"Тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхананы аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 5 қарашадағы № 102-1824 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2014 жылғы 5 желтоқсанда № 860 болып тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 9 ақпандағы № 102-234 қаулысымен

      Ескерту. Қаулының күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 09.02.2016 № 102-234 қаулысымен.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына, «Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 6 маусымдағы № 623 қаулысына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхананы аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Астана қаласының Ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесі осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, кейіннен ресми және мерзімді басылымдарда, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің сайтында жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары Е.Қ. Нағаспаевқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әкім                                       Ә. Жақсыбеков

Астана қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 5 қарашадағы 
№ 102-1824 қаулысына  
қосымша         

«Тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхананы
аттестаттау» мемлекеттік қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхананы аттестаттау» мемлекеттiк көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Астана қаласы әкімдігінің уәкілетті органы – «Астана қаласының Ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрi – қызмет беруші) көрсетеді. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылы 6 маусымдағы № 623 қаулысымен бекітілген «Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты негізінде (бұдан әрі – Стандарт), қызмет берушіге тікелей өтінішті берген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетіледі, сондай-ақ «электрондық үкіметтің» www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру қызмет берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхананы аттестаттау туралы куәлігін электрондық құжат түрінде беру немесе уәкілетті лауазымды тұлғаның электронды цифрлық қолтаңбамен (бұдан әрі – ЭЦҚ) мемлекеттік қызмет болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттар тізімі қоса берілген өтініш беру мемлекеттiк көрсетілетін қызмет бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуының негізі болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы, рәсімдері (іс-қимылдары) және оларды орындау реттілігінің тәртібі, оның ішінде әрбір құрылымдық бөлімшенің барлық рәсімдерді (іс-әрекеттерді) өту кезеңдері:
      1-рәсім: өтініш қызмет көрсетушінің кеңсесіне немесе портал арқылы беріледі, тіркеу нөмірі беріліп, күні тіркеледі, бұдан кейін қызмет берушінің басшысына немесе оның орынбасарына беріледі. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут. Қорытынды – қызмет алушының өтінішін (құжаттарын) тіркеу;
      2-рәсім: қызмет берушінің басшысы немесе оның орынбасары қызмет алушының құжаттары түскен күні бөлім басшысына береді. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут. Қорытынды – орындау үшін қызмет беруші басшысының бұрыштамасымен тіркелген құжат;
      3-рәсім: бөлім басшысы қызмет алушының құжаттары түскен күні бөлімнің маманына тапсырады. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут. Қорытынды – жауапты орындаушыны анықтау;
      1 шарт: Бөлімнің маманы 2 (екі) жұмыс күні ішінде берілген құжаттарды зерттейді. Қорытынды – қызмет алушының Тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхананы аттестаттау туралы куәлігін алу үшін қажетті құжаттарын қарау;
      4 рәсім: Қызмет алушының құжаттарын бөлімнің маманы біліктілік талаптарға сай болу дәрежесін сараптау комиссиясының (бұдан әрі – сараптау комиссиясы) қарауына ұсынылған құжаттарды анықтайды. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты – 2 (екі) жұмыс күні. Қорытынды – қызмет алушының құжаттарын сараптау комиссиясының қарауы;
      5 рәсім: сараптау комиссиясы жеке немесе заңды тұлғадан аттестаттауға өтініш түскен күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттарды және қойылатын талаптарға сай болуын анықтайды. Сараптау комиссиясы талаптарға сай болуы туралы акті жасайды. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін мүмкіндігінше берілген уақыты – 10 (он) жұмыс күні. Қорытынды – қызмет алушының аттестаттау туралы куәлікті алу үшін орнына барып құжаттарын сараптау комиссия мүшелерінің қарауы;
      6 рәсім: сараптау комиссиясы көпшілік дауыспен қойылатын талаптарға сай болуы немесе сай болмауы туралы шешім қабылдайды. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты – 3 (үш) жұмыс күні. Қорытынды – сараптау комиссиясы қызмет алушының біліктілік талаптарына сай болуы немесе бас тарту туралы шешімі, сараптау комиссияның шешімі хаттама түрінде рәсімделеді және оған сараптау комиссиясының барлық мүшелері қол қояды;
      7 рәсім: Қызмет алушыға бөлімнің маманы тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхананы аттестаттау туралы куәлікті рәсімдеу және беру мемлекеттік қызмет көрсету бойынша ұйымдастыру іс-шараларын жүзеге асырады. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілген ең ұзақ уақыты – 1 (бір) жұмыс күні. Қорытынды – куәлікті беру немесе дәлелді түрде бас тарту туралы жауап беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі қызмет берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық бөлімшелер қатысады:
      1) қызмет берушінің кеңсесі;
      2) қызмет берушінің басшысы және (немесе) оның орынбасары;
      3) бөлім басшысы;
      4) бөлімнің маманы.
      5) сараптау комиссиясы
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтін бизнес –үдерістерінің аңықтамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      Көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес сүйемелденеді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі қызмет беруші мен қызмет алушының өтініш беру тәртібінің және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы.
      Қызмет берушінің портал арқылы қадамдық әрекеттері мен шешімдері (мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 1 диаграммасы) осы Регламентке 2, 3-қосымшаларда келтірілген:
      1) қызмет алушы порталда өзінің электрондық цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінің (бұдан әрі - ЭЦҚ) көмегімен тіркеледі, қызмет алушының компьютеріндегі интернет-браузерде сақталған паролді порталға енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі) (порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс: қызмет алушының компьютеріндегі интернет-браузерге ЭЦҚ-ны тіркеу куәлігін бекіту, қызмет алушының ЭЦҚ-сын алу үшін порталға паролін енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1-шарт: жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) логин және бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) және пароль арқылы порталда тіркелген қызмет алушы туралы деректердің төлнұсқалығын тексеру;
      4) 2-үдеріс: порталда қызмет алушының деректеріндегі бар бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс: осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті (бұдан әрі – ЭМҚ) қызмет алушымен таңдау, көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және электрондық түрде қажетті құжаттарға сұрау салуды ескере отырып, қызмет алушымен нысанды (деректерді енгізуі) толтыру;
      6) 4-үдеріс: «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі арқылы қызметке ақы төлеу, бұл мәлімет «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек базасындағы ақпараттық жүйеге түседі (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ);
      7) 5-үдеріс: сұрау салуды растау (қол қою) үшін қызмет алушымен ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін таңдау;
      8) 2-шарт: порталда ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ, ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН және БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      9) 6-үдеріс: қызмет алушының ЭЦҚ-сы төлнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылған ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      10) 7-үдеріс: қызмет алушымен ЭМҚ көрсетуге сұраудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) ЭЦҚ-сы арқылы куәландыру (қол қою);
      11) 8-үдеріс: «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да электрондық құжатты (қызмет алушының сұрауын) тіркеу және сұрауды өңдеу;
      12) 3-шарт: қызмет берушімен қызмет алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздемелеріне сәйкестігін тексеру;
      13) 9-үдеріс: «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да қызмет алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      14) 10-үдеріс: қызмет алушымен порталда қалыптастырылған ЭМҚ нәтижесін (электрондық лицензиясын) алу. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалана отырып қалыптастырылады.
      8. Қызмет беруші арқылы қадамдық әрекеттер мен шешімдер (қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 2 диаграммасы) осы Регламентке 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс: ЭМҚ көрсету үшін «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да қызмет беруші қызметкерімен логин мен паролін енгізу (авторизациялау үдерісі);
      2) 1-шарт: логин мен пароль арқылы қызмет берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тексеру;
      3) 2-үдеріс: қызмет беруші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс: қызмет беруші қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген ЭМҚ-ны таңдау, ЭМҚ-ны көрсетуге арналған сұраудың нысанын экранға шығару және қызмет берушінің қызметкерімен қызмет алушының деректерін енгізу;
      5) 4-үдеріс: қызмет алушының деректері туралы сұрауды «электрондық үкімет» шлюзі арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік дерек базасына (бұдан әрі – ЖТ МДБ)/ заңды тұлғаларының мемлекеттік дерек базасына (бұдан әрі – ЗТ МДБ) жолдау;
      6) 2-шарт: ЖТ МДБ/ЗТ «Е-лицензиялау» МДБ-да қызмет алушы деректерінің болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс: ЖТ МДБ/ЗТ «Е-лицензиялау» МДБ-да қызмет алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін емес туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс: қызмет беруші қызметкерімен қағаз түрінде құжаттардың болуы туралы белгі бөлігінде сұраудың нысанын толтыру және қызмет алушының ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеу және оларды сұрау нысанына қоса тіркеу;
      9) 7-үдеріс: сұрауды «Е-лицензиялау» АЖ-да тіркеу және оны ЭМҚ-да «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да өңдеу;
      10) 3-шарт: қызмет берушімен қызмет алушының біліктілік талаптарға және лицензия беру негіздемелеріне сәйкестігін тексеру;
      11) 8-үдеріс: қызмет алушының «Е-лицензиялау» АЖ-дағы деректеріндегі бұзушылықтарға байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы ЭМҚ-да хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9-үдеріс: қызмет алушымен «Е-лицензиялау» АЖ-да қалыптастырылған ЭМҚ-ның нәтижесін (электрондық лицензияны) алу. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ–сының пайдалануымен қалыптастырылады.
      10. ЭМҚ-ға сұрау салу және жауап беру нысаны www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы арқылы көрсетіледі:
      1) қызмет алушымен порталына кіру үшін электрондық лицензия берілетін тұлғаның деректерін (логин мен паролді) енгізу;
      2) «Лицензия беру» қызметін таңдау;
      3) «online қызметтерге тапсырыс беру» батырмасының көмегімен қызметке тапсырыс беру;
      4) сұрауды толтыру:
      порталында қызмет алушыны тіркеу нәтижелері бойынша ЖСН/БСН автоматты түрде таңдалады;
      қызмет алушы «сұрау салуды жолдау» батырмасының көмегімен сұрау салуды куәландыруға (қол қоюға) көшуді жүзеге асырады;
      5) қызмет алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) сұрау салуды куәландыру (қол қою) – қызмет алушы «қол қою» батырмасының көмегімен сұрау салуды ЭЦҚ-сымен куәландыруды (қол қоюды) жүзеге асырады, бұдан кейін сұрау салу электрондық үкімет шлюзі арқылы «Е-лицензиялау» АЖ-ға өңдеуге беріледі;
      7) қызмет алушымен сұратылған ақпараттың «Е-лицензиялау» АЖ-да болуы туралы хабарламаны алу;
      8) ЭМҚ-ға ақы төлеу;
      9) «Е-лицензиялау» АЖ-да сұрау салуды өңдеу:
      Қызмет алушының дисплей экранында мынадай ақпарат шығарылады:
      ЖСН/БСН, сұрау салу нөмірі, қызмет түрі, сұрау салу мәртебесі, ЭМҚ-ны көрсету мерзімі;
      «мәртебені жаңарту» батырмасының көмегімен қызмет алушыға сұрау салуды өңдеу нәтижелерін қарау мүмкіндігі ұсынылады;
      «Е-лицензиялау» АЖ-дан жауап алынған кезде «нәтижені қарау» батырмасы пайда болады.
      11. Қызмет алушының ЭМҚ бойынша сұрау салуды орындау мәртебесін тексеру тәсілі:
      порталында «қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ қызмет көрсетушіге өтініш беру кезінде.
      12. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпаратты және кеңесті саll-орталықтың 1414 телефоны бойынша алуға болады.

«Тұқым сапасына сараптама 
жасау жөніндегі зертхананы
аттестаттау» мемлекеттік 
қызмет регламентіне 1-қосымша

Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) ұзақтығын көрсете
отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы

«Тұқым сапасына сараптама 
жасау жөніндегі зертхананы
аттестаттау» мемлекеттік 
қызмет регламентіне 2-қосымша

«Тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхананы
аттестаттау» көрсетілетін мемлекеттік қызметтін бизнес –
үдерістерінің аңықтамасы

Об утверждении Регламента государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян"

Постановление акимата города Астаны от 5 ноября 2014 года № 102-1824. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 5 декабря 2014 года № 860. Утратила силу постановлением акимата города Астаны от 9 февраля 2016 года № 102-234

      Сноска. Утратила силу постановлением акимата города Астаны от 09.02.2016 № 102-234.
      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 июня 2014 года № 623 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян", акимат город Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги "Аттестации лабораторий по экспертизе качества семян".
      2. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства города Астаны" обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим его опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе акимата города Астаны.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Нагаспаева Е.К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким
А. Джаксыбеков

      

  Утвержден
постановлением акимата
города Астаны
от 5 ноября 2014 года № 102-1824

Регламент государственной услуги
"Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян" (далее – государственная услуга) оказывается уполномоченным органом акимата города Астаны – Государственным учреждением "Управление сельского хозяйства города Астаны" (далее – услугодатель). Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 июня 2014 года № 623 (далее – Стандарт), государственная услуга оказывается при непосредственном обращении к услугодателю, а также через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача свидетельства об аттестации лаборатории по экспертизе качества семян в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного должностного лица услугодателя в оказании государственной услуги.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя по форме с приложением пакета документов согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги.
      Порядок действий структурных подразделений (работников) при оказании государственной услуги, процедуры (действия) и последовательность их выполнения, в том числе этапы прохождения всех процедур (действий) в разрезе каждого структурного подразделения:
      процедура 1: заявление подается в канцелярию услугодателя либо через портал, регистрируется с присвоением регистрационного номера и даты, после чего передается первому руководителю услугодателя либо его заместителю. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – не более 15 (пятнадцати) минут. Результат – регистрация заявления (документов) услугополучателя;
      процедура 2: руководитель услугодателя либо его заместитель в день поступления документов налагает резолюцию и передает руководителю отдела. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – не более 15 (пятнадцать) минут. Результат – зарегистрированные документы с визой руководителя услугодателя для исполнения;
      процедура 3: руководитель отдела в день поступления документа налагает резолюцию и передает специалисту отдела. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – не более 15 (пятнадцати) минут. Результат – определение ответственного исполнителя;
      условие 1: специалист отдела в течение 2 (двух) рабочих дней изучает представленные документы. Результат – рассмотрение необходимых документов услугополучателя для получения свидетельства об аттестации лаборатории по экспертизе качества семян;
      процедура 4: предоставление специалистом отдела поступивших от услугополучателя документов на рассмотрение экспертной комиссии на соответствие требованиям (далее – комиссия). Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 2 (два) рабочих дня. Результат – рассмотрение комиссии документов от услугополучателя;
      процедура 5: комиссия в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня поступления заявления на аттестацию изучает представленные документы и соответствие требованиям. Комиссией составляется акт соответствия требованиям. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 10 (десять) рабочих дня. Результат – рассмотрение членами комиссии необходимых документов услугополучателя для получения свидетельства об аттестации;
      процедура 6: комиссия большинством голосов принимает решение о соответствии или несоответствии физического или юридического лица требованиям. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 3 (три) рабочих дня. Результат – решение комиссии о соответствии квалификационным требованиям услугополучателя, который оформляется протоколом и подписывается всеми членами комиссии;
      процедура 7: осуществление специалистом отдела организационных мероприятий по оформлению и выдача свидетельства об аттестации лаборатории по экспертизе качества семян услугополучателю в оказании государственной услуги. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 1 (один) рабочий день. Результат – выдача свидетельства об аттестации лаборатории по экспертизе качества семян.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений работников услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      5. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя и (или) его заместитель;
      3) руководитель отдела;
      4) специалист отдела;
      5) экспертная комиссия.
      6. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия с иными услугодателями и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

4. Описание использования информационных систем
в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал.
      Пошаговые действия и решения услугодателя через портал приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП), процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портал, который хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1: прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портал для получения ЭЦП;
      3) условие 1: проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2: формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3: выбор услугополучателем электронной государственной услуги (далее – ЭГУ), указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания ЭГУ и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4: оплата услуги на платежный шлюз "электронного правительства", с последующей передачей в информационную систему государственной базы данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование") бесплатно;
      7) процесс 5: выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      8) условие 3: проверка портала, срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН и БИН, указанных в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      9) процесс 6: формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      10) процесс 7: удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание ЭГУ;
      11) процесс 8: регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) условие 4: проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      13) процесс 9: формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя ИС ГБД "Е-лицензирование";
      14) процесс 10: получение услугополучателем результата ЭГУ (электронная лицензия), сформированною порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1: ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания ЭГУ;
      2) условие 1: проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2: формирование в ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3: выбор сотрудником услугодателя ЭГУ, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания ЭГУ и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;
      5) процесс 4: направление запроса через шлюз "электронного правительства" в государственной базе данных физические лица (далее – ГБД ФЛ)/ государственной базе данных юридических лица (далее – ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя;
      6) условие 2: проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5: формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6: заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, представленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7: регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и его обработка;
      10) условие 3: проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8: формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9: получение услугополучателем результата ЭГУ (электронная лицензия), сформированного ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      9. Формы заполнения запроса и ответа на ЭГУ приведены на веб-портале "Е-лицензирование" www.elicense.kz:
      1) ввод услугополучателем данных лица, которому выдается электронная лицензия (логина и пароля) для входа в портал;
      2) выбор услуги "Выдача лицензии";
      3) заказ услуги с помощью кнопки "Заказать услуг online";
      4) заполнение запроса:
      ИИН/БИН выбирается автоматически, по результатам регистрации услугополучателя в портале;
      услугополучатель с помощью кнопки "отправить запрос" осуществляет переход на удостоверение (подписание) запроса;
      5) выбор регистрационного свидетельства ЭЦП услугополучателем;
      6) удостоверение (подписание) запроса – услугополучатель с помощью кнопки "подписать" осуществляет удостоверение (подписание) запроса ЭЦП, после чего запрос передается ИС ГБД "Е-лицензирование" на обработку через шлюз "электронного правительства";
      7) получение услугополучателем сообщения о содержании в ИС ГБД "Е-лицензирование" информации, запрашиваемой услугополучателем;
      8) оплата ЭГУ бесплатно;
      9) обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование":
      у услугополучателя на экране дисплея выводится следующая информация:
      ИИН/БИН, номер запроса, тип услуги, статус запроса, срок оказания ЭГУ;
      с помощью кнопки "обновить статус" услугополучателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа из ИС ГБД "Е-лицензирование" появляется кнопка "просмотр результата".
      10. Способ проверки услугополучателем статуса исполнения запроса по ЭГУ:
      на портале в разделе "История получения услуг", а также при обращении к услугодателю.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра 1414.

  Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Аттестация лабораторий
по экспертизе качества семян"

Блок-схема описания
последовательности процедур
(действий) между структурными
подразделениями (работниками)

      


  Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
"Аттестация лабораторий
по экспертизе качества семян"

Справочник бизнес-процессов
оказания государственной услуги
"Аттестация лабораторий по
экспертизе качества семян"

      


  Приложение 3
к Регламенту государственной услуги
"Аттестация лабораторий
по экспертизе качества семян"

Блок-схема описания
последовательности процедур
(действий) между структурными
подразделениями (работниками)

      


      Диаграмма 1

Функциональное взаимодействие
информационных систем при
оказании государственной
услуги через услугодателя

      


      Диаграмма 2

Функциональное взаимодействие
информационных систем при
оказании государственной
услуги через услугополучателя