Техникалық және кәсіптік білім беру саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 мамырдағы № 163 қаулысы. Жамбыл облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 8 шілдеде № 2267 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 25 маусымдағы № 134 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Жамбыл облысы әкімдігінің 25.06.2015 № 134 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік 10 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына және "Техникалық және кәсіптік білім беру саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламент;
      2) "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберуді;
      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Е.Манжуовқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 мамырдағы
№ 163 қаулысымен бекiтiлген

"Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Жамбыл облысының жатақханасы бар техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысымен бекітілген "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі - стандарт) көрсетіледі.
      Өтініштер қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру техникалық және кәсіптік білім беру оқу орнының базасында жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес жатақхана беру туралы жолдама.

2. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (әрекеттерді) бастау үшін негіз болып көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарын көрсетілетін қызметті берушінің қабылдап алуы табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттердің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерімен өтініш түскен сәттен бастап 15 минут ішінде тіркеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына енгізу;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен 1 күн ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарау және оны көрсетілетін қызметті берушінің жатақхана меңгерушісіне орындауға жолдау;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жатақхана меңгерушісімен көрсетілетін қызметті алушының өтінішін ұсынылған талаптарға сәйкес келуін қарау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін 7 жұмыс күні ішінде дайындап, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін жолдау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен 1 күн ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдау;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерімен көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру- 15 минуттан аспайды.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (әрекеттің) нәтижесі мынадай рәсімді (әрекетті) орындауды бастау үшін негіз болады:
      1) кіріс нөмірі бар өтініш;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарары;
      3) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасы;
      4) қол қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі.

3. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жатақхана меңгерушісі;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтініш түскен сәттен бастап 15 минут ішінде тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына енгізеді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 күн ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және оларды көрсетілетін қызметті берушінің жатақхана меңгерушісіне орындауға жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жатақхана меңгерушісі көрсетілетін қызметті алушының өтінішін ұсынылған талаптарға сәйкес келуін қарайды және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін 7 жұмыс күні ішінде дайындап, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 күн ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаты осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес блок-схемада келтірілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Техникалық және кәсіптік білім
беру ұйымдарында білім
алушыларға жатақхана беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу блок-схемасы

      қызметті берушіге жүгіну кезінде



  "Техникалық және кәсіптік білім
беру ұйымдарында білім
алушыларға жатақхана беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру"



Шартты белгілер:

      

- мемлекеттік қызмет көрсетудің басталуы немесе аяқталуы;
      

- көрсетілетін қызметті алушы рәсімінің (іс-қимылының) және (немесе) ҚФБ атауы;
      

- таңдау нұсқасы;
      

- келесі рәсімге (іс-қимылға) өту.
      ҚФБ - құрылымдық - функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қымылдары.

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 мамырдағы
№ 163 қаулысымен бекiтiлген

"Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысымен бекітілген "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) сәйкес Жамбыл облысының техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны арқылы (бұдан әрі – халыққа қызмет көрсету орталығы) жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру.

2. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (әрекеттерді) бастау үшін негіз болып көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарын көрсетілетін қызметті берушінің қабылдап алуы табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттердің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) өтініш түскен сәттен бастап 15 минут ішінде тіркеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарау және оны көрсетілетін қызметті берушінің мұрағатшысына орындауға жолдау- 1 күн ішінде;
      3) көрсетілетін қызметті алушының өтінішін ұсынылған талаптарға сәйкес келуін қарау, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындау және көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарына жолдау– 25 күн ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарымен 1 күн ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қою және көрсетілетін қызметті беруші басшысына қол қою үшін жолдау;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қойып, көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдау - 1 күн ішінде;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға ұсыну – 15 минут ішінде.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (әрекеттің) нәтижесі мынадай рәсімді (әрекетті) орындауды бастау үшін негіз болады:
      1) кіріс нөмірі бар өтініш;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарары;
      3) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарымен қол қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі;
      5) көрсетілетін қызметті беруші басшысымен қол қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі.

3. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің мұрағатшысы;
      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтініш түскен сәттен бастап 15 минут ішінде тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына енгізеді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 күн ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және оларды көрсетілетін қызметті берушінің мұрағатшысына орындауға жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің мұрағатшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін ұсынылған талаптарға сәйкес келуін қарайды және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарына жолдайды – 25 күн ішінде дайындайды;
      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары 1 күн ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қойып, көрсетілетін қызметті беруші басшысына қол қою үшін жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 күн ішінде қол қойып, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға ұсынады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаты осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес блок-схемада келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      9. Халыққа қызмет көрсету орталығына жүгінудің тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін өңдеу ұзақтығы:
      1) мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге тікелей немесе портал арқылы жүгінеді;
      Өтініштің қабылдануын растау осы көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қабылдау күні туралы белгісі мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жоспарланатын беру күні бар көшірмесі көрсетілетін қызметті алушыға берілетін қолхат болып табылады.
      2) көрсетілетін қызметті алушының сұранысын өңдеу ұзақтығы – 15 минуттан көп емес;
      3) көрсетілетін қызметті алушы (не сенім хат бойынша оның өкілі) жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) стандартқа 1-қосымшаға сәйкес техникалық және кәсіптік оқу орны басшысының атына өтініш, онда білім туралы құжаттың жоғалу мән-жайлары немесе басқа да себептер (тегінің, атының, әкесі атының (бар болса) өзгеруі, жарамсыздығы немесе құжатты толтыру кезіндегі қателер) баяндалады;
      2) тіркеу нөмірі мен құжаттың берілген күнін көрсете отырып, құжаттың жоғалғаны туралы мерзімді баспа басылымындағы хабарландырудың көшірмесі;
      3) жеке куәліктің көшірмесі (сәйкестендіру үшін);
      4) тегінің, атының, әкесі атының (бар болса) өзгергенін растайтын құжат;
      5) жарамсыз болып қалған білім туралы құжаттың төлнұсқасы немесе алдыңғы жылдары оны толтыру кезінде жіберілген қателер (бар болса).
      халыққа қызмет көрсету орталығына:
      1) стандартқа 1-қосымшаға сәйкес техникалық және кәсіптік оқу орны басшысының атына өтініш, онда білім туралы құжаттың жоғалу мән-жайлары немесе басқа да себептер (тегінің, атының, әкесі атының (бар болса) өзгеруі, жарамсыздығы немесе құжатты толтыру кезіндегі қателер) баяндалады;
      2) тіркеу нөмірі мен құжаттың берілген күнін көрсете отырып, құжаттың жоғалғаны туралы мерзімді баспа басылымындағы хабарландырудың көшірмесі;
      3) жеке куәліктің көшірмесі (сәйкестендіру үшін);
      4) тегінің, атының, әкесі атының (бар болса) өзгергенін растайтын құжат;
      5) жарамсыз болып қалған білім туралы құжаттың төлнұсқасы немесе алдыңғы жылдары оны толтыру кезінде жіберілген қателер (бар болса).
      Құжаттарды халыққа қызмет көрсету орталығына тапсырған кезде көрсетілетін қызметті алушыға:
      1) сұратуды қабылдау нөмірі мен күнін;
      2) сұратылатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрін;
      3) қоса берілген құжаттар саны мен атауын;
      4) құжаттардың берілетін күні (уақыты) мен орнын;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкерінің тегін, атын, әкесінің атын (бар болса) көрсете отырып, стандартқа 2-қосымшаға сәйкес қабылданғандығы туралы қолхат беріледі.
      Мемлекеттік ақпараттық ресурс болып табылатын көрсетілетін қызметті алушының жеке басын растайтын құжаттың мәліметтерін халыққа қызмет көрсету орталығының қызметкері мемлекеттік органның уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанында тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
      Көрсетілетін қызметті беруші, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, халыққа қызмет көрсету орталығына ұсынған нысан бойынша ақпараттық жүйелерде қамтылатын заңмен қорғалатын құпиямен құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.
      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды талап етуге жол берілмейді.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы алу процесінің сипаттамасы, оның ұзақтығы:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу үшін өтініш берген кезде көрсетілетін қызметті алушыға берілген қолхаты бар көрсетілетін қызметті алушы халыққа қызмет көрсету орталығына жүгінеді;
      2) халыққа қызмет көрсету орталығында көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру ұзақтығы – 15 минуттан көп емес.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  Техникалық және кәсіптік білім
туралы құжаттардың
телнұсқаларын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу блок-схемасы

      қызметті берушіге жүгіну кезінде



  "Техникалық және кәсіптік білім
туралы құжаттардың
телнұсқаларын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру"



Шартты белгілер:

      

- мемлекеттік қызмет көрсетудің басталуы немесе аяқталуы;
      

- көрсетілетін қызметті алушы рәсімінің (іс-қимылының) және (немесе) ҚФБ атауы;
      

- таңдау нұсқасы;
      

- келесі рәсімге (іс-қимылға) өту.
      ҚФБ - құрылымдық - функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының өзара іс-қымылдары;

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых в сфере технического и профессионального образования

Постановление акимата Жамбылской области от 28 мая 2014 года № 163. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 8 июля 2014 года № 2267. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 25 июня 2015 года № 134

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 25.06.2015 № 134 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере технического и профессионального образования" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования";
      2) регламент государственной услуги "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании".
      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление образования акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) ) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";
      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе Акимата Жамбылской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Е.Манжуова.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Кокрекбаев

  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
от 28 мая 2014 года № 163

Регламент государственной услуги "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования" 1. Общие положения

      1. 1. Государственная услуга "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования" (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального образования Жамбылсой области, имеющими общежития (далее – услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования" (далее - стандарт) утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423.
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются на базе учебного заведения технического и профессионального образования.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – направление о предоставлении общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) регистрирация сотрудником канцелярии услугодателя и направление на рассмотрение руководителю услугодателя заявления услугополучателя - в течении 15 минут с момента поступления;
      2) рассмотрение руководителем услугодателя заявления услугополучателя и направление его заведующему общежитием услугодателя для исполнения - в течении 1 дня;
      3) рассмотрение заведующим общежитием услугодателя заявления услугополучателя на соответствие предъявленным требованиям и подготовка результата государственной услуги - в течении 7 рабочих дней, направление его руководителю услугодателя для подписания;
      4) подписание и направление руководителем услугодателя результата государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя для выдачи услугополучателю - в течении 1 дня;
      5) выдача сотрудником канцелярии услугодателя услугополучателю результат государственной услуги – не более 15 минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) заявление с входящим номером;
      2) резолюция руководителя услугодателя;
      3) проект результата государственной услуги;
      4) подписанный результат государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) заведующий общежитием услугодателя;
      3) руководитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течении 15 минут с момента поступления заявления регистрирует и направляет его на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течении 1 дня рассматривает заявление услугополучателя, и направляет их заведующему общежитием услугодателя для исполнения;
      3) заведующий общежитием услугодателя рассматривает заявление услугополучателя на соответствие предъявленным требованиям и готовит результат государственной услуги - в течении 7 рабочих дней, направляет его руководителю услугодателя для подписания;
      4) руководитель услугодателя в течении 1 дня подписывает и направляет результат государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя для выдачи услугополучателю;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя в течении 15 минут выдает услугополучателю результат государственной услуги.
      Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги приведено в блок-схеме согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Предоставление общежития
обучающимся в организациях
технического и
профессионального образования"

Схема получения государственной услуги при обращении к услугодателю




  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Предоставление общежития
обучающимся в организациях
технического и профессионального образования"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования"




Условные обозначения:

      

- начало или завершение оказания государственной услуги;
      

- наименование процедуры (действия) услугополучателя и (или)СФЕ;
      

- вариант выбора;
      

- переход к следующей процедуре (действию);

  СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя.
  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
от 28 мая 2014 года № 163

Регламент государственной услуги "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача дубликата документов о техническом и профессиональном образовании" (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального образования Жамбылской области (далее –услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании" (далее - стандарт) утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423.
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) Услугодателя;
      2) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – центр обслуживания населения).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) регистрирация и направление заявления на рассмотрение руководителю услугодателя - в течении 15 минут с момента поступления;
      2) рассмотрение заявления услугополучателя и направление его архивариусу услугодателя для исполнения - в течении 1 дня;
      3) рассмотрение заявления услугополучателя на соответствие предъявленным требованиям, подготовка и направление заместителю руководителя результата государственной услуги - в течении 25 дней;
      4) подписание и направление заместителем руководителя услугодателя результата государственной услуги руководителю услугодателя для подписания - в течении 1 дня;
      5) подписание и направление руководителем услугодателя результата государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя для выдачи услугополучателю результат государственной услуги - в течении 1 дня;
      6) выдача сотрудником канцелярии услугодателя результата государственной услуги услугополучателю – в течении 15 минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) заявление с входящим номером;
      2) резолюция руководителя услугодателя;
      3) проект результата государственной услуги;
      4) подписанный заместителем руководителя услугодателя результат государственной услуги;
      5) подписанный руководителем услугодателя результат государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) архивариус услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя;
      4) руководитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течении 15 минут с момента поступления заявления регистрирует и передает его на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течении 1 дня рассматривает заявление услугополучателя и направляет их архивариусу услугодателя для исполнения;
      3) архивариус услугодателя рассматривает заявление услугополучателя на соответствие предъявленным требованиям, готовит и направляет результат государственной услуги заместителю руководителя услугодателя - в течении 25 дней;
      4) заместитель руководителя услугодателя в течении 1 дня подписывает и направляет результат государственной услуги руководителю услугодателя для подписания;
      5) руководитель услугодателя в течении 1 дня подписывает и направляет результат государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя для выдачи услугополучателю результат государственной услуги;
      6) сотрудник канцелярии услугодателя в течении 15 минут выдает услугополучателю результат государственной услуги.
      Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги приведено в блок-схеме согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями

      9. Описание порядка обращения к услугодателю, длительность обработки запроса услугополучателя:
      1) для оказания государственной услуги услугополучатель обращается к услугодателю либо через центр обслуживания населения;
      Подтверждением принятия заявления является расписка, копия которой вручается услугополучателю с отметкой о дате приема документов указанным услугодателем и датой планируемой выдачи результата оказания государственной услуги.
      2) длительность обработки запроса услугополучателя– не более 15 минут;
      3) перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):
      к услугодателю:
      1) заявление на имя руководителя учебного заведения технического и профессионального образования согласно приложению 1 к стандарту, в котором излагаются обстоятельства утери документа об образовании или другие причины (изменение фамилии, имени, отчества (при наличии), негодность или ошибки при заполнении документа);
      2) копия объявления об утере документа в периодическом печатном издании, с указанием номера регистрации и даты выдачи документа;
      3) удостоверение личности (для идентификации);
      4) документ, подтверждающий изменение фамилии, имени, отчества (при наличии);
      5) подлинник документа об образовании, пришедшего в негодность или имеющиеся ошибки при его заполнении в предыдущие годы (при наличии);
      в центр обслуживания населения:
      1) заявление на имя руководителя учебного заведения технического и профессионального образования согласно приложению 1 к стандарту, в котором излагаются обстоятельства утери документа об образовании или другие причины (изменение фамилии, имени, отчества (при наличии), негодность или ошибки при заполнении документа);
      2) копия объявления об утере документа в периодическом печатном издании с указанием номера регистрации и даты выдачи документа;
      3) удостоверение личности (для идентификации);
      4) документ, подтверждающий изменение фамилии, имени, отчества (при наличии);
      5) подлинник документа об образовании, пришедшего в негодность или ошибки при его заполнении в предыдущие годы (при наличии).
      При сдаче документов в центр обслуживания населения, услугополучателю выдается расписка о приеме согласно приложению 2 к стандарту соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества (при наличии) работника центра обслуживания населения, принявшего заявление на оформление документов.
      Сведения о документах, удостоверяющих личность услугополучателя, являющиеся государственным информационным ресурсом, работник центра обслуживания населения получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью уполномоченного лица государственного органа.
      Услугополучатель получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, по форме, представленной центром обслуживания населения, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.
      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через центр обслуживания населения, его длительность:
      1) для получения результата оказания государственной услуги услугополучатель с распиской, которая была ему вручена при подаче заявления, обращается в центр обслуживания населения;
      2) длительность выдачи результата оказания государственной услуги услугополучателю в центре обслуживания населения – не более 15 минут.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача дубликата документов о
техническом и профессиональном
образовании"

Схема получения государственной услуги при обращении к услугодателю




  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача дубликата документов о
техническом и
профессиональном образовании"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача дубликата документов о техническом и профессиональном образовании"




Условные обозначения:

      

- начало или завершение оказания государственной услуги;
      

- наименование процедуры (действия) услугополучателя и (или)СФЕ;
      

- вариант выбора;
      

- переход к следующей процедуре (действию);
      СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения.