"Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 4 шілдедегі № А-6/284 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 12 тамызда № 4307 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 26 тамыздағы № А-9/408 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 26.08.2015 № А-9/408 (ресми жарияланған күнінен бастап 10 күнтізбелік күннен кейін қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің бірінші орынбасары Р.Қ.Әкімовке жүктелсін.
      3. Осы облыс әкімдігінің қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап 10 күнтізбелік күн аяқталған соң, алайда «Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 6 маусымдағы № 623 қаулысының қолданысқа енгізілгенінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                С.Кулагин

Ақмола облысы әкімдігінің
2014 жылғы 4 шілдедегі
№ А-6/284 қаулысымен 
бекітілді       

«Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау» көрсетілетін мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Ақмола облысының жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді, сондай-ақ «электрондық үкімет» веб-порталының көмегімен: www.egov.kz (бұдан әрі – Портал).
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхананы аттестаттау туралы куәлік неболмаса мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту себебін көрсете отырып, электрондық немесе қағаз жеткізушіде жазбаша дәлелді жауап беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы (неболмаса оның сенімхат бойынша уәкілі) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 6 маусымдағы № 623 қаулысымен бекітілген «Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағында көрсетілген құжаттарды береді.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі өтінім мен құжаттар пакетін қабылдауды іске асырады – 15 (он бес) минут. Нәтижесі – тіркеу және қабылданған өтінім мен құжаттар пакеті туралы талон беру және танысу мен жауапты орындаушыны белгілеу үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына жолдау;
      2) қызметті берушінің басшылығы өтінім және құжаттар пакетімен танысады – 60 (алпыс) минут. Нәтижесі – орындау үшін жауапты орындаушыны белгілеу;
      3) қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды алады, тұрақты әрекет ететін аттестаттау және сараптау комиссияларын құрады – 3 (үш) жұмыс күні. Нәтижесі – аттестаттау комиссиясын қызметті алушыдан (немесе оның сенімхат бойынша уәкілінен) аттестаттауға құжаттар түскендігі туралы хабардар ету;
      4) Аттестаттау комиссиясы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді – 2 (екі) жұмыс күні.
      Нәтиже 1 – ұсынылған құжаттардың толық еместік фактісі анықталған кезде қызметті алушыға (немесе оның сенімхат бойынша уәкіліне) белгіленген мерзім ішінде жауапты орындаушы өтінішті әрі қарай қараудан бас тарту себебін көрсете отырып, дәлелді жазбаша жауап жолдайды.
      Нәтиже 2 – ұсынылған құжаттар сәйкес келген жағдайда белгіленген мерзім ішінде сараптау комиссиясын хабардар етеді.
      5) сараптау комиссиясы аттестаттау комиссиясынан хабарлама түскен күннен бастап орнына барып тұқымның сапасына сараптама жасауды іске асыратын қызметті алушыны (бар болған кезде) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкестігі тақырыбына тексеруді жүргізеді – 11 (он бір) жұмыс күні. Нәтижесі – үш данада тексеру актісін жасайды: бір данасын аттестаттау комиссиясына жолдайды, екіншісін сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді, үшіншісі – қызметті алушыға (немесе оның сенімхат бойынша уәкіліне);
      6) аттестаттау комиссиясы тексеру актісін қарайды, аттестаттау немесе тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды – 2 (екі) жұмыс күні. Нәтижесі – хаттаманы рәсімдеу, аттестаттау комиссияның барлық мүшелерінің қол қоюы, жауапты орындаушыға жолдау;
      7) жауапты орындаушы хаттаманы қарайды, көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін рәсімдейді және қарау мен қол қою үшін басшылыққа жолдайды – 2 (екі) жұмыс күні.
      Нәтиже 1 – аттестаттау комиссияның оң шешімі кезінде, тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхана мәртебесін береді, аттестаттау туралы куәлік береді.
      Нәтиже 2 – қолданыстағы заңнама талаптарына сәйкес келмеген жағдайда, аттестаттау туралы куәлік беруден бас тарту себебін көрсете отырып, дәлелді жазбаша жауап береді.
      8) қызметті берушінің басшылығы нәтижені қарайды және қол қояды – 60 (алпыс) минут. Нәтижесі – көрсетілетін мемлекеттік қызметтің дайын нәтижесін қызметті алушыға (немесе оның сенімхат бойынша уәкіліне) беру үшін кеңсеге жолдау;
      9) қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін береді – 15 (он бес) минут. Нәтижесі – аттестаттау туралы куәлік беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) қызметті берушінің кеңсесі;
      2) қызметті берушінің басшылығы;
      3) қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      4) аттестаттау комиссия;
      5) сараптау комиссиясы.
      7. Әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) кезектілігін сипаттау:
      1) қызметті берушінің кеңсесі өтінім мен құжаттар пакетін қабылдауды іске асырады, тіркейді және қабылданған өтінім мен құжаттар пакеті туралы талон береді және танысу мен жауапты орындаушыны белгілеу үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына жолдайды – 15 (он бес) минут;
      2) қызметті берушінің басшылығы өтініммен және құжаттар пакетімен танысады, орындау үшін жауапты орындаушыны белгілейді – 60 (алпыс) минут;
      3) қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды алады, тұрақты әрекет ететін аттестаттау және сараптау комиссияларын құрады, аттестаттау комиссиясын қызметті алушыдан (немесе оның сенімхат бойынша уәкілінен) аттестаттауға құжаттар түскендігі туралы хабардар етеді – 3 (үш) жұмыс күні;
      4) аттестаттау комиссиясы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, Қазақстан Республикасының заңнамасында қарастырылған жағдайларда өтінішті әрі қарай қараудан бас тарту себебін көрсете отырып, дәлелді жазбаша жауап жолдайды немесе сараптау комиссиясын хабардар етеді – 2 (екі) жұмыс күні;
      5) сараптау комиссиясы аттестаттау комиссиясынан хабарлама түскен күннен бастап алушының орнына барып Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкестігі тақырыбына тексеруді жүргізеді, үш данада тексеру актісін жасайды: бір данасын аттестаттау комиссиясына жолдайды, екіншісін сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді, үшіншісі – қызметті алушыға (немесе оның сенімхат бойынша уәкіліне) – 11 (он бір) жұмыс күні;
      6) аттестаттау комиссиясы тексеру актісін қарайды, аттестаттау немесе тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды, хаттаманы рәсімдейді, аттестаттау комиссияның барлық мүшелері қол қояды, жауапты орындаушыға жолдайды – 2 (екі) жұмыс күні;
      7) жауапты орындаушы хаттаманы қарайды, көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін рәсімдейді және қарау мен қол қою үшін басшылыққа жолдайды, тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертхана мәртебесін береді, аттестаттау туралы куәлік немесе аттестаттау туралы куәлік беруден бас тарту себептерін көрсете отырып, дәлелді жазбаша жауап береді – 2 (екі) жұмыс күні;
      8) қызметті берушінің басшылығы нәтижені қарайды және қол қояды, көрсетілетін мемлекеттік қызметтің дайын нәтижесін қызметті алушыға (немесе оның сенімхат бойынша уәкіліне) беру үшін кеңсеге жолдайды – 60 (алпыс) минут;
      9) қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін береді – 15 (он бес) минут. Нәтижесі – аттестаттау туралы куәлік беру.
      8. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) кезектілігін сипаттау осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. «Электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызметті алушы мен қызметті берушінің рәсімдерінің (іс-қимылдарының) жүгінуі мен кезектілігінің тәртібін сипаттау:
      1) қызмет алушы өзінің электрондық цифрлық қолтаңбасының (бұдан әрі – ЭЦҚ) тіркеу куәлігінің көмегімен Порталда тіркеуді іске асырады, ол қызмет алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (Порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін іске асырылады);
      2) 1-процесс – қызмет алушының компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушының Порталда парольін енгізу үдерісі (авторизация үдерісі);
      3) 1-шарт – Порталда жеке сәйкестендіру нөмірі және бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН/БСН) және пароль арқылы тіркелген қызмет алушы туралы деректердің төлтумалылығын тексеру;
      4) 2-процесс – Порталдың қызмет алушының деректерінде бар бұзушылықтармен байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      5) 3-процесс – қызмет алушы қызметті, өтініш берілетін уәкілетті органды (бұдан әрі – УО) таңдап алады, одан әрі құжаттарды бекіту қажет, осыдан кейін ЭЦҚ қол қою қадамына көшеміз. Ол үшін сертификат таңдап алу, парольді енгізу және «қол қоюды» басу керек;
      6) 4-процесс – өтінішке қол қойылғаннан кейін УО өтінішті және оған қоса берілген құжаттарды қарайды, содан кейін құжаттарды қарауға қабылдағандық туралы хабарламаны қызмет алушының жеке кабинетіне жібереді;
      7) 5-процесс – кеңсенің түскен өтінімге кіріс нөмірін беруі, «түскен өтініш өңделсінді» басқаннан кейін, кеңсенің қызметшісі өтінішке кіріс нөмірін береді және осы қызметтің бизнес үдерісіне сәйкес мемлекеттік орган жауапты қызметшісін таңдап алады, одан кейін «сақтау» түймешігін басады;
      8) 6-процесс – тапсырма УО басшысына өңдеуге түседі, бұл үшін тапсырмаларды өңдеуге ашу тапсырмаға басу және тапсырманың арналуы қосымшасына өту қажет. Бұдан кейін тапсырма УО маманына өңдеуге тапсырмаға түседі. Маман барлық құжаттардың бар екендігін қарап шығуы тиіс. Барлық құжаттар бар және сәйкес келген жағдайда «барлығы берілді және сақтау» түймешігін басады. Құжаттар сәйкес болмаған жағдайда маман бас тартады;
      9) 7-процесс – Шешім қосымшасында деректерді толтырғаннан және Дайын түймешігін басқаннан кейін тапсырма бөлімшенің басшысына келісуге түседі. Басшы «Шешімнің жобасын» пысықтауға жібереді немесе қол қояды;
      10) 8-процесс – қол қойғаннан кейін қызмет алушы «менің рұқсат беру құжатым» қосымшасындағы құжатты қарап шығады және көшіріп алады, қол қойылған шешім «Рұқсат беру құжаттарының тізілімінде» сақталады.
      10. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеті осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес диаграммада келтірілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының) өзара іс-қимыл тәртібінің егжей-тегжейлі сипаттамасы осы Регламенттің 3-қосымшасында, сондай-ақ өзге қызмет көрсетушілермен және (немесе) халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара әрекет ету тәртібі және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің егжей-тегжейлі сипаттамасы осы Регламенттің 4-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында бейнеленеді.

«Тұқымның сапасына сараптама
жасау жөніндегі зертханаларды
аттестаттау» көрсетілетін 
мемлекеттік қызметінің  
регламентіне 1-қосымша  

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) кезектілігін сипаттаудың блок-схемасы

Аббревиатуралар мен қысқартылған сөздерді ажыратып жазу:
ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік

«Тұқымның сапасына сараптама
жасау жөніндегі зертханаларды
аттестаттау» көрсетілетін 
мемлекеттік қызметінің  
регламентіне 2-қосымша  

Мемлекеттік қызметті Портал арқылы көрсеткен кезде тартылған, ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеті

Аббревиатуралар мен қысқартылған сөздерді ажыратып жазу:
ЭҮП АЖ – электрондық үкімет порталының ақпараттық жүйесі;
ЭҮП – электрондық үкімет порталы;
E-license МДБ АЖ – E-license мемлекеттік деректер базасының ақпараттық жүйесі.

«Тұқымның сапасына сараптама
жасау жөніндегі зертханаларды
аттестаттау» көрсетілетін 
мемлекеттік қызметінің  
регламентіне 3-қосымша  

«Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау» көрсетілетін мемлекеттік қызметі бизнес-процестерінің анықтамалығы

Аббревиатуралар мен қысқартылған сөздерді ажыратып жазу:
ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік

«Тұқымның сапасына сараптама
жасау жөніндегі зертханаларды
аттестаттау» көрсетілетін 
мемлекеттік қызметінің  
регламентіне 4-қосымша  

«Тұқымның сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларды аттестаттау» көрсетілетін мемлекеттік қызметі бизнес-процестерінің анықтамалығы

Аббревиатуралар мен қысқартылған сөздерді ажыратып жазу:
ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік

Об утверждении регламента государственной услуги "Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян"

Постановление акимата Акмолинской области от 4 июля 2014 года № А-6/284. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 12 августа 2014 года № 4307. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 26 августа 2015 года № А-9/408

      Сноска . Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 26.08.2015 № А-9/408 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Акмолинской области Акимова Р.К.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие по истечению 10 календарных дней после дня его официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 6 июня 2014 года № 623 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян».

      Аким области

С.Кулагин


Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 4 июля 2014 года
№ А-6/284

Регламент государственной услуги «Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян» (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом Акмолинской области (далее – услугодатель), а также посредством веб-портал «электронного правительства»: www.egov.kz (далее – Портал)
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача свидетельства об аттестации лаборатории по экспертизе качества семян либо мотивированный письменный ответ с указанием причины отказа в предоставлении государственной услуги в электронном или на бумажном носителе.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель (либо его представитель по доверенности) предоставляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 июня 2014 года № 623 (далее – Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием заявки и пакета документов – 15 (пятнадцать) минут. Результат – регистрация и выдача талона о принятой заявке и пакете документов и направление руководству услугодателя для ознакомления и определения ответственного исполнителя;
      2) руководство услугодателя ознакамливается с заявкой и пакетом документов – 60 (шестьдесят) минут. Результат – определение ответственного исполнителя для исполнения;
      3) ответственный исполнитель услугодателя получает представленные документы, создает постоянно действующие аттестационную и экспертную комиссии – 3 (три) рабочих дня. Результат – уведомление аттестационной комиссии о поступлении от услугополучателя (либо его представителя по доверенности) документов на аттестацию;
      4) аттестационная комиссия проверяет полноту представленных документов – 2 (два) рабочих дня.
      Результат 1 – при установлении факта неполноты представленных документов, услугополучателю (либо его представителю по доверенности) в течение указанного срока ответственным исполнителем направляется мотивированный письменный ответ с указанием причины отказа в дальнейшем рассмотрении заявления.
      Результат 2 – в случае соответствия представленных документов в течение указанного срока уведомляет экспертную комиссию.
      5) экспертная комиссия со дня поступления уведомления от аттестационной комиссии с выездом на место проводит обследование услугополучателя, осуществляющих экспертизу качества семян (при наличии), на предмет соответствия требованиям действующего законодательства Республики Казахстан – 11 (одиннадцать) рабочих дней. Результат – составляет акт обследования в трех экземплярах: один экземпляр направляет в аттестационную комиссию, второй передает для хранения услугодателю, третий – услугополучателю (либо его представителю по доверенности);
      6) аттестационная комиссия рассматривает акт обследования, принимает решение об аттестации или отказе в аттестации лаборатории по экспертизе качества семян – 2 (два) рабочих дня. Результат – оформление протокола, подписание всеми членами аттестационной комиссии, направление ответственному исполнителю;
      7) ответственный исполнитель рассматривает протокол, оформляет результат государственной услуги и направляет руководству для рассмотрения и подписания – 2 (два) рабочих дня.
      Результат 1 – при положительном решении аттестационной комиссии, присваивает статус лаборатории по экспертизе качества семян и выдает свидетельство об аттестации.
      Результат 2 – не соответствующим требованиям, действующего законодательства дает мотивированный письменный ответ с указанием причины отказа в выдаче свидетельства об аттестации.
      8) руководство услугодателя рассматривает результат и подписывает – 60 (шестьдесят) минут. Результат – направление в канцелярию для выдачи готового результата государственной услуги услугополучателю (либо его представителю по доверенности);
      9) канцелярия услугодателя выдает результат государственной услуги – 15 (пятнадцать) минут. Результат – выдача свидетельства об аттестации.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      4) аттестационная комиссия;
      5) экспертная комиссия.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием заявки и пакета документов, регистрирует и выдает талон о принятой заявке и пакете документов и направляет руководству услугодателя для ознакомления и определения ответственного исполнителя – 15 (пятнадцать) минут;
      2) руководство услугодателя ознакамливается с заявкой и пакетом документов, определяет ответственного исполнителя для исполнения – 60 (шестьдесят) минут;
      3) ответственный исполнитель услугодателя получает представленные документы, создает постоянно действующие аттестационную и экспертную комиссии, уведомляет аттестационную комиссию о поступлении от услугополучателя (либо его представителя по доверенности) документов на аттестацию – 3 (три) рабочих дня;
      4) аттестационная комиссия проверяет полноту представленных документов, в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан направляет мотивированный письменный ответ с указанием причины отказа в дальнейшем рассмотрении заявления либо уведомляет экспертную комиссию – 2 (два) рабочих дня;
      5) экспертная комиссия со дня поступления уведомления от аттестационной комиссии проводит обследование с выездом на место услугополучателя, на предмет соответствия требованиям действующего законодательства Республики Казахстан, составляет акт обследования в трех экземплярах: один экземпляр направляет в аттестационную комиссию, второй передает для хранения услугодателю, третий – услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – 11 (одиннадцать) рабочих дней;
      6) аттестационная комиссия рассматривает акт обследования, принимает решение об аттестации или отказе в аттестации лаборатории по экспертизе качества семян, оформляет протокол, подписывает всеми членами комиссии, направляет ответственному исполнителю – 2 (два) рабочих дня;
      7) ответственный исполнитель рассматривает протокол, оформляет результат государственной услуги и направляет руководству для рассмотрения и подписания, присваивает статус лаборатории по экспертизе качества семян, выдает свидетельство об аттестации либо дает мотивированный письменный ответ с указанием причины отказа в выдаче свидетельства об аттестации – 2 (два) рабочих дня;
      8) руководство услугодателя рассматривает результат и подписывает, направляет в канцелярию для выдачи готового результата государственной услуги услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – 60 (шестьдесят) минут;
      9) канцелярия услугодателя выдает результат государственной услуги – 15 (пятнадцать) минут. Результат – выдача свидетельства об аттестации.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через веб-портал «электронного правительства»:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП), которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на Портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин индивидуального идентификационного номера и бизнес–идентификационного номера (далее - ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – услугополучатель выбирает услугу, уполномоченный орган (далее – УО), в котором будет подаваться заявление, далее необходимо прикрепить документы, после этого переходим на шаг подписания ЭЦП. Для этого нужно выбрать сертификат, ввести пароль и нажать «подписать»;
      6) процесс 4 – после подписания заявления УО рассматривает поданное заявление и приложенные к нему документы, после чего отправляет уведомление о принятии документов на рассмотрение услугополучателю в личный кабинет;
      7) процесс 5 – присвоение канцелярией входящего номера поступившей заявки, после нажатия «обработать поступившее заявление», сотрудник канцелярии присваивает входящий номер заявлению и выбирает ответственного сотрудника государственного органа согласно бизнес процессу данной услуги, после этого нажимает на кнопку «сохранить»;
      8) процесс 6 – задача попадает руководителю УО на обработку, для этого необходимо открыть задачи на обработку нажать на задачу, и перейти во вкладку назначение задачи. После этого задача попадает специалисту УО в задачи на обработку. Специалист должен просмотреть наличие всех документов. При наличии и соответствии всех документов нажать кнопку «все предоставлено и сохранить». В случае несоответствия документов специалист отказывает;
      9) процесс 7 – после заполнения данных во вкладке Решение и нажатия кнопки Готово, задача поступает руководителю подразделения на согласование. Руководитель либо отправляет «Проект решения» на доработку либо подписывает его;
      10) процесс 8 – после подписания, услугополучатель просматривает и скачивает документ во вкладе «мой разрешительный документ». Подписанное решение храниться в «Реестре разрешительного документа».
      10. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Портал приведены диаграммой согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги приведены в приложении 3 к настоящему регламенту, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему регламенту.


Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
«Аттестация лабораторий
по экспертизе качества семян»

Блок-схема описание последовательности процедур (действий)

Расшифровка аббревиатур и сокращений:
СФЕ – структурно-функциональная единица
 


Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
«Аттестация лабораторий
по экспертизе качества семян»

Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Портал

Расшифровка аббревиатур и сокращений:
ИС ПЭП – информационная система портала электронного правительства;
ПЭП - портала электронного Правительства;
ИС ГБД Е-license – информационная система «Государственная база данных Е-license»
 


Приложение 3 к регламенту
государственной услуги
«Аттестация лабораторий
по экспертизе качества семян»

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян»

Расшифровка аббревиатур и сокращений:
СФЕ – структурно-функциональная единица
 


Приложение 4 к регламенту
государственной услуги
«Аттестация лабораторий
по экспертизе качества семян»

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Аттестация лабораторий по экспертизе качества семян»

Расшифровка аббревиатур и сокращений:
СФЕ – структурно-функциональная единица