"Алматы облысының аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2014 жылғы 22 сәуірдегі № 133 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментінде 2014 жылы 29 мамырда № 2737 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2015 жылғы 26 тамыздағы № 391 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 26.09.2015 № 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына, "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2014 жылғы 5 наурыздағы № 180 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес облыс әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса беріліп отырған "Алматы облысының аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкiмiнiң орынбасары С.Мұқановқа жүктелсiн.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi, бірақ Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2014 жылғы 5 наурыздағы № 180 қаулысы қолданысқа енгізілгеннен бұрын емес.
      Облыс әкімі А. Мұсаханов

  Облыс әкімдігінің
2014 жылғы "22" сәуір
№ 133 қаулысымен бекітілген

"Алматы облысы аумағында таралатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік
қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет Алматы облыстық ішкі саясат басқармасы (бұдан әрі - ІСБ), сондай-ақ балама негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - ХҚКО) және www.e.gov.kz мекен-жайы бойынша "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 180 Қаулысымен бекітілген "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуді автоматтандыру дәрежесі: жартылай автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) "электрондық үкiметтiң" веб-порталы - нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қолжетiмдiлiктiң бiрыңғай терезесiн бiлдiретiн ақпараттық жүйе (бұдан әрi - ЭҮП);
      2) "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы – ақпаратты автоматты жинақтау, сақтау және өңдеуге, Қазақстан Республикасы жеке тұлғаларын біртұтас идентификациялауды енгізу және олар туралы мемлекеттік басқару органдары мен өзге де субъектілерге олардың өкілеттіктері шеңберінде және Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес өзекті және нақты мәліметтер беру мақсатында жеке идентификациялық нөмірлердің Ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДБ);
      3) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы – ақпаратты автоматты жинақтау, сақтау және өңдеуге, Қазақстан Республикасының заңды тұлғаларын, Қазақстан Республикасы аумағындағы қызметін жүзеге асыратын филиалдарын, жеке біріккен кәсіпкерлік өкілдіктерін және субъектілерін біртұтас идентификациялауды енгізу және олар туралы мемлекеттік басқару органдары мен өзге де субъектілерге олардың өкілеттіктері шеңберінде және Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес өзекті және нақты мәліметтер беру мақсатында жеке идентификациялық нөмірлердің Ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДБ);
      4) ішкі саясат басқармасының ақпараттық жүйесі/ Қазақстан Республикасындағы "электрондық үкімет" шлюзы жүйесіндегі аймақтық шлюз" ақпараттық жүйесі, ішкі саясат басқармасы қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны бөлігінде (бұдан әрі - ІСБ АЖ);
      5) "Интегралды салықтық ақпараттық жүйе" (бұдан әрі - ИСАЖ);
      6) халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі – мемлекеттік қызмет көрсету процесстеріне тартылған мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметтері мен электронды ақпараттық ресурстарға бірыңғай қолжетімділік нүктесін көрсететін, ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ХҚКО АЖ);
      7) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      8) жеке сәйкестендіру нөмірі - жеке тұлғалар үшін, соның ішінде жеке кәсіпкерлік түріндегі қызметті жүзеге асырушы дербес кәсіпкер үшін қалыптасқан бірегей нөмір (бұдан әрі - ЖСН);
      9) бизнес сәйкестендіру нөмірі - заңды тұлға үшін (филиал және өкілеттілік) және бірлескен кәсіпкерлік түріндегі қызметті жүзеге асырушы дербес кәсіпкер үшін қалыптасқан бірегей нөмір (бұдан әрі - БСН);
      10) пайдаланушы (тұтынушы) - қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу және оны пайдалану үшін ақпараттық жүйеге сүйенген субъект;
      11) транзакциялық қызмет - электрондық санды қол қоюды қолдана отырып, өзара ақпарат алмасуды қажет ететін, тұтынушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну жөніндегі қызмет;
      12) электрондық цифрлық қолтаңба - электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі - ЭЦҚ);
      13) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      14) ақпаратты криптографиялық қорғау құралдары (бұдан әрі - АКҚҚ) – оның мазмұнын жасыру және/немесе нақтылығын (нақтылық ақпараттың дұрыстығын белгілеу мәнінде беріліп отыр және алынған ақпараттың бұрмаланбай берілгенін білдіреді) қамтамасыз ету мақсатындағы ақпаратты қайта құрудың алгоритмдері мен әдістері;
      15) мемлекеттік электрондық қызмет - ақпараттық технологияларды қолдана отырып, электронды түрде көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      16) электрондық анықтама – шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке қою туралы анықтама (бұдан әрі – э-анықтама);
      17) Ішкі саясат басқармасы (бұдан әрі - ІСБ );
      18) "электрондық үкімет" шлюзы - электрондық қызметті іске асыру шеңберінде "электрондық үкімет" ақпараттық жүйесін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮШ);
      19) "электрондық үкімет" аймақтық шлюзы – ішкі саясат басқармасы электрондық қызмет көрсету процесіне қатысушы, ішкі саясат басқармасы ішкі жүйелері/жүйе бөлігінде және сыртқы ақпараттық жүйе арасындағы өзара әрекетті қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮАШ);
      20) Ұлттық куәландырушы орталықтың ақпараттық жүйесі (бұдан әрі -ҰКО АЖ );

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет
берушінің қызмет көрсету реті

      6. ЭҮП арқылы (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы өзара функционалдық іс-әрекеттің № 1 диаграммасы) қызмет көрсетушінің қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2 қосымшасында берілген:
      1) тұтынушы ЭҮП-да ЖСН/БСН және құпия сөздің көмегімен тіркелуді іске асырады (ЭҮП-да тіркелмеген тұтынушылар үшін іске асырылады);
      2) 1-процесс – ЭҮП-да электронды мемлекеттік қызметтер алу үшін тұтынушының ЖСН/БИН және құпия сөзді енгізу процесі (авторландыру процесі);
      3) 1-шарт - ЭҮП-да ЖСН/БСН және құпия сөз арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің нақтылығын тексеру;
      4) 2-процесс - тұтынушының деректерінде кемшіліктер бар болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы ЭҮП-да хабарламаны қалыптастыруы;
      5) 3-процесс - тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін экранға өтінім нысанын шығаруы және тұтынушының оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды (деректерді енгізу және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) толтыруы, сондай-ақ тұтынушының өтінімге қол қою үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдап алуы;
      6) 4-процесс - тұтынушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге толтырылған өтінім нысанында (енгізілген деректерге және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) қол қоюы;
      7) 2-шарт - идентификациялық деректердің сәйкестігін (өтінімде көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамды мерзімін және ЭҮП-да күші жойылған тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын тексеру;
      8) 5-процесс - тұтынушының ЭЦҚ-ның нақтылығы расталмауына байланысты өтінім жасалған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9).6-процесс.-.электрондық құжат тұтынушының ЭЦҚ-мен (тұтынушының өтінімін) қол қойылған ЭШҮ/ЭҮАШ арқылы ІСБ АЖ жолдау және ішкі саясат басқармасы қызметкерінің электронды мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      10) 7-процесс - ішкі саясат басқармасы қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қалыптастыру таратылатын (Облыс аумағында шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама, немесе шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы дәлелді бас тарту). Электрондық құжат ішкі саясат басқармасы қызметкерінің ЭЦҚ-сын пайдалануы арқылы қалыптастырылады және ЭҮП-дағы дербес кабинетке беріледі.
      7. ХҚКО арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы (өзара функционалдық іс-әрекеттің диаграммасы) қызмет көрсетушінің қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 3 қосымшасында берілген:
      1) 1-процесс - ХҚКО операторының электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ-де авторландыру процесі;
      2) 1-шарт - ХҚКО АЖ-де ЖСН және құпия сөз немесе ЭЦҚ арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің нақтылығын тексеру;
      3) 2-процесс - ХҚКО операторының деректерінде кемшіліктер бар болуына байланысты ХҚКО АЖ-де авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      4) 3-процесс - ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін экранға өтінім нысанын шығаруы және құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды (деректерді енгізу және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) толтыруы;
      5) 4-процесс - ХҚКО операторының электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге толтырылған өтінім нысанына.(енгізілген деректерге және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) ЭЦҚ құралымен қол қоюы және оператордың одан кейінгі қызметі туралы ақпарат алуы;
      6) 2-шарт - идентификациялық деректердің сәйкестілігін (өтінімде көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы), ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және ХҚКО АЖ тіркеу куәліктерінде қайтарылып алынған (күшін жойған) ЭЦҚ-ның нақтылығын тексеру;
      7) 5-процесс - оператордың ЭЦҚ-ның нақтылығы расталмауына байланысты өтінім жасалған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-процесс - электрондық құжат тұтынушының ЭЦҚ-мен (тұтынушының өтінімін) қол қойылған ЭҮАШ/ЭҮШ арқылы ІСБ АЖ-не жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті ІСБ қызметкері арқылы өңдеу;
      9) 7-процесс – ішкі саясат басқармасы қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қалыптастыру (облыс аумағында таратылатын, шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама немесе шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы дәлелді бас тарту). Электрондық құжат ішкі саясат басқармасы қызметкерінің ЭЦҚ пайдалануы арқылы қалыптастырылады және ХҚКО АЖ беріледі.
      10) 8-процесс - ХҚКО қызметкері тұтынушыға электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол немесе электрондық поштаға жолдау арқылы береді (облыс аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама немесе шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы дәлелді бас тарту).
      8. Ішкі саясат басқармасы арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалдық іс-әрекеттің № 1 диаграммасы) қызмет көрсетушінің қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 4 қосымшасында берілген:
      1) ішкі саясат басқармасы қызметкері ЖСН және құпия сөздің көмегімен ІСБ АЖ-де тіркеуді іске асырады;
      2) 1-процесс – ішкі саясат басқармасы қызметкерінің ІСБ АЖ-нен электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін ЖСН және құпия сөз енгізуі (авторландыру процесі);
      3) 1-шарт – ІСБ АЖ-де ЖСН және құпия сөз арқылы ішкі саясат басқармасы қызметкерінің тіркелгендігі туралы деректердің нақтылығын тексеру;
      4).2-процесс - ішкі саясат басқармасы қызметкері деректерінде кемшіліктер бар болуына байланысты, ІСБ АЖ-де авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-процесс - ішкі саясат басқармасы қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін экранға өтінім нысанын шығаруы және құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды (деректерді енгізу және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) толтыруы;
      6) 4-процесс - қызмет көрсетуші қызметкерінің ЭЦҚ-сы арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге толтырылған өтінім формасына (енгізілген деректерге және жеке тұлғалар үшін кәсіпкерлік қызметпен айналысу құқығын растайтын, сканерден өткізілген құжатты қоса тіркеу) қол қоюы;
      7) 2-шарт - идентификациялық деректердің сәйкестігін (өтінімде көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы), ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және ІСБ АЖ-де тіркелген куәліктерден шақыртылып алынғандар (жойылғандар) тізімінде болмауын тексеру;
      8) 5-процесс - қызмет көрсетуші қызметкердің ЭЦҚ-ның нақтылығы расталмауына байланысты өтінім жасалған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – ІСБ қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      10) 7-процесс - ішкі саясат басқармасы қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қалыптастыру (облыс аумағында таратылатын, шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама, немесе шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы дәлелді бас тарту). Электрондық құжат ішкі саясат басқармасы қызметкерінің ЭЦҚ пайдалануы арқылы қалыптастырылады.
      11).8-процесс – ішкі саясат басқармасы қызметкері тұтынушыға электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол немесе электрондық поштаға жолдау арқылы береді (облыс аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама немесе шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы дәлелді бас тарту).
      9.Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат мемлекеттік қызметтерді көрсету Стандартына сәйкес толтырылады:
      1) пайдаланушының э-анықтама (ЖСН және құпия сөздің) берілетін тұлғаға ЭҮП-ға кіру үшін деректер енгізуі;
      2) "Облыс аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке қою" электрондық мемлекеттік қызметті таңдау;
      3) "Online қызметіне тапсырыс беру" пәрменінің көмегімен қызметке тапсырыс беру;
      4) сұранысты толтыру:
      ЖСН/БСН автоматты түрде, пайдаланушының ЭҮП-да тіркелу нәтижесі бойынша таңдалады;
      пайдаланушы "өтінім жөнелту" пәрменінің көмегімен өтінімге қол қоюға өтуді жүзеге асырады;
      5) пайдаланушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) өтінімге қол қою – "қол қою" пәрменінің көмегімен ЭЦҚ арқылы сұранысқа қол қоюды іске асырады, одан кейін ЭҮШ/ЭҮАШ арқылы ІСБ АЖ, ЖТ МДБ, ЗТ МДБ, ИСАЖ-не өңдеуге беріледі;
      7) өтінімнің ІСБ АЖ, ЖТ МДБ, ЗТ МДБ, ИСАЖ-де өңделуі:
      пайдаланушы дисплейінің экранында келесідей ақпарат шығады: ЖСН; өтінім нөмірі; қызмет түрі; сұраным мәртебесі; қызмет көрсету мерзімі;
      "мәртебені жаңарту" пәрменінің көмегімен тұтынушыға өтінімді өңдеу нәтижелерін көру мүмкіндігі беріледі;
      ІСБ АЖ-нен жауап алу барысында "нәтижені көру" пәрмені пайда болады;
      8) өтінімді өңдеу нәтижелерін көру.
      10. Өтінімді өңдегеннен кейін тұтынушыға өтінімді өңдеу нәтижелерін келесідей көру мүмкіндігі беріледі:
      "ашу" пәрменін басқаннан соң өтінімнің нәтижесі дисплейдің экранына шығарылады;
      "сақтау" пәрменін басқаннан соң өтінім нәтижесі тұтынушы тапсырыс берген магниттік тасымалдаушыда сұратылған нысанында сақталады (Adobe Acrobat).
      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажет ақпаратты және кеңесті ЭҮП-ның саll - орталығының: (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет
көрсетушінің қызмет көрсету ретінің сипаттамасы

      12. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын Құрылымдық - функционалды бірліктер (бұдан әрі -ҚФБ):
      Орталық операторы;
      ІСБ қызметкері;
      ЭҮП;
      ЭҮАШ/ЭҮШ;
      ХҚКО АЖ;
      ІСБ АЖ.
      13. Осы Регламенттің 1 қосымшасында іс-әрекеттер (процедуралар, функциялар, операциялар) жүйелілігінің мәтіндік кесте сипаттамасы әр іс-әрекеттің орындалу мерзімі көрсетіле отырып берілген.
      14. Іс-әрекеттердің (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесінде) логикалық жүйелілігінің өзара байланысын көрсететін диаграмма олардың сипаттамаларына сәйкес, осы Регламенттің 2, 3, 4 қосымшаларында берілген.
      15. Электронды мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі Стандарттың № 1 қосымшасында келтірілген бланкілердің үлгілеріне сәйкес ұсынылады.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 5 қосымшасына сәйкес, сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялығы (тиым салынған ақпарат алудан қорғау);
      2) тұтастығы (ақпаратты тиым салынған өзгертуден қорғау);
      3) қол жетімділік (ақпарат пен ресурстарды тиым салынған ұстап қалудан қорғау).
      18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарты:
      1) Интернетке шығу;
      2) э-анықтама берілетін тұлғада ЖСН болуы;
      3) ЭҮП, ХҚКО АЖ-де авторландыру;
      4) пайдаланушыда ЭЦҚ болуы.

  "Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік
мерзімді баспасөз басылымдарын
есепке алу" электрондық
мемлекеттік қызмет Регламентіне
1-қосымша

Әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып,
іс-әрекеттер (процедуралар, функциялар, операциялар)
ағынын мәтіндік кестелік бейнелеу
1 кесте. Ішкі саясат басқармасы арқылы іс-әрекеттердің
сипаттамасы

1) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
1
Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №
1
2
2
Құрылымдық –функционалды бірліктер ақпараттық жүйесі атауы
Ішкі саясат басқармасының қызметкері
Ішкі саясат басқармасының ақпараттық жүйесі
3
Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы
Құжаттар және өтінімінің дұрыстығын тексеру, мәліметтерді ішкі саясат басқармасы ақпараттық жүйесіне енгізу
"Жеке тұлғалар"мемлекеттік деректер базасы, "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы, "Интегралды салықтық ақпараттық жүйеде" мәліметтерді тексеру
4
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)
Қызмет көрсетуді алу үшін өтініштер мен құжаттарды қабылдау
Өтінішке нөмір беріп, сұранысты тіркеу
5
Орындалу мерзімі
15 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
6
Келесі іс-әрекеттің нөмірі
2
3
2) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
1
Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №
5
6
2
Құрылымдық –функционалды бірліктер ақпараттық жүйесі атауы
Ішкі саясат басқармасының қызметкері
Ішкі саясат басқармасының ақпараттық жүйесі
3
Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы
Өтінімді орындау. Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтаманы қалыптастыру немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап. Шешім қабылдау
Анықтаманы қалыптастыру. Қызмет көрсету мәртебесінің өзгеруі туралы хабарландыруды қалыптастыру
4
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)
Анықтаманы немесе дәлелді бас тарту туралы жауапты қалыптастыру
Шығыс құжаттарды және сұранысты орындау дәрежесін қалыптастыру
5
Орындалу мерзімі
10 жұмыс күні
1 минуттан артық емес
6
Келесі іс-әрекеттің нөмірі
6
7
3) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
1
Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №
9
10
2
Құрылымдық –функционалды бірліктер ақпараттық жүйесі атауы
Ішкі саясат басқармасының қызметкері
Ішкі саясат басқармасының ақпараттық жүйесі
3
Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы
Шығыс құжатты құру
Ішкі саясат басқармасының электронды цифрлық қолтаңбасы арқылы қол қойылған шығыс құжаттың қалыптастыру және тіркеу
4
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)
Ішкі саясат басқармасына тұтынушы өтініш берген жағдайда шығыс құжатты беру
Шығыс құжатымен бірге хабарламаны жөнелту
5
Орындалу мерзімі
15 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
6
Келесі іс-әрекеттің нөмірі
10
11

      
      кестенің жалғасы

3
4
"Электрондық үкімет" аймақтық шлюзы/ "Электрондық үкімет" шлюзы
Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі
Ішкі саясат басқармасының ақпараттық жүйесінен халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесіне дәрежесі туралы хабарламаның бағыты
Өтінішке нөмір беру. Ағымдағы дәрежені көрсете отырып, хабарламаны қалыптастыру
Өтінімнің бағыты
Мәртебенің бейнесі
1 минуттан артық емес
15 минуттан артық емес
4
5
2) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
7
8
"Электрондық үкімет" аймақтық шлюзы/ "Электрондық үкімет" шлюзы
ХҚКО ақпараттық жүйесі
Хабарландырудың бағыты
Хабарландырудың және мәртебенің бейнесі
Бағыты
Орындалу мәртебесінің бейнесі
1 минуттан артық емес
15 минуттан артық емес
8
9
3) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
11
12
"Электрондық үкімет" аймақтық шлюзы/ "Электрондық үкімет" шлюзы
ХҚКО ақпараттық жүйесі
Шығыс құжатымен бірге хабарлама бағыты
Шығыс құжатымен бірге қызмет көрсетудің аяқталуы туралы хабарламаның бейнесі
Бағыты
Орындалудың аяқталуы туралы мәртебе бейнесі
1 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
12
13

2 кесте. Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы
іс-әрекеттердің сипаттамасы

1) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
1
Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №
1
2
2
Құрылымдық –функционалды бірліктер ақпараттық жүйесі атауы
Халыққа қызмет көрсету орталығының операторы
Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі
3
Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы
Құжаттар және өтінімінің дұрыстығын тексеру, мәліметтерді халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесіне енгізу
"Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы, "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы, "Интегралды салықтық ақпараттық жүйеде" мәліметтерді тексеру
4
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)
Қызмет көрсету үшін өтініштер мен құжаттарды қабылдау
Өтінішке нөмір беру арқылы сұранысты тіркеу
5
Орындалу мерзімі
15 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
6
Келесі іс -
әрекеттің нөмірі
2
3
2) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
1
Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №
6
7
2
Құрылымдық –функционалды бірліктер ақпараттық жүйесінің атауы
Ішкі саясат басқармасының қызметкері
Ішкі саясат басқармасының ақпараттық жүйесі
3
Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы
Өтінімді орындау Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтаманы қалыптастыру немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап. Шешім қабылдау
Анықтама қалыптастыру Қызмет көрсету дәрежесінің өзгеруі туралы хабарламаны қалыптастыру
4
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)
Анықтаманы немесе дәлелді бас тарту туралы жауапты қалыптастыру
Шығыс құжаттарының және өтінімнің орындалу дәрежесін қалыптастыру
5
Орындалу мерзімі
10 жұмыс күні
1 минуттан артық емес
6
Келесі іс-әрекеттің номері
7
8
3) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
1
Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №
11
12
2
Құрылымдық –функционалды бірліктер ақпараттық жүйесі атауы
Ішкі саясат басқармасының қызметкері
Ішкі саясат басқармасының ақпараттық жүйесі
3
Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы
Шығыс құжаттарды құру
Ішкі саясат басқармасының электронды цифрлық қолтаңбасы арқылы қол қойылған шығыс құжатты қалыптастыру және тіркеу
4
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)
Қол қойылған шығыс құжатын ХҚКО-на тапсыру
Шығыс құжатымен бірге хабарламаны жөнелту
5
Орындалу мерзімі
15 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
6
Келесі іс-әрекеттің номері
12
13

      
      кестенің жалғасы

3
4
5
"Электрондық үкімет" аймақтық шлюзы/ "Электрондық үкімет" шлюзы
Ішкі саясат басқармасының ақпараттық жүйесі
Ішкі саясат басқармасының қызметкері
Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесінен ішкі саясат басқармасы ақпараттық жүйесіне сұраныстың бағыты
Өтінішке нөмір беру, орындауға жөнелту
Құжаттарды тексеру, өтінішті жұмыс жасауға қабылдау
Өтінімнің бағыты
Келіп түскендер мәртебесінде өтініштің бейнесі
Өтінімді жұмыс жасауға қабылдау
1 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
15 минуттан артық емес
4
5
6
2) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
8
9
10
"Электрондық үкімет" аймақтық шлюзы/ "Электрондық үкімет" шлюзы
Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі
ХҚКО операторы
Хабарламаның бағыты
Хабарландырудың және мәртебенің бейнесі
Тұтынушы өтініш білдірген уақытта өтініштің орындалу мәртебесі туралы хабарлама
Бағыты
Орындалу мәртебесінің бейнесі
Қызмет көрсету мәртебесі туралы хабарлама
1 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
15 минуттан артық емес
9
10
11
3) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
13
14
15
"Электрондық үкімет" аймақтық шлюзы/ "Электрондық үкімет" шлюзы
Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі
ХҚКО-ң операторы
Шығыс құжатымен бірге хабарлама бағыты
Шығыс құжатымен бірге қызмет көрсетудің аяқталуы туралы хабарламаның бейнесі
Тұтынушы-
ға шығыс құжатын беру
Бағыты
Орындалудың аяқталуы туралы мәртебе бейнесі
Шығыс құжатын беру
1 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
15 минуттан артық емес
14
15
-

3 кесте. "Электронды үкімет" порталы арқылы іс-әрекеттердің
сипаттамасы

1) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
1
Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №
1
2
2
Құрылымдық –функционалды бірліктер ақпараттық жүйесінің атауы
"Электронды үкімет" порталы
"Электрондық үкімет" аймақтық шлюзы/ "Электрондық үкімет" шлюзы
3
Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы
Деректердің дұрыстылығын тексеру (тұтынушының ЭЦҚ). Өтінішті сақтау және "Электрондық үкімет" аймақтық шлюзы/
"Электрондық үкімет" шлюзы арқылы жөнелту
Ішкі саясат басқармасының ақпараттық жүйесіндегі хабарламаның бағыты
4
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)
Өтініншті ойдағыдай қалыптастарған
-дығы туралы хабарламаны бейнелеу немесе бас тарту туралы хабарлама
Өтініштің бағыты
5
Орындалу мерзімі
1 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
6
Келесі іс-әрекеттің номері
2
3
2) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
1
Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №
6
7
2
Құрылымдық –функционалды бірліктер ақпараттық жүйесінің атауы
Ішкі саясат басқармасының қызметкері
Ішкі саясат басқармасы-
ның ақпараттық жүйесі
3
Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы
Сұранысты орындау. Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтаманы қалыптастыру немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап
Шығыс құжатын қалыптастыру. Қызмет көрсету дәрежесінің өзгеруі туралы хабарламаны қалыптастыру
4
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)
Анықтаманы немесе дәлелді бас тарту туралы жауапты қалыптастыру
Шығыс құжатын және дәрежесін қалыптастыру
5
Орындалу мерзімі
10 жұмыс күні
1 минуттан артық емес
6
Келесі іс-әрекеттің нөмірі
7
8
3) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
1
Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №
11
12
2
Құрылымдық –функционалды бірліктер ақпараттық жүйесінің атауы
Ішкі саясат басқармасының қызметкері
Ішкі саясат басқармасы-
ның ақпараттық жүйесі
3
Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы
Шығыс құжатын қалыптастыру. Құжатқа қол қою
Шығыс құжатын тіркеу. Ішкі саясат басқармасы қол қойған шығыс құжатын қалыптастыру
4
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)
Қол қойылған шығыс құжаты
Шығыс құжатымен бірге хабарламаны жөнелту
5
Орындалу мерзімі
15 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
6
Келесі іс-әрекеттің нөмері
12
13

      
      кестенің жалғасы

3
4
5
Ішкі саясат басқармасының ақпараттық жүйесі
Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі
Ішкі саясат басқармасының қызметкері
Өтінішке нөмір беру. Ағымдағы дәрежесін көрсете отырып, хабарламаны қалыптастыру
Келіп түскендер мәртебесінің бейнесі
Өтінішті орындау үшін қабылдау
"Электронды үкімет" порталына хабарлама жөнелту
Мәртебенің бейнесі
Жұмысқа қабылдау
1 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
5 минуттан артық емес
4
5
6
2) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
8
9
10
"Электрондық үкімет" аймақтық шлюзы/ "Электрондық үкімет" шлюзы
"Электронды үкімет" порталы
Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі
Хабарламаның бағыты
Хабарламаның бейнесі
Хабарламаның бейнесі
Бағыты
Шығыс құжатымен бірге орындалу мәртебесінің бейнесі
Орындалу мәртебесінің бейнесі
1 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
9
10
11
3) Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)
13
14
15
"Электрондық үкімет" аймақтық шлюзы/ "Электрондық үкімет" шлюзы
"Электрондық үкімет" порталы
Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі
Шығыс құжатпен бірге хабарламаның бағыты
Шығыс құжатын көруге мүмкіндігі болатын қызмет көрсетудің аяқталуы туралы хабарламаның бейнесі
Қызмет көрсетудің аяқталуы туралы хабарламаның бейнесі
Бағыты
Шығыс құжатының бейнесі
Орындалу мәртебесінің бейнесі
1 минуттан артық емес
1 минуттан артық емес
15 минуттан артық емес
14
15
16

  "Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке
алу" электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
2-қосымша

      


  "Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке
алу" электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
3-қосымша

      


  "Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке
алу" электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
4-қосымша

      


  "Алматы облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке
алу" электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
5-қосымша

Электрондық мемлекеттiк қызметтерiнiң "сапа" және "қолжетiмдiлiк" көрсеткiштерiн анықтау үшiн сауалнаманың нысаны ____________________________________________________

      (қызметтің атауы)
      1. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң сапасына және нәтижесiне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Алматинской области"

Постановление акимата Алматинской области от 22 апреля 2014 года № 133. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 29 мая 2014 года № 2737. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 26 августа 2015 года № 391

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 26.08.2015 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ:
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 180 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации", акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Алматинской области".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Алматинской области Муканова С.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введение в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 180 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации"
      Аким области А. Мусаханов

  Утвержден
постановлением акимата области
от "22" апреля 2014 года
№ 133

Регламент электронной государственной услуги
"Учет иностранных периодических печатных изданий,
распространяемых на территории Алматинской области"
1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга оказывается Управлением внутренней политики Алматинской области (далее - УВП), а также на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее - ЦОН) и веб-портал "электронного правительства" по адресу: www.e.gov.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 180 (далее - Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) веб-портал "электронного правительства" - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      2) государственная база данных "Физические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее - ГБД ФЛ);
      3) государственная база данных "Юридические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц, филиалов, представительств и субъектов индивидуального совместного предпринимательства, осуществляющих деятельность на территории Республики Казахстан, и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее - ГБД ЮЛ);
      4) информационная система управления внутренней политики/информационная система "Региональный шлюз, как подсистема шлюза "электронного правительства" Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника управления внутренней политики (далее – ИС УВП);
      5) "Интегрированная налоговая информационная система" (далее – ИНИС);
      6) информационная система центров обслуживания населения – информационная система, предоставляющая единую точку доступа к государственным услугам и электронным информационным ресурсам государственных органов задействованных в процессах оказания государственных услуг (далее – ИС ЦОН);
      7) информационная система - система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      8) индивидуальный идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      9) бизнес-идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      10).пользователь (потребитель) - субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП);
      13) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      14) средства криптографической защиты информации (далее - СКЗИ) - алгоритмы и методы преобразования информации с целью сокрытия ее содержания и/или обеспечения аутентификации (под аутентификацией понимается установление подлинности информации и означает, что полученная информация была передана без искажений);
      15) электронная государственная услуга - государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      16) электронная справка – справка об учете иностранных периодических печатных изданий (далее - э-справка);
      17) Управление внутренней политики ( далее - УВП );
      18) шлюз "электронного правительства" - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее - ШЭП);
      19).региональный шлюз "электронного правительства" - информационная система, обеспечивающая информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами управления внутренней политики и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг управления внутренней политики (далее - РШЭП);
      20) информационная система Национального удостоверяющего центра ( далее - ИС НУЦ)

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной
государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс-1 - процесс ввода потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3).условие-1.-.проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс-2 - формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс-3 - выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных и для физических лиц, прикрепление сканированной копии документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания запроса;
      6) процесс-4 - подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных и для физических лиц, прикрепленного сканированного документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие-2 - проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств на ПЭП;
      8) процесс-5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9).процесс-6.-.направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в информационной системе управления внутренней политики и обработка электронной государственной услуги сотрудником управления внутренней политики;
      10).процесс-7 - формирование сотрудником управления внутренней политики результата оказания электронной государственной услуги (справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, либо мотивированный отказ об учете иностранных периодических печатных изданий). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника управления внутренней политики и передается в личный кабинет на ПЭП.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма функционального взаимодействия) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) процесс-1 - процесс авторизации оператора ЦОН на ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2).условие-1.-.проверка на ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через ИИН и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс-2 - формирование сообщения об отказе в авторизации на ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора ЦОН;
      4) процесс-3 - выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и для физических лиц, прикрепление сканированного документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) с учетом ее структуры и форматных требований;
      5).процесс-4.-.подписание посредством ЭЦП оператора ЦОН заполненной формы (введенных данных и для физических лиц, прикрепленного сканированного документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) запроса на оказание электронной государственной услуги и получение информации о дальнейших действиях оператора;
      6) условие-2 - проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      7) процесс-5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8).процесс-6.-.направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС УВП и обработка электронной государственной услуги сотрудником УВП;
      9) процесс-7 - формирование сотрудником управления внутренней политики результата оказания электронной государственной услуги (справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, либо мотивированный отказ об учете иностранного периодического печатного издания). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника управления внутренней политики и передается в ИС ЦОН.
      10) процесс-8 - выдача сотрудником ЦОН нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги (справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, либо мотивированный отказ об учете иностранного периодического печатного издания).
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через управления внутренней политики (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 4 к настоящему Регламенту:
      1).сотрудник управления внутренней политики осуществляет регистрацию в ИС УВП с помощью ИИН и пароля;
      2) процесс-1 - процесс ввода сотрудником управления внутренней политики ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС УВП для получения электронной государственной услуги;
      3).условие-1.-.проверка в ИС УВП подлинности данных о зарегистрированном сотруднике управления внутренней политики через ИИН и пароль;
      4) процесс-2 - формирование ИС УВП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника управления внутренней политики;
      5) процесс-3 - выбор сотрудником управления внутренней политики услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и для физических лиц, прикрепление сканированного документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс-4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника услугодателя заполненной формы (введенных данных и для физических лиц, прикрепленного сканированного документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие-2 - проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС УВП;
      8) процесс-5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника услугодателя;
      9) процесс-6 - обработка электронной государственной услуги сотрудником УВП;
      10) процесс-7 - формирование сотрудником управления внутренней политики результата оказания электронной государственной услуги (справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области либо мотивированный отказ об учете иностранного периодического печатного издания). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника управления внутренней политики.
      11) процесс-8 - выдача сотрудником управления внутренней политики нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги (справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, либо мотивированный отказ об учете иностранного периодического печатного издания).
      9. Расписка об отказе в приеме документов заполняется согласно Стандарту государственной услуги:
      1) ввод пользователем данных лица, которому выдается э–справка (ИИН и пароль) для входа в ПЭП;
      2) выбор электронной государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области";
      3) заказ услуги с помощью кнопки "Заказать услуг online";
      4) заполнение запроса:
      ИИН/БИН выбирается автоматически, по результатам регистрации пользователя в ПЭП;
      пользователь с помощью кнопки "отправить запрос" осуществляет переход на подписание запроса;
      5) выбор регистрационного свидетельства ЭЦП потребителем;
      6) подписание запроса – пользователь с помощью кнопки "подписать" осуществляет подписание запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку в ИС УВП, ГБД ФЛ, ГБД ЮЛ, ИНИС через РШЭП/ШЭП;
      7) обработка запроса в ИС УВП, ГБД ФЛ, ГБД ЮЛ, ИНИС:
      у пользователя на экране дисплея выводится следующая информация: ИИН; номер запроса; тип услуги; статус запроса; срок оказания услуги;
      с помощью кнопки "обновить статус" пользователю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа из ИС УВП появляется кнопка "просмотр результата";
      8) просмотр результата обработки запроса.
      10. После обработки запроса потребителю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки "открыть" результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки "сохранить" результат запроса сохраняется на заданном потребителем магнитном носителе в требующем формате (Adobe Acrobat).
      11..Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания
электронной государственной услуги

      12. Структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      Оператор Центра;
      Сотрудник УВП;
      ПЭП;
      РШЭП/ШЭП;
      ИС ЦОН;
      ИС УВП.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложениях 2, 3, 4 к настоящему Регламенту.
      15. Шаблоны бланков в соответствии с которыми должны быть представлены результаты оказания электронной государственной услуги приведены согласно Стандарту в приложении № 1
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 5 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1).конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2).целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3).доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      18. Техническое условие оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому выдается э –справка;
      3) авторизация в ПЭП, ИС ЦОН;
      4) наличие ЭЦП пользователя.

  Приложение 1
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Алматинской области"

Текстовое табличное описание последовательности действий
(процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения
каждого действия
Таблица 1. Описание действий посредством Управления внутренней
политики

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)
№ действия (хода, потока работ)
1
2
Наименование структурно-
функциональных единиц информационных систем
Сотрудник управления внутренней политики
Информационная система управления внутренней политики
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Проверка подлинности заявления и документов, ввод данных в информационную систему управления внутренней политики
Проверка данных в Государственной базе данных "Физические лица", Государственная база данных "Юридические лица", "Интегрированная налоговая информационная система"
Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)
Прием заявления и документов на получения услуги
Регистрация запроса с присвоением номера заявлению
Сроки исполнения
Не более 15 минут
Не более 1 минуты
Номер следующего действия
2
3

      продолжение таблицы

3
4
Региональный шлюз "электронного правительства"/ Шлюз "электронного правительства"
Информационная система центров обслуживания населения
Маршрутизация уведомления о статусах из информационной системы управления внутренней политики в ИС ЦОН
Присвоение номера заявлению. Формирование уведомления с указанием текущего статуса
Маршрутизация запроса
Отображение статуса
Не более 1 минуты
Не более 15 минут
4
5

      

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)
1
№ действия (хода, потока работ)
5
6
2
Наименование структурно-
функциональных единиц информационных систем
Сотрудник управления внутренней политики
Информационная система управления внутренней политики
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Исполнение запроса. Формирование справки об учете иностранных периодических печатных изданий, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуг. Принятие решения
Формирование справки. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
Формирование справки, либо обоснованного отказа
Формирование выходного документа и статуса исполнения запроса
5
Сроки исполнения
10 рабочих дней
Не более 1 минуты
6
Номер следующего действия
6
7
3) Действия основного процесса (хода, потока работ)
1
№ действия (хода, потока работ)
9
10
2
Наименование структурно-
функциональных единиц информационных систем
Сотрудник управления внутренней политики
Информационная система управления внутренней политики
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Создание выходного документа
Формирование и регистрация выходного документа, подписанного электронной цифровой подписью управления внутренней политики
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
Выдача выходного документа потребителю при обращении в управление внутренней политики
Отправка уведомления с выходным документом
5
Сроки исполнения
Не более 15 минут
Не более 1 минуты
6
Номер следующего действия
10
11

      
      продолжение таблицы

7
8
Региональный шлюз "электронного правительства"/ Шлюз "электронного правительства"
Информационная система ЦОН
Маршрутизация уведомления
Отображение уведомления и статуса
Маршрутизация
Отображение статусов исполнения
Не более 1 минуты
Не более 15 минут
8
9
3) Действия основного процесса (хода, потока работ)
11
12
Региональный шлюз "электронного правительства"/ Шлюз "электронного правительства"
Информационная система ЦОН
Маршрутизация уведомления с выходным документом
Отображение уведомления о завершении оказания услуги с выходным документом
Маршрутизация
Отображение статуса завершения исполнения
Не более 1 минуты
Не более 1 минуты
12
13

Таблица 2. Описание действий посредством центров обслуживание
населения

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)
1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
2
Наименование структурно-
функциональных единиц информационных систем
Оператор центра обслуживания населения
Информационная система центров обслуживание население
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Проверка подлинности заявления и документов, ввод данных в информационную систему центров обслуживания
населения
Проверка данных в Государственной базе данных "Физические лица", Государственная база данных "Юридические лица", "Интегрированная налоговая информационная система"
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)
Прием заявления и документов на получения услуги
Регистрация запроса с присвоением номера заявлению
5
Сроки исполнения
Не более 15 минут
Не более 1 минуты
6
Номер следующего действия
2
3
2) Действия основного процесса (хода, потока работ)
1
№ действия (хода, потока работ)
6
7
2
Наименование структурно-
функциональных единиц информационных систем
Сотрудник управления внутренней политики
Информационная система управления внутренней политики
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Исполнение запроса. Формирование ответа с выдачей справки об учете иностранных периодических печатных изданий, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги. Принятие решения
Формирование справки. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)
Формирование справки, либо обоснованного отказа
Формирование выходного документа и статусов исполнения запроса
5
Сроки исполнения
10 рабочих дней
Не более 1 минуты
6
Номер следующего действия
7
8
3) Действия основного процесса (хода, потока работ)
1
№ действия (хода, потока работ)
11
12
2
Наименование структурно-
функциональных единиц информационных систем
Сотрудник управления внутренней политики
Информационная система управления внутренней политики
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Создание выходного документа
Формирование и регистрация выходного документа, подписанного электронной цифровой подписью управления внутренней политики
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
Передача подписанного выходного документа в ЦОН
Отправка уведомления с выходным документом
5
Сроки исполнения
Не более 15 минут
Не более 1 минуты
6
Номер следующего действия
12
13

      
      продолжение таблицы

3
4
5
Региональный шлюз "электронного правительства"/ Шлюз "электронного правительства"
Информационная система управления внутренней политики
Сотрудник управления внутренней политики
Маршрутизация запроса из информационной системы центров обслуживания населения в информационной системе управления внутренней политики
Присвоение номера заявлению, отправка на исполнение
Проверка документов, принятия заявления в работу
Маршрутизация запроса
Отображения заявления в статусе поступившие
Принятие запроса в работу
Не более 1 минуты
Не более 1 минуты
Не более 15 минут
4
5
6
2) Действия основного процесса (хода, потока работ)
8
9
10
Региональный шлюз "электронного правительства"/Шлюз "электронного правительства"
Информационная система центров обслуживания населения
Оператор ЦОН
Маршрутизация уведомления
Отображение уведомлениистатуса
Уведомление о статусе исполнения заявления при обращении потребителя
Маршрутизация
Отображение статусов исполнения
Уведомление о статусе оказания услуги
Не более 1 минуты
Не более 1 минуты
Не более 15 минут
9
10
11
3) Действия основного процесса (хода, потока работ)
13
14
15
Региональный шлюз "электронного правительства"/Шлюз "электронного правительства"
Информационная система центров обслуживания населения
Оператор ЦОН
Маршрутизация уведомления с выходным документом
Отображение уведомления о завершении оказания услуги с выходным документом
Выдача выходного документа потребителю
Маршрутизация
Отображение статуса завершения исполнения
Выдача выходного документа
Не более 1 минуты
Не более 1 минуты
Не более 15 минут
14
15
16

Таблица 3. Описание действий посредством портала "электронного правительства"

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)
1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
2
Наименование структурно-
функциональных единиц информационных систем
Портал "электронного правительства"
Региональный шлюз "электронного правительства"/ Шлюз "электронного правительства"
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Проверка подлинности данных (ЭЦП потребителя). Сохранение заявления и отправка посредством Региональный шлюз "электронного правительства"/ Шлюз "электронного правительства"
Маршрутизация уведомления в информационной системе управления внутренней политики
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)
Отображение уведомления об успешном формировании запроса или уведомление об отказе
Маршрутизация запроса
5
Сроки исполнения
Не более 1 минуты
Не более 1 минуты
6
Номер следующего действия
2
3
2) Действия основного процесса (хода, потока работ)
1
№ действия (хода, потока работ)
6
7
2
Наименование структурно-
функциональных единиц информационных систем
Сотрудник управления внутренней политики
Информационная система управления внутренней политики
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Исполнение запроса Формирование ответа с выдачей справки об учете иностранных периодических печатных изданий, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги
Формирование выходного документа. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)
Формирование справки, либо обоснованного отказа
Формирование выходного документа и статуса
5
Сроки исполнения
10 рабочих дней
Не более 1 минуты
6
Номер следующего действия
7
8
3) Действия основного процесса (хода, рабочего потока)
1
№ действия (хода, потока работ)
11
12
2
Наименование структурно-
функциональных единиц информационных систем
Сотрудник управления внутренней политики
Информационная система управления внутренней политики
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Создание выходного документа. Подписание документа
Регистрация выходного документа. Формирование выходного документа, подписанного управлением внутренней политики
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)
Подписанный выходной документ
Отправка уведомления с выходным документом
5
Сроки исполнения
Не более 15 минут
Не более 1 минуты
6
Номер следующего действия
12
13

      
      продолжение таблицы

3
4
5
Информационная система управления внутренней политики
Информационная система центров обслуживания населения
Сотрудник управление внутренней политики
Присвоение номера заявлению. Формирование уведомления с указанием текущего статуса
Отображение статуса поступившие
Принятие заявления на исполнение
Отправка уведомления на портал "электронного правительства"
Отображение статуса
Принятие в работу
Не более 1 минуты
Не более 1 минуты
Не более 5 минут
4
5
6
2) Действия основного процесса (хода, потока работ)
8
9
10
Региональный шлюз "электронного правительства"/ Шлюз "электронного правительства".
Портал "электронного правительства"
Информационная система центров обслуживания населения
Маршрутизация уведомления
Отображение уведомления
Отображение уведомления
Маршрутизация
Отображение статусов исполнения с выходным документом
Отображение статусов исполнения
Не более 1 минуты
Не более 1 минуты
Не более 1 минуты
9
10
11
3) Действия основного процесса (хода, рабочего потока)
13
14
15
Региональный шлюз "электронного правительства"/ Шлюз "электронного правительства"
Портал "электронного правительства"
Информационная система центров обслуживания населения
Маршрутизация уведомления с выходным документом
Отображение уведомления о завершении оказания услуги с возможностью просмотра выходного документа
Отображение уведомления о завершении оказания услуги
Маршрутизация
Отображение выходного документа
Отображение статуса исполненные
Не более 1 минуты
Не более 1 минуты
Не более 15 минут
14
15
16

  Приложение 2
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распросраняемых
на территории Алматинской области"

      


  Приложение 3
к Регламенту электронной
государственной услуги "Учет
иностранных периодических
печатных изданий, распросраняемых
на территории Алматинской области"

      


  Приложение 4
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий,
распросраняемых на территории
Алматинской области"

      


  Приложение 5
к Регламенту электронной
государственной услуги "Учет
иностранных периодических
печатных изданий,
распространяемых на территории
Алматинской области"

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: "качество" и "доступность"____________________________________________________

            (наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.