Діни саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі төрағасының 2014 жылғы 18 наурыздағы № 11 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 18 сәуірде № 9340 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің м.а. 2015 жылғы 22 мамырдағы № 190 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Мәдениет және спорт министрінің м.а. 22.05.2015 № 190 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 2)-тармақшасына, БҰЙЫРАМЫН:
      1. Бекітілсін:
      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес «Дінтану сараптамасын жүргізу» мемлекеттік қызмет көрсету регламенті;
      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес «Республика аумағындағы шетелдiк дiни бiрлестiктердiң қызметiн, шетелдiк дiни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы дiни бiрлестiктер басшыларын тағайындауын келiсу» мемлекеттік қызмет көрсету регламенті.
      2. Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі Төрағасының кейбір бұйрықтарының осы бұйрықтың 3-қосымшасына сәйкес күші жойылды деп танылсын.
      3. Әкімшілік департаменті (Ж.А. Ақзам) Құқықтық қамтамасыз ету басқармасымен (Ә.Т. Жуанышпаева) бірлесе отырып, осы бұйрықты заңнамада белгіленген тәртіпте мемлекеттік тіркеуді және бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялауды қамтамасыз етсін.
      4. Әкімшілік департаменті (Ж.А. Ақзам) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін, Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігінің интернет-ресурсына енгізіп, Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігінің барлық құрылымдық бөлімшелеріне жеткізсін.
      5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігінің Жауапты хатшысы Т.Т. Ысмайыловқа жүктелсін.
      6. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін және Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысы күшіне енгеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
      Дін істері агенттігінің
      Төрағасы                                   М. Әзілханов

Қазақстан Республикасы  
Дін істері агенттігі Төрағасының
2014 жылғы 18 наурыздағы  
№ 11 бұйрығына       
1 қосымша         

«Дінтану сараптамасын жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Дінтану сараптамасын жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасының Дін істері агенттігі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 «Діни қызмет саласында мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы» Қаулысымен бекітілген «Дінтану сараптамасын жүргізу» Стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны - қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің сараптамалық қорытынды нәтижелері туралы хаты. Ұсынылу нысаны - қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінде қызмет берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін
сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды тапсыруы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі 20 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарының толымдылығын және стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды.
      6. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері қабылдап алатын құжаттардың стандарттың 9-тармағына сәйкес келуі құжаттарды тіркеу журналына тіркеуге және құжаттарды қабылдап алғаны туралы көрсетілетін қызметті берушінің тіркеу мөртаңбасы (кіріс нөмірі, қабылданған күні) бар өтініштің көшірмесін беруге негіз болып табылады, құжаттардың 9-тармаққа сәйкес келмеуі құжаттарды қабылдаудан бас тарту үшін негіз болып табылады.
      7. Құжаттарды тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттарды қабылдап алғаны туралы көрсетілетін қызметті берушінің тіркеу мөртаңбасы (кіріс нөмірі, қабылданған күні) бар өтініштің көшірмесін беру 10 минут ішінде жүзеге асырылады.
      8. Құжаттардың тіркелуі көрсетілетін қызметті беруші тарапынан қаралуына негіз болып табылады.
      9. Құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 29 күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қарап, көрсетілетін қызметті берушінің сараптама қорытындысы туралы хатты дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына бұрыштама (қол) қойғызады.
      10. Көрсетілетін қызметті берушінің сараптама қорытындысының нәтижесі туралы хатқа қол қоюы оны тіркеу журналына енгізу үшін негіз болып табылады.
      11. Көрсетілетін қызметті берушінің сараптама қорытындысының нәтижесі туралы хатын тіркеу көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі тарапынан оларды алған сәттен бастап 10 минут ішінде жүзеге асырылады.
      12. Көрсетілетін қызметті берушінің сараптама қорытындысының нәтижесі туралы тіркелген хаты көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы жіберуге немесе қолма-қол беруге негіз болып табылады.
      13. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің сараптама қорытындысының нәтижелері туралы хатын тіркелген күні жолдайды.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісінде
құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті
берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:
      1) кеңсе қызметкерлері;
      2) төраға, төраға орынбасары, департамент директоры, басқармасы басшысы;
      3) жауапты орындаушы.
      15. Кеңсе қызметкері 30 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдап, құжаттарын тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттарды қабылдап алғаны туралы көрсетілетін қызметті берушінің тіркеу мөртаңбасы (кіріс нөмірі, қабылданған күні) бар өтініштің көшірмесін береді.
      16. Кеңсе қызметкері тіркелген құжаттарды танысу үшін төрағаға, төраға орынбасарына, департамент директорына, басқармасы басшысына бір сағат ішінде ұсынады.
      17. Кеңсе қызметкері ұсынған сәттен бастап төрт сағат ішінде төраға, төраға орынбасары, департамент директоры, басқармасы басшысы құжаттармен танысады және жауапты қызметкерге жолдайды.
      18. Жауапты қызметкер құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап
26 күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарап, көрсетілетін қызметті берушінің сараптама қорытындысының нәтижелері туралы хат жобасын дайындайды.
      19. Төраға, төраға орынбасары, департамент директоры, басқармасы басшысы үш күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызметті берушінің сараптама қорытындысының нәтижелері туралы хатын қарайды және бұрыштама (қол) қояды.
      20. Жауапты қызметкер көрсетілетін қызметті берушінің сараптама қорытындысының нәтижелері туралы бұрыштама қол қойылған хатын кеңсе қызметкеріне қол қойылған күні сағат 16.00-ге дейін тіркеп, ары қарай жолдау үшін тапсырады.
      21. Кеңсе қызметкері 30 минут ішінде көрсетілетін қызметті берушінің сараптама қорытындысының нәтижелері туралы хатын жазбаша түрде тіркейді.
      22. Кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті берушінің сараптама қорытындысының нәтижесі туралы хатын қызмет алушыға тіркелген күні жолдайды.
      23. Рәсімнің (іс-қимылдардың) іске асырылу реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-сызбамен сүйемелденеді.
      Ескерту. 23-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Дін істері агенттігі төрағасының 23.06.2014 № 21 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).
      24. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) өзара іс-қимылдарының, мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы «www.e.gov.kz» - «электрондық үкімет» веб порталында, көрсетілетін қызметті берушінің «www.din.gov.kz»» - интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 24-тармақпен толықтырылды - ҚР Дін істері агенттігі төрағасының 23.06.2014 № 21 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).
 
 

«Дінтану сараптамасын жүргізу»
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша         

      Ескерту. 1-қосымшаның оң жақ жоғарғы бұрышы жаңа редакцияда - ҚР Дін істері агенттігі төрағасының 23.06.2014 № 21 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).

Блок-сызба

«Дінтану сараптамасын жүргізу»
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша         

«Дінтану» сараптамасын жүргізу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процестерінің
анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - ҚР Дін істері агенттігі төрағасының 23.06.2014 № 21 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).

Қазақстан Республикасы  
Дін істері агенттігі Төрағасының
2014 жылғы 18 наурыздағы
№ 11 бұйрығына     
2 қосымша        

«Республика аумағындағы шетелдік діни бірлестіктердің қызметін,
шетелдік діни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы діни
бірлестіктерінің басшыларын тағайындауын келісу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Республика аумағындағы шетелдік діни бірлестіктердің қызметін, шетелдік діни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы діни бірлестіктерінің басшыларын тағайындауын келісу» мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 «Діни қызмет саласында мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы» қаулысымен бекітілген «Республика аумағындағы шетелдік діни бірлестіктердің қызметін, шетелдік діни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы діни бірлестіктер басшыларын тағайындауын келісу» Стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес, көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызметтің көрсету нысаны - қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі республика аумағындағы шетелдiк дiни бiрлестiктердiң қызметiне және шетелдiк дiни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы дiни бiрлестiктер басшыларын тағайындауына келiсім-хат беру (бұдан әрі – келісім–хат) не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап беру болып табылады. Ұсынылу нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінде қызмет берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін
сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды тапсыруы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі 20 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарының толымдылығын және стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды.
      6. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері қабылдап алатын құжаттардың стандарттың 9-тармағына сәйкес келуі құжаттарды тіркеу журналына тіркеуге және құжаттарды қабылдап алғаны туралы көрсетілетін қызметті берушінің тіркеу мөртаңбасы (кіріс нөмірі, қабылданған күні) бар өтініштің көшірмесін беруге негіз болып табылады, құжаттардың 9-тармаққа сәйкес келмеуі құжаттарды қабылдаудан бас тарту үшін негіз болып табылады.
      7. Құжаттарды тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттарды қабылдап алғаны туралы көрсетілетін қызметті берушінің тіркеу мөртаңбасы (кіріс нөмірі, қабылданған күні) бар өтініштің көшірмесін беру 10 минут ішінде жүзеге асырылады.
      8. Құжаттардың тіркелуі көрсетілетін қызметті беруші тарапынан қаралуына негіз болып табылады.
      9. Құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 29 күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қарап, көрсетілетін қызметті берушінің келісім–хатты не стандарттың 10-тармағына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауабын дайындайды және көрсетілетін қызметті беруші басшылығына бұрыштама (қол) қойғызады.
      10. Көрсетілетін қызметті берушінің келісім–хатқа мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабына бұрыштама қол қоюы оны тіркеу журналына енгізу үшін негіз болып табылады.
      11. Көрсетілетін қызметті берушінің келісім–хат мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркеу көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі тарапынан оларды алған сәттен бастап 10 минут ішінде жүзеге асырылады.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсетушінің тіркелген келісім–хат мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабы қызметті алушыға пошта арқылы жіберуге немесе қолма-қол беруге негіз болып табылады.
      13. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің келісім–хатын мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркелген күні жолдайды.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісінде
құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті
берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:
      1) кеңсе қызметкерлері;
      2) төраға, төраға орынбасары, департамент директоры, басқармасы басшысы;
      3) жауапты орындаушы.
      15. Кеңсе қызметкері қызмет алушының құжаттарын 30 минут ішінде қабылдап, құжаттарды тіркеу журналында тіркейді және қызмет берушінің тіркеу мөртабаны (кіріс нөмірі, күні) қойылған өтініш не қолдаухат көшірмесін қызмет алушыға береді.
      16. Кеңсе қызметкері тіркелген құжаттарды танысу үшін төрағаға, төраға орынбасарына, департамент директорына, басқармасы басшысына
бір сағат ішінде ұсынады.
      17. Кеңсе қызметкері ұсынған сәттен бастап төрт сағат ішінде төраға, төраға орынбасары, департамент директоры, басқармасы басшысы құжаттармен танысады және жауапты қызметкерге жолдайды.
      18. Жауапты қызметкер құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап
26 күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарап, көрсетілетін қызметті берушінің келісім–хат не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын дайындайды.
      19. Төраға, төраға орынбасары, департамент директоры, басқармасы басшысы үш күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызметті берушінің келісім–хат не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты қарайды және бұрыштама (қол) қояды.
      20. Жауапты қызметкер көрсетілетін қызметті берушінің бұрыштама қол қойылған келісім–хат не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты кеңсе қызметкеріне қол қойылған күні сағат 16.00-ге дейін тіркеп, ары қарай жолдау үшін тапсырады.
      21. Кеңсе қызметкері 30 минут ішінде көрсетілетін қызметті берушінің келісім–хат не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты жазбаша түрде тіркейді.
      22. Кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті берушінің келісім–хат не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты қызмет алушыға тіркелген күні жолдайды.
      23. Рәсімнің (іс-қимылдардың) іске асырылу реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-сызбамен сүйемелденеді.
      Ескерту. 23-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Дін істері агенттігі төрағасының 23.06.2014 № 21 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).
      24. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) өзара іс-қимылдарының, мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы «www.e.gov.kz» - «электрондық үкімет» веб порталында, көрсетілетін қызметті берушінің «www.din.gov.kz»» - интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 24-тармақпен толықтырылды - ҚР Дін істері агенттігі төрағасының 23.06.2014 № 21 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).

«Республика аумағындағы шетелдік    
діни бірлестіктердің қызметін, шетелдік
діни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы
діни бірлестіктер басшыларын тағайындауын келісу»
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша                

      Ескерту. 1-қосымшаның оң жақ жоғарғы бұрышы жаңа редакцияда - ҚР Дін істері агенттігі төрағасының 23.06.2014 № 21 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).

«Республика аумағындағы шетелдік діни   
бірлестіктердің қызметін, шетелдік діни  
орталықтардың Қазақстан Республикасындағы 
діни бірлестіктерінің басшыларын     
тағайындауын келісу» мемлекеттік     
көрсетілетін қызмет регламентіне     
2-қосымша                

«Республика аумағындағы шетелдік діни бірлестіктердің қызметін,
шетелдік діни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы діни
бірлестіктерінің басшыларын тағайындауын келісу» мемлекеттік
көрсетілетін қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - ҚР Дін істері агенттігі төрағасының 23.06.2014 № 21 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).

Қазақстан Республикасы  
Дін істері агенттігі Төрағасының
2014 жылғы 18 наурыздағы 
№ 11 бұйрығына      
3 қосымша        

Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігінің күшi жойылған
кейбір бұйрықтарының тiзбесi

      1. Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі Төрағасының 2012 жылғы 18 шілдедегі № 72 «Миссионерлiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғаларды тiркеудi және қайта тiркеудi жүргiзу» мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы» бұйрығы (Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тізілімінде 2012 жылғы 6 тамызда № 7823 тіркелді, 2012 жылғы 29 тамыздағы № 562-569 (27642) «Егемен Қазақстан» республикалық мемлекеттiк газетiнде жарияланған);
      2. Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі Төрағасының  2012 жылғы 7 желтоқсандағы № 124 «Дінтану сараптамасын жүргізу» мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы» бұйрығы (Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тізілімінде 2012 жылғы 26 желтоқсанда № 8228 тіркелді, 2013 жылғы 23 ақпандағы № 74 (28013) «Егемен Қазақстан» республикалық мемлекеттiк газетiнде жарияланған);
      3. Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі Төрағасының  2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 131 «Республика аумағындағы шетелдік діни бірлестіктердің қызметін, шетелдік діни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы діни бірлестіктер басшыларын тағайындауын келісу» мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы» бұйрығы (Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тізілімінде 2012 жылғы 26 желтоқсандағы № 8244 тіркелді, 2013 жылғы 15 мамырдағы № 126 (28065) «Егемен Қазақстан» республикалық мемлекеттiк газетiнде жарияланған).

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 18 марта 2014 года № 11. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18 апреля 2014 года № 9340. Утратил силу приказом и.о. Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 мая 2015 года № 190

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра культуры и спорта РК от 22.05.2015 № 190 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие приказа см. п.6

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить:
      1) Регламент государственной услуги «Проведение религиоведческой экспертизы» согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) Регламент государственной услуги «Согласование деятельности иностранных религиозных объединений на территории республики, назначения иностранными религиозными центрами руководителей религиозных объединений в Республике Казахстан» согласно приложению 2 к настоящему приказу.
      2. Признать утратившими силу некоторые приказы Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий согласно приложению 3 к настоящему приказу.
      3. Административному департаменту (Ақзам Ж.А.) совместно с Управлением правового обеспечения (Жуанышпаева А.Т.) обеспечить в установленном законодательством порядке государственную регистрацию и официальное опубликование в средствах массовой информации настоящего приказа.
      4. Административному департаменту (Ақзам Ж.А.) после государственной регистрации разместить настоящий приказ на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам религий и довести его до сведения всех структурных подразделений Агентства Республики Казахстан по делам религий.
      5. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на ответственного секретаря Агентства Республики Казахстан по делам религий Исмаилова Т.Т.
      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности».

      Председатель
      Агентства Республики Казахстан
      по делам религий                           М. Азильханов

Приложение 1         
к приказу Председателя    
Агентства Республики Казахстан
по делам религий       
от 18 марта 2014 года № 11  

Регламент государственной услуги
«Проведение религиоведческой экспертизы»

1. Общие положения

      1. Государственную услугу «Проведение религиоведческой экспертизы» (далее – государственная услуга) оказывает Агентство Республики Казахстан по делам религий (далее – услугодатель) в соответствии со Стандартом «Проведение религиоведческой экспертизы», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности» (далее – стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является письмо услугодателя о результатах экспертного заключения. Форма предоставления – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление от услугополучателя документов согласно пункту 9 стандарта.
      5. Канцелярия услугодателя принимает документы от услугополучателя, проверяя их на полноту и соответствие пункту 9 стандарта в течение 20 минут.
      6. Соответствие пункту 9 стандарта документов, принимаемых сотрудником канцелярии услугодателя, является основанием для регистрации документов в журнале регистрации и выдачи услугополучателю копии заявления со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов, а несоответствие документов пункту 9 стандарта является основанием для непринятия документов.
      7. Регистрация документов и выдача услугополучателю копии заявления со штампом регистрации (входящий номер, дата) о получении документов осуществляется в течение 10 минут.
      8. Регистрация документов является основанием для рассмотрения их услугодателем.
      9. Услугодатель рассматривает документы, подготавливает письмо услугодателя о результатах экспертного заключения и визирует (подписывает) их у руководства услугодателя в течение 29 календарных дней с момента получения документов.
      10. Подписание письма услугодателя о результатах экспертного заключения является основанием для его внесения в журнал регистрации.
      11. Регистрация письма услугодателя о результатах экспертного заключения осуществляется канцелярией услугодателя в течение 10 минут с момента их получения.
      12. Зарегистрированное письмо услугодателя о результатах экспертного заключения является основанием для отправки почтой либо выдачи нарочно услугополучателю.
      13. Канцелярия услугодателя отправляет услугополучателю письмо услугодателя о результатах экспертного заключения в день регистрации.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:
      1) сотрудники канцелярии;
      2) председатель, заместитель председателя, директор департамента, руководитель управления;
      3) ответственный исполнитель.
      15. Сотрудник канцелярии принимает документы от услугополучателя, регистрирует документы в журнале регистрации и выдает услугополучателю копию заявления со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов в течение 30 минут.
      16. Сотрудник канцелярии вносит председателю, заместителю председателя, директору департамента, руководителю управления зарегистрированные документы для ознакомления в течение одного часа.
      17. Председатель, заместитель председателя, директор департамента, руководитель управления ознакамливаются и направляют документы ответственному исполнителю в течение четырех часов с момента внесения сотрудником канцелярии.
      18. Ответственный исполнитель рассматривает документы, подготавливает проект письма услугодателя о результатах экспертного заключения в течение 26 календарных дней с момента получения документов.
      19. Председатель, заместитель председателя, директор департамента, руководитель управления рассматривают и визируют (подписывают) письмо услугодателя о результатах экспертного заключения в течение трех календарных дней.
      20. Ответственный исполнитель подписанное письмо услугодателя о результатах экспертного заключения в день подписания вносит сотруднику канцелярии для регистрации и отправки до 16.00 часов.
      21. Сотрудник канцелярии регистрирует письмо услугодателя о результатах экспертного заключения в письменном виде в течение 30 минут.
      22. Сотрудник канцелярии отправляет услугополучателю письмо услугодателя о результатах экспертного заключения в день регистрации.
      23. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 23 в редакции приказа Председателя Агентства РК по делам религий от 23.06.2014 № 21 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      24. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале «электронного правительства» - «www.e.gov.kz» и интернет-ресурсе услугодателя - «www.din.gov.kz».
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 24 в соответствии с приказом Председателя Агентства РК по делам религий от 23.06.2014 № 21 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение 1             
к Регламенту государственной услуги 
«Проведение религиоведческой экспертизы»

      Сноска. Приложение 1 с изменением, внесенным приказом Председателя Агентства РК по делам религий от 23.06.2014 № 21 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение 2         
к Регламенту государственной услуги
"Проведения религиоведческой экспертизы"

   Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
          "Проведения религиоведческой экспертизы"

      Сноска. Регламент дополнен Приложением 2 в соответствии с приказом Председателя Агентства РК по делам религий от 23.06.2014 № 21 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      

Приложение 2         
к приказу Председателя    
Агентства Республики Казахстан
по делам религий       
от 18 марта 2014 года № 11  

Регламент государственной услуги
«Согласование деятельности иностранных религиозных объединений
на территории республики, назначение иностранными религиозными
центрами руководителей религиозных объединений в Республике
Казахстан»

1. Общие положения

      1. Государственную услугу «Согласование деятельности иностранных религиозных объединений на территории республики, назначение иностранными религиозными центрами руководителей религиозных объединений в Республике Казахстан» (далее – государственная услуга) оказывает Агентство Республики Казахстан по делам религий (далее – услугодатель) в соответствии со Стандартом «Согласование деятельности иностранных религиозных объединений на территории республики, назначение иностранными религиозными центрами руководителей религиозных объединений в Республике Казахстан» утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности» (далее – стандарт)
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача письма-согласования деятельности иностранных религиозных объединений на территории республики, и назначения иностранным религиозным центром руководителя религиозного объединения в Республике Казахстан (далее – письмо-согласование), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде. Форма предоставления – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление от услугополучателя документов, предусмотренных пунктом 9 к стандарта.
      5. Канцелярия услугодателя принимает документы от услугополучателя, проверяя их на полноту и соответствие пункту 9 стандарта в течение 20 минут.
      6. Соответствие документов пункту 9 стандарта является основанием для регистрации документов в журнале и выдачи услугополучателю копии заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов, а несоответствие документов пункту 9 стандарта сотрудник канцелярии услугодателя является основанием для непринятия документов.
      7. Регистрация документов и выдача услугополучателю копии заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов осуществляется в течение 10 минут.
      8. Регистрация документов является основанием для рассмотрения их услугодателем.
      9. Услугодатель рассматривает документы и подготавливает письмо-согласование, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в соответствии с пунктом 10 стандарта и визирует (подписывает) их у руководства услугодателя в течение 29 календарных дней с момента получения документов.
      10. Подписание письма-согласования, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги является основанием для его внесения в журнал регистрации.
      11. Регистрация письма-согласования, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде осуществляется канцелярией услугодателя в течение 10 минут с момента их получения.
      12. Зарегистрированное письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для отправки почтой либо выдачи нарочно услугополучателю.
      13. Канцелярия услугодателя отправляет услугополучателю письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в день регистрации.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:
      1) сотрудники канцелярии;
      2) председатель, заместитель председателя, директор департамента, руководитель управления;
      3) ответственный исполнитель.
      15. Сотрудник канцелярии принимает документы от услугополучателя, регистрирует документы в журнале регистрации и выдает услугополучателю копию заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов в течение 30 минут.
      16. Сотрудник канцелярии вносит председателю, заместителю председателя, директору департамента, руководителю управления зарегистрированные документы для ознакомления в течение одного часа.
      17. Председатель, заместитель председателя, директор департамента, руководитель управления ознакамливаются и направляют документы ответственному исполнителю в течение четырех часов с момента внесения их сотрудником канцелярии.
      18. Ответственный исполнитель рассматривает документы, подготавливает письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в соответствии с пунктом 10 стандарта в течение 26 календарных дней с момента получения документов.
      19. Председатель, заместитель председателя, директор департамента, руководитель управления рассматривают и визируют (подписывают) письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в течение трех календарных дней.
      20. Ответственный исполнитель подписанное письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде вносит сотруднику канцелярии для регистрации и отправки до 16.00 часов.
      21. Сотрудник канцелярии регистрирует письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 30 минут.
      22. Сотрудник канцелярии отправляет услугополучателю письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в день регистрации.
      23. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 23 в редакции приказа Председателя Агентства РК по делам религий от 23.06.2014 № 21 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      24. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале «электронного правительства» www.e.gov.kz и интернет-ресурсе услугодателя www.din.gov.kz».
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 24 в соответствии с приказом Председателя Агентства РК по делам религий от 23.06.2014 № 21 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение 1                 
к Регламенту государственной услуги     
«Согласование деятельности иностранных    
религиозных объединений на территории республики,
назначения иностранными религиозными центрами 
руководителей религиозных объединений    
в Республике Казахстан»            

      Сноска. Приложение 2 с изменением, внесенным приказом Председателя Агентства РК по делам религий от 23.06.2014 № 21 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Блок-схема

Приложение 2               
к Регламенту государственной услуги   
"Согласование деятельности иностранных религиозных
объединений на территории республики, назначения
иностранными религиозными центрами руководителей
религиозных объединений в Республике Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Согласование деятельности иностранных религиозных объединений
на территории республики, назначение иностранными религиозными
центрами руководителей религиозных объединений юридическим
лицам в Республике Казахстан"

      Сноска. Регламент дополнен Приложением 2 в соответствии с приказом Председателя Агентства РК по делам религий от 23.06.2014 № 21 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение 3         
к приказу Председателя    
Агентства Республики Казахстан
по делам религий       
от 18 марта 2014 года № 11  

Перечень утративших силу приказов Агентства Республики
Казахстан по делам религий

      1. Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 18 июля 2012 года № 72 «Об утверждении Регламента государственной услуги «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 6 августа 2012 года за № 7823, опубликованный в республиканской государственной газете «Казахстанская правда» от 29 августа 2012 года № 290-291 (27109-27110).
      2. Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 7 декабря 2012 года № 124 «Об утверждении Регламента государственной услуги «Проведение религиоведческой экспертизы» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 26 декабря 2012 года за № 8228, опубликованный в республиканской государственной газете «Казахстанская правда» от 23 февраля 2013 года № 69-70 (27343-27344).
      3. Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 12 декабря 2012 года № 131 «Об утверждении Регламента государственной услуги «Согласование деятельности иностранных религиозных объединений на территории республики, назначение иностранными религиозными центрами руководителей религиозных объединений в Республике Казахстан» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 26 декабря 2012 года за № 8244, опубликованный в республиканской государственной газете «Казахстанская правда» от 15 мая 2013 года № 164-165 (27438-27439).