"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 3 сәуірдегі № А-4/123 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 12 мамырда № 4170 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 5 маусымдағы № А-6/261 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 05.06.2015 № А-6/261 (ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн аяқталған соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің орынбасары Д.З. Әділбековке жүктелсін.
      3. Осы облыс әкімдігінің қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап 10 күнтізбелік күн аяқталған соң, алайда «Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 қаулысының қолданысқа енгізілгенінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Қ.Айтмұхаметов

Ақмола облысы әкімдігінің
2014 жылғы 3 сәуірдегі 
№ А-4/123 қаулысымен  
бекітілген        

«Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) аудандардың және облыстық маңыз бар қалалардың жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерімен (бұдан-әрі - көрсетілетін қызмет беруші), сонымен қатар Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚКО) және (немесе) «электронды үкімет» www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызмет алушы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 қаулысымен бекітілген «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдауды және тіркеуді іске асырады – 15 минут. Нәтижесі – тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат;
      2) көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы құжаттармен танысады – 30 минут. Нәтижесі – орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау;
      3) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың толықтығын тексереді - 9 күнтізбелік күн. Нәтижесі – хабарламаны дайындау.
      4) көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы құжаттармен танысады – 30 минут. Нәтижесі – хабарламаға қол қою;
      5) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі көрсетілетін қызмет алушыға хабарламаны ұсынады – 15 минут. Нәтижесі - көрсетілетін қызмет алушының мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеттесу тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушілердің, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-әрекеттердің) бірізділігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі қол қою үшін басшылыққа құжаттарды жолдайды - 15 минут;
      2) көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы бұрыштама қояды, құжаттарды жауапты орындаушыға жібереді - 30 минут;
      3) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды материалдарымен қоса басшылыққа жолдайды - күнтізбелік 9 күн;
      4) көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы хабарламаға қол қояды – 30 минут;
      5) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі хабарламаны береді – 15 минут.
      8. Рәсімдер (іс-әрекеттер) бірізділігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен беріледі.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызмет берушілермен өзара іс-әрекеттесу тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызмет алушы Орталыққа Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды ұсынады.
      Көрсетілетін қызмет алушының мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстары болып табылатын, жеке басын куәландыратын құжаттардың мәліметін Орталықтың қызметшісі тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелердің мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингісінің ақпараттық жүйе көмегімен электронды-сандық қолтаңбамен қол қойылған электронды деректер түрінде алады.
      Орталықтың қызметшісі құжаттардың түпнұсқаларын мемлекеттік органдарының мемлекеттік ақпараттық жүйелерінен ұсынылған мәліметтермен салыстырып тексереді, сонан кейін түпнұсқаларды көрсетілетін қызмет алушыға қайтарады.
      10. Барлық тиісті құжаттар тапсырғаннан кейін көрсетілетін қызмет алушыға тиісті құжаттарды қабылдағандығы туралы:
      өтінішті қабылдағаны күні мен нөмірі;
      сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;
      қоса ұсынылған құжаттардың саны мен атауы; құжаттың берілген мерзімі, уақыты мен орны; құжаттарды ресімдеуге қабылдаған Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты,әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты,әкесінің аты және байланыс телефондары көрсетілген қолхат беріледі.
      11. Мемлекеттік қызметтің нәтижесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы көрсетілетін қызметті берушінің дәлелді жауабы Орталыққа жеке хабарласқан кезде «терезе» арқылы іске асырылады.
      12. Егер, қызмет алушы дер кезінде құжаттарды алу үшін орталыққа өтініш білдірмеген жағдайда, Орталық құжаттардың сақталуын бір ай бойы қамтамасыз етеді. Орталық қызметкерімен құжаттар қабылданбаса, мемлекеттік көрсетілетін қызмет алушыға жетіспеген құжаттар көрсетілген қолхат беріледі.Орталықтан келіп түскен құжаттарды ресімдеу кезінде қателер анықталған жағдайда, осы регламенттің 9-тармағында көрсетілген құжаттарды берген күннен бастап екі жұмыс күннің ішінде оларды кері қайтарудың жазбаша негіздемесімен Орталыққа қайтарылады.
      13. Бас тартылған жағдайда, Орталық қызметкері көрсетілетін қызмет алушыға 1 күн ішінде хабарлайды және көрсетілетін қызмет берушіге кері қайтару себебі туралы жазбаша негіздемесін береді.
      14. Орталық арқылы рәсімдеудің (іс-әрекеттердің) бірізділігін сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес блок-схемамен беріледі.
      15. Портал арқылы көрсетілетін қызмет берушінің қадамдық іс-әрекеті және шешімі:
      1) көрсетілетін қызмет алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ паролінің (Порталда тіркелмеген көрсетілетін қызмет алушылар үшін іске асырылады) көмегімен Порталда тіркеуді іске асырады;
      2) 1-процесс – қызмет алу үшін көрсетілетін қызмет алушының ЖСН/БСН және паролін енгізу үдерісі (авторлау процесі);
      3) 1-шарт – Порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызмет алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2-процесс – Порталдың көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторлаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызмет алушының осы Регламентте көрсетілген қызмет таңдап алуы, қызмет көрсету үшін сауал түрін экранға шығару және құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне Стандарттың 9-тармағында көрсетілген электронды түрдегі қажет құжаттардың көшірмелерін бекітумен қызмет алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызмет алушының электрондық-сандық қолтаңба (бұдан әрі – ЭСҚ)тіркеу куәлігін таңдап алуы;
      6) 2-шарт – Порталда ЭСҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру (сауалда көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы);
      7) 4-процесс – көрсетілетін қызмет алушының ЭСҚ түпнұсқалығы расталмағандығына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 5-процесс – көрсетілетін қызмет берушінің сауалды өңдеуі үшін көрсетілетін қызмет алушының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электронды құжатты (көрсетілетін қызмет алушының сауалын) «электрондық үкіметтің» автоматтандырылған өңірлік шлюзі жұмыс орнында (бұдан әрі – ЭҮӨШ АЖО) «электрондық үкіметтің» шлюзі арқылы жолдау;
      9) 3-шарт – көрсетілетін қызмет берушімен көрсетілетін қызметті алушы қоса берген Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды және қызмет көрсету үшін негіздерді сәйкестікке тексеруі;
      10) 6-процесс – көрсетілетін қызмет алушымен Портал қалыптастырған қызмет нәтижесін (электронды құжат түріндегі хабарлама) алуы.
      11) 7-процесс – қызмет алушымен Порталмен қалыптастырған қызметтің нәтижесін алу (электронды құжат нысанында хабарлама). Электронды құжат, қызмет алушының уәкілді тұлғасының ЭСҚ қалыптасады.
      16. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде іске қосылған ақпараттық жүйелердің функционалды өзара әрекет етуі осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес диаграммаларда келтірілген.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 456-қосымшаларына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Ескерту. Регламент 17-тармақпен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 05.01.2015 № А-1/2 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік көрсетілетін  
қызметтің регламентіне   
1-қосымша           

Рәсімдер бірізділігінің сипаттамасы

      Ескерту: қысқартылған сөздер:
      ҚҚБ – құрылымдық-қызметтік бірлік

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік көрсетілетін  
қызметтің регламентіне   
2-қосымша           

Рәсімдер бірізділігінің сипаттамасы

      Ескерту: қысқартылған сөздер:
      ҚҚБ – құрылымдық-қызметтік бірлік

«Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы»
мемлекеттік көрсетілетін      
қызмет регламентіне          
3-қосымша                

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалды өзара әрекет етудің № 1 диаграммасы

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалды өзара әрекет етудің № 2 диаграммасы

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара әрекет етудің № 3 диаграммасы

«Тұрғын үй көмегін тағайындау» 
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің
регламентіне 4-қосымша     

«Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің бизнес-үрдіс анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 4-қосымшамен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 05.01.2015 № А-1/2 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

*ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірлік: қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің), халыққа қызмет көрсету орталығының, «электрондық үкімет» веб-порталының өзара әрекет етуі;

«Тұрғын үй көмегін тағайындау» 
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің
регламентіне 5-қосымша    

«Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің бизнес-үрдіс анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 5-қосымшамен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 05.01.2015 № А-1/2 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

*ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірлік: қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің), халыққа қызмет көрсету орталығының, «электрондық үкімет» веб-порталының өзара әрекет етуі;

«Тұрғын үй көмегін тағайындау» 
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің
регламентіне 6-қосымша     

«Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 6-қосымшамен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 05.01.2015 № А-1/2 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

*ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірлік: қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің), халыққа қызмет көрсету орталығының, «электрондық үкімет» веб-порталының өзара әрекет етуі;

Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление акимата Акмолинской области от 3 апреля 2014 года № А-4/123. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 12 мая 2014 года № 4170. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 5 июня 2015 года № А-6/261

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 05.06.2015 № А-6/261 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Назначение жилищной помощи».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Акмолинской области Адильбекова Д.З.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие по истечению 10 календарных дней после дня его официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства».

      Аким области                               К.Айтмухаметов

Утвержден     
постановлением акимата
Акмолинской области
от 3 апреля 2014 года
№ А-4/123     

Регламент государственной услуги «Назначение жилищной помощи»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Назначение жилищной помощи» (далее – государственная услуга) оказывается отделами занятости и социальных программ районов и городов областного значения (далее – услугодатель), а также через Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН), и (или) через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является уведомление о назначении жилищной помощи (далее - уведомление).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Назначение жилищной помощи», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 (далее - Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярии услугодателя осуществляет прием документов их регистрацию – 15 минут. Результат - расписка о приеме соответствующих документов;
      2) руководство услугодателя ознакамливается с документами – 30 минут. Результат - определение ответственного исполнителя для исполнения;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты документов – 9 календарных дней. Результат - подготовка уведомления;
      4) руководство услугодателя ознакамливается с документами – 30 минут. Результат - подписание уведомления;
      5) канцелярия услугодателя выдает уведомление услугополучателю – 15 минут. Результат – роспись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя направляет документы руководству для наложения резолюции – 15 минут;
      2) руководство услугодателя накладывает резолюцию, отправляет документы ответственному исполнителю – 30 минут;
      3) ответственный исполнитель передает документы с материалами руководству – 9 календарных дней;
      4) руководство услугодателя подписывает уведомление – 30 минут;
      5) канцелярия услугодателя выдает уведомление – 15 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Центром обслуживания населения и (или) веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет в Центр необходимые документы, указанные в пункте 9 Стандарта.
      Сведения документов, удостоверяющих личность услугополучателя, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, работник Центра получает посредством информационной системы мониторинга оказания государственных услуг из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных данных, подписанные электронно-цифровой подписью.
      Работник Центра сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, представленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      10. После сдачи всех необходимых документов услугополучателю выдается:
      расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов; даты (времени) и места выдачи документов; фамилии, имени, отчества работника Центра, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества услугополучателя, фамилии, имени, отчества представителя услугополучателя, и их контактные телефоны.
      11. Выдача результата государственной услуги либо мотивированного ответа услугодателя об отказе в оказании государственной услуги осуществляется при личном обращении в Центр посредством «окон».
      12. В случаях, когда услугополучатель не обратился за результатом услуги в указанный срок, Центр обеспечивает его хранение в течение одного месяца, после чего передает его в архив Центра. При отказе в приеме документов работником Центра услугополучателю государственной услуги выдается расписка с указанием недостающих документов. Услугодатель при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из Центра, в течение двух рабочих дней со дня подачи документов, указанных в пункте 9 настоящего Регламента, возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата.
      13. В случае отказа, работник Центра информирует услугополучателя в течение 1 дня и выдает письменные обоснования услугодателя о причине возврата.
      14. Описание последовательности процедур (действий) посредством Центра сопровождается блок-схемой согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      15. Пошаговые действия и решения услугодателя через Портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес-идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);
      2) процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно–цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз «электронного правительства» (далее – ШЭП) в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз «электронного правительства» (далее – АРМ РШЭП) для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 6 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный Порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      16. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Портал, Центр и услугодателя приведены диаграммами согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.
      17. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также взаимодействия с центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 456 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 17 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 05.01.2015 № А-1/2 (вводится в действие со дня официального опубликования).

Приложение 1 к Регламенту 
государственной услуги  
«Назначение жилищной помощи»

Описание последовательности процедур (действий)

      Расшифровка аббревиатур:
      СФЕ - структурно-функциональная единица

Приложение 2 к Регламенту 
государственной услуги  
«Назначение жилищной помощи»

Описание последовательности процедур (действий)

      Расшифровка аббревиатур:
      СФЕ - структурно-функциональная единица

Приложение 3          
к Регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»  

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через Портал

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через услугодателя

Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через Центр

Приложение 4          
к Регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»  

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Назначение жилищной помощи»

      Сноска. Регламент дополнен приложением 4 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 05.01.2015 № А-1/2 (вводится в действие со дня официального опубликования).

*СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала «электронного правительства»;

Приложение 5         
к Регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»  

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Назначение жилищной помощи»

      Сноска. Регламент дополнен приложением 5 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 05.01.2015 № А-1/2 (вводится в действие со дня официального опубликования).

*СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала «электронного правительства»;

Приложение 6         
к регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»  

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Назначение жилищной помощи» через Портал

      Сноска. Регламент дополнен приложением 6 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 05.01.2015 № А-1/2 (вводится в действие со дня официального опубликования).

*СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала «электронного правительства»;