Сәулет-құрылыс қызметі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2014 жылғы 2 шілдедегі № 219 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 25 шілдеде № 3974 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2015 жылғы 6 тамыздағы № 292 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 06.08.2015 № 292 қаулысымен.
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңы 16-бабының 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 наурыздағы № 237 "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" және "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Ақтөбе облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Ақтөбе облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Р.К.Кемаловаға жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 

Облыс әкімі

А.Мұхамбетов


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 2 шілдедегі
№ 219 қаулысымен бекітілген

"Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе қаласының сәулет және қалақұрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесімен және аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімдерімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру:
      1) Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат агенттігінің шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалы "Халыққа қызмет көрсету орталығы" (бұдан әрі – ХҚО);
      2) "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – Портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мына анықтамалардың бірі: Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 наурыздағы № 237 қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мекенжайдың тіркеу кодын көрсете отырып, жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау, беру, жою немесе Стандарттың 10-тармағына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекеттер тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (әрекет) бастауға негізі:
      ХҚО-қа жүгінген кезде – Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес өтініш;
      Портал арқылы жүгінген кезде – электрондық сұрау нысанындағы өтініш.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекет) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды ХҚО-қа ұсынады;
      2) ХҚО-тың инспекторы құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы мыналарды көрсете отырып қолхат береді:
      құжаттың нөмірі мен қабылданған күнін;
      сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрін;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауын;
      мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу күні (уақыты) мен құжаттарды беру орнын;
      құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегін, атын, әкесінің атын;
      көрсетілетін қызметті алушының тегін, атын, әкесінің атын (жеке тұлғалар үшін) немесе атауын (заңды тұлғалар үшін), көрсетілетін қызметті алушының байланыс деректерін көрсете отырып, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартында 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандарттың 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қолхат береді.
      3) ХҚО-тың жинақтау бөлімінің инспекторы көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды 1 (бір) жұмыс күн ішінде жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына құжаттарды 15 (он бес) минуттан аспай ұсынады;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушысына 10 (он) минуттан аспай жібереді;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушысы құжаттарды қарайды, анықтаманы дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады:
      жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын анықтау кезінде 3 (үш) жұмыс күн ішінде ұсынады;
      жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын беру, өзгерту немесе қысқарту кезінде 7 (жеті) жұмыс күн ішінде ұсынады;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы анықтамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне 10 (он) минуттан аспай жібереді;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері анықтаманы тіркейді және ХҚО-қа жібереді;
      9) ХҚО-тың инспекторы көрсетілетін қызметті берушіден келіп түскен құжаттарды тіркеп және белгілеп көрсетілетін қызметті алушыға 1 (бір) жұмыс күн ішінде береді.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара әрекеттер тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) ХҚО-тың инспекторы;
      2) ХҚО-тың жинақтау бөлімінің инспекторы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушысы.
      7. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімнің (әрекеттер) реттілік сипаттамасы әр рәсімнің (әрекет) ұзақтығы көрсетіле отырып, осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
 

4. Тұрғындардың порталмен және (немесе) көрсетілетін қызметті берушілермен өзара әрекеттер тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызметті "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы көрсеткен кездегі өтініш беру тәртібінің және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдер (әрекеттер) жүйелілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі-ЖСН) және бизнес сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі - БСН), сондай-ақ парольдің көмегімен (Порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады) Порталда тіркеуді жүзеге асырады;
      2) 1 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының қызмет алу үшін Порталда ЖСН/БСН мен паролін енгізуі (авторландыру үдерісі);
      3) 1 шарт – Порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтердің түпнұсқалығын ЖСН/БСН мен пароль арқылы тексеру;
      4) 2 үдеріс – Порталдың көрсетілетін қызметті алушының мәліметтеріндегі бұзушылықтарға байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      5) 3 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, экранға қызмет көрсетуге арналған сұраныс нысанын шығару және көрсетілетін қызметті алушының нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптар есебімен толтыруы (мәліметтерді енгізу), сұраныс нысанына Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттардың қажетті көшірмелерін электрондық түрде бекіту, сондай-ақ сұранысты куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті көрсетушінің ЭЦҚ тіркеу кәлігін таңдауы;
      6) 2 шарт – Порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және тізімде кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру мәліметтерінің (сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауымен байланысты сұратылып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 5 үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің сұранысты өңдеуі үшін "Мекенжай тіркелімі" автоматтандырылған жұмыс орны ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – МТ АЖО АЖ) электрондық үкіметінің шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы көрсетілетін қызметті алушының куәландырылған (қол қойылған) ЭЦҚ электрондық құжатын (қызмет алушының сұранысы) жіберу;
      9) 3 шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушымен ұсынған Стандартта көрсетілген құжаттардың және қызмет көрсету үшін негіздің сәйкестігін тексеруі;
      10) 6 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарындағы бұзушылықтарға байланысты сұратылып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      11) 7 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының Портал қалыптастырған қызмет нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарлама) алуы. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетке" жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын анықтау кезінде 3 (үш) жұмыс күн ішінде, жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын беру, өзгерту немесе қысқарту кезінде 7 (жеті) жұмыс күн ішінде жіберіледі.
      Портал арқылы көрсетілген мемлекеттік қызметін іске қосқанда, ақпараттық жүйелердің функционалды әрекеттесі, осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес диаграммамен көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде рәсімдердің (әрекеттер) реттілігі көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеттер тәртібінің сипаттамасы осы регламенттін 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
 


"Қазақстан Республикасының аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын
айқындау бойынша анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
1-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара әрекеттер тәртібін сипаттау блок-схемасы


 


"Қазақстан Республикасының аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын
айқындау бойынша анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
2-қосымша

Электрондық үкімет Порталы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметін іске қосқанда, ақпараттық жүйелердің функционалды әрекеттесу диаграммасы


 


"Қазақстан Республикасының аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын
айқындау бойынша анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығы "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру"


 


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 2 шілдедегі
№ 219 қаулысымен бекітілген

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе қаласының сәулет және қалақұрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесімен және аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімдерімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат агенттігінің шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалы "Халыққа қызмет көрсету орталығы" (бұдан әрі – ХҚО).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны – қағаз түрінде.
      3. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 наурыздағы № 237 қаулысымен бекітілген "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес қағаз жеткізгіште тіркеу кодын көрсете отырып, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) сәулет-жоспарлау тапсырмасы және техникалық шарттары бар анықтама көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекеттер тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (әрекет) бастауға негіз болып табылады. Құжаттарды қабылдау Стандарттың 9–тармағына сәйкес жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекет) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттардың Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сәйкес келсе, бұл жағдайда құжатты қабылдаған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің мөрі басылған растау беріледі және құжаттарға бұрыштама коюға және жауапты атқарушыны айқындау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына 30 (отыз) минут ішінде жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжат мазмұнымен танысып, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушыны 1 (бір) сағат ішінде айқындайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушы инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) сәулет-жоспарлау тапсырмасы және техникалық шарттары бар анықтама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген қағаз жеткізгіштегі жауабын дайындайды, содан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға Стандарттың 4-тармағына сәйкес 3, 8, 15 (үш, сегіз, он бес) жұмыс күн ішінде жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) сәулет-жоспарлау тапсырмасы және техникалық шарттары бар анықтама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген қағаз жеткізгіштегі жауабына қол қояды, содан кейін көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне 1 (бір) сағат ішінде жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минут ішінде береді.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара әрекеттер тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушы;
      7. Құрылымдық бөлімшелер (жұмыстар) арасындағы рәсімнің (әрекеттер) реттілік сипаттамасы әр рәсімнің (әрекеттер) ұзақтығы көрсетіле отырып, осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
 

4. Халыққа қызмет көрсету орталығына өтініш білдіру тәртібі сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының өтініші (сұраныс) ұзақтығы

      8. Халыққа қызмет көрсету орталықтарының мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекет) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) ХҚО-тың инспекторы құжаттардың Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сәйкес келсе, бұл жағдайда құжатты қабылдаған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің мөрі басылған растау беріледі және көрсетілетін қызметті берушіге 1 (бір) сағат ішінде жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттардың Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды құжаттарға бұрыштама коюға және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушыны айқындау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына 30 (отыз) минут ішінде жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушы инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) сәулет-жоспарлау тапсырмасы және техникалық шарттары бар анықтама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген қағаз жеткізгіштегі жауабын дайындайды, содан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға Стандарттың 4-тармағына сәйкес 3, 8, 15 (үш, сегіз, он бес) жұмыс күн ішінде жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) сәулет-жоспарлау тапсырмасы және техникалық шарттары бар анықтама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген қағаз жеткізгіштегі жауабына қол қояды, содан кейін көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне 1 (бір) сағат ішінде жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ХҚО-қа 1 (бір) сағат ішінде жолдайды;
      6) ХҚО-тың инспекторы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген қағаз жеткізгіштегі жауабын көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минут ішінде жолдайды.
      9. Әр рәсімнің (әрекет) ұзақтығы көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара байланыс тәртібін сипаттау қазіргі Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде рәсімдердің (әрекеттер) ретіп, көрсетілетін көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеттер, сонымен қатар өзге көрсетілген көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) халыққа қызмет көрсету орталықтармен өзара әрекеттер тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
 


"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік көрсетілетің қызмет Регламентіне
1-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара әрекет тәртібін сипаттау блок-схемасы


 


"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік көрсетілетің қызмет Регламентіне
2-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара әрекет тәртібін сипаттау блок–схемасы


 


"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік көрсетілетің қызмет Регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығы "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"


 


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 2 шілдедегі
№ 219 қаулысымен бекітілген

"Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе қаласының сәулет және қала құрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесімен және аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімдерімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру қызмет беруші арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны – қағаз түрінде.
      3. Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру, немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап (бұдан әрі – шешім) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекеттер тәртібін сипаттау

      4. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 наурыздағы № 237 қаулысымен бекітілген "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" Стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (әрекеттер) бастауға негіз болып табылады. Құжаттарды қабылдау Стандарттың 9–тармағына сәйкес жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттер) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттардың Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сәйкес келсе, бұл жағдайда құжатты қабылдаған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің мөрі басылған растау беріледі және құжаттарға бұрыштама коюға және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушыны айқындау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына 30 (отыз) минут ішінде жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушыны 1 (бір) сағат ішінде айқындайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушысы шешім немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген қағаз жеткізгіштегі жауабын 30 (отыз) күнтізбелік күн ішінде дайындайды, содан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешімге немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген қағаз жеткізгіштегі жауапқа қол қояды, содан кейін көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне 1 (бір) сағат ішінде жібереді;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минут ішінде береді.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты атқарушы;
      7. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімнің (әрекеттер) реттілік сипаттамасы әр рәсімнің (әрекеттер) ұзақтығы көрсетіле отырып, осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде рәсімдердің (әрекеттер) реттілігі көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеттер тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
 


"Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік
жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты
емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын
(жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға
(қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетің қызмет Регламентіне
1-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара әрекеттер тәртібін сипаттау блок - схемасы


 


"Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік
жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты
емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын
(жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға
(қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетің қызмет Регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру"


 


 

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере архитектурно-строительной деятельности

Постановление акимата Актюбинской области от 2 июля 2014 года № 219. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 25 июля 2014 года № 3974. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 6 августа 2015 года № 292

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 06.08.2015 № 292.
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2014 года № 237 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания" и "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан";
      2) регламент государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания";
      3) регламент государственной услуги "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования".
      2. Государственному учреждению "Управление архитектуры и градостроительства Актюбинской области" обеспечить размещение настоящего постановления в информационно–правовой системе "Әділет".
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Р.К.Кемалову.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 

Аким области

А.Мухамбетов


Утвержден
постановлением акимата Актюбинской области
от 2 июля 2014 года № 219

Регламент государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Отдел архитектуры и градостроительства города Актобе", отделами архитектуры, градостроительства и строительства районов (далее – услугодатель).
      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) филиалы республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Агентства Республики Казахстан по связи и информации (далее – ЦОН);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – Портал).
      2. Форма оказываемой государственной услуги - электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги одна из следующих справок: по уточнению, присвоению, упразднению адресов объекта недвижимости с указанием регистрационного кода адреса (далее - Справка) по форме согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2014 года № 237 (далее – Стандарт) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является:
      при обращении в ЦОН – заявление согласно приложению 2 к Стандарту;
      при обращении через Портал – заявление в форме электронного запроса.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность их выполнения:
      1) услугополучатель (либо его представитель по доверенности) предоставляет документы в ЦОН согласно пункта 9 Стандарта;
      2) инспектор ЦОНа регистрирует документы и выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) расписку о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема документа;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;
      фамилии, имени, отчества (для физических лиц) или наименование (для юридических лиц), контактных данных услугополучателя либо в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к Стандарту.
      3) инспектор накопительного отдела ЦОНа перенаправляет документы услугодателю в течение 1 (одного) рабочего дня;
      4) сотрудник услугодателя регистрирует и предоставляет документы руководителю услугодателя не более 15 (пятнацати) минут;
      5) руководитель услугодателя рассматривает и направляет документы ответственному исполнителю услугодателя не более 10 (десяти) минут;
      6) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы, подготавливает и предоставляет справку руководителю услугодателя:
      при уточнении адреса объекта недвижимости в течение 3 (трех) рабочих дней;
      при присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости в течение 7 (семи) рабочих дней;
      7) руководитель услугодателя подписывает и направляет справку сотруднику услугодателя не более 10 (десяти) минут;
      8) сотрудник услугодателя регистрирует и направляет справку в ЦОН;
      9) инспектор ЦОНа регистрирует и фиксирует поступившие документы от услугодателя, выдает услугополучателю справку в течение 1 (одного) рабочего дня.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) инспектор ЦОНа;
      2) инспектор накопительного отдела ЦОНа;
      3) сотрудник услугодателя;
      4) руководитель услугодателя;
      5) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
 

4. Описание порядка взаимодействия с порталом населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения при оказании государственной услуги через веб – портал "электронного правительства" и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес–идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в информационную систему автоматизированного рабочего места "Адресный регистр" (далее – ИС АРМ АР) для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основании для оказания услуги;
      10) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный Порталом. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя при уточнении адреса объекта недвижимости течение 3 (трех) рабочих дней при присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости в течение 7 (семи) рабочих дней.
      Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Портал приведены диаграммой согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги интернет-ресурсе услугодателя.
 


Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса объектов
недвижимости на территории Республики Казахстан"

Блок – схема описания последовательности процедур (действий) прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия)


 


Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса объектов
недвижимости на территории Республики Казахстан"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании электронной государственной услуги через Портал


 


Приложение 3
к Регламенту государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса объектов
недвижимости на территории Республики Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан"


 


 


Утвержден
постановлением акимата Актюбинской области
от 2 июля 2014 года № 219

Регламент государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача архитектурно-планировочного задания" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Отдел архитектуры и градостроительства города Актобе", отделами архитектуры, градостроительства и строительства районов (далее – услугодатель).
      Прием заявления и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) сотрудника услугодателя;
      2) филиалы республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Агентства Республики Казахстан по связи и информации (далее – ЦОН).
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является справка с архитектурно-планировочным заданием и технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении), с указанием регистрационного кода на бумажном носителе согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2014 года № 237 (далее – Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление согласно приложению 2 к Стандарту государственной услуги. Прием документов осуществляется согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает документы, производит проверку документов на соответствие пункту 9 Стандарта. Если документы соответствуют указанным требованиям, то выдается подтверждение о получении документов услугополучателя со штампом услугодателя, содержащее дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы и направляет документы руководителю услугодателя для наложения резолюции и определения ответственного исполнителя в течение 30 (тридцати) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя в течение 1 (одного) часа;
      3) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает справку с архитектурно-планировочным заданием с обязательным приложением технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе, после чего направляет на подписание руководителю услугодателя в течение 3, 8, 15 (трех, восьми, пятнадцати) рабочих дней в соответствии с пунктом 4 Стандарта;
      4) руководитель услугодателя подписывает справку с архитектурно-планировочным заданием с обязательным приложением технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе, после чего направляет сотруднику услугодателя в течение 1 (одного) часа;
      5) сотрудник услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
 

4. Описание порядка обращения в ЦОН обслуживания населения, длительность обращения (запроса) услугополучателя

      8. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги ЦОНами обслуживания населения, длительность его выполнения:
      1) инспектор ЦОНа принимает документы, производит проверку документов на соответствие пункту 9 Стандарта. Если документы соответствуют указанным требованиям, то выдается подтверждение о получении документов услугополучателя со штампом услугодателя, содержащее дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы и направляет документы сотруднику услугодателя в течение 1 (одного) часа;
      2) сотрудник услугодателя принимает документы, производит проверку документов на соответствие пункту 9 Стандарта и направляет документы руководителю услугодателя для наложения резолюции и определения ответственного исполнителя в течение 30 (тридцати) минут;
      3) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает справку с архитектурно-планировочным заданием с обязательным приложением технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе, после чего направляет на подписание руководителю услугодателя в течение 3, 8, 15 (трех, восьми, пятнадцати) рабочих дней в соответствии с пунктом 4 Стандарта;
      4) руководитель услугодателя подписывает справку с архитектурно-планировочным заданием с обязательным приложением технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе, после чего направляет сотруднику услугодателя в течение 1 (одного) часа;
      5) сотрудник услугодателя направляет результат оказания государственной услуги в ЦОН в течение 1 (одного) часа;
      6) инспектор ЦОНа выдает результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.
      9. Описание порядка взаимодействия с ЦОНом обслуживания населения, в процессе оказания государственной услуги с указанием длительности каждой процедуры (действия), приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) ЦОНом обслуживания населения отражается в справочнике -процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему Регламенту. Справочник -процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.
 


Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Выдача архитектурно–планировочного задания"

Блок – схема
Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги


 


Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
"Выдача архитектурно–планировочного задания"

Блок – схема
Описание порядка взаимодействия с ЦОНом обслуживания населения, в процессе оказания государственной услуги


 


Приложение 3
к Регламенту государственной услуги
"Выдача архитектурно–планировочного задания"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания"


 


 


Утвержден
постановлением акимата Актюбинской области
от 2 июля 2014 года № 219

Регламент государственной услуги "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Отдел архитектуры и градостроительства города Актобе" и отделами архитектуры, градостроительства и строительства районов (далее – услугодатель).
      Прием заявления и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через услугодателя.
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является решение услугодателя на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе (далее – решение).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2014 года № 237 (далее – Стандарт). Прием документов осуществляется согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает документы, производит проверку документов на соответствие пункту 9 Стандарта. Если документы соответствуют указанным требованиям, то выдается подтверждение о получении документов услугополучателя со штампом услугодателя, содержащее дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы и направляет документы руководителю услугодателя для наложения резолюции и определения ответственного исполнителя в течение 30 (тридцати) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя в течение 1 (одного) часа;
      3) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает решение, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе в течение 30 (тридцать) календарных дней, после чего направляет на подпись руководителю услугодателя;
      4) руководитель услугодателя подписывает решение, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе, после чего направляет сотруднику услугодателя в течение 1 (одного) часа;
      5) сотрудник услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги интернет-ресурсе услугодателя.
 


Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Выдача решения на реконструкцию
(перепланировку, переоборудования) помещений
(отдельных частей) существующих зданий,
не связанных изменением несущих и ограждающих
конструкций, инженерных систем и оборудования"

Блок – схема
Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги


 


Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
"Выдача решения на реконструкцию
(перепланировку, переоборудования) помещений
(отдельных частей) существующих зданий,
не связанных изменением несущих и ограждающих
конструкций, инженерных систем и оборудования"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования"