Жер қатынастары саласындағы мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 шілдедегі № 282 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментінде 2014 жылы 29 тамызда № 2840 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2015 жылғы 21 тамыздағы № 376 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 21.08.2015 № 376 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 1-тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 16 сәуірдегі № 358 "Жер қатынастары, геодезия және картография саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарын бекіту бекіту туралы" қаулысына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекiту" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентi;
      2) "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентi;
      3) "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентi;
      4) "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентi;
      5) "Суармалы егiстiктi суарылмайтын алқап түрлерiне ауыстыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Тынышбай Досымбекұлы Досымбековке жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшiне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі А. Мұсаханов

  Алматы облысы әкімдігінің
2014 жылғы "30" шілдедегі
№ 282 қаулысымен бекітілген

"Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру
жобаларын бекiту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекiту" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі, қала мен аудандардың жер қатынастары және ауыл шаруашылығы бөлімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 16 сәуірдегі № 358 қаулысымен бекітілген "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекіту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі-жер учаскесін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобасын бекіту туралы бұйрық (бұдан әрі - бұйрық).

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің iс-қимыл
тәртiбiн сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың 9-бабына сәйкес құжаттар жиынтығымен жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету бойынша процесін (іс-қимыл) бастау үшін негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің (іс-қимыл) құрамына кіретін әрбір рәсімнің құрамы, оның орындалу мерзімі:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау. Нәтижесі - құжаттарды қабылдау және тіркеу. Ұзақтығы - 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) түскен құжаттарды қарау және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтау. Нәтижесі – көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысын анықтау. Ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      3) ұсынылған құжаттарды қарастыру, бұйрықты ресімдеу және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қоюға беру. Нәтижесі - бұйрыққа қол қою. Ұзақтығы – 5 (бес) күннен аспайды;
      4) мемлекеттік қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Нәтижесі – бұйрық. Ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) тізімі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің маманы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы.
      7. Құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимыл) тәртібін сипаттау, әр рәсімнің (іс-қимыл) ұзақтығы осы регламенттің "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы" 1-қосымшасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы халыққа қызмет көрсету орталығына (бұдан әрі - орталық) Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды ұсынады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін орталық арқылы алу процесін сипаттау, оның ұзақтығы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      10. "Электронды үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен алушының өтініш беру тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы "электронды үкімет" порталында тіркеледі және көрсетілетін қызмет алушының электронды цифрлы қолтаңбамен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған өтінішін және Стандарттың 9-бабына сәйкес құжаттарды ұсынады;
      2) орындаушы электронды өтінішті және құжаттарды қабылдайды, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" сауал қабылданғаны туралы хабарлама есепті жолдайды (15 минуттан аспайды).
      3) электронды өтініш пен құжаттарды қабылдағаннан кейін көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің іс-қимылы осы регламенттің 5-тармағына сәйкес жүзеге асырылады;
      4) орындаушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркеп, көрсетілетін қызмет алушының "жеке кабинетіне" жолдайды (10 минуттан аспайды).

  "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі
жерге орналастыру жобаларын бекiту"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      


  "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі
жерге орналастыру жобаларын бекiту"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Орталыққа хабарласқан жағдайда мемлекеттік қызметті алу схемасы

      


  Алматы облысы әкімдігінің
2014 жылғы "30" шілдедегі
№ 282 қаулысымен бекітілген

"Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскелерін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскелерін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Алматы облысының аудандары мен қалаларының жергілікті атқарушы органдарымен көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).
      Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 16 сәуірдегі № 358 қаулысымен бекітілген "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскелерін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру туралы өкім (бұдан әрі – рұқсат).

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің iс-қимыл
тәртiбiн сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың 9-бабына сәйкес құжаттар жиынтығымен жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету бойынша процесін (іс-қимыл) бастау үшін негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің құрамы, оның орындалу мерзімі:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу, бұрыштама қолын қойып, жауапты орындаушыны анықтау үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау. Нәтижесі – құжаттарды қабылдау және тіркеу. Ұзақтығы - 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) құжаттарды қарау және жауапты орындаушысын анықтау. Нәтижесі – көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысын анықтау. Ұзақтығы 1 (бір) жұмыс күннен аспайды;
      3) ұсынылған құжаттарды қарастыру, рұқсатты ресімдеу және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қоюға ұсыну. Нәтижесі - өкімге қол қою. Ұзақтығы – 8 (сегіз) жұмыс күннен аспайды;
      4) мемлекеттік қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру – рұқсат. Ұзақтығы 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) тізімі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) жергілікті жер қатынастары бойынша уәкілетті органның басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимыл) тәртібін сипаттау, әр рәсімнің (іс-қимыл) ұзақтылығы осы регламенттің "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы" 1-қосымшасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы халыққа қызмет көрсету орталығына (бұдан әрі - орталық) Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды ұсынады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін орталық арқылы алу процесін сипаттау, оның ұзақтығы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      10. "Электронды үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен алушының өтініш беру тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы "электронды үкімет" порталында тіркеледі және көрсетілетін қызмет алушының электронды цифрлы қолтаңбамен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған өтінішін және Стандарттың 9-бабына сәйкес құжаттарды ұсынады;
      2) орындаушы электронды өтінішті қабылдайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" сауал қабылданғаны туралы хабарлама есепті жолдайды (15 минуттан аспайды).
      3) электронды өтініш пен құжаттарды қабылдағаннан кейін көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің іс-қимылы осы регламенттің 5-тармағына сәйкес жүзеге асырылады;
      4) орындаушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркеп, көрсетілетін қызмет алушының "жеке кабинетіне" жолдайды (10 минуттан аспайды).

  "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін
жер учаскелерін пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      


  "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін
жер учаскелерін пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Орталыққа хабарласқан жағдайда мемлекеттік қызметті алу схемасы

      


  Алматы облысы әкімдігінің
2014 жылғы "30" шілдедегі
№ 282 қаулысымен бекітілген

"Жер учаскелерінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Жер учаскелерінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Алматы облысының аудандары мен қалаларының жергілікті атқарушы органдарымен көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).
      Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 16 сәуірдегі № 358 қаулысымен бекітілген "Жер учаскелерінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – жер учаскелерінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру туралы қаулы (бұдан әрі – шешім).

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің iс-қимыл
тәртiбiн сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың 9-бабына сәйкес құжаттар жиынтығымен жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету бойынша процесін (іс-қимыл) бастау үшін негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің құрамы, оның орындалу мерзімі:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау. Нәтижесі - құжаттарды қабылдау және тіркеу. Ұзақтығы - 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) түскен құжаттарды қарау және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтау. Нәтижесі – көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысын анықтау. Ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      3) ұсынылған құжаттарды қарау, шешімді ресімдеу және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қоюға беру. Нәтижесі - қаулыға қол қою. Ұзақтығы – 35 (отыз бес) жұмыс күннен аспайды;
      4) мемлекеттік қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Нәтижесі – шешім. Ұзақтығы 15 (он бес) минуттан аспайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) тізімі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) жергілікті жер қатынастары бойынша уәкілетті органның басшысы;
      4) маман.
      7. Құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимыл) тәртібін сипаттау, әр рәсімнің (іс-қимыл) ұзақтығы осы регламенттің "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы" 1-қосымшасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы халыққа қызмет көрсету орталығына (бұдан әрі - орталық) Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды ұсынады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін орталық арқылы алу процесін сипаттау, оның ұзақтығы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      10. "Электронды үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен алушының өтініш беру тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы "электронды үкімет" порталында тіркеледі және көрсетілетін қызмет алушының электронды цифрлы қолтаңбамен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған өтінішін және Стандарттың 9-бабына сәйкес құжаттарды ұсынады;
      2) орындаушы электронды өтінішті қабылдайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" сауал қабылданғаны туралы хабарландыруды жолдайды (15 минуттан аспайды).
      3) электронды өтініш пен құжаттарды қабылдағаннан кейін көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің іс-қимылы осы регламенттің 5-тармағына сәйкес жүзеге асырылады;
      4) орындаушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркеп, көрсетілетін қызмет алушының "жеке кабинетіне" жолдайды (10 минуттан аспайды).

  "Жер учаскелерінің нысаналы мақсатын
өзгертуге шешім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      


  "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын
өзгертуге рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Орталыққа хабарласқан жағдайда мемлекеттік қызметті алу схемасы

      


  Алматы облысы әкімдігінің
2014 жылғы "30" шілдедегі
№ 282 қаулысымен бекітілген

"Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің
кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Алматы облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесімен, аудандар мен қалалардың жер қатынастары бөлімдерімен көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші).
      Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 16 сәуірдегі № 358 қаулысымен бекітілген "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – жер учаскесінің кадастрлық (бағалау) құнының бекітілген актісі (бұдан әрі - акт).

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің iс-қимыл
тәртiбiн сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың 9-бабына сәйкес құжаттар жиынтығымен жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету бойынша процесін (іс-қимыл) бастау үшін негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің құрамы, оның орындалу мерзімі:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу, бұрыштама қолын қойып, жауапты орындаушыны анықтау үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау. Нәтижесі - құжаттарды қабылдау және тіркеу. Ұзақтығы - 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) құжаттарды қарау және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтау. Нәтижесі – көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысын анықтау. Ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан көп емес;
      3) ұсынылған құжаттарды қарау, актіні ресімдеу және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қоюға беру. Нәтижесі - актіге қол қою. Ұзақтығы – 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды.
      4) мемлекеттік қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Нәтижесі – акт. Ұзақтығы 15 (он бес) минуттан аспайды.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) қарым
қатынасы тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) тізімі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы.
      7. Құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимыл) тәртібін сипаттау, әр рәсімнің (іс-қимыл) ұзақтығы осы регламенттің "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы" қосымшасында көрсетілген.

  "Мемлекет жеке меншікке сататын
нақты жер учаскелерінің кадастрлық
(бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


  Алматы облысы әкімдігінің
2014 жылғы "30" шілдедегі
№ 282 қаулысымен бекітілген

"Суармалы егістікті суарылмайтын алқап түрлеріне ауыстыруға
рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Суармалы егістікті суарылмайтын алқап түрлеріне ауыстыруға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) облыстың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдарымен көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші).
      Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 16 сәуірдегі № 358 қаулысымен бекітілген "Суармалы егістікті суарылмайтын алқап түрлеріне ауыстыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – суармалы егістікті суарылмайтын алқап түрлеріне ауыстыруға рұқсат (бұдан әрі - рұқсат) беру туралы көрсетілетін қызметті берушінің қаулысы.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) көрсетілетін қызметті берушінің iс-қимыл
тәртiбiн сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың 9-бабына сәйкес құжаттар жиынтығымен жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету бойынша процесін (іс-қимыл) бастау үшін негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің құрамы, оның орындалу мерзімі:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу, бұрыштама қолын қойып, жауапты орындаушыны анықтау үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау. Нәтижесі - құжаттарды қабылдау және тіркеу. Ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) құжаттарды қарау және жауапты орындаушысын анықтау. Нәтижесі – жауапты орындаушысын анықтау. Ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күннен аспайды;
      3) ұсынылған құжаттарды қарау, рұқсатты ресімдеу және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қол қоюға ұсыну. Нәтижесі - қаулыға қол қою. Ұзақтығы – 92 (тоқсан екі) жұмыс күннен аспайды;
      4) мемлекеттік қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Нәтижесі – рұқсат. Ұзақтығы 1 (бір) жұмыс күннен аспайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) тізімі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы.
      7. Құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимыл) тәртібін сипаттау, әр рәсімнің (іс-қимыл) ұзақтығы осы регламенттің "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы" қосымшасында көрсетілген.

  "Суармалы егістікті суарылмайтын
алқап түрлеріне ауыстыруға рұқсат
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере земельных отношений

Постановление акимата Алматинской области от 30 июля 2014 года № 282. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 29 августа 2014 года № 2840. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 21 августа 2015 года № 376

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 21.08.2015 № 376 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 1 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 апреля 2014 года № 358 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере земельных отношений, геодезии и картографии", акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1.Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков";
      2) регламент государственной услуги "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ";
      3) регламент государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка";
      4) регламент государственной услуги "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством";
      5) регламент государственной услуги "Выдача разрешений на перевод орошаемой пашни в неорошаемые виды угодий".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Досымбекова Тынышбая Досымбековича.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким области
А. Мусаханов

      

  Утвержден постановлением
акимата Алматинской области
от "30" июля 2014 года № 282

Регламент государственной услуги "Утверждение
землеустроительных проектов по формированию земельных участков"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление земельных отношений Алматинской области", отделами земельных отношений и сельского хозяйства районов и городов областного значения (далее – услугодатель).
      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков", утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 апреля 2014 года № 358 (далее – Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – приказ об утверждении землеустроительного проекта по формированию земельного участка (далее – приказ).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение услугополучателя (либо его представителя по доверенности) с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация документов, направление документов руководителю услугодателя. Результат – прием и регистрация документов. Длительность – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) рассмотрение поступивших документов и определение ответственного исполнителя услугодателя. Результат – определение ответственного исполнителя услугодателя. Длительность – не более 15 (пятнадцати) минут;
      3) рассмотрение предоставленных документов, оформление приказа и передача руководителю услугодателя для подписания. Результат – подписание приказа. Длительность – не более 5 (пяти) рабочих дней;
      4) выдача результата государственной услуги услугополучателю. Результат – приказ. Длительность – не более 15 (пятнадцати) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении 1 настоящего регламента "Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги".

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      8. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет в центр обслуживания населения (далее – центр) необходимые документы, указанные в пункте 9 Стандарта.
      9. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через центр, его длительность приведены в приложении 2 настоящего регламента.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через веб-портал, "электронного правительства" (далее – портал):
      1) услугополучатель регистрируется на портале "электронного правительства" и направляет электронное заявление удостоверенное электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя и документы согласно пункту 9 Стандарта;
      2) исполнитель принимает электронное заявление и документы, направляет в "личный кабинет" услугополучателя уведомление – отчет о принятии запроса (не более пятнадцати минут);
      3) после принятия электронного заявления и документов, действия структурных подразделений услугодателя в процессе оказания государственной услуги осуществляются в соответствии с пунктом 5 настоящего регламента;
      4) исполнитель регистрирует и отправляет результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя (не более десяти минут).

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги "Утверждение
землеустроительных проектов по
формированию земельных участков"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      


      


  Приложение 2 к регламенту государственной
услуги "Утверждение землеустроительных
проектов по формированию земельных участков"

Схема получения государственной услуги при обращении в центр

      


  Утвержден постановлением
акимата Алматинской области
от "30" июля 2014 года № 282

Регламент государственной услуги "Выдача разрешения на
использование земельного участка для изыскательских работ"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами Алматинской области, районов и городов (далее – услугодатель).
      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ", утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 апреля 2014 года № 358 (далее –Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – распоряжение о выдаче разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ (далее – разрешение).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя (либо его представителя по доверенности) с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация документов, направление документов руководителю услугодателя для наложения резолюции и определения ответственного исполнителя. Результат – прием и регистрация документов. Длительность – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) рассмотрение документов и определение ответственного исполнителя. Результат – определение ответственного исполнителя. Длительность не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) рассмотрение предоставленных документов, оформление разрешения и передача руководителю услугодателя для подписания. Результат - подписание распоряжения. Длительность – не более 8 (восьми) рабочих дней;
      4) выдача результата государственной услуги услугополучателю – разрешение. Длительность в течение 1 (одного) рабочего дня.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель местного уполномоченного органа по земельным отношениям;
      4) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении 1 настоящего регламента "Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги".

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      8. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет в центр обслуживания населения (далее – центр) необходимые документы, указанные в пункте 9 Стандарта.
      9. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через центр, его длительность приведены в приложении 2 настоящего регламента.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через веб-портал, "электронного правительства" (далее – портал):
      1) услугополучатель регистрируется на портале "электронного правительства" и направляет электронное заявление удостоверенное электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя и документы согласно пункту 9 Стандарта;
      2) исполнитель принимает электронное заявление и документы, направляет в "личный кабинет" услугополучателя уведомление – отчет о принятии запроса (не более пятнадцати минут);
      3) после принятия электронного заявления и документов, действия структурных подразделений услугодателя в процессе оказания государственной услуги осуществляются в соответствии с пунктом 5 настоящего регламента;
      4) исполнитель регистрирует и отправляет результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя (не более десяти минут).

  Приложение 1 к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на использование
земельного участка для изыскательских работ"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      


      


  Приложение 2 к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на использование
земельного участка для изыскательских работ"

Схема получения государственной услуги при обращении в центр

      


  Утвержден постановлением
акимата Алматинской области
от "30" июля 2014 года № 282

Регламент государственной услуги "Выдача решения на изменение
целевого назначения земельного участка"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами Алматинской области, районов и городов (далее – услугодатель).
      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка", утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 апреля 2014 года № 358 (далее – Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – постановление о выдаче решения на изменение целевого назначения земельного участка (далее – решение).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение услугополучателя (либо его представителя по доверенности) с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация документов, направление документов руководителю услугодателя. Результат – прием и регистрация документов. Длительность – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) рассмотрение поступивших документов и определение ответственного исполнителя услугодателя. Результат – определение ответственного исполнителя услугодателя. Длительность – не более 15 (пятнадцати) минут;
      3) рассмотрение предоставленных документов, оформление решения и передача руководителю услугодателя для подписания. Результат-подписание постановления. Длительность не более 35 (тридцати пяти) рабочих дней;
      4) выдача результата государственной услуги услугополучателю в течение 15 (пятнадцати) минут. Результат - решение. Длительность не более 15 (пятнадцати) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель местного уполномоченного органа по земельным отношениям;
      4) специалист.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении 1 настоящего регламента "Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги".

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      8. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет в центр обслуживания населения (далее – центр) необходимые документы, указанные в пункте 9 Стандарта.
      9. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через центр, его длительность приведены в приложении 2 настоящего регламента.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через веб-портал, "электронного правительства" (далее – портал):
      1) услугополучатель регистрируется на портале "электронного правительства" и направляет электронное заявление удостоверенное электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя и документы согласно пункту 9 Стандарта;
      2) исполнитель принимает электронное заявление и документы, направляет в "личный кабинет" услугополучателя уведомление – отчет о принятии запроса (не более пятнадцати минут);
      3) после принятия электронного заявления и документов, действия структурных подразделений услугодателя в процессе оказания государственной услуги осуществляются в соответствии с пунктом 5 настоящего регламента;
      4) исполнитель регистрирует и отправляет результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя (не более десяти минут).

  Приложение 1 к регламенту государственной
услуги "Выдача решения на изменение
целевого назначения земельного участка"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      


      


  Приложение 2 к регламенту государственной
услуги "Выдача решения на изменение
целевого назначения земельного участка"

Схема получения государственной услуги при обращении в центр

      


  Утвержден постановлением
акимата Алматинской области
от "30" июля 2014 года № 282

Регламент государственной услуги "Утверждение кадастровой
(оценочной) стоимости конкретных земельных участков,
продаваемых в частную собственность государством"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление земельных отношений Алматинской области", отделами земельных отношений районов и городов (далее – услугодатель).
      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством" от 16 апреля 2014 года № 358 (далее - Стандарт).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – утвержденный акт кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка (далее - акт).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение услугополучателя (либо его представителя по доверенности) с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация документов, направление документов руководителю услугодателя для наложения резолюции и определения ответственного исполнителя. Результат – прием и регистрация документов. Длительность – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) рассмотрение предоставленных документов и определение ответственного исполнителя услугодателя. Результат – определение ответственного исполнителя услугодателя. Длительность – не более 15 (пятнадцати) минут;
      3) рассмотрение предоставленных документов, оформление акта и передача руководителю услугодателя для подписания. Результат – подписание акта. Длительность – не более 2 (двух) рабочих дней;
      4) выдача результата государственной услуги услугополучателю. Результат – акт. Длительность – не более 15 (пятнадцати) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении настоящего регламента "Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги".

  Приложение к регламенту
государственной услуги "Утверждение
кадастровой (оценочной) стоимости
конкретных земельных участков,
продаваемых в частную
собственность государством"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      


  Утвержден постановлением
акимата Алматинской области
от "30" июля 2014 года № 282

Регламент государственной услуги "Выдача разрешения на перевод
орошаемой пашни в неорошаемые виды угодий"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на перевод орошаемой пашни в неорошаемые виды угодий" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами областей, района, города областного значения (далее – услугодатель).
      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача разрешения на перевод орошаемой пашни в неорошаемые виды угодий", утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 апреля 2014 года № 358 (далее – Стандарт).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – постановление услугодателя о разрешении перевода орошаемой пашни в неорошаемые виды угодий (далее – разрешение).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение услугополучателя (либо его представителя по доверенности) с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация документов, направление документов руководителю услугодателя для наложения резолюции и определения ответственного исполнителя. Результат – прием и регистрация документов. Длительность – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) рассмотрение документов и определение ответственного исполнителя. Результат – определение ответственного исполнителя. Длительность – не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) рассмотрение предоставленных документов, оформление разрешения и передача руководителю услугодателя для подписания. Результат – подписание постановления. Длительность – не более 92 (девяносто два) рабочих дней;
      4) выдача результата государственной услуги услугополучателю. Результат – разрешение. Длительность – не более 1 (одного) рабочего дня.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении настоящего регламента "Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги".

  Приложение к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на перевод
орошаемой пашни в неорошаемые виды угодий"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги