"Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттiк қызмет регламентiн бекiту туралы

Батыс Қазақстан облысы Ақжайық ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 25 ақпандағы № 72 қаулысы. Батыс Қазақстан облысы әділет департаментінде 2013 жылғы 4 сәуірде № 3230 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Ақжайық ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 24 мамырдағы № 181 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Ақжайық ауданы әкімдігінің 24.05.2013 № 181 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы", 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңдарын басшылыққа ала отырып, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Т. Шиниязовқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                      Н. Турегалиев

Аудан әкімдігінің
2013 жылғы 25 ақпандағы № 72
қаулысымен бекітілген

"Ауылдық елдi мекендерге жұмыс
iстеуге және тұруға келген денсаулық
сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк
қамсыздандыру, мәдениет, спорт және
ветеринария мамандарына әлеуметтiк
қолдау шараларын ұсыну"
мемлекеттiк қызмет
регламентi

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұру үшiн келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттiк қызмет регламентi (бұдан әрi – Регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес әзiрлендi.
      2. "Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Ақжайық ауданының экономика және қаржы бөлiмi" мемлекеттiк мекемесiмен (бұдан әрi – уәкiлеттi орган) көрсетiледi.
      3. Көрсетілетін мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шiлдедегi "Агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу туралы" Заңының, Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2009 жылғы 18 ақпандағы "Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұру үшiн келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну мөлшерiн және ережесiн бекiту туралы" № 183 қаулысының, Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2011 жылғы 31 қаңтардағы "Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұру үшiн келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттiк қызмет стандартын бекiту туралы" № 51 қаулысының (бұдан әрі - Стандарт) негiзiнде көрсетiледi.
      5. Мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң интернет-ресурсындағы www.minagri.gov.kz, "Дипломмен ауылға" бөлiмiнен, мемлекеттiк қызмет ұсынылатын жерлерде уәкiлеттi органның стенділерінен алуға болады.
      Уәкілетті органның мекен-жайы: Индекс 090200, Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы, Чапаев ауылы, Кунаева көшесi, 70, телефон 8(71136)91191.
      6. Мемлекеттік қызмет ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына: қалаларда және өзге де елдi мекендерде тұрып жатқан және ауылдық елдi мекендерде жұмыс iстеуге және тұруға тiлек бiлдiрген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандықтары бойынша жоғары және жоғарыдан кейiнгi, техникалық және кәсiптiк, ортадан кейiнгi бiлiм беру ұйымдарының түлектерiне, сондай-ақ көрсетiлген бiлiмi бар мамандарға (бұдан әрi – тұтынушылар) ұсынылады.
      7. Көтерме жәрдемақы және бюджеттік кредит түріндегі әлеуметтік қолдау шаралары не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.

2. Мемлекеттiк қызметті көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттiк қызмет мынадай мерзiмде ұсынылады:
      1) Тұтынушы Стандарттың 11 тармағында белгіленген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      күнтiзбелiк отыз тоғыз күн iшiнде көтерме жәрдемақы төленеді;
      күнтiзбелiк отыз екi күн iшiнде Стандарттың 2 қосымшаға сәйкес нысан бойынша Келiсiм жасасу рәсiмi жүзеге асырылады және Келiсiм жасалғаннан кейiн отыз жұмыс күнi iшiнде тұрғын үй сатып алу немесе салу үшiн бюджеттiк кредит ұсынылады;
      әлеуметтiк қолдау шараларын ұсынудан бас тартылған жағдайда үш жұмыс күнi iшiнде уәкiлеттi орган тұтынушыға дәйектелген жауап жолдайды.
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң ең жоғарғы шектi уақыты - он минуттан аспайды.
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн тұтынушыға қызмет көрсетудiң ең көп уақыты - отыз минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, жұмыс күндері, кезек күту тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, 13.00-ден 14.30 сағатқа дейінгі түскі үзіліспен, 9.00-ден 18.30 сағатқа дейін көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету орындары мүмкіндігі шектеулі тұтынушыларға қызмет көрсетуге бейімделеді, күту залы ақпараттық стенділермен, құжаттарды толтыру үлгілері бар тағандармен жабдықталады және ғимараттың бірінші қабатында орналасады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету
үдерісіндегі іс-әрекетінің (өзара
іс-қимылының) тәртібінің сипаттамасы

      12. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 11 тармағында айқындалған құжаттарды тапсырады.
      13. Тұтынушыға мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын қолхат беріледі және оның әлеуметтік қолдау шараларын алатын күні көрсетіледі.
      14. Стандарттың 11 тармағында айқындалған дәйексiз құжаттарды ұсыну фактiсi бас тарту үшiн негiз болып табылады.
      15. Мемлекеттiк қызметтi көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi - ҚФБ) қатыстырылған:
      1) уәкiлеттi орган;
      2) тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссия;
      3) аудан әкiмдігi;
      4) сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент).
      16. Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттердi (ресiмдердi) орындау мерзiмi көрсетіліп, әрбiр ҚФБ бойынша әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң (ресiмдердiң) кезектiлiгi мен өзара iс-әрекеттердiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы осы Регламенттiң 1 қосымшасында көрсетiлген.
      17. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiндегi әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң логикалық кезектiлiгi және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететiн схема осы Регламенттiң 2 қосымшасында көрсетiлген.
      18. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн тұтынушыдан сұраныс түскен сәттен бастап және мемлекеттiк қызметтiң нәтижесiн берген сәтке дейiн мемлекеттiк қызметті көрсету кезеңдерi:
      1) тұтынушы уәкілетті органға Стандарттың 11 тармағында айқындалған қажетті құжаттарды жолдайды;
      2) уәкілетті орган құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, тұтынушыға мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын қолхат береді және оның әлеуметтік көтерме шараларын алатын күні көрсетіледі және тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссияға жолдайды;
      3) тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссия ұсынылған құжаттарды қарайды және аудан әкімдігіне тұтынушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсетуге ұсыным жасайды немесе әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тартады;
      4) уәкiлеттi орган бас тартылған жағдайда тұтынушыға дәлелді жауап жібереді;
      5) аудан әкімдігі тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссияның ұсынымдары келіп түскеннен кейін әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы қабылдайды және оны уәкілетті органға және сенім білдірген өкілге (агентке) жолдайды;
      6) уәкілетті орган, сенім білдірген өкіл (агент) және тұтынушы Стандарттың 2 қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы келісім жасайды;
      7) уәкілетті орган көтерме жәрдемақысының сомасын тұтынушылардың жеке есеп шоттарына аударады;
      8) сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен тұтынушыға тұрғын үй сатып алуға немесе салуға кредит бередi.

4. Мемлекеттік қызметтер көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғаларға Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген жауапкершілік жүктеледі.

"Ауылдық елдi мекендерге жұмыс
істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, бiлiм беру,
әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну"
мемлекеттiк қызмет
регламентiне
1 қосымша

Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттердi
(ресiмдердi) орындау мерзiмi
көрсетіліп, әрбiр ҚФБ бойынша
әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң (ресiмдердiң)
кезектiлiгi мен өзара iс-әрекеттердiң
мәтiндiк кестелiк сипаттамасы
 

Іс-әрекеттің № (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ-1
Уәкілетті орган

ҚФБ-2
Тұрақты жұмыс істейтін комиссия

ҚФБ-3
Аудан әкімдігі

ҚФБ-4
Сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент)

№ 1 іс-әрекет

Құжаттарды қабылдау және тіркеу, қолхат беру, қарау үшін тұрақты жұмыс істейтін комиссияға жолдайды

№ 1 іс-әрекет

Ұсынылған құжаттарды қарайды және аудан әкімдігіне тұтынушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсетуге ұсыным жасайды немесе әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тартады
 
 

№ 1 іс-әрекет

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы қабылдайды және оны уәкілетті органға және сенім білдірген өкілге (агентке) жолдайды

№ 1 іс-әрекет

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы келісім жасайды

№ 2 іс-әрекет

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен тұтынушыға тұрғын үй сатып алуға немесе салуға кредит бередi

№ 2 іс-әрекет

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы келісім жасайды немесе бас тартылған жағдайда тұтынушыға дәлелді жауап жібереді

№ 3 іс-әрекет

Көтерме жәрдемақысының сомасын тұтынушылардың жеке есеп шоттарына аударады

Орындау мерзімдері:
1) күнтiзбелiк отыз тоғыз күн iшiнде көтерме жәрдемақы төленеді;
күнтiзбелiк отыз екi күн iшiнде Стандарттың 2 қосымшаға сәйкес нысан бойынша Келiсiм жасасу рәсiмi жүзеге асырылады және Келiсiм жасалғаннан кейiн отыз жұмыс күнi iшiнде тұрғын үй сатып алу немесе салу үшiн бюджеттiк кредит ұсынылады;
әлеуметтiк қолдау шараларын ұсынудан бас тартылған жағдайда үш жұмыс күнi iшiнде уәкiлеттi орган тұтынушыға дәйектелген жауап жолдайды.
2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң ең жоғарғы шектi уақыты - он минуттан аспайды.
3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн тұтынушыға қызмет көрсетудiң ең көп уақыты - отыз минуттан аспайды.

"Ауылдық елдi мекендерге жұмыс
істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, бiлiм беру,
әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну"
мемлекеттiк қызмет
регламентiне
2 қосымша

Мемлекеттiк қызметтi көрсету
үдерiсiндегi әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң
логикалық кезектiлiгi және ҚФБ арасындағы
өзара байланысты көрсететiн схема

Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление акимата Акжаикского района Западно-Казахстанской области от 25 февраля 2013 года № 72. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 4 апреля 2013 года № 3230. Утратило силу постановлением акимата Акжаикского района Западно-Казахстанской области от 24 мая 2013 года № 181

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акжаикского района Западно-Казахстанской области от 24.05.2013 № 181

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Т. Шиниязова.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким района                      Н. Турегалиев

Утверждено
постановлением акимата района
от 25 февраля 2013 года № 72

Регламент
государственной услуги
"Предоставление мер социальной
поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии,
прибывшим для работы и проживания
в сельские населенные пункты"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Государственная услуга "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее – государственная услуга) предоставляется государственным учреждением "Отдел экономики и финансов Акжайкского района" (далее – уполномоченный орган).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга предоставляется на основании Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий", постановления Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2009 года № 183 "Об утверждении размеров и Правил предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты", постановления Правительства Республики Казахстан от 31 января 2011 года № 51 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее - Стандарт).
      5. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, располагается на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан www.minagri.gov.kz., в разделе "С дипломом в село", на стендах уполномоченного органа в местах предоставления государственной услуги.
      Адрес уполномоченного органа: Индекс 090200, Западно-Казахстанская область, Акжайкский район, село Чапаево, улица Кунаева, 70, телефоны 8(71136)91191.
      6. Государственная услуга предоставляется специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты: выпускникам организаций высшего и послевузовского, технического и профессионального, послесреднего образования по специальностям здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, а также специалистам, имеющим указанное образование, проживающим в городах и иных населенных пунктах и изъявившим желание работать и проживать в сельских населенных пунктах (далее – потребители).
      7. Результатом оказываемой государственной услуги являются меры социальной поддержки в виде подъемного пособия и бюджетного кредита или мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.

2. Порядок оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов,определенных в пункте 11 Стандарта:
      в течение тридцати девяти календарных дней выплачивается подъемное пособие;
      в течение тридцати двух календарных дней осуществляется процедура заключения Соглашения по форме, согласно приложению 2 Стандарта, и в течение тридцати рабочих дней после заключения Соглашения предоставляется бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья;
      в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более десяти минут;
      3) максимальное время обслуживания потребителя, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более тридцати минут.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. Государственная услуга оказывается в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      11. Места предоставления государственной услуги предусмотрены для обслуживания потребителей с ограниченными возможностями, зал ожидания оснащается информационными стендами, стойками с образцами заполнения документов и располагается на первом этаже здания.

3. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      13. Потребителю выдается расписка, подтверждающая, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги и указывается дата получения им мер социальной поддержки.
      14. Основанием для отказа является факт предоставления недостоверных документов, определенных в пункте 11 Стандарта.
      15. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) уполномоченный орган;
      2) постоянно действующая комиссия;
      3) акимат района;
      4) поверенный (агент).
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      17. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      18. Этапы оказания государственной услуги с момента получения документов от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает в уполномоченный орган необходимые документы, определенных в пункте 11 Стандарта;
      2) уполномоченный орган осуществляет прием и регистрацию документов, потребителю выдает расписку, подтверждающая, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги и указывается дата получения им мер социальной поддержки и направляет для рассмотрения в постоянно действующую комиссию;
      3) постоянно действующая комиссия рассматривает предоставленные документы и рекомендует акимату района о предоставлении потребителю мер социальной поддержки либо отказ в предоставлении мер социальной поддержки;
      4) уполномоченный орган в случае отказа направляет потребителю мотивированный ответ;
      5) акимат района после поступления рекомендации постоянно действующей комиссии принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки и направляет его в уполномоченный орган и поверенному (агенту);
      6) уполномоченный орган, поверенный (агент) и потребитель заключают соглашение о предоставлении мер социальной поддержки по форме согласно приложению 2 Стандарта;
      7) уполномоченный орган перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей;
      8) поверенный (агент) в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, предоставляет потребителю кредит на приобретение или строительство жилья.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Предоставление мер социальной
поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии,
прибывшим для работы и проживания
в сельские населенные пункты"

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения
каждого административного действия (процедуры)

№  действия (хода, потока работ)

СФЕ-1
Уполномоченный орган

СФЕ-2
Постоянно действующая комиссия

СФЕ-3
Акимат района

СФЕ-4
Поверенный (агент)

Действие № 1

Прием и регистрация документов, потребителю выдает расписку и направляет для рассмотрения в постоянно действующую комиссию

Действие № 1

Рассмат-
ривает предостав-
ленные документы и рекомендует акимату района о предостав-
лении потребителю мер социальной поддержки либо отказ в предостав-
лении мер социальной поддержки

Действие № 1

Принимает постанов-
ление об оказании мер социальной поддержки и направляет его в уполномочен-
ный орган и поверенному (агенту)

Действие № 1

Заключает соглашение о предоставлении мер социальной поддержки

Действие № 2

В порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, предоставляет потребителю кредит на приобретение или строительство жилья
 

Действие № 2

Заключает соглашение о предоставлении мер социальной поддержки или в случае отказа направляет потребителю мотивированный ответ

Действие № 3

Перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей

Сроки исполнения:
1) в течение тридцати девяти календарных дней выплачивается подъемное пособие;
в течение тридцати двух календарных дней осуществляется процедура заключения Соглашения по форме, согласно приложению 2 Стандарту, и в течение тридцати рабочих дней после заключения Соглашения предоставляется бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья;
в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ;
2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более десяти минут;
3) максимальное время обслуживания потребителя, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более тридцати минут.

Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Предоставление мер социальной
поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии,
прибывшим для работы и проживания
в сельские населенные пункты"

Схема, отражающая взаимосвязь
между логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ