"Осакаров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің 2014 жылғы 14 қаңтардағы № 03/02 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 13 ақпанда № 2539 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің 2016 жылғы 27 сәуірдегі № 21/03 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің 27.04.2016 № 21/03 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Азаматтық кодексінің 41 бабына, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңының 18 бабының 8) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 29 қазандағы № 410 "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" Жарлығына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Осакаров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесі бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Асылбек Серікұлы Молдабаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы оның алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Аудан әкімі
С. Аймақов

      

  Осакаров ауданы әкімдігінің
2014 жылғы 14 қаңтардағы
№ 03/02 қаулысымен
бекітілген

"Осакаров ауданының экономика және қаржы бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің Ережесі
1. Жалпы ережелер

      1. "Осакаров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - мемлекеттік мекеме) экономика және қаржы саласында дамудың негізгі бағыттарын әзірлеу басшылығын жүзеге асыратын және Осакаров ауданында бірыңғай мемлекеттік қаржы саясатын белгілейтін, сондай-ақ әкімшілік-аумақтық бірліктегі мемлекеттің қаржы басқару саласында үйлестіруді, бақылауды және есепті ұйымдастыру функцияларын орындайтын Қазақстан Республикасының мемлекеттік басқару органы болып табылады.
      2. Мемлекеттік мекеме өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      4. Мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      5. Мемлекеттік мекеме егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      6. Мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен мемлекеттік мекеме басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      7. Мемлекеттік мекеменің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      8. Мемлекеттік мекеменің заңды мекен-жайы: индекс – 101000, Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, Осакаровка кенті, Мостовая көшесі, 48 үй.
      9. Мемлекеттік мекеменің толық атауы:
      мемлекеттік тілде - "Осакаров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      орыс тілінде - государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Осакаровского района".
      10. Осы Ереже мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаты болып табылады.
      11. Мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      12. Мемлекеттік мекеме кәсіпкерлік субъектілерімен мемлекеттік мекеменің функциялары болып табылатын міндеттерді тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер мемлекеттік мекеме заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік мекеменің миссиясы, негізгі
міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      13. Мемлекеттік мекеменің миссиясы: Осакаров ауданының әлеуметтік-экономикалық даму стратегиясын іске асыру бойынша жергілікті атқарушы органдардың қызметін үйлестіру, ауданының даму бағдарламасын іске асыру, аудандық бюджетті орындау, аудандық бюджетті орындау бойынша бюджеттік есепті жүргізу және бюджеттік есепті құрастыру, аудандық коммуналдық мүлікті басқару, мемлекеттік сатып алу үдерісін үйлестіру.
      14. Міндеттері:
      1) аудандық бюджетті жоспарлау және атқару саласында мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз ету, аймақтың әлеуметтік-экономикалық даму стратегиясын іске асыру бойынша жергілікті атқарушы органдардың қызметін үйлестіру;
      2) экономиканы және қаржы жүйесін тұрақтандыру жөніндегі іс-шаралар жоспарының орындалуы бойынша жұмыстарды жүзеге асыру;
      3) Осакаров ауданы аймағының кенттері мен селолық округтарының әлеуметтік-экономикалық даму паспорттарын, Осакаров ауданының даму бағдарламасын құрастыруды үйлестіру;
      4) аудандық коммуналдық меншікті жекешелендіру және басқару;
      5) Осакаров ауданы аумағындағы істердің жағдайы туралы аудан әкімін және аудан әкімі орынбасарларын уақытылы және толық ақпараттандыру.
      15. Функциялары:
      1) өз құзырлығы шегінде әлеуметтік-экономикалық даму болжамын және Осакаров ауданының бюджеттік параметрлерін әзірлеуді жүзеге асыру;
      2) аудан бюджетінің жобасын құрастыру, бюджетке кірістердің және салықтардың жылдық түсімдерін болжау, жергілікті бюджетке кірістердің түсіміне талдау жүргізу;
      3) 3 жылға бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бөлігінде бюджет шығыстарының лимиттерін және бюджеттің негізгі параметрлерін қалыптастыру;
      4) үш жылғы кезеңге аудандық бюджетті әзірлеуді, аудандық бюджетті қалыптастыру бойынша бюджеттік комиссияның жұмысы үшін материалдарды дайындауды жүзеге асыру;
      5) аудандық мәслихатқа қалалық бюджеттің жобасын ұсынуды жүзеге асыру;
      6) қаржы жылына Осакаров ауданының барлық бюджеттік мекемелері бойынша нақтыланған, бекітілген жылдық қаржы жоспарының талдауын іске асыру;
      7) бюджетті жоспарлау сатысында бюджеттік бағдарламалардың негіздемесіне талдауды, алдымыздағы қаржы жылына және үш жылғы кезеңге бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерінің ұсынуына және құрастырылуына бақылауды жүзеге асыру;
      8) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік комиссияға ұсынған бюджеттік өтінімдері бойынша қорытындылар дайындау;
      9) жергілікті инвестициялық жобаларды іске асыру мониторингін жүзеге асыру;
      10) аудандық бюджетті орындау бойынша жұмысты ұйымдастыру;
      11) бюджетті орындау бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қызметін үйлестіру;
      12) жоспарлы кезеңге шығыстарының орындалуы және күтілетін бюджет түсімдерінің көлемдерін анықтайтын үдеріс болып табылатын, қолма-қол ақшаны, қолма-қол ақша профицитін (дефицитін) және оны жабу көзінің ағындарының болжамын құрастыру;
      13) міндеттер бойынша жиынтық қаржыландыру жоспарын, төлемдер бойынша түсімдер мен қаржыландыру жөніндегі жиынтық жоспарларды құру, бекіту және жүргізу;
      14) бюджет қаражаттары есебінен бөлінген бюджеттік несиелерін тіркеуді, олардың мониторингі мен есебін жүзеге асыру;
      15) бюджетті орындау көрсеткіштерін үнемі және жүйелі жинау, қадағалау және талдау арқылы бюджеттік мониторингті жүзеге асыру;
      16) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерімен бекітілетін мемлекеттік мекеменің өз билігінде қалған тауарларын (жұмыстарын, қызметтерін) іске асырудан түскен түсімдер мен шығыстардың жиынтық жоспарын келісу;
      17) бюджеттік ақшаларды басқару;
      18) аудандық бюджеттің қолма - қол ақша бақылау шотындағы ақша қозғалысының мониторингін жүргізу;
      19) кезекті қаржы жылына арналған аудандық бюджет туралы аудандық мәслихат шешіміне сәйкес Осакаров ауданы әкімдігінің қарызын өтеуді және қызмет көрсетуді қамтамасыз ету;
      20) аудандық бюджетті орындау бойынша бюджеттік есепті және есеп беруді жүргізуді қамтамасыз ету;
      21) Қазақстан Республикасы Үкіметімен белгіленетін тәртіппен, аудан әкімдігінің резервінен қаражат бөлу туралы өтінішхатты қарау;
      22) жергілікті атқарушы органдардың бюджеттік даму бағдарламаларын жыл сайын бағалауды жүзеге асыру;
      23) аудандық бюджет қаражаттарын игеру мониторингі жөніндегі жұмыстар шеңберінде мемлекеттік органдар, мекемелер, мемлекеттік кәсіпорындармен мемлекеттік сатып алуларды жүзеге асыру мониторингін ұйымдастыру және жүргізу;
      24) өз құзыреті шегінде мемлекетті мүлікті басқару саласында нормативтік құқықты актілер әзірлеу;
      25) аудандық коммуналдық мүлікті тиімді және мақсатты пайдалануына бақылауды жүзеге асыру;
      26) аудандық коммуналдық мүлікті басқару, сондай-ақ аудандық коммуналдық меншік билігімен аудан әкімдігімен белгіленген жағдайдағы, оның ішінде аудандық коммуналдық меншіктегі акционерлік қоғамдардағы пакеттермен және шаруашылық серіктестіктердегі қатысу үлестерімен иелену, пайдалану бойынша өкілеттігін жүзеге асыру;
      27) Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік сатып алу туралы" Заңына сәйкес аудандық коммуналдық меншікті жекешелендіру бойынша саудалар өткізу туралы хабарламаны жариялау үшін кезеңдік баспа басылымын айқындау жөнінде конкурс өткізу;
      28) аудандық коммуналдық заңды тұлғаларға аудандық коммуналдық мүлікті бекіту;
      29) аудандық коммуналдық мүлік есебін ұйымдастыру, оның тиімді пайдалануын қамтамасыз ету, белгіленген тәртіпте мемлекеттік мүлік тізілімін жүргізу;
      30) аудандық коммуналдық мүлікті жекешелендіру туралы аудан әкімдігімен қабылданған шешімдер бойынша аудандық коммуналдық мүлікті жекешелендіруді жүзеге асыру, жекешелендіру процесін ұйымдастыру үшін делдалды тарту, жекешелендіру объектісін бағалауды қамтамасыз ету, жекешелендіру объектісін сатып алу-сату шарттарын әзірлеуді және жасасуды және сатып алу-сату шарттары жағдайларының сақталуына бақылауды жүзеге асыру;
      31) аудандық коммуналдық меншікті аудан әкімдігімен белгіленген тәртіпте келесіде сатып алу құқығынсыз жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға мүлікті жалға (жалдауға), сенімді басқаруға ұсыну;
      32) аудандық коммуналдық мүлікті өтеусіз қолдануға беру;
      33) аудандық коммуналдық мүлікті сенімді басқару шарты бойынша міндеттердің сенімді басқарушылармен орындалуына бақылауды жүзеге асыру;
      34) мемлекеттік мүлікті мемлекеттік меншіктің бір түрінен екіншісіне тапсыру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;
      35) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға аудандық коммуналдық мемлекеттік кәсіпорын қызметінің нысанасы мен мақсатын айқындау бойынша, сондай-ақ осындай қызметті жүзеге асыратын аудандық коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынның түрін (шаруашылық жүргізу құқығындағы немесе қазыналық кәсіпорын) айқындау жөнінде ұсыныстар енгізеді;
      36) акцияларды немесе қатысу үлестерін пайдалану және иелену құқығы берілгендерге қатысты мемлекеттік бақыланатын тиісті саладағы акционерлік қоғамдардың және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің даму жоспарларының орындалуына бақылау және талдауды жүзеге асыру;
      37) тиісті саладағы уәкілетті органның келісімі бойынша аудандық коммуналдық заңды тұлғаға берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде оларға сатып алынған мүлікті алып қоюды немесе қайта бөлуді жүзеге асыру;
      38) тиісті саладағы уәкілетті органның келісімінсіз бақылау жүргізілген сәттен бастап алты ай өткен соң мемлекеттік мүліктің мақсатты пайдалануына бақылау нәтижесі бойынша анықталған аудандық коммуналдық заңды тұлғаның артық, пайдаланылмайтын не мақсатты пайдаланылмайтын мүлікті алып қоюды жүзеге асыру;
      39) аудандық коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға келесіде баланстан шығара отырып басқа тұлғаға тапсырғанға дейін алып қойылған мүлікті күту және сақтауды қамтамасыз ету мерзімін белгілейді;
      40) тиісті саладағы уәкілетті органға аудандық коммуналдық заңды тұлғаны қайта құру және таратуды жүзеге асыруға келісім береді;
      41) аудандық коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға оған бекітілген мүлікті иелігінен шығаруға немесе билік етуге (өзі өндірген өнімді сатуды қоспағанда), филиалдар мен өкілдіктерін құруға келісім береді;
      42) аудандық коммуналдық заңды тұлғаға бекітілген мүлікті мүліктік жалға (арендаға) ұсынылуына талдау жүргізу;
      43) аудан әкімдігіне тиесілі дивиденттердің уақытында және толық есептелуіне және олардың төленуіне, сондай-ақ жарғылық капиталға қатысу үлесі қала әкімдігіне тиесілі жауапкершілігі шектеулі серіктестікке қатысушылар арасында таза кірісті бөлуге бақылауды жасауды жүзеге асыру;
      44) аудан әкімдігінің қатысуымен аудандық коммуналдық кәсіпорындардың, акционерлік қоғамдардың және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жұмыс істеу және тиімді басқару мониторингін ұйымдастыруды және жүргізуді жүзеге асыру;
      45) жалғыз акционер (қатысушы) аудан әкімдігі болып табылатын акционерлік қоғамдардың (жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің) тиісті директорлар кеңесінің (бақылау кеңесінің) құрамына өзінің өкілдігін тағайындайды, ал аудан әкімдігінің қатысуымен өзге акционерлік қоғамдарда және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерде директорлар кеңесіне немесе бақылаушылар кеңесіне үміткерді акционерлердің немесе жауапкершілігі шектеулі серіктестікке қатысушылардың жалпы жиналысында бекітуге ұсынады;
      46) жергілікті бюджеттер есебінен күтілетін мемлекеттік мекемелердің мүліктерін есептен шығаруды келісу;
      47) коммуналдық меншікке айналдырылған (түскен), Қазақстан Республикасының белгіленген тәртіппен иесі жоқ деп танылған мемлекетке мұрагерлік құқығы бойынша өткен аудандық мүліктің, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен коммуналдық меншікке өтеусіз өткізілген иесіз қалған мүлікті, олжаны, қараусыз қалған жануарларды есепке алуды, сақтауды, бағалауды және одан әрі пайдалануды ұйымдастыру;
      48) жергілікті атқарушы органдардың алдын ала келісімімен жекешелендіру жүргізілуі мүмкін, аудандық коммуналдық мүлікті жекешелендіру бойынша облыстық жергілікті атқарушы органымен алдын ала келісімін алады;
      49) экономика және қаржы бөлімінің қызметін құжаттамалық қамтамасыз етілуін, қызметтік құжаттарды, хаттарды, азаматтардың жүгінулері мен өтініштерін қарау, азаматтарды жеке қабылдау, мемлекеттік және орыс тілдерінде іс жүргізудің қызметін ұйымдастыру;
      50) бөлім басшысының бұйрықтарын, қала әкімдігінің қаулыларын және әкім өкімдерінің сақталуын қамтамасыз етеді;
      51) бөлімде кадр саясатын жүзеге асырады, кадрлар резервін қалыптастыру, олардың оқуын, қайта даярлауды және тағылымдаманы ұйымдастыру;
      52) экономика және қаржы бөлімінің қызметін, ауданның экономикалық және әлеуметтік жағдайын, экономикалық мәселелерді шешу жолдарын бұқаралық ақпарат құралдарында жария етуді ұйымдастырады;
      53) мемлекеттік мекемеге мүлік бекітеді;
      54) мемлекеттік мекемені қаржыландырудың жеке жоспарын бекітеді;
      55) мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуына бақылауды жүзеге асырады;
      56) Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік мүлік туралы" заңымен, Қазақстан Республикасының басқа да заңдарымен, Қазақстан Республикасының Президенті және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерімен анықталған өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      16. Құқықтары мен міндеттері:
      1) аудандық бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелерден және басқа да ұйымдардан ауданның экономика және қаржы бөлімінің құзыретіне жататын мәселелер бойынша қажетті ақпаратты, құжаттарды, басқа да материалдарды, жазбаша және ауызша түсініктемелерді сұрауға және алуға;
      2) атқарушы органдар билігінде бар ақпараттық деректердің барлық түрлерін, оның ішінде құпияларды пайдалануға;
      3) аудандық экономика және қаржы бөлімінде жүргізуге қатысты мәселелер бойынша мемлекеттік және мемлекеттік емес органдармен және ұйымдармен қызметтік хат алмасуды жүргізуге;
      4) мемлекеттік мекеменің қызметкерлерін жұмыстан босатуға және қабылдауға;
      5) мемлекеттік мекеменің қызметкерлеріне тәртіптік жаза беруге және көтермелеу шараларын қолдануға;
      6) аудан әкімінің, жергілікті атқарушы органдардың отырыстарына қатысуға;
      7) коммуналдық мүлікті басқару саласында мемлекеттік саясатты қалыптастыру бойынша ұсыныстарды жасайды, өз құзыреті шегінде мемлекеттік мүлікті басқару саласында нормативтік актілерді бекітеді, әзірлейді;
      8) Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңымен, Қазақстан Республикасының басқа да Заңдарымен, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасының Үкіметінің актілерімен анықталған басқа да өкілеттіктерді жүзеге асырады.

3. Мемлекеттік мекеменің қызметін ұйымдастыру

      17. Мемлекеттік мекемеге басшылықты мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын басшы жүзеге асырады.
      18. Мемлекеттік мекеменің басшысын аудан әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      19. Мемлекеттік мекеме басшысының өкілеттігі:
      1) мемлекеттік мекеменің және басқа да құрылымдық бөлімшелердің құрылымын, сонымен қатар олардағы өзгерістерді қалыптастырады;
      2) мемлекеттік мекеменің жалпы басқаруын, ұйымдастыру - құқықтық, материалдық – техникалық және бөлімнің қаржылық қамтамасыз ету қызметін жүзеге асырады, бөлімнің және мемлекеттік мекеменің құрылымдық бөлімшелерінің жұмысын үйлестіреді және бақылайды;
      3) мемлекеттік мекеменің басқа құрылымдық бөлімшелерінің және бөлім мамандарының лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;
      4) мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың орындалуын бақылайды, мемлекеттік мекемедегі ішкі еңбек тәртібі ережесін бекітеді;
      5) мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;
      6) мемлекеттік органдарда, басқа да мекемелерде мемлекеттік мекеменің мүдделерін білдіреді;
      7) шарттар жасайды;
      8) сенімхаттар береді;
      9) қызметкерлердің біліктіліктерін арттыру және қазақстандық және шет елдердегі оқу орталықтарында қызметкерлерді оқыту, іс сапарлар, тағылымдамалар бойынша мемлекеттік мекеме жоспарларын бекітеді;
      10) банк шоттарын ашады;
      11) барлық қызметкерлер үшін міндетті нұсқаулар мен бұйрықтар береді;
      12) мемлекеттік мекеменің қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;
      13) Қазақстан Республикасы заңнамасымен белгіленген тәртіпте мемлекеттік мекеме қызметкерлеріне тәртіптік жаза беру және көтермелеу шараларын қолданады;
      14) өзінің орынбасарының (орынбасарларының) және мемлекеттік мекеменің басқа да басшылық ететін қызметкерлерінің міндеттерін және олардың өкілеттік шеңберін белгілейді;
      15) сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар қабылдайды;
      16) сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың орындалуына дербес жауапты болады;
      17) Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы Ережемен және уәкілетті органмен жүктелген басқа да функцияларды жүзеге асырады.
      Мемлекеттік мекемесінің басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

4. Мемлекеттік мекеменің мүлкі

      20. Мемлекеттік мекеменің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
      Мемлекеттік мекеменің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      21. Мемлекеттік мекемесіне бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      22. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, мемлекеттік мекеме өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату

      23. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру мен тарату Қазақстан Республикасының қазіргі заңына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Осакаровского района"

Постановление акимата Осакаровского района Карагандинской области от 14 января 2014 года № 03/02. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 13 февраля 2014 года № 2539. Утратило силу постановлением акимата Осакаровского района Карагандинской области от 27 апреля 2016 года № 21/03

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Осакаровского района Карагандинской области от 27.04.2016 № 21/03 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 41 Гражданского кодекса Республики Казахстан от 27 декабря 1994 года, подпунктом 8) статьи 18 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе", Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года № 410 "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан" акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение государственного учреждения "Отдел экономики и финансов Осакаровского района".
      2. Контроль за выполнением данного постановления возложить на заместителя акима района Молдабаева Асылбека Сериковича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Аким района
С. Аймаков

      

  Утверждено
постановлением акимата
Осакаровского района
от 14 января 2014 года № 03/02

Положение государственного учреждения
"Отдел экономики и финансов Осакаровского района"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов района" (далее - государственное учреждение) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере экономики и финансов, разработку основных направлений развития и определяющим единую государственную финансовую политику в Осакаровском районе, а также выполняющим функции организации координации, контроля и учета в сфере управления государственными финансами в административно-территориальной единице.
      2. Государственное учреждение осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, также настоящим Положением.
      3. Государственное учреждение является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печать и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      4. Государственное учреждение вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      5. Государственное учреждение имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      6. Государственное учреждение по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя государственного учреждения и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      7. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      8. Юридический адрес государственного учреждения: индекс - 101000, Карагандинская область, Осакаровский район, поселок Осакаровка, улица Мостовая, дом 48.
      9. Полное наименование государственного органа:
      на государственном языке - "Осакаров ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      на русском языке - государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Осакаровского района".
      10. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения.
      11. Финансирование деятельности государственное учреждения осуществляется из республиканского и местных бюджетов.
      12. Государственному учреждению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения.
      Если государственному учреждению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции,
права и обязанности государственного органа

      13. Миссия государственного учреждения: координация деятельности местных исполнительных органов по реализации стратегии социально-экономического развития Осакаровского района, реализация программы развития района, исполнение районного бюджета, ведение бюджетного учета и составление бюджетной отчетности по исполнению районного бюджета, управление районным коммунальным имуществом, координация процесса государственных закупок.
      14. Задачи:
      1) обеспечение реализации государственной политики в области планирования и исполнения районного бюджета, координация деятельности местных исполнительных органов по реализации стратегии социально-экономического развития региона;
      2) осуществление работы по выполнению плана мероприятий по стабилизации экономики и финансовой системы;
      3) координация составления паспортов социально-экономического развития поселков и сельских округов Осакаровского района, программы развития Осакаровского района;
      4) управление и приватизация районного коммунального имущества;
      5) своевременное и полное информирование акима и заместителей акима о положении дел на территории Осакаровского района.
      15. Функции:
      1) осуществляет разработку прогноза социально-экономического развития и бюджетных параметров Осакаровского района в пределах своей компетенции;
      2) составление проекта бюджета района, прогнозирование годовых поступлений налогов и доходов в бюджет, проведение анализа поступления доходов в местный бюджет;
      3) формирование основных параметров бюджета и лимитов расходов бюджета в разрезе администраторов бюджетных программ на 3 года;
      4) осуществляет разработку районного бюджета на трехлетний период, подготовку материалов для работы бюджетной комиссии по формированию районного бюджета;
      5) осуществляет представление проекта районного бюджета в районный маслихат;
      6) осуществление анализа утвержденного, уточненного годового плана финансирования по всем бюджетным учреждениям Осакаровского района на финансовый год;
      7) осуществление анализа обоснования бюджетных программ на стадии планирования бюджета, осуществление контроля за составлением и представлением бюджетных заявок администраторами бюджетных программ на предстоящий финансовый год и трехлетний период;
      8) подготовка заключений на бюджетную комиссию по представленным бюджетным заявкам администраторов бюджетных программ;
      9) осуществление мониторинга реализации местных инвестиционных проектов;
      10) организация работы по исполнению районного бюджета;
      11) координация деятельности администраторов бюджетных программ по исполнению бюджета;
      12) составление прогноза потоков наличности, который является процессом по определению ожидаемых объемов поступлений в бюджет и исполнения расходов на планируемый период, профицита (дефицита) наличности и источников его покрытия;
      13) составление, утверждение и ведение сводного плана финансирования по обязательствам, сводных планов поступлений и финансирования по платежам;
      14) осуществление регистрации бюджетных кредитов, выданных за счет средств бюджета, их учет и мониторинг;
      15) осуществление бюджетного мониторинга посредством регулярного и систематического сбора, отслеживания и анализа показателей исполнения бюджета;
      16) согласование утверждаемых администраторами бюджетных программ сводного плана поступлений и расходов денег от реализации товаров (работ, услуг) государственного учреждения, остающихся в его распоряжении;
      17) управление бюджетными деньгами;
      18) проведение мониторинга движения денег на контрольном счете наличности районного бюджета;
      19) обеспечение погашения и обслуживание долга акимата Осакаровского района в соответствии с решением районного маслихата о районном бюджете на очередной финансовый год;
      20) обеспечение ведения бюджетного учета и отчетности по исполнению районного бюджета;
      21) рассмотрение ходатайства о выделении средств из резерва акимата района в порядке, устанавливаемом Правительством Республики Казахстан;
      22) осуществление ежегодной оценки бюджетных программ развития местных исполнительных органов;
      23) в рамках работы по мониторингу освоения средств районного бюджета организация и проведение мониторинга осуществления государственных закупок государственными органами, учреждениями, государственными предприятиями;
      24) разработка нормативно правовых актов в сфере управления государственным имуществом в пределах своей компетенции;
      25) осуществление контроля за целевым и эффективным использованием районным коммунальным имуществом;
      26) управление районным коммунальным имуществом, осуществление полномочия по владению, пользованию, а также в случаях, установленных акиматом района, распоряжению районной коммунальной собственностью, в том числе пакетами акций в акционерных обществах и долями участия в хозяйственных товариществах, находящихся в районной коммунальной собственности;
      27) проведение конкурса в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных закупках" по определению периодического печатного издания для опубликования извещения о проведении торгов по приватизации районного коммунального имущества;
      28) закрепление районного коммунального имущества за районными коммунальными юридическими лицами;
      29) организация учета районного коммунального имущества, обеспечение его эффективного использования, в установленном порядке ведение реестра государственного имущества;
      30) осуществление приватизации районного коммунального имущества по принятым решениям акимата района о приватизации районного коммунального имущества, привлечение посредника для организации процесса приватизации, обеспечение оценки объекта приватизации, осуществление подготовки и заключение договоров купли-продажи объекта приватизации и контроль за соблюдением условий договоров купли-продажи;
      31) предоставление районного коммунального имущества в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим лицам и негосударственным юридическим лицам без права последующего выкупа, в порядке определяемом акиматом района;
      32) передача районного коммунального имущества в безвозмездное пользование;
      33) осуществление контроля за выполнением доверительным управляющим обязательств по договору доверительного управления районным коммунальным имуществом;
      34) организация работы по передаче государственного имущества из одного вида государственной собственности в другой;
      35) вносит предложения уполномоченного органа по государственному имуществу по определению предмета и цели деятельности районного коммунального государственного предприятия, а также по определению вида районного коммунального государственного предприятия (на праве хозяйственного ведения или казенное предприятие), осуществляющего такую деятельность;
      36) осуществление контроля и анализа выполнения планов развития контролируемых государством акционерных обществ и товариществ с ограниченной ответственностью в соответствующей отрасли, в отношении которых права владения и пользования акциями или долями участия;
      37) осуществление по согласованию с уполномоченным органом соответствующей отрасли изъятия или перераспределения имущества, переданного районному коммунальному юридическому лицу или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;
      38) осуществление изъятия излишнего, неиспользуемого либо используемого имущества районных коммунальных юридических лиц, выявленного по результатам контроля целевого использования государственного имущества, по истечении шести месяцев с момента осуществления контроля без согласования с уполномоченным органом соответствующей отрасли;
      39) устанавливает районному коммунальному государственному предприятию срок содержания и обеспечения сохранности изъятого имущества до его передачи иному лицу с последующим списанием с баланса;
      40) дает согласие уполномоченному органу соответствующей отрасли на осуществление реорганизации и ликвидации районного коммунального юридического лица;
      41) дает согласие районному коммунальному государственному предприятию на отчуждение или распоряжение иным способом закрепленным за ним имуществом (за исключением продажи произведенной им продукции), создание филиалов и представительств;
      42) проведение анализа предоставления в имущественный наем (аренду) имущества, закрепленного за районными коммунальными юридическими лицами;
      43) осуществление контроля за своевременностью и полнотой начисления дивидендов на принадлежащие акимату района и их выплаты, а также за распределением чистого дохода между участниками товарищества с ограниченной ответственностью, доля участия в уставном капитале которого принадлежит акимату района;
      44) осуществление организации и проведение мониторинга функционирования и эффективности управления районными коммунальными предприятиями, акционерными обществами и товариществами с ограниченной ответственностью с участием акимата района;
      45) назначает своего представителя в состав соответствующего совета директоров (наблюдательного совета) акционерных обществ (товариществ с ограниченной ответственностью), в которых единственным акционером (участником) является акимат района, а в иных акционерных обществах и товариществах с ограниченной ответственностью с участием акимата района представляет на утверждение общим собранием акционеров или участников товарищества с ограниченной ответственностью кандидатуру в советы директоров или наблюдательные советы;
      46) согласование списания имущества государственных учреждений, содержащихся за счет местных бюджетов;
      47) организация учета, хранения, оценка и дальнейшее использование районного коммунального имущества, обращенного (поступившего) в коммунальную собственность, признанного в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, безхозяйным, перешедшего государству по праву наследования, а также выморочного имущества, находок, безнадзорных животных безвозмездно перешедших в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, в коммунальную собственность;
      48) получает предварительное согласие местного исполнительного органа области по приватизации районного коммунального имущества, приватизация которых может производиться с предварительного согласия местного исполнительного органа области;
      49) организация документационного обеспечения деятельности отдела экономики и бюджетного планирования, рассмотрение служебных документов, писем, обращений и заявлений граждан, личный прием граждан, функционирование делопроизводства на государственном и русском языках;
      50) обеспечивает хранение приказов руководителя отдела, распоряжений акима и постановлений акимата района;
      51) осуществляет кадровую политику в отделе, формирование резерва кадров, организация их учебы, стажировки и переподготовки;
      52) организует освещение деятельности отдела экономики и финансов в средствах массовой информации, экономическое и социальное положение в районе, пути решения экономических вопросов;
      53) закрепляет за государственным учреждением имущество;
      54) утверждает индивидуальный план финансирования государственного учреждения;
      55) осуществляет контроль за сохранностью имущества государственного учреждения;
      56) осуществляет иные полномочия, определенные Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", иными законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.
      16. Права и обязанности:
      1) запрашивать и получать от государственных учреждений и иных организаций, финансируемых из районного бюджета необходимую информацию, документы, иные материалы, устные и письменные объяснения от должностных лиц по вопросам, отнесенным к компетенции отдела экономики и финансов района;
      2) пользоваться всеми видами информационных данных, в том числе секретными, имеющимися в распоряжении исполнительных органов;
      3) вести служебную переписку с государственными и негосударственными органами и организациями по вопросам, отнесенным к ведению отдела экономики и финансов района;
      4) принимать и увольнять с работы сотрудников государственного учреждения;
      5) применять меры поощрения и налагать дисциплинарные взыскания на сотрудников учреждения;
      6) участвовать в заседаниях акимата района, местных исполнительных органов;
      7) вырабатывать предложения по формированию государственной политики в сфере управления коммунальным имуществом, в пределах своей компетенции разрабатывает, утверждает нормативные акты в сфере управления государственным имуществом;
      8) осуществляет иные полномочия, определенные Законом "О государственном имуществе", иными законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.

3. Организация деятельности государственного учреждения

      17. Руководство государственного учреждения осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение задач и осуществление им своих функций.
      18. Руководитель государственного учреждения назначается на должность и освобождается от должности акимом района.
      19. Полномочия руководителя государственного учреждения:
      1) формирует структуру государственного учреждения, и других структурных подразделений, а также изменения в них;
      2) осуществляет общее руководство государственного учреждения, организует организационно-правовое, материально-техническое и финансовое обеспечение деятельности отдела, координирует и контролирует работу отдела и структурных подразделений государственного учреждения;
      3) утверждает должностные инструкции специалистов отделов и других структурных подразделений государственного учреждения;
      4) утверждает правила внутреннего трудового распорядка в государственном учреждении, контролирует исполнение законодательства о государственной службе;
      5) без доверенности действует от имени государственного учреждения;
      6) представляет интересы государственного учреждения в государственных органах, иных организациях;
      7) заключает договоры;
      8) выдает доверенности;
      9) утверждает планы государственного учреждения по командировкам, стажировкам, обучению сотрудников в казахстанских и зарубежных учебных центрах и повышения квалификации сотрудников;
      10) открывает банковские счета;
      11) издает приказы и дает указания, обязательные для всех работников;
      12) принимает на работу и увольняет с работы сотрудников государственного учреждения;
      13) применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников государственного учреждения, в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      14) определяет обязанности и круг полномочий своего заместителя (заместителей) и иных руководящих сотрудников государственного учреждения;
      15) принимает меры по противодействию коррупции;
      16) несет персональную ответственность за исполнение антикоррупционного законодательства;
      17) осуществляет иные функции, возложенные на него законодательством Республики Казахстан, настоящим Положением и уполномоченным органом.
      Исполнение полномочий руководителя государственного учреждения в период его отсутствия осуществляется лицом, его заменяющим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного учреждения

      20. Государственное учреждение может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество государственного учреждения формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      21. Имущество, закрепленное за государственным учреждением, относится к коммунальной собственности.
      22. Государственное учреждение не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного учреждения

      23. Реорганизация и упразднение государственного учреждения осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.