"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламентін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 19 наурыздағы № А-3/91 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 28 сәуірде № 4133 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 маусымдағы № А-6/278 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 16.06.2015 № А-6/278 (ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгiзiледi) қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабындағы 3-тармағына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Е.Б.Маржықпаевқа жүктелсін.
      3. Осы облыс әкімдігінің қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап 10 күнтізбелік күн аяқталған соң, алайда «Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысының қолданысқа енгізілгенінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Қ.Айтмұхаметов

Ақмола облысы әкімдігінің
2014 жылғы 19 наурыздағы
№ А-3/91 қаулысымен  
бекітілді      

«Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Ақмола облысының дін істері басқармасы» мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі – Басқарма) келісімі бойынша «Ақмола облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: қағаз түрінде.
      3. Облыстардың жергілікті атқарушы органдарының ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу, олардың орналасатын жерін айқындау, немесе үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап – мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесi болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекет тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы «Діни қызмет саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген «Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (қызметтің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері өтінішті және құжаттарды – 20 минутта қабылдайды. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының мөртаңбасы бар өтініш көшірмесі;
      2) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті және құжаттарды 1 күнтізбелік күн ішінде жергілікті атқарушы органға (бұдан әрі - ЖАО) тіркеу үшін жолдайды. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының өтінішін (құжаттарын) тіркеу;
      3) ЖАО-ның кеңсе қызметкері құжаттарды тіркеп, кейін көрсетілетін қызметті берушіге 1 күнтізбелік күн ішінде жолдайды. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының ЖАО-да тіркелінген құжаттары;
      4) Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері өтінішті және құжаттарды 20 минутта тіркейді. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті берушіде көрсетілетін қызметті алушының тіркелінген құжаттары;
      5) Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы танысады және жауапты орындаушыны 1 сағатта анықтайды. Нәтижесі – жауапты орындаушыны анықтау;
      6) Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын келісу үшін Басқармаға жібереді – 1 күнтізбелік күн ішінде. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын Басқармаға жолдау;
      7) Басқарма көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарайды және келісімді немесе келісім беруден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды, кейін көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды - 10 күнтізбелік күн ішінде. Нәтижесі – келісім немесе келісім беруден бас тарту туралы дәлелді жауап;
      8) Көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы шешім жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты 5 күнтізбелік күн ішінде дайындайды. Нәтижесі – шешім жобасы немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап;
      9) Көрсетілетін қызмет берушінің басшысы құжаттармен танысады, шешім жобасына немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапқа 1 күнтізбелік күн ішінде қол қояды. Нәтижесі – қол қойылған шешім немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап;
      10) Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері шешім жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты ЖАО-ға 1 күнтізбелік күн ішінде жолдайды. Нәтижесі – шешім жобасын жолдау немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап;
      11) ЖАО-ға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты немесе шешімді бекітеді, кейін көрсетілетін қызметті берушіге 9 күнтізбелік күн ішінде жолдайды. Нәтижесі – бекітілген шешім немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап;
      12) Көрсетілетін қызмет беруші шешімді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты береді, не болса поштамен 1 күнтізбелік күн ішінде жолдайды. Нәтижесі – шешімді беру немесе жолдау, не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.
      Ескерту. 5-тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақмола облысы әкімдігінің 17.07.2014 № А-6/305 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесіне:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (жұмысшылар) арасында өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті және құжаттарды 20 минутта қабылдайды;
      2) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті және құжаттарды ЖАО-ға тіркеу үшін 1 күнтізбелік күн ішінде жолдайды;
      3) ЖАО-ның кеңсе қызметкері құжаттарды тіркеп, кейін көрсетілетін қызметті берушіге 1 күнтізбелік күн ішінде жолдайды;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті және құжаттарды 20 минутта тіркейді;
      5) Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы танысып, жауапты орындаушыны 1 сағатта анықтайды;
      6) Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын келісу үшін Басқармаға жібереді – 1 күнтізбелік күн ішінде;
      7) Басқарма көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарайды және келісімді немесе келісім беруден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды, кейін көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды - 10 күнтізбелік күн ішінде;
      8) Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы шешім жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты 5 күнтізбелік күн ішінде дайындайды;
      9) Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысып, шешім жобасына немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапқа 1 күнтізбелік күн ішінде қол қояды;
      10) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері шешім жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты ЖАО-ға 1 күнтізбелік күн ішінде жолдайды;
      11) ЖАО-ға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты немесе шешімді бекітеді, кейін көрсетілетін қызметті берушіге 9 күнтізбелік күн ішінде жолдайды;
      12) Көрсетілетін қызмет беруші шешімді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты береді, не поштамен 1 күнтізбелік күн ішінде жолдайды.
      Ескерту. 7-тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақмола облысы әкімдігінің 17.07.2014 № А-6/305 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      8. Рәсім (іс-әрекет) кезеңділігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – Ақмола облысы әкімдігінің 17.07.2014 № А-6/305 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) өзара әрекет етуінің, рәсімдері (әрекеттері) кезеңділігінің толық сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процесінің анықтамалығында көрсетілген.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды – Ақмола облысы әкімдігінің 17.07.2014 № А-6/305 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

«Ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын
жерін айқындау, сондай-ақ  
үйлерді (ғимараттарды) ғибадат
үйлері (ғимараттары) етіп қайта
бейіндеу (функционалдық мақсатын
өзгерту) туралы шешім беру» 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша   

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің кезеңділік блок-схемасы

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – Ақмола облысы әкімдігінің 17.07.2014 № А-6/305 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қысқарманың мағынасын ашу: ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірлік

«Ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын
жерін айқындау, сондай-ақ  
үйлерді (ғимараттарды) ғибадат
үйлері (ғимараттары) етіп қайта
бейіндеу (функционалдық мақсатын
өзгерту) туралы шешім беру» 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша   

«Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды – Ақмола облысы әкімдігінің 17.07.2014 № А-6/305 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қысқарманың мағынасын ашу: *ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, «электрондық үкімет» веб-порталының өзара іс-қымылдары;

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"

Постановление акимата Акмолинской области от 19 марта 2014 года № А-3/91. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 28 апреля 2014 года № 4133. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 16 июня 2015 года № А-6/278

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 16.06.2015 № А-6/278 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Маржикпаева Е.Б.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие по истечению 10 календарных дней после дня его официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности».

      Аким области                               К.Айтмухаметов

Утвержден     
постановлением акимата
Акмолинской области
от 19 марта 2014 года
№ А-3/91     

Регламент государственной услуги
«Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)» (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление архитектуры и градостроительства Акмолинской области» (далее – услугодатель) по согласованию с государственным учреждением «Управление по делам религий Акмолинской области»(далее – Управления).
      2. Форма оказываемой государственной услуги:бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги являются решение местного исполнительного органа области о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения или о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет документы, указанные в пункте 9 стандарта государственной услуги «Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности» от 24 февраля 2014 года № 137.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии Услугодателя осуществляет прием заявлений и документов - не более 20 минут. Результат – копия заявления Услугополучателя со штампом;
      2) сотрудник канцелярии Услугодателя направляет заявления и документы в местный исполнительный орган (далее - МИО) для регистрации – в течение 1 календарного дня. Результат – регистрация заявления (документов) Услугополучателя;
      3) сотрудник канцелярии МИО регистрирует документы с последующим направлением Услугодателю - в течение 1 календарного дня. Результат – зарегистрированные документы Услугополучателя в МИО;
      4) сотрудник канцелярии Услугодателя регистрирует заявление и документы - не более 20 минут. Результат – зарегистрированные документы Услугополучателя у Услугодателя;
      5) Руководитель Услугодателя ознакамливается и определяет ответственного исполнителя - 1 час. Результат – определение ответственного исполнителя;
      6) ответственный исполнитель Услугодателя направляет документы Услугополучателя для согласования в Управление - в течение 1 календарного дня. Результат – направление документов Услугополучателя в Управление;
      7) Управление рассматривает документы Услугополучателя и подготавливает согласования либо мотивированный отказ в согласовании с последующим направлением Услугодателю - в течение 10 календарных дней. Результат – согласование либо мотивированный отказ в согласовании;
      8) ответственный исполнитель Услугодателя подготавливает проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - в течение 5 календарных дней. Результат – проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      9) Руководитель Услугодателя ознакамливается с документами, подписывает проект решение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - в течение 1 календарного дня. Результат – подписанный проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      10) сотрудник канцелярии Услугодателя направляет проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в МИО - в течение 1 календарного дня.Результат – направление проекта решении либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      11) МИО утверждает решение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги с последующим направлением Услугодателю - в течение 9 календарных дней. Результат – утвержденное решение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      12) Услугодатель выдает или направляет по почте Услугополучателя решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - в течение 1 календарного дня. Результат – выдача или направление решения либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги.
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными постановлением акимата Акмолинской области от 17.07.2014 № А-6/305 (вводится в действие со дня официального опубликования).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии Услугодателя осуществляет прием заявлений и документов - не более 20 минут;
      2) сотрудник канцелярии Услугодателя направляет заявления и документы в МИО для регистрации – в течение 1 календарного дня;
      3) сотрудник канцелярии МИО регистрирует документы с последующим направлением Услугодателю - в течение 1 календарного дня;
      4) сотрудник канцелярии Услугодателя регистрирует заявление и документы - не более 20 минут;
      5) Руководитель Услугодателя ознакамливается и определяет ответственного исполнителя - 1 час;
      6) ответственный исполнитель Услугодателя направляет документы Услугополучателя для согласования в Управление - в течение 1 календарного дня;
      7) Управление рассматривает документы Услугополучателя и подготавливает согласование либо мотивированный отказ в согласовании с последующим направлением Услугодателю - в течение 10 календарных дней;
      8) ответственный исполнитель Услугодателя подготавливает проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - в течение 5 календарных дней;
      9) Руководитель Услугодателя ознакамливается с документами, подписывает проект решение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - в течение 1 календарного дня;
      10) сотрудник канцелярии Услугодателя направляет проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в МИО - в течение 1 календарного дня;
      11) МИО утверждает решение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги с последующим направлением Услугодателю - в течение 9 календарных дней;
      12) Услугодатель выдает или направляет по почте Услугополучателя решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - в течение 1 календарного дня.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными постановлением акимата Акмолинской области от 17.07.2014 № А-6/305 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 17.07.2014 № А-6/305 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 17.07.2014 № А-6/305 (вводится в действие со дня официального опубликования).

Приложение 1 к Регламенту     
государственной услуги     
«Выдача решения о строительстве 
культовых зданий (сооружений)  
и определении их месторасположения,
а также перепрофилировании    
(изменении функционального    
назначения) зданий (сооружений) 
в культовые здания (сооружения)» 

Блок-схема последовательности оказания государственной услуги

      Сноска. Приложение 1 – в редакции постановления акимата Акмолинской области от 17.07.2014 № А-6/305 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      Расшифровка аббревиатуры: СФЕ - структурно-функциональная единица

Приложение 2 к Регламенту   
государственной услуги     
«Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений) 
и определении их месторасположения,
а также перепрофилировании   
(изменении функционального   
назначения) зданий (сооружений) 
в культовые здания (сооружения)» 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)»

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 17.07.2014 № А-6/305 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      Расшифровка аббревиатуры: *СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала «электронного правительства»;