"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Уәлиханов аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 4 қаңтардағы N 1 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 7 ақпанда N 2163 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Уәлиханов аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 23 мамырдағы N 163 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Уәлиханов аудандық әкімдігінің 23.05.2013 N 163 қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына, «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметтерді сапалы ұсыну мақсатында Солтүстік Қазақстан облысы Уәлиханов ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Уәлиханов ауданы әкімінің орынбасары Д.М. Бейсембинге жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен кейiн он күнтiзбелiк күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан облысы
      Уәлиханов ауданының әкімі                  С. Тұралинов

Солтүстік Қазақстан облысы
Уәлиханов ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 04 қаңтардағы
№ 1 қаулысымен бекітілген

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» регламентінде (әрі қарай - Регламент) келесі ұғымдар пайдаланылады:
      1) уәкілетті орган – «Уәлиханов ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі.
      2) учаскелік комиссия – қорытынды дайындау мен әлеуметтік көмек алуға жүгінген отбасының материалдық техникалық жағдайын зерттеуді жүргізу үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылған арнайы комиссия.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет «Уәлиханов ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі, мекенжайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Уәлиханов ауданы, Кішкенекөл селосы, Уәлиханов көшесі, 82, электрондық пошта мекенжайы - www.ozsp-ua.sko.kz, телефоны – 8-715-42-2-19-43.
      Уәкілетті орган болмаған жағдайда мемлекеттік қызметті алушы тұрғылықты жері бойынша ауылдық (селолық) округ әкіміне (бұдан әрі – селолық округтің әкімі) жүгінеді.
      3.Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы» 2001 жылғы 17 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 2-бабы  1-тармағының және «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау туралы» Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру жөніндегі шарлар туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 желтоқсандағы № 1685 қаулысымен, «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі № 237-қ бұйрығы, «Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысын негізінде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат www.ozsp-ua.sko.kz интернет-ресурстарында, уәкілетті органдардың, селолық округ әкімінің стенділерінде, ресми ақпарат көздерінде орналастырылады.
      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі тұтынушыға мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз тасымалдауышта дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: жан басына шақандағы орташа табысы кедейлік шегінен аспайтын Қазақстан Республикасының азаматтарына, оралмандарға, босқындарға, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрі – тұтынушыларға) көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы осы Регламенттің 12-тармағында айқындалқан қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      уәкілетті органға - жеті жұмыс күні ішінде;
      тұрғылықты жері бойынша селолық округтың әкіміне - жиырма екі жұмыс күнінен кешіктірмей;
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейін кезекте күтудің ең жоғары шекті уақыты бір өтініш берушіге қызмет көрсетуге 15 минуттан есептегенде кезектегі адамдардың санына байланысты болады;
      3) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің ең ұзақ шекті уақыты – 15 минуттан аспайды.
      10. Уәкілетті органның, ауылдық округ әкімінің жұмыс кестесі:
      демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының тұрғылықты жері бойынша уәкілетті органның немесе ауылдық округ әкімінің үй-жайында көрсетіледі, онда орындықтар, үстелдер, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стенділер болады, мүмкіндіктері шектеулі тұтынушыларға қызмет көрсетуге жағдай жасалған.
      Уәкілетті органның және ауылдық округ әкімінің үй-жайы санитарлық-эпидемиологиялық нормаларға, ғимараттардың қауіпсіздік, оның ішінде өртке қарсы қауіпсіздік талаптарына сай болады, үй-жайға кіру режимі – еркін.
      12. Тұтынушы мемлекеттік қызмет алу үшін мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) жеке басын куәландыратын құжаттың деректемелері көрсетілген белгіленген үлгідегі өтініш, әлеуметтік жеке кодтың нөмірі;
      2) белгіленген үлгідегі отбасы құрамы туралы мәліметтер;
      3) белгіленген үлгідегі отбасы мүшелері алған табыстары туралы мәліметтер;
      4) белгіленген үлгідегі жеке қосалқы шаруашылықитың болуы туралы мәліметтер;
      5) өтініш берушінің (отбасы мүшелерінің) тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжаттың көшірмесі не мекенжай анықтамасы не селолық және/немесе ауылдық әкімдердің анықтамасы;
      6) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысқан жағдайда әлеуметтік келісімшарттың көшірмесі.
      Атаулы әлеуметтік көмек алу құқығы тоқсан сайын табыс туралы құжаттарды берумен расталып отырады.
      13. Уәкілетті органда өтініш нысандары күту залындағы арнайы тағанда орналастырылады не құжаттарды қабылдайтын қызметкерде болады. Ауылдық округтің әкімінде өтініш нысандары құжаттарды қабылдайтын қызметкерде болады.
      Мемлекеттік қызмет алу үшін қажетті өтініштің толтырылған нысаны мен басқа да құжаттар уәкілетті органның жауапты адамына немесе тұрғылықты жері бойынша ауылдық округ әкіміне тапсырылады.
      Жауапты адамдардың кабинет нөмірлері туралы мәліметтер уәкілетті органның мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі ақпараты орналастырылған стендісінде ілінген.
      Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін уәкілетті органда немесе ауылдық округ әкімінде тұтынушыға мемлекеттік қызметке тұтынушының тіркеу және алу күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарламаны жеткізу тұрғылықты жері бойынша уәкілетті органға немесе ауылдық округ әкіміне тұтынушының өзі келгенде не пошталық хабарлама арқылы жүзеге асырылады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады:
      1) отбасының жан басына шаққандағы орташа табысы белгіленген кедейлік шегінен асатын жағдайда;
      2) мүгедектерді және стационарлық емделуде бір айдан астам уақыт кезеңінде болатын адамдарды, күндізгі оқу нысанында оқитын оқушыларды, студенттерді, тыңдаушыларды, курсанттар мен магистранттарды, сондай-ақ I және II топтардағы мүгедектерді, сексен жастан асқан адамдарды, жеті жасқа дейінгі балаларды бағып-күтумен айналысатын азаматтарды қоспағанда, жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті органдарда тіркелмеген жұмыссыздарға және жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысудан жазбаша түрде бас тартқан Қазақстан Республикасының еңбекке жарамды азаматтарына;
      3) уәкілетті органдар ұсынған жұмысқа, оның ішінде әлеуметтік жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмысқа орналастырудан, кәсіби даярлаудан, қайта даярлаудан, біліктілігін арттырудан дәлелсіз себептермен бас тартқан, осындай жұмыстарға қатысуды және оқуды өз бетінше тоқтатқан жұмыссыздарға.
      Жұмыссыз адам жұмысқа, оның ішінде әлеуметтік жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмысқа орналасқан, кәсіби даярлауға, қайта даярлауға, біліктілігін арттыруға жіберілген күннен бастап, ал Қазақстан Республикасының еңбекке жарамды азаматтары жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысқан күннен бастап атаулы әлеуметтік көмек қайта қалпына келтіріледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру үшін негіздемелер көзделмеген.
      15. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушыдан өтініш қабылдау күнінен мемлекеттік қызмет нәтижесін беру күніне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету сатылары:
      уәкілеттік органда, селолық округтің әкімінде:
      1) тұтынушы уәкілетті органға немесе селолық округтің әкіміне өтініш береді;
      2) уәкілетті органның немесе ауылдық (селолық) округ әкімі аппаратының (әрі қарай - әкім аппараты) жауапты маманы селолық округтің әкімі осы Регламенттің 12-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды және өтінішті қабылдайды, тіркеу жүргізеді, тұтынушыға талон береді және басшының немесе селолық округ әкімінің қарауына жібереді;
      3) уәкілетті органның басшысы немесе селолық округтің әкімі құжаттарды қарайды, қарар белгілейді және жұмысты одан әрі ұйымдастыру үшін құжаттарды уәкілетті органның немесе әкім аппаратының жауапты маманына жібереді;
      4) уәкілетті органның немесе әкім аппаратының бас маманы істі қалыптастырады және құжаттарды учаскелік комиссияның қарауына жібереді;
      5) учаскелік комиссия тұтынушының материалдық жағдайын зерттеуді жүргізеді (оның отбасының), отбасының материалдық жағдайы туралы акт толтырады және отбасының қажеттілігі туралы қорытындыны (әрі қарай – қорытынды) уәкілетті органға немесе селолық округтің әкіміне ұсынады;
      6) селолық округтің әкімі құжаттарды тұтынушыға және қорытындыны уәкілетті органға тапсырады;
      7) уәкілетті органның жауапты маманы мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарламаны немесе тағайындаудан бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді және уәкілетті органның басшысына қол қоюға жібереді;
      8) уәкілетті органның басшысы хабарламаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және уәкілетті органның жауапты маманына тапсырады;
      9) уәкілетті органның жауапты маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркейді және хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты селолық округ әкіміне жолдайды немесе уәкілетті органға жүгінген жағдайда тұтынушыға береді;
      10) селолық округ әкімі тұтынушыға хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап береді.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекет (өзара іс-әрекет) тәртібін сипаттау

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функцияналдық бірліктер қатысады (әрі қарай – ҚФБ):
      1) уәкілетті органның басшысы;
      2) селолық округтің әкімі;
      3) учаскелік комиссия;
      4) уәкілетті органның жауапты маманы;
      5) әкім аппаратының жауапты маманы;
      6) уәкілетті органның жауапты орындаушысы;
      7) әкім аппаратының жауапты орындаушысы.
      17. Әрбір әкімшілік әрекетті орындау мерзімі көрсетіліп әрбір ҚФБ-мен әкімшілік әрекеттің (үдерістің) өзара әрекеті мен бір ізділіктің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      18. ҚФБ мен мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік әрекеттердің логикалық бір ізділігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба (мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғаның жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызметтер көрсетуге жауапты тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын уәкілетті органның басшысы, селолық округтің әкімі, уәкілетті органның жауапты лауазымдық тұлғалары (әрі қарай – лауазымды тұлғалар).
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы мен тиімділігіне, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы қабылдаған шешім мен әрекетке (әрекетсіздікке), Қазақстан Республикасының заңнамасымен қаралған тәртіптегі белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетудің жүзеге асырылуына жауапкершілікте болады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеушілік болғанда шағым кабинет нөмірлері уәкілетті органның, ХҚКО-ның ақпараттық стендінде, заңды мекенжайы мене телефоны осы Регламенттің 2-тармағында көрсетілген уәкілетті орган басшысының атына, облыс әкімінің аппаратына беріледі.
      20. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда тұтынушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
      Жазбаша шағым берген тұтынушыға берілген шағымға жауап алуға болатын күні және уақыты, шағымды қарау барысы туралы білуге болатын лауазымды адамның байланыс деректері көрсетілген талон беріледі.

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмекті тағайындау» мемлекеттік
қызмет Регламентіне 1-қосымша

      Әкімшілік әрекеттердің (үдерістердің) бір ізділігі мен өзара әрекетін сипаттау

1 кесте. ҚФБ әрекетін сипаттау

Негізгі үдерістің әрекеті (жұмыстың барысы, ағыны)

Әрекеттің № (жұмыстың барысы, ағыны)

1

2

3

4

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның немесе ауылдық (селолық) округ әкімі аппаратының жауапты маманы

Уәкілетті органның басшысы немесе селолық округтің әкімі

Уәкілетті органның немесе ауылдық (селолық) округ әкімі аппаратының жауапты орындаушысы

Учаскелік комиссия

Әрекеттің атауы (үдеріс, үрдіс, операция) және оны сипаттау

Құжаттарды қабылдау, тіркеу және уәкілетті органның басшысына немесе селолық округтің әкіміне қарауға тапсыру

Құжаттармен танысу, қарар белгілеу

Құжаттар топтамасын жинау және тексеру

Құжаттарды қабылдау, тұтынушының (отбасының) материалдық жағдайын зерттеуді жүргізу. Қорытынды дайындау

Аяқтау нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Тіркеу, кіріс нөмірін беру

Жұмысты әрі қарай ұйымдастыру үшін жауапты маманға жіберу

Құжаттарды учаскелік комиссияға жіберу

Қорытындыны уәкілетті органға немесе селолық округтің әкіміне жіберу

Орындау мерзімдері

15 минуттан аспайды

30 минут

1 жұмыс күні ішінде

5 жұмыс күні ішінде

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

Негізгі үдерістің әрекеті (жұмыстың барысы, ағыны)

Әрекеттің № (жұмыстың барысы, ағыны)

5

6

7

8

9

ҚФБ атауы

Селолық округтің әкімі

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Селолық округтің әкімі

Әрекеттің атауы (процесс, үрдіс, операция) және оны сипаттау

Қорытындыны қабылдау

Құжаттар мен қорытындыңы қабылдау, тұтынушыға мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешім дайындау, хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап ресімдеу

Хабарламаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркеу, тұтынушыға хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап беру не 1 жұмыс күні ішінде тұтынушыға беру үшін селолық округтің әкіміне жолдау

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тұтынушыға беру

Аяқтау нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Құжаттарды уәкілетті органға жолдау

Құжаттарды уәкілетті орган басшысына қол қоюға жіберу

Уәкілетті органның жауапты маманына хабарламаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жіберу

Тіркеу, шығыс нөмірін қою, нәтижесін тұтынушыға не 1 жұмыс күні ішінде селолық округтің әкіміне беру

Хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру туралы қолхат

Орындау мерзімдері

14 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

30 минут

15 минуттан аспайды

1 жұмыс күні ішінде

Келесі әрекеттің нөмірі

6

7

8

9


2 кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс.

Уәкілетті органның немесе ауылдық (селолық) округ әкімі аппаратының жауапты маманы

Уәкілетті органның басшысы немесе селолық округтің әкімі

Уәкілетті органның немесе ауылдық (селолық) округ әкімі аппаратының жауапты орындаушысы

Учаскелік комиссия

Селолық округтің әкімі

№ 1 әрекет

Құжаттарды қабылдау, талон беру, өтінішті тіркеу, құжаттарды басшының немесе селолық округ әкімінің қарауына жіберу

№ 2 әрекет

Құжаттарды қарау, қарар белгілеу және әрі қарай жұмысты ұйымдастыру үшін жауапты орындаушыға жіберу

№ 3 әрекет

Құжаттар пакетін жинау және тексеру және құжаттарды учаскелік комиссияға жіберу

№ 4 әрекет

Тұтынушының (отбасының) материалдық жағдайын зерттеуді жүргізу, отбасының материалдық жағдайы туралы акт жасау және қорытындыны уәкілетті органға немесе селолық округтің әкіміне жіберу

№ 5 әрекет

Қорытындыны алу және құжаттарды уәкілетті органға тапсыру

№ 8 әрекет

Хабарламаны тіркеу және хабарламаны тұтынушыға немесе селолық округтің әкіміне жіберу

№ 7 әрекет

Хабарламаға қол қою және уәкілетті оранның жауапты маманына жіберу

№ 6 әрекет

Құжаттар мен қорытындыны қабылдау, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім дайындау және хабарлама ресімдеу







№ 9 әрекет

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тұтынушыға беру

3 кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс.

Уәкілетті органның немесе ауылдық (селолық) округ әкімі аппаратының жауапты маманы

Уәкілетті органның басшысы немесе селолық округтің әкімі

Уәкілетті органның немесе ауылдық (селолық) округ әкімі аппаратының жауапты орындаушысы

Учаскелік комиссия

Селолық округтің әкімі

№ 1 әрекет

Құжаттарды қабылдау, талон беру, өтінішті тіркеу, құжаттарды басшының немесе селолық округ әкімінің қарауына жіберу

№ 2 әрекет

Құжаттарды қарау, қарар белгілеу және әрі қарай жұмысты ұйымдастыру үшін жауапты маманға жіберу

№ 3 әрекет

Құжаттар пакетін жинау және тексеру және құжаттарды учаскелік комиссияға жіберу

№ 4 әрекет

Тұтынушының (отбасының) материалдық жағдайын зерттеуді жүргізу, отбасының материалдық жағдайы туралы акт жасау және қорытындыны уәкілетті органға немесе селолық округтің әкіміне жіберу

№ 5 әрекет

Қорытындыны алу және құжаттарды уәкілетті органға тапсыру

№ 8 әрекет

Бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу және тұтынушыға немесе селолық округтің әкіміне беру

№ 7 әрекет

Бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

№ 6 әрекет

Құжаттар мен қорытындыны қабылдау, бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау







№ 9 әрекет

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тұтынушыға беру

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмек тағайындау» мемлекеттік
қызмет Регламентіне 2-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің логикалық бір ізділігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба

Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи"

Постановление акимата Уалихановского района Северо-Казахстанской области от 4 января 2013 года N 1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 7 февраля 2013 года N 2163. Утратило силу - постановлением акимата Уалихановского района Северо-Казахстанской области от 23 мая 2013 года N 163

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Уалихановского района Северо-Казахстанской области от 23.05.2013 N 163

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» от 27 ноября 2000 года, постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», в целях качественного предоставления государственных услуг акимат Уалихановского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги: «Назначение государственной адресной социальной помощи».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Уалихановского района Северо-Казахстанской области Бейсембина Д.М.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Уалихановского района
      Северо-Казахстанской области               С. Туралинов

Утвержден
постановлением акимата
Уалихановского района
Северо-Казахстанской области
от 04 января 2013 года № 1

Регламент государственной услуги «Назначение государственной адресной социальной помощи»

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте «Назначение государственной адресной социальной помощи» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган - государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Уалихановского района».
      2) участковая комиссия - специальная комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно-территориальных единиц для проведения обследования материального положения семей, обратившихся за получением социальной помощи и подготовки заключений.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Уалихановского района», расположенного по адресу по адресу Северо-Казахстанская область, Уалихановский район, село Кишкенеколь, улица Уалиханова, 82, адрес электронной почты: www.ozsp-ua.sko.kz, телефон 8-715-42-2-19-43.
      При отсутствии уполномоченного органа по месту жительства потребитель обращается за получением государственной услуги к акиму аульного (сельского) округа (далее – аким сельского округа);
      3.Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга предоставляется на основании пункта 1 статьи 2 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года «О государственной адресной социальной помощи», постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2001 года № 1685 «О мерах по реализации Закона Республики Казахстан «О государственной адресной социальной помощи», Приказа Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года № 237-п «Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи», постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами».
      5. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      6. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах располагается на интернет-ресурсе www.ozsp-ua.sko.kz, стендах уполномоченного органа, акима сельского округа, в официальных источниках информации.
      7. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит заявитель, является уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, беженцам, иностранцам и лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан, со среднедушевым доходом, не превышающим черты бедности (далее - потребители).
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 12 настоящего Регламента:
      в уполномоченный орган - в течение семи рабочих дней;
      акиму сельского округа по месту жительства - не позднее двадцати двух рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, - не более 15 минут.
      10. График работы уполномоченного органа, акима сельского округа:
      ежедневно с 9-00 часов до 18-00 часов, с обеденным перерывом с 13-00 до 14-00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга предоставляется в помещении уполномоченного органа или акима сельского округа по месту проживания потребителя, где имеются стулья, столы, информационные стенды с образцами заполненных бланков, предусмотрены условия для обслуживания потребителей с ограниченными возможностями.
      Помещения уполномоченного органа и акима сельского округа соответствуют санитарно-эпидемиологическим нормам, требованиям к безопасности зданий, в том числе пожарной безопасности, режим помещений - свободный.
      12. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      1) заявление установленного образца с указанием реквизитов документа, удостоверяющего личность, номер социального индивидуального кода;
      2) сведения о составе семьи, установленного образца;
      3) сведения о полученных доходах членов семьи, установленного образца;
      4) сведения о наличии личного подсобного хозяйства, установленного образца;
      5) копия документа, подтверждающего регистрацию по месту жительства заявителя (членов семьи), либо адресная справка, либо справка сельских и/или аульных акимов;
      6) копия социального контракта в случае участия в активных мерах содействия занятости.
      Право на получение адресной социальной помощи ежеквартально подтверждается представлением документов о доходах.
      13. В уполномоченном органе формы заявлений размещаются на специальной стойке в зале ожидания, либо у сотрудника, принимающего документы. У акима сельского округа формы заявлений находятся у сотрудника, принимающего документы.
      Необходимые для получения государственной услуги заполненная форма заявления и другие документы сдаются ответственному лицу уполномоченного органа или акиму сельского округа по месту жительства.
      Сведения о номерах кабинетов ответственных лиц, расположены на стенде уполномоченного органа, где размещена информация по предоставлению государственной услуги.
      После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе или у акима сельского округа потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      Доставка уведомления о назначении (отказе в назначении) государственной адресной социальной помощи осуществляется при личном посещений потребителя уполномоченного органа или акима сельского округа по месту жительства, либо посредством почтового сообщения.
      14. В предоставлении государственной услуги отказывается:
      1) в случае, когда среднедушевой доход семьи превышает установленный размер черты бедности;
      2) безработным, не зарегистрированным в уполномоченных органах по вопросам занятости, и трудоспособным гражданам Республики Казахстан, письменно отказавшимся от участия в активных мерах содействия занятости, кроме инвалидов и лиц, в период их нахождения на стационарном лечении более одного месяца, учащихся, студентов, слушателей, курсантов и магистрантов очной формы обучения, а также граждан, занятых уходом за инвалидами I и II группы, лицами старше восьмидесяти лет, детьми в возрасте до семи лет;
      3) безработным, без уважительных причин отказавшимся от предложенного уполномоченными органами трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, от профессиональной подготовки, переподготовки, повышения квалификации, самовольно прекратившим участие в таких работах и обучении.
      Адресная социальная помощь безработному восстанавливается со дня его трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, направления на профессиональную подготовку, переподготовку, повышение квалификации, а трудоспособным гражданам Республики Казахстан - со дня участия в активных мерах содействия занятости.
      Оснований для приостановления оказания государственной услуги не предусмотрено.
      15. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      в уполномоченном органе или у акима сельского округа:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган или акиму сельского округа;
      2) ответственный специалист уполномоченного органа или аппарата акима аульного (сельского) округа (далее – аппарата акима) принимает заявление и необходимые документы, указанные в пункте 12 настоящего Регламента, проводит регистрацию заявления, выдает потребителю талон и передает на рассмотрение руководителю или акиму сельского округа;
      3) руководитель уполномоченного органа или аким сельского округа рассматривает документы, налагает резолюцию и направляет документы ответственному исполнителю уполномоченного органа или аппарата акима для дальнейшей организации работы;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа или аппарата акима формирует дело и передает документы на рассмотрение в участковую комиссию;
      5) участковая комиссия проводит обследование материального положения потребителя (его семьи), составляет акт о материальном положении семьи и представляет заключение о нуждаемости семьи (далее - заключение) в уполномоченный орган или акиму сельского округа;
      6) аким сельского округа передает документы потребителя и заключение в уполномоченный орган;
      7) ответственный исполнитель уполномоченного органа оформляет и передает уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи либо мотивированный ответ об отказе на подписание руководителю уполномоченного органа;
      8) руководитель уполномоченного органа подписывает уведомление или мотивированный ответ об отказе и передает ответственному специалисту уполномоченного органа;
      9) ответственный специалист уполномоченного органа регистрирует результат оказания государственной услуги, направляет уведомление либо мотивированный ответ об отказе акиму сельского округа или выдает потребителю в случае обращения в уполномоченный орган;
      10) аким сельского округа выдает потребителю уведомление либо мотивированный ответ об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) руководитель уполномоченного органа;
      2) аким сельского округа;
      3) участковая комиссия;
      4) ответственный специалист уполномоченного органа;
      5) ответственный специалист аппарата акима;
      6) ответственный исполнитель уполномоченного органа;
      7) ответственный исполнитель аппарата акима.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания государственной услуги) и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      19. Ответственными лицами за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа, аким сельского округа, ответственные должностные лица уполномоченного органа, участвующие в оказании государственной услуги, члены участковой комиссии (далее – должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и эффективность оказания государственной услуги, а также за принимаемые им решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.
      20. В случае несогласия с результатами государственной услуги потребитель имеет право обратиться в суд в установленные законодательством порядке.
      Потребителю, обратившемуся с письменной жалобой, выдается талон с указанием даты и времени получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Назначение государственной адресной
социальной помощи»

      Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование СФЕ

Ответственный специалист уполномоченного органа или аппарата акима аульного (сельского) округа

Руководитель уполномоченного органа или аким сельского округа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа или аппарата акима аульного (сельского) округа

Участковая комиссия

Наименование действия(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Приемдокументов регистрация ипередача на рассмотрение руководителю уполномоченного органа или акиму сельского округа

Ознакомление с документами, наложение резолюции

Сбор и проверка пакета документов

Прием документов, проведение обследования материального положения потребителя (семьи). Подготовка заключения.

Форма завершения(данные, документ,организационно-распорядительное
решение)

Регистрация, присвоение входящего номера

Направление ответственному специалисту для дальнейшей организации работы

Направление документов в участковую комиссию

Направление заключения в уполномоченный орган или акиму сельского округа

Сроки исполнения

не более 15 минут

30 минут

в течение 1 рабочего дня

в течение 5 рабочих дней

Номер следующего действия

2

3

4

5

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода,потока работ)

5

6

7

8

9

Наименование СФЕ

Аким сельского округа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Ответственный специалист уполномоченного органа

Аким сельского округа

Наименование действия(процесса, процедуры,операции) и их описание

Прием заключения

Прием документов и заключения, подготовка решения о назначении адресной социальной помощи потребителю или об отказе в назначении, оформление уведомления или мотивированного ответа об отказе

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Регистрация результата оказания государственной услуги, выдача потребителю уведомления либо мотивированного ответа об отказе либо в течение 1 рабочего дня направление акиму сельского округа для выдачи потребителю

Выдача результата оказания государственной услуги потребителю

Форма завершения (данные, документ,организационно-распорядительное решение)

Направление документов в уполномоченный орган

Направление документов на подпись руководителю уполномоченного органа

Направление уведомления или мотивированного ответа об отказе ответственному специалисту уполномоченного органа

Регистрация, присвоение исходящего номера, выдача результата потребителю либо в течение 1 рабочего дня направление акиму сельского округа

Расписка о выдаче уведомления или мотивированного ответа об отказе

Сроки исполнения

в течение 14 рабочих дней

в течение 1 рабочего дня

30 минут

не более 15 минут

не более 15 минут

Номер следующего действия

6

7

8

9


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Ответственный специалист уполномоченного органа или аппарата акима аульного (сельского) округа

Руководитель уполномоченного органа или аким сельского округа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа или аппарата акима аульного (сельского) округа

Участковая комиссия

Аким сельского округа

Действие № 1
Прием документов, выдача талона, регистрация
заявления, направление
документов руководителю или акиму сельского округа для рассмотрения

Действие № 2
Рассмотрение документов, наложение резолюции и направление ответственному исполнителю для дальнейшей организации работы

Действие № 3
Сбор и проверка пакета документов и направление документов в участковую комиссию

Действие № 4
Проведение обследования материального положения потребителя (семьи), составление акта о материальном положении семьи и направление заключения в уполномоченный орган или акиму сельского округа

Действие № 5
Получение заключения и передача документов в уполномоченный орган

Действие № 8
Регистрация уведомления и передача уведомления потребителю или акиму сельского округа

Действие № 7
Подписание уведомления и направление ответственному специалисту уполномоченного органа

Действие № 6
Прием документов и заключения, подготовка решения о назначении государственной адресной социальной помощи и оформление уведомления







Действие № 9
Выдача результата оказания государственной услуги получателю государственной услуги

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Ответственный специалист уполномоченного органа или аппарата акима аульного (сельского) округа

Руководитель уполномоченного органа или аким сельского округа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа или аппарата акима аульного (сельского) округа

Участковая

комиссия

Аким сельского округа

Действие № 1
Прием документов, выдача талона, регистрация
заявления, направление
документов руководителю или акиму сельского округа для рассмотрения

Действие № 2
Рассмотрение документов, наложение резолюции и направление ответственному специалисту для дальнейшей организации работы

Действие № 3
Сбор и проверка пакета документов и направление документов в участковую комиссию

Действие № 4
Проведение обследования материального положения потребителя (семьи), составление акта о материальном положении семьи и направление заключения в уполномоченный орган или акиму сельского округа

Действие № 5
Получение заключения и передача документов в уполномоченный орган

Действие № 8
регистрация и выдача мотивированного ответа об отказе потребителю или акиму сельского округа

Действие № 7
Подписание мотивированного ответа об отказе

Действие № 6
Прием документов и заключения, подготовка мотивированного ответа об отказе







Действие № 9
Выдача результата оказания государственной услуги потребителю

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Назначение государственной адресной
социальной помощи»

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий