Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 26 мамырдағы № А-5/219 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 4 шілдеде № 4256 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 26 маусымдағы № А-7/298 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 26.06.2015 № А-7/298 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) «Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Д.З.Әділбековке жүктелсін.
      3. Осы облыс әкімдігінің қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Қ.Айтмұхаметов

Ақмола облысы әкімдігінің
2014 жылғы 26 мамырдағы
№ А-5/219 қаулысымен 
бекітілді      

«Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жатақханасы бар техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз жүзінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру туралы жолдама (бұдан әрі – жолдама).

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысымен бекітілген «Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімдеудің (әрекеттің) мазмұны, оны орындаудың ұзақтылығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады – 15 минут. Нәтижесі – тіркеу, сондай-ақ оны басшылыққа беру;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы хат-хабармен танысады – 15 минут. Нәтижесі – орындау үшін жауапты орындаушыны белгілеу;
      3) жауапты орындаушы жолдаманы дайындайды – 9 жұмыс күні. Нәтижесі – жолдаманы дайындау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы хат-хабармен танысады – 1 жұмыс күні. Нәтижесі – жолдамаға қол қою;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға жолдаманы береді – 15 минут. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) өзара әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтылығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметшілер) арасында рәсімдердің (іс-қимылдың) кезеңділігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды бұрыштама қою үшін басшылыққа жолдайды - 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы бұрыштама қояды, құжаттарды жауапты орындаушыға жолдайды - 15 минут;
      3) жауапты орындаушы жолдаманы дайындайды және басшылыққа береді – 9 жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы жолдамаға қол қояды – 1 жұмыс күні.
      8. Рәсімдердің (іс-қимылдың) кезеңділігін сипаттау осы Регламенттің 12 қосымшаларына сәйкес блок-схемамен және бизнес-процестерінің анықтамасымен сүйемелденеді.

«Техникалық және кәсіптік білім беру
ұйымдарында білім алушыларға   
жатақхана беру» мемлекеттік   
көрсетілетін қызметтің     
регламентіне 1-қосымша     

Әр рәсімнің (әрекеттің) ұзақтығын көрсетумен құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлері) арасында рәсімнің (әрекеттің) жүйелілігінің блок-схемасы

«Техникалық және кәсіптік білім беру
ұйымдарында білім алушыларға   
жатақхана беру» мемлекеттік   
көрсетілетін қызметтің     
регламентіне 2-қосымша     

«Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Қысқартылған сөздің мағынасы:
ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік.

Ақмола облысы әкімдігінің
2014 жылғы 26 мамырдағы
№ А-5/219 қаулысымен 
бекітілді      

«Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Ақмола облысының техникалық және кәсіптік білім беретін ұйымдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) немесе Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорын (бұдан әрі – Орталық) арқылы көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.
      3. Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру (бұдан әрі – телнұсқасы) немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз тасығыштағы дәлелді жауап (бұдан әрі – бас тарту), мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысымен бекітілген «Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы қажет.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әр рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оның орындалу мерзімінің ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады – 15 минут. Нәтижесі – құжаттарды тіркеу;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы хат-хабармен танысады – 15 минут. Нәтижесі – орындау үшін жауапты орындаушыны белгілеу;
      3) жауапты орындаушы құжаттардың толықтылығын тексеруді жүзеге асырады – 28 күнтізбелік күн. Нәтижесі – телнұсқаны дайындау немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы хат-хабармен танысады – 2 күнтізбелік күн. Нәтижесі – телнұсқаға қол қою немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға телнұсқаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 15 минут. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) өзара әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің ұзақтылығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметшілер) арасында рәсімдердің (іс- қимылдың) кезеңділігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды бұрыштама қою үшін басшылыққа жолдайды - 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы бұрыштаманы қойып, құжаттарды жауапты орындаушыға жолдайды - 15 минут;
      3) жауапты орындаушы материалдарымен қоса құжаттарды басшылыққа береді – 28 күнтізбелік күн;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжатқа немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 2 күнтізбелік күн.
      8. Рәсімдердің (іс-қимылдың) кезеңділігін сипаттау осы Регламенттің 12 қосымшаларына сәйкес блок-схемамен және бизнес-процестерінің анықтамасымен сүйемелденеді.

4. Орталықпен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара әрекет ету тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында қарастырылған қажетті құжаттарды Орталыққа ұсынады.
      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстары болып табылатын, тұлғасын куәландыратын құжаттардың мәліметін орталықтың қызметшісі тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелердің көмегімен электрондық-цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған электрондық деректер түрінде алады.
      Орталықтың қызметшісі құжаттар түпнұсқаларының төлтумалығын мемлекеттік органдардың мемлекеттік ақпараттық жүйелерінен ұсынылған мәліметтермен салыстырады, содан кейін түпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      10. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін, көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні, уақыты мен орны;
      құжаттарды рәсімдеуге қабылдаған Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мақсатында, Орталық көрсетілетін қызметті берушіге сұраныс жолдайды.
      12. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін (немесе бас тарту туралы хабарламаны) беру «терезелер» арқылы Орталыққа жеке өтініш білдірген кезде беріледі.
      13. Рәсім (іс-қимыл) кезеңділігінің сипаттамасы осы регламенттің 34 қосымшаларына сәйкес блок-схемамен және бизнес-процестерінің анықтамасымен сүйемелденеді.

«Техникалық және кәсіптік білім туралы
құжаттардың телнұсқаларын беру»   
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің 
регламентіне 1-қосымша      

Әр рәсімнің (әрекеттің) ұзақтығын көрсетумен құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлері) арасында рәсімнің (әрекеттің) жүйелілігінің блок-схемасы

«Техникалық және кәсіптік білім туралы
құжаттардың телнұсқаларын беру»   
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің 
регламентіне 2-қосымша       

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы «Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру»

Қысқартылған сөздің мағынасы:
ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік.

«Техникалық және кәсіптік білім туралы
құжаттардың телнұсқаларын беру» 
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің
регламентіне 3-қосымша     

Әр рәсімнің (әрекеттің) ұзақтығын көрсетумен құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлері) арасында рәсімнің (әрекеттің) жүйелілігінің блок-схемасы

«Техникалық және кәсіптік білім туралы
құжаттардың телнұсқаларын беру»   
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің 
регламентіне 4-қосымша      

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы «Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру»

Қысқартылған сөздің мағынасы:
ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік.

Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление акимата Акмолинской области от 26 мая 2014 года № А-5/219. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 4 июля 2014 года № 4256. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 26 июня 2015 года № А-7/298

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 26.06.2015 № А-7/298 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования»;
      2) регламент государственной услуги «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Адильбекова Д.З.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области                               К.Айтмухаметов

Утвержден      
постановлением акимата
Акмолинской области
от 26 мая 2014 года
№ А-5/219      

Регламент государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования» (далее - государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального образования (далее – услугодатель), имеющими общежития.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – направление о предоставлении общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования (далее – направление).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучателю необходимо представить документы, указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423 (далее – Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием документов, их регистрацию -15 минут. Результат – регистрация, а также передача руководству;
      2) руководство услугодателя ознакамливается с корреспонденцией – 15 минут. Результат – определение ответственного исполнителя для исполнения;
      3) ответственный исполнитель подготавливает направление - 9 рабочих дней. Результат – подготовка направления;
      4) руководство услугодателя ознакамливается с корреспонденцией – 1 рабочий день. Результат – подписание направления;
      5) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю направление - 15 минут. Результат – роспись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя направляет документы руководству для наложения резолюции -15 минут;
      2) руководство услугодателя накладывает резолюцию, отправляет документы ответственному исполнителю - 15 минут;
      3) ответственный исполнитель подготавливает направление и передает руководству – 9 рабочих дней;
      4) руководство услугодателя подписывает направление – 1 рабочий день.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой, а также справочником бизнес-процессов оказания государственных услуг согласно приложениям 12 к настоящему Регламенту.

Приложение 1            
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление общежития обучающимся
в организациях технического и  
профессионального образования» 

Блок-схема описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2            
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление общежития обучающимся
в организациях технического и  
профессионального образования» 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования»

Расшифровка аббревиатуры:
СФЕ – Структурно-функциональные единицы.

Утвержден    
постановлением акимата
Акмолинской области
от 26 мая 2014 года
№ А-5/219    

Регламент государственной услуги «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача дубликата документов о техническом и профессиональном образовании» (далее - государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального образования Акмолинской области (далее - услугодатель) или через Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Центр).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги являются выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании (далее - дубликат), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе (далее - отказ).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучателю необходимо представить документы указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании» утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423 (далее – Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием документов, их регистрацию -15 минут. Результат – регистрация документов;
      2) руководство услугодателя ознакамливается с корреспонденцией – 15 минут. Результат – определение ответственного исполнителя для исполнения;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты документов – 28 календарных дней. Результат – подготовка дубликата либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;
      4) руководство услугодателя ознакамливается с корреспонденцией – 2 календарных дня. Результат – подписание дубликата либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;
      5) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю дубликат или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - 15 минут. Результат – роспись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя направляет документы руководству для наложения резолюции -15 минут;
      2) руководство услугодателя накладывает резолюцию, отправляет документы ответственному исполнителю – 15 минут;
      3) ответственный исполнитель передает документы с материалами руководству – 28 календарных дней;
      4) руководство услугодателя подписывает документ либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 2 календарных дня.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой, а также справочником бизнес-процессов согласно приложению 12 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Центром и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения услуги услугополучатель представляет в Центр документы предусмотренные пунктом 9 Стандарта.
      Сведения документов, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, работник центра получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных документов, подписанные электронно-цифровой подписью.
      Работник Центра сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, предоставленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      10. После сдачи всех необходимых документов услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника Центра принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества Услугополучателя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактных телефонов.
      11. В целях оказания государственной услуги Центр направляет запрос Услугодателю.
      12. Выдача результата оказания государственной услуги (либо уведомления об отказе) осуществляется при личном обращении в Центр посредством «окон».
      13. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается справочником бизнес-процессов, а также блок-схемой согласно приложению 34 к настоящему Регламенту.

Приложение 1          
к Регламенту государственной услуги
«Выдача дубликатов документов о 
техническом и профессиональном 
образовании»       

Блок-схема описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2         
к Регламенту государственной услуги
«Выдача дубликатов документов о 
техническом и профессиональном 
образовании»         

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании»

Расшифровка аббревиатуры:
СФЕ – Структурно-функциональные единицы.

Приложение 3         
к Регламенту государственной услуги
«Выдача дубликатов документов о 
техническом и профессиональном 
образовании»         

Блок-схема описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 4          
к Регламенту государственной услуги
«Выдача дубликатов документов об
основном среднем, общем    
среднем образовании»      

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании»

Расшифровка аббревиатуры:
СФЕ – Структурно–функциональные единицы.