- ния упол-
номо-
чен-
ного
органа

Специ- алист отдела учета, рас- преде- ления жилищ упол-
номо-
чен-
ного
органа

Руко-
води-
тель
упол-
номо-
чен-
ного
органа
либо замес- титель руко-
води-
теля

Специ- алист отдела доку- мента- цион- ного обес- пече- ния упол-
номо-
чен-
ного
органа

3

Наиме- нование дей- ствия (про- цесса, проце- дуры, опера- ции) и их опи- сание

Прием заяв- ления и до- ку- мен- тов

Прием заяв- ления и до- кумен- тов из ЦОНа, реги- стра- ция в базе входя- щей кор- рес- пон- ден- ции, пере- дача на визи- рова- ние
руко-
води-
телю
(заме- стите- лю ру-
ково-
дителя)

Визиро- вание заявле- ния, переда- ча в отдел доку- мента- цион- ного обеспе- чения для испол- нения

Пере- дача заяв- ления и доку- ментов на рас- смот- рение испол- нителю отдела учета, рас- преде- ления жилищ

Рас- смот- рение доку- ментов испол- ните- лем, подго- товка справ- ки на жилищ- ную комис- сию, в случае неком- плект- ности доку- ментов – воз- врат в ЦОН; подго- товка проек- та прото- кола комис- сии

Подпи- сание письма (уве- домле- ния) о поста- новке на учет либо отказ


4

Форма завер- шения (дан- ные, доку- мент, органи- зацион- но-рас- поряди- тельное реше- ние)

Выда- ча рас- писки




Подго- товка письма (уве- домле- ния) о поста- новке на учет либо отказ на осно- вании реше- ния жилищ- ной комис- сии


От- правка письма (уве- домле- ния) в ЦОН

5

Сроки испол- нения

1 день (с пере- дачей доку- мен- тов в упол-
номо-
чен-
ный
орган)






30 кален- дарных дней (с пере- дачей доку- ментов в ЦОН)

6

Номер следую- щего дейст- вия

2 3 4 5 6 7

Таблица 2. Описание действий посредством ПЭП

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода,
потока
работ)

1 2 3 4 5

2

Наимено-
вание
СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП /ШЭП

ИС МИО

ИС ЦОН

МИО

3

Наимено-
вание
действия
(процес-
са, про-
цедуры,
операции)
и их
описание

Авториза-
ция Потре-
бителя на
ПЭП,
заполнение
формы
запроса,
проверка
срока
действия
регистра-
ционного
свидетель-
ства и
под-
линности
ЭЦП По-
требителя
в инфор-
мационной
системе

Маршрути-
зация
запроса в
ИС МИО и
уведо-
мления в
ИС ЦОН (в
случае
полного
предо-
ставления
необхо-
димых до-
кументов)

При-
свое-
ние
номера
заяв-
лению.
Отоб-
раже-
ние в
стату-
се по-
сту-
пившие

Отоб-
раже-
ние
стату-
са
посту-
пившие
с ПЭП
в ИС
ЦОН

Принятие-
заявления
на
исполнение
(в случае
полного
предостав-
ления
необходимых
документов)

4

Форма
заверше-
ния
(данные,
доку-
мент, органи-
зацион-
но-
распоря-
дитель-
ное
решение)

Отображе-
ние
уведом-
ления об
успешном
формиро-
вании
сообщения,
либо об
отказе в
запраши-
ваемой
электрон-
ной госу-
дарствен-
ной услуги
(в случае
окончания
срока
действия
регистра-
ционного
свидетель-
ства и
подлин-
ности ЭЦП
в ИС УЦ

Маршрути-
зация
запроса

От-
правка
уве-
домле-
ния на
ПЭП

Отоб-
раже-
ние
стату-
са

Принятие в работу

5

Сроки
ис-
полнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 5 минут

6

Номер
следую-
щего
действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода,
потока
работ)

6

7

8

9

10

2

Наимено-
вание
СФЕ, ИС

Сотрудник МИО

ИС МИО

РШЭП /ШЭП

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наимено-
вание
действия
(процес-
са, про-
цедуры,
операции)
и их
описание

Исполнение
запроса.
Постановка
(либо отказ
в
постановке)
на учет
нуждающихся
в предо-
ставлении
жилища из
коммуналь-
ного
жилищного
фонда

Формиро-
вание
выходного
документа

Мар-
шрути-
зация
уве-
домле-
ния о
смене
стату-
са «в
рабо-
те» на
ПЭП и
ИС ЦОН

Отоб-
раже-
ние
ста-
туса
«в
ра-
боте»

Отображение
уведомления
и статуса

4

Форма
заверше-
ния
(данные,
доку-
мент, органи-
зацион-
но-
распоря-
дитель-
ное
решение)

Формирова-
ние уведом-
ления, либо
мотивиро-
ванного
отказа

Формиро-
вание
выходного
документа
в системе

Мар-
шрути-
зация

Отоб-
раже-
ние
ста-
туса

Отображение
статуса

5

Сроки ис-
полнения

30 календарных дней

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер
следую-
щего
действия

7

8

9

10

11

Приложение 5
к регламенту электронной государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде, в городе Алматы»

Диаграмма функционального взаимодействия при
оказании частично автоматизированной электронной
государственной услуги через уполномоченный орган

Приложение 6
к регламенту электронной государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде, в городе Алматы»

Диаграмма функционального взаимодействия
при оказании частично автоматизированной
электронной государственной услуги через ЦОН

      Приложение 7
к регламенту электронной государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде, в городе Алматы»

Диаграмма функционального взаимодействия при
оказании частично автоматизированной электронной
государственной услуги через ПЭП

Приложение 8
к регламенту электронной государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде, в городе Алматы»

Экранные формы на электронную государственную
услугу, предоставляемую услугополучателю

 

Приложение 9
к регламенту электронной государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде, в городе Алматы»

Форма выходного документа (уведомление) на
электронную государственную услугу,
предоставляемую услугополучателю

      

Форма выходного документа (отказа)

      Приложение 10
к регламенту электронной государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде, в городе Алматы»

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество»
и «доступность»

____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.