"Қазақстан Республикасының Мектепке дейінгі білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына өзгеріс және толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 19 қарашадағы № 479 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 26 желтоқсанда № 10019 тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінің 2013 жылғы 23 ақпандағы № 74 (28013) санында жарияланған) мынадай өзгеріс пен толықтыру енгізілсін:
      «1. Мыналар:
      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес 1 жастан 5 (6) жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға арналған үлгілік оқу жоспары;
      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес 5 жастан 6 (7) жасқа дейінгі балаларды мектепалды даярлау сыныптары мен топтарына арналған үлгілік оқу жоспары бекітілсін;
      3) осы бұйрықтың 3-қосымшаға сәйкес мүмкіндіктері шектеулі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту үшін үлгілік оқу жоспары бекітілсін.»;
      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 3-қосымшамен толықтырылсын.
      2. Мектепке дейінгі және орта білім, ақпараттық технолгиялар департаменті (Ж.А.Жонтаева):
      1) осы бұйрықтың белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
      2) мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында жарияласын.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау вице-министр Е.Н. Иманғалиевқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысққа енгізіледі және 2014 жылғы 1 қыркүйектен бастап пайда болған қатынастарға қолданылады.
 
 

      Министр

                                                А. Сәрінжіпов


Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2014 жылғы 19 қарашадағы
№ 479 бұйрығына қосымша



Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2014 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына 3 қосымша

Мүмкіндіктері шектеулі балаларды мектепке дейін тәрбиелеу және оқытудың типтік оқу жоспары
 

Сөйлеу тілі жалпы дамымаған 2 - 7 жас


Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ 3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы
6-7 жас


Жалпы білімдік ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті

І

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене
шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Қауіпсіз тәртіп негіздері, валеология

-

-

-

1

1

II

Коммуникация

-

-

-

2

4

1

Көркем
әдебиет

-

-

-

1

1

2

Тілдер
(мемлекеттік тіл
қазақ тілінде тәрбиелеп
және оқыту топтарда жүргізілмейді)

-

-

-

1

3

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

1

1

1,5

3

Құрастыру

0,25

1

1

1

0,5

4

Экология негіздері

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

5

Қоршаған
ортамен таныстыру

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Бейнелеу

1

1

1

1

1

2

Мүсіндеу

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік орта

-

1

1

2

2

1

Қоршаған ортамен таныстыру

-

0,5

0,5

0,5

0,5

2

Экология

-

0,5

0,5

0,5

0,5

3

Өзін-өзі тану

-

-

-

1

1


Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті

Коммуникация

2

5

5

5

5

1

Тіл дамыту

2

5

5

3
І-жартыжылдық
2
ІІ-жартыжылдық

2

2

Сауат ашу және жазу негіздері





2

3

Дыбыс айту қабілеті




2
І- жартыжылдық
3
ІІ-жартыжылдық

1

Ұйымдастырылған және арнайы оқу
іс-әрекетінің жалпы көлемі

10

14

15

20

23

Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы

10-15
минут

15-20
минут

20-25
минут

25-30
минут

25-30 минут

Көру қабілеті бұзылымымен 2 - 7 жас

Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ
3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы
6-7 жас


Жалпы білімдік ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті

І

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене
шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Қауіпсіз
мінез-құлық негіздері, валеология

-

-

-

1

1

ІІ

Коммуникация

1

2

2

4

6

1

Тіл дамыту

0,5

1

1

0,5

1

2

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

3

Сауат ашу
және жазу негіздері

-

-

-

1

1,5

4

Мемлекеттік, орыс және басқа тілдер (мемлекеттік тіл қазақ тілінде тәрбиелейтін және оқытатын топтарда өткізілмейді)

-

0,5

0,5

2

3

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

1

1

1,5

3

Құрастыру

0,25

1

1

1

0,5

4

Экология негіздері

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

5

Қоршаған ортамен таныстыру

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Бейнелеу

1

1

1

1

1

2

Мүсіндеу

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік
орта

-

1

1

2

2

1

Қоршаған ортамен таныстыру

-

0,25

0,25

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Көркем
әдебиет

-

0,5

0,5

0,5

0,5

4

Өзін-өзі тану




1

1


Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті (ішкі топтық)

VI

Таным

4

4

4

3

3

1

Көру түйсігі**

2

2

2

2

2

2

Кеңістікте бағдарлай білу

2

2

2

1

1

VІІ

Әлеуметтік орта

1

1

1

2

2

1

Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

1

1

1

2

2

Ұйымдастырылған және арнайы
оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі

14

16

17

22

25

Оқу
іс-әрекетінің
ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30
минут

25-30
минут

* Бала бақшаның өзіне тән ерекшіліктерін және ұйымдастырылған оқу-ісі шеңберінен шығатын жұмыстар:
балалардың бұзылымды көру функцияларын дамыту бойынша тәрбиешілердің жұмысы (офтальмолог дәрігердің ұсынымы бойынша);
топтық оқу әдістерінде бағдарламаны еңгермейтін балалармен тәрбиешілердің жекелік жұмыстары;
тәрбиешілердің балалармен мамандардың тапсырмасы бойынша жұмысы; педагогтардың шығармашылық жұмысы.

** Жаппай соқырлығы бар балалармен көру түйсігін дамытудың орнына сезіну және ұсақ моторикасын дамыту бойынша түзеу-оқу жұмыстары жүргізіледі.
Басқа балалармен сезіну мен ұсақ моторикасын дамыту жоғарыда аталған барлық түзеу-оқу ісінде жүргізіледі.

Есту қабілеті бұзылған 2- 7 жас

Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ 3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы
6-7 жас

І

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Валеология

-

-

-

1

1

II

Коммуникация

-

-

1

2

3

1

Тіл дамыту

-

-

1

0,5

1

2

Көркем
әдебиет

-

-

-

0,5

0,5

3

Сауат ашу
және жазу негіздері

-

-

-

1

1,5

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

1

1

1,5

3

Құрастыру

0,25

1

1

1

0,5

4

Экология негіздері

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

5

Қоршаған ортамен таныстыру

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Бейнелеу

1

1

1

1

1

2

Мүсіндеу

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік орта

-

1

1

2

2

1

Қоршаған ортамен таныстыру

-

0,25

0,25

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Көркем әдебиет

-

0,5

0,5

0,5

0,5

4

Өзін-өзі тану

-

-

-

1

1


Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті

Коммуникация

1

3

3

3

3

1

Тіл дамыту

-

2

2

2

2

2

Есту түйсігін дамыту және дыбыс айтуын қалыптастыру

1

1

1

1

1

Ұйымдастырылған
және арнайы оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі

9

12

14

18

20

Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы

10-15
минут

15-20
минут

20-25
минут

25-30
минут

25-30
минут

Ақыл-ой кемістігімен 2-7 (8) жас

Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ 3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы
6-7(8) жас

I

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене
шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Мәдени-гигиеналық дағдылар

-

-

-

1

1

ІI

Коммуникация

1

2

2

3

3

1

Тіл дамыту
және көркем әдебиетпен таныстыру

0,5

1,5

1,5

2

2

2

Көркем әдебиеті

0,5

0,5

0,5

1

1

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

1

0,5

1

1

1

2

Ойынға үйрету

-

0,5

0,5

0,5

0,5

3

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

0,5

0,5

0,5

4

Құрастыру

-

-

0,5

0,5

0,5

5

Қоршаған ортамен танысу

1

0,5

0,5

0,5

0,5

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Мүсіндеу

0,5

0,5

0,5

1

1

2

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Бейнелеу

1

1

1

1

1

4

Музыкалық тәрбие

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік орта

-

1

1

2

2

1

Әлеуметтік даму және еңбек тәрбиесі

-

1

1

2

2

Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті

Түзеу жұмыстары

1

1

2

3

4

Ұйымдастырылған және арнайы оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі

10

12

14

19

21

Оқу
іс-әрекетінің
ұзақтығы

10-15
минут

15-20
минут

20-25
минут

25-30
минут

30-35
минут

Психикалық дамуы тежелгенмен 2-7(8) жас

Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ 3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы
6 -7(8) жас

I

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене
шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Қауіпсіз
тәртіп
негіздері, валеология

-

-

-

1

1

ІI

Коммуникация

1

2

2

4

6

1

Сөйлеу тілін дамыту және қатынастық қабілетін қалыптастыру

0,5

1

1

0,5

1

2

Көркем
әдебиет

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

3

Сауат ашу
және жазу
негіздері

-

-

-

1

1,5

4

Мемлекеттік, орыс және басқа тілдер (мемлекеттік тіл қазақ тілінде тәрбиелейтін және оқытатын топтарда өткізілмейді)

-

0,5

0,5

2

3

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

1

1

1,5

3

Құрастыру

0,25

1

1

1

0,5

4

Қоршаған ортамен таныстыру

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

5

Экология
негіздері

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Бейнелеу

1

1

1

1

1

2

Мүсіндеу

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік орта

-

1

1

2

2

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,25

0,25

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Коркем әдебиет

-

0,5

0,5

0,5

0,5

4

Өзін-өзі тану

-

-

-

1

1

Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті

Түзеу
жұмыстары

1

1

2

3

4

Ұйымдастырылған
және арнайы
оқу іс-әрекетінің
жалпы көлемі

10

12

14

20

24

Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы

10-15
минут

15-20
минут

20-25
минут

25-30
минут

30-35
минут

Тірек-қозғалыс аппаратының бұзылымдарымен 2 – 7(8) жас

Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ 3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы 6 -7(8) жас

І

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене
шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Қауіпсіз
тәртіп негіздері, валеология

-

-

-

1

1

II

Коммуникация

1

2

2

4

6

1

Тіл дамыту

0,5

1,25

1,25

0,75

1

1

Көркем әдебиеті

0,5

0,25

0,25

0,25

0,5

2

Сауат ашу
және жазу
негіздері

-

-

-

1

1,5

3

Мемлекеттік, орыс және басқа тілдер (мемлекеттік тіл қазақ тілінде тәрбиелейтін және оқытатын топтарда өткізілмейді)

-

0,5

0,5

2

3

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

1

1

1,5

3

Құрастыру

0,25

1

1

1

0,5

4

Қоршаған
ортамен
таныстыру

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75


Экология
негіздері

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Бейнелеу

1

0,5

0,5

1

1

2

Мүсіндеу

0,5

1

1

1

1

3

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік
орта

-

1

1

2

2

1

Қоршаған
ортамен
танысу

-

0,5

0,5

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Коркем
әдебиет

-

0,25

0,25

0,5

0,5

4

Өзін-өзі тану

-

-

-

1

1

Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті

І

Денсаулық

6

6

6

6

6

1

ЕДШ

5

5

5

5

5

2

Жүзу

1

1

1

1

1

Түзеу жұмыстары

4

4

4

4

4

Ұйымдастырылған
және арнайы
оқу іс-әрекетінің
жалпы көлемі

19

21

22

27

30

Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20
минут

20-25
минут

25-30
минут

30-35
минут

Күрделі бұзылымдарымен 2-7(8) жас

Білім беру салалары

I саты 2-4 жас

II саты 4-6 жас

III саты
6-7(8)жас

І

Денсаулық

2

3

3

1

Дене
шынықтыру

2

3

3

II

Коммуникация*

2

3

3

1
 

Ишаралық,
дактильді қатынастық тілін дамыту
/көру және есту бұзылымдары бірлескенде

1

1

1

2

Заттық символдармен, сүреттермен
байланысты
дағдыларын қалыптастыру

0,5

1

1

3

Балалардың ауызша тілін (дыбыстық) қалыптастыру
және дамыту

0,5

1

1

III

Таным

3

3

4

1

Сенсорлық
даму

0,5

0,5

0,5

2

Кеністіктегі
бағдар

1

1

1

3

Қоршаған
ортамен
таныстыру

1

1

1,5

4

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

0,5

0,5

1

IV

Шығармашылық

4

4

5

1

Мүсіндеу

1

1

1

2

Жапсыру

1

1

1

3

Құрастыру

-

0,5

1

4

Музыка

2

1

1,5

5

Тифлографика**

-

0,5

0,5

V

Әлеуметтік
орта

1

1

1

1

Әлеуметтік
даму және
еңбек тәрбиесі

1

1

1

Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті


Түзеу
жұмыстары

3

4

5

1

Тамақ жеу мен
үстелде отыруға байланысты
дағдыларын қалыптастыру

1

1

1

2

Киіну және
киімді күту дағдыларын қалыптастыру

1

1

2

3

Басқа жағдайлардағы тәртібі дағдыларын қалыптастыру және үй еңбегі

1

2

2


Ұйымдастырылған және арнайы
оқу іс-әрекетінің
жалпы көлемі

15

18

21


Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут


*Күрделі бұзылымдары бар балалардың қатынастық дағдыларын қалыптастыру барысында бұзылымдардың үйлесуіне байланысты төмендегідей жұмыстың бағыттары көрсетіледі:
көру және есту бұзылымдары үйлескен кезде алғашында қатынастың ишаралық, дактильді қатынастық формасы қалыптасады;
БСА-ға байланысты бұзылымдар үйлескенде, сөйлеу тілінің қайта құру жағы бұзылғанда, символ- заттарды, суреттерді қолдануымен байланысты қатынастық дағдылар қалыптасады.
Бұзылыдардың барлық түрлері үйлескенде және дамудың барлық сатысында сөйлеу тілінің ауызша (дыбыстық) жағын қалыптастыру қажет.
**«Тифлографика» атты ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті көру қабілетінің алғашқы бұзылымдары бар балалар үшін қарастырылған
 

Психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттеріне және оңалту орталықтарына арналған типтік оқу жоспары

Ерте жас 0 – 3 жас
Сабақтар ұзақтығы 35-45 минут

Даму
бұзылымдары
категориясы
 

Түзету-дамыту сабақтары
 

Емдік
дене шынықтыру
 

Музыка
ырғақ сабақ
 

Командалық
бағалау

мұғалім-логопед

мұғалім арнайы педагог

педагог-психолог

жеке
сабақ

ішкі топтық
сабақ

жеке сабақ
 

ішкі топтық
сабақ
 

жеке сабақ
 

ішкі топтық
сабақ
 

жеке
сабақ

ішкі топтық
топтық

1

Психомоторлық дамуының тежелуі

-

-

2

-

-

-

2

-

-

жылына
2 рет
 

2

Психотілдік дамуының тежелуі

-

-

2

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

3

Тіл дамуының тежелуі

2

-

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

4

БСА

-

-

2

-

-

-

2

-

-

жылына
2 рет

5

Ринолалия

2

-

-

-

-

-

-

-

-

Жылына 2 рет

6

Тұтықпа

2

-

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

7

Эмоциональдық бұзылымдар

-

-

көрсетілім
бойынша 2

-

3

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына 2 рет

8

1 -2 дәрежедегі саңыраулық

2

-

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

Жылына 2 рет

9

3 – 4 дәрежедегі саңыраулық

-

-

2

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

10

Көру
қабілетінің бұзылымдары

көрсетілім
бойынша 2

-

2

-

-

-

-

көрсетілім
бойынша 2

көрсетілім
бойынша 2

жылына
2 рет

11

Күрделі бұзылымдар

көрсетілім бойынша 2

-

2

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

-

-

Жылына 1 рет
 

Мектепке дейінгі жас 3 - 8 жас
Сабақтар ұзақтығы 35-45 минут

1

Психикалық дамуы тежелген

көрсетілім бойынша 2

көрсетілім бойынша 2

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

2

Жеңіл ақыл-ой кемістігі

көрсетілім бойынша 2

көрсетілім бойынша 2

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

3

Орташа ақыл-ой кемістігі

-

көрсетілім бойынша 2

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

4

ДЦП және
тірек-қозғалыс аппаратының басқа бұзылымдары

көрсетілім бойынша 2

-

көрсетілім бойынша 2

көрсетілім бойынша 2

2

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

5

1 деңгейдегі жалпы сөйлеу тілінің дамымауы

2

-

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

6

2 деңгейдегі жалпы сөйлеу тілінің дамымауы

көрсетілім бойынша 2

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

7

3 деңгейдегі жалпы сөйлеу тілінің дамымауы

көрсетілім бойынша
2

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

8

Ринолалия

2

-

-

-

-

-

-

-

-

жылына
2 рет

9

Тұтықпаның ауыр деңгейі

көрсетілім бойынша 2

-

-

көрсетілім бойынша 2

-

-

көрсетілім
бойынша 2

жылына
2 рет
 

10

Тұтықпаның орташа деңгейі

көрсетілім бойынша 2

-

-

көрсетілім бойынша 2

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

11

1 -2 дәрежедегі саңыраулық

2

-

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

12

3 – 4 дәрежедегі саңыраулық

-

-

3

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

13

Көру қабілетінің бұзылымдары

көрсетілім бойынша 2

3

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

14

Эмоционалдық бұзылымдар

көрсетілім бойынша 2

көрсетілім бойынша 2

3

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

15

Күрделі бұзылымдар

2

-

2

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

-

жылына 1 рет
 

*** Маманның «Көрсетілімі бойынша» нұсқау жасаған бағанында басқа өзіндік бұзылымдарға (мысалы, ақыл-ой кемістігі+ тұтықпа, БСА + дизартрия) байланысты берілген
**** Бала ішкі топта оқуға дайын болған кезде ішкі топтық сабақтар қарастырылады,
жеке сабақтар алынып тастанылады


О внесении изменения и дополнения в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 20 декабря 2012 года № 557 "Об утверждении типовых учебных планов дошкольного образования Республики Казахстан"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 19 ноября 2014 года № 479. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 декабря 2014 года № 10019

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 20 декабря 2012 года № 557 «Об утверждении типовых учебных планов дошкольного образования Республики Казахстан» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актовпод № 8275, опубликованный в газете «Казахстанская правда» от 23 февраля 2013 года № 69-70 (27343-27344))следующие изменение и дополнение:
      «1. Утвердить:
      1) Типовой учебный план для дошкольного воспитания и обучения детей от 1 года до 5(6) лет согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) Типовой учебный план для групп и классов предшкольной подготовки детей от 5 до 6 (7) лет согласно приложению 2 к настоящему приказу;
      3) Типовой учебный план для дошкольного воспитания и обучения детей с ограниченными возможностями согласно приложению 3 к настоящему приказу.»;
      дополнить приложением 3 согласно приложению к настоящему приказу.
      2. Департаменту дошкольного и среднего образования (Жонтаева Ж.А.):
      1) обеспечить в установленном порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после прохождения государственной регистрации опубликовать настоящий приказ в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра Имангалиева Е.Н.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования и распространяется на отношения, возникшие с 1 сентября 2014 года.

      Министр                                    А. Саринжипов

Приложение        
к приказу Министра образования
и науки Республики Казахстан
20 декабря 2012 года № 557

Приложение 3      
к приказу Министра образования
и науки Республики Казахстан
19 ноября 2014 года № 479

                     Типовой учебный план
            для дошкольного воспитания и обучения
             детей с ограниченными возможностями

С общим недоразвитием речи 2 - 7 лет

Образовательные области

1
младшая
группа
2-3 года

2
младшая
группа
3-4 лет

средняя
группа
4-5 лет

Старшая
группа
5-6 лет

Подготовительная
группа
6-7 лет


Общеобразовательная организованная учебная деятельность 2-7 лет

І

Здоровье

2

2

2

3

4

1

Физическая культура

2

2

2

2

3

2

Основы безопасного поведения, валеология

-

-

-

1

1

II

Коммуникация

-

-

-

2

4

1

Художественная литература

-

-

-

1

1

2

Языки (государственный язык не проводится в группах с казахским языком воспитания и обучения)

-

-

-

1

3

III

Познание

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Формирование элементарных математических представлений

-

0,5

1

1

1,5

3

Конструирование

0,25

1

1

1

0,5

4

Основы экологии

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

5

Ознакомление с окружающим миром

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

IV

Творчество

4

4

4

5

5

1

Рисование

1

1

1

1

1

2

Лепка

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Аппликация

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Социум

-

1

1

2

2

1

Ознакомление с окружающим миром

-

0,5

0,5

0,5

0,5

2

Экология


0,5

0,5

0,5

0,5

3

Самопознание

-

-

-

1

1


Специальная коррекционная учебная деятельность

Коммуникация

2

5

5

5

5

1

Развитие речи

2

5

5

3І-
полугодие
2ІІ-
полугодие

2

2

Основы грамоты и письма

-

-

-

-

2

3

Произношение

-

-

-

2І-
полугодие
3ІІ-
полугодие

1

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

10

14

15

20

23

Продолжительность учебной деятельности

10-15 минут

15-20 минут

20-25
минут

25-30
минут

25-30
минут

С нарушением зрения 2 - 7 лет

Образовательные области

1
младшая
группа
2-3 года

2
младшая
группа
3 - 4 года

Средняя
группа
4 - 5 лет

Старшая
группа
5 - 6 лет

Подготовительная
группа
6 - 7 лет


Общеобразовательная организованная учебная деятельность

І

Здоровье

2

2

2

3

4

1

Физическая культура

2

2

2

2

3

2

Основы безопасного поведения, валеология

-

-

-

1

1

ІІ

Коммуникация

1

2

2

4

6

1

Развитие речи

0,5

1

1

0,5

1

2

Художественная литература

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

3

Основы грамоты и письма

-

-

-

1

1,5

4

Государственный, русский и другие языки (государственный язык не проводится в группах с казахским языком воспитания и обучения)

-

0,5

0,5

2

3

III

Познание

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Формирование элементарных математических представлений

-

0,5

1

1

1,5

3

Конструирование

0,25

1

1

1

0,5

4

Основы экологии

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

5

Ознакомление с окружающим миром

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

IV

Творчество

4

4

4

5

5

1

Рисование

1

1

1

1

1

2

Лепка

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Аппликация

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Социум

-

1

1

2

2

1

Ознакомление с окружающим миром

-

0,25

0,25

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Художественная литература

-

0,5

0,5

0,5

0,5

4

Самопознание




1

1



Специальная коррекционная учебная деятельность (подгрупповая)*

Познание

4

4

4

3

3

1

Зрительное восприятие**

2

2

2

2

2

2

Ориентировка в пространстве

2

2

2

1

1

VІІ

Социум

1

1

1

2

2

1

Социально-бытовая ориентировка

1

1

1

2

2

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

14

16

17

22

25

Продолжительность организованной учебной деятельности

10-15
минут

15-20
минут

20-25
минут

25-30
минут

25-30
минут

* Работа, учитывающая специфику деятельности детского сада и выходящая за рамки организованной учебной деятельности: работа воспитателей по развитию нарушенных зрительных функций детей (по рекомендации врача-офтальмолога); индивидуальная работа воспитателей с детьми, не усваивающими программу при групповых методах обучения; работа воспитателей с детьми по заданию специалистов, творческая работа педагогов.

** С детьми с абсолютной слепотой вместо развития зрительного восприятия проводится коррекционная учебная деятельность по развитию осязания и тонкой моторики. С остальными детьми развитие осязания и тонкой моторики проводится во всех вышеперечисленных видах коррекционной учебной деятельности.


С нарушениями слуха 2- 7 лет

Образовательные области

1 младшая
группа 2-3 года

2 младшая
группа 3-4 года

Средняя группа
4 - 5 лет

Старшая
группа 5-6 лет

Подготовительная
группа 6-7 лет

І

Здоровье

2

2

2

3

4

1

Физическая культура

2

2

2

2

3

2

Валеология

-

-

-

1

1

II

Коммуникация

-

-

1

2

3

1

Развитие речи

-

-

1

0,5

1

2

Художественная литература

-

-

-

0,5

0,5

3

Основы грамоты и письма

-

-

-

1

1,5

III

Познание

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Формирование элементарных математических представлений

-

0,5

1

1

1,5

3

Конструирование

0,25

1

1

1

0,5

4

Основы экологии

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

5

Ознакомление с окружающим миром

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

IV

Творчество

4

4

4

5

5

1

Рисование

1

1

1

1

1

2

Лепка

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Аппликация

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Социум

-

1

1

2

2

1

Ознакомление с окружающим миром

-

0,25

0,25

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Художественная литература

-

0,5

0,5

0,5

0,5

2

Самопознание

-

-

-

1

1


Специальная коррекционная учебная деятельность

VI

Коммуникация

1

3

3

3

3

1

Развитие речи

-

2

2

2

2

2

Развитие слухового восприятия и формирование произношения

1

1

1

1

1

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

9

12

14

18

20

Продолжительность учебной деятельности

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30
минут

25-30
минут

С нарушением интеллекта 2-7(8) лет

Образовательные области

1 младшая
группа 2-3 года

2 младшая
группа 3-4 года

Средняя
группа 4-5 лет

Старшая группа
5 - 6 лет

Подготовительная
группа 6-7(8) лет

I

Здоровье

2

2

2

3

4

1

Физическая культура

2

2

2

2

3

2

Культурно-гигиенические навыки

-

-

-

1

1

ІI

Коммуникация

1

2

2

3

3

1

Развитие речи

0,5

1,5

1,5

2

2

2

Художественная литература

0,5

0,5

0,5

1

1

III

Познание

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

1

0,5

1

1

1

2

Обучение игре

-

0,5

0,5

0,5

0,5

3

Формирование элементарных математических представлений

-

0,5

0,5

0,5

0,5

4

Конструирование

-

-

0,5

0,5

0,5

5

Ознакомление с окружающим миром

1

0,5

0,5

0,5

0,5

IV

Творчество

4

4

4

5

5

1

Лепка

0,5

0,5

0,5

1

1

2

Аппликация

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Рисование

1

1

1

1

1

4

Музыкальное воспитание

2

2

2

2

2

V

Социум

-

1

1

2

2

1

Социальное развитие и трудовое воспитание

-

1

1

2

2

Специальная коррекционная учебная деятельность

Коррекционная работа

1

1

2

3

4

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

10

12

14

19

21

Продолжительность учебной деятельности

10-15 минут

15-20 минут

20-25
минут

25-30
минут

30-35
минут

С задержкой психического развития 2-7 лет

Образовательные области

1 младшая
группа
2-3 года

2 младшая группа
3-4 года

Средняя
группа 4-5 лет

Старшая
группа 5-6 лет

Подготовительная
группа
6-7 лет

I

Здоровье

2

2

2

3

4

1

Физическая культура

2

2

2

2

3

2

Основы безопасного поведения, валеология

-

-

-

1

1

ІI

Коммуникация

1

2

2

4

6

1

Развитие речи и формирование коммуникативных способностей

0,5

1

1

0,5

1

2

Художественная литература

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

3

Основы грамоты и письма

-

-

-

1

1,5

4

Государственный, русский и другие языки (государственный язык не проводится в группах с казахским языком воспитания и обучения)

-

0,5

0,5

2

3

III

Познание

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Формирование элементарных математических представлений

-

0,5

1

1

1,5

3

Конструирование

0,25

1

1

1

0,5

4

Ознакомление с окружающим миром

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

5

Основы экологии

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

IV

Творчество

4

4

4

5

5

1

Рисование

1

1

1

1

1

2

Лепка

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Аппликация

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Социум

-

1

1

2

2

1

Ознакомление с окружающим миром

-

0,25

0,25

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Художественная литература

-

0,5

0,5

0,5

0,5

4

Самопознание

-

-

-

1

1

Специальная коррекционная учебная деятельность

Коррекционная работа

1

1

2

3

4

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

10

12

14

20

24

Продолжительность учебной деятельности

10-15 минут

15-20 минут

20-25

минут

25-30

минут

30-35

минут

С нарушением опорно-двигательного аппарата 2 – 7(8) лет

Образовательные области

1 младшая
группа 2-3 года

2 младшая
группа 3-4 года

Средняя группа
4 - 5 лет

Старшая группа
5 - 6 лет

Подготовительная группа
6-7(8) лет

І

Здоровье

2

2

2

3

4

1

Физическая культура

2

2

2

2

3

2

Основы безопасного поведения, валеология

-

-

-

1

1

II

Коммуникация

1

2

2

4

6

1

Развитие речи

0,5

1,25

1,25

0,75

1

1

Художественная литература

0,5

0,25

0,25

0,25

0,5

2

Основы грамоты и письма

-

-

-

1

1,5

3

Языки (государственный язык не проводится в группах с казахским языком воспитания и обучения)

-

0,5

0,5

2

3

III

Познание

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Формирование элементарных математических представлений

-

0,5

1

1

1,5

3

Конструирование

0,25

1

1

1

0,5

4

Ознакомление с окружающим миром

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

5

Основы экологии

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

IV

Творчество

4

4

4

5

5

1

Рисование

1

0,5

0,5

1

1

2

Лепка

0,5

1

1

1

1

3

Аппликация

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Социум

-

1

1

2

2

1

Ознакомление с окружающим миром

-

0,5

0,5

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Художественная литература

-

0,25

0,25

0,5

0,5

4

Самопознание

-

-

-

1

1

Специальная коррекционная учебная деятельность

І

Здоровье

6

6

6

6

6

1

ЛФК

5

5

5

5

5

2

Плавание

1

1

1

1

1

Коррекционная работа

4

4

4

4

4

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

19

21

22

27

30

Продолжительность учебной деятельности

10-15 минут

15-20 минут

20-25

минут

25-30

минут

30-35

минут

Со сложными нарушениями развития 2 – 7(8) лет

Образовательные области

I ступень

2 -4года

II ступень

4 -6лет

III ступень

6 - 7(8) лет

І

Здоровье

2

3

3

1

Физическая культура

2

3

3

II

Коммуникация*

2

3

3

1



Формирование жестовой, дактильно-контактной речи /при сочетанном нарушении зрения и слуха

1

1

1

2

Формирование навыков, связанных с использованием предметов-символов, картинок

0,5

1

1

3

Формирование и развитие устной (звуковой) речи у детей

0,5

1

1

III

Познание

3

3

4

1

Сенсорное развитие

0,5

0,5

0,5

2

Ориентировка в пространстве

1

1

1

3

Ознакомление с окружающим миром

1

1

1,5

4

Формирование элементарных математических представлений

0,5

0,5

1

IV

Творчество

4

4

5

1

Лепка

1

1

1

2

Аппликация

1

1

1

3

Конструирование

-

0,5

1

4

Музыка

2

1

1,5

5

Тифлографика**

-

0,5

0,5

V

Социум

1

1

1

1

Социальное развитие и трудовое воспитание

1

1

1

Специальная коррекционная учебная деятельность

І

Коррекционная работа

3

4

5

1

Формирование навыков, связанных с приемом пищи и поведением за столом

1

1

1

2

Формирование навыков одевания и ухода за одеждой

1

1

2

3

Формирование навыков, связанных с поведением в других ситуациях и домашний труд

1

2

2

Общий объем организованной и специальной коррекционной учебной деятельности

15

18

21

Продолжительность учебной деятельности

10-15
минут

15-20
минут

20-25
минут

*При формировании коммуникативных навыков у детей со сложными нарушениями развития выделяются направления работы в зависимости от типа сочетания нарушения:
- при сочетании нарушении зрения и слуха первоначально формируется жестовая, дактильно-контактная форма коммуникации;
- при сочетании нарушений, связанных с ДЦП, когда нарушена воспроизводящая сторона речи, формируются навыки коммуникации, связанные с использованием предметов-символов, картинок.
При всех видах сочетании нарушений и на всех ступенях развития необходимо формирование и развитие устной (звуковой) стороны речи.
** Организованная учебная деятельность «Тифлографика» предусмотрена для детей при первичном нарушении зрения

Типовой учебный план
для кабинетов психолого-педагогической коррекции и реабилитационных центров

Ранний возраст 0 - 3 лет
продолжительность занятий 35-45 минут

Категории нарушений развития

Коррекционно-развивающие занятия

Лечебная физкультура

Музыкально ритмическое занятие

Командная оценка

Учитель-логопед

Учитель-дефектолог

Педагог-психолог

Инд

Под гр.

Инд.

Под гр.

Инд.

Под гр.

Инд

Подгр

1

Задержка психомоторного развития (ЗПР)

-

-

2

-

-

-

2

-

-

2 в год

2

Задержка психоречевого развития (ЗПР)

-

-

2

-

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

3

Задержка речевого развития (ЗРР)

2

-

-

-

-

-

-

-

2 (по показаниям)

2 в год

4

Детский церебральный паралич (ДЦП)

-

-

2

-

-

-

2

-

-

2 в год

5

Ринолалия

2

-

-

-

-

-

-

-

-

2 в год

6

Заикание

2

-

-

-

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

7

Эмоциональные расстройства

-

-

2 по
показаниям

-

3

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

8

Тугоухость 1 и2 степени

2

-

-

-

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

9

Тугоухость 3 и 4 степени

-

-

2

-

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

10

Нарушений зрения

2
по показаниям


2

-

-

-

-

2 по показаниям

2 попоказаниям

2 в год

11

Сложные нарушения

2
по показаниям

-

2

-

-

-

2 по
показаниям

-

-

1 в год

Дошкольный возраст 3 - 8 лет
продолжительность занятий 35-45 минут

1

Задержка психического развития

2

по показаниям

2

по показаниям

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

2

Легкая умственная отсталость

2

по показаниям

2

по показаниям

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

3

Умеренная умственная отсталость

-

2

по показаниям

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

4

ДЦП и др. нарушения опорно-двигательного аппарата

2 по показаниям

-

2 по показаниям

2 по показаниям

2

-

2 попоказаниям

2 в год

5

Общее недоразвитие

1 уровня

2

-

-

-

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

6

Общее недоразвитие речи

2 уровня

2 по показаниям

-

-

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

7

Общее недоразвитие речи3 уровня

2

по показаниям

-

-

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

8

Ринолалия

2

-

-

-

-

-

-

-

-

2в год

9

Заикание тяжелой степени

2
по показаниям

-

-

2
по показаниям

-

-

2 по показаниям

2 в год

10

Заикание средней степени

2
по показаниям

-

-

2
по показаниям

-

-

2 по показаниям

2 в год

11

Тугоухость 1 и2 степени

2

-

-

-

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

12

Тугоухость 3 и 4 степени

-

-

3

-

-

-

-

-

2 по показаниям

2 в год

13

Нарушений зрения

2
по показаниям

3

-

-

-

-

-

2 по показаниям

2в год

14

Эмоциональные расстройства

2
по показаниям

2 по показаниям

3

-

-

-

2 по показаниям

2в год

15

Сложные нарушения

2

-

2

-

-

-

2 по показаниям

-

1 в год

*** В графе, где указано «по показаниям» специалисты предоставляют в зависимости от наличия другого самостоятельного нарушения (умственная отсталость + заикание, ДЦП+ дизартрия и т.д)
****При готовности ребенка заниматься в подгруппе, предусматриваются подгрупповые занятия, индивидуальные занятия исключаются