"Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 5 тамыздағы № 102-1257 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2014 жылғы 5 қыркүйекте № 837 болып тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 7 желтоқсандағы № 102-2238 қаулысымен

      Ескерту. Қаулының күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 07.12.2015 № 102-2238 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабына және «Фитосанитариялық қауіпсіздік саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерiстер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 12 ақпандағы № 78 қаулысына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Астана қаласының Ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесінің басшысы осы қаулыны, оны кейіннен ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жариялаумен, әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары Е.Қ. Нағаспаевқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әкімнің міндетін атқарушы                  С. Хорошун

Астана қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 5 тамыздағы 
№ 102-1257 қаулысымен 
бекітілген        

«Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану
жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызметті Астана қаласы әкімдігінің уәкілетті органы – «Астана қаласының Ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрi – қызмет беруші) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 12 ақпандағы № 78 қаулысымен бекітілген «Фитосанитариялық қауіпсіздік саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерiстер енгізу туралы» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес көрсетеді, оның ішінде «электрондық үкіметтің» www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (жартылай автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі пестицидтерді (улы химикаттарды) өндіру (формуляциялау), пестицидтерді (улы химикаттарды) өткізу, пестицидтерді (улы химикаттарды) аэрозольдік және фумигациялық тәсілдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасы не осы мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті лауазымды адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 9-тармағына көрсетілген құжаттар тізімі қоса берілген өтініш қабылдаумен Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қызмет берушінің рәсімнің (іс-қимылды) басталуының негізі болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оларды орындаудың ұзақтығы:
      1) қызмет беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар түскен күні, қызмет алушыға тіркеу нөмірін берумен және күнімен тіркеуді жүзеге асырады, бұдан кейін қызмет берушінің басшысына немесе орынбасарына беріледі. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілеген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минуттан артық емес;
      2) қызмет берушінің басшысы немесе оның орынбасары қызмет алушының құжаттары түскен күні бөлім басшысына береді. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минуттан артық емес;
      3) бөлім басшысы қызмет алушының құжаттары түскен күні бөлімнің жауапты маманына тапсырады. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минуттан артық емес;
      4) бөлімнің маманы өтінішке алғашқы тексерісті жүзеге асырады. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты – 1 (бір) жұмыс күні. Қорытынды – лицензияны алу үшін қызмет алушының қажетті құжаттарын қарау;
      қызмет алушымен ұсынған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда бөлімнің маманы 1 (бір) жұмыс күні ішінде қызмет алушының қызмет алуға өтінішін одан әрі қараудан бас тарту туралы жазбаша хабарлайды;
      5) бөлімнің маманы өтініштің біліктілік талаптарына сәйкестігін талдайды, одан кейін өтінішті қорытындысымен бірге басқа мүдделі мемлекеттік органдармен келісу үшін бөлім басшысына береді. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты – 2 (екі) жұмыс күні;
      6) басқа мүдделі мемлекеттік органдар құжаттарды қарайды және өзінің құзіреті шегінде дәлелді қорытындысын бөлімнің жауапты маманына береді. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты - 2 (екі) жұмыс күні;
      7) қызмет берушінің басшысы және (немесе) оның орынбасары басқа мүдделі мемлекеттік органдар оң қорытыынды алған жағдайда қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру шешімнің жобасына қол қояды. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты – 1 (бір) жұмыс күні.
      8) бөлімнің жауапты маманы пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларына шешімді алғаннан кейін лицензияны рәсімдейді. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты - бір жұмыс күні.
      Қызмет алушының өтініші біліктілік талаптарға сәйкес келмеген жағдайда бөлімнің маманы пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беруден бас тарту туралы дәлелді жауап береді.
      Қызмет алушының лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшасын қағаз жеткізгіште алу үшін жүгінген жағдайда, лицензия және (немесе) лицензияға қосымшасы басылып шығарылады, қызмет беруші басшысының қолымен және мөрімен куәландырылады. Лицензия және (немесе) лицензияға қосымша қызмет алушыға пошта байланысы арқылы немесе қол қойылған кейін бір жұмыс күні ішінде қолма-қол жіберіледі.
      Лицензияның екінші нұсқасын берер кезде 4, 5, 6, 7-рәсімдер қолданылмайды.
      Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі (рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесін және оның басқа құрылымдық бөлімшеге беру тәртібі көрсетілсін) қамтиды:
      1) қызмет беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар қабылдайды, тіркейд және бұдан кейін қызмет берушінің басшысына немесе орынбасарына беріледі;
      2) қызмет берушінің басшысы немесе оның орынбасары қызмет алушының құжаттары түскен күні бөлім басшысына береді;
      3) бөлім басшысы қызмет алушының құжаттары түскен күні бөлімнің жауапты маманына тапсырады;
      4) бөлімнің маманы өтінішке алғашқы тексерісті жүзеге асырады;
      5) бөлімнің маманы өтініштің біліктілік талаптарына сәйкестігін талдайды, одан кейін өтінішті қорытындысымен бірге басқа мүдделі мемлекеттік органдармен келісу үшін бөлім басшысына береді;
      6) басқа мүдделі мемлекеттік органдар құжаттарды қарайды және өзінің құзіреті шегінде дәлелді қорытындысын береді;
      7) қызмет берушінің басшысы және (немесе) оның орынбасары басқа мүдделі мемлекеттік органдар оң қорытыынды алған жағдайда қызметтер көрсетуге лицензияна қол қоюға берді;
      8) қызмет алушыға береді және рәсімдейді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі қызмет берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне келесі құрылымдық бөлімшелер қатысады:
      1) қызмет берушінің кеңсесі;
      2) қызмет берушінің басшысы және (немесе) оның орынбасары;
      3) бөлім басшысы;
      4) бөлімнің жауапты маманы.
      6. Әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық-функционалдық бірліктер арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      7. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі қызмет беруші мен қызмет алушының өтініш беру тәртібінің және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы.
      Қызмет берушінің портал арқылы қадамдық әрекеттері мен шешімдері (мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 1 диаграммасы) осы Регламентке 23-қосымшаларда келтірілген:
      1) қызмет алушы порталда өзінің электрондық цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінің (бұдан әрі - ЭЦҚ) көмегімен тіркеледі, қызмет алушының компьютеріндегі интернет-браузерде сақталған паролді порталға енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі) (порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс: қызмет алушының компьютеріндегі интернет-браузерге ЭЦҚ-ны тіркеу куәлігін бекіту, қызмет алушының ЭЦҚ-сын алу үшін порталға паролін енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1-шарт: жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) логин және бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) және пароль арқылы порталда тіркелген қызмет алушы туралы деректердің төлнұсқалығын тексеру;
      4) 2-үдеріс: порталда қызмет алушының деректеріндегі бар бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс: осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті (бұдан әрі – ЭМҚ) қызмет алушымен таңдау, көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және электрондық түрде қажетті құжаттарға сұрау салуды ескере отырып, қызмет алушымен нысанды (деректерді енгізуі) толтыру;
      6) 4-үдеріс: «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі арқылы қызметке ақы төлеу, бұл мәлімет «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек базасындағы ақпараттық жүйеге түседі (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ);
      7) 2-шарт: «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да ЭМҚ-ны көрсеткені үшін төлем фактісін тексеру;
      8) 5-үдеріс: «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да қызмет көрсеткені үшін төлемнің болмауына байланысты сұралған ақпараттан порталда бас тарту туралы хабарламаны дайындау;
      9) 6-үдеріс: сұрау салуды растау (қол қою) үшін қызмет алушымен ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін таңдау;
      10) 3-шарт: порталда ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ, ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН және БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      11) 7-үдеріс: қызмет алушының ЭЦҚ-сы төлнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылған ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс: қызмет алушымен ЭМҚ көрсетуге сұраудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) ЭЦҚ-сы арқылы куәландыру (қол қою);
      13) 9-үдеріс: «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да электрондық құжатты (қызмет алушының сұрауын) тіркеу және сұрауды өңдеу;
      14) 4-шарт: қызмет берушімен қызмет алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздемелеріне сәйкестігін тексеру;
      15) 10-үдеріс: «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да қызмет алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-үдеріс: қызмет алушымен порталда қалыптастырылған ЭМҚ нәтижесін (электрондық лицензиясын) алу. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалана отырып қалыптастырылады.
      8. Қызмет беруші арқылы қадамдық әрекеттер мен шешімдер (қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 2 диаграммасы) осы Регламентке 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс: ЭМҚ көрсету үшін «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да қызмет беруші қызметкерімен логин мен паролін енгізу (авторизациялау үдерісі);
      2) 1-шарт: логин мен пароль арқылы қызмет берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тексеру;
      3) 2-үдеріс: қызмет беруші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс: қызмет беруші қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген ЭМҚ-ны таңдау, ЭМҚ-ны көрсетуге арналған сұраудың нысанын экранға шығару және қызмет берушінің қызметкерімен қызмет алушының деректерін енгізу;
      5) 4-үдеріс: қызмет алушының деректері туралы сұрауды «электрондық үкімет» шлюзі арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік дерек базасына (бұдан әрі – ЖТ МДБ)/ заңды тұлғаларының мемлекеттік дерек базасына (бұдан әрі – ЗТ МДБ) жолдау;
      6) 2-шарт: ЖТ МДБ/ЗТ «Е-лицензиялау» МДБ-да қызмет алушы деректерінің болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс: ЖТ МДБ/ЗТ «Е-лицензиялау» МДБ-да қызмет алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін емес туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс: қызмет беруші қызметкерімен қағаз түрінде құжаттардың болуы туралы белгі бөлігінде сұраудың нысанын толтыру және қызмет алушының ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеу және оларды сұрау нысанына қоса тіркеу;
      9) 7-үдеріс: сұрауды «Е-лицензиялау» АЖ-да тіркеу және оны ЭМҚ-да «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да өңдеу;
      10) 3-шарт: қызмет берушімен қызмет алушының біліктілік талаптарға және лицензия беру негіздемелеріне сәйкестігін тексеру;
      11) 8-үдеріс: қызмет алушының «Е-лицензиялау» АЖ-дағы деректеріндегі бұзушылықтарға байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы ЭМҚ-да хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9-үдеріс: қызмет алушымен «Е-лицензиялау» АЖ-да қалыптастырылған ЭМҚ-ның нәтижесін (электрондық лицензияны) алу. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ–сының пайдалануымен қалыптастырылады.
      9. ЭМҚ-ға сұрау салу және жауап беру нысаны www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы арқылы көрсетіледі:
      1) қызмет алушымен «электрондық үкімет» порталына кіру үшін электрондық лицензия берілетін тұлғаның деректерін (логин мен паролді) енгізу;
      2) «Лицензия беру» қызметін таңдау;
      3) «online қызметтерге тапсырыс беру» батырмасының көмегімен қызметке тапсырыс беру;
      4) сұрауды толтыру:
      «электрондық үкімет» порталында қызмет алушыны тіркеу нәтижелері бойынша ЖСН/БСН автоматты түрде таңдалады;
      қызмет алушы «сұрау салуды жолдау» батырмасының көмегімен сұрау салуды куәландыруға (қол қоюға) көшуді жүзеге асырады;
      5) қызмет алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) сұрау салуды куәландыру (қол қою) – қызмет алушы «қол қою» батырмасының көмегімен сұрау салуды ЭЦҚ-сымен куәландыруды (қол қоюды) жүзеге асырады, бұдан кейін сұрау салу электрондық үкімет шлюзі арқылы «Е-лицензиялау» АЖ-ға өңдеуге беріледі;
      7) қызмет алушымен сұратылған ақпараттың «Е-лицензиялау» АЖ-да болуы туралы хабарламаны алу;
      8) ЭМҚ-ға ақы төлеу;
      9) «Е-лицензиялау» АЖ-да сұрау салуды өңдеу:
      Қызмет алушының дисплей экранында мынадай ақпарат шығарылады:
      ЖСН/БСН, сұрау салу нөмірі, қызмет түрі, сұрау салу мәртебесі, ЭМҚ-ны көрсету мерзімі;
      «мәртебені жаңарту» батырмасының көмегімен қызмет алушыға сұрау салуды өңдеу нәтижелерін қарау мүмкіндігі ұсынылады;
      «Е-лицензиялау» АЖ-дан жауап алынған кезде «нәтижені қарау» батырмасы пайда болады.
      10. Қызмет алушының ЭМҚ бойынша сұрау салуды орындау мәртебесін тексеру тәсілі:
      «электрондық үкімет» порталында «қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ қызмет көрсетушіге өтініш беру кезінде.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпаратты және кеңесті саll-орталықтың 1414 телефоны бойынша алуға болады.

«Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру
(формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды)
өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк
және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі
қызметті жүзеге асыруға лицензияны беру, қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру»
мемлекеттік көрсетілген қызмет регламентіне
1-қосымша                 

Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіздеме
болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың)
нәтижесі

Іс-қимыл №

1

2

3

4

5

6

7

Құрылымдық бөлімшенің атауы

Қызмет берушінің кеңсесі

Қызмет берушінің басшысы (орынбасары)

Бөлім басшысы

Бөлімнің жауапты маманы

Бөлімнің жауапты маманы

Бөлімнің жауапты маманы

Бөлімнің жауапты маманы

Үдерістің (іс-қимылдың) атауы

Өтінішті тіркеу

Өтінішті қабылдау

Бөлім басшысымен жауапты маманды анықтау

Ұсынған құжаттардың толықтығын алғашқы тексеру және ұсынған құжаттардың Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігін тексеру

Ұсынған құжаттардың біліктілік талаптарына сәйкестігін қарау

Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беруден бас тарту немесе беру туралы шешімді дайындау

Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану
жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензияның телнұсқасын (немесе) қосымшасын рәсімдеу немесе  мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Іс-қимыл №

1

2

3

4

5

6

7

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-реттеу шешімі)

Тіркеу нөмірі және күні

Кейіннен өтінішті бөлім басшысына берумен қызмет беруші басшысының (орынбасарының) бұрыштамасы

Кейіннен өтінішті жауапты маманға берумен бөлім басшысының бұрыштамасы

Материалдардың алғашқы тексеруі туралы қорытынды, өтініш материалдарын бақылау парағына жазу.
Ұсынған құжаттардың толық болмауы және заңнамаға сәйкес емес фактілері анықталған жағдайда оларды одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Құжаттардың біліктілік талаптарына сәйкес келуі туралы қорытынды

Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улыхимикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолданужөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын және (немесе) қосымшасын беруден бас тарту немесе беру туралы шешім шығару

Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану
жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын (немесе) және қосымшасын беру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден тарту туралы дәлелді жауап беру

Орындау мерзімі

30 (отыз) минуттан аспайды

30 (отыз)

минуттан

аспайды

30 (отыз) минуттан аспайды

1 жұмыс күні

2 жұмыс күні

2 жұмыс күні

1 жұмыс күні

«Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру
(формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды)
өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк
және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі
қызметті жүзеге асыруға лицензияны беру, қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру»
мемлекеттік көрсетілген қызмет регламентіне
2-қосымша                 

Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) ұзақтығын көрсете
отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы

«Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру
(формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды)
өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк
және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі
қызметті жүзеге асыруға лицензияны беру, қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру»
мемлекеттік көрсетілген қызмет регламентіне
3-қосымша                 

1-Диаграмма

Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы
ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы

2-Диаграмма

Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы
ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы

Об утверждении Регламента государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами"

Постановление акимата города Астаны от 5 августа 2014 года № 102-1257. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 5 сентября 2014 года № 837. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 7 декабря 2015 года № 102-2238

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 07.12.2015 № 102-2238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 февраля 2014 года № 78 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области фитосанитарной безопасности и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан» акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами».
      2. Руководителю Государственного учреждения «Управление сельского хозяйства города Астаны» обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим его опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на сайте акимата города Астаны.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Нагаспаева Е.К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      И.о. акима                                 С. Хорошун

Утвержден           
постановлением акимата     
города Астаны          
от 5 августа 2014 года № 102-1257

Регламент государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии
на осуществление деятельности по производству (формуляции)
пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов
(ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов)
аэрозольным и фумигационным способами»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами» (далее – государственная услуга) оказывается уполномоченным органом акимата города Астаны – Государственным учреждением «Управление сельского хозяйства города Астаны» (далее – услугодатель) в соответствии со стандартом государственных услуг «Об утверждении стандартов государственных услуг в области фитосанитарной безопасности и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан» (далее – Стандарт) утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 февраля 2014 года № 78, в том числе через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги - электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является лицензия, переоформление, дубликат лицензии и приложения на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги, в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного должностного лица услугодателя.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является принятия услугодателем заявления по форме согласно приложения 1 Стандарта с приложением перечня документов (далее-документы) указанных в пункте 9 Стандарта государственной услуги.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления документов, предоставленных услугополучателем осуществляет их прием и регистрацию с присвоением регистрационного номера и даты, после чего передается руководителю услугодателя либо его заместителю. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – не более 30 (тридцати) минут;
      2) руководитель услугодателя либо его заместитель в день поступления документов налагает резолюцию и передает руководителю отдела. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – не более 30 (тридцати) минут;
      3) руководитель отдела в день поступления документа налагает резолюцию и передает ответственному специалисту отдела. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – не более 30 (тридцати) минут;
      4) ответственный специалист отдела осуществляет первичную проверку заявления. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – один рабочий день с момента подачи документов услугополучателя;
      ответственный исполнитель отдела в течение одного рабочего дня в случае установления факта неполноты представленных документов услугополучателем, дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления на получение государственной услуги;
      5) ответственный специалист отдела осуществляет анализ соответствия заявления квалификационным требованиям, после чего, передает документы с заключением руководителю отдела для согласования с другими заинтересованными государственными органами. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – два рабочих дня.
      6) заинтересованные государственные органы рассматривают документы и направляют по ним, в пределах своей компетенции мотивированное заключение ответственному специалисту отдела. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – два рабочих дня.
      7) в случае получения положительного заключения от заинтересованных государственных органов на выдачу услугополучателю лицензии, переоформлении лицензии решение о выдаче лицензии согласовывается с руководителем отдела и передается на подписание руководителю услугодателя или его заместителю. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – один рабочий день;
      8) ответственный специалист отдела после получения решения о выдаче лицензии, переоформлении и выдаче дубликата лицензии и (или) приложения на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами оформляет лицензию. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – один рабочий день.
      В случае несоответствия заявления услугополучателя квалификационным требованиям, сотрудник отдела дает мотивированный ответ об отказе в выдаче лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами.
      В случае обращения услугополучателя за получением лицензии и (или) приложения к лицензии на бумажном носителе лицензия и (или) приложение к лицензии распечатываются и заверяются печатью и подписью руководителя услугодателя. Лицензия и (или) приложение к лицензии направляются услугополучателю посредством почтовой связи либо передаются нарочно в течение одного рабочего дня после ее подписания.
      В случае выдачи дубликатов лицензии процедуры 4, 5, 6, 7, не применяются.
      Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) (указать результат процедуры (действия) и порядок его передачи в другое структурное подразделение):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает, регистрирует и передает документы руководителю услугодателя либо его заместителю.
      2) руководитель услугодателя либо его заместитель налагает резолюцию и передает документы руководителю отдела;
      3) руководитель отдела налагает резолюцию и передает документы ответственному специалисту отдела;
      4) ответственный специалист отдела проверяет полноту документов и передает документы для согласования с другими заинтересованными государственными органами;
      5) ответственный специалист отдела осуществляет анализ соответствия заявления квалификационным требованиям и передает документы для согласования с другими заинтересованными государственными органами;
      6) заинтересованные государственные органы рассматривают документы в пределах своей компетенции мотивированное заключение;
      7) при положительном заключении от заинтересованных государственных органов на выдачу услугополучателю лицензии, передается на подписание руководителю или его заместителю;
      8) оформление и выдача лицензии услугодателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      5. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя и (или) его заместитель;
      3) руководитель отдела;
      4) ответственный специалист отдела.
      6. Описание последовательности процедур (действий) между структурно-функциональными единицами с указанием длительности каждой процедуры (действия) отражено в приложении 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка использования информационных систем
в процессе оказания государственной услуги

      7. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz.
      Пошаговые действия и решения услугодателя через портал (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги) приведены в приложениях 23 к настоящему Регламенту:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП), процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портал, который хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения ЭЦП;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) и бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем электронной государственной услуги (далее - ЭГУ), указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для ее оказания и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата государственной услуги через платежный шлюз «электронного правительства», данная информация поступает в информационную систему государственной базы данных «Е-лицензирование» (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»);
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание ЭГУ;
      8) процесс 5 – подготовка сообщения об отказе в запрашиваемой информации порталом в связи с отсутствием оплаты за оказание государственной услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания запроса);
      10) условие 3 – проверка порталом срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН и БИН, указанными в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 - удостоверение (подписание) ЭПЦ услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запрос на оказание ЭГУ;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение услугополучателм результата ЭГУ (электронная лицензия), сформированного порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС «Е-лицензирование» для оказания ЭГУ;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя ЭГУ, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для ее оказания и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз «электронного правительства» в государственную базу данных физических лиц (далее – ГБД ФЛ ) / государственную базу данных юридических лиц (далее -ГБД ЮЛ) ИС ГБД «Е-лицензирование» о данных услугополучателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ ГБ ДЮЛ ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ ГБД ЮЛ ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, представленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС «Е-лицензирование» и обработка ЭГУ в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение услугополучателем результата ЭГУ (электронная лицензия), сформированного ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на ЭГУ приведены на веб-портале «Е-лицензирование» www.elicense.kz:
      1) ввод услугополучателем данных лица, которому выдается электронная лицензия (логина и пароля) для входа в портал;
      2) выбор услуги «Выдача лицензии»;
      3) заказ услуги с помощью кнопки «Заказать услугу online»;
      4) заполнение запроса.
      ИИН/БИН выбирается автоматически, по результатам регистрации услугополучателя в портале;
      услугополучатель с помощью кнопки «отправить запрос» осуществляет переход на удостоверение (подписание) запроса;
      5) выбор регистрационного свидетельства ЭЦП услугополучателем;
      6) удостоверение (подписание) запроса – услугополучатель с помощью кнопки «подписать» осуществляет удостоверение (подписание) запроса ЭЦП, после чего, запрос передается в ИС ГБД «Е-лицензирование» на обработку через шлюз «электронного правительства»;
      7) получение услугополучателем сообщения о содержании в ИС «Е-лицензирование» информации, запрашиваемой получателем;
      8) оплата ЭГУ;
      9) обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»:
      у услугополучателя на экране дисплея выводится следующая информация:
      1) ИИН/БИН, номер запроса, тип услуги, статус запроса, срок оказания ЭГУ;
      2) с помощью кнопки «обновить статус» услугополучателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      3) при получении ответа из ИС ГБД «Е-лицензирование» появляется кнопка «просмотр результата».
      9. Способ проверки услугополучателем статуса исполнения запроса по ЭГУ:
      на портале в разделе «История получения услуг», а также при обращении к услугодателю.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию ЭГУ можно получить по телефону саll–центра 1414.

Приложение 1               
к Регламенту государственной услуги   
«Выдача лицензии, переоформление,   
выдача дубликатов лицензии на      
осуществление деятельности по производству
(формуляции) пестицидов (ядохимикатов),
реализации пестицидов (ядохимикатов), 
применению пестицидов (ядохимикатов) 
аэрозольным и фумигационным способами» 

                        Результат процедуры (действия) по
                     оказанию государственной услуги, который
                      служит основанием для начала выполнения
                           следующей процедуры (действий)

№ действия

1

2

3

4

5

6

7

Наименование структурного подразделения

Канцелярия услугодателя

Руководитель (заместитель) услугодателя

Руководитель отдела

Ответственный специалист

отдела

Ответственный специалист отдела

Ответственный специалист отдела

Ответственный специалист отдела

Наименование процедуры (действия)

Регистрация заявления

Прием заявления

Определение руководителем отдела ответственного специалиста

Первичная проверка представленных документов на полноту и соответствие законодательству Республики Казахстан

Рассмотрение представленных документов на соответствие квалификационным требованиям

Подготовка решения о выдаче лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами

Оформление лицензии, приложения, дубликата лицензии (или) приложения на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Регистрационный номер и дата

Резолюция руководителя (заместителя) услугодателя с последующей передачей заявления руководителю отдела

Резолюция руководителя отдела с последующей передачей заявления ответственному специалисту

Заключение о первичной проверке материалов, запись в листе контроля материалов заявления. При установке факта неполноты и несоответствия представленных материалов законодательству Республики Казахстан, мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении

Заключение о соответствии документов квалификационным требованиям

Решение о выдаче либо отказе в выдаче лицензии, переоформление, выдача дубликата лицензии и (или) приложения на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами

Лицензия, дубликат лицензии и (или) приложения на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

Сроки исполнения

не более 30 (тридцати) минут

не более 30 (тридцати) минут

не более 30 (тридцати) минут

1 рабочий день

2 рабочих дней

2 рабочих дня

1 рабочий день

Приложение 2               
к Регламенту государственной услуги   
«Выдача лицензии, переоформление,   
выдача дубликатов лицензии на      
осуществление деятельности по производству
(формуляции) пестицидов (ядохимикатов),
реализации пестицидов (ядохимикатов), 
применению пестицидов (ядохимикатов) 
аэрозольным и фумигационным способами» 

                       Блок-схема описание последовательности
                             процедур (действий) между
                     структурными подразделениями (работниками)

Приложение 3               
к Регламенту государственной услуги   
«Выдача лицензии, переоформление,   
выдача дубликатов лицензии на      
осуществление деятельности по производству
(формуляции) пестицидов (ядохимикатов),
реализации пестицидов (ядохимикатов), 
применению пестицидов (ядохимикатов) 
аэрозольным и фумигационным способами» 

Диаграмма 1           

                        Функциональное взаимодействие
                      информационных систем при оказании
                  государственной услуги через услугодателя

Диаграмма 2           

                        Функциональное взаимодействие
                      информационных систем при оказании
                  государственной услуги через услугополучателя