Мемлекеттік қызмет көрсету регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрінің 2014 жылғы 26 маусымдағы № 187/НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 30 маусымда № 9544 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 357 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 24.04.2015 № 357 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берілген бекітілсін:
      1) «Аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес;
      2) «Геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыруға) рұқсат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес;
      3) «Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жұмыс жоспарланған учаскесіндегі жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрықтың 3-қосымшасына сәйкес.
      2. Күші жойылды деп танылсын:
      1) Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігі Төрағасының 2012 жылғы 5 желтоқсандағы № 226-ОД және Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2012 жылғы 24 желтоқсандағы № 989 «Аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру» мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы» бірлескен бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8245 тіркелген, 2013 жылғы 21 тамыздағы «Егемен Қазақстан» газетінде № 194 (28133) жарияланған);
      2) Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігі төрағасының 2012 жылғы 5 желтоқсандағы № 225-ОД «Геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыру) рұқсат беру» мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы» бұйрығы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8214 тіркелген, 2013 жылғы 2 қазандағы «Егемен Қазақстан» газетінде № 224 (28163) жарияланған).

Қазақстан Республикасының
Өңірлік даму министрінің
2014 жылғы 26 маусымдағы
№ 187/НҚ бұйрығына   
1-қосымша       

«Аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру»
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру» мемлекеттік қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігінің Жер ресурстарын басқару комитетімен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші), Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2014 жылғы 16 сәуірдегі № 358 қауылысымен бекітілген. «Аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің Стандартына сәйкес (бұдан әрі - Стандарт), аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсатын беру арқылы іске асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі, Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес, аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсатын (бұдан әрі - рұқсат) беру болып табылады.

2. «Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімін (іс-қимылын) бастауға негіздеме қызмет көрсетушімен Стандарттың 2-қосымшасындағы нысанға сәйкес өтінішті Стандарттын 9-тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды (бұдан әрі - құжаттар) қоса қабылдау болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің құрамына кіретін әр рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды тұскен күні, оларды қабылдауды, тексеруді және тіркеуді 2 сағат ішінде жүзеге асырып, көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына тапсырады;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттар түскен күні 1 сағат ішінде бұрыштамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығына тапсырады;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығы құжаттар түскен күні бір сағат ішінде бұрыштамасына қол қойып көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысына тапсырады;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы 3 жұмыс күні мерзімінде құжаттар тізілімі мен сәйкестік қажетті құжаттарды белгілейді. Қоса берілген құжаттарды үш жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының қорғанысын және қауіпсіздігін қамтамасыз ету мүддесімен Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігіне және олардың құзыреті шегінде өзге де мемлекеттік органдарға (бұдан әрі - мүдделі мемлекеттік органдар) қарауға жолдайды;
      5) мүдделі мемлекеттік органдар он бес жұмыс күні ішінде қоса берілген құжаттары қарайды және олар бойынша, өз құзыреттері шегінде көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысына дәлелді қорытынды жолдайды;
      Қорытындыларды мерзімінде ұсынбаған жағдайда, қорытындылар оң болып саналады.
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы үш жұмыс күні ішінде Стандарттың 1-ші қосымшасына сәйкес нысан бойынша, ағымдағы жылдың соңына дейінгі мерзімге рұқсатты ресімдейді және қол қояды да көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;
      7) мемлекеттік қызмет нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 1 жұмыс күн ішінде жүзеге асырады.
      6. Рәсімді (іс - қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс - қимылдың) нәтижесін және оның басқа құрымдылық бөлімшеге беру тәртібі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдап, тексеріп және тіркеп қызметті берушінің басшылығына тапсырады;
      2) қызметті берушінің басшылығы бұрыштамаға қол қойып құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығына тапсырады;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығы бұрыштамаға қол қойып құжаттарды басқарманың жауапты орындаушысына тапсырады;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы құжаттардың тізілімі мен сәйкестігін белгілеп мүдделі мемлекеттік органдарға қарауға жолдайды;
      5) мүдделі мемлекеттік органдар құжаттарды қарастырып, дәлелденген тұжырымын жасап басқарманың жауапты орындаушысына жолдайды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы: нысан бойынша, ағымдағы жылдың соңына дейінгі мерзімге рұқсатты ресімдейді және қол қояды да көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне тапсырады;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсатты мемлекеттік қызметті алушығы жолдайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын, қызмет берушілердің, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы;
      5) мүдделі мемлекеттік органдар.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды тұскен күні, оларды қабылдауды, тексеруді және тіркеуді 2 сағат ішінде жүзеге асырып, көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына тапсырады;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттар түскен күні 1 сағат ішінде бұрыштамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығына тапсырады;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығы құжаттар түскен күні бір сағат ішінде бұрыштамасына қол қойып көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысына тапсырады;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы 3 жұмыс күні мерзімінде құжаттар тізілімі мен сәйкестік қажетті құжаттарды белгілейді. Қоса берілген құжаттарды үш жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының қорғанысын және қауіпсіздігін қамтамасыз ету мүддесімен Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігіне және олардың құзыреті шегінде өзге де мемлекеттік органдарға (бұдан әрі - мүдделі мемлекеттік органдар) қарауға жолдайды;
      5) мүдделі мемлекеттік органдар он бес жұмыс күні ішінде қоса берілген құжаттары қарайды және олар бойынша, өз құзыреттері шегінде көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысына дәлелді қорытынды жолдайды;
      Қорытындыларды мерзімінде ұсынбаған жағдайда, қорытындылар оң болып саналады.
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы үш жұмыс күні ішінде Стандарттың 1-ші қосымшасына сәйкес нысан бойынша, ағымдағы жылдың соңына дейінгі мерзімге рұқсатты ресімдейді және қол қояды да көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;
      7) мемлекеттік қызмет нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 1 жұмыс күн ішінде жүзеге асырады.
      9. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы «Аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру» мемлекеттік қызметі регламенттің (бұдан әрі - Регламент)  1-қосымшасында келтірілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы..«Аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      11. «Аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру» мемлекеттік қызмет көрсеткенде мемлекеттік қызмет алушының ХҚКО-на және (немесе) басқа қызмет көрсетушілерге шағымдану мүмкіндігі қарастырылмаған.

«Аэротүсірілім жұмыстарын
жүргізуге рұқсат беру»
Регламенттің 1-ші қосымшасы

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің
(іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің
(іс-қимылдың) өту жүйелілігін сипаттау блог-схемасы

«Аэротүсірілім жұмыстарын
жүргізуге рұқсат беру» 
мемлекеттік қызметі  
Регламенттің 2-қосымшасы 

Мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы
Аэротүсірілім жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру
(Мемлекеттік көрсетілетін қызмет атауы)

      *ҚФБ – құрымдылық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрымдылық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, «электрондық үкімет» веб-порталының өзара іс-қымылдары;

Қазақстан Республикасы
Өңірлік даму министрінің
2014 жылғы 26 маусымдағы
№ 187/HҚ бұйрығына  
2-қосымша      

«Геодезиялық пункттерді бұзуға немесе
қайта салуға (ауыстыруға) рұқсат беру»
мемлекеттік қызметті регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыруға) рұқсат беру» мемлекеттік қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігінің Жер ресурстарын басқару комитетімен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші), Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2014 жылғы 16 сәуірдегі № 358 қауылысымен бекітілген «Геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыруға) рұқсат беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартына сәйкес (бұдан әрі - Стандарт), геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыруға) рұқсатын беру арқылы іске асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру нысаны: электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағазша.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыруға) рұқсат беру Стандарттың 1-ші қосымшасына сәйкес болып табылады.
      Қызмет көрсетушінің кеңсесі арқылы өтініш білдірген кезде мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі электронды форматта ресімделеді, басылып шығарылады, қызмет көрсетушінің өкілетті тұлғасының қолтаңбасымен және мөрмен расталады.
      «Электрондық үкіметтің» www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі - ЭУП) және «Е-лицензиялау» веб-порталы www.elicense.kz (бұдан әрі - портал) арқылы өтініш білдірген кезде мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі қызмет көрсетушінің өкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) қойылған электронды құжат нысанында көрсетілетін қызмет алушының «жеке кабинетіне» жіберіледі.

2. «Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімін (іс-қимылын) бастауға негіздеме қызмет көрсетушімен Стандарттың 2-қосымшасындағы нысанға сәйкес өтінішті Стандарттын 9-тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды (бұдан әрі - құжаттар) қоса қабылдау болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің құрамына кіретін әр рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды тұскен күні, оларды қабылдауды, тексеруді және тіркеуді 2 сағат ішінде жүзеге асырып, көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына тапсырады;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттар түскен күні 1 сағат ішінде бұрыштамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығына тапсырады;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығы құжаттар түскен күні бір сағат ішінде бұрыштамасына қол қойып көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысына тапсырады;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы 3 жұмыс күні мерзімінде құжаттар тізілімі мен сәйкестік қажетті құжаттарды белгілейді. Қоса берілген құжаттарды үш жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушінің бағынысты кәсіпорындарына қарауға жолдайды;
      5) бағынысты кәсіпрындар он бес жұмыс күні ішінде қоса берілген құжаттары қарайды және олар бойынша, өз құзыреттері шегінде көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысына дәлелді қорытынды жолдайды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы үш жұмыс күні ішінде Стандарттың 1-ші қосымшасына сәйкес нысан бойынша, рұқсатты ресімдейді және қол қояды да көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;
      7) мемлекеттік қызмет нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 1 жұмыс күн ішінде жүзеге асырады.
      6. Рәсімді (іс - қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс - қимылдың) нәтижесін және оның басқа құрымдылық бөлімшеге беру тәртібі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдап, тексеріп және тіркеп қызметті берушінің басшылығына тапсырады;
      2) қызметті берушінің басшылығы бұрыштамаға қол қойып құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығына тапсырады;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығы бұрыштамаға қол қойып құжаттарды басқарманың жауапты орындаушысына тапсырады;
      4) басқарманың жауапты орындаушысы құжаттардың тізілімі мен сәйкестігін белгілеп бағынысты кәсіпорындарға қарауға жолдайды;
      5) бағынысты кәсіпорындар құжаттарды қарастырып, дәлелденген тұжырымын жасап басқарманың жауапты орындаушысына жолдайды;
      6) басқарманың жауапты орындаушысы: нысан бойынша, рұқсатты ресімдейді және қол қояды да көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне тапсырады;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыруға) рұқсатты мемлекеттік қызмет алушығы жолдайды.
      ЭУП арқылы өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі көрсетілетін қызмет алушының «жеке кабинетіне» көрсетілетін қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері):
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің бағынысты кәсіпорындары;
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды тұскен күні, оларды қабылдауды, тексеруді және тіркеуді 2 сағат ішінде жүзеге асырып, көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына тапсырады;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттар түскен күні 1 сағат ішінде бұрыштамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығына тапсырады;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басқарма басшылығы құжаттар түскен күні бір сағат ішінде бұрыштамасына қол қойып көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысына тапсырады;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы 3 жұмыс күні мерзімінде құжаттар тізілімі мен сәйкестік қажетті құжаттарды белгілейді. Қоса берілген құжаттарды үш жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушінің бағынысты кәсіпорындарына қарауға жолдайды;
      5) бағынысты кәсіпрындар он бес жұмыс күні ішінде қоса берілген құжаттары қарайды және олар бойынша, өз құзыреттері шегінде көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысына дәлелді қорытынды жолдайды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басқарманың жауапты орындаушысы үш жұмыс күні ішінде Стандарттың 1-ші қосымшасына сәйкес нысан бойынша, рұқсатты ресімдейді және қол қояды да көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;
      7) мемлекеттік қызмет нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 1 жұмыс күн ішінде жүзеге асырады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. «Геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыруға) рұқсат беру» мемлекеттік қызмет көрсеткенде мемлекеттік қызмет алушының ХҚКО-на қызмет көрсетушілерге шағымдану мүмкіндігі қарастырылмаған.
      9. ЭҮП арқылы қызмет көрсетушінің реттік іс-әрекеті (ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өз-ара функционалды әрекет етудің № 1-диаграммасы) осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ЖСН/БСН және пароль көмегімен ЭҮП тiркеудi жүзеге асырады (ЭҮП тiркелмеген алушылар үшiн жүзеге асырылады);
      2) 1 үдерiс - қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушымен ЭҮП ЖСН/БСН және парольді енгiзуі (авторландыру үдерiсi);
      3) 1 шарт - ЖСН/БСН және пароль арқылы тiркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердiң дұрыстығын ЭҮП тексеру;
      4) 2 үдерiс - көрсетілетін қызметті алушының деректерiнде бұзушылықтардың болуымен байланысты, ЭҮП авторландыру хабарламасын қалыптастыру;
      5) 3 үдерiс - көрсетілетін қызметті алушымен осы «Геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыруға) рұқсат беру» мемлекеттік қызметі регламенттің (бұдан әрі - Регламент) көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраныс формасы экранға шығару және стандарттың 9-тармағында көрсетiлген көрсетілетін қызметті алушының форманы оның құрылымдық және пішіндік талаптарына сай толтыруы (мәлімет енгізуі), сұрау салу формасына қажетті құжаттардың көшірмелерін электронды түрде қыстырумен, сондай-ақ сауал салуды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушымен ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн таңдауы;
      6) 2 шарт - ЭҮП ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң әрекет ету мерзiмiн және тiзiмде қайтарып алынған (күшi жойылған) тiркеу куәлiктерiнiң болмауын, сондай-ақ сәйкестендірме деректерінің (сауал салуда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде көрсетiлген ЖСН/БСН) сәйкестігін тексеру;
      7) 4 үдерiс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ шынайылығының расталмауына байланысты сұрау салынған туралы қызметтен хабарламаны құрастыру;
      8) 5 үдерiс - қызметті көрсету үшін сауал салуды көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ көмегiмен куәландыру және электрондық құжатты (сауал салуды) ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті көрсетушімен өңдеу үшін қызмет көрсетушінің АЖО жолдау;
      9) 6 үдеріс - электрондық құжатты қызмет көрсетушінің АЖО тіркеу;
      10) 3 шарт - қызмет көрсетушімен тұтынушы қыстырған құжаттардың cтандартта көрсетілген және қызметті көрсету үшін негіздерге сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      11) 7 үдерiс - осы регламенттің 5-тармағына сәйкес геодезиялық пункті зерттеу актісі толтырылуына байланысты сұрау салынған туралы қызметтi көрсетуден хабарламаны құрастыру;
      12) 8 үдерiс - көрсетілетін қызметті алушымен көрсетілетін қызметті берушінің АЖО қалыптастырылған қызметтің нәтижесiн (геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыруға) рұқсатты алуы). Электрондық құжат көрсетілетін қызмет берушінің уәкiлеттi тұлғасының ЭЦҚ пайдаланумен құрастырылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуде тартылған графикалық нысанда ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      10. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы «Геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыруға) рұқсат беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында Регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.

«Геодезиялық пункттерді бұзуға
немесе қайталауға (ауыстыруға)
рұқсат беру» мемлекеттік қызмет
Регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуде тартылған графикалық нысанда
ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

Шартты белгілер:

«Геодезиялық пункттерді бұзуға
немесе қайта салуға (ауыстыруға)
рұқсат беру» мемлекеттік қызметі
Регламенттің 2-қосымша  

Ресімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің
(іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің
(іс-қимылдың) өту жүйелілігін сипаттау блог-схемасы

«Геодезиялық пункттерді бұзуға
немесе қайта салуға (ауыстыруға)
рұқсат беру» мемлекеттік қызметі
Регламенттің 3-қосымша    

Мемлекеттік қызмет көрсетудің
Бизнес-процестерінің анықтамалығы
Геодезиялық пункттерді бұзуға немесе қайта салуға (ауыстыруға) рұқсат беру
(Мемлекеттік көрсетілетін қызмет атауы)

      *ҚФБ – құрымдылық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрымдылық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, «электрондық үкімет» веб-порталының өзара іс-қымылдары;

Қазақстан Республикасы
Өңірлік даму министрінің
2014 жылғы 26 маусымдағы
№ 187/HҚ бұйрығына  
3-қосымша      

«Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жұмыс
жоспарланған учаскесіндегі жергілікті жерлердің геодезиялық
және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер беру»
мемлекеттік қызметі регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жұмыс жоспарланған учаскесіндегі жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер беру» мемлекеттік қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік қызметті) Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігі Жер ресурстарын басқару комитетінің «Ұлттық геодезиялық - картографиялық қоры» республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнымен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші), Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2014 жылғы 16 сәуірдегі № 358 қауылысымен бекітілген. «Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жұмыс жоспарланған учаскесіндегі жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер беру» мемлекеттік қызметі көрсетудің стандартына сәйкес (бұдан әрі - Стандарт), геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жұмыс жоспарланған учаскесіндегі жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер беру арқылы іске асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру нысаны: қағазша.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі, Стандарттың 6-тармағына сәйкес, геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер беру болып табылады.

2. «Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімін (іс-қимылын) бастауға негіздеме қызмет көрсетушімен Стандарттың 2-қосымшасындағы нысанға сәйкес өтінішті Стандарттын 9-тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды (бұдан әрі - құжаттар) қоса қабылдау болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің құрамына кіретін әр рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды тұскен күні, оларды қабылдауды, тексеруді және тіркеуді 2 сағат ішінде жүзеге асырып, көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына тапсырады;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттар түскен күні 1 сағат ішінде бұрыштамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің логистика және ақпараттандыру бөлім басшысына тапсырады;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің логистика және ақпараттандыру бөлім басшысына құжаттар түскен күні бір сағат ішінде бұрыштамасына қол қойып көрсетілетін қызметті берушінің бөлімше басшылығына тапсырады;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімше басшылығы тапсырма алған күннен бастап 2 жұмыс күн ішінде жауапты орындаушысына тапсырады, жұмыс көлемін анықтап және өтінімді орындау бойынша шараларын қабылдайды;
      5) бөлімшелердің жауапты орындаушылары 12 жұмыс күнде геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтерді іріктеуге, әзірлеуді бастайды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;
      Ал «құпия» таңбасындағы материалдар мен геодезиялық мәліметтерді алуға мәлімдемені ұсынғанда, мемлекеттік қызмет 15 наурыздағы 1999 жылғы «Мемлекеттік құпиялар туралы» заңымен сәйкес Өңірлік даму министрлігінің Жер ресурстарын басқару комитетінің рұқсатымен беріледі;
      6) геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтердін нәтижесін көрсетілетін қызмет алушыға беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 1 жұмыс күн ішінде жүзеге асырады.
      6. Рәсімді (іс - қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс - қимылдың) нәтижесін және оның басқа құрымдылық бөлімшеге беру тәртібі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдап, тексеріп және тіркеп қызметті берушінің басшылығына тапсырады;
      2) қызметті берушінің басшылығы бұрыштамаға қол қойып құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің логистика және ақпараттандыру бөлім басшысына тапсырады;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің логистика және ақпараттандыру бөлім басшысы бұрыштамаға қол қойып құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің бөлімше басшылығына тапсырады;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімше басшылығы бұрыштамаға қол қойып құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің бөлімшесінің жауапты орындаушысына тапсырады;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімшесінің жауапты орындаушысы геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтерді іріктеуді, әзірлеуді бастайды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне тапсырады;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет алушыға геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтерді беруін 1 жұмыс күн ішінде жүзеге асырады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері):
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің логистика және ақпараттандыру басшылығы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімше басшылығы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімшесінің жауапты орындаушылары;
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды тұскен күні, оларды қабылдауды, тексеруді және тіркеуді 2 сағат ішінде жүзеге асырып, көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына тапсырады;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттар түскен күні 1 сағат ішінде бұрыштамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің логистика және ақпараттандыру бөлім басшысына тапсырады;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің логистика және ақпараттандыру бөлім басшысына құжаттар түскен күні бір сағат ішінде бұрыштамасына қол қойып көрсетілетін қызметті берушінің бөлімше басшылығына тапсырады;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімше басшылығы тапсырма алған күннен бастап 2 жұмыс күн ішінде жауапты орындаушысына тапсырады, жұмыс көлемін анықтап және өтінімді орындау бойынша шараларын қабылдайды;
      5) бөлімшелердің жауапты орындаушылары 12 жұмыс күнде геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтерді іріктеуге, әзірлеуді бастайды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;
      Ал «құпия» таңбасындағы материалдар мен геодезиялық мәліметтерді алуға мәлімдемені ұсынғанда, мемлекеттік қызмет 15 наурыздағы 1999 жылғы «Мемлекеттік құпиялар туралы» заңымен сәйкес Өңірлік даму министрлігінің Жер ресурстарын басқару комитетінің рұқсатымен беріледі;
      6) геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтердін нәтижесін көрсетілетін қызмет алушыға беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 1 жұмыс күн ішінде жүзеге асырады.
      9. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы..«Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жұмыс жоспарланған учаскесіндегі жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер беру» мемлекеттік қызметі регламенттің (бұдан әрі - Регламент) 1-қосымшасында келтірілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      11. «Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жұмыс жоспарланған учаскесіндегі жергілікті жерлердің геодезиялық және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер беру» мемлекеттік қызмет көрсеткенде мемлекеттік қызмет алушының ХҚКО-на және (немесе) басқа қызмет көрсетушілерге шағымдану мүмкіндігі қарастырылмаған.

«Геодезиялық және картографиялық
қызмет субъектілеріне жұмыс жоспарланған
учаскесіндегі жергілікті жерлердің
геодезиялық және картографиялық
зерттелгендігі туралы мәліметтер беру»
мемлекеттік қызметі      
Регламентінің 1-қосымшасы   

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің
(іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің
(іс-қимылдың) өту жүйелілігін сипаттау блог-схемасы

«Геодезиялық және картографиялық
қызмет субъектілеріне жұмыс жоспарланған
учаскесіндегі жергілікті жерлердің
геодезиялық және картографиялық
зерттелгендігі туралы мәліметтер беру»
мемлекеттік қызметі       
Регламентінің 2-қосымшасы   

Мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы
Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектілеріне жұмыс
жоспарланған учаскесіндегі жергілікті жерлердің геодезиялық
және картографиялық зерттелгендігі туралы мәліметтер беру
(мемлекеттік көрсетілетін қызмет атауы)

      *ҚФБ – құрымдылық-функционалдықбірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрымдылық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, «электрондық үкімет»веб-порталының өзара іс-қымылдары;

Об утверждении регламентов государственных услуг

Приказ Министра регионального развития Республики Казахстан от 26 июня 2014 года № 187/ОД. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 июня 2014 года № 9544. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 357

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 24.04.2015 № 357 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Регламент государственной услуги «Выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ» согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) Регламент государственной услуги «Выдача разрешения на снос или перезакладку (перенос) геодезических пунктов» согласно приложению 2 к настоящему приказу;
      3) Регламент государственной услуги «Выдача субъектам геодезической и картографической деятельности сведений о геодезической и картографической изученности местности на участках планируемых работ» согласно приложению 3 к настоящему приказу.
      2. Признать утратившими силу:
      1) совместный приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами от 5 декабря 2012 года № 226-ОД и Министра обороны Республики Казахстан от 24 декабря 2012 года № 989 «Об утверждении Регламента оказания государственной услуги «Выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8245, опубликованный 21 августа 2013 года № 256 в газете «Казахстанская правда» (27530));
      2) приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами от 5 декабря 2012 года № 225-ОД «Об утверждении Регламента оказания государственной услуги «Выдача разрешения на снос или перезакладку (перенос) геодезических пунктов» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8214, опубликованный 2 октября 2013 года № 286 в газете «Казахстанская правда» (27560)).
      3. Комитету по управлению земельными ресурсами Министерства регионального развития Республики Казахстан (Смагулову Б.А.) в установленном законодательном порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, его официальное опубликование в информационно-правовой системе «Әділет» и в официальных средствах массовой информации.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Первого заместителя министра регионального развития Республики Казахстан Ускенбаева К.А.
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    Б. Жамишев

Приложение 1       
к приказу Министра    
регионального развития   
Республики Казахстан    
от 26 июня 2014 года № 187/ОД

Регламент государственной услуги
«Выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ» (далее - государственная услуга) оказывается Комитетом по управлению земельными ресурсами Министерства регионального развития Республики Казахстан (далее - услугодатель) посредством выдачи разрешения на проведение аэросъемочных работ, в соответствии со Стандартом государственных услуг «Выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 апреля 2014 года № 358 (далее - Стандарт).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ (далее - разрешение) согласно приложения 1 Стандарта.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является заявка по форме согласно приложения 2 Стандарта с приложением документов (далее - документы), согласно пункта 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса, длительность выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления документов, предоставленных услугополучателем в течении 2 часов осуществляет их прием, проверку и регистрацию, передает документы руководству услугодателя;
      2) руководство услугодателя в день поступления документов в течении 1 часа налагает резолюцию и передает документы руководителю управления услугодателя;
      3) руководитель управления услугодателя в день поступления документов в течении 1 часа налагает резолюцию и передает ответственному исполнителю управления услугодателя;
      4) ответственный исполнитель управления услугодателя в течение 3 рабочих дней определяет перечень и соответствие их к необходимым документам. Направляет документы в течение 3 рабочих дней на рассмотрение в Министерство обороны Республики Казахстан и (или) иным государственным органам в интересах обеспечения обороны и национальной безопасности Республики Казахстан в пределах их компетенций (далее - заинтересованные государственные органы);
      5) заинтересованные государственные органы в течение 15 рабочих дней рассматривают документы и направляют по ним, в пределах своей компетенции, мотивированное заключение ответственному исполнителю управления услугодателя.
      В случае непредставления заключения в срок, заключение считается положительным;
      6) ответственный исполнитель управления услугодателя в течение 3 рабочих дней оформляет и подписывает разрешение, по форме, согласно приложению 1 к Стандарту, сроком до конца текущего года и передает сотруднику канцелярии услугодателя;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результатов государственной услуги в течении 1 рабочего дня услугополучателю.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает, проверяет, регистрирует и передает документы руководству услугодателя;
      2) руководство услугодателя налагает резолюцию и передает документы руководителю управления услугодателя;
      3) руководитель управления услугодателя налагает резолюцию и передает документы ответственному исполнителю управления услугодателя;
      4) ответственный исполнитель управления услугодателя определяет перечень, соответствие документов и направляет в заинтересованные государственные органы;
      5) заинтересованные государственные органы рассматривают документы и направляют мотивированное заключение ответственному исполнителю управления услугодателя;
      6) ответственный исполнитель управления услугодателя оформляет и подписывает разрешение, передает сотруднику канцелярии услугодателя;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя выдает разрешение на проведение аэросъемочных работ услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурные подразделения, (работники) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) руководитель управления услугодателя;
      4) ответственный исполнитель управления услугодателя;
      5) заинтересованные государственные органы.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления документов, предоставленных услугополучателем в течении 2 часов осуществляет их прием, проверку и регистрацию, передает документы руководству услугодателя;
      2) руководство услугодателя в день поступления документов в течении 1 часа налагает резолюцию и передает документы руководителю управления услугодателя;
      3) руководитель управления услугодателя в день поступления документов в течении 1 часа налагает резолюцию и передает ответственному исполнителю управления услугодателя;
      4) ответственный исполнитель управления услугодателя в течение 3 рабочих дней определяет перечень и соответствие их к необходимым документам. Направляет документы в течение 3 рабочих дней на рассмотрение в Министерство обороны Республики Казахстан и (или) иным государственным органам в интересах обеспечения обороны и национальной безопасности Республики Казахстан в пределах их компетенций (далее - заинтересованные государственные органы);
      5) заинтересованные государственные органы в течение 15 рабочих дней рассматривают документы и направляют по ним, в пределах своей компетенции, мотивированное заключение ответственному исполнителю управления услугодателя.
      В случае непредставления заключения в срок, заключение считается положительным;
      6) ответственный исполнитель управления услугодателя в течение 3 рабочих дней оформляет и подписывает разрешение, по форме, согласно приложению 1 к Стандарту, сроком до конца текущего года и передает сотруднику канцелярии услугодателя;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результатов государственной услуги в течении 1 рабочего дня услугополучателю.
      9. Блок-схема описания последовательности процедур (действий) прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведена в приложении 1 Регламента государственной услуги «Выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ» (далее - Регламент).
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий) взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ» согласно приложения 2 к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      11. При оказании государственной услуги «Выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ» не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центр обслуживания населения и (или) иным услугодателям.

Приложение 1        
к Регламенту государственной
услуги «Выдача разрешения на
проведение аэросъемочных работ»

     Блок-схема описания последовательности процедур (действий)
         прохождения каждого действия (процедуры) с указанием
               длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2         
к Регламенту государственной услуги
«Выдача разрешения на проведение
аэросъемочных работ»     

                                Справочник
            бизнес-процессов оказания государственной услуги
           Выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ 
                    (наименование государственной услуги)

      *СФЕ – структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала «электронного правительства»;

Приложение 2        
к приказу Министра регионального
развития Республики Казахстан 
от 26 июня 2014 года № 187/ОД

Регламент государственной услуги
«Выдача разрешения на снос или перезакладку
(перенос) геодезических пунктов» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача разрешения на снос или перезакладку (перенос) геодезических пунктов» (далее - государственная услуга) оказывается Комитетом по управлению земельными ресурсами Министерства регионального развития Республики Казахстан (далее - услугодатель) посредством выдачи разрешения на снос или перезакладку (перенос) геодезических пунктов в соответствии со Стандартом государственной услуги «Выдача разрешения на снос или перезакладку (перенос) геодезических пунктов», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 апреля 2014 года № 358 (далее - Стандарт).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача разрешения на снос или перезакладку (перенос) геодезических пунктов (далее - разрешение), в соответствии с приложением 1 Стандарта.
      При обращении через канцелярию услугодателя результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, распечатывается, заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.
      При обращении через веб-портал «Электронного правительства» www.e.gov.kz (далее - ПЭП) и веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz (далее - портал) результат оказания государственной услуги направляется в «личный кабинет» услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является принятие услугодателем заявления по форме согласно приложению 2 Стандарта с приложением документов (далее - документы), указанных в пункте 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса, длительность выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления документов, предоставленных услугополучателем осуществляет их прием, проверку и регистрацию в течении 2 часов, передает документы руководству услугодателя;
      2) руководство услугодателя в день поступления документов течении 1 часа налагает резолюцию и передает руководителю управления услугодателя;
      3) руководитель управления услугодателя в день поступления документов в течении 1 часа налагает резолюцию и передает ответственному исполнителю управления услугодателя;
      4) ответственный исполнитель управления услугодателя в течении 3 рабочих дней определяет перечень и соответствие их к необходимым документам. Направляет документы в течении 3 рабочих дней на рассмотрение в подведомственные предприятия услугодателя;
      5) подведомственные предприятия услугодателя в течение 15 рабочих дней рассматривают документы и направляют по ним, в пределах своей компетенции, мотивированное заключение ответственному исполнителю управления.
      В случае непредставления заключения в срок, заключение считается положительным;
      6) ответственный исполнитель управления услугодателя в течении 3 рабочих дней оформляет и подписывает разрешение, по форме, согласно приложению 1 к Стандарту и передает сотруднику канцелярии услугодателя;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результатов государственной услуги в течении 1 рабочего дня услугоплучателю.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает, проверяет, регистрирует и передает документы руководству услугодателя;
      2) руководство услугодателя налагает резолюцию и передает документы руководителю управления услугодателя;
      3) руководитель управления услугодателя налагает резолюцию и передает документы ответственному исполнителю управления услугодателя;
      4) ответственный исполнитель управления услугодателя определяет перечень, соответствие документов и направляет в подведомственные предприятия услугодателя;
      5) подведомственные предприятия услугодателя рассматривают документы и направляют мотивированное заключение ответственному исполнителю управления услугодателя;
      6) ответственный исполнитель управления услугодателя оформляет и подписывает разрешение, передает сотруднику канцелярии услугодателя;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя выдает разрешение на снос или перезакладку (перенос) геодезических пунктов услугополучателю.
      При обращении через ПЭП специалист услугодателя регистрирует результат оказания государственной услуги и направляет в «личный кабинет» услугополучателя в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя в течении 1 рабочего дня.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурные подразделения, (работники) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) руководитель управления услугодателя;
      4) ответственный исполнитель управления услугодателя;
      5) подведомственные предприятия услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления документов, предоставленных услугополучателем осуществляет их прием, проверку и регистрацию в течении 2 часов, передает документы руководству услугодателя;
      2) руководство услугодателя в день поступления документов течении 1 часа налагает резолюцию и передает руководителю управления услугодателя;
      3) руководитель управления услугодателя в день поступления документов в течении 1 часа налагает резолюцию и передает ответственному исполнителю управления услугодателя;
      4) ответственный исполнитель управления услугодателя в течении 3 рабочих дней определяет перечень и соответствие их к необходимым документам. Направляет документы в течении 3 рабочих дней на рассмотрение в подведомственные предприятия услугодателя;
      5) подведомственные предприятия услугодателя в течение 15 рабочих дней рассматривают документы и направляют по ним, в пределах своей компетенции, мотивированное заключение ответственному исполнителю управления.
      В случае непредставления заключения в срок, заключение считается положительным;
      6) ответственный исполнитель управления услугодателя в течении 3 рабочих дней оформляет и подписывает разрешение, по форме, согласно приложению 1 к Стандарту и передает сотруднику канцелярии услугодателя;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу результатов государственной услуги в течении 1 рабочего дня услугоплучателю.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      9. При оказании государственной услуги «Выдача разрешения на снос или перезакладку (перенос) геодезических пунктов» не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центр обслуживания населения.
      10. Описание порядка обращения услугополучателя через ПЭП и порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 - ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 - проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 - формирование ПЭПом сообщения об авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 - выбор услугополучателем услуги, указанной в Регламенте государственной услуги «Выдача разрешения на проведение аэросъемочных работ» (далее - Регламент), вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 - проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 - удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в автоматизированное рабочее место услугодателя (далее - АРМ) для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 - регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;
      10) условие 3 - проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения в запрашиваемой услуге на основании акта об обследовании геодезического пункта, согласно пункта 5 настоящего Регламента;
      12) процесс 8 - получение услугополучателем результата услуги (разрешения на снос или перезакладку (перенос) геодезических пунктов), сформированный в АРМ услугодателя. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП ответственного лица услугодателя.
       Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведена в приложении 1 к Регламенту.
      11. Блок-схема описания последовательности процедур (действий) прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведена в приложении 2 Регламента.
      12. Подробное описание последовательности процедур (действий) взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача разрешения на снос или перезакладку (перенос) геодезических пунктов» согласно приложения 3 к Регламенту.

 Приложение 1             
      к Регламенту государственной услуги  
      «Выдача разрешения на снос или перезакладку
      (перенос) геодезических пунктов»   

                 Диаграмма функционального взаимодействия
            информационных систем, задействованных в оказании
               государственной услуги, в графической форме

      

Условные обозначения:

Приложение 2             
к Регламенту государственной услуги  
«Выдача разрешения на снос или перезакладку
(перенос) геодезических пунктов»     

     Блок-схема описания последовательности процедур (действий)
      прохождения каждого действия (процедуры) с указанием
            длительности каждой процедуры (действия)

      Приложение 3            
      к Регламенту государственной услуги
      «Выдача разрешения на снос или перезакладку
      (перенос) геодезических пунктов»   

                               Справочник
             бизнес-процессов оказания государственной услуги
           Выдача разрешения на снос или перезакладку (перенос)
                           геодезических пунктов
                  (наименование государственной услуги)

      *СФЕ – структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала «электронного правительства»;

Приложение 3         
к приказу Министра      
регионального развития    
Республики Казахстан     
от 26 июня 2014 года № 187/ОД

Регламент государственной услуги
«Выдача субъектам геодезической и картографической
деятельности сведений о геодезической и картографической
изученности местности на участках планируемых работ» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача субъектам геодезической и картографической деятельности сведений о геодезической и картографической изученности местности на участках планируемых работ» (далее - государственная услуга) оказывается Республиканским государственным казенным предприятием «Национальный картографо-геодезический фонд» Комитета по управлению земельными ресурсами Министерства регионального развития Республики Казахстан (далее - услугодатель) посредством выдачи субъектам геодезической и картографической деятельности сведений о геодезической и картографической изученности местности на участках планируемых работ, в соответствии со Стандартом государственных услуг «Выдача субъектам геодезической и картографической деятельности сведений о геодезической и картографической изученности местности на участках планируемых работ», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 апреля 2014 года № 358 (далее - Стандарт).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - выдача сведений о геодезической и картографической изученности местности согласно пункта 6 Стандарта.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является заявка услугополучателя по форме согласно приложения 2 Стандарта с приложением документов, указанные в пункте 9 Стандарта (далее - документы).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса, длительность выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления документов, предоставленных услугополучателем осуществляет их прием, проверку и регистрацию в течении 2 часов, передает документы руководству услугодателя;
      2) руководство услугодателя в день поступления документов в течении 1 часа налагает резолюцию и передает документы руководителю отдела логистики и информации;
      3) руководитель отдела логистики и информации в день поступления документов в течении 1 часа налагает резолюцию и передает руководителю подразделения услугодателя в котором будет выполняется вид работ;
      4) руководитель подразделения услугодателя в день поступления документов в течении 2 часов налагает резолюцию и передает ответственным исполнителям подразделения услугодателя, которые в течении 2 рабочих дней определяют объем работ и принимают меры по выполнению;
      5) ответственные исполнители подразделения услугодателя, в течении 12 рабочих дней приступают к подбору или изготовлению сведений о геодезической и картографической изученности местности и передают материалы сотруднику канцелярии услугодателя.
      При подаче заявки на получение материалов и геодезических данных с грифом «секретно», государственная услуга оказывается по разрешению с Комитетом по управлению земельными ресурсами Министерства регионального развития (далее - Комитет) в соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 марта 1999 года «О государственных секретах»;
      6) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу сведений о геодезической и картографической изученности местности в течении 1 рабочего дня услугоплучателю.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает, проверяет, регистрирует и передает документы руководству услугодателя;
      2) руководство услугодателя налагает резолюцию и передает документы руководителю отдела логистики и информации услугодателя;
      3) руководитель отдела логистики и информации услугодателя налагает резолюцию и передает документы руководителю подразделения услугодателя;
      4) руководитель подразделения услугодателя налагает резолюцию и передает документы на рассмотрение ответственным исполнителям подразделения услугодателя;
      5) ответственные исполнители подразделения услугодателя подбирают или изготавливают сведения о геодезической и картографической изученности местности, передают сотруднику канцелярии услугодателя;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя выдает сведения о геодезической и картографической изученности местности услугополучателю.

3. Порядок взаимодействия структурных подразделений
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурные подразделения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) руководитель отдела логистики и информации услугодателя;
      4) руководитель подразделения услугодателя;
      5) ответственные исполнители подразделений услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления документов, предоставленных услугополучателем осуществляет их прием, проверку и регистрацию в течении 2 часов, передает документы руководству услугодателя;
      2) руководство услугодателя в день поступления документов в течении 1 часа налагает резолюцию и передает документы руководителю отдела логистики и информации;
      3) руководитель отдела логистики и информации в день поступления документов в течении 1 часа налагает резолюцию и передает руководителю подразделения услугодателя в котором будет выполняется вид работ;
      4) руководитель подразделения услугодателя в день поступления документов в течении 2 часов налагает резолюцию и передает ответственным исполнителям подразделения услугодателя, которые в течении 2 рабочих дней определяют объем работ и принимают меры по выполнению;
      5) ответственные исполнители подразделения услугодателя, в течении 12 рабочих дней приступают к подбору или изготовлению сведений о геодезической и картографической изученности местности и передают материалы сотруднику канцелярии услугодателя.
      При подаче заявки на получение материалов и геодезических данных с грифом «секретно», государственная услуга оказывается по разрешению с Комитетом по управлению земельными ресурсами Министерства регионального развития (далее - Комитет) в соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 марта 1999 года «О государственных секретах»;
      6) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет выдачу сведений о геодезической и картографической изученности местности в течении 1 рабочего дня услугоплучателю.
      9. Блок-схема описания последовательности процедур (действий) прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведена в приложении 1 Регламента государственной услуги «Выдача субъектам геодезической и картографической деятельности сведений о геодезической и картографической изученности местности на участках планируемых работ» (далее - Регламент).
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий) взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача субъектам геодезической и картографической деятельности сведений о геодезической и картографической изученности местности на участках планируемых работ» согласно приложения 2 к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      11. При оказании государственной услуги «Выдача субъектам геодезической и картографической деятельности сведений о геодезической и картографической изученности местности на участках планируемых работ» не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центр обслуживания населения и (или) иным услугодателям.

Приложение 1                
к Регламенту государственной услуги     
«Выдача субъектам геодезической и картографической
деятельности сведений о геодезической и   
картографической изученности местности на  
участках планируемых работ»         

    Блок-схема описания последовательности процедур (действий)
        прохождения каждого действия (процедуры) с указанием
             длительности каждой процедуры (действия)

      Приложение 2              
к Регламенту государственной услуги «Выдача
субъектам геодезической и картографической
деятельности сведений о геодезической и  
картографической изученности местности  
на участках планируемых работ»     

                          Справочник
         бизнес-процессов оказания государственной услуги
«Выдача субъектам геодезической и картографической деятельности
    сведений о геодезической и картографической изученности
           местности на участках планируемых работ
               (наименование государственной услуги)