Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2014 жылғы 30 шілдедегі № 267 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 28 тамызда № 4011 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 2015 жылғы 06 тамыздағы № 296 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Ақтөбе облысы әкімдігінің 06.08.2015 № 296 қаулысымен (қолданысқа енгізілу тәртібін 5 т. қараңыз).
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңы 16-бабының 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 маусымдағы № 664 "Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Ақтөбе облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары М.М.Тағымовқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі А. Мұхамбетов

  Ақтөбе облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 шілдедегі № 267 қаулысымен бекітілді

"Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Жануарлардан алынатын өнім мен шикізаттың ветеринариялық-санитариялық сараптамасына лицензия беру" - облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - көрсетілетін қызмет беруші), сондай-ақ "Е-лицензиялау": www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі - Портал) арқылы көрсетіледі.
      Өтініш қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің қортындысын беру қызмет көрсетушінің кеңсесімен "Е-лицензиялау" веб-портал арқылы көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз.
      3. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 маусымдағы № 664 Қаулысымен бекітілген мемлекеттік қызмет көрсету стандартының 10 тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" қызметті берушінің ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру және (немесе) лицензияға қосымша, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымша немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің нысаны: электронды.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің(қызметшілерінің) әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік көрсетудің рәсімін (әрекеттің) жасауға негіздеуі:
      қызмет көрсетушіге жүгінгенде:
      1) лицензия және лицензияның қосымшасын алуға, стандарттың 1 қосымшасына сәйкес белгіленген нысанды өтініш;
      2) лицензияны қайта ресімдеу, лицензияның, және (немесе) лицензияның қосымшасы жоғалғанда, жарамсыз болғанда: еркінші нысанды өтініш;
      порталға жүгінгенде:
      электронды нысанды құжат сұратқанда, қызмет алушының ЭЦҚ.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әр рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі өтінішті, құжаттарды қабылдауды және оларды тіркеуді жүзеге асырады - 30 минут. Нәтижесі - тіркеу және құжатты жауапты орындаушыны анықтау үшін басшылыққа жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы хат-хабармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды - 30 минут. Нәтижесі - орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қабылдап, толықтығын тексереді. Нәтижесі - лицензия және (немесе) лицензия қосымшасын дайындау - 15 жұмыс күні, лицензияны қайта рәсімдеу және (немесе) лицензия қосымшасын дайындау - 15 жұмыс күні, лицензияның телнұсқасын және лицензия қосымшасын дайындау - 2 жұмыс күні немесе электрондық және (немесе) жазбаша түрде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабын дайындайды. Кейін электронды түрде рәсімдеп, басып шығарады, басшыға қол қою және мөрмен куәландыру үшін жібереді - көрсетілген мерзім ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы лицензияға қол қояды және мөрмен куәландырады, немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабын береді - 30 минут. Нәтижесі - кеңсеге қол қойылған нәтижені жолдау;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін береді - 30 минут. Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің(қызметшілерінің) мен өзара әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілген қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (қызметшілердің) арасындағы рәсімдер (әрекеттер) кезектілігінің сипаттамасы блок-сызбасымен регламенттің 1 қосымшасына сәйкес қоса беріледі.

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процессінде ақпараттық жүйелерді пайдаланудың және халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара әрекет тәртібін сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсеткен кезде қызмет берушіге жолығу тәртібін рәсімдер (әрекеттер) сабақтастығының сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы электрондық цифрлық қолтаңбасының (бұдан әрі - ЭЦҚ) тіркеу куәлігінің көмегімен Порталда тіркеуді іске асырады, ол қызмет алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін іске асырылады);
      2) 1–процесс - көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушының паролін Порталға енгізу процесі (авторландыру процесі);;
      3) 1-шарт – Порталда жеке сәйкестендіру нөмірі мен бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі - ЖСН/БСН) логині және пароль арқылы тіркелген қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы Порталда хабарламаны құрастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушының осы Регламентте көрсетілетін қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сауал түрін экранға шығару және құрылымдық мен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне электрондық түрдегі қажетті құжаттарды бекітумен қызметті алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізуі);
      6) 4-процесс – ЭҮТШ-де ("электрондық үкіметтің" төлем шлюзі) қызметке ақы төлеу, бұдан кейін төлем туралы ақпарат мемлекеттік деректер базасының ақпараттар жүйесіне "Е - лицензиялау" (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ) түседі;
      7) 2-шарт – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызметті көрсету үшін төлем деректерін тексеру;
      8) 5-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да көрсетілетін мемлекеттік қызметке төлемнің жоқтығына байланысты сұрау салынып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – Порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сауалда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы деректердің сәйкестігін тексеру;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұратып отырған қызметтен көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ көмегімен қызмет көрсетуге сауалдың (енгізілген деректердің) толтырылған үлгілерін куәландыруы (қол қоюы);
      13) 9–процесс – электрондық құжатты (қызметті алушының сауалын) "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу және сауалын "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да өңдеу;
      14) 4-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің қызметті алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      15) 10-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызмет алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      16) 11-процесс – көрсетілетін қызмет алушының Портал қалыптастырған қызмет нәтижесін (электрондық лицензияны) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдаланумен құрастырылады.
      10. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде іске қосылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет етуі осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес диаграммада келтірілген.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) өзара әрекетінің, рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігінің толық сипаттамасы осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-анықтамалығында көрсетілген.

  "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік қызметтің регламентіне 1-қосымша

Әрбір процедураның (әрекеттің) ұзақтығы көрсетілген құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы сабақтастық сипаттамасының блок-сызбасы

      


  "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік қызметтің регламентіне 2-қосымша

Портал арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету кезінде функционалдық өзара әрекет етудің диаграммасы

      


  "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік қызметтің регламентіне 3-қосымша

"Жануарлардан алынатын шикізат пен өнімдерге ветеринариялық-санитариялық сараптама жүргізуге лицензия беру" көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процесстерінің анықтамалығы

      


  Ақтөбе облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 шілдедегі № 267 қаулысымен бекітілді

"Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жергілікті атқарушы органдар құрған мемлекеттік ветеринариялық ұйымдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету өтінішін қабылдау және қорытынды беру қызмет беруші кеңсесімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.
      3. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 маусымдағы № 664 Қаулысымен бекітілген "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандартына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі ветеринариялық анықтама.
      Мемлекеттік қызмет көрсету қортындысының нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Ерікті нысанды өтініш мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (әрекетінің) бастамасына негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әр рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі өтінішті және құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады – 30 (отыз) минут. Нәтижесі – құжаттардың топтамасын қабылдау күні мен уақытын көрсету арқылы тіркеу туралы өтініштің көшірмесіне белгі қою, тіркеу және ұсынылған құжаттармен танысу, тексеру және нәтижесін беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттармен танысады, тексереді, ветеринариялық төлқұжат пен жануардың жеке нөмірі болуының және ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жөніндегі деректер базасында бар ауыл шаруашылығы жануарлары туралы мәліметтердің немесе оның көшірмесінің негізінде жануарларды, өнімдерді және жануарлардан алынатын шикізатқа ветеринариялық тексеру жүргізеді, сонымен қатар, көрсетілетін қызметті алушы өтініш білдіру кезінде тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағындағы эпизоотиялық ахуал ескеріледі – өтініш білдірілген күн ішінде.
      Нәтижесі – ветеринариялық анықтаманы дайындау және кеңсеге жіберу;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі – көрсетілетін қызметті алушыға (немесе оның сенімхат бойынша өкіліне) мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін береді – 30 минут.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеті тәртібін сипаттау

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) тізбесі:
      1)көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2)көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы.
      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) өзара әрекетінің, рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігінің толық сипаттамасы осы регламенттің 1–қосымшасына сәйкес блок схемада көрсетілген.
      8. Рәсімдердің (әрекеттердің) кезеңділігінің толық сипаттамасы, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) өзара әрекетінің процесі, мемлекеттік қызмет көрсетудің 2–қосымшасына сәйкес бизнес-анықтамалығында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-анықтамалығы, көрсетілетін қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік қызметтің регламентіне 1-қосымша

Әрбір процедураның (әрекеттің) ұзақтығы көрсетілген құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы сабақтастық сипаттамасының блок-сызбасы

      


  "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік қызметтің регламентіне 2-қосымша

"Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік қызметін көрсету бизнес- процесстерінің анықтамалығы

      


  Ақтөбе облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 шілдедегі № 267 қаулысымен бекітілді

"Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Ақтөбе облысының жергілікті атқарушы органдарымен құрылған мемлекеттік ветеринарлық мекемелерімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) бірге көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсету арызын қабылдау және қорытынды беру қызмет беруші кеңсесімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны - қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – мынадай тәсілдердің бірімен (сырғалау, таңба басу, чип салу) жануарларға жеке нөмір және ветеринарлық паспорт беру.
      Мемлекеттік қызмет көрсету қорытындысының нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызметті алуға негіз болып, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 маусымдағы № 664 қаулысымен бекітілген "Ауыл шаруашылық жануарларын бірдейлендіру жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1–қосымшасына сәйкес өтінім табылады (әрі қарай – сдандарт).
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процессінің құрамына кіретін әр рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілген қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдауды іске асырады - 15 минут. Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша өкіліне) құжаттарды қабылдаған күні мен уақыты көрсетілген тіркеу белгісі бар өтініштің көшірмесі беріледі және танысу, көрсетілген құжаттардың толықтығын тексеру және мемлекеттік қызметтің нәтижесін дайындау үшін оны көрсетілген қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы берілген құжатпен танысып, толықтығын тексереді және көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесін облыстың жергілікті атқарушы органдарымен (республикалық маңызы бар қалалармен, астанамен) бекітілген ауыл шаруашылық малдарының бірдейлендіру шараларының жоспарына сәйкес мерзімде дайындайды.
      Нәтижесі - жануарларға келесі тәсілдердің бірімен (биркалау, таңба басу, чип салу) жеке нөмір беріледі, ветеринарлық паспорт дайындалып және кеңсеге жіберіледі.
      Биркалар (бирка) жоғалған, зақымданған (жеке нөмірді анықтау мүмкін емес болғанда) жағдайында (түпнұсқа алу) - 2 жұмыс күні. Нәтижесі - жануарларға жаңа жеке нөмір беру.
      3) көрсетілген қызметті берушінің кеңсесі көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесін береді - 15 минут. Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушының (немесе оның сенімхат бойынша өкілінің) мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) өзара әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы;
      7. Рәсімдер тізбегінің сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок–сызбаға тіркеліп жіберіледі.
      8. Көрсетілген мемлекеттік қызметті беру процесінде құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) өзара іс-әрекеттерінің, рәсімдер тізбегінің толық сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процесстері анықтамалығында көрсетілген.
      Мемлекетті қызметті көрсетудің бизнес-процесстері анықтамалығы қызмет көрсетушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік қызметтің регламентіне 1-қосымша

Блок-схема Әрбір процедураның (әрекеттің) ұзақтығы көрсетілген құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы тізбектіліктің сипаттамасы

      


  "Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік қызметтің регламентіне 2-қосымша

"Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік қызметін көрсету бизнес- процесстерінің анықтамалығы

      


Об утверждении регламентов государственных услуг в области ветеринарии

Постановление акимата Актюбинской области от 30 июля 2014 года № 267. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 28 августа 2014 года № 4011. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 06 августа 2015 года № 296

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 06.08.2015 № 296 (порядок введения в действие см. п. 5).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2014 года № 664 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области ветеринарии" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии";
      2) регламент государственной услуги "Выдача ветеринарной справки";
      3) регламент государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных".
      2. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства Актюбинской области" обеспечить размещение настоящего постановления в информационно-правовой системе "Әділет".
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Тагимова М.М.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области А. Мухамбетов

  Утвержден постановлением акимата Актюбинской области от 30 июля 2014 года № 267

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лицензии на ветеринарно-санитарную экспертизу продуктов и сырья животного происхождения" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Актюбинской области" (далее - услугодатель), а также посредством "Е-лицензирование": www.elicense.kz (далее - Портал).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственных услуг осуществляется канцелярией услугодателя и посредством веб-портала "Е-лицензирование".
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги лицензия и (или) приложение к лицензии, переоформление, дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии, либо мотивированный ответ услугодателя об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии" утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2014 года № 664.
      Форма представления результата оказания государственной услуги: электронная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является:
      при обращении к услугодателю:
      1) для получения лицензии и приложения к лицензии заявление установленной формы согласно приложению 1 к стандарту;
      2) для переоформления лицензии, при утере, порче лицензии и (или) приложения к лицензии: заявление в произвольной форме;
      при обращении на портал:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием заявления и пакета документов, регистрирует – 30 минут. Результат – регистрация и направление руководству для ознакомления и определение ответственного исполнителя;
      2) руководство услугодателя ознакамливается с корреспонденцией и определяет ответственного исполнителя – 30 минут. Результат – определение ответственного исполнителя для исполнения;
      3) ответственный исполнитель услугодателя получает документы и проверяет полноту документов. Результат – подготовка лицензии и (или) приложения к лицензии – не позднее 15 рабочих дней, переоформление лицензии и (или) приложение к лицензии - не позднее 15 рабочих дней, дубликат лицензии и (или) приложение к лицензии в течение 2 рабочих дней, либо подготавливает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      4) руководство услугодателя подписывает и заверяет печатью лицензию, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - 30 минут. Результат – направление в канцелярию подписанного результата;
      5) канцелярия услугодателя выдает результат оказания государственной услуги – 30 минут. Результат – роспись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и иными услугодателями, а так же использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя при оказания государственных услуг через Портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи (далее-ЭЦП), которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на Портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин индивидуального идентификационного номера и бизнес–идентификационного номера (далее - ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП (платежный шлюз "электронного правительства"), а затем эта информация поступает в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование" (далее - ИС ГБД "Е-лицензирование");
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      9) процесс 6 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной Порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Портал приведены диаграммой согласно приложению 2 к настоящему регламенту.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"

Блок-схема
описание последовательности между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через Портал

      


  Приложение 3 к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии


  Утвержден постановлением акимата Актюбинской области от 30 июля 2014 года № 267

Регламент государственной услуги "Выдача ветеринарной справки"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача ветеринарной справки" (далее - государственная услуга) оказывается государственными ветеринарными организациями, созданными местными исполнительными органами (далее – услугодатель). Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется канцелярией услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги ветеринарная справка выдаваемая в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача ветеринарной справки", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2014 года № 664.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление в произвольной форме.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием заявления и необходимых документов – 30 (тридцать) минут. Результат – регистрация, отметка на копии заявления о регистрации с указанием даты и времени приема пакета документов и направление ответственному исполнителю услугодателя для ознакомления, проверки представленных документов и выдачи результата;
      2) ответственный исполнитель услугодателя ознакамливается, проверяет представленные документы, проводит ветеринарный осмотр животного, продукции и сырья животного происхождения, исходя из наличия ветеринарного паспорта и индивидуального номера животного и сведений о животных, имеющихся в базе данных по идентификации сельскохозяйственных животных или выписки из нее, при этом на момент обращения услугополучателя учитывается эпизоотическая ситуация на территории соответствующей административно-территориальной единицы - в течение дня обращения. Результат - подготовка ветеринарной справки и направление в канцелярию.
      3) канцелярия услугодателя - выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) результат оказания государственной услуги – 30 минут. Результат - роспись услугополучателя (либо его представителя по доверенности) в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) отражается в блок-схеме согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действии), взаимодействий структурных подразделении (работников) услугодателя в процессе оказания государственных услуг, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги. Согласно приложению 2 к настоящему регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Выдача ветеринарной справки"

Блок-схема
описание последовательности между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)


  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Выдача ветеринарной справки"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача ветеринарной справки"

      


  Утвержден постановлением акимата Актюбинской области от 30 июля 2014 года № 267

Регламент государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами Актюбинской области совместно с государственными ветеринарными организациями, созданными местными исполнительными органами (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдачей результатов оказания государственной услуги осуществляются канцелярией услугодателя.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная .
      3. Результатом оказания государственной услуги является присвоение индивидуального номера животным одним из следующих способов (биркование, таврение, чипирование) и выдача ветеринарного паспорта.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для получения государственной услуги является заявление согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2014 года № 664 (далее - стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием документов - 15 минут. Результат - выдача услугополучателю (либо его представителю по доверенности) копии заявления с отметкой о регистрации с указанием даты и времени приема пакета документов и направление ответственному исполнителю услугодателя для ознакомления, проверки полноты представленных документов и подготовки результата государственной услуги;
      2) ответственный исполнитель услугодателя ознакамливается, проверяет полноту представленных документов и подготавливает результат государственной услуги согласно срокам, указанным в плане мероприятий по проведению идентификации сельскохозяйственных животных, утвержденным местными исполнительными органами области (города республиканского значения, столицы).
      Результат - присваивает животному индивидуальный номер одним из следующих способов (биркование, таврение, чипирование), подготавливает ветеринарный паспорт и направляет в канцелярию.
      При утере, повреждении (невозможно определить индивидуальный номер) бирок (бирки) (получение дубликата) - 2 рабочих дня. Результат - присвоение животному нового индивидуального номера.
      3) канцелярия услугодателя выдает результат оказания государственной услуги – 15 минут. Результат - роспись услугополучателя (либо его представителя по доверенности) в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных"

Блок-схема
описание последовательности между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных"