Ұшуды авариялық-құтқарумен қамтамасыз ету бойынша әуежай (әуеайлақ)пайдаланушысының қызметін тексеру парағының нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2014 жылғы 1 сәуірдегі № 217 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2014 жылы 5 мамырда № 9394 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 27 мамырдағы № 447 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 27.05.2016 № 447 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      «Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы» 2010 жылғы 15 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 14-бабының 1-тармағының 39) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған ұшуды авариялық-құтқарумен қамтамасыз ету бойынша әуежай (әуеайлақ) пайдаланушысының қызметін тексеру парағының нысаны бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Азаматтық авиация комитеті (Б.К.Сейдахметов):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде заңнамада белгіленген тәртіппен мемлекеттік тіркелуін;
      2) бұқаралық ақпарат құралдарында, оның ішінде Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің интернет-ресурсында жариялау және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;
      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде «Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы «Әділет» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға көшірмелерін жіберуді;
      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін 5 жұмыс күні ішінде мемлекеттік тіркеу туралы және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауға жіберу туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация вице-министрі А.Ғ. Бектұровқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    Ж. Қасымбек

Қазақстан Республикасы    
Көлік және коммуникация министрінің
2014 жылғы 1 сәуірдегі    
№ 217 бұйрығымен бекітілді  

                                                             нысын

Ұшуды авариялық-құтқарумен әуежай (әуеайлақ) пайдаланушысының
қызметін қамтамасыз етуі бойынша тексеру парағы

Тексеруді белгілеген, мемлекеттік орган: ____________________________
Тексеруді белгілеу туралы актісі (№, күні): _________________________
Тексеруді өткізу күні, орны және кезеңі: ____________________________
Ұйымдардың атауы: ___________________________________________________
Бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН): __________________________________
Орналасқан орнының мекенжайы: _______________________________________

Р/с №

Атауы

Сәйкестігін бағалау (+/-)

Сәйкессіздік ұстанымының нөмірі

1

2

3

4

1.

Әуеайлық ауданында және олардың белгіленген талаптарға сәйкестігіне авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу және өрт сөндіру бойынша жедел жоспарды қоса алғанда, әуеайлықтың аэронавигациялық паспорты мен әуеайлық жөніндегі нұсқаудың болуы



2.

Әуежай (әуеайлақ) пайдаланушысы авариялық-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әуежай аумағында орналасқан өзара іс-қимылдағы азаматтық авиация ұйымдарымен келісілген нұсқаулықтың болуы



3.

Авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу бойынша Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің бөлімшелерімен, аумақтық денсаулық сақтау органдарының жедел медициналық көмегімен, әскери бөлімшелермен және құқық қорғау органдарымен, өзара іс-қимылдар жоспары болуы



4.

ҰІАҚҚҚ құруды көздейтін әуежай (әуеайлақ) пайдаланушысының белгіленген ұйымдастыру құрылымының болуы



5.

ҰІАҚҚҚ жеке құрамының нақты саны ҰІАҚҚҚ жеке құрамының белгіленген штат санына сәйкес болуы



6.

АҚЖ және ҰІАҚҚҚ құрамына кіретін персоналының лауазымдық нұсқаулықтарының болуы



7.

АҚЖ және ҰІАҚҚҚ инженерлік-техникалық персоналдың оқудан және біліктілігін арттырудан өткендігін растайтын құжаттардың көшірмесі болуы



8.

Өрт сөндіру және авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу бойынша оқу-жаттығу іс-шараларын орындауды растайтын құжаттардың болуы



9.

АҚЖ басшыларын тағайындау және АҚЖ есептілігі туралы бұйрықтың болуы



10.

Әуеайлақ және Әуеайлақ ауданында ұшуды орындау жөніндегі нұсқаулықта (Әуеайлақтың аэронавигациялық паспортында) жұмыс тәртібінің және ИКАО III санаты бойынша әуеайлақты пайдалану жағдайында әуеайлақ қызметімен өзара іс-қимылының болуы



11.

Авиациялық оқиға орнына немесе жинау пунктіне есептерді уақтылы жеткізу үшін автокөлік құралдарын жеткізудің бекітілген табелінің болуы



12.

Ұйым басшысы бекіткен әуеайлақтағы авариялық-құтқару құралдарының сәйкестігін тексеру актісінің болуы



13.

Жолақтарын салудың схемасының болуы



14.

Әуежайдың (әуеайлақтың) жабдығы мен жабдықтауының жарияланған ТӨҚД санатына сәйкестігі



15.

АҚЖ өрт сөндіру есептілігін жабдықтаудың белгіленген талаптарға сәйкестігі



16.

АҚЖ медициналық есептілігін жабдықтаудың белгіленген талаптарға сәйкестігі



17.

Авариялық-құтқару станциясының болуы



18.

Авариялық-құтқару станциясы жабдығы мен жабдықтауының белгіленген талаптарға сәйкестігі



19.

Өрт сөндіру автомобильдерді жабдықтаудың белгіленген талаптар мен техникалық құжаттамаға сәйкестігі



20.

Кезекті (ТӨКД қамтамасыз ететін) ӨА (құйылған ӨА ескермегенде) орналасқан санына Қарағанда көбік тудырушының кемінде екі еселік қорының болуы



21.

Өрт сөндіру автомобильдерін қайта құю үшін әуеайлақта кемінде екі пункттің болуы



22.

Оқиға орнына құтқарушыларды және авариялық-құтқару құралдарын жеткізуді қамтамасыз ететін әуеайлақ ауданында АҚЖ жүргізу үшін өткіштігі жоғары көлік құралдарының болуы



23.

АҚЖ ұйымдастыру және басшылық ету үшін жергілікті командалық пункттің болуы



24.

АҚЖ ұйымдастыру және басшылық ету үшін жергілікті командалық пунктінің электр байланысы құралдарымен жабдықтауының белгіленген талаптарға сәйкестігі



25.

АҚЖ ұйымдастыру мен басшылық ету үшін жылжымалы командалық пункттің болуы



26.

АҚЖ ұйымдастыру мен басшылық ету үшін жылжымалы командалық пунктінің электр байланысы құралдарымен және жабдықтарымен жабдықтауының белгіленген талаптарға сәйкестігі



27.

ӘК-нің барлық ҮҚЖ-да ұшу және қонуды бақылау үшін бақылау пунктінің болуы



28.

ӘК-нің барлық ӨҚЖ-да ұшу және қонуды бақылау үшін бақылау пунктінің электр байланысы құралдарымен және жабдықтарымен жабдықтауының белгіленген талаптарға сәйкестігі



29.

Өрт байланысы пунктінің болуы



30.

Өрт байланысы пункті жабдықтауының белгіленген талаптар құралдарына сәйкестігі



31.

Осы әуеайлаққа тұрақты ұшуды орындайтын әуе кемелері жинағының схемалары мен плакаттарының болуы



32.

АҚК есептерді таратудың әлеуметтік аппаратурасының болуы және жұмысқа қабілеттігі



33.

ҰІАҚҚҚ оқу-техникалық қорының болуы



34.

Авариялық-құтқару командасының күшеюін белгіленген уақытта орындау



      Қысқартуларды түсіндіру:
      ҰІАҚҚҚ - ұшуды іздестіру авариялық-құтқарумен қамтамасыз ету
               қызметі
      АҚК -    авариялық-құтқару командасы
      ҰҚЖ -    ұшу-қону жолағы
      АҚЖ -    авариялық-құтқару жұмыстары
      ӨА -     өрт сөндіру автомобилі
      ТӨҚД -   талап етілетін өрт қорғанысының дәрежесі
      ӘК -     әуе кеме
      «Сәйкестігін бағалау (+/-)» бағанында:
      (*)  - осы ұйым үшін міндетті емес;
      (-1) - ұшу қауіпсіздігіне едәуір әсер ететін сәйкессіздік;
      (-2) - ұшу қауіпсіздігіне тиімді әсер ететін сәйкессіздік және уәкілетті органмен белгіленген мерзімде жоюға жататын сәйкессіздік;
      (-3) - ұшуды қауіпсіз орындауға елеулі әсер ететін шамалы сәйкессіздік.

      Тексерушілер: ___________________________________________
                    ___________________________________________
                    ___________________________________________
                                (қолы, ТАӘ)

Тексеруді өткізу күні: 20___жылғы «___»____________

Таныстым:

Тексеретін ұйымның басшысы: _________________________
                                  (қолы, ТАӘ)

Тексеруді өткізген кезде қатысқан заңды (жеке) тұлғаның өкілі:
_______________________________________
            (қолы, ТАӘ)

Об утверждении формы проверочного листа деятельности эксплуатанта аэропорта (аэродрома) по аварийно-спасательному обеспечению полетов

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 1 апреля 2014 года № 217. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 мая 2014 года № 9394. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 мая 2016 года № 447

      Сноска. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 27.05.2016 № 447 (вводится в действие со дня его официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 39) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 15 июля 2010 года «Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемую форму проверочного листа деятельности эксплуатанта аэропорта (аэродрома) по аварийно-спасательному обеспечению полетов.
      2. Комитету гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Сейдахметов Б.К.) обеспечить:
      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) официальное опубликование в средствах массовой информации, в том числе на интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и размещение на интранет-портале государственных органов;
      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, направление копии на официальное опубликование в информационно-правовую систему «Әділет» республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения «Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан»;
      4) представление в Юридический департамент Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан сведений о государственной регистрации и о направлении на опубликование в средствах массовой информации в течение 5 рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Бектурова А.Г.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти
календарных дней последнего первого официального опубликования.

      Министр                                    Ж. Касымбек

Утверждена       
приказом Министра   
транспорта и коммуникации
Республики Казахстан 
от 1 апреля 2014 года № 217

Форма

                      Проверочный лист
      деятельности эксплуатанта аэропорта (аэродрома) по
          аварийно-спасательному обеспечению полетов

Государственный орган, назначивший проверку: ________________
Акт о назначении проверки (№, дата): ________________________
Дата, место и период проведения проверки: ___________________
Наименование организации: ___________________________________
Бизнес идентификационный номер (БИН): _______________________
Адрес места нахождения: _____________________________________


п/п

Наименование

Оценка
соответствия
(+/-)

Номер позиции
несоответствия

1

2

3

4

1.

Наличие Руководства по аэродрому,
аэронавигационного паспорта аэродрома, включая оперативный план по проведению аварийно-спасательных работ и тушению пожаров в районе аэродрома и соответствие их установленным требованиям



2.

Наличие инструкции по организации и проведению аварийно-спасательных работ эксплуатантом аэропорта (аэродрома), согласованной с взаимодействующими организациями гражданской авиации, расположенных в районе аэропорта (аэродрома)



3.

Наличие Плана взаимодействия с подразделениями Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, скорой медицинской помощью территориальных органов здравоохранения, воинскими частями и правоохранительными органами по проведению аварийно-спасательных работ



4.

Наличие установленной организационной структуры эксплуатанта аэропорта (аэродрома), предусматривающей создание СПАСОП



5.

Соответствие фактической численности личного состава СПАСОП, установленной штатной численности личного состава СПАСОП



6.

Наличие должностных инструкций персонала, входящих в состав АСК и СПАСОП



7.

Наличие копии документов, подтверждающих прохождение обучения и повышения квалификации инженерно-технического персонала, АСК и СПАСОП



8.

Наличие документов, подтверждающих выполнение учебно-тренировочных мероприятий по тушению пожаров и проведению аварийно-спасательных работ



9.

Наличие приказа о назначении руководителей АСК, составе расчетов АСК



10.

Наличие в Руководстве по аэродрому и Инструкции по производству полетов в районе аэродрома
(Аэронавигационном паспорте аэродрома) порядка работы и взаимодействия служб аэродрома в условиях эксплуатации аэродрома по III категории ИКАО



11.

Наличие утвержденного табеля подачи автотранспортных средств для своевременной доставки расчетов к месту авиационного происшествия или пункту сбора



12.

Наличие акта проверки соответствия аварийно-спасательных средств на аэродроме, утвержденного руководителем организации



13.

Наличие схем нанесения пенных полос



14.

Соответствие оборудования и оснащения аэропорта (аэродрома) объявленной категории УТПЗ аэродрома



15.

Соответствие оснащения пожарного расчета АСК установленным требованиям



16.

Соответствие оснащения медицинского расчета АСК установленным требованиям



17.

Наличие аварийно-спасательной станции



18.

Соответствие оборудования и оснащения аварийно-спасательной станции установленным требованиям



19.

Соответствие оснащения пожарных автомобилей установленным требованиям и технической документации



20.

Наличие не менее чем двукратного запаса пенообразователя по отношению к количеству, находящихся на дежурных (обеспечивающих УТПЗ) ПА (за исключением заправленного в ПА)



21.

Наличие на аэродроме не менее чем двух пунктов для повторных заправок пожарных автомобилей водой



22.

Наличие транспортного средства повышенной проходимости для проведения АСР в районе аэродрома, обеспечивающее доставку спасателей и аварийно-спасательного снаряжения к месту происшествия



23.

Наличие стационарного командного пункта для организации и руководства АСР



24.

Соответствие оснащения стационарного командного пункта для организации и руководства АСР средствами электросвязи установленным требованиям



25.

Наличие передвижного командного пункта для организации и руководства АСР



26.

Соответствие оснащения передвижного командного пункта для организации и руководства АСР средствами электросвязи и оборудованием установленным требованиям



27.

Наличие наблюдательного пункта для наблюдения за взлетом и посадкой ВС на всех ВПП



28.

Соответствие оснащения наблюдательного пункта для наблюдения за взлетом и посадкой ВС на всех ВПП средствами электросвязи и оборудованием установленным требованиям



29.

Наличие пункта пожарной связи



30.

Соответствие оснащения пункта пожарной связи средствами установленным требованиям



31.

Наличие схем и плакатов компоновки воздушных судов, выполняющих регулярные полеты на данный аэродром



32.

Наличие и работоспособность специальной аппаратуры оповещения расчетов АСК



33.

Наличие учебно-технической базы СПАСОП



34.

Выполнение установленного времени развертывания аварийно-спасательных команд



Расшифровка аббревиатур:
СПАСОП - служба поискового аварийно-спасательного обеспечения полетов
ACK - аварийно-спасательная команда
BПП - взлетно-посадочная полоса
АСР - аварийно-спасательные работы
ПА - пожарный автомобиль
УТПЗ - уровень требуемой пожарной защиты
ВС - воздушное судно
В графе «Оценка соответствия (+/-)»:
(*) - необязательно для данной организации;
(-1) - несоответствие, оказывающее наиболее значительное влияние на
безопасность полетов;
(-2) - несоответствие, существенно влияющее на безопасность полетов и
подлежащее устранению в согласованные с уполномоченным органом сроки;
(-3) - незначительное несоответствие, которое не оказывает
значительного влияния на безопасное выполнение полета.

Проверяющие: ___________________________________________
             ___________________________________________
             ___________________________________________
                        (подпись, ФИО)

Дата проведения проверки: «__» ________20 ____ год.

Ознакомлен:

Руководитель проверяемой организации: ____________________
                                         (подпись, ФИО)

Представитель юридического (физического) лица, присутствовавший при
проведении проверки: ____________________________________
                               (подпись, ФИО)